Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar man vienam atrodo, kad turetu buti va taip?
    Click image for larger version

Name:	pilaites-pr.jpg
Views:	1
Size:	373,6 kB
ID:	1629000
    Nes L - logika. Padare pozemine pesciuju pereja ir kai is jos iseini link stoteles reikia dar karta pereiti gatve per sviesoforine sankryza?
    Jeigu jau taip nenori daryt sviesoforo Pilaites pr, tai gali tiesiog perkelt jau esama kairi posuki tiesiog toliau link zalios linijos

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Ar man vienam atrodo, kad turetu buti va taip?
      Click image for larger version

Name:	pilaites-pr.jpg
Views:	1
Size:	373,6 kB
ID:	1629000
      Nes L - logika. Padare pozemine pesciuju pereja ir kai is jos iseini link stoteles reikia dar karta pereiti gatve per sviesoforine sankryza?
      Jeigu jau taip nenori daryt sviesoforo Pilaites pr, tai gali tiesiog perkelt jau esama kairi posuki tiesiog toliau link zalios linijos
      Kaip suprantu ten tas posūkis turi išnykti, kai bus nutiestas Smalinės g. kelias po Pilaitės pr. viaduku (žr. nuotraukoje aukščiau kairiau). Projektiniai pasiūlymai buvo, įdomu kokia dabar stadija. Kažkaip tyla.

      Comment


        /\ Tai reiškia 4G čia neužsuks po tokių pokyčių ateityje.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          /\ Tai reiškia 4G čia neužsuks po tokių pokyčių ateityje.
          Jo, jis turėtų važiuoti į dešinę, pro plovyklą, tada po apačia į Smalinės g. ir taip toliau. Jei įdomu, susirask Smalinės g. projektą, ten bus viskas.

          Comment



            Taurupės gatvės siektini techniniai parametrai: ne mažesnis kaip 50 km/val. leistinas greitis ir 2+1 eismo juostos. Modeliuotuose scenarijuose nebuvo įvertinta tolimesnė nei 5 metų Pilaitės rajono plėtra, todėl rekomenduojama naudoti 2+2 eismo juostų skersinį gatvės profilį

            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...yje-221-944600
            Labai keista, kai išvis kažkam kyla minčių apie 20.000 gyventojų rajono antrosios gatvės plotį 2+1 eismo juostas.

            Comment


              ...Šiemet rengiamas naujos Kernavės g. techninis projektas. Naujoji gatvė bus nutiesta tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g., ji turės patogius dviračių takus bei šaligatvius, numatomos ir viešojo transporto stotelės. Darbai prasidės jau kitais metais...
              Daugiau skaitykite: http://www.vilnius.lt/index.php?1568881989
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą


                Labai keista, kai išvis kažkam kyla minčių apie 20.000 gyventojų rajono antrosios gatvės plotį 2+1 eismo juostas.
                Šiuo metu apie 30 tūkst. gyventojų.

                Comment


                  Sostinės Ąžuolyno gatvės pėstieji: tokia šalikele – tik į kapines

                  Geroji dalis:

                  „Vilniaus miesto savivaldybė dar šiemet planuoja rekonstruoti Ąžuolyno gatvę nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės. Gatvės rekonstrukcijos metu bus atnaujinta asfalto danga, įrengtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, taip pat pėsčiųjų takas Saltoniškių kapinių pusėje.“
                  Klausimas tik kaip bus padaryta kapinių pusėje. Mat ten dar labai mėgsta sustoti į kapines atvažiavę lankytojai, tad ar nesugalvos ten ant šaligatvio parkuotis.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Sostinės Ąžuolyno gatvės pėstieji: tokia šalikele – tik į kapines

                    Geroji dalis:



                    Klausimas tik kaip bus padaryta kapinių pusėje. Mat ten dar labai mėgsta sustoti į kapines atvažiavę lankytojai, tad ar nesugalvos ten ant šaligatvio parkuotis.
                    Būtent. Ten reikia padaryti stovėjimo vietas, kitaip bus dar didesnis balaganas nei dabar. Eismas pro ten didelis (nes taip ir nepabaigė Ozo g. iki galo), dažnai stringa (nes atsirado kairieji posūkiai į areną, viešbutį). Tą gatvę reikia dar ir platinti, kad būtų galima viduryje įrengti juostą kairiesiems posūkiams, nes, matyt, Ozo g. taip niekada ir neužbaigs.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Būtent. Ten reikia padaryti stovėjimo vietas, kitaip bus dar didesnis balaganas nei dabar. Eismas pro ten didelis (nes taip ir nepabaigė Ozo g. iki galo), dažnai stringa (nes atsirado kairieji posūkiai į areną, viešbutį). Tą gatvę reikia dar ir platinti, kad būtų galima viduryje įrengti juostą kairiesiems posūkiams, nes, matyt, Ozo g. taip niekada ir neužbaigs.
                      Mano variantas šiaip būtų užbaigti Viršuliškių g. jungti su Ozo g. Ten dar turbūt statant laidojimo namus buvo nutiesta plati gatvės trąsa, bet neužbaigta. Viršuliškių g. turėtų tiesiai jungtis į Ozo/Buivydiškių g. sankryžą. Ąžuolyno g. turėtų likti kaip aptarnaujanti gatvė joje esančioms įstaigoms ir kapinėms.

                      Comment


                        /\ Taip, visiškai pritariu. Ozo gatvės iki Justiniškių g. tikrai greičiausiai nepabaigs, tai toks sprendimas būtų tikrai geras.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Taigi ten uzprotestave buvo ar tai Vaiku kaimas kartu su gyventojais ar kas.. kad nedarytu trafiko jiems po langais.
                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.03.28, 15:48.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Mano variantas šiaip būtų užbaigti Viršuliškių g. jungti su Ozo g. Ten dar turbūt statant laidojimo namus buvo nutiesta plati gatvės trąsa, bet neužbaigta. Viršuliškių g. turėtų tiesiai jungtis į Ozo/Buivydiškių g. sankryžą. Ąžuolyno g. turėtų likti kaip aptarnaujanti gatvė joje esančioms įstaigoms ir kapinėms.
                            Nematau esminės naudos, jei tas kapines apeitų per kitą pusę. Priedo nėra normalios vietos tarp Impuls ir kapinių, siauroka ten. Kaip tik esamą lengviau praplėsti, erdvės yra daugiau.
                            Nutiestų Šiaurinę iki GV ir sumažėtų ženkliai čia trafikas.

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Nematau esminės naudos, jei tas kapines apeitų per kitą pusę. Priedo nėra normalios vietos tarp Impuls ir kapinių, siauroka ten. Kaip tik esamą lengviau praplėsti, erdvės yra daugiau.
                              Nutiestų Šiaurinę iki GV ir sumažėtų ženkliai čia trafikas.
                              Ne tas kapines matyt turi galvoje. Kalba eina apie kapines labiau link Viršuliškių, o ne prie Impulso. Šalia jų palikta vietos Ozo g. tęsiniui.

                              Comment


                                Tarp Impuls ir kapinių be vargo telpa 2-jų arba 2+1 eismo juostų gatvė su visais takais. Garantuoju ten plotis to tarpo daugiau nei 12 metrų :) Beje, ten tuo šunkeliu dabar to pačio Vaikų kaimo darbuotojai naudojasi.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                  Ne tas kapines matyt turi galvoje. Kalba eina apie kapines labiau link Viršuliškių, o ne prie Impulso. Šalia jų palikta vietos Ozo g. tęsiniui.
                                  Kalbam apie šią vietą https://www.google.com/maps/@54.7069.../data=!3m1!1e3 ne apie Ozo g. tęsiniui paliktą vietą.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                    Kalbam apie šią vietą https://www.google.com/maps/@54.7069.../data=!3m1!1e3 ne apie Ozo g. tęsiniui paliktą vietą.
                                    Pagal Creatium post'ą - kaip tik apie Ozo g. tęsinį. Jei kalbam visgi ne apie jį, tada taip, yra niuansų.

                                    Comment


                                      Creatium kalba būtent apie Viršuliškių g. galą prie laidojimo namų ties Ąžuolyno g.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                        Pagal Creatium post'ą - kaip tik apie Ozo g. tęsinį. Jei kalbam visgi ne apie jį, tada taip, yra niuansų.
                                        Aš kalbu apie jau nurodytą vietą - https://www.google.lt/maps/place/54%...6!4d25.2411156

                                        T.y. Viršuliškių g. tęsinį link sankryžos, ją tiesiogiai sujungiant su Ozo/Buivydiškių g. Ąžuolyno g. lieka aptarnaujančia kapinėms ir t.t. Pliusai: pagrindinis srautas (kuris yra intensyvus ir, beje, turi ir viešojo transporto) būtų nukreiptas tiesiai į sankryžą, be jokių sukiojimųsi ir pan. Taip pat jis būtų mažiau trukdomas pėsčiųjų bei į sporto arenas važiuojančiųjų. Pliusų tam būtų.

                                        Čia yra kaip alternatyva Ąžuolyno g. platinimui, ko daryti nereikėtų, nes teoriškai ji jau ir dabar gana neblogai atlaiko srautus.

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą

                                          Kalbam apie šią vietą https://www.google.com/maps/@54.7069.../data=!3m1!1e3 ne apie Ozo g. tęsiniui paliktą vietą.
                                          Taip, ten vietos daugiau nei pakankamai. Iki šiol nesuprantu, kodėl gatvė ten nebuvo nutiesta (nors ir planuota):
                                          https://goo.gl/maps/P6gHJyJBbsS2

                                          Bet gi čia Vilnius - akligatvių miestas :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X