Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vis dėl to turėtų būt ir čia sujungta. Projekte tai numatyta:

    Comment


      Šiemet daug kur Senamiestyje įrengti tokie atitvarai.



      Comment


        /\ Turbūt visur, kur trūko atitvarų arba kur buvo įrengti senesni šviesaus metalo.

        Comment


          Birželį prasidės Vilniaus gatvės remontas

          http://www.madeinvilnius.com/lt/nauj...form=hootsuite

          Comment


            /\ Puiku, pagaliau.

            Jeigu gerai atsimenu, tai gatvėje turėtų išlikti tos pačios 'trinkelės', tik perklotos naujai. Jeigu nusišneku - patikslinkit.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Jeigu stotelės neperkels arba šios papildomos juostos/"kišenės" nesujungs su stotele, tai iš šio apvažiavimo bus mažai naudos ir jis praras prasmę. Jeigu VT bevažiuojant per šį apvažiavimą, pagrindiniam srautui šviesofore užsidegs žalias signalas, tai VT prieš išvažiuodamas iš šios "kišenės" ir įvažiuodamas į stotelę, turės praleisti visus važiuojančius gatve ir tik tada važiuoti. Kokia tada prasmė iš apvažiavimo?
              Man atrodo, kad ten A juosta autobusams prie Žemaitės viešbučio sustoti. Tik kam ta A raidė? Kad lengvosios nesinaudotų? Viešajam transportui tokios "kietai" nuo likusios važiuojamosios dalies atskirtos juostos yra blogis - suges koks autobusas ar troleibusas toje juostoje ir kiti jo apvažiuoti negalės. Autobusai dar apvažiuos ir įlaipins keleivius tiesiai iš pirmos juostos gatvėje, o troleibusams - nutrauktas eismas valandai ar daugiau, kol sugedusi transporto priemonė nebus patraukta.

              Comment


                /\ Ne, ten A juosta būtent viešajam transportui. Kaip jau minėjau anksčiau, tokią juostą planuojama įrengti ir ties Justiniškių g./Laisvės pr. sankryža. Jos leidžia VT važiuoti nestojant prie šviesoforo. O atskyrimas padeda užtikrinti, kad ta juosta nevažiuos automobiliai (atskyrimas neleidžia persirikiuoti į kitas juostas, todėl pažeidėjai privalės pervažiuoti visą atkarpą (Justiniškių/Laisvės ten gausis visai nemažas gabalas), o taip bus labai lengva susekti ar fotografuoti pažeidėjus.

                Comment


                  Atskyrimas yra blogai, nes VT priemonės gedimo atveju ar kokiam debilui palikus ten automobilį, toje juostoje visas VT strigs. Atskyrimas turėtų būti toks, kad sugedusią VT būtų galima aplenkti - žemas bortelis, kurį galėtų įveikti autobusas ar troleibusas, o lengviesiems tai būtų kliūtis, nors ir įveikiama, bet lėtai ir nekomfortiškai. Žinoma, norint diskredituoti troleibusus, "argumentuoti" jų naikinimą, tai yra puiki priemonė. Autobusai tai galės apvažiuoti užimtą juostą, įlaipindami ir išlaipindami keleivius tiesiog iš gatvės ties stotele.
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 11:00.

                  Comment


                    Ims ir suges važiuojant būtent toje vietoje? Na tokiu atvėju nesunkiai pariedės atgal, nes ten įkalnė. VT atskirimas kaip tik yra gerai, nes VT lėtumas yra viena iš VT nepatrauklumo priežaščių.

                    Comment


                      Atskyrimas gerai, bet konkreti jo realizacija yra bloga. Taip, sugenda bet kur. Neatriedės, jei suges ties stotele. Kažką kažkur specelystai girdėjo, bet daro nesąmones. Tokių stotelių ar juostų niekur Europoje neteko matyti - jei yra atskyrimas, tai jis platus, jame gali prasilenkti du autobusai, arba bortelis neaukštas ir jį VT priemonė įveikia, o lengvosios ne. Nebent nori laužyti važiuoklę.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        <...> Tokių stotelių ar juostų niekur Europoje neteko matyti - jei yra atskyrimas, tai jis platus, jame gali prasilenkti du autobusai <..>
                        Italijoje gausiai mačiau tokių atskyrimų (jame vos telpa VT): Salernas , Salernas 2, Salernas 3 VT stotelė
                        Paskutinis taisė M1gdas; 2016.05.16, 20:30.

                        Comment


                          Savanorių pr. ir Konarskio g. sankryžoje prasideda smulki rekonstrukcija. Kaip supratau dabar esanti perėja bus perkelta į kitą pusę. Ar liks senoji per Savanorių pr. - neaišku (greičiausiai ne). Sienos apsaugos tarnybos pusėje popiet jau nemažai šaligatvio nuardyta buvo. Paruošta vieta ir naujos "salelės" įrengimui pačiame prospekto viduryje. Beje, ten jau krapštosi geras 2sav. Įrengė naują LED apšvietimą būsimos perėjos vietoje.

                          Dar viena gera naujiena, kad pagaliau Savanorių st. (link Gerosios Vilties) pilnai sutvarkys VT stotelę. Pakeistos senos sutrupėjusios trinkelės ir bordiūrai.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Savanorių pr. ir Konarskio g. sankryžoje prasideda smulki rekonstrukcija. Kaip supratau dabar esanti perėja bus perkelta į kitą pusę. Ar liks senoji per Savanorių pr. - neaišku (greičiausiai ne). Sienos apsaugos tarnybos pusėje popiet jau nemažai šaligatvio nuardyta buvo. Paruošta vieta ir naujos "salelės" įrengimui pačiame prospekto viduryje. Beje, ten jau krapštosi geras 2sav. Įrengė naują LED apšvietimą būsimos perėjos vietoje.

                            Dar viena gera naujiena, kad pagaliau Savanorių st. (link Gerosios Vilties) pilnai sutvarkys VT stotelę. Pakeistos senos sutrupėjusios trinkelės ir bordiūrai.
                            O tą idiotišką 10 metrų ilgio A juostą naikins ar ir toliau paliks kad visi per ją važinėtų?

                            Taip pat Basanavičiaus ir Vytenio gatvių sankryžoje galėtų leisti kaire juosta ne tik sukti į kairę, bet ir važiuoti tiesiai. Vis mažiau žmonės juoksis iš projektuotojų.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              O tą idiotišką 10 metrų ilgio A juostą naikins ar ir toliau paliks kad visi per ją važinėtų?

                              Taip pat Basanavičiaus ir Vytenio gatvių sankryžoje galėtų leisti kaire juosta ne tik sukti į kairę, bet ir važiuoti tiesiai. Vis mažiau žmonės juoksis iš projektuotojų.
                              Tokius dalykus reikia registruoti savivaldybės e.paslaugos portale. Kartais tai duoda efektą.

                              Comment


                                Ačiū, Captain Obvious
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Smolensko/Naugarduko/ Kauno/Žemaitės.



















                                  Comment


                                    Žemaitės g. prie LIDL'o.





                                    Comment


                                      Savanorių pr. prie Maximos.







                                      Comment


                                        Papildant Zorro
                                        Nuotraukos darytos 2016 05 24
                                        Kauno/Žemaitės/Naugarduko g.

                                        Vaizdas nuo Kauno g. link Žemaitės g.




                                        Būsima MAXIMA




                                        Būsimas skveras (buvęs VT žiedas)


                                        Vaizdas nuo Naugarduko g. link Kauno/Žemaitės/Naugarduko g. sankryžos


                                        Žvilgsnis atgal


                                        Link Kauno/Žemaitės g. sankryžos






                                        Kauno/Žemaitės/Naugarduko g. sankryža (matosi būsima MAXIMA)




                                        Paskutinis taisė M1gdas; 2016.05.24, 17:05.

                                        Comment


                                          Nuotraukos darytos 2016 05 30

                                          Pėsčiųjų viaduko per Žemaitės g. (ties naujuoju Lidl) remonto darbai:




                                          Paskutinis taisė M1gdas; 2016.05.30, 22:52.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X