Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Nu gi negali užvažiuoti ant merų ir sakyt "reikia dažniau asfaltuot"

    Comment


      Tai gal klimatas neturi jokios įtakos asfalto kokybei? Šiaip jau Skandinavijoje didesnė dalis labiausiai apgyvendintos teritorijos yra švelnesnio klimato zonoje nei Lietuva, nepaisant to, kad Skandinavija yra šiauriau.
      Bet kokiu atveju, tiesiog esame ubagai, lyginant su Skandinavija, todėl norėti geriau galima, bet yra objektyvios priežastys, kodėl negalime turėti geriau.

      Parašė k0fis Rodyti pranešimą

      Taigi ponas nei automobiliu, nei taksi, nei vt, nei kojom ten nevyksti, tai koks tau skirtumas.
      O koks tau? Aš gyvenu tokioje vietoje, kur šalia yra "negeri" objektai. Taigi, geriau už tokius kaip tu žinau ir suprantu senamiesčio gyventojus.
      Paskutinis taisė Al1; 2017.06.23, 10:55.

      Comment


        Prisiminiau labai seną atvejį Latvijoje, kai kažkurio miestelio meras dėl prastos centrinės gatvės būklės kaltino gyventojus, kad jie prisipirko automobilių ir dabar čia važinėja gerai, kad dar ne taip pasiaiškino. Tiesa, teisybės dėl klimato sąlygų yra. Ir danga nuo tokių pokyčių kenčia ne tik žiemą, bet ir vasarą, kai labai karšta ir kai staigiai atvėsta ar būna drėgna.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Informacija apie asfaltuojamą Naugarduko gatvės atkarpą

          UAB "Grinda" informuoja, kad birželio 23 d., penktadienį, nuo 6 val. iki 20 val. bus asfaltuojama Naugarduko gatvės atkarpa nuo Smolensko iki Vytenio gatvės. Bus ribojamas automobilių eismas, todėl siūloma rinktis kitą maršrutą.

          Gyventojai ir svečiai maloniai prašomi šioje Naugarduko g. atkarpoje nuo ketvirtadienio popietės iki šeštadienio ryto nestatyti automobilių. Darbams trukdantys automobiliai gali būti priverstinai nuvežami.

          Prašome šia informacija pasidalyti su gatvės kaimynais.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Mašinų nesumažės, nes jei rimtai pradės riboti eismą, niekas į tuo barus nevyks. Vieša paslaptis - dauguma ten vyksta su automobiliu, net jei ir geria...
            Rygoje senamiestyje eismas prispaustas, užtat kaip linksma. Manau šitas ryšys abipusis ir yra tiesioginė priklausomybė. Klaipėdoje senamiestis krito dėl Akropolio, bet Vilniuje kitokia situacija ir dėl turistų, ir dėl miesto augimo, ir dėl sostinės statuso.

            PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.

            Comment


              Siūlau prisiminti, kokie gi buvo numatomi susisiekimo projektai Vilniuje kai buvo rengiamas BP (2005), kas atlikta, o kas - ne.

              Prioritetiniai Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

              1. IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis
              Pabaigta 2008 m.

              2. Vakarinė greito eismo gatvė (IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus vakarinis aplinkkelis)
              Pabaigta 2016 m.

              3. Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį su prieigomis rekonstrukcija
              Pabaigta 2007 m., bet šiemet vėl kapstys

              4. Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento tiesimas
              Pabaigta 2008 m.

              5. Dviejų lygių Geležinio Vilko–Ukmergės ir Geležinio Vilko –Žalgirio gatvių sankryžos rekonstrukcija (tiesimas)
              Pradėta 2006 m., pastatyta estakada, tačiau projektas nebaigtas iki galo

              6. Ukmergės–Ateities gatvių–Laisvės prospekto sankryžos rekonstrukcija (dviejų lygių sankryžos statyba)
              Pradėta ir pabaigta 2007/2008, tačiau trūksta posūkio iš Ateities g. link Ukmergės

              7. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema
              Lyg ir pabaigta?

              8. Pėsčiųjų viadukas tarp Lazdynų ir Karoliniškių rajonų
              Pabaigta 2008 m.

              9. Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio greitkelio iki Žirmūnų gatvės (įskaitant Žvalgų gatvę)
              Nepradėta, bet panašu kad greitai prasidės statybos

              10. Senamiesčio apylankos užbaigimas (Geležinkelio gatvės atkarpos rekonstrukcija iki Panerių gatvës)
              Trūksta rekonstrukcijos tarp Aušros vartų ir Panerių gatvės (tačiau pagal mane, galėtų apskritai sujungti Geležinkelio ir Panerių gatves ir rekonstruoti iki pat pietinio aplinkkelio)

              11. Pilaitės prospekto tęsinys
              Pabaigta 2008 m.

              12. Kernavės gatvė tarp Žalgirio ir Lvovo gatvių
              Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

              13. Ozo gatvės nuo Buivydiškių gatvės iki Laisvės prospekto jungtis
              Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP

              14. P. Lukšio gatvės nuo Kalvarijų g. iki Verkių g. rekonstrukcija (t. y. platinimas)
              Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

              15. Karaliaučiaus gatvė Pilaitėje (t. y. pratęsimas šiaurėn)
              Nepradėta ir nesigirdi jokių naujienų apie šią gatvės dalį

              16. Kernavės–Ozo dviejų lygių sankryža
              Nepradėta, siūloma atsisakyti naujajame rengiamame BP, kaip ir gatvės dalies nuo Žalgirio g. iki Ozo g.

              17. Mykolo Lietuvio gatvės–Bajorų k.–Mokslininkų g. jungtis (t. y. Vakarinio aplinkkelio ir Santariškių jungtis)
              Nepradėta, bet žadama greitai pradėti statybas

              18. Moderniojo tramvajaus A linija Santariškės–Stotis

              19. Šiaurinė autobusų stotis ir keleivių terminalas Fabijoniškėse

              20. Troleibusų kontaktinis tinklas šiaurinėje dalyje: Ateities gatve iki terminalo, Šiaurinė ir Žvalgų gatvės


              21. Eurovelo 11 dviračių trasa / kitos trasos
              Pamažu realizuojama, tačiau konkrečiai Eurovelo trasa užstrigo

              22. V. Kudirkos–Pamėnkalnio g. sankryžos rekonstrukcija
              Nepradėta, nesigirdi jokių naujienų ir apskritai neaišku ką norėta daryti

              23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
              Pabaigti 2 etapai iš 3, 3 etapas realizuojamas.

              24. Vilniaus miesto pietinis aplinkkelis (Kirtimų gatvė)
              Pabaigta miesto teritorijoje

              25. Ribojamo įvažiavimo į senamiesčio II zoną sistema
              Lyg ir nieko nesigirdi

              26. Geležinio Vilko gatvės nuo Laisvės prospekto iki A. Goštauto gatvės rekonstrukcija
              Lyg ir nieko nesigirdi

              27. Kernavės gatvės jungtis su J. Tumo-Vaižganto gatve ir nauju tiltu
              Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (o gaila)

              28. Naujų autobusų ir troleibusų įsigijimas

              Rekomenduojami Vilniaus susisiekimo infrastruktūros plėtros iki 2015 metų objektai

              29. Nemenčinės plento nuo Kairėnų gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
              Nesu tikras ar daroma, bet apie tai buvo nemažai kalbėta

              30. Gedimino prospekto rekonstrukcijos užbaigimas
              Pabaigta 2008 m.

              31. Vilniaus g. nuo Gedimino pr. iki Trakų g. rekonstrukcija
              Realizuojama, bet tik nuo Gedimino pr. iki Islandijos g.

              32. Senamiesčio gatvių kapitalinis remontas (Šventaragio, Aušros Vartų, Barboros Radvilaitės, Pilies, Šv. Jono, Klaipėdos, Universiteto gatvės)
              Neturių duomenų ar pabaigtos visos gatvės

              33. Ukmergės gatvės nuo P. Žadeikos gatvės iki miesto ribos rekonstrukcija
              Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

              34. Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės J. Lelevelio g., Naugarduko g.
              Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

              35. Gariūnų –Jočionių dviejų lygių sankryža ir prieigos
              Buvo nemažai kalbama, bet taip ir neaišku kada prasidės statybos

              36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
              gatve ir tiltu per Vokę
              Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti

              37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
              Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)

              38. Jaunystės ir Kunigiškių gatvių užbaigimas Pagiriuose
              Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

              39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
              Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje

              40. Liepų alėjos Trakų Vokėje rekonstrukcija
              Jokių naujienų

              41. Dariaus ir Girėno gatvės atkarpos tarp Žirnių gatvės ir Eišiškių plento rekonstrukcija (jei gerai suprantu, tai čia posūkis iš centro link Pagirių bei nuvažiavimas nuo Tūkstantmečio gatvės į Naujininkus)
              Posūkis pabaigtas, o štai apie nuvažiavimą jokių naujienų

              42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
              Pabaigta 2016 m.

              43. Ozo–Kalvarijų gatvių 2 lygių sankryžos rekonstrukcija
              Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

              44. Vingio parko tiltas ir prieigos (t. y. prie Litexpo)
              Buvo nemažai kalbama, bet panašu kad bus išbrauktas naujajame BP

              45. Viadukas virš Ozo gatvės ties „Ermitažu“
              Pabaigtas už Akropolio pinigus

              46. Jungtis Santariškėse tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės (t. y. Santaros g.)
              Realizuojama

              47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
              Nelabai aišku apie ką kalbama

              48. Gineitiškių gatvės tęsinys
              Nelabai aišku apie ką kalbama, bet gali būti, kad apie Pavilnionių gatvę, kurią planuojama statyti apie 2018/2019

              49. S. Nėries g. jungtis iki miesto ribos
              Nesigirdi jokių naujienų apie statybas

              50. Smalinės gatvė Pilaitėje
              Jungtį po Pilaitės prospektu žadama pradėti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi

              51. Gilužio gatvës tęsinys iki Sudervės kelio
              Nors neaišku, ar galima į šį projektą įskaičiuoti Taurupės gatvę, tačiau vistiek nieko nesigirdi apie statybas ar bent projektavimą, nors Pilaitės kamsčio problema tik aštrėja

              52. Sudervės kelio atkarpa tarp Pilaitės pr. ir Gilužio g. tęsinio
              Nelabai aišku apie ką kalbama, ko gero, apie platinimą, bet vis tiek jokių naujienų

              53. Antžeminės pėsčiųjų perejos T. Narbuto, Kareivių gatvėse
              Narbuto viaduką planuojama pradėti jau greitai, o štai apie Kareivių viaduką girdžiu pirmą kartą ir net neįsivaizduoju kur jis galėtų būti

              54. Žaliųjų Ežerų gatvės rekonstrukcija
              Lyg ir jokių naujienų

              55.Automobilių stovėjimo vietų plëtra Vilniaus miesto teritorijose

              56.Rodūnės kelias nuo oro uosto iki Žirnių gatvės
              Jeigu kalbama apie Vikingų gatvę, tai pabaigta dar 2013 m.

              Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
              Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
              Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 17:14.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Rygoje senamiestyje eismas prispaustas, užtat kaip linksma. Manau šitas ryšys abipusis ir yra tiesioginė priklausomybė. Klaipėdoje senamiestis krito dėl Akropolio, bet Vilniuje kitokia situacija ir dėl turistų, ir dėl miesto augimo, ir dėl sostinės statuso.

                PS vairavimas išgėrus nėra toks dažnas. Kiek savaitgalių buvo pagautas vienas-du-nei vieno. Tiesiog šeštadienį ryte visuose portaluose yra po straipsnį apie tai, nes policija kviečia žurnalistus.
                Rygos senamiestis tiek iš Š į P, tiek iš R į V dvigubai mažesnis. Be to iš trijų pusių turi gerą susisiekimą VT. Vilniuje tik iš dviejų pusių, jis geresnis, o iš Užupio pusės nepakankamas. Dėl senamiesčio dydžio, Vilniaus senamiesčio aptarnavimas VT yra prastas, nes iki normalaus VT reikia eiti iki kilometro, kas yra per daug naudojimuisi VT tankiai urbanizuotoje teritorijoje.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  23. IXB koridoriaus atkarpos Grigiškėse rekonstrukcija
                  Pabaigti 2 etapai iš 3, žadama greitai pradėti 3 etapą
                  3-čią etapą jau vykdo ir pabaigs šiemet.



                  36. Pietinė aptarnaujanti gatvė Grigiškėse ir jungtis su Šviesos
                  gatve ir tiltu per Vokę
                  Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti
                  Bet Šviesos g. tiltas per Vokę naujame BP lygtais pažymėtas

                  37. V. A. Graičiūno gatvės jungtis su Kirtimų gatve
                  Nepradėta, naujajame rengiamame BP siūloma atsisakyti (ir manau kad gerai, neverta miške statyti naujos gatvės ir dviejų lygių sankryžos keliems namams)
                  Viaduko nereikės - jis jau yra - aplinkkelis eina virš geležinkelio su rezervu gatvei. Jeigu negaila dubasinti Graičiūno ir Fermentų gatvės sunkvežimiais. Ten šiaip jau patogi vieta pratęsti pramoninį rajoną. Vieškelis iki Vaidotų ir taip yra.


                  39. Lentvario gatvės atkarpos tiesimas ir jungtis su Liepų alėja bei viadukas per geležinkelį Lentvaryje
                  Jokių naujienų, o viadukas per geležinkelį apskritai nėra Vilniaus teritorijoje
                  Yra naujame BP.


                  42. Naugarduko–Žemaitės–Kauno g. sankryžos rekonstrukcija
                  Visiškai jokių naujienų ir nėra aišku ką konkrečiai norėta daryti
                  Jau padaryta su Maximos ofisu!

                  47. Transporto jungtis tarp Molėtų plento ir Santariškių gatvės Gulbinuose
                  Nelabai aišku apie ką kalbama
                  Yra tokia suplanuota naujame BP.

                  50. Smalinės gatvė Pilaitėje
                  Jungtis po Pilaitės prospektu bus pradėta statyti 2018, o dėl tolesnio tęsinio iki pat miesto ribos nieko nesigirdi
                  Žadėjo daryti.

                  Asmeniškai labai keista, kad nėra Konstitucijos estakados projekto, nėra tesioginio projekto Taurupės gatvei, nėra jokio rytinio aplinkkelio ir tilto Ožkiniuose.
                  Šaltinis: http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf
                  Man toks įspūdis, kad Vilniaus savivaldybė ruošiasi Karbauskio pranašautai krizei ir per ateinančius dešimtmečius planuojama labai kukliai - mažiau nei per paskutinius 10-12 metų. Kur ir kas važinės mistiniais NGVT ir dviračiais, kai jų infrastruktūroje kokybiškai nesimato?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    3-čią etapą jau vykdo ir pabaigs šiemet.
                    Dėkui, bus pataisyta.


                    Bet Šviesos g. tiltas per Vokę naujame BP lygtais pažymėtas
                    Reikės patikrinti.


                    Viaduko nereikės - jis jau yra - aplinkkelis eina virš geležinkelio su rezervu gatvei. Jeigu negaila dubasinti Graičiūno ir Fermentų gatvės sunkvežimiais. Ten šiaip jau patogi vieta pratęsti pramoninį rajoną. Vieškelis iki Vaidotų ir taip yra.
                    Vis tiek, bent jau kol kas tai būtų visiškas pinigų švaistymas, dar didesnis nei Goštauto viadukas


                    Jau padaryta su Maximos ofisu!
                    Dėkui, kažkodėl pagalvojau, kad kalbama apie V.Pietario/Žemaitės/Savanorių prospekto sankryža... Bus pataisyta.


                    Man toks įspūdis, kad Vilniaus savivaldybė ruošiasi Karbauskio pranašautai krizei ir per ateinančius dešimtmečius planuojama labai kukliai - mažiau nei per paskutinius 10-12 metų. Kur ir kas važinės mistiniais NGVT ir dviračiais, kai jų infrastruktūroje kokybiškai nesimato?
                    Planuojama dar daug, liko nemažai projektų iš seno BP, o tų neįtrauktų nėra daug: Konstitucijos estakada, kelias nuo Santariškių iki Nemenčinės pl. (įskaitant Ožkinių tiltą), gatvių tinklo užbaigimas Naujininkuose, na ir dar keli miniprojektai, kaip antai Perkūnkiemio sujungimas arba Taikos g. pratęsimas iki Šešuolių gatvės.
                    Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.06.23, 17:14.
                    Už dviračius ir troleibusus!

                    Comment


                      Ištrauka iš naujojo BP rengimo aiškinamojo rašto/koncepcijos:

                      Koncepcijoje siūloma atsisakyti eilės esamų ar numatytų rekonstruoti objektų, kurie buvo fiksuoti BP-2007 ir neatitinkantys darniosios plėtros reikalavimų, keičiant kelionių procentinę struktūrą, neturintys ekonominio pagrindimo arba kaip neturintys politinio ir bendruomenės pritarimo (Vingio parko viešojo transporto tiltas, modernusis tramvajus, Kernavės tiltas, Dariaus ir Girėno g. tęsinys, Sukilėlių g. rekonstrukcija, transporto viadukai per T.Narbuto g. ir Geležinio Vilko g., Gurelių ir Grigiškių jungtis, viadukas per geležinkelį Naujojoje Vilnioje, Vilkpėdės g. tęsinys ir pan.).
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?
                          Išsprendus GV/Žalgirio/Ukmergės mazgą, tuo pačiu ir Konstitucijos pagerės bent jau kryptimi nuo Kalvarijų į Ukmergės/GV. IMHO

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nesuprantama. Tai kaip jie ketina spręsti Konstitucijos pr. kamščius, jeigu netęs nei Kernavės tilto (apie gatvę neužsimenama), nei viaduko į Narbuto g.?
                            Planuoja, kad susisiekimas privačiais automobiliais sumažės dvigubai

                            Tai "kamščiai" turi sumažėti maždaug iki 1994-1995 metų lygio (kai jų praktiškai nebuvo).
                            Paskutinis taisė Sula; 2017.06.24, 10:02.

                            Comment


                              Kreivojo tilto, spėčiau, jau nebus. Turbūt, logiškiausia būtų plečiantis NMC link Žalgirio gatvės padaryti Kernavės g. atkartą tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g., gal net ir privačių investuotojų pagalba. na, ilgalaikėj perspektyvoj pasimatys.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                A. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno

                                http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938

                                Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  A. Milašius. Kaip Vilnius tapo tik miestu netoli Kauno

                                  http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/....d?id=75021938

                                  Vilniuje antraštėse dominuoja žodžiai „planuojama“, „žadama“, „prašoma“, „aptariama“. Tiesa, dar galima pažiūrėti kas vyksta savivaldybėje per „yuotube“. Kaune „rado sprendimą“, „vykdomi darbai“
                                  Labai teisingas straipsnis, nes Vilniuje taip ir vyksta tik pažadai. Ir dėl Šiaurinės, ir dėl Liepkalnio/Žirnių, ir dėl Gariūnų viaduko. Nei vieno realaus darbo apart duobių lopymo. Kur skubėti, juk iki 2050 paskelbtoje vizijoje dar liko daug laiko.
                                  pirmakursis psichologijos studentas pasakys, kad Laikinosios sostinės variantas skamba įtikinamiau nei politiškai korektiški pabodę pažadai. Žmogui reikia konkrečios vizijos čia ir dabar. Ne kada nors, galbūt ateityje ar trečioje reinkarnacijoje.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                    Labai teisingas straipsnis, nes Vilniuje taip ir vyksta tik pažadai. Ir dėl Šiaurinės, ir dėl Liepkalnio/Žirnių, ir dėl Gariūnų viaduko. Nei vieno realaus darbo apart duobių lopymo. Kur skubėti, juk iki 2050 paskelbtoje vizijoje dar liko daug laiko.
                                    Tai ir rašiau, kad Vilniaus planai neambicingi (su Kauno planais nesu susipažinęs), švelniai tariant. Per 32 metus padaryti tai, kas jau ir taip buvo suplanuota prieš 10 metų nėra sudėtinga.
                                    Įsivaizduokime, kas buvo planuojama 1985 metais, ir kas padaryta (nepadaryta) šiandienai. Nepaisant grandiozinių socialinių visuomeninių perturbacijų ir totalaus ekonomikos persitvarkymo.

                                    Comment


                                      Beje, pradingo nuoroda į ~75psl prezentaciją iš http://www.vilnius.lt/index.php?2807160913

                                      Comment


                                        1. Savanorių pr.











                                        Comment


                                          2. Savanorių pr.









                                          Comment

                                          Working...
                                          X