Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stoties žiede vyksta tvarkymo darbai. Gal kas žino kas būtent bus, gal yra brėžinių?

    Jau atliekami darbai Geležinkelio gatvės žiedinėje sankryžoje šalia stoties. Čia siaurinama važiuojamoji dalis, įrengiamos iškilios pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis, taip koncentruojant srautų paskirstymą

    Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...iau-konfliktu/ .
    Paskutinis taisė Resutas; 2017.08.29, 10:55.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
      Stoties žiede vyksta tvarkymo darbai. Gal kas žino kas būtent bus, gal yra brėžinių?
      vakar teko eit, labai keista iškili perėja daroma ties Stoties g (nuo stoties pusės einant praėjus vidurinę žiedo salelę). Dabar ten dvi perėjos, kurios padarytos įstrižai, o nauja salelė eina tiesiai į Stoties g. vidurį.

      Comment


        Stoties žiede vyksta tvarkymo darbai. Gal kas žino kas būtent bus, gal yra brėžinių?
        Sugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažės .

        Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose

        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243


        Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.29, 14:30.

        Comment


          Bet tamstos nuorodoje rašoma, kad avarijų sumažėjo. Aišku nedaug, tik 6 kartus.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Sugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažės .

            Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose

            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243

            Aha, labai "aiškus" žiedas, didžiulio pločio, bet be jokių žymėjimų, kai kiekvienas važiuoja ir išvažinėja savo įsivaizduojamom juostom...
            Flickr

            Comment


              Bet tamstos nuorodoje rašoma, kad avarijų sumažėjo. Aišku nedaug, tik 6 kartus.
              Avarijos tiesiog persikelia kitur, nes vairuotojai stengiasi tų žiedų išvengti . Apie Olandų žiedą daug keiksmažodžių prirašyta.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Sugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažės .

                Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose

                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243

                Sugadins normalia ziedine sankryza? Jus cia rimtai rasot? Stoty normali ziedine sankryza?...

                Comment


                  Sugadins normalia ziedine sankryza? Jus cia rimtai rasot? Stoty normali ziedine sankryza?
                  Taip, tai normali, paryžietiškai chaotiška sankryža . Aišku, problema, kad daugėja vairuotojų, kurie be išpaišytų juostų ar netgi juostas skiriančių bortelių bei krūvos ženklų nesusigaudo, kaip važiuoti.

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Avarijos tiesiog persikelia kitur, nes vairuotojai stengiasi tų žiedų išvengti . Apie Olandų žiedą daug keiksmažodžių prirašyta.
                    Jo, važiuoja specialiai mieste ratais, kad išvengti žiedo, pro kurį dabar galima pravažiuoti aiškiau ir greičiau. Nes anksčiau būdavo extrymas nelegaliai iš pirmos juostos važiuoti tiesiai, o dabar tai juk neįdomu legaliai dviem juostom įvažiuoti ir išvažiuoti.
                    Flickr

                    Comment


                      Su tom iškiliom perėjom visai proto neteko. Kiša kur reikia ir nelabai, kur jos tinka ir kur jų neturėtų būti. Jos tinka ten, kur nėra viešojo transporto. Tuo tarpu tokios perėjos yra peilis viešojo transporto normaliam judėjimui. Ir taip stoties žiede VT juda lėtai, dabar judės dar lėčiau, nes "laužysis" ant kalnelių. Dar vienas pavyzdys, kaip dirbama šikna, o ne galva - Žemaitės gatvės atskira A juosta stoties kryptimi. Kam juostoje, kuri fiziškai atskirta bordiūru nuo likusios gatvės ir skirta tik VT eismui, daryti kalnelį perėjoje??? Autobusai ir troleibusai ir taip į važiuodami į A juostą turi daryti vingį, todėl greitis yra mažas ir papildomai stabdyti jų nereikia, kai eina pėstieji...

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Avarijos tiesiog persikelia kitur, nes vairuotojai stengiasi tų žiedų išvengti . Apie Olandų žiedą daug keiksmažodžių prirašyta.
                        Turi omeny kai vengia pvz Geležinkelio stoties žiedo? Asmeniškai apvažiuoju jį kai tik įmanoma. Nors prie Makdako išsukimas į kairę irgi menkas malonumas... Olandų žiedas, net ir piko metu, ir grynas malonumas palyginus stotim ir jos prieigom.

                        Comment


                          Kas su stoties žiedu negerai? Eismas ten menkas net ir piko metu. Pėsčiųjų daug.

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Sugadins eilinę normalią žiedinę sankryžą, pristatys salelių, pripaišys eismo juostų - padidės kamščiai, o avarijų nesumažės .

                            Metai po eismo pakeitimų Vilniaus žieduose: planuojamos permainos ir kitose sankryžose

                            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/patarimai/m....d?id=75607243

                            Įdomi patirtis eiti to žiedo įstrižomis pėsčiųjų perėjomis. Primena nėrimą į kokią nors intensyvią gatvę kur nors Pietryčių Azijoj, kur nėra šviesoforų ar šiaip normalių perėjų. Kur su kiekvienu vairuotoju turi žvilgsniu sutarti, kad jis tau leis praeiti Aišku, tam žiede eismas nėra labai intensyvus (nors, manau, būtų galima susidoroti pėsčiąjam su bet kokiu intensyvumu, nes greitis nėra didelis), bet pačios perėjos yra nejaukiai ilgos, reikia eiti didelį atstumą kol yra paliekama nesaugi kelio zona.

                            Paryžiuj berods (o gal ir klystu), tik tas Triumfo arkos žiedas turi tokią chaotišką eismo tvarką, bet ten pėstiesiems nepriklauso vaikščioti, nes yra požeminės perėjos.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kas su stoties žiedu negerai? Eismas ten menkas net ir piko metu. Pėsčiųjų daug.
                              Na aš tai nepasakyčiau kad eismas menkas. Minusas yra tas, kad nėra sužymėtos eismo juostos ir dėl to būna šioks toks eismo chaosas, o tas parkingas viduryje žiedo iš viso yra WTF.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Visas tas žiedas yra kažkoks chaotiškas. Man išvis keista, kaip tokia vieta, kur atvyksta miesto svečiai, keliautojai iš užsienio, ir tai yra keleivinio transporto, na, toks kaip ir centrinis mazgas Vilniuje, tas žiedas ir visos prieigos niekada nebuvo tvarkomų objektų prioritetu. Čia būtinos esminės permainos, o ne juostų subraižymas.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Baisus tas žiedas. Būtinai kažką daryti reikia. Tiesiog gėda - labai nereprezantatyvi sankryža.
                                  Paskutinis taisė Resutas; 2017.08.30, 10:29.

                                  Comment


                                    Mano nuomone ten reiktų požeminio sujungimo tarp Geležinkelio ir Autobusų stoties.

                                    Bet šiaip jau visą tą teritoriją, įskaitant Geležinkelio gatvę, buvo planuota kompleksiškai rekonstruoti. Atidedame dar pusšimčiui metų?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Mano nuomone ten reiktų požeminio sujungimo tarp Geležinkelio ir Autobusų stoties.

                                      Bet šiaip jau visą tą teritoriją, įskaitant Geležinkelio gatvę, buvo planuota kompleksiškai rekonstruoti. Atidedame dar pusšimčiui metų?
                                      Ir koks to tikslas? Stoties rajono atgaivinimui to ir "trūksta", ilgo, nejaukaus ir nesaugaus pėsčiųjų tunelio... Bent aš juom tikrai nesinaudočiau.
                                      Tunelis buvo planuojamas pačios Geležinkelio g., pakišant ją po visu stoties žiedu, bet po Tūkstantmečio g. atidarymo ten nebeliko kamščių, dabar tikrai niekas nebekiš tam pinigų.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Ir koks to tikslas? Stoties rajono atgaivinimui to ir "trūksta", ilgo, nejaukaus ir nesaugaus pėsčiųjų tunelio... Bent aš juom tikrai nesinaudočiau.
                                        Tunelis buvo planuojamas pačios Geležinkelio g., pakišant ją po visu stoties žiedu, bet po Tūkstantmečio g. atidarymo ten nebeliko kamščių, dabar tikrai niekas nebekiš tam pinigų.
                                        OK, paliekam tai XXII amžiui. Tūkstanmečio g. buvo suplanuota dar prieš 50 metų, o paskutiniai stoties rajono rekonstrukcijos planai pateikti jai jau funkcionuojant.
                                        Bet kokiu atveju, iš miesto BP reiktų išimti to rajono modernizaciją.
                                        Paskutinis taisė Sula; 2017.08.30, 08:39.

                                        Comment


                                          /\ Ten išvis galėtų likti tik miesto VT mazgas ir privažiavimas spec. transportui, vietos nuosavam auto, jokio didelio tranzito.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X