Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Dar vienas programuojamas konfliktas - iš greitėjimo juostos, kertant dvi eismo juostas tiesiai į apsisukimą. Sprendimai braižant ištisines linijas neveikia, nei Pilaitėj, nei prie Šilo tilto.
    Čia dažnai nebūna srauto nuo centro, tai manyčiau nėra pavojinga.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Dėl Galvės g. ir Savanorių pr. Iš vienos pusės Savanorių pr. srautas daug mažesnis nei iš Galvės g., todėl Savanorių pr. pakaktų vienos juostos. Bet yra vienas bet. Sunvežimiams leidžiama leistis žemyn tik pirma juosta. Tada jie nuo Gariūnų atvažiuotų antra juosta ir jau leidžiantis kažkur ties ta vieta, kur prospektas ima sukti į kairę, turėtų persirikiuoti į pirmą juostą. Taip pat ir autobusai leidžiasi pirma juosta. Tai sudarys avarines situacijas.
      Todėl tegul nepeza nesąmonių, kad šlaitai, kanalizacijos ir pan. trukdo įrengti greitėjimo juostą. Yra ten tos vietos pakankamai.
      Bent per StreetView pasižiūrėk vaizdelį. Nu nėra vietos normaliai pagreitėjimo juostai. 50m neužteks, kad fūra ar autobusas iš Galvės įsilietų į Savanorių pirmą juostą tarp tų pačių fūrų ir autobusų.

      Per tokius pezėtojus po to atsiranda "greitėjimo" juostos kaip iš Vakarinio į Gariūnus prieš rekonstrukciją ar iš Ozo. Tokios juostos pagreitina nebent kelionę į kapines. Tiek avarijos atveju, tiek sugadintais nervais.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Čia dažnai nebūna srauto nuo centro, tai manyčiau nėra pavojinga.
        Žinoma bus galima gaudyti tarpus tarp šviesoforų fazių, kai nebus srauto, bet gali iškilti kita bėda - pačiame apsisukime gali nutysti eilė ir imti stabdyti tą srautą.

        Comment


          Alternatyvus Galvės/Savanorių sprendimas būtų pertiesti visą įvažiavimą arčiau viaduko. Nuo viaduko iki dabartinio išvažiavimo tilptų ~200-250m juosta. Ar ten irgi yra kokių komunikacijų? Bet kaina gaunasi tikrai solidesnė nei susiaurinimas. Ir nesprendžia greičio atvažiuojant iš A1 problemos.

          Comment


            Greitis iš A1 gali būti sumažintas keliais būdais - ženklai 70 dar prieš nusukimą iš A1 į Galvės g., už viaduko didelis baltas ženklas "Vilnius", ženklas 50, "tarkos", kamera. Kamera tikrai veiksmingai veikia ties Karčiupiu (tiltu per Kruną, taip pat ties Kaunu, nusukimu į Karmėlavą, taip pat prieš tiltą per Nerį...
            Paskutinis taisė Al1; 2018.02.06, 13:04.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Bent per StreetView pasižiūrėk vaizdelį. Nu nėra vietos normaliai pagreitėjimo juostai. 50m neužteks, kad fūra ar autobusas iš Galvės įsilietų į Savanorių pirmą juostą tarp tų pačių fūrų ir autobusų.

              Per tokius pezėtojus po to atsiranda "greitėjimo" juostos kaip iš Vakarinio į Gariūnus prieš rekonstrukciją ar iš Ozo. Tokios juostos pagreitina nebent kelionę į kapines. Tiek avarijos atveju, tiek sugadintais nervais.
              Labai jau į dūšią paėmėte 'bent 50 metrų' greitėjimo juostos pasiūlymą. Pranešimas buvo skirtas, kad būtų atkreiptas dėmesys į problemą ir kad atsakingi žmonės įvertintų galimus problemos sprendimus. Tikrai tikiu, kad bent 50 metrų (200 m būtų puiku) greitėjimo juosta yra geriau nei dabartinė situacija. Pritariu, A1 susiaurėjimas į vieną juostą yra geriau (saugiau) nei dabartinė situacija. Tik klausimas - ar dėl tokių pokyčių neatsiras daugiau problemų.

              Siūlote pranešant apie problemines vietas/ kt. miesto problemas, nepasiūlant jokio problemos sprendimo būdo? Per pezėtojus galiausiai ir vyksta eismo saugumo komisijos posėdžiai, kuriuose priimami optimaliausi miesto kišenei ir konkrečiai vietai sprendimai. Šioje situacijoje komisija priėmė pigiausią variantą.

              Comment


                Taigi problemos atsiras su sunkvežimiais ir autobusais. Sunkvežimiams galima leistis žemyn tik pirma juosta, o atvažiavę A1 antra juosta, jie turės jau nuolydyje ir posūkyje persirikiuoti į pirmą juostą, taigi kirsis srautai lengvųjų automobilių, kurie iš Galvės g. atvažiuos ir norės leistis žemyn 2 juosta, nes pirma būna užimta lėtų transporto priemonių, visų pirma sunkvežimių ir autobusų bei neskubančių lengvųjų. O sunkvežimiams ir autobusams bus sunku persirikiuoti į pirmą juosta, nes ji bus užimta iš Galvės g. įsiliejusio srauto.
                Taip, vienintelis teisingas sprendimas būtų jungtį Galvės g. su A1 perkelti arčiau viaduko arba tiesiog įrengti papildomą juostą neliečiant dabartinio įvažiavimo. Manau, kad antrasis variantas netgi pigenis, nepaisant to, kad reikės nukasti dalį šlaito ir šiek tiek papilti pylimo. Be to ten seniau buvo milicijos postas ir yra pakankamai vietos juostai įrengti toje vietoje, kur buvo stabdomi automobiliai. Aišku, jos ilgio nepakanka normaliai greitėjomo juostai įrengti.
                Paskutinis taisė Al1; 2018.02.06, 13:13.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Greitis iš A1 gali būti sumažintas keliais būdais - ženklai 70 dar prieš nusukimą iš A1 į Galvės g., už viaduko didelis baltas ženklas "Vilnius", ženklas 50, "tarkos", kamera. Kamera tikrai veiksmingai veikia ties Karčiupiu (tiltu per Kruną, taip pat ties Kaunu, nusukimu į Karmėlavą, taip pat prieš tiltą per Nerį...
                  Kaip ir sakiau, nuvažiuok į vietą ar bent per StreetView pasižiūrėk. Ženklas 70 yra ir dabar. Kamera nepadės - ir dabar viršyjantys važiuoja iki +20. O įsilieti į srautą iš trumpos lėtėjimo juostos tiek prie 70, tiek prie 90 sudėtinga. Suleidmas į vieną juostą bus tikrai saugiau ir mažiau kamščių nei 50 ar tarka.

                  Comment


                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                    Labai jau į dūšią paėmėte 'bent 50 metrų' greitėjimo juostos pasiūlymą. Pranešimas buvo skirtas, kad būtų atkreiptas dėmesys į problemą ir kad atsakingi žmonės įvertintų galimus problemos sprendimus. Tikrai tikiu, kad bent 50 metrų (200 m būtų puiku) greitėjimo juosta yra geriau nei dabartinė situacija. Pritariu, A1 susiaurėjimas į vieną juostą yra geriau (saugiau) nei dabartinė situacija. Tik klausimas - ar dėl tokių pokyčių neatsiras daugiau problemų.

                    Siūlote pranešant apie problemines vietas/ kt. miesto problemas, nepasiūlant jokio problemos sprendimo būdo? Per pezėtojus galiausiai ir vyksta eismo saugumo komisijos posėdžiai, kuriuose priimami optimaliausi miesto kišenei ir konkrečiai vietai sprendimai. Šioje situacijoje komisija priėmė pigiausią variantą.
                    Pasiūlymas pasižiūrėti situaciją buvo skirtas A-1 su jo lyriniais nukrypimais į a-la "prie kacapo buvo geriau, o dabar net juostos nepadaro". Nors esamas mazgas būtent tais laikais durnai ir suprojektuotas bei pastatytas

                    Labai gerai, kad pranešėte. Kuo daugiau judinsim savivaldybę, tuo didesnė tikimybė, kad bus kažkas sprendžiama. Ypač prieš rinkimus

                    Comment


                      Panaikinti tą draudimą sunkvežimiams važiuoti antra juosta ir tiek. Nu ir greitis tegul būna 50 km/h. Gal taip sumažins avarinių situacijų susidarymą, tiesiog fūristas galės savo nuožiūra (kaip ir visi kiti) pasirinkti pirmą juostą.

                      Pakeitimui reikėtų pritarti, geriau negu dabartinis variantas su neadekvačiomis įsiliejimo juostomis.

                      Hmm, o jei dar perasfaltuotų Savanorių pr. bent iki Geležinio Vilko g., tai jau pasiektų Kauno lygį
                      Paskutinis taisė PoDV; 2018.02.06, 14:54.

                      Comment


                        Negalima naikinti reikalavimo sunkvežimiams leistis pirma juosta. Sunkusis transportas užkiš viską. Dar kartą kartoju, kad pasirinktas visiškai netinkamas variantas, nors jis ir pigus, o greitėjimo juostos įrengimas yra galimas ir ne toks jau ir brangus, kalbos apie kanalizacijas ir kitokias nesąmones yra melas. nes kaip minėjau, ten yra buvęs milicijos postas ir juosta stabdomiems automobiliams sustoti. Taigi, reikia tik labai nedidelės apimties darbų. Jei juosta būtų 100 metrų, tai net nereikėtų platinti pylimo, pakaktų esamo pagrindo juostai įrengti. Jei ilgesnę, tada reikėtų platinti pylimą. Ilga juosta nebūtina. Dabartinė problema yra tame, kad automobilis dar nejuda lygiagrečiai A1 juostoms, važiuodamas pačiu Galvės g. jungties galu, todėl nėra gera matomumas per veidrodėlį ir sunkiau įsilieti į A1. Jei būtų bent 70-80 metrų lygiagrečios greitėjimo juostos, pavyktų kur kas sklandžiau įsilieti į srautą.

                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kaip ir sakiau, nuvažiuok į vietą ar bent per StreetView pasižiūrėk. Ženklas 70 yra ir dabar. Kamera nepadės - ir dabar viršyjantys važiuoja iki +20. O įsilieti į srautą iš trumpos lėtėjimo juostos tiek prie 70, tiek prie 90 sudėtinga. Suleidmas į vieną juostą bus tikrai saugiau ir mažiau kamščių nei 50 ar tarka.
                        Aš ten važinėju pakankamai dažnai ir nereikia man specialiai važiuoti. 70 ženklas nepakankamas. Reikia kameros ir geresnio ruožo apšvietimo dar prieš viaduką (dabar apšvietimas tik nuo viaduko miesto link). 70 prieš nusukimą į Galvės g., nuo Gariūnų pusės, o ne vien tik už viaduko. Dar kartą kartoju, kad antra juosta važiuojantis sunkusis transportas, įskaitant ir autobusu, turės persirikiuot į pirmą juostą, kuri jau iki to bus užimta įsukančių iš Galvės g. ir sudarinės avarines situacijas, kurios bus kur kas pavojingesnės nei viršijamas kai kurių greitis.
                        Paskutinis taisė Al1; 2018.02.06, 16:51.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Negalima naikinti reikalavimo sunkvežimiams leistis pirma juosta. Sunkusis transportas užkiš viską. Dar kartą kartoju, kad pasirinktas visiškai netinkamas variantas, nors jis ir pigus, o greitėjimo juostos įrengimas yra galimas ir ne toks jau ir brangus, kalbos apie kanalizacijas ir kitokias nesąmones yra melas. nes kaip minėjau, ten yra buvęs milicijos postas ir juosta stabdomiems automobiliams sustoti. Taigi, reikia tik labai nedidelės apimties darbų. Jei juosta būtų 100 metrų, tai net nereikėtų platinti pylimo, pakaktų esamo pagrindo juostai įrengti. Jei ilgesnę, tada reikėtų platinti pylimą. Ilga juosta nebūtina. Dabartinė problema yra tame, kad automobilis dar nejuda lygiagrečiai A1 juostoms, važiuodamas pačiu Galvės g. jungties galu, todėl nėra gera matomumas per veidrodėlį ir sunkiau įsilieti į A1. Jei būtų bent 70-80 metrų lygiagrečios greitėjimo juostos, pavyktų kur kas sklandžiau įsilieti į srautą.



                          Aš ten važinėju pakankamai dažnai ir nereikia man specialiai važiuoti. 70 ženklas nepakankamas. Reikia kameros ir geresnio ruožo apšvietimo dar prieš viaduką (dabar apšvietimas tik nuo viaduko miesto link). 70 prieš nusukimą į Galvės g., nuo Gariūnų pusės, o ne vien tik už viaduko. Dar kartą kartoju, kad antra juosta važiuojantis sunkusis transportas, įskaitant ir autobusu, turės persirikiuot į pirmą juostą, kuri jau iki to bus užimta įsukančių iš Galvės g. ir sudarinės avarines situacijas, kurios bus kur kas pavojingesnės nei viršijamas kai kurių greitis.
                          Nieko neplatint tilps nebent tokio pločio lėtėjimo juosta kaip naujam išvažiavime Grigiškėse. 50m juosta šiek tiek pagerins situaciją, bet labai nedaug. Su mūsų eismo kultūra 50m tikrai neužtenka. Ypač sunkvežimiui ar autobusui.

                          Pagal StreetView 70 ženklas yra A1 prieš viaduką, iškart už posūkio į Trakus. Kiek atsimenu jo niekas nenuėmė.

                          Kamščiai didelė problema, apart piko meto. Sunkusis transportas už posūkio turės laiko persirikiuoti ties jiems skirtu 50 ženklu. Bus mažiau avarinių situacijų nei dabar ar su 50m pagreitėjimo juosta. Ir taip dabar fūros kartais antra juosta važiuoja, kad suleistų iš Galvės gatvės ir tik po to persirikiuoja į pirmą. Neteko matyti dėl to problemų. Priešingai nei su įvažiaivmu.

                          Taip, kaip iir rašiau, Galvės gatvės galo perstatymas būtų neblogas variantas. Bet jis irgi būtų gerokai brangesnis nei kuoliukų įrengimas.

                          Comment


                            Vienas avarines situacijas pakeis kitos ir dar pavojingesnės - sunkiasvorio ir ilgo transporto priemonių persirikiavimas. Dabar tai bent jau jei pirma juosta užimta, iš Galvės g. atvažiuojantis transportas privalo sustoti ir tą daro, nes kitos išeities nelabai yra. O jei siaurinama iki vienos antrosios juostos, viskas vyks tik judant, tiek išsukantys iš Galvės g. judės nesustodami, tiek ir antra juosta važiuojantis sunkusis transportas turės persirikiuoti judėdamas. Už posūkio persirikiavimas netenka prasmės ir be to tampa sunkus, nes pirma juosta jau iki tol bus užimta kitų automobilių. Nuokalnė pakankamai stati ir sunkusis transportas bei autobusai turi važiuoti pirma juosta lėtai nuolat stabdydamas.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kaip ir sakiau, nuvažiuok į vietą ar bent per StreetView pasižiūrėk. Ženklas 70 yra ir dabar. Kamera nepadės - ir dabar viršyjantys važiuoja iki +20. O įsilieti į srautą iš trumpos lėtėjimo juostos tiek prie 70, tiek prie 90 sudėtinga. Suleidmas į vieną juostą bus tikrai saugiau ir mažiau kamščių nei 50 ar tarka.
                              Kamera padės tik jei ji bus veikianti, o ne butaforinė. Pažiūrėk kas vyksta prie Vingio parko. Ten kamera "tarkuoja" visus kas bent kiek viršija greitį.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė spirit Rodyti pranešimą

                                Kamera padės tik jei ji bus veikianti, o ne butaforinė. Pažiūrėk kas vyksta prie Vingio parko. Ten kamera "tarkuoja" visus kas bent kiek viršija greitį.
                                Jei leistų administruoti greičio matuoklius privačiam verslui ir už tai jam duotų 50% baudų, tai pristatytų visur ir užtratintų vairuotojus. O kartu ir valtybė surinktų daugiau lėšų bei padidėti saugumas. Kvailai padarė, kai atėmė dalį surinktų baudų pervedimo savivaldybėms, tai jos prarado finansinį pagrindą priežiūrai ir nunyko didžioji dalis inkilų.

                                Comment


                                  Dar privatizuokime policiją ar atiduokime privačiam verslui dalį jos funkcijų - kaip visas bus iafiaktyvu...

                                  Comment


                                    Diskusija patampa pasiplepėjimu "kas būtų, jeigu būtų"
                                    Grįžkime prie temos.

                                    Comment


                                      Šiaip sprendimas tikrai logiškas. Galima tik spėlioti neturint tikslių duomenų, bet šiaip įtariu srautas iš Galvės g. netgi didesnis nei nuo Kauno. Kitas dalyaks dėl Al1 minėto sunkiasvorių persirikiavimo toliau, tai neįžvelgiu čia bėdų: kai srautas panašiu greičiu juda lengviau persirikiuoti, nei kad iš trumpos greitėjimo juostos į srautą. Todėl sakyčiau toks juostų atskyrimas tik pagerins situaciją, o ne pablogins.

                                      Comment


                                        Kaip tik persirikiavimas judant bus sudėtingesnis manevras nei dabar. Nes dabar iš Galvės įsukantys, jei A1 pirma juosta užimta, tiesiog sustoja ir kai atsilaisvina juosta, vėl pradeda važiuoti. Taip išvengiama avarinių situacijų. Aišku, automobilių srautas iš Galvės juda lėčiau. Bet užtat saugiau. Dar kartą kartoju, kad pilnai užtenka apie 80-100 metrų greitėjimo juostos, kurią galima įrengti be didelės apimties žemės darbų, nes yra išlikusi milicijos posto juosta automobilių stabdymui. Tereikia tik išasfaltuoti ir šiek tiek prailginti, nes milicijos juosta nebuvo tokia ilga.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Jei leistų administruoti greičio matuoklius privačiam verslui ir už tai jam duotų 50% baudų, tai pristatytų visur ir užtratintų vairuotojus. O kartu ir valtybė surinktų daugiau lėšų bei padidėti saugumas. Kvailai padarė, kai atėmė dalį surinktų baudų pervedimo savivaldybėms, tai jos prarado finansinį pagrindą priežiūrai ir nunyko didžioji dalis inkilų.
                                          Paskaitykite ką protinga šalis daro. Bausti visus yra vakar diena.

                                          – Kaip dėl greičio mėgėjų?
                                          – Aš pasakyčiau, kad tai yra didžiausia mūsų problema keliuose. Žinoma, infrastruktūra padeda, ypač urbanistinėse teritorijose. Tačiau mes turime vieną didžiausių pasaulyje pagal vienam žmogui tenkančių kamerų skaičių – virš trijų tūkstančių visoje šalyje. Jos išdėstytos tam tikrose atkarpose. Bet mes jas naudojame kiek kitaip nei įprasta pasaulyje: pagrindinė radarų misija ne gaudyti pažeidėjus, tačiau juos perspėti, kad sumažintų greitį. Mes manome, kad to pakanka. Negaudome žmonių ir nesiekiame „uždirbti“ iš to pinigų. Ir žmonės mano, kad tai yra sąžininga.
                                          – Ar tai reiškia, kad pažeidėjai nebaudžiami?
                                          – Jie baudžiami, tačiau ne visos vaizdo kameros veikia visą laiką – operatoriai jas įjungia atsitiktine tvarka. Per metus mes „pagauname“ apie 200 tūkst. pažeidėjų, bet tai nėra didelis skaičius. Kaip pavyzdys, Viktorijos valstija Australijoje tiek „pagaudavo“ per mėnesį. Bet mes nesutelkiame dėmesio ties individais. Mūsų pagrindinis dėmesys skiriamas vadinamiesiems vairavimo profesionalams: transporto kompanijoms, vairuotojams ir panašiai. Mes spaudžiame visas valstybines organizacijas, kad jos pačios darytų poveikį privačioms institucijoms.


                                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=76208223

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X