Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelabai patinka tas parkavimas ties kelkrasciais... Pritariu tam miegamosiose rajonuose, bet tokioj judrioj gatvej galetu bent irengti normalias parkavimo vietas pazymetas ir su nuvaziavimu ar kita danga. Dabar kazkoks neusisipratimas... Kazkokia plati visada uzstatyta pirma juosta ir pravaziuojama vistiek tik antra.
    Jei zmones stato masinas salia zalios vejos, tai faktas jie per ja vaikscios. Tai bent uzdengtu akmenukais tarp medziu tuomet tas vietas kur jau zoles visai nebera... nezinau, infrastrukturos prasme kazkokia Rusija.

    Comment


      Ten ties ta chruščiovke kažkoks lyg ir gėlių darželis net buvo - sunaikino. Tiesa kitoje pusėje, nors ir auto parkuojami, bet žolė ištrypta minimaliai.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Nes praeis keli metai ar koks dešimtmetis ir reikės visoje Naugarduko g. keisti vamzdynus, kurie ten nutiesti apie 1957-60 metus. Todėl iš viso manau, kad atnaujinimą padarė be reikalo, pinigai išmesti be reikalo. Reikėjo tik kiek kokybiškiau kai kurias duobes užlopyti, kai kur šaligatvius ir įvažiavimus pataisyti.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nes praeis keli metai ar koks dešimtmetis ir reikės visoje Naugarduko g. keisti vamzdynus, kurie ten nutiesti apie 1957-60 metus. Todėl iš viso manau, kad atnaujinimą padarė be reikalo, pinigai išmesti be reikalo. Reikėjo tik kiek kokybiškiau kai kurias duobes užlopyti, kai kur šaligatvius ir įvažiavimus pataisyti.
          Arba padaryti pilnavertę rekonstrukciją.

          Comment


            Tam reikia pinigų ir jie iš kitų šaltinių nei gatvių ir šaligatvių atnaujinimui. Todėl tiesiog galėjo palaukti ir viską atlikti kompleksiškai.

            Comment


              Vamzdynai ten jau keisti vietomis yra. Paskutiniai berods ties Birželio 23-iosios gatvės sankryža prieš 3-4 metus. Dar seniau keitė prie Lenkų kultūros namų, prie to pačio ir vieną įvažiavimą sutvarkė į kiemą tada atsimenu. Ir jei neklystu nemažos apimties vamzdynų keitimas, tiek Naujamiestyje, tiek ir Vilkpėdėje vyko ~2001-2002m. O dėl pilnavertės rekonstrukcijos, tai čia beveik tokia ir yra. Nemanau, kad ten reikia iš pagrindų pakeisti aplinką ar gatvės paskirtį, Beje, tie lopai nuo įvairiausių vamzdynų keitimų per daugelį metų ir atsirado (kai kurie dar gal net nuo sovietmečio pabaigos).
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Vamzdynai ten jau keisti vietomis yra. Paskutiniai berods ties Birželio 23-iosios gatvės sankryža prieš 3-4 metus. Dar seniau keitė prie Lenkų kultūros namų, prie to pačio ir vieną įvažiavimą sutvarkė į kiemą tada atsimenu. Ir jei neklystu nemažos apimties vamzdynų keitimas, tiek Naujamiestyje, tiek ir Vilkpėdėje vyko ~2001-2002m. O dėl pilnavertės rekonstrukcijos, tai čia beveik tokia ir yra. Nemanau, kad ten reikia iš pagrindų pakeisti aplinką ar gatvės paskirtį, Beje, tie lopai nuo įvairiausių vamzdynų keitimų per daugelį metų ir atsirado (kai kurie dar gal net nuo sovietmečio pabaigos).
                Jeigu norima to paties, kas vyksta toje gatvėje dabar - puiku, paliekam. Jeigu norim visiems draugiškos ir ne greito eismo miegamojo rajono gatvės - rekonstrukcija būtina.

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Vamzdynai ten jau keisti vietomis yra. Paskutiniai berods ties Birželio 23-iosios gatvės sankryža prieš 3-4 metus. Dar seniau keitė prie Lenkų kultūros namų, prie to pačio ir vieną įvažiavimą sutvarkė į kiemą tada atsimenu. Ir jei neklystu nemažos apimties vamzdynų keitimas, tiek Naujamiestyje, tiek ir Vilkpėdėje vyko ~2001-2002m. O dėl pilnavertės rekonstrukcijos, tai čia beveik tokia ir yra. Nemanau, kad ten reikia iš pagrindų pakeisti aplinką ar gatvės paskirtį, Beje, tie lopai nuo įvairiausių vamzdynų keitimų per daugelį metų ir atsirado (kai kurie dar gal net nuo sovietmečio pabaigos).
                  Išilgai Naugarduko gatvės tarp Švitrigailos ir Žemaitės/Kauno vamzdynai seni. Skersai buvo keičiami ar tik vietomis. Prieš 2-3 metus buvo keista šiluminė trasa nuo buv. "Lelijos" vaikų darželio Rimi PC Savanorių pr. Ji Naugarduko g. kerta statmenai.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Jeigu norima to paties, kas vyksta toje gatvėje dabar - puiku, paliekam. Jeigu norim visiems draugiškos ir ne greito eismo miegamojo rajono gatvės - rekonstrukcija būtina.
                    Tu siūlai gatvę padaryti riboto eismo ar kaip? Ši gatvė yra pagrindinis kelias važiuojantiems iš/į aplinkines Vytenio, Birželio 23-iosios, Smolensko gatves. Tuo pačiu yra tiesi trasa nuo Vilkpėdės, Naujamiesčio iki Senamiesčio. Ir iš vis aš galvoju, kad srautai ten tik augs su laiku. Nepamirškim apie B23 kvartalą, Švitrigailos ir Naugarduko gatvių kampe jau aptverta teritorija ir greitai grius senas verslo ir prekybos centras.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą

                      Tu siūlai gatvę padaryti riboto eismo ar kaip? Ši gatvė yra pagrindinis kelias važiuojantiems iš/į aplinkines Vytenio, Birželio 23-iosios, Smolensko gatves. Tuo pačiu yra tiesi trasa nuo Vilkpėdės, Naujamiesčio iki Senamiesčio. Ir iš vis aš galvoju, kad srautai ten tik augs su laiku. Nepamirškim apie B23 kvartalą, Švitrigailos ir Naugarduko gatvių kampe jau aptverta teritorija ir greitai grius senas verslo ir prekybos centras.
                      Na tai sakau: priklauso nuo to, ko iš tos gatvės norim. Jeigu ketiname daryti 4 eismo juostų gatvę (draudžiant parkavimą pirmoje juostoje), tai tada nedarom nieko, nes plotis bus geras greito ir intensyvaus eismo gatvei. Tik įtariu, kad niekas to nenori.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Na tai sakau: priklauso nuo to, ko iš tos gatvės norim. Jeigu ketiname daryti 4 eismo juostų gatvę (draudžiant parkavimą pirmoje juostoje), tai tada nedarom nieko, nes plotis bus geras greito ir intensyvaus eismo gatvei. Tik įtariu, kad niekas to nenori.
                        Gal kas galite įkelti rajono schemą su nurodytomis gatvių kategorijomis, tuomet bus aiškiau ko "mes" norime.

                        Comment


                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                          Gal kas galite įkelti rajono schemą su nurodytomis gatvių kategorijomis, tuomet bus aiškiau ko "mes" norime.
                          Kad pas mus gatvių kategorijos nieko nereiškia. Žemo lygio gatvėse pločiai milžiniški, o aukšto lygio gatvėse šviesoforai kas 100 metrų.

                          "Aš" nieko nenoriu, man tiesą sakant visai nesvarbu kas ten bus. Nei aš gyvenu, nei turiu gyvenančių pažįstamų.

                          Comment


                            /\ Nežinau kaip jums, bet man tai atrodo laiko klausimas kada Vytenio - Naugarduko g. sankryžoje atsiras šviesoforas. Dėl parkavimo, tai pritariu - problema, kai tokia gatvė tampa nepilnavertė būtent dėl jo. Įdomu kaip bus kai pradės horizontalų ženklinimą.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              /\ Nežinau kaip jums, bet man tai atrodo laiko klausimas kada Vytenio - Naugarduko g. sankryžoje atsiras šviesoforas. Dėl parkavimo, tai pritariu - problema, kai tokia gatvė tampa nepilnavertė būtent dėl jo. Įdomu kaip bus kai pradės horizontalų ženklinimą.
                              Vėlgi horizontalus ženklinimas pas mus dažnai atliekamas vadovaujantis projektu, parengtu pagal "paprotinę teisę", t.y. neprisitaikant prie aktualios situacijos. Pavyzdys - Žolyno gatvės atnaujinimas pernai. Gatvės vienoje pusėje nuolat statomi automobiliai, tačiau juostų atskyrimas atliktas tiesiai ant gatvės ašies paliekant labai nelygiavertes priešpriešinio eismo juostas. Vizualiai gatvės pločio pakaktų tiek parkavimo vietoms, tiek dviems lygiavertėms eismo juostoms.

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                Vėlgi horizontalus ženklinimas pas mus dažnai atliekamas vadovaujantis projektu, parengtu pagal "paprotinę teisę", t.y. neprisitaikant prie aktualios situacijos. Pavyzdys - Žolyno gatvės atnaujinimas pernai. Gatvės vienoje pusėje nuolat statomi automobiliai, tačiau juostų atskyrimas atliktas tiesiai ant gatvės ašies paliekant labai nelygiavertes priešpriešinio eismo juostas. Vizualiai gatvės pločio pakaktų tiek parkavimo vietoms, tiek dviems lygiavertėms eismo juostoms.
                                Nes prisitaikymui reikia kažką keisti. O keičiant reikia žiūrėti normatyvus. Manot šiais laikais kas nors turi laiko juos skaityti?

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Nes prisitaikymui reikia kažką keisti. O keičiant reikia žiūrėti normatyvus. Manot šiais laikais kas nors turi laiko juos skaityti?
                                  Būtent taip ir manom.

                                  Comment


                                    Kažkas skaito, gal ir ne iki galo, bet skaito, kitaip čia išvis nieko neturėtume metų metus, net nelabai teisingo paženklinimo
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Del zenklinimo visiem viskas... mane labai "zavi" tokie "sprendimai", kai is dvieju juostu netycia tampa viena, paskui vel is niekur dvi. Aisku, susiaurejimo zenklu nera, o kam jie...
                                      Pvz vaziuojant nuo Svitrigailos per Kudirkos link Tauro kalno. Jokiu zenklu. Jei vaziuos vienu metu is abeju juostu ta pacia kryptimi didesnes masinos - tame susiaurejime jos neprasilenks. Kas bus kaltas?
                                      Tiesiog... pagal standartus ten netilpo po dvi juostas i abi puses, tai paliko po viena. Susivalgo ir taip.

                                      Comment


                                        Nuotraukos darytos 2017 07 06
                                        Vilniaus pakrančių tvarkymas pietinėje tikslinėje teritorijoje. Aukštaičių g.
                                        Vaizdas nuo Maironio g.






                                        Atsisukus atgal link Maironio g.


                                        Toliau Aukštaičių gatve.




                                        Priėjus Paupio g. tiltą per Vilnios upę (kairėje).


                                        Ir atsisukus atgal link Maironio g.

                                        Brėžiniai

                                        Comment


                                          Gatvę, tikėkimės, siaurins vėliau?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X