Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuomonės žinoma išsiskirs. Nors ir buvo suplanuotas tiltas automobiliams, tačiau realiai jam nėra pakankamo poreikio (na keli šimtai automobilių per dieną gal pasinaudotų), o štai pėsčiųjų viadukas ten reikalingas labai. Taigi geriau jau ne pilnai, bet dabar, nei nieko kada nors.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Nuomonės žinoma išsiskirs. Nors ir buvo suplanuotas tiltas automobiliams, tačiau realiai jam nėra pakankamo poreikio (na keli šimtai automobilių per dieną gal pasinaudotų), o štai pėsčiųjų viadukas ten reikalingas labai. Taigi geriau jau ne pilnai, bet dabar, nei nieko kada nors.
      Palaikau, nes pėsčiųjų perėja jau turi labai blogą šlovę ir sukuria kamštį vakare iki pat Panoramos, nes stabdo eismą kai už perėjos yra 6 juostos.

      Comment


        Visiškai pritariu. Dviračių ir pėsčiųjų tilto ten pilnai pakaktų. Tegu geriau lėšas ir darbo laiką skiria Šiaurinei gatvei nei abejotino pasiteisinimo viadukams.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Nuomonės žinoma išsiskirs. Nors ir buvo suplanuotas tiltas automobiliams, tačiau realiai jam nėra pakankamo poreikio (na keli šimtai automobilių per dieną gal pasinaudotų), o štai pėsčiųjų viadukas ten reikalingas labai. Taigi geriau jau ne pilnai, bet dabar, nei nieko kada nors.
          Automobilių ten nemažai važiuotų tranzitu, tik klausimas, ar yra tikslinga investuoti į tokius viadukus, kurie stipriai apkrautų miegamųjų mikrorajonų vidines gatves, kur daug vaikų laksto ir pan.? Tranzitui yra Laisvės pr., tiesiamas Vakarinis aplinkkelis ir kaip tiki minėjo ta pati Šiaurinė g., į kurią reiktų geriau investuoti.
          Flickr

          Comment


            /\ Narbuto viadukas pėstiesiems tikrai puiki naujiena. Transportui jo ten tikrai nereikia. Tegul pabaigia pilnai Ukmergės - Ateities mazgą, niekaip neišperka tų sklypų trūkstamai jungčiai jau 8 metus. Ir šiaip yra kitų vietų, kur reikėtų investuoti pinigus.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Automobilių ten nemažai važiuotų tranzitu, tik klausimas, ar yra tikslinga investuoti į tokius viadukus, kurie stipriai apkrautų miegamųjų mikrorajonų vidines gatves, kur daug vaikų laksto ir pan.? Tranzitui yra Laisvės pr., tiesiamas Vakarinis aplinkkelis ir kaip tiki minėjo ta pati Šiaurinė g., į kurią reiktų geriau investuoti.
              Arba bent investuotų į viaduką virš pedagoginio žiedo, kas apimtimi gerokai mažesnis nei Šiaurinė g., bet irgi duotų apčiuopiamos naudos pralaidumui toje pusėje, ypač piko metu.

              Comment


                Parašė fiction Rodyti pranešimą
                Arba bent investuotų į viaduką virš pedagoginio žiedo, kas apimtimi gerokai mažesnis nei Šiaurinė g., bet irgi duotų apčiuopiamos naudos pralaidumui toje pusėje, ypač piko metu.
                Realiai mažai duotų. Kamštis persikeltų 500 m į kitą vietą. Čia būtų tas pats, kas vietoje Vakarinio šnekėti apie Laisvės prospekte yra ar nėra estakada su Pilaitės pr.
                Tik esminiai sprendimai duoda naudą.

                Comment


                  Parašė fiction Rodyti pranešimą
                  Arba bent investuotų į viaduką virš pedagoginio žiedo, kas apimtimi gerokai mažesnis nei Šiaurinė g., bet irgi duotų apčiuopiamos naudos pralaidumui toje pusėje, ypač piko metu.
                  Viadukas virš pedagoginio pasibaigtų ties šviesoforais. Kame čia nauda? REikia tada arba viaduką pratęsti už šviesoforų arba juos naikinti, nes kitaip stovės a/m ant viaduko.
                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                  Comment


                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                    Viadukas virš pedagoginio pasibaigtų ties šviesoforais. Kame čia nauda? REikia tada arba viaduką pratęsti už šviesoforų arba juos naikinti, nes kitaip stovės a/m ant viaduko.
                    Pilaitės pr. - Narbuto g. Buvo gatvė kaip gatvė, bet per 15 m. virto šviesoforų alėja.
                    Galima naikinti be pasekmių, bet reikia kitaip organizuoti eismą:
                    Panoramos sankryžą
                    Piliakalnio sankryžą
                    Pėsčiųjų perėja ties Erelių g.
                    Reikia viaduko:
                    Pėsčiųjų perėja ties stotele Narbuto
                    Pėsčiųjų perėja ties stotele Žvėrynas (Narbuto g.)
                    Reikia estakados:
                    Narbuto-Sėlių

                    Ištraukti kažkurį vieną ir padaryti - pagerėjimo nebus. Tuomet jau geriau kišti pinigus prie Kometos. Ten liko "paskutinė vieta" kur labai pagerintų Laisvės pr.

                    Comment


                      Parašė Gigaballs Rodyti pranešimą
                      Kaip ir aišku dėl viaduko paskirties per T. Narbuto gatvę:

                      http://www.vilnius.lt/index.php?3846437870
                      Puikios žinios!

                      Aš irgi pilnai manau, kad užtenka pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko - nereikia versti Sugiharos g./ Šimulionio g. tranzitinėmis (o tokiomis tikrai pavirstų siekiant apvažiuoti Mados/ Spaudos rūmų šviesoforus).

                      Aš labiau tikiuosi, kad viadukas nebus toks kaip virš Geležinio vilko g. ar Vakarinio aplinkelio, kiek labiau padirbėta kaip su Lazdynų/Karoliniškių viaduku. Tik dviračiams turėtų būti numatyti 3 metrai tako bei padaryti patogūs privažiuojamieji keliai (įskaitant nusileidimą į Narbuto g.).

                      Bet daugiau žinių turėtų būti neužilgo...

                      P.S. Galėtų tvarkyti ir Narbuto/Sėlių g. sankryžą, prailginant 3 juostą bent 200 metrų bei praplatinant pačią Sėlių g. iki Blindžių g. iki 4 juostų...
                      Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2016.06.13, 13:46.

                      Comment


                        Turėtų būti mašininis viadukas. Čia gi miestas, sostinė. Didesnė avarija Laisvės pr., ir jokių alternatyvų.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Pilaitės pr. - Narbuto g. Buvo gatvė kaip gatvė, bet per 15 m. virto šviesoforų alėja.
                          Galima naikinti be pasekmių, bet reikia kitaip organizuoti eismą:
                          Panoramos sankryžą
                          Piliakalnio sankryžą
                          Pėsčiųjų perėja ties Erelių g.
                          Reikia viaduko:
                          Pėsčiųjų perėja ties stotele Narbuto
                          Pėsčiųjų perėja ties stotele Žvėrynas (Narbuto g.)
                          Reikia estakados:
                          Narbuto-Sėlių
                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                          P.S. Galėtų tvarkyti ir Narbuto/Sėlių g. sankryžą, prailginant 3 juostą bent 200 metrų bei praplatinant pačią Sėlių g. iki Blindžių g. iki 4 juostų...
                          Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                            Viadukas virš pedagoginio pasibaigtų ties šviesoforais. Kame čia nauda? REikia tada arba viaduką pratęsti už šviesoforų arba juos naikinti, nes kitaip stovės a/m ant viaduko.
                            Nauda tame, kad nuo Pedagoginio žiedo nusikrautų nemažai srauto, sumažėtų kamščiai kitomis kryptimis. Šviesoforas šviesoforui nelygu, po Spaudos rūmų viaduku irgi yra šviesoforai, bet kai pagrindinis srautas važiuoja virš, kitomis kryptimis žalias dega žymiai ilgiau ir turim didesnį pralaidumą.

                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
                            Nėra tikslo statyti viaduko viduryje Narbuto g., kai ryte didžiulis kamštis prieš žiedą, reikia pirmiausia viaduko virš žiedo.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Turėtų būti mašininis viadukas. Čia gi miestas, sostinė. Didesnė avarija Laisvės pr., ir jokių alternatyvų.
                              O Vakarinis nėra alternatyva? O GV irgi nėra?

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                O Vakarinis nėra alternatyva? O GV irgi nėra?
                                Gyvenantiems Sausio 13-osios ir A. P. Kavoliuko gatvėse tai nėra labai gera alternatyva norintiems važiuot link Ozo g.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Turėtų būti mašininis viadukas. Čia gi miestas, sostinė. Didesnė avarija Laisvės pr., ir jokių alternatyvų.
                                  Didesnė avarija.. Kaip dažnai tokios pasitaiko? Alternatyva yra: Vakarinis aplinkkelis, Sietyno g. Aš nieko prieš Sugiharos g. viaduką, tačiau manau tai toli gražu ne prioritetinis viadukas.

                                  Tas lėšas geriau skirti Šiaurinei g., Šiauriniam aplinkkeliui, Ozo g. jungčiai iki Laisvės pr., Ateities g./Ukmergės g. jungties pabaigimui, Žirnių g./ D&G jugčių pabaigimui, Ukmergės g./Žalgirio/ Geležinio vilko jungčiai, LEU žiedo ir aplinkinių g. pertvarkymui, Žirmūnų ir Šv. Petro Povilo žiedų panaikinimui ir t.t.

                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
                                  Nelabai tikiu, kad toks viadukas kada nors apskritai atsiras... Plius investicijų skirtumas ne vieną kartą skiriasi... Ne tokios didelės investicijos būtų pradžioje 3 juostą prailgint (ją vėliau galima skirti VT).
                                  Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2016.06.13, 14:50.

                                  Comment


                                    Straipsnis VULSK laikraštyje: "Santara". Yra pateiktas brėžinys ir kelios nuotraukos.

                                    RUOŠIAMASI SANTAROS GATVĖS TIESIMO DARBAMS
                                    2016 06 08

                                    Greičiausiai jau kitų metų pabaigoje į Santariškių medicinos miestelį vilniečiai ir visi kiti atvyks greičiau ir patogiau – per 2017 metus planuojama nutiesti naują Santaros gatvę.

                                    „Nutiesus naują gatvę pagerės susisiekimas su Santariškių medicinos miesteliu, naudą pajus ne tik pacientai bei jų artimieji iš visos Lietuvos, bet ir šiauriau medicinos miestelio esančio gyvenamojo kvartalo gyventojai“, – teigia Vilniaus miesto savivaldybės mero pavaduotojas Linas Kvedaravičius.

                                    Dar 2006 m. Vilniaus miesto savivaldybė patvirtino Santariškių medicinos miestelio detalųjį planą, kartu su jame numatytais sprendiniais. Vienas iš jų – nutiesti naują gatvę, kuri sumažintų eismą Santariškių g. ir užtikrintų greitą ir saugų susisiekimą su medicinos miesteliu.

                                    „Daugiau nei 9 metus vyko susirašinėjimas su įvairiomis įstaigomis dėl sprendinio įgyvendinimo ir 2015 metais naujajai gatvei buvo suteiktas Santaros pavadinimas. Šiemet buvo pradėti išmiškinimo darbai, o dabar vyksta techninio projekto baigiamieji darbai. Greitu metu turi būti gautas statybos leidimas, po kurio bus skelbiamas rangovų konkursas“, – sako Santariškių medicinos įstaigų asociacijos administratorius Aurimas Jaskonis.

                                    Tiesiant naująją gatvę suplanuotas ir greta einantis dviračių takas, tad gatvė bus patogi ne tik automobiliams, bet ir dviratininkams bei pėstiesiems.
                                    http://www.santaroszinios.lt/blog/ru...esimo-darbams/



                                    Paskutinis taisė Adaras; 2016.06.13, 14:54.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Narbuto g. sutvarkymas labai aiškus – tai viadukas virš Narbuto g. toje dauboje Žvėryne, sujungiantis abi Lokių g. dalis. Šitaip panaikinama Narbuto - Sėlių g. sankryža (todėl ją dabar gerinti niekaip neapsimokėtų), taip pat panaikinama pėsčiųjų perėja ties Stumbrų g. Toks sprendimas pats optimaliausias, nes taip toje miesto dalyje pagreitėtų ir VT.
                                      Tai čia ta dauba palikta buvo dar sovietmečiu trasai nuo Šeškinės iki Kęstučio g.

                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Tai čia ta dauba palikta buvo dar sovietmečiu trasai nuo Šeškinės iki Kęstučio g.

                                        Atvaizdas
                                        Taip, suplanuota buvo žiūrint toli į priekį, tai ir dabar ji gali būti naudinga. Aišku, Kęstučio g. pavertimas tranzitine nebuvo pati geriausia idėja. Kaip ir Žvėryno užstatymas komiblokais...
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Taip, suplanuota buvo žiūrint toli į priekį, tai ir dabar ji gali būti naudinga. Aišku, Kęstučio g. pavertimas tranzitine nebuvo pati geriausia idėja. Kaip ir Žvėryno užstatymas komiblokais...
                                          Ta pati Kęstučio g. yra gana apkrauta su savo dviem juostom dabar ir iš esmės yra tranzitinė tiems kas važiuoja per Sėlių nuo Narbuto.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X