Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    OK, paliekam tai XXII amžiui. Tūkstanmečio g. buvo suplanuota dar prieš 50 metų, o paskutiniai stoties rajono rekonstrukcijos planai pateikti jai jau funkcionuojant.
    Bet kokiu atveju, iš miesto BP reiktų išimti to rajono modernizaciją.
    Tikrai nereikia rekonstrukcijos pradėti pakišant žmones po žeme, pirma reikia rekonstruoti pačią autobusų stotį, atsisakant dartinio pastato ir pastatant naują multifunkcinį kompleksą. Bet kadangi stotis jau privatizuota, dar ilgai nesulauksim bent kažko pan. kaip Kaune.
    Flickr

    Comment


      /\ Ne žmones po žeme, o Geležinkelio g. buvo galvojama pakišti po žeme, taip sujungiant Drujos g. su Panerių g.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Vat pakisti ten po zeme masinas butu visai gerai. Aisku to niekada (per musu amziu) nebus.
        Del iskyliu pereju, kurias dabar daro - labai gerai, kad tai daro. Bet kaip visada negalvojant ir per uzpakali. Pirmaja juosta nuo stoties reikejo fiziskai atskirti kokio metro plocio ir visos stoties ilgio salele ir uzdeti ant jos atitvara. Skirt sita juosta vien VT. Nedaryti sitoj juostoj iskylios perejos, nes taip, ten kur vaziuoja VT negali buti jokiu kalniuku. Padalinus tikrai per placia vaziuojamaja dali salele pesciuju pereja jau sutrumpetu ir butu patogesne zmonems. Vaziuojamaja dali apskritai reikia labai labai siaurint, galima net dviem juostom. Masinos ten turi stovet ir praleidinet pesciuosius, o ne nepristabdzius laviruot tarp ju. Yra KET taisykle, kad jei pestysis izenge i vaziuojamaji dali pagal tavo judejimo krypti - ji reikia praleist. Sita taisykle cia neveikia ir negali veikti del per ilgos perejos. Dabar visi iki vieno kas vaziuoja per stoti yra potencialus pazeidejai, nes nepraleidzia pesciuju pagal taisykles. Ir, kaip man atrodo niekas nera daroma kad sita nesamone baigtusi. Nesuprantu, argi taip sunku yra parengti projekta, pamelzti europiniu pinigu ir padaryt normaliai, tiesiog susiaurinus vaziuojamaja dali ir atskirtus VT nuo bendrojo srauto ilgom salelem, kaip tai daug kur daroma...

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Vat pakisti ten po zeme masinas butu visai gerai. Aisku to niekada (per musu amziu) nebus.
          Del iskyliu pereju, kurias dabar daro - labai gerai, kad tai daro. Bet kaip visada negalvojant ir per uzpakali. Pirmaja juosta nuo stoties reikejo fiziskai atskirti kokio metro plocio ir visos stoties ilgio salele ir uzdeti ant jos atitvara. Skirt sita juosta vien VT. Nedaryti sitoj juostoj iskylios perejos, nes taip, ten kur vaziuoja VT negali buti jokiu kalniuku. Padalinus tikrai per placia vaziuojamaja dali salele pesciuju pereja jau sutrumpetu ir butu patogesne zmonems. Vaziuojamaja dali apskritai reikia labai labai siaurint, galima net dviem juostom. Masinos ten turi stovet ir praleidinet pesciuosius, o ne nepristabdzius laviruot tarp ju. Yra KET taisykle, kad jei pestysis izenge i vaziuojamaji dali pagal tavo judejimo krypti - ji reikia praleist. Sita taisykle cia neveikia ir negali veikti del per ilgos perejos. Dabar visi iki vieno kas vaziuoja per stoti yra potencialus pazeidejai, nes nepraleidzia pesciuju pagal taisykles. Ir, kaip man atrodo niekas nera daroma kad sita nesamone baigtusi. Nesuprantu, argi taip sunku yra parengti projekta, pamelzti europiniu pinigu ir padaryt normaliai, tiesiog susiaurinus vaziuojamaja dali ir atskirtus VT nuo bendrojo srauto ilgom salelem, kaip tai daug kur daroma...
          Siūlau visą tai išdestyti oficialiame rašte ir kuo greičiau nusiųsti į savivaldybę. Galima ir per "Tvarkau Vilnių" apps'ą.

          Comment


            Lyg ir buvo minėta, kad žadamos saugumo salelės pestiesiems ten. Ir, akd žiedas bus siaurinamas ir juostos nupieštos. Skamba neblogai, bet brėžinių nėra, sunku įsivaziduoti aks ten planuojama detaliai.

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              /\ Ne žmones po žeme, o Geležinkelio g. buvo galvojama pakišti po žeme, taip sujungiant Drujos g. su Panerių g.
              Ar tikrai to reikia? Žiedas didžiulis ir toks tunelis būtų ilgas ir brangus, plius ten dar VT hub'as ir daug nepatogumų būtų per statybas. Manau tikrai yra reikalingesnių tunelių kitose vietose, kur didžiuliai kamščiai.
              Flickr

              Comment


                Aš tai pritariu minčiai kad reiktų palikti tas gatves tik viešajam transportui ir gyventojams, visam kitam idealu būtų turėti normalią jungtį palei geležinkelį pratęstant Drujos gatvę iki pat Tūkstantmečio gatvės. Prie traukinių stoties virš bėgių būtų galima įrengti daugiaukštę didelę stovėjimo aikštelę.

                Comment


                  Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                  Aš tai pritariu minčiai kad reiktų palikti tas gatves tik viešajam transportui ir gyventojams, visam kitam idealu būtų turėti normalią jungtį palei geležinkelį pratęstant Drujos gatvę iki pat Tūkstantmečio gatvės. Prie traukinių stoties virš bėgių būtų galima įrengti daugiaukštę didelę stovėjimo aikštelę.
                  Jūsų pasiūlymas prieštaringas. :)
                  Ir taip buvo siūlyta kai kuriuose projektuose! Tačiau kaip tik tuomet visas tranzitinis srautas važiuos dabartinės Geležinkelio gatvės trasa. O kaip ją tiesti toliau, netraukiant visos LG infrastruktūros, nelabai aišku.

                  Comment


                    Eismas iš tiesų menkas. Daug autobusų ir troleibusų. Kito transporto nėra daug, lyginant su kitais stambiais žiedais. Nes ten nėra tranzitinio srauto. Tiek metų visi važinėjo ir nieko, o dabar jau kažkam kažkas negerai. Tai gal patys nemoka važinėti. Man tik neaišku, kodėl prie tarybų valdžios taip ir nepadarė požeminių perėjų... Jau tada reikėjo.

                    Comment


                      Problema ne pats žiedas ar juostų buvimas/nebuvimas. Ten viskas tiesiog atrodo kaip kažkoks bomžynas, kurio neturėtų būti 21 a. Europos mieste. Ten reikia kompleksinio pertvarkymo ir perstatymo.
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Eina į pabaigą Geležinio Vilko g. rekonstrukcija, jausmas dvejopas: iš vienos pusės džiugu kad dangos būklė pagerėjo iš kitos pusės nudaužyti borteliai, iškraipyti atitvarai ir šuliniai kas 10 metrų suteikia jausmą lyg esi kokiam Novosibirske. Kalbant apie bortleius, žadėjo kad keis susidevejusius tai susidevėję buvo visi, o keitė gal kokius 5%. Keitė aišku ant sovietinių-betoninių tai po žiemos ir šitie bus nutrupėję. Beje gal kas žino ar juos čia vietoje gamina ar iš kokios Rosijos importuoja nes tokius man rodos tik Rosijoj ir benaudoja (gal norima kad viešosios erdvės kuo labiau panašios būtų - neaišku). Kai kurias senas atkarpas paliko, matyt pagalvojo kad provėžos ten nepakankamai gilios ir remonto nenusipelno. Taigi atnaujinimas toks pigus gavosi, bet čia pastebėjau su visais paskutinių metų infrastruktūros atnaujinimo projektais - Vilniaus g. (klibančios plytelės); Neries krantinių atnaujinimas (Tvarkau Vilnius programėleje užmačiau kad jau krenta į upę); Goštauto g. ir kiti - visur kažkoks brokas ir piguva. Gal čia rangovai pamatė kad užsakovas nesusigaudo arba jam visvien ir chaltūrina masiškai?

                        Comment


                          Kaip suprantu Šimašiaus toks ir yra planas, atnaujinti viską, bet su kuom mažesniais kaštais, kol dar nepadengta miesto skola ir pan. Kai tiek metų kentėm išsikišusias armatūras krantinėje, provėžas pagrindinėje miesto gatvėje, o dviračių takai iš vis beveik nebuvo tiesiami, labai skųtis nėra kuom.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.31, 07:28.
                          Flickr

                          Comment


                            Tiesiog daroma viskas kuo pigiau.
                            Blogiausia, kad brokas ir piguva labai greitai išlys antru galu. Betgi politikams svarbiausia ši kadencija.
                            Tai viena iš priežasčių, kodėl labai nenoriai kalbama apie ateities planus, ilgalaikius projektus.
                            Kita vertus gerai, kad pradėtos tvarkyti vietos anksčiau laikytos "nereikšmingomis". Todėl asmeniškai nuo manęs pliusas Šimašiui už operatyviai sulopytą gatvę, naują apšvietimą ir renovuotą pėsčiųjų tiltą.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tiesiog daroma viskas kuo pigiau.
                              Blogiausia, kad brokas ir piguva labai greitai išlys antru galu. Betgi politikams svarbiausia ši kadencija.
                              Tai viena iš priežasčių, kodėl labai nenoriai kalbama apie ateities planus, ilgalaikius projektus.
                              Kita vertus gerai, kad pradėtos tvarkyti vietos anksčiau laikytos "nereikšmingomis". Todėl asmeniškai nuo manęs pliusas Šimašiui už operatyviai sulopytą gatvę, naują apšvietimą ir renovuotą pėsčiųjų tiltą.
                              Aš kaip tik džiaugiuosi, kad pagaliau pradėta kažkas realiai daryti, ne tik kalbėti apie "ateities planus". :)
                              Dabar krantinėmis galima maloniai vaikščioti, bėgioti, važinėti dviračiu, atsidarė kavinės, tai tikrai daug geriau nei dar 20 metų badytis ant armatūros ir laukti "ateities plano" kosminių krantinių su dainuojančiais fontanais Neryje.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.31, 07:43.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Aš kaip tik džiaugiuosi, kad pagaliau pradėta kažkas realiai daryti, ne tik kalbėti apie "ateities planus". :)
                                Pastebėkit, kad aš irgi džiaugiuosi. "Kažkas" yra labai neapibrėžta (kažkas buvo daroma prie visų valdžių ir merų). Turi būti daroma viskas kompleksiškai. Tai elementarūs vadybos principai.
                                Beje, apie ateitį kalba ir ši valdžia, tačiau labai miglotai, neužsiduodant griežtų terminų. Kaip pvz.: diskutavome vakar apie VVT parko atnaujinimą.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Pastebėkit, kad aš irgi džiaugiuosi. "Kažkas" yra labai neapibrėžta (kažkas buvo daroma prie visų valdžių ir merų). Turi būti daroma viskas kompleksiškai. Tai elementarūs vadybos principai.
                                  Beje, apie ateitį kalba ir ši valdžia, tačiau labai miglotai, neužsiduodant griežtų terminų. Kaip pvz.: diskutavome vakar apie VVT parko atnaujinimą.
                                  Taip, su VVT elgiamasi nelabai protingai, privatizavus populiariausius maršrutus, VT atrodys taip, kaip dabar atrodo privatizuota autobusų stotis, o nauji autobusai perkami ne elektriniai, o dyzeliniai, sunku bus pritraukti Teslą į Lietuvą...
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Kad, daug kelių tvarkoma gerai. DViračių takai auji irgi gerai, ir visgi labiau stengiamasi juos geresnius padaryti. Kas krenta į akis dar, tik, kad šaligatviai baisūs paliekami.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      laukti "ateities plano" kosminių krantinių su dainuojančiais fontanais Neryje.
                                      Bet tai čia visiškai ne prie ko, tą ką daro dabar reikia daryti bet kokybiškai. Už Mindaugo tilto kur yra nauji laipteliai jie beveik sukrito į vandenį, kairėje puseje visur kažkoks gumos gabalas išlindęs, prie GH nusileidimo smegduobė atsiradus, kai kur plytelės suskilinėjo ir tokio smulkaus broko yra nesuskaičiuojama galybė, tai esmė daryti viską bet daryti be broko ir nuo a iki z. Tas pats GV atnaujinimas, bortlelių ištrupėjusių juk dabar niekas artimiausius 10 metų nekeis, reikėjo keisti dabar ir ant kokybiškų granitinių, atitivarus tuos pačius pakeisti kad viskas būtų atnaujinta ir sutvarkyta iš esmės, o ne tokiais 'etapais' kaip dabar.
                                      Paskutinis taisė Gladiator; 2017.08.31, 08:59.

                                      Comment


                                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                        Kad, daug kelių tvarkoma gerai. DViračių takai auji irgi gerai, ir visgi labiau stengiamasi juos geresnius padaryti. Kas krenta į akis dar, tik, kad šaligatviai baisūs paliekami.
                                        Negalima kategoriškai sakyti. Šalia Laisvės pr. gabalais šaligatvius tvarko. Pačiame gale padarė, daro dabar šalia policijos komisariato Laisvės ~80-82, koraluose šalia statoilo. Bent jau tiek. 30 metų nebuvo visai tvarkyta kur nors.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Negalima kategoriškai sakyti. Šalia Laisvės pr. gabalais šaligatvius tvarko. Pačiame gale padarė, daro dabar šalia policijos komisariato Laisvės ~80-82, koraluose šalia statoilo. Bent jau tiek. 30 metų nebuvo visai tvarkyta kur nors.
                                          Palei Laisvės pr. turi visu ilgiu (~6 km) pakeisti šaligatvius ten, kur klos dviračių taką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X