Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
    Antakalnio g. interaktyviame žemėlapyje pažymėtas remontas nuo Žolyno g. iki Nemenčinės plento, o Zuoko video nuo olandų žiedo iki Žolyno g.? teisingai suprantu? vienok, Zuoko planas visiškai nebeaktualus ir perdaryta iš kito galo?
    Kas tas Zuoko?

    Comment


      Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
      Antakalnio g. interaktyviame žemėlapyje pažymėtas remontas nuo Žolyno g. iki Nemenčinės plento, o Zuoko video nuo olandų žiedo iki Žolyno g.? teisingai suprantu? vienok, Zuoko planas visiškai nebeaktualus ir perdaryta iš kito galo?
      Zuoko video nuo Olandų žiedo iki troleibusų žiedo.

      Comment


        Šimašius rašė, kad bus perasfaltuota visa Antakalnio gatvė, tik dalimis. Šiemet gana nemaža jos dalis - pusė ar trečdalis gaunasi.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Pritariu, čia ne greito eismo gatvė, kad reiktų didinti plotį ir daryti iš jaukios kompatiškos gatvės kažkokią austostradą, puikiausiai telpa 4 juostos. Dabar didžiausia problema žiauriai prasta kelio danga, tenka važiuoti apsižergus dvi juostas arba išlindus į priešpriešinę, apvažinėti kiekvieną duobę ir pan.
          Gatvė per siaura ir taškas. Joks naujas asfaltas nepadės, nes šuliniai liks ar po metų vėl įdubs. Autobusai ir troleibusai netelpa į vieną juostą. Ta gatvė yra ne 4 juostų, o 2 juostų gatvė, tik juostos labai plačios. 4 juostų gatve ji tapo dabar jau nepamenu kada, gal po 85 ar po 90 metų. Nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų jau nebeliko, visos su šviesoforais, pagrindinės sankryžos taip pat. Taigi, ir greitis čia ne prie ko. Greičio mėgėjus galima pažaboti keliais kalneliais, keliomis realiai veikiančiomis, o ne butaforinėmis greičio fiksavimo kameromis.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Gatvė per siaura ir taškas. Joks naujas asfaltas nepadės, nes šuliniai liks ar po metų vėl įdubs. Autobusai ir troleibusai netelpa į vieną juostą. Ta gatvė yra ne 4 juostų, o 2 juostų gatvė, tik juostos labai plačios. 4 juostų gatve ji tapo dabar jau nepamenu kada, gal po 85 ar po 90 metų. Nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų jau nebeliko, visos su šviesoforais, pagrindinės sankryžos taip pat. Taigi, ir greitis čia ne prie ko. Greičio mėgėjus galima pažaboti keliais kalneliais, keliomis realiai veikiančiomis, o ne butaforinėmis greičio fiksavimo kameromis.
            Ramiau su savo taškais. Gatvės plotis yra normalus:
            https://www.google.lt/maps/@54.71550...7i13312!8i6656

            https://www.google.lt/maps/@54.71940...7i13312!8i6656

            https://www.google.lt/maps/@54.71180...7i13312!8i6656

            https://www.google.lt/maps/@54.70924...7i13312!8i6656


            Pamatavus per žemėlapius, vienos juostos plotis ~2.75 metro, bendras - 11-11.6 metro. Tad visiškai normaliai. Važiuojant leistinu greičiu bėdų neturėtų būti.

            Kiek pačiam yra tekę važiuot, o tekę nemažai, nemačiau, kad kas nors važiuotų kelio viduriu, apsižergęs dvi juostas. VT sėkmingai aplenkia prie šviesoforo laukiančius (jeigu kas nors suka į kairę), didesnių bėdų nėra. Gal tik keliose vietose reikėtų A juostų įvažų kampus pašvelninti, kad VT nereikėtų tiek išlįsti į antrą juostą.

            Comment


              Gatvės plotis nenormalus. Jei gatvė būtų be VT, tai pakaktų, bet autobusams ir troleibusams reikia 3 m pločio juostų, nes pačių autobusų ar troleibusų plotis 2,5 m be veidrodžių, o Solaris troleibusų plotis 2,55 m. Aplamai Vilniuje pribraižyta A juostų, bet naudos iš jų mažai, nes jos per siauros. Ir autobusai bei troleibusai važiuoja 1,5 juostos. Antakalnio g. A juostų nėra, bet VT dažnai važiuoja 1,5 juostos. Aišku, traukiasi į kraštą, jei yra didesnis automobilių srautas. Tai vasarą, o žiemą būna dar blogiau.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Ramiau su savo taškais. Gatvės plotis yra normalus:
                https://www.google.lt/maps/@54.71550...7i13312!8i6656

                https://www.google.lt/maps/@54.71940...7i13312!8i6656

                https://www.google.lt/maps/@54.71180...7i13312!8i6656

                https://www.google.lt/maps/@54.70924...7i13312!8i6656


                Pamatavus per žemėlapius, vienos juostos plotis ~2.75 metro, bendras - 11-11.6 metro. Tad visiškai normaliai. Važiuojant leistinu greičiu bėdų neturėtų būti.

                Kiek pačiam yra tekę važiuot, o tekę nemažai, nemačiau, kad kas nors važiuotų kelio viduriu, apsižergęs dvi juostas. VT sėkmingai aplenkia prie šviesoforo laukiančius (jeigu kas nors suka į kairę), didesnių bėdų nėra. Gal tik keliose vietose reikėtų A juostų įvažų kampus pašvelninti, kad VT nereikėtų tiek išlįsti į antrą juostą.
                Antakalnio gatvė siauroka keturiom juostom. Papildomų keletas cm nepamaišytų.

                Comment


                  Kaip matyti, to nebus daroma. Asfaltavimas gerai, bet kam išmetinėti pinigus naujiems borteliams, kai ir seni dar geri? Vietomis pakeisti būtų pakakę, kur ištrupėję, o ne masiškai visus.

                  Klausimas. Ar nėra numatyta alternatyva Antakalnio gatvei? Vienintelė reali nebent tik palei Nerį...
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.06.04, 07:56.

                  Comment


                    Vakar važiavau pro tvarkomą dalį, tai prie statomo daugiabučio ir lyg ir palei IKI parduotuvę gatvė bus truputi platesnė, nes ten nėra medžių, o kitose vietoje tai tik keičia bortelius, na gal 2-3 cm platėja.

                    Iš dalies sutinku, kad tada logikos nėra keisti tų bortelių, bet tuo pačiu ir gerai kad keičia, nes gatvė atrodys naujau ir vientisa, o ne tik ištrupėję pakeisti.

                    Aišku, būtų buvę idealu jei išpjautų senus medžius, gatvę bent puse metro praplatintų, nutiestų abipus gatvės dviračių takus, pasotintų naujų gražių medžių eiles ir nutiestų naujus pėsčiųjų takus, bet.. Bet pas mus gi vis kuo pigiau, kuo paprasčiau, o vėliau kas porą metų taisyt, taisyt, taisyt....

                    Infrastruktūros projektuotojų LT mes apskritai gerų neturim - to pavyzdys mūsų dviračių takai, šuliniai po ratais ir t.t.

                    Comment


                      Bortelių keitimas tai akivaizdus pinigų įsisavinimas.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Klausimas. Ar nėra numatyta alternatyva Antakalnio gatvei? Vienintelė reali nebent tik palei Nerį...
                        Sovietmečiu buvo numatytas 4-ių juostų Antakalnio aplinkkelis ten, kur dabar Vileišio g., nuo Kosciuškos g. iki Antaklanio žiedo. Tačiau po nepriklausomybės atgavimo ten leista statytis privačius namus, dabar ir daugiabučius stato. Bet kuriuo atveju, dabar ten „žalieji“ neleistų nieko tiesti, nes gi pieva ir Neris šalia.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          /\ Keista, iš kur tie "žalieji", jei ten nėra žalių metalinių garažų. Tokie "žalieji" kažkada nukėlė 25 metams vakarinio aplinkkelio statybas.

                          Jei rimtai, gal reikėtų atskirų temų infrastruktūros projektams atskirose miesto dalyse.

                          Comment


                            Ne žalieji, o ponai, pasistatę namus prie Neries. Jiems gi gadintų vaizdą ir triukšmą keltų...

                            Comment


                              /\ Nebuvo ten ir sovietmečiu tos vietos daug palikta. Turėjo būti 2-jų juostų gatvė ir tiek. Beje, kiek pasakojo, tai panašiai kažkas planuota ir kitoje pusėje.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Vietos ten yra. Siauriausia vieta ties K. Būgos ir Sluškų g. ties išvažiavumu į T. Kosiuškos g. Dar gali būti problemų 4 juostom po Žirmūnų tiltų. Be to sujungti naują gatvę ties šiuo tiltu su žiedu neišeitų. Nebent kažkaip išvedinėti jungtį panaudojant K. Jauniaus g., griaunant ten ką KAM ir kitų valdiškų įskaitgų kompleksą L. Sapiegos g. 1, padarant sankryžą su viaduku Antakalnio ir Sapiegos, Jauniaus g. susikirtime, toliau išnaudoti Saulės g. dalinai ir Rudens g. ir išvesti vieną jungtį su S. Batoro, o kitą - Kirkuto al. iki Olandų g.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vietos ten yra. Siauriausia vieta ties K. Būgos ir Sluškų g. ties išvažiavumu į T. Kosiuškos g. Dar gali būti problemų 4 juostom po Žirmūnų tiltų. Be to sujungti naują gatvę ties šiuo tiltu su žiedu neišeitų. Nebent kažkaip išvedinėti jungtį panaudojant K. Jauniaus g., griaunant ten ką KAM ir kitų valdiškų įskaitgų kompleksą L. Sapiegos g. 1, padarant sankryžą su viaduku Antakalnio ir Sapiegos, Jauniaus g. susikirtime, toliau išnaudoti Saulės g. dalinai ir Rudens g. ir išvesti vieną jungtį su S. Batoro, o kitą - Kirkuto al. iki Olandų g.
                                  Tokiu atveju ta Antakalnio vieta prarastų savo savotišką žavesį Yra kur kas rimtesnių vietų, kur geriau panaudoti pinigus. Tegul pagaliau pabaigia jungtį Ukmergės - Ateities gatvių. Suprojektuoja nuvažiavimą nuo D&G į Žirnių g. (nuo oro uosto). Dar smagiau būtų, kad pagaliau atsirastų bent dalis Šiaurinės g. ir dar daug kitų vietų yra, kur reikėtų pokyčių labiau, nei Antakalnio g. "aplinkkelis"
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Anksčiau ar vėliau tą problemą vis tiek teks spręsti, nes Antakalnio gatvę reikia nukrauti ir kažkokių ypatingų alternatyvų nėra.

                                    Comment


                                      Dalinė alternatyva galėtų būti Viršupio g. išplatinimas ir pratęsimas iki Saulėtekio al. ar net Nemenčinės pl. Bet tai milžiniška investicija....
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                        Vakar važiavau pro tvarkomą dalį, tai prie statomo daugiabučio ir lyg ir palei IKI parduotuvę gatvė bus truputi platesnė, nes ten nėra medžių, o kitose vietoje tai tik keičia bortelius, na gal 2-3 cm platėja.

                                        Iš dalies sutinku, kad tada logikos nėra keisti tų bortelių, bet tuo pačiu ir gerai kad keičia, nes gatvė atrodys naujau ir vientisa, o ne tik ištrupėję pakeisti.

                                        Aišku, būtų buvę idealu jei išpjautų senus medžius, gatvę bent puse metro praplatintų, nutiestų abipus gatvės dviračių takus, pasotintų naujų gražių medžių eiles ir nutiestų naujus pėsčiųjų takus, bet.. Bet pas mus gi vis kuo pigiau, kuo paprasčiau, o vėliau kas porą metų taisyt, taisyt, taisyt....

                                        Infrastruktūros projektuotojų LT mes apskritai gerų neturim - to pavyzdys mūsų dviračių takai, šuliniai po ratais ir t.t.
                                        Matai, bet kokią rimtesnę rekonstrukciją darant turi būt keičiamos ir komunikacijos. Tiesa, tokių rekonstrukcijų jau seniai matęs Vilniuje, pagrinde va tokios, kosmetinės, dangos keitimo.

                                        Kas dėl Antakalnio gatvės, tai tas siaurumas jaučiasi, kai važiuoji antra juosta ir šalia viešasis, ypač ties lankstu ties poliklinika.

                                        Antakalnio gatvei reiktų taikyt Švitrigailos gatvės praktiką - mažint nereikalingus šulinius. Pirma juosta važiuojant kai kur yra labai prastai dėl įdubusių šulinių, nekalbant apie nelygų gatvės profilį, kur pasijauti kaip atrakcione

                                        Comment


                                          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                          Matai, bet kokią rimtesnę rekonstrukciją darant turi būt keičiamos ir komunikacijos. Tiesa, tokių rekonstrukcijų jau seniai matęs Vilniuje, pagrinde va tokios, kosmetinės, dangos keitimo.

                                          Kas dėl Antakalnio gatvės, tai tas siaurumas jaučiasi, kai važiuoji antra juosta ir šalia viešasis, ypač ties lankstu ties poliklinika.

                                          Antakalnio gatvei reiktų taikyt Švitrigailos gatvės praktiką - mažint nereikalingus šulinius. Pirma juosta važiuojant kai kur yra labai prastai dėl įdubusių šulinių, nekalbant apie nelygų gatvės profilį, kur pasijauti kaip atrakcione
                                          VT lenkimas priverčia sumažinti greitį, kas tikrai nėra blogai. Nelabai logiška būtų platinti gatvę, kirsti medžius, siaurinti šaligatvius, t.y. bloginti gyvenamą aplinką tik dėl to, kad kažkam tik leistinu greičiu čia išeina važiuoti ir nėra, kur įsibėgėti. Bet gatvę perasfaltuoti ir naikinti Olandų žiedą senai jau reikia.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X