Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiemet planuojama sutvarkyti beveik pustrečio kilometro ilgio Taurupės gatvę. Paklojus naują asfalto dangą atsiras puiki galimybė patekti iš Pilaitės rajono tiesiai į Vakarinį aplinkkelį ties Asanavičiūtės gatve, Karoliniškėse. Be to, bus tvarkomos ir Zujūnų, Gavaičių gatvės. Per artimiausius dvejus metus planuojama atnaujinti ir Gilužio gatvę, kuri susijungs su Taurupės gatve ir Vakariniu aplinkkeliu. Įsruties gatvėje planuojama įrengti apie 300 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.
    http://www.vilnius.lt/index.php?3529567754

    Comment


      Visuomenės informavimas apie numatomą Širvintų gatvės, pėsčiųjų ir dviračių tako tarp Širvintų ir Kernavės gatvių bei Kernavės gatvės atkarpos nuo Linkmenų iki Ozo gatvės Vilniuje, projektavimą
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Nežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Nežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.
          O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            O aš tai šito paskutinio projekto visiškai nesupratau. Daugiau tarpų, kur tako nėra, nei atkarpų su taku. Kam išvis ten jį projektuoti, jei jis netelpa?
            Atsakiau kitoje temoje.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Nežinau ką Šimašius padarė, bet projektai pagaliau ruošiami normalūs, europietiški, pagal naujus standartus. Tas yra labai džiugu.
              Išvis pastaruoju metu padavė daug projektų, vienas po kito... :) Nesitiki net kažkaip, kad tai tikra. ;D

              Comment


                Per tvarkaumiesta.lt teko registruoti tokią problemą: "Problematiška vieta - automobiliai atvažiuojantys Galvės g. į Savanorių pr. neturi greitėjimo juostos ir dažnai susidaro kritinės situacijos. Į tokio intensyvumo gatvę įvažiuoti be greitėjimo juostos - itin pavojinga.
                Vietos įrengti bent 50 metrų greitėjimo juostą yra - tai atlikus gerokai išaugtų matomumas bei saugumas.

                Analogiška situacija ir Savanorių g. kitoje pusėje - Kauno kryptimi. Nėra greitėjimo juostos, išvažiuojama, tikintis, kad nebus mašinų. 50 metų greitėjimo juostą įrengti nesudėtinga - net gi lengviau nei priešingoje pusėje. Juosta pasibaigtų ties viaduku.





                Atsakė dar tą pačią dieną (pastebėjau, kad reagavimas - labai pagerėjęs):

                "Teikiame informaciją apie greitėjimo juostos įrengimo galimybes iš Galvės gatvės į Savanorių prospektą.

                Informuojame, kad klausimas dėl eismo tvarkos pakeitimų Savanorių pr., ties nuvažiavimu nuo Galvės g., buvo svarstytas Vilniaus miesto savivaldybės eismo saugumo komisijos posėdyje 2017 m. rugsėjo 28 dieną. Įvažiuojant į Savanorių pr. iš Galvės g. greitėjimo juostos įrengimas sudėtingas dėl techninių kliūčių (šlaitai, vandens latakai, požeminės komunikacijos, reljefas). Atsižvelgiant į tai, posėdyje buvo nutarta Savanorių pr. transporto srautus sulieti į antrą eismo juostą, kad atvažiuojantys nuo Galvės g. galėtų važiuoti netrukdomai. Eismo organizavimo pakeitimai yra įtraukti į 2018 atliekamų darbų planą."

                Tai dabar gaunasi, kad šiemet bus įrengtas Savanorių pr. susiaurėjimas į vieną juostą. Sprendimas bent jau man atrodo nelogiškas - srautas nuo A1 turės talpintis vieną juostą... Ar ten toks srautas mažas, visi nusuka ties Gariūnais?

                Comment


                  Mačiau šitą užregistruotą. Tikrai nelogiška išeitis. Kažkaip netikiu, kad visi tie kų išvardyti aspektai gali trukdyti įrengti greitėjimo juostas. Juk tas galioja beveik visiems objektams mieste (komunikacijos, latakai).

                  Comment


                    Sprendimas tikrai atrodo visiškai nelogiškas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Sprendimas tikrai atrodo visiškai nelogiškas.
                      Pakankamai logiškas, nes srautai iš Galvės g. ne ką mažesni nei Savanorių pr. nuo Kauno pusės, beveik visi, kuriems reikia į miestą, nusuka ties Gariūnais.
                      Panašiai padaryta Milašiaus ir Nemenčinės pl. susijungimo vietoje, abi gatvės susiaurintos iki 1 juostos, kamščių nėra, o saugumas gerokai išaugo:
                      https://www.google.lt/maps/@54.72953.../data=!3m1!1e3
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                        Tai dabar gaunasi, kad šiemet bus įrengtas Savanorių pr. susiaurėjimas į vieną juostą. Sprendimas bent jau man atrodo nelogiškas - srautas nuo A1 turės talpintis vieną juostą... Ar ten toks srautas mažas, visi nusuka ties Gariūnais?
                        Taip, didžioji dalis nusuka ties Gariūnais ir srautas lieka palyginus nedidelis. Iš Galvės gatvės irgi atvažiuoja tikrai daug srauto.

                        Asmeniškai net nežinau kas toje vietoje būtų geriau - kiekvienam srautui duoti po vieną juostą ar dekoratyvinė 50m pagreitėjimo juosta. Kita didelė problema toje vietoje yra A1 atvažiuojančių greitis. Stovi ženklas 70, bet neretas atvažiuoja 90-100 ir pristabdo tik prieš pat posūkį nuo kalno. Susiaurėjimas padėtų išspręsti ir šitą problemą.

                        Idealiu atveju reiktų daryti 3 juostas per posūkį ir tik leidžiantis nuo kalnos siaurinti į 2. Bet tai tikrai būtų brangu.

                        Ir dabar didelė dalis A1 srauto persirikiuoja į antrą juostą net nežiūrėdami ar kas nors atvažiuoja nuo Galvės g ar ne. Tada iš Galvės g. įpranta įvažiuoti irgi per daug nežiūrėdami. Esu matęs avarinių situacijų kai kas nors nežino "nerašytų taisyklių", drąsiai važiuoja pirma juosta, o prieš nosį iššoka iš Galvės...

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Sprendimas tikrai atrodo visiškai nelogiškas.
                          Kuo nelogiškas? Nelogiškiausia situacija yra dabar :) Dekoratyvinė greitėjimo juosta irgi būtų nelabai logiška iš 30km/h įsilieti į 70-90km/h srautą, prieš posūkį nuo kalno.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kuo nelogiškas? Nelogiškiausia situacija yra dabar :) Dekoratyvinė greitėjimo juosta irgi būtų nelabai logiška iš 30km/h įsilieti į 70-90km/h srautą, prieš posūkį nuo kalno.
                            Jeigu norėtų, tai galėtų įrengti normalią juostą, o ne "dekoratyvinę".

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Jeigu norėtų, tai galėtų įrengti normalią juostą, o ne "dekoratyvinę".
                              Darant normalią pagreitėjimo juostą reiktų liesti šlaitą. Galbūt ir pastatus ant jo. Idealiu atveju ir per posūkį turėtų eiti. Biudžetas būtų tikrai nemažas. Susiaurinti A1 srautą į vieną juostą toje vietoje kainuoja N kartų pigiau, o rezultatas gal net geresnis. Susiaurėjimas veiks ir greičio sumažinimui.

                              Vienintelė problema - morališkai sunku A1 turėti vieną juostą :)

                              Comment


                                /\ Na, gal. Pažiūrėsim kaip toks sprendimas veiks.

                                ----

                                Kiek kita tema. Žiūrėdamas Vilniaus interaktyvų žemėlapį radau tokį projektuojamą įvažiavimą į ko gero būsimą Rutkausko g.

                                Click image for larger version

Name:	Capture3.PNG
Views:	1
Size:	152,4 kB
ID:	1617227

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Taip, didžioji dalis nusuka ties Gariūnais ir srautas lieka palyginus nedidelis. Iš Galvės gatvės irgi atvažiuoja tikrai daug srauto.

                                  Asmeniškai net nežinau kas toje vietoje būtų geriau - kiekvienam srautui duoti po vieną juostą ar dekoratyvinė 50m pagreitėjimo juosta. Kita didelė problema toje vietoje yra A1 atvažiuojančių greitis. Stovi ženklas 70, bet neretas atvažiuoja 90-100 ir pristabdo tik prieš pat posūkį nuo kalno. Susiaurėjimas padėtų išspręsti ir šitą problemą.

                                  Idealiu atveju reiktų daryti 3 juostas per posūkį ir tik leidžiantis nuo kalnos siaurinti į 2. Bet tai tikrai būtų brangu.

                                  Ir dabar didelė dalis A1 srauto persirikiuoja į antrą juostą net nežiūrėdami ar kas nors atvažiuoja nuo Galvės g ar ne. Tada iš Galvės g. įpranta įvažiuoti irgi per daug nežiūrėdami. Esu matęs avarinių situacijų kai kas nors nežino "nerašytų taisyklių", drąsiai važiuoja pirma juosta, o prieš nosį iššoka iš Galvės...
                                  Taip, 'dekoratyvinė' 50 metrų juosta būtų per trumpa, tiesiog tokio ilgio galėtų būti įrengta minimaliomis investicijomis - toliau prie pat kelio - šlaitas. Geriausia būtų greitėjimo juosta bent kelių šimtų metrų ilgio, bet juk investicijos neadekvačiai didelės būtų, pinigų juk 'nėra'.

                                  Comment


                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                    Taip, 'dekoratyvinė' 50 metrų juosta būtų per trumpa, tiesiog tokio ilgio galėtų būti įrengta minimaliomis investicijomis - toliau prie pat kelio - šlaitas. Geriausia būtų greitėjimo juosta bent kelių šimtų metrų ilgio, bet juk investicijos neadekvačiai didelės būtų, pinigų juk 'nėra'.
                                    Gal geriau pigiausiu būdu susiaurinti, pasiekti 90% rezultato su 1% išlaidų ir neturėti porai metų kelio darbų su ta pačia viena juosta :) O pinigus ištaškyti galima ir naudingiau. Pradedant dvirtakiais ir baigiant pora metrų Šiaurinės ar ML..

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Gal geriau pigiausiu būdu susiaurinti, pasiekti 90% rezultato su 1% išlaidų ir neturėti porai metų kelio darbų su ta pačia viena juosta :) O pinigus ištaškyti galima ir naudingiau. Pradedant dvirtakiais ir baigiant pora metrų Šiaurinės ar ML..
                                      Na jei toje vietoje viena juosta viena kryptimi A1 esamam srautui yra pakankama - tada žinoma taip, geriau nedaryti trumpos greitėjimo juostos. Tik kaip pats minėjai, tikrai morališkai sunku A1 turėti tik 1 juostą.
                                      Pats ten karts nuo karto pravažiuoju (Galvės-Savanorių pr.), tai problema dėl įsiliejimo į Savanorių pr. aiški. Svarbu, kad sprendžiant vieną problemą neatsirastų kita.

                                      Comment


                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                        Na jei toje vietoje viena juosta viena kryptimi A1 esamam srautui yra pakankama - tada žinoma taip, geriau nedaryti trumpos greitėjimo juostos. Tik kaip pats minėjai, tikrai morališkai sunku A1 turėti tik 1 juostą.
                                        Pats ten karts nuo karto pravažiuoju (Galvės-Savanorių pr.), tai problema dėl įsiliejimo į Savanorių pr. aiški. Svarbu, kad sprendžiant vieną problemą neatsirastų kita.
                                        Sutinku. Morališkai atrodo keistai, tačiau toks sprendimas efektyvus kaštų prasme. Be to, panaikinti susiaurinimą bus galima bet kada irgi minimaliais kaštais - gi neardys asfalto.

                                        Comment


                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                          Na jei toje vietoje viena juosta viena kryptimi A1 esamam srautui yra pakankama - tada žinoma taip, geriau nedaryti trumpos greitėjimo juostos. Tik kaip pats minėjai, tikrai morališkai sunku A1 turėti tik 1 juostą.
                                          Pats ten karts nuo karto pravažiuoju (Galvės-Savanorių pr.), tai problema dėl įsiliejimo į Savanorių pr. aiški. Svarbu, kad sprendžiant vieną problemą neatsirastų kita.
                                          A1 vienos juostos nepakaktų nebent rytinio piko metu. Bet tada ir iš Galvės gatvės daug srauto. Nenustebčiau jei dalis srauto iš Trakų pusės suka pro Gariūnus, ten išlenda į A1 ir važiuoja pro Savanorius vien tam, kad nesigadinti nervų įvažiuojant šitoje vietoje. Pats esu taip daręs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X