Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kolegos, gal Vašingtono dviračių takų ir Helsinkio meteorologinius niuansus palikime suomiams ar amerikiečiams.
    Čia tema apie Vilnių.

    Comment


      Na nesigauna neiliustruoti A|1 teiginio, nes vis tik tinka ir Vilniuj. Kaip A|1 pasakytų, visi jie durniai, nenormalūs, o fotkė turbūt su'photoshop'inta:
      Winter Traffic Copenhagen - Winter Cycling in Copenhagen by Mikael Colville-Andersen, on Flickr

      Comment


        Nieko normalaus ir gero aš čia nematau. O transporto problemų neišpręsi tokiu būdu. Iš automobilių žmonės nenori persėsti net į VT, o jūs siūlote ant dviračių. Tai ir toliau dusime visi automobilių spūstyse ir kišime milijardus į asfaltą.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nieko normalaus ir gero aš čia nematau. O transporto problemų neišpręsi tokiu būdu. Iš automobilių žmonės nenori persėsti net į VT, o jūs siūlote ant dviračių. Tai ir toliau dusime visi automobilių spūstyse ir kišime milijardus į asfaltą.
          Kaip ten bebūtų, sutikite, jog infrastruktūros "siaurinimas" nori nenori privers žmones rinktis tarp automobilio, VT ar (tai ko tikrai nebus ) dviračio. Žinoma, idealiu atveju, tai galėtų įvykti ir be prievartos. Spėju čia mudu sutarsime - idealus, sąmoningas, pilietis neegzistuoja, tad spręsdami spūsčių problemą turime "pakelti kainą" - sudaryti sąlygas didesnėms spūstims, tam, kad jos sumažėtų.

          Comment


            Parašė al1 Rodyti pranešimą
            nu tegul važinėja per lietų ir sniegą. Normalūs žmonės nevažinėja. Ačiū, bet su tokiais pasiūlymais vilniaus transporto problemos neišsispręs.

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą
              Kaip ten bebūtų, sutikite, jog infrastruktūros "siaurinimas" nori nenori privers žmones rinktis tarp automobilio, VT ar (tai ko tikrai nebus ) dviračio..
              Kuo privers? Kad truputi lėčiau judės eismas? Pft. Net juostų konvertavimas į A nesumažino spūsčių pastebimu kiekiu. Nors be botago (siauriau) buvo duotas ir saldainis (greitesnis VT). O tokiais būdais net saldainio greitesnio VT forma nėra.

              Comment


                Priversti galima, bet priemonės turi būti radikalesnės, gerai apgalvotos, palaipsnės, bet kryptingos, be jokių nuolaidžiavimų ir grįžimo prie ansktesnės tvarkos.

                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Ir kas čia juokingi? Reikėjo vakar, kai pylė visą diena, dviračiu važinėti. Ačiū. Psichiniai ligoniai tegul tai daro.

                Comment


                  O prie ko čia dviratis ir VT? Abi transporto rūšys yra svarbios ir abi turi būti vystomos lygiagrečiai. Naujo dviračių tako nutiesimas VT vystymui nesutrukdys. Svarbu, kad būtų kuo daugiau gerų ir patogių alternatyvų automobiliui. Taip, vargu ar įmanoma pasiekti, kad dviratis taptų masine transporto priemone važinėjimui į darbą, bet tikrai įmanoma padidinti šios transporto rūšies, kaip laisvalaikio transporto, populiarumą. Žinoma, nepamirštant ir VT. O ką turime dabar? Netgi savaitgalį į Senamiestį pasiblaškyti ir ką nors paveikti važiuojama automobiliu iš Antakalnio, Žvėryno, Fabijoniškių.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    O prie ko čia dviratis ir VT? Abi transporto rūšys yra svarbios ir abi turi būti vystomos lygiagrečiai. Naujo dviračių tako nutiesimas VT vystymui nesutrukdys. Svarbu, kad būtų kuo daugiau gerų ir patogių alternatyvų automobiliui. Taip, vargu ar įmanoma pasiekti, kad dviratis taptų masine transporto priemone važinėjimui į darbą, bet tikrai įmanoma padidinti šios transporto rūšies, kaip laisvalaikio transporto, populiarumą. Žinoma, nepamirštant ir VT. O ką turime dabar? Netgi savaitgalį į Senamiestį pasiblaškyti ir ką nors paveikti važiuojama automobiliu iš Antakalnio, Žvėryno, Fabijoniškių.
                    Kiek galima kartoti, kad dviratis nėra jokia alternatyva. Ir dėl pusės procento keleivių 5 mėn. per metus kišti pinigus į dviračių takus? Nesąmonė. Kai kur reikia ir galima, bet ne visur. Transporto problemos išsispręstų jei 20-30 proc. būtų sumažintas automobilių kelionių skaičius, o tai reiškia, kad tą gali padaryti tik VT.

                    Comment


                      o gal tai isgelbetu nuo spusciu? Nes Vilnius auga ir augs. Dar pries metus tokiu kamsciu rytais nebudavo, kokius matau dabar. Tenka keltis jau 15min anksciau. Dviraciai cia kaip zvake lavonui. Nezinau kitu budu, apart gero isvystyto viesojo transporto. Ir dar rimtas mokestis automobiliams.

                      From the beginning of January 2013, Tallinn is the first capital in the EU to provide free public transport to its citizens.

                      Comment


                        Gal kas žinot kokią degalinę stato Vilniaus aplinkelyje šalia Justiniškių?

                        Comment


                          Parašė xekrax Rodyti pranešimą
                          Gal kas žinot kokią degalinę stato Vilniaus aplinkelyje šalia Justiniškių?
                          https://www.miestai.net/forumas/foru...97s-pl/page116

                          Comment


                            Kaip suprantu, truputį platinama ir Narbuto g. dalis dėl Pilaitės pr. atsirasiančios A juostos?

                            Click image for larger version

Name:	camera.jpg
Views:	3
Size:	58,0 kB
ID:	1594157

                            Comment


                              M. Pakalnio interviu 15min:
                              https://www.youtube.com/watch?v=GoWuGZ__4Eg&t=677s

                              Siaip interviu beveik nieko idomaus nepasake, tie patys virkavimai del Pilaites, Perkunkiemio (~70% viso laiko). Visi galvoja, kad jie turi vaziuot su savo masina nuo namu iki darbo, per 5min ir bet kuria miesto vieta. Miestas kaltas, kad jie taip negali daryt. Pakalnis atsargiai bande pasakyt, kad nustokit svaigt.
                              Gal is idomesniu minciu buvo:
                              *tikimasi Naujosios Vilnios atsigavimo
                              *pastatai (ofisai ir daugiabuciai) centrineje miesto dalyje tures but sertifikuojami
                              *turetu būti daugiau centru kaip Panorama ir maziau, kaip Linkmenu Rimi (buvo ivardintas kaip fail, del savo parkingo ir kitu dalyku)
                              *Snipiskes keisis, aukstybiniu pastatu tures daugeti, atsiras perimetrinis uzstatymas (4-7 aukstu), isskyrus palei Giedraiciu gatve). Veiksmo turi daugeti sitam rajone, ivardino kaip ateiti.
                              Paskutinis taisė mr_miegas; 2017.11.03, 09:05.

                              Comment


                                Virkavimai dėl Pilaitės ir Šūdūnkiemio yra pagrįsti. Klausimas tik ką pats Pakalnis padarė, kad tų problemų nebūtų. Jis yra Vilniaus vyr. planneris jau kokius 20 metų, jei neklystu?
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Virkavimai dėl Pilaitės ir Šūdūnkiemio yra pagrįsti. Klausimas tik ką pats Pakalnis padarė, kad tų problemų nebūtų. Jis yra Vilniaus vyr. planneris jau kokius 20 metų, jei neklystu?
                                  Nuo Šimašiaus kadencijos. Prieš tai lyg tai Vilniaus plane dirbo.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Nuo Šimašiaus kadencijos. Prieš tai lyg tai Vilniaus plane dirbo.
                                    O už ką buvo atsakingas Vilniaus Planas?
                                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      O už ką buvo atsakingas Vilniaus Planas?
                                      http://vilniausplanas.lt/lt/veikla/veiklos-sritys/

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Virkavimai dėl Pilaitės ir Šūdūnkiemio yra pagrįsti. Klausimas tik ką pats Pakalnis padarė, kad tų problemų nebūtų. Jis yra Vilniaus vyr. planneris jau kokius 20 metų, jei neklystu?
                                        Pagristi, bet jau belenkiek eskaluota ir atsakymai nesikeicia ir nesikeis. Is interviu tikejaus kazko naujo. Siunciau savo klausimus, taciau virkautojai siuo metu ant bangos.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Virkavimai dėl Pilaitės ir Šūdūnkiemio yra pagrįsti. Klausimas tik ką pats Pakalnis padarė, kad tų problemų nebūtų. Jis yra Vilniaus vyr. planneris jau kokius 20 metų, jei neklystu?
                                          Klysti - https://youtu.be/GoWuGZ__4Eg?t=1590

                                          Comment

                                          Working...
                                          X