Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    taigis...
    550 mln. GBP = apie 2.75 milijardo lt
    550 - jeigu nebūtų pajamų, t.y. nemokamas (gal ir nebloga mintis?) vis gi daugiau nei pusę dengia bilietai/reklama...

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      550 - jeigu nebūtų pajamų, t.y. nemokamas (gal ir nebloga mintis?) vis gi daugiau nei pusę dengia bilietai/reklama...
      nu tai tada 40mln/2 =20mln /per metus

      Comment


        Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
        Skirtumas tik tas, kad Vilniaus metro dar reikia pastatyti.
        tramvaju irgi reikia pastatyti - tik gaila kad norima ji statyti toki koks visai netinka musu miestui

        beje metro statyba Vilniuje salyginai nebutu labai brangi, nes nedaug kur reiktu statyti "uzdaruoju" budu
        Paskutinis taisė evvt; 2007.02.21, 16:12.

        Comment


          Parašė evvt Rodyti pranešimą
          nu tai tada 40mln/2 =20mln /per metus
          O tai jau prilygsta dotacijoms auto/troley parkams, plius bendrų kelių nereikia tvarkyti.

          Comment


            Parašė evvt Rodyti pranešimą
            tramvaju irgi reikia pastatyti - tik gaila kad norima ji statyti toki koks visai netinka musu miestui
            o tu papasakok kokį norima statyti - pateikt brėžinius, kuriuose matytusi konstrukciniai sprendimai. ir nereikia čia nuorodų į www puslapius, kur tėra kažkokie pasamprotavimai, nubrėžta keletą linijų ir t.t. nes tai tėra kryptis į kurią einamą ir visiškai nenusako kelio, kuriuo einama, netgi nenusako kokiais rūbais keliautojas apsirengęs. man reikia konstrukcinių sprendimų t.y. tų, kurie tiesiogiai parodys kaip tai atsilieps miesto transportui, susisiekimo sistemai, aplinkiniams gyventojams ir t.t.

            P.S. principe užtektų ir tekstinės projekto dalies (be brėžinių)

            Comment


              Parašė naglisc Rodyti pranešimą
              o tu papasakok kokį norima statyti - pateikt brėžinius, kuriuose matytusi konstrukciniai sprendimai. ir nereikia čia nuorodų į www puslapius, kur tėra kažkokie pasamprotavimai, nubrėžta keletą linijų ir t.t. nes tai tėra kryptis į kurią einamą ir visiškai nenusako kelio, kuriuo einama, netgi nenusako kokiais rūbais keliautojas apsirengęs. man reikia konstrukcinių sprendimų t.y. tų, kurie tiesiogiai parodys kaip tai atsilieps miesto transportui, susisiekimo sistemai, aplinkiniams gyventojams ir t.t.

              P.S. principe užtektų ir tekstinės projekto dalies (be brėžinių)
              o tu nurodyk puslapi kur parasyta apie vilniaus tramvaju(apie techninius reikalus) daugiau negu rasoma apie metro "vilniausmetro.lt"

              P.S. projekto nera yra tik studija.

              Comment


                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                o tu nurodyk puslapi kur parasyta apie vilniaus tramvaju(apie techninius reikalus) daugiau negu rasoma apie metro "vilniausmetro.lt"

                P.S. projekto nera yra tik studija.
                ištrauka iš lentelės rastos vilniausmetro.lt

                4 / Charkeroi / 1983 / 1976 / 23 / 206/

                eil. nr. / miestas /statybos pradžia / gyventoju skaičiavimo metai / gyventojų skaičius mieste/gyv.sk. apylinkėse /

                nė už ką nepatikėsiu kad 23tūkst.dydžio miestelyje yra metro. beje net googlas apie tą miestelį? nieko gero nepasiūlė.

                Comment


                  Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                  ištrauka iš lentelės rastos vilniausmetro.lt

                  4 / Charkeroi / 1983 / 1976 / 23 / 206/

                  eil. nr. / miestas /statybos pradžia / gyventoju skaičiavimo metai / gyventojų skaičius mieste/gyv.sk. apylinkėse /

                  nė už ką nepatikėsiu kad 23tūkst.dydžio miestelyje yra metro. beje net googlas apie tą miestelį? nieko gero nepasiūlė.
                  http://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9...r_de_Charleroi

                  Comment


                    Charleroi ar Charkeroi?
                    23tūkst ar 200 tūkst.

                    Comment


                      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                      Charleroi ar Charkeroi?
                      23tūkst ar 200 tūkst.
                      nesu as zinovas vietovardziu ir miestu visomis kalbomis, o jei tave tikrai domina tai pasieskok internete

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                        nesu as zinovas vietovardziu ir miestu visomis kalbomis, o jei tave tikrai domina tai pasieskok internete
                        Šarlerua tai didelis miestas Belgijoje. O Charkeroi visai negirdėtas

                        Comment


                          Parašė Paulius Rodyti pranešimą
                          Šarlerua tai didelis miestas Belgijoje. O Charkeroi visai negirdėtas
                          kazkokiam forume maciau kad vieni raso Charkeroi, kiti Charleroi
                          tiek supratau kad kalba eina apie ta pati daikta

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            kazkokiam forume maciau kad vieni raso Charkeroi, kiti Charleroi
                            tiek supratau kad kalba eina apie ta pati daikta
                            tai va, vienur vienai kitur kitaip. Niukastlas parašytas lietutviškai, Charkeroi - kokia kalba? kodėl kaip pats minėjai ne Šarlerua? ir kodėl 10kartų skiriasi gyventojų skaičius?

                            ir apskritai, ten yra vadovėlinė teorija , o ne projektuotojų darbas. ypač tai gerai matosi iš paveiksliukų iliustruojančių darbų technologiją.
                            kitas klausimas, negi tu manai, kad Lietuvoje kurioje, vos vienas ilgesnis nei kilometras tunelis, o ir tas statytas 18 amžiuje, atsiras projektuotojai, kurie lyg niekur nieko per keletą mėnesiukų parengs normalų metro projektą? žinai kodėl kalbu apie projektą. o gi todėl kad pateikti keli sprendiniai (stotys) sudaro įspūdį, kad projektas jau yra.

                            kažkada teko matyti projektą, kurį parengė į pensiją įšėjęs projektuotojas. Žmogus tikrai norėjo gero ir parengė gana aktualaus statinio projektą (pilną su visom priklausančiom dalim). kaip jis projektą lydinčiame rašte rašė, suprojektavo jis tikrai daug ir nei vienas mūsų mačiusių ir besijuokusių iš projekto žmonių nesuabejojo, kad jis yra geras specialistas ir projektuotojas, tačiau visiškai kitos srities.
                            kas įdomiausia tas projektas atitiko visus reikalavimus, išlaikytos visos normos, tačiau - yra daugybė niuansų, kurių niekada to nedarė žmogus nežino. ir tie niuansai bei atitinkama specifiką, projektą pavertė karikatūra.

                            Comment


                              Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                              ...kitas klausimas, negi tu manai, kad Lietuvoje kurioje, vos vienas ilgesnis nei kilometras tunelis, o ir tas statytas 18 amžiuje, atsiras projektuotojai, kurie lyg niekur nieko per keletą mėnesiukų parengs normalų metro projektą? žinai kodėl kalbu apie projektą. o gi todėl kad pateikti keli sprendiniai (stotys) sudaro įspūdį, kad projektas jau yra.
                              Kad yra projektas - sudaro ispudi tau galbut, o tai yra jau tamstos problema.
                              As paprasciausiai zinau kad tai yra studija (jie ir patys taip raso)

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                Kad yra projektas - sudaro ispudi tau galbut, o tai yra jau tamstos problema.
                                As paprasciausiai zinau kad tai yra studija (jie ir patys taip raso)
                                o tamsta kada nors yra teke skaityti studiją?
                                greičiausiai ne. nes kitaip tikrai pamatytum, kad ne studija.

                                nors šiais laikais studijos pasidarė gana įdomiu ir geru pinigų plovimu. rašo visi kas netingi ir prirašo įvairių pievų. pasitaiko veikėjų, kurie laimėję konkursus studijoms rašyti, paskui mūsų klausinėja kas yra tai, o kas anai.

                                o šiaip studijose, brėžiniai ir architektūriniai sprendimai nedaromi. studijos tikslas yra išnagrinėti visus techninius ekonominius aspektus, kad išsiaiškinti ar vertą tęsti darbus, ar visdėlto tuom ir pabaigti.

                                Comment


                                  Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                  ištrauka iš lentelės rastos vilniausmetro.lt

                                  4 / Charkeroi / 1983 / 1976 / 23 / 206/

                                  eil. nr. / miestas /statybos pradžia / gyventoju skaičiavimo metai / gyventojų skaičius mieste/gyv.sk. apylinkėse /

                                  nė už ką nepatikėsiu kad 23tūkst.dydžio miestelyje yra metro. beje net googlas apie tą miestelį? nieko gero nepasiūlė.
                                  Tas Metro yra tik požeminis tramvajus. Kas būtų, mano manymu, kaip tik mūsų Vilniui.
                                  O gyventojų skaičius dažnai labai keistai skaičiuojamas. Pvz.: galima rašyti: Vilniuje yra 80 tūkst. gyv. (Senamiestis) plius 500-600 "apylinkėse".

                                  Comment


                                    Valakampių tiltas. Masės apribojimas 20 t. Ten tokį pastatė, ar dėl blogos būklės toks apribojimas?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Valakampių tiltas. Masės apribojimas 20 t. Ten tokį pastatė, ar dėl blogos būklės toks apribojimas?
                                      Gali būti, nes tas tiltas, kaip ir gariūnų bei lazdynų yra tiesiog apgailėtinas
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Gali būti, nes tas tiltas, kaip ir gariūnų bei lazdynų yra tiesiog apgailėtinas
                                        Jo važiuojamosios dalies danga bent gera, lygi.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Bet konstrukcinės dalys tai man kartais kelia baimę
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X