Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Bet gatvę perasfaltuoti ir naikinti Olandų žiedą senai jau reikia.
    Ar tikrai žiedinės sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę padidins pralaidumą?
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Šiaip tai Antakalnio g. pagal sovietinius standartus buvo suprojektuota ir nutiesta kaip 3 juostų. Taip pat buvo palikti rezervai platinimui iki 4 juostų. Atkreipkit dėmesį, kaip visi namai yra atitraukti nuo gatvės.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Ar tikrai žiedinės sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę padidins pralaidumą?
        Būtent, kažkaip sunku patikėti, kad taip įvyks

        Comment


          Jeigu kalbant apie infrastruktūros tvarkymą Antakalnyje, tai man pats keisčiausias sprendimas perasfaltuoti visą Žolyno g. iki pat galo. Šia gatvę iki sankryžos su Mileišiškių g. tikrai būtinai reikėjo tvarkyti (kaip ir pačia Mileišiškių g.), tačiau likusi atkarpa iki autobusų apsisukimo dar nebuvo labai jau prastos būklės. Problema ten buvo tik su įdubusiais šulinių liukais. Juo labiau ir eismo intensyvumas ten labai mažas. Mieste yra vietų, kuriose naujos dangos sluoksnio paklojimas yra žymiai reikalingesnis ir tai pasijaustų gerokai didesnei daliai gyventojų.

          Mileišiškių g. įkalnę irgi mačiau perasfaltavo, bet vandens nuvedimo tikriausiai niekaip nespręs. O kadangi už važiuojamosios dalies krašto iškart prasideda šlaitai į viršų ir visas lietaus vanduo teka per danga dideliu greičiu, spėčiau jog šis remontas daugiau 5 metų ir vėl nelaikys. Lygiai taip pat, kaip buvo po paskutinio šios atkarpos remonto. Labai neūkiškas požiūris.
          Įkalnėse/nuokalnėse gerai sutvarkius vandens nuvedimą, kelio danga laikytų gerokai ilgiau nei bet kur kitur.

          Parašė abruo Rodyti pranešimą
          Sovietmečiu buvo numatytas 4-ių juostų Antakalnio aplinkkelis ten, kur dabar Vileišio g., nuo Kosciuškos g. iki Antaklanio žiedo. Tačiau po nepriklausomybės atgavimo ten leista statytis privačius namus, dabar ir daugiabučius stato. Bet kuriuo atveju, dabar ten „žalieji“ neleistų nieko tiesti, nes gi pieva ir Neris šalia.
          Ir gerai, kad nenutiesė. Didelio intensyvumo gatvių tiesimas upės pakrantėmis yra pati didžiausia galima miestų planavimo klaida. Upė yra didelis turtas miestui ir turi būti išnaudojama kitaip.

          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Būtent, kažkaip sunku patikėti, kad taip įvyks
          Viską galima paskaičiuoti, nebūtina kliautis vien tikėjimu

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            man pats keisčiausias sprendimas perasfaltuoti visą Žolyno g. iki pat galo. Šia gatvę iki sankryžos su Mileišiškių g. tikrai būtinai reikėjo tvarkyti (kaip ir pačia Mileišiškių g.), tačiau likusi atkarpa iki autobusų apsisukimo dar nebuvo labai jau prastos būklės. Problema ten buvo tik su įdubusiais šulinių liukais. Juo labiau ir eismo intensyvumas ten labai mažas. Mieste yra vietų, kuriose naujos dangos sluoksnio paklojimas yra žymiai reikalingesnis ir tai pasijaustų gerokai didesnei daliai gyventojų.
            1. Pasižiūrėk kas gyvena Žolyno g. gale. www.delfi.lt buvo tyrimas su BSO.
            2. Meras parko direktorę, kuri leido apsitverti gyventojams daugiau valst. miško dėl akių atleido, bet gatvę tiems gyventojams taiso. Daug ką pasako.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Ir gerai, kad nenutiesė. Didelio intensyvumo gatvių tiesimas upės pakrantėmis yra pati didžiausia galima miestų planavimo klaida. Upė yra didelis turtas miestui ir turi būti išnaudojama kitaip.
              Vadinasi anksčiau ar vėliau Antakalnio g. reikės daryti 6 juostų. Nes alternatyvos nėra. Miškais ir kalnais irgi gatvės netiesi.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Vadinasi anksčiau ar vėliau Antakalnio g. reikės daryti 6 juostų. Nes alternatyvos nėra. Miškais ir kalnais irgi gatvės netiesi.
                Alternatyva yra kitoje upės pusėje. Alternatyva turi būti ir aplinkkeliai. O mieste anksčiau ar vėliau automobilizacijos lygis turės mažėti arba nedidėti. Todėl apie 6 juostas svajoti nereikia. Juoba, kad jos vargiai duotų naudą. Tą rodo JAV pavyzdžiai, kur užsikemša 12 juostų keliai...

                Comment


                  Jau greičiau bus nutiesta 6 juostų gatvė nei imtasi automobilizacijos ribojimo ir mažinimo politikos... Deja... Kas dėl kitos upės pusės, tai ji irgi pakankamai apkrauta. Be to tuomet reikėtų dar poros tiltų per Nerį...

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Mileišiškių g. įkalnę irgi mačiau perasfaltavo, bet vandens nuvedimo tikriausiai niekaip nespręs. O kadangi už važiuojamosios dalies krašto iškart prasideda šlaitai į viršų ir visas lietaus vanduo teka per danga dideliu greičiu, spėčiau jog šis remontas daugiau 5 metų ir vėl nelaikys. Lygiai taip pat, kaip buvo po paskutinio šios atkarpos remonto. Labai neūkiškas požiūris.
                    Įkalnėse/nuokalnėse gerai sutvarkius vandens nuvedimą, kelio danga laikytų gerokai ilgiau nei bet kur kitur.
                    Mileišiškių g. įkalnės didesnė problema netinkamas pagrindas ir intensyvumas, o ne vandens nuvedimas. Prasčiausia būklė buvo ne ten kur didžiausias nuolydis.

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                      Mileišiškių g. įkalnės didesnė problema netinkamas pagrindas ir intensyvumas, o ne vandens nuvedimas. Prasčiausia būklė buvo ne ten kur didžiausias nuolydis.
                      Didžiausias problemas kelio dangų konstrukcijose visada sukelia vanduo. Ne kitaip ir čia, nes po lietaus upeliai tekėdavo gatvės viduriu, tiesiai per technologinę siūlę ir taip viskas ištrupėjo. Vanduo turi būti nuvedamas į kraštus. Geresnė danga išsilaikė tose atkarpose, kuriose vanduo ne taip ardė siūles.

                      Comment


                        Vilniuje spūstys nemažės ir vasarą – tam yra nauja priežastis
                        Vilniaus savivaldybė užsimojo sutvarkyti keliasdešimt kilometrų gatvių
                        http://auto.lrytas.lt/naujienos/viln...priezastis.htm

                        Comment


                          Įdomu, kurias S. Batoro g. atkarpas tvarkys. Tan bene visą gatvę reikia asfaltuoti.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Laisvės pr. nuo sankryžos su Rygos g. link Pašilaičių jau perasfaltuotas.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Įdomu, kurias S. Batoro g. atkarpas tvarkys. Tan bene visą gatvę reikia asfaltuoti.
                              Gal ir apšvietimą pagaliau įrengs.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kurias S. Batoro g. atkarpas tvarkys. Tan bene visą gatvę reikia asfaltuoti.
                                Visą gatvę išilgai juostų reprodukcijos būdu. Šiandien ryte, jau kraštine juosta Vilniaus kryptimi viena mašinos pusė važiavo pakankamai komfortiškai t.y. regeneruotąja juosta.

                                Comment


                                  Nu pvz. Nemenčinės plentą tai net vakar vakare asfaltavo! Kai visi grįžinėjo iš kaimų...

                                  Comment


                                    Kylant į V. Kudirkos g. kalną vietomis asfaltas sužymėtas dažais. Negi pagaliau tvarkys šitus laiptus?
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Tarp kelių laimingųjų

                                      http://vplanas.maps.arcgis.com/apps/...ae37ae6bae8f49

                                      Comment


                                        Nuo Oslo st. link jonažolių st. (ligoninės) šiltnamių g. palei miškelį tiesia šaligatvį, kaip supratau naudoja krantinių senus blokus.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          1. Pasižiūrėk kas gyvena Žolyno g. gale. www.delfi.lt buvo tyrimas su BSO.
                                          2. Meras parko direktorę, kuri leido apsitverti gyventojams daugiau valst. miško dėl akių atleido, bet gatvę tiems gyventojams taiso. Daug ką pasako.
                                          3. Ir dar naglai suklastojo remontuojamų gatvių žemėlapį, nes žemėlapyje rodo, kad perastfaltuos tik autobuso trasą iki spec. darželio (kas būtų visai logiška), o mes taigi žinom, kad varys iki tų visų dvarų ir pilių Žolyno gatvės gale.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X