Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

    Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
    Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
    Upės g. patirtis rodo, kad vien vietų sužymėjimas balta juosta nieko neduoda, nes vizualiai gatvė nesusiaurėja. O mano pasiūlymo (ir praktikos, taikomos visose tikrai išsivysčiusiose šalyse) esmė yra vizualiai susiaurinti gatvę, tada vairuotojai nebelaksto tokiais greičiais, kaip yra įprasta pas mus.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Upės g. patirtis rodo, kad vien vietų sužymėjimas balta juosta nieko neduoda, nes vizualiai gatvė nesusiaurėja. O mano pasiūlymo (ir praktikos, taikomos visose tikrai išsivysčiusiose šalyse) esmė yra vizualiai susiaurinti gatvę, tada vairuotojai nebelaksto tokiais greičiais, kaip yra įprasta pas mus.
      Miegamuosiuose rajonuose visada pristatyta nemažai automobilių, ar tai diena ar vakaras - dėl to važiuoti reikia antra juosta.
      Upės gatvės situacija yra kitokia.
      Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.

      Comment


        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

        Miegamuosiuose rajonuose visada pristatyta nemažai automobilių, ar tai diena ar vakaras - dėl to važiuoti reikia antra juosta.
        Upės gatvės situacija yra kitokia.
        Lakstymas lakstymui nelygus - svarbiausias aspektas yra perėjų matomumas, kurio labai labai trūksta. Miegamuosiuose rajonuose nelabai kur ir prilakstysi, kaip ir minėjau, dienos metu sustatytos mašinos pirmoj juostoj niekur nedingsta, bent jau dalis jų.
        Na, mano pranešime savivaldybei aš atkreipiu dėmesį į dabartinį gatvės plotį. Kiekvieno automobilio plotis yra iki 2 metrų. Gatvės plotis - 11 metrų. Taigi važiuojamosios dalies plotis abiem kryptim yra 7 metrai - tokio pločio juostos tiesiamos aplinkkeliuose ir greitkeliuose, kur leidžiamas greitis yra mažiausiai 80. Pavyzdžiui, Žvejų g. juostų plotis yra kažkur ~3 metrus. Ir tai duoda daug. Kalbant apie tokias gatves, kaip Kavoliuko g., jose erdvės įsibėgėti yra daugiau negu užtektinai. Leidžiami greičiai ten yra 40 km/h, o sąlygos leidžia važiuoti ir 60.

        Čia puikiai matosi kiek daug erdvės yra, net kai iš abiejų pusių pristatyta (žr. kur prasilenkia dvi mašinos):

        Click image for larger version  Name:	ad.PNG Views:	1 Size:	337,4 kB ID:	1634822

        Comment


          Atsakymas, kurio tikėjausi:

          Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.
          Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Atsakymas, kurio tikėjausi:



            Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
            Kai procesas pajudėjęs ir surinktas 101 parašas, reiktų iš naujo viską perderinti, darbai vėluotų ir to turbūt niekas nenori. Problema, kad projektavimo stadijoje irgi kiekvieną kart nueinama standartiniu keliu.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Atsakymas, kurio tikėjausi:



              Senamiestyje vienoje vietoje praplatino parkingo vietas perkeldami bortus (siaurindami šaligatvį) ir dalį vietų išklodami trinkelėmis. Viską padarė be rekonstrukcijos projekto. Tad galimybės yra, tereikia noro ir valios. O jos nėra.
              Na siaurinti šaligatvį ir siaurinti gatvę nėra lygiaverčiai darbai. Gatvės važiuojamojoje dalyje būtent kraštuose būna lietaus surinkimo šulinėliai. Siaurinant gatvę vandens sutekėjimas turės būti visai kitose vietose, o tą be projekto nieks nesiims daryti.

              Comment


                Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                Paprasčiausiai būtų sužymėti horizontaliu žymėjimu parkavimo vietas.
                Dėl perėjų visiškai sutinku, bent 10 - 15 m kelio atkarpą susiaurinti prieš perėjas. Pėsčiųjų nesimato, arba atsiranda gudručių, kurie numeta mašinas prie pat zebro, tada jau išvis nėr apie ką kalbėti.
                Su mūsiškių vairuotojų kultūra būtų tikslinga prieš perėjas užbrūkšniuoti plotą arba bent bordiūrą geltonai uždažyti.

                Comment


                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                  Su mūsiškių vairuotojų kultūra būtų tikslinga prieš perėjas užbrūkšniuoti plotą arba bent bordiūrą geltonai uždažyti.
                  Tai nepadeda. Yra uždažyta ir užbrūkšniuota Žemynos g., bet niekas į tai nekreipia dėmesio. Vienintelis "ženklas", kurį supranta - betoniniai ar metaliniai atitvarai, bet jų ant važiuojamosios dalies nelabai pastatysi.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Na, mano pranešime savivaldybei aš atkreipiu dėmesį į dabartinį gatvės plotį. Kiekvieno automobilio plotis yra iki 2 metrų. Gatvės plotis - 11 metrų. Taigi važiuojamosios dalies plotis abiem kryptim yra 7 metrai - tokio pločio juostos tiesiamos aplinkkeliuose ir greitkeliuose, kur leidžiamas greitis yra mažiausiai 80 ... Leidžiami greičiai ten yra 40 km/h, o sąlygos leidžia važiuoti ir 60.
                    Tikimybė, kad greitkelyje į važiuojamąją dalį išbėgs žmogus, yra daug mažesnė nei miegamajame rajone.
                    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Tikimybė, kad greitkelyje į važiuojamąją dalį išbėgs žmogus, yra daug mažesnė nei miegamajame rajone.
                      What? Aš neginčiju, kad greitkelius reikia siaurint. Aš sakau, kad D kategorijos gatvė su 40km/h maksimaliu leistinu greičiu neturėtų būti greitkelio pločio.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Mano siųsti pasiūlymai savivaldybei, bet ko gero atsižvelgta nebus:

                        Click image for larger version Name:	kavoliuko1.jpg Views:	1 Size:	200,0 kB ID:	1633930

                        Click image for larger version Name:	kavoliuko2.jpg Views:	1 Size:	175,4 kB ID:	1633931

                        https://tvarkaumiesta.lt/problem/54673
                        Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:

                        Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.

                        Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:

                          Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.

                          Tai va, Creatium, paruosk rekonstrukcijos projekta, suderink ji ir skirk pinigu. Ne savivaldybes cia rupestis.
                          "Jo, reik dirbt, todėl toliau darysim belenkaip"

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Problema isnagrineta. Stai jums ir atsakymas is Savivaldybes:

                            Pranešame, kad norint pakeisti gatvės parametrus, tam turi būti parengtas rekonstrukcijos projektas. A. P. Kavoliuko gatvėje yra numatytas paprastasis remontas, kurio metu bus atnaujinta esama asfalto danga.

                            .
                            Siūlau tuom nebaigti. Rašyk normalų raštą miesto planavimo ir plėtros komitetui, merui su siūlymu rengti rekonstrukcijos projektą. Nes šis atsakymas yra valdiškas. Ta prasme, kodėl nedarom, kaip tu siūlai? Nu nes nėra projekto, jei būtų projektas, padarytumėm. Reikia klaust, kodėl nėra projekto? Ar savivaldybė nemano, kad tai padidintų eismo saugumą ir pan.

                            Comment


                              Prie Taurupės g. (nuo Salotės ež.), atsirado vamdžių, kurie tiktų lietaus kanalizacijai, krūvos. Gal prasideda darbai šioje gatvėje?

                              Comment


                                Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                Prie Taurupės g. (nuo Salotės ež.), atsirado vamdžių, kurie tiktų lietaus kanalizacijai, krūvos. Gal prasideda darbai šioje gatvėje?
                                Vargu. Taurupės g. žada tik asfaltą pakloti, jos rekonstrukcijai (tiesimui) nėra projekto. Tą padaryti žada per metus ir gatvę normaliai pertvarkyti kitąmet. Nu nebent kažkoks stebuklas ir projektą iškniso iš kokio archyvo. Bet čia bet kokiu atveju tada nemaža rekonstrukcija gaunasi apie kurią nieko nebuvo girdėti. Žodžiu vargu.

                                Comment


                                  Nesu tikras ar buvo kalbėta apie šią sankryžą ir projektą, bet mane neramina iš pirmo žvilgsnio nusimatantis neracionalus sprendimas, tad noriu pasidalinti, nes atrodo, kad ruošiasi palikti sankryžą su šviesoforais ir perėja. Drujos ir Manufaktūrų sankryža. Čia būtų galima visai panaikinti sankryžą su visais šviesoforais ir perėjomis, perėją pakišant po tiltu, nutiesiant nuvažiavimą sudarant galimybę palįsti po tiltu važiuojant Drujos gatve iš šiaurės į pietus, bei uždarant pravažiavimą ties sankryžos viduriu. (https://maps.vilnius.lt/teritoriju-planavimas#layers)

                                  Click image for larger version  Name:	Drujos ir Manufakturu sankryza 2.jpg Views:	1 Size:	321,3 kB ID:	1636113Click image for larger version  Name:	Drujos ir Manufakturu sankryza.JPG Views:	1 Size:	427,3 kB ID:	1636114
                                  Paskutinis taisė spekas; 2018.04.19, 21:45.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Nesu tikras ar buvo kalbėta apie šią sankryžą ir projektą, bet mane neramina iš pirmo žvilgsnio nusimatantis neracionalus sprendimas, tad noriu pasidalinti, nes atrodo, kad ruošiasi palikti sankryžą su šviesoforais ir perėja. Drujos ir Manufaktūrų sankryža. Čia būtų galima visai panaikinti sankryžą su visais šviesoforais ir perėjomis, perėją pakišant po tiltu, nutiesiant nuvažiavimą sudarant galimybę palįsti po tiltu važiuojant Drujos gatve iš šiaurės į pietus, bei uždarant pravažiavimą ties sankryžos viduriu.

                                    Click image for larger version

Name:	Drujos ir Manufakturu sankryza 2.jpg
Views:	1
Size:	321,3 kB
ID:	1636113Click image for larger version

Name:	Drujos ir Manufakturu sankryza.JPG
Views:	1
Size:	427,3 kB
ID:	1636114
                                    Tai nuotraukose kaip ir viskas gerai, o ko trūksta?
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Tai nuotraukose kaip ir viskas gerai, o ko trūksta?
                                      Važiuojant Drujos gatve iš šiaurės į pietus trūksta palindimo po tiltu, kad galėtum patekti į Manufaktūrų gatvę. Ar čia tiesiog toks vaizdavimas?

                                      Comment


                                        Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                        Prie Taurupės g. (nuo Salotės ež.), atsirado vamdžių, kurie tiktų lietaus kanalizacijai, krūvos. Gal prasideda darbai šioje gatvėje?
                                        Jei kas dar nežinojo, tai pradeda rekonstruoti taip vadinamą Karoliniškių kolektorių ir visus aplinkinius jo intakus. Todėl ten ir tų vamzdžių pilna.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                          Važiuojant Drujos gatve iš šiaurės į pietus trūksta palindimo po tiltu, kad galėtum patekti į Manufaktūrų gatvę. Ar čia tiesiog toks vaizdavimas?
                                          Na, kaip suprantu, ten tiesiog nėra vietos jį įrengti, tai norint pasukti į Manufaktūrų gatvę reiktų sukti dešiniau ir apsisukti po Drujos g. viaduku, tada pro Nestės degalinę patekti į Drujos g. ir iš jos pasukti dešinėn į Manufaktūrų. Gal taip ir numatyta.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X