Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...
    Rygoje senamiestyje eismas prispaustas, užtat kaip linksma. Manau šitas ryšys abipusis ir yra tiesioginė priklausomybė. Klaipėdoje senamiestis krito dėl Akropolio, bet Vilniuje kitokia situacija ir dėl turistų, ir dėl miesto augimo, ir dėl sostinės statuso.

    PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.

    Comment


      Siūlau prisiminti, kokie gi buvo numatomi susisiekimo projektai Vilniuje kai buvo rengiamas BP (2005), kas atlikta, o kas - ne.

      Prioritetiniai Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

      1. IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis
      Pabaigta 2008 m.

      2. Vakarinė greito eismo gatvė (IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis)
      Pabaigta 2016 m.

      3. Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija
      Pabaigta 2007 m., bet šiemet vėl kapstys

      4. Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesimas
      Pabaigta 2008 m.

      5. Dviejų lygių Geležinio Vilko–Ukmergės ir Geležinio Vilko –Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcija (tiesimas)
      Pradėta 2006 m., pastatyta estakada, tačiau projektas nebaigtas iki galo

      6. Ukmergės–Ateities gatvių–Laisvės prospekto sankryžos rekonstrukcija (dviejų lygių sankryžos statyba)
      Pradėta ir pabaigta 2007/2008, tačiau trūksta posūkio iš Ateities g. link Ukmergės

      7. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema
      Lyg ir pabaigta?

      8. Pėsčiųjų viadukas tarp Lazdynų ir Karoliniškių rajonų
      Pabaigta 2008 m.

      9. Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio greitkelio iki Žirmūnų gatvės (įskaitant Žvalgų gatvę)
      Nepradėta, bet panašu kad greitai prasidės statybos

      10. Senamiesčio apylankos užbaigimas (Geležinkelio gatvės atkarpos rekonstrukcija iki Panerių gatvës)
      Trūksta rekonstrukcijos tarp Aušros vartų ir Panerių gatvės (tačiau pagal mane, galėtų apskritai sujungti Geležinkelio ir Panerių gatves ir rekonstruoti iki pat pietinio aplinkkelio)

      11. Pilaitės prospekto tęsinys
      Pabaigta 2008 m.

      12. Kernavės gatvė tarp Žalgirio ir Lvovo gatvių
      Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

      13. Ozo gatvės nuo Buivydiškių gatvės iki Laisvės prospekto jungtis
      Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP

      14. P. Lukšio gatvės nuo Kalvarijų g. iki Verkių g. rekonstrukcija (t. y. platinimas)
      Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

      15. Karaliaučiaus gatvė Pilaitėje (t. y. pratęsimas šiaurėn)
      Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

      16. Kernavės–Ozo dviejų lygių sankryža
      Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP, kaip ir gatvės dalies nuo Žalgirio g. iki Ozo g.

      17. Mykolo Lietuvio gatvės–Bajorų k.–Mokslininkų g. jungtis (t. y. Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių jungtis)
      Nepradėta, bet žadama greitai pradėti statybas

      18. Moderniojo tramvajaus A linija Santariškės–Stotis

      19. Šiaurinė autobusų stotis ir keleivių terminalas Fabijoniškėse

      20. Troleibusų kontaktinis tinklas šiaurinėje dalyje: Ateities gatve iki terminalo, Šiaurinė ir Žvalgų gatvės


      21. Eurovelo 11 dviračių trasa / kitos trasos
      Pamažu realizuojama, tačiau konkrečiai Eurovelo trasa užstrigo

      22. V. Kudirkos–Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija
      Nepradėta, nesigirdi jokių naujienų ir apskritai neaišku ką norėta daryti

      23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
      Pabaigti 2 etapai iš 3, 3 etapas realizuojamas.

      24. Vilniaus miesto pietinis aplinkkelis (Kirtimų gatvė)
      Pabaigta miesto teritorijoje

      25. Ribojamo įvažiavimo į senamiesčio II zoną sistema
      Lyg ir nieko nesigirdi

      26. Geležinio Vilko gatvės nuo Laisvės prospekto iki A. Goštauto gatvės rekonstrukcija
      Lyg ir nieko nesigirdi

      27. Kernavės gatvės jungtis su J. Tumo-Vaižganto gatve ir nauju tiltu
      Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (o gaila)

      28. Naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas

      Rekomenduojami Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

      29. Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
      Nesu tikras ar daroma, bet apie tai buvo nemažai kalbėta

      30. Gedimino prospekto rekonstrukcijos užbaigimas
      Pabaigta 2008 m.

      31. Vilniaus g. nuo Gedimino pr. iki Trakų g. rekonstrukcija
      Realizuojama, bet tik nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.

      32. Senamiesčio gatvių kapitalinis remontas (Šventaragio, Aušros Vartų, Barboros Radvilaitės, Pilies, Šv. Jono, Klaipėdos, Universiteto gatvės)
      Neturių duomenų ar pabaigtos visos gatvės

      33. Ukmergės gatvės nuo P. Žadeikos gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
      Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

      34. Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės J. Lelevelio g., Naugarduko g.
      Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

      35. Gariūnų –Jočionių dviejų lygių sankryža ir prieigos
      Buvo nemažai kalbama, bet taip ir neaišku kada prasidės statybos

      36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
      gatve ir tiltu per Vokę
      Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti

      37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
      Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)

      38. Jaunystės ir Kunigiškių gatvių užbaigimas Pagiriuose
      Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

      39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
      Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje

      40. Liepų alėjos Trakų Vokėje rekonstrukcija
      Jokių naujienų

      41. Dariaus ir Girėno gatvės atkarpos tarp Žirnių gatvės ir Eišiškių plento rekonstrukcija (jei gerai suprantu, tai čia posūkis iš centro link Pagirių bei nuvažiavimas nuo Tūkstantmečio gatvės į Naujininkus)
      Posūkis pabaigtas, o štai apie nuvažiavimą jokių naujienų

      42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
      Pabaigta 2016 m.

      43. Ozo–Kalvarijų gatvių 2 lygių sankryžos rekonstrukcija
      Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

      44. Vingio parko tiltas ir prieigos (t. y. prie Litexpo)
      Buvo nemažai kalbama, bet panašu kad bus išbrauktas naujajame BP

      45. Viadukas virš Ozo gatvės ties „Ermitažu“
      Pabaigtas už Akropolio pinigus

      46. Jungtis Santariškėse tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės (t. y. Santaros g.)
      Realizuojama

      47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
      Nelabai aišku apie ką kalbama

      48. Gineitiškių gatvės tęsinys
      Nelabai aišku apie ką kalbama, bet gali būti, kad apie Pavilnionių gatvę, kurią planuojama statyti apie 2018/2019

      49. S. Nėries g. jungtis iki miesto ribos
      Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

      50. Smalinės gatvė Pilaitėje
      Jungtį po Pilaitės prospektu žadama pradėti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi

      51. Gilužio gatvës tęsinys iki Sudervės kelio
      Nors neaišku, ar galima į šį projektą įskaičiuoti Taurupės gatvę, tačiau vistiek nieko nesigirdi apie statybas ar bent projektavimą, nors Pilaitės kamsčio problema tik aštrėja

      52. Sudervės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Gilužio g. tęsinio
      Nelabai aišku apie ką kalbama, ko gero, apie platinimą, bet vis tiek jokių naujienų

      53. Antžeminės pėsčiųjų perejos T. Narbuto, Kareivių gatvėse
      Narbuto viaduką planuojama pradėti jau greitai, o štai apie Kareivių viaduką girdžiu pirmą kartą ir net neįsivaizduoju kur jis galėtų būti

      54. Žaliųjų Ežerų gatvės rekonstrukcija
      Lyg ir jokių naujienų

      55.Automobilių stovėjimo vietų plëtra Vilniaus miesto teritorijose

      56.Rodūnės kelias nuo oro uosto iki Žirnių gatvės
      Jeigu kalbama apie Vikingų gatvę, tai pabaigta dar 2013 m.

      Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
      Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 17:14.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Rygoje senamiestyje eismas prispaustas, užtat kaip linksma. Manau šitas ryšys abipusis ir yra tiesioginė priklausomybė. Klaipėdoje senamiestis krito dėl Akropolio, bet Vilniuje kitokia situacija ir dėl turistų, ir dėl miesto augimo, ir dėl sostinės statuso.

        PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.
        Rygos senamiestis tiek iš Š į P, tiek iš R į V dvigubai mažesnis. Be to iš trijų pusių turi gerą susisiekimą VT. Vilniuje tik iš dviejų pusių, jis geresnis, o iš Užupio pusės nepakankamas. Dėl senamiesčio dydžio, Vilniaus senamiesčio aptarnavimas VT yra prastas, nes iki normalaus VT reikia eiti iki kilometro, kas yra per daug naudojimuisi VT tankiai urbanizuotoje teritorijoje.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
          Pabaigti 2 etapai iš 3, žadama greitai pradėti 3 etapą
          3-čią etapą jau vykdo ir pabaigs šiemet.



          36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
          gatve ir tiltu per Vokę
          Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti
          Bet Šviesos g. tiltas per Vokę naujame BP lygtais pažymėtas

          37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
          Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)
          Viaduko nereikės - jis jau yra - aplinkkelis eina virš geležinkelio su rezervu gatvei. Jeigu negaila dubasinti Graičiūno ir Fermentų gatvės sunkvežimiais. Ten šiaip jau patogi vieta pratęsti pramoninį rajoną. Vieškelis iki Vaidotų ir taip yra.


          39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
          Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje
          Yra naujame BP.


          42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
          Visiškai jokių naujienų ir nėra aišku ką konkrečiai norėta daryti
          Jau padaryta su Maximos ofisu!

          47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
          Nelabai aišku apie ką kalbama
          Yra tokia suplanuota naujame BP.

          50. Smalinės gatvė Pilaitėje
          Jungtis po Pilaitės prospektu bus pradėta statyti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi
          Žadėjo daryti.

          Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
          Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
          Man toks įspūdis, kad Vilniaus savivaldybė ruošiasi Karbauskio pranašautai krizei ir per ateinančius dešimtmečius planuojama labai kukliai - mažiau nei per paskutinius 10-12 metų. Kur ir kas važinės mistiniais NGVT ir dviračiais, kai jų infrastruktūroje kokybiškai nesimato?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            3-čią etapą jau vykdo ir pabaigs šiemet.
            Dėkui, bus pataisyta.


            Bet Šviesos g. tiltas per Vokę naujame BP lygtais pažymėtas
            Reikės patikrinti.


            Viaduko nereikės - jis jau yra - aplinkkelis eina virš geležinkelio su rezervu gatvei. Jeigu negaila dubasinti Graičiūno ir Fermentų gatvės sunkvežimiais. Ten šiaip jau patogi vieta pratęsti pramoninį rajoną. Vieškelis iki Vaidotų ir taip yra.
            Vis tiek, bent jau kol kas tai būtų visiškas pinigų švaistymas, dar didesnis nei Goštauto viadukas


            Jau padaryta su Maximos ofisu!
            Dėkui, kažkodėl pagalvojau, kad kalbama apie V.Pietario/Žemaitės/Savanorių prospekto sankryža... Bus pataisyta.


            Man toks įspūdis, kad Vilniaus savivaldybė ruošiasi Karbauskio pranašautai krizei ir per ateinančius dešimtmečius planuojama labai kukliai - mažiau nei per paskutinius 10-12 metų. Kur ir kas važinės mistiniais NGVT ir dviračiais, kai jų infrastruktūroje kokybiškai nesimato?
            Planuojama dar daug, liko nemažai projektų iš seno BP, o tų neįtrauktų nėra daug: Konstitucijos estakada, kelias nuo Santariškių iki Nemenčinės pl. (įskaitant Ožkinių tiltą), gatvių tinklo užbaigimas Naujininkuose, na ir dar keli miniprojektai, kaip antai Perkūnkiemio sujungimas arba Taikos g. pratęsimas iki Šešuolių gatvės.
            Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 17:14.
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              Ištrauka iš naujojo BP rengimo aiškinamojo rašto/koncepcijos:

              Koncepcijoje siūloma atsisakyti eilės esamų ar numatytų rekonstruoti objektų, kurie buvo fiksuoti BP-2007 ir neatitinkantys darniosios plėtros reikalavimų, keičiant kelionių procentinę struktūrą, neturintys ekonominio pagrindimo arba kaip neturintys politinio ir bendruomenės pritarimo (Vingio parko viešojo transporto tiltas, modernusis tramvajus, Kernavės tiltas, Dariaus ir Girėno g. tęsinys, Sukilėlių g. rekonstrukcija, transporto viadukai per T.Narbuto g. ir Geležinio Vilko g., Gurelių ir Grigiškių jungtis, viadukas per geležinkelį Naujojoje Vilnioje, Vilkpėdės g. tęsinys ir pan.).
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?
                  Išsprendus GV/Žalgirio/Ukmergės mazgą, tuo pačiu ir Konstitucijos pagerės bent jau kryptimi nuo Kalvarijų į Ukmergės/GV. IMHO

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?
                    Planuoja, kad susisiekimas privačiais automobiliais sumažės dvigubai

                    Tai "kamščiai" turi sumažėti maždaug iki 1994-1995 metų lygio (kai jų praktiškai nebuvo).
                    Paskutinis taisė Sula; 2017.06.24, 10:02.

                    Comment


                      Kreivojo tilto, spėčiau, jau nebus. Turbūt, logiškiausia būtų plečiantis NMC link Žalgirio gatvės padaryti Kernavės g. atkartą tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g., gal net ir privačių investuotojų pagalba. na, ilgalaikėj perspektyvoj pasimatys.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        A. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno

                        http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938

                        Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          A. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno

                          http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938

                          Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“
                          Labai teisingas straipsnis, nes Vilniuje taip ir vyksta tik pažadai. Ir dėl Šiaurinės, ir dėl Liepkalnio/Žirnių, ir dėl Gariūnų viaduko. Nei vieno realaus darbo apart duobių lopymo. Kur skubėti, juk iki 2050 paskelbtoje vizijoje dar liko daug laiko.
                          pirmakursis psichologijos studentas pasakys, kad Laikinosios sostinės variantas skamba įtikinamiau nei politiškai korektiški pabodę pažadai. Žmogui reikia konkrečios vizijos čia ir dabar. Ne kada nors, galbūt ateityje ar trečioje reinkarnacijoje.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            Labai teisingas straipsnis, nes Vilniuje taip ir vyksta tik pažadai. Ir dėl Šiaurinės, ir dėl Liepkalnio/Žirnių, ir dėl Gariūnų viaduko. Nei vieno realaus darbo apart duobių lopymo. Kur skubėti, juk iki 2050 paskelbtoje vizijoje dar liko daug laiko.
                            Tai ir rašiau, kad Vilniaus planai neambicingi (su Kauno planais nesu susipažinęs), švelniai tariant. Per 32 metus padaryti tai, kas jau ir taip buvo suplanuota prieš 10 metų nėra sudėtinga.
                            Įsivaizduokime, kas buvo planuojama 1985 metais, ir kas padaryta (nepadaryta) šiandienai. Nepaisant grandiozinių socialinių visuomeninių perturbacijų ir totalaus ekonomikos persitvarkymo.

                            Comment


                              Beje, pradingo nuoroda į ~75psl prezentaciją iš http://www.vilnius.lt/index.php?2807160913

                              Comment


                                1. Savanorių pr.











                                Comment


                                  2. Savanorių pr.









                                  Comment


                                    Skersinės gatvė, 2017 06 15

                                    Vaizdas iš Santariškių gatvės

                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0093.JPG Views:	1 Size:	111,1 kB ID:	1570458

                                    Vaizdas į tą patį dar nesugriautą pastatą iš Skersinės g.

                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0094.JPG Views:	1 Size:	89,6 kB ID:	1570454

                                    Vaizdas link Molėtų plento
                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0095.JPG Views:	1 Size:	116,0 kB ID:	1570459

                                    Posūkis į Santariškių ligonines
                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0096.JPG Views:	1 Size:	103,5 kB ID:	1570455

                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0097.JPG Views:	1 Size:	108,7 kB ID:	1570457

                                    Nuo Molėtų plento
                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0098.JPG Views:	1 Size:	125,6 kB ID:	1570456


                                    Pats Molėtų plentas.
                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0099.JPG Views:	1 Size:	82,8 kB ID:	1570460

                                    Click image for larger version  Name:	DSC_0100.JPG Views:	1 Size:	87,7 kB ID:	1570461

                                    Comment


                                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                      1. Savanorių pr.
                                      Ka jie ten lopija... gatve, kurios visa eismo organizavima reikia is pagrindu keisti ir perasfaltuot is naujo absoliuciai viska. Aisku, dabar dar 10 metu palopys, paskui dar 3 pamastys...
                                      1. Bemaz visi kairieji posukiai i kiemus eina is 2 juostos, ja uzkimsant.
                                      2. A juosta yra pasityciojimas, ji yra per siaura. Visi troleibusai vaziuoja vienu ratu pirmoj juostoj.
                                      3. Ties piesciuju pereju stebuklingai dingstant A juostai ir siaurejant vaziuojamajai daliai vos nepadariau avarijos, kai man is desines naglai vare autobusas o is kaires dar viena masina.
                                      4. Kelias toks banguotas su provezom net 2 juostoj, ju vietinis lopymas nieko nepades. Aisku labiau uzknisa suliniu kiekis, tiksliau duobiu nuo suliniu. Bet cia suprantant musu kelininku mentaliteta, nieko nepakeisi.

                                      Siulyciau atsisakyti visai A juostu ir padaryt atskira vidurine juosta posukiams i kaire kad nestabdyti viso srauto. Speju tai duotu didesnes naudos, nei fejkines neveikiancios ir sudarancios avarines situacijas VT juostos.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Siūlau prisiminti, kokie gi buvo numatomi susisiekimo projektai Vilniuje kai buvo rengiamas BP (2005), kas atlikta, o kas - ne.

                                        Prioritetiniai Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

                                        1. IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis
                                        Pabaigta 2008 m.

                                        2. Vakarinė greito eismo gatvė (IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis)
                                        Pabaigta 2016 m.

                                        3. Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija
                                        Pabaigta 2007 m., bet šiemet vėl kapstys

                                        4. Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesimas
                                        Pabaigta 2008 m.

                                        5. Dviejų lygių Geležinio Vilko–Ukmergės ir Geležinio Vilko –Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcija (tiesimas)
                                        Pradėta 2006 m., pastatyta estakada, tačiau projektas nebaigtas iki galo

                                        6. Ukmergės–Ateities gatvių–Laisvės prospekto sankryžos rekonstrukcija (dviejų lygių sankryžos statyba)
                                        Pradėta ir pabaigta 2007/2008, tačiau trūksta posūkio iš Ateities g. link Ukmergės

                                        7. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema
                                        Lyg ir pabaigta?

                                        8. Pėsčiųjų viadukas tarp Lazdynų ir Karoliniškių rajonų
                                        Pabaigta 2008 m.

                                        9. Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio greitkelio iki Žirmūnų gatvės (įskaitant Žvalgų gatvę)
                                        Nepradėta, bet panašu kad greitai prasidės statybos

                                        10. Senamiesčio apylankos užbaigimas (Geležinkelio gatvės atkarpos rekonstrukcija iki Panerių gatvës)
                                        Trūksta rekonstrukcijos tarp Aušros vartų ir Panerių gatvės (tačiau pagal mane, galėtų apskritai sujungti Geležinkelio ir Panerių gatves ir rekonstruoti iki pat pietinio aplinkkelio)

                                        11. Pilaitės prospekto tęsinys
                                        Pabaigta 2008 m.

                                        12. Kernavės gatvė tarp Žalgirio ir Lvovo gatvių
                                        Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

                                        13. Ozo gatvės nuo Buivydiškių gatvės iki Laisvės prospekto jungtis
                                        Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP

                                        14. P. Lukšio gatvės nuo Kalvarijų g. iki Verkių g. rekonstrukcija (t. y. platinimas)
                                        Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

                                        15. Karaliaučiaus gatvė Pilaitėje (t. y. pratęsimas šiaurėn)
                                        Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

                                        16. Kernavės–Ozo dviejų lygių sankryža
                                        Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP, kaip ir gatvės dalies nuo Žalgirio g. iki Ozo g.

                                        17. Mykolo Lietuvio gatvės–Bajorų k.–Mokslininkų g. jungtis (t. y. Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių jungtis)
                                        Nepradėta, bet žadama greitai pradėti statybas

                                        18. Moderniojo tramvajaus A linija Santariškės–Stotis

                                        19. Šiaurinė autobusų stotis ir keleivių terminalas Fabijoniškėse

                                        20. Troleibusų kontaktinis tinklas šiaurinėje dalyje: Ateities gatve iki terminalo, Šiaurinė ir Žvalgų gatvės


                                        21. Eurovelo 11 dviračių trasa / kitos trasos
                                        Pamažu realizuojama, tačiau konkrečiai Eurovelo trasa užstrigo

                                        22. V. Kudirkos–Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija
                                        Nepradėta, nesigirdi jokių naujienų ir apskritai neaišku ką norėta daryti

                                        23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
                                        Pabaigti 2 etapai iš 3, 3 etapas realizuojamas.

                                        24. Vilniaus miesto pietinis aplinkkelis (Kirtimų gatvė)
                                        Pabaigta miesto teritorijoje

                                        25. Ribojamo įvažiavimo į senamiesčio II zoną sistema
                                        Lyg ir nieko nesigirdi

                                        26. Geležinio Vilko gatvės nuo Laisvės prospekto iki A. Goštauto gatvės rekonstrukcija
                                        Lyg ir nieko nesigirdi

                                        27. Kernavės gatvės jungtis su J. Tumo-Vaižganto gatve ir nauju tiltu
                                        Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (o gaila)

                                        28. Naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas

                                        Rekomenduojami Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

                                        29. Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
                                        Nesu tikras ar daroma, bet apie tai buvo nemažai kalbėta

                                        30. Gedimino prospekto rekonstrukcijos užbaigimas
                                        Pabaigta 2008 m.

                                        31. Vilniaus g. nuo Gedimino pr. iki Trakų g. rekonstrukcija
                                        Realizuojama, bet tik nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.

                                        32. Senamiesčio gatvių kapitalinis remontas (Šventaragio, Aušros Vartų, Barboros Radvilaitės, Pilies, Šv. Jono, Klaipėdos, Universiteto gatvės)
                                        Neturių duomenų ar pabaigtos visos gatvės

                                        33. Ukmergės gatvės nuo P. Žadeikos gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
                                        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                                        34. Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės J. Lelevelio g., Naugarduko g.
                                        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                                        35. Gariūnų –Jočionių dviejų lygių sankryža ir prieigos
                                        Buvo nemažai kalbama, bet taip ir neaišku kada prasidės statybos

                                        36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
                                        gatve ir tiltu per Vokę
                                        Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti

                                        37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
                                        Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)

                                        38. Jaunystės ir Kunigiškių gatvių užbaigimas Pagiriuose
                                        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                                        39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
                                        Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje

                                        40. Liepų alėjos Trakų Vokėje rekonstrukcija
                                        Jokių naujienų

                                        41. Dariaus ir Girėno gatvės atkarpos tarp Žirnių gatvės ir Eišiškių plento rekonstrukcija (jei gerai suprantu, tai čia posūkis iš centro link Pagirių bei nuvažiavimas nuo Tūkstantmečio gatvės į Naujininkus)
                                        Posūkis pabaigtas, o štai apie nuvažiavimą jokių naujienų

                                        42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
                                        Pabaigta 2016 m.

                                        43. Ozo–Kalvarijų gatvių 2 lygių sankryžos rekonstrukcija
                                        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                                        44. Vingio parko tiltas ir prieigos (t. y. prie Litexpo)
                                        Buvo nemažai kalbama, bet panašu kad bus išbrauktas naujajame BP

                                        45. Viadukas virš Ozo gatvės ties „Ermitažu“
                                        Pabaigtas už Akropolio pinigus

                                        46. Jungtis Santariškėse tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės (t. y. Santaros g.)
                                        Realizuojama

                                        47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
                                        Nelabai aišku apie ką kalbama

                                        48. Gineitiškių gatvės tęsinys
                                        Nelabai aišku apie ką kalbama, bet gali būti, kad apie Pavilnionių gatvę, kurią planuojama statyti apie 2018/2019

                                        49. S. Nėries g. jungtis iki miesto ribos
                                        Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

                                        50. Smalinės gatvė Pilaitėje
                                        Jungtį po Pilaitės prospektu žadama pradėti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi

                                        51. Gilužio gatvës tęsinys iki Sudervės kelio
                                        Nors neaišku, ar galima į šį projektą įskaičiuoti Taurupės gatvę, tačiau vistiek nieko nesigirdi apie statybas ar bent projektavimą, nors Pilaitės kamsčio problema tik aštrėja

                                        52. Sudervės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Gilužio g. tęsinio
                                        Nelabai aišku apie ką kalbama, ko gero, apie platinimą, bet vis tiek jokių naujienų

                                        53. Antžeminės pėsčiųjų perejos T. Narbuto, Kareivių gatvėse
                                        Narbuto viaduką planuojama pradėti jau greitai, o štai apie Kareivių viaduką girdžiu pirmą kartą ir net neįsivaizduoju kur jis galėtų būti

                                        54. Žaliųjų Ežerų gatvės rekonstrukcija
                                        Lyg ir jokių naujienų

                                        55.Automobilių stovėjimo vietų plëtra Vilniaus miesto teritorijose

                                        56.Rodūnės kelias nuo oro uosto iki Žirnių gatvės
                                        Jeigu kalbama apie Vikingų gatvę, tai pabaigta dar 2013 m.

                                        Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
                                        Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
                                        Šimašius vakar FB parašė:

                                        Sveikinu lietuvių komandą su puikiu laimėjimu.

                                        Kai paskelbsime konkursą projektui pėsčiųjų tilto per Nerį tarp Litexpo ir Vingio parko (sąlygos jau rengiamos), tikiuosi, šis šaunus kolektyvas taip pat dalyvaus. Nes vieta irgi reikalauja šedevro!
                                        https://www.facebook.com/remigijus.s...89?pnref=story

                                        Comment


                                          Naujojo BP koncepcijoje rašoma, kad VT tilto Vingio parke atsisakoma, o brėžiniuose jis yra. Tai kaip suprasti??

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X