Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai blogas pavyzdys su mūsų dabartine vairuotojų kultūra. Reikia bausti ir bausti smarkiai, kol pasikeis vairuotojų karta, tuomet galėsim vykdyti prevenciją. Latvija puikus pavyzdys kaip kovoti su kelių ereliais Rytų Europoje. Pas mus per daug vairtuotojų kurie mano, jog viskas ok viršyti greitį jei niekam netrukdai, o vairuoti išgėrus vieną alaus yra prigimtinė teisė.

    Comment


      Galvės-Savanorių pilna vietos normaliai greitėjimo juostai. Pamanyk tik - du kupstus 20 metrų atkarpoje nukasti, tris krūmus nuskabyti ir vieną kupstelį galbūt sutvirtinti
      Vietos tikrai nebūtų ~200 toliau, jau pasibaigus posūkiui, toje tiesiojoje nuokalnėle link miesto po dešine. Ten tikra praraja iškart už trasos. Aptariamoj vietoj erdvės per akis. Matyt, čia argumentai visai kiti.

      Comment


        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
        Matyt, čia argumentai visai kiti.
        Tai argumentai gi konstrukcijos įrengimas vs kibiras dažų. Su dviračių takais jau persilaužė, kad pigiai nesigauna gerai. Su gatvėmis - vis dar tęsiasi.

        Comment


          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
          Galvės-Savanorių pilna vietos normaliai greitėjimo juostai. Pamanyk tik - du kupstus 20 metrų atkarpoje nukasti, tris krūmus nuskabyti ir vieną kupstelį galbūt sutvirtinti
          Vietos tikrai nebūtų ~200 toliau, jau pasibaigus posūkiui, toje tiesiojoje nuokalnėle link miesto po dešine. Ten tikra praraja iškart už trasos. Aptariamoj vietoj erdvės per akis. Matyt, čia argumentai visai kiti.
          Pagrindinis argumentas, kaip visada - kaina.

          Kita vertus, ar neplanuojama iš viso atnaujinti šią (techniškai pasenusią) sankryžą, jei jau yra planai rekonstruoti magistralę link Trakų?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kaip tik persirikiavimas judant bus sudėtingesnis manevras nei dabar. Nes dabar iš Galvės įsukantys, jei A1 pirma juosta užimta, tiesiog sustoja ir kai atsilaisvina juosta, vėl pradeda važiuoti. Taip išvengiama avarinių situacijų. Aišku, automobilių srautas iš Galvės juda lėčiau. Bet užtat saugiau. Dar kartą kartoju, kad pilnai užtenka apie 80-100 metrų greitėjimo juostos, kurią galima įrengti be didelės apimties žemės darbų, nes yra išlikusi milicijos posto juosta automobilių stabdymui. Tereikia tik išasfaltuoti ir šiek tiek prailginti, nes milicijos juosta nebuvo tokia ilga.
            Toje vietoje piko metu tokie stovintys ilgai ir nuobodžiai stovėtų kol būtų 100% saugi galimybė startuojant iš vietos įsilieti į srautą. Be to, atsiranda psichų kurie naglai lenda į pirmą juostą per tokį stovintį. Ir šiaip, pagal srauto kiekį, ten Galvės gatvė turėtų būti lygiavertė. Aba išvis pagrindinė. Nelogiška liepti stovėti ir duoti kelią? Dėl to A1 siaurinimas į vieną juostą ir būtų geresnis sprendimas.

            Comment


              Parašė tomtom Rodyti pranešimą
              Labai blogas pavyzdys su mūsų dabartine vairuotojų kultūra. Reikia bausti ir bausti smarkiai, kol pasikeis vairuotojų karta, tuomet galėsim vykdyti prevenciją. Latvija puikus pavyzdys kaip kovoti su kelių ereliais Rytų Europoje. Pas mus per daug vairtuotojų kurie mano, jog viskas ok viršyti greitį jei niekam netrukdai, o vairuoti išgėrus vieną alaus yra prigimtinė teisė.
              Latvius žiauriau baudžia, bet palyginus su LT važinėja kaip kamikadzės. Pagrindinis skirtumas - mūsų infrastruktūra n+k kartų geresnė ir yra mažiau poreikio kamikadzintis. Net ir be baudų. Tas pats labai gerai matosi Lenkijoje. Kai tik pradėjo atsirasti normalių kelių, iškart pagerėjo eismo kultūra.

              Reikia sukurti gerą infrastruktūrą, tada ir eismo kultūra pagerės. Pagerėjus eismo kultūrai pavieniai "idėjiniai kamikadzės" taps labiau nepriimtini visuomenei. Kol pats pažeidinėji taisykles, iš dalies dėl prastos infrastruktūros, tol pateisini ir erelius, kad va gal irgi skuba. Bet kai infrastruktūra leidžia važiuoti saugiai ir pats nebepažeidinėji - daug lengviau smerkti kamikadzes.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Toje vietoje piko metu tokie stovintys ilgai ir nuobodžiai stovėtų kol būtų 100% saugi galimybė startuojant iš vietos įsilieti į srautą. Be to, atsiranda psichų kurie naglai lenda į pirmą juostą per tokį stovintį. Ir šiaip, pagal srauto kiekį, ten Galvės gatvė turėtų būti lygiavertė. Aba išvis pagrindinė. Nelogiška liepti stovėti ir duoti kelią? Dėl to A1 siaurinimas į vieną juostą ir būtų geresnis sprendimas.
                Taip, psichai lenda, bet tą galima išspręsti tiesiog susiaurinus patį išvažiavimą iš Galvės g. į A1 pastatant kuoliukus ar atitvarą.
                Dar kartą kartoju, kad sprendimas susiaurinti A1 yra blogas, nes persirikiuoti reikės. Be to nėra jokio 70 km/h ženklo. Visiškai jo nėra nuo Gariūnų pusės nei prieš nuvažiavimą į Galvės g., nei prieš viaduką, nei už jo. 70 ženklas stovi ties Galvės g. jungtimi ir neaišku, ar jis skirtas Galvės g. jungčiai prieš įsisliejant į A1, ar jis skirtas ir A1 kartu. Stovi tik dešinėje pusėje.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Taip, psichai lenda, bet tą galima išspręsti tiesiog susiaurinus patį išvažiavimą iš Galvės g. į A1 pastatant kuoliukus ar atitvarą.
                  Dar kartą kartoju, kad sprendimas susiaurinti A1 yra blogas, nes persirikiuoti reikės. Be to nėra jokio 70 km/h ženklo. Visiškai jo nėra nuo Gariūnų pusės nei prieš nuvažiavimą į Galvės g., nei prieš viaduką, nei už jo. 70 ženklas stovi ties Galvės g. jungtimi ir neaišku, ar jis skirtas Galvės g. jungčiai prieš įsisliejant į A1, ar jis skirtas ir A1 kartu. Stovi tik dešinėje pusėje.
                  Aha, ten kur ir taip pralaidumas mažas, dar labiau užkišinėt. Paliksi mažą skylę - fūros ir autobusai vartys arba baisiai lėtai įvažinės. Paliksi normalią - pora lengvųjų laisvai tilps.

                  Persirikiavimų ten ar taip ar taip būna. Pvz ir dabar būna, kad iš Galvės g. tiesiai į antrą juostą bando šokti, kad aplenktų nuokalnėje fūras. Tos pačios fūros kartais atvažiuoja antra juosta, kad įleistų atvažiuojančius iš Galvės gatvės. Jei įvažiavimas su baisiai trumpa įsibėgėjimo juosta neatrodo problema, tai persirikiavimas tikrai mažesnė bėda. Ypač kai vietos gerokai daugiau.

                  Šneku apie šitą ženklą. - https://www.google.lt/maps/@54.64234...7i13312!8i6656 . Kiek pamenu vis dar yra.

                  Comment


                    Viena, kai persirikiuoja lengvieji automobiliai ir visai kas kita, kai lėtesni ir ilgi sunkvežimiai ar autobusai.
                    Kas dėl atitvaro įrengimo, tai reikia įrengti metalinius ir niekas jų nevartys. O važiuojamoji dalis turi būti tokia, kad pravažiuotų vienas automobilis. Ir jokio kamščio dėl to nebus. Bet dar kartą kartoju, kad yra ten tos vietos įrengti 80-100 metrų greitėjimo juostai be jokių didelės apimties žemės darbų - tik pagrindą reikia paruošti ir išasfaltuoti juostą, įrengti atitvarą. Viskas.
                    To ženklo nėra. Šiandien važiavau.
                    Paskutinis taisė Al1; 2018.02.07, 17:51.

                    Comment


                      Kokia čia greitėjimo juosta jei iš greitėjimo juostos išvažiavimas toks, kad tik viena mašina pralįs? Reiškia negalės normaliai įsibėgėt ir saugiai įsiliet į srautą. Maža to, kad metaliniai atitvarai matomumą ribos.

                      Comment


                        Aš rašau apie atitvaro įrengimą, jei paliekame taip, kaip yra. Tiesiog tam, kad kai kurie veikėjai nebandytų pralįsti pro šoną, aplenkiant tą, kuris pirmas stovi ar lėtai juda prie pat įsiliejimo į A1.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          To ženklo nėra. Šiandien važiavau.
                          Kaip tik ir man teko pravažiuoti. 70 iš tiesų nėra. Bet sunkvežimiams leistis antra juosta irgi nedraudžiama.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kaip tik ir man teko pravažiuoti. 70 iš tiesų nėra. Bet sunkvežimiams leistis antra juosta irgi nedraudžiama.
                            Ženklas sunkvežimiams stovi žemiau. Bet kokiu atveju dabar sunkvežimiai sau ramiai leidžiasi 1 juosta, ir tik retkarčiais įleidžia iš Galvės g. įsukančius, važiuodami antrąja juosta. Dažiausiai tada, kai mato, kad iš Galvės g. pusės nėra daug automobilių. Dabar A1 važiuojantys sunkvežimiai yra labiau apsaugoti nuo iš Galvės g. įsukančių erelių, nes nori nenori, jie turi sustoti, o rizikuoti lįsti iškart į A1 prieš atvažiuojančia mašina nedrįsta ne eraliai. Pertvarkius eismą, taip, kaip siūloma (A1 susiaurinus iki vienos juostos), jau būtų nenutrūkstamas srautas iš Galvės g., nuolat judantis ir iš antros juostos persirikiuoti būtų sunkiau, o kartais ir neįmanoma, t.y. rytais, kai lėtai judantis ištisinis srautas Savanorių pr. žemyn prasideda maždaug ties įvažiavimu iš Galvės g., o pačiame įvažiavime jis tęsiasi nuo sankryžos su Lentvario g.
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.02.12, 12:24.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Ženklas sunkvežimiams stovi žemiau. Bet kokiu atveju dabar sunkvežimiai sau ramiai leidžiasi 1 juosta, ir tik retkarčiais įleidžia iš Galvės g. įsukančius, važiuodami antrąja juosta. Dažiausiai tada, kai mato, kad iš Galvės g. pusės nėra daug automobilių. Dabar A1 važiuojantys sunkvežimiai yra labiau apsaugoti nuo iš Galvės g. įsukančių erelių, nes nori nenori, jie turi sustoti, o rizikuoti lįsti iškart į A1 prieš atvažiuojančia mašina nedrįsta ne eraliai. Pertvarkius eismą, taip, kaip siūloma (A1 susiaurinus iki vienos juostos), jau būtų nenutrūkstamas srautas iš Galvės g., nuolat judantis ir iš antros juostos persirikiuoti būtų sunkiau, o kartais ir neįmanoma, t.y. rytais, kai lėtai judantis ištisinis srautas Savanorių pr. žemyn prasideda maždaug ties įvažiavimu iš Galvės g., o pačiame įvažiavime jis tęsiasi nuo sankryžos su Lentvario g.
                              Sunkvežimiams tik 50 stovi anksčiau nei kitiem. Pirma juosta turi važiuoti tik iš apačios į viršų.

                              Comment


                                Bet kokiu atveju sunkvežimiai ir autobusai leidžiasi pirma juosta šiuo metu. Jei jie ims leistis ir antra juosta, tai antra juosta irgi bus užkišta. Dabar ji irgi būna rytais užkišta. Bet į ją paprastai sunkvežimiai nelenda. Jei jie ims leistis dažnai ir antra juosta, tai bus eismo stabdymas, nes sunkvežimiai nesileis žemyn 70-80 km/h greičiu, nes paskui nesustabdys apačioje, jei reikės...

                                Comment


                                  Balandį pastatyti žadėtas sostinės viadukas atsiras rugsėjį http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...tsiras-rugseji

                                  Savivaldybė dar pernai nusprendė vienoje judriausių sostinės vietų pastatyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką ir planavo tai padaryti iki balandžio vidurio.
                                  Pernai su bendrove „Kauno tiltai“, laimėjusia viaduko projektavimo ir statybų konkursą, sudaryta 1,39 mln. eurų vertės sutartis. Joje nurodyta, kad „Kauno tiltai“ įsipareigoja parengti viaduko techninį projektą bei užbaigti statybos darbus per 7 mėnesius, t.y. iki balandžio 19-osios, o terminai negali būti pratęsiami, išskyrus aplinkybes, „kurių iki sutarties pasirašymo nebuvo galimybės numatyti“.
                                  Būtent tokios aplinkybės ir atsirado pernai metais, kuomet projektavimo darbai įstrigo siekiant juos suderinti su visomis šalimis, BNS nurodė Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Arūnas Visockas.
                                  „Atsirado papildomos sąlygos, pasikeitė, Vilniaus vandenys keitė savo sąlygas, gyventojai pateikė pastabas, kai buvo projektas viešinamas, užtruko korektūra – dėl šių aplinkybių ir nukeltas terminas“, – sakė A. Visockas. Pasak jo, viaduku vilniečiai galės naudotis jau rudenį, o esama nesaugi pėsčiųjų perėja per T. Narbuto gatvę bus panaikinta. 65 metrų ilgio ir 6 metrų pločio viadukas susijungs Č.Sugiharos gatvę su A.Vaitkaus ir I. Šimulionio gatvėmis, viaduku drieksis pėsčiųjų ir dviračių takai, jo prieigos bus pritaikytos žmonėms su negalia bei mamoms su vėžimėliais. 5 kilometrų pėsčiųjų ir dviračių takas bus įrengtas ir T. Narbuto gatvėje, kurią kirs viadukas – darbus planuojama pradėti dar šiemet. Kitąmet ketinama įrengti ir papildomą eismo juostą viešajam transportui nuo Laisvės prospekto iki T. Narbuto stotelės.
                                  Per kelerius metus Vilniuje planuojama pastatyti dar vieną viaduką, jis jungtų Tauro kalno teritoriją su Petro Cvirkos skveru. Tai, savivaldybės architektų nuomone, taip pat turėtų pagerinti susisiekimą sostinės centre pėstiesiems ir dviratininkams.
                                  p.s. manau ženkliai sumažins kamščius ypač vakare iš centro į kalną, nes nebetrukdys išsišakoti į 6 juostas ties Laisvės pr.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    Joje reikėtų sužymėti linijas ir padaryti normalų ženklinimą. Tuomet situacija tikrai pagerėtų. Dabar, nors ir daug geriau, lyginant su laiku, kai jos nebuvo, bet vis tiek pakankamai nemažai sumaišties, nes retai ten važiuojantys žmonės niekaip neapsisprendžia, ar čia tikrai žiedas, o gal tokia sankryža, ką čia praleisti, ar nepraleisti.
                                    taip, žinau, kad ši sankryža čia ne tik kad ne tobula, bet ir žiedas savo funkcijos neatlieka, todėl ir domiuosi kada buvo įrengta, bandysiu lyginti eismo įvykius prieš ir po įrengimo, kol kas, panašu, kad po įrengimo situacija nepagerėjo. bet to žinau, kad čia jau projektuojamas šviesoforas.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Žiedinė sankryža ten įrengta 2010 m. gegužės mėn. Tikslas elementarus - sureguliuoti transporto srautus.
                                      Nors techniškai ji tikrai ne tobula.
                                      Ačiū, kaip suprantu, ji ne su aplinkkelio statyba atsirado?

                                      Comment


                                        Parašė SkaisteC Rodyti pranešimą

                                        taip, žinau, kad ši sankryža čia ne tik kad ne tobula, bet ir žiedas savo funkcijos neatlieka, todėl ir domiuosi kada buvo įrengta, bandysiu lyginti eismo įvykius prieš ir po įrengimo, kol kas, panašu, kad po įrengimo situacija nepagerėjo. bet to žinau, kad čia jau projektuojamas šviesoforas.
                                        Įdomu, kiek ten tų įvykių.. Aš kasdien ten važinėju, gal kokį kartą ir mačiau autoįvykį. Ir šiaip jokių problemų niekada nebūna ten pravažiuoti. Šviesoforas nebent dėl saugumo aktualus, nors man asmeniškai visai nepatiks, jei jį pastatys.

                                        Comment


                                          Parašė SkaisteC Rodyti pranešimą

                                          Ačiū, kaip suprantu, ji ne su aplinkkelio statyba atsirado?
                                          Tiesiai negaliu atsakyti, bet ji atsirado sprendžiant problemas uždarius buvusią nuovažą į Oslo gatvę, kuri panaikinta būtent dėl aplinkkelio tiesimo. Taigi netiesiogiai susiję.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X