Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos tiltai ir viadukai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klaipėdos tiltai ir viadukai

    Atnaujintos gatvės ir tiltai neišvaduos nuo kamščių

    Aušra Lukauskienė

    Klaipėdoje bus tiesiamos gatvės ir atnaujinami tiltai, todėl ilgai turėsime kęsti įvairius nepatogumus. Artimiausiu metu neverta tikėtis greitesnio susisiekimo tarp miesto centro ir miegamųjų rajonų.



    Rekonstruos tiltus

    Kitais metais planuojama pradėti rekonstruoti Biržos tiltą. Reikės pakeisti susidėvėjusį tilto pakėlimo mechanizmą.
    Tiltas, kad nesusidarytų didelių kamščių, bus pradėtas remontuoti tik atnaujinus eismą Liepų gatve į Palangos kelią. Kol vyks tilto remontas, eismas per miesto centrinę dalį bus uždarytas. Pėstiesiems žadama įrengti pontoninį tiltelį per upę. Kartu bus sutvarkytas Tiltų gatvės ruožas nuo Turgaus gatvės iki tilto ir nuo tilto iki Atgimimo aikštės.
    Numatyta kapitališkai remontuoti ir prieš maždaug dvidešimt metų statytą tiltą per Danės upę Mokyklos gatvėje ir viaduką Liepų gatvėje. Valdininkai pripažįsta, kad tilto statytojų darbas buvo blogos kokybės.Atnaujinti tiltą kainuos 3,7 mln. arba 4,9 mln. litų. Tai priklausys nuo to, kurį atnaujinimo variantą pasirinks savivaldybė. Kitų metų miesto biudžete šiam projektui pinigai nėra numatyti. Greičiausiai rekonstrukcija prasidės 2007 metais. Ispanų kompanijai už projektą sumokėjusi per šimtą tūkstančių litų, savivaldybė negali jo pasendinti, nes koregavimas kainuotų brangiai.

    Dalį lėšų dešimtis milijonų litų kainuosiantiems gatvių ir tiltų atnaujinimo projektams tikimasi gauti iš ES Sanglaudos fondo. Klaipėdos savivaldybė siekia parengti kuo daugiau projektų, nes yra tikimybė gauti ir daugiau pinigų.

    Meras R.Taraškevičius džiaugėsi ir tuo, kad atnaujinti kelius padeda ir privačios bendrovės.

    Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos per pastaruosius metus skyrė beveik 8 mln. litų. Papildomai keliams prižiūrėti kasmet iš Kelių priežiūros programos miestas gauna apie 5 – 6 mln. litų.

    "Klaipėda"
    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.04.24, 03:36.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    #2
    Švenčių išvakarėse pakrikštytos naujos gatvės




    Klaipėdos miesto savivaldybės taryba pagaliau apsisprendė buvusio tabako fabriko teritoriją kirsiančią ir Bangų bei Danės gatves sujungsiančią magistralę pavadinti Bastionų gatve.

    Žymių žmonių įamžinimo ir gatvių pavadinimų suteikimo komisiją konsultavęs Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus direktorius Jonas Genys pasiūlė du šios gatvės pavadinimo variantus - Malūnų Kalno ir Bastionų. Siekdami išvengti galimos painiavos - mieste jau esama Malūnininkų gatvės - komisijos nariai nusprendė būsimai magistralei suteikti Bastionų pavadinimą.

    Komentuodamas pastarąjį pasiūlymą J. Genys akcentavo, kad vadinamojo olandiško tipo įtvirtinimais miestas imtas juosti 1627-1629 metais. Juos sudarė 3,5 metro aukščio pylimai, bastionai ir grioviai aplink juos. Šie bastioniniai įtvirtinimai turėjo saugoti miestą iš rytų ir pietų pusės, o Naujoji Danės upė - iš šiaurės.

    18 amžiaus antroje pusėje reikšmę praradę įtvirtinimai imti griauti, grioviai užpilti žemėmis. 20 amžiuje buvo išlikę vos keli sudėtingos įtvirtinimų sistemos fragmentai. Šiandien geriausiai miestą juosusių įtvirtinimų vaizdas atsiskleidžia nuo rytiniame Turgaus gatvės gale esančių bastionų. Iš čia matyti ir apsauginis griovys, vadinamoji fosa, bei vienintelis išlikęs ravelinas - trikampė sala.

    1994-1997 metais šios gynybinių įtvirtinimo liekanos, klaipėdiečių vadinamos Jono kalnelio vardu, buvo restauruotos. Projekto autorius - architektas Vytautas Šliogeris.

    Kadangi naujoji magistralė bus tiesiama palei pat Jono kalnelį, tiek minėtosios komisijos nariai, tiek miesto politikai sutarė Bastionų pavadinimą jai puikiai tinkant.

    Pelenyno pavadinimas nepatiko

    Dėl šios gatvės pavadinimo tartasi nebe pirmą kartą. Rugsėjį siūlyta naująją magistralę pavadinti Pelenyno vardu, tačiau miesto politikų dauguma tam griežtai pasipriešino.

    Motyvai buvo gan įvairūs: pavadinimas sunkiai ištariamas, galintis sukelti nemalonių asociacijų ir šiaip esąs negražus, visiškai nederantis ateityje viena iš centrinių miesto gatvių pretenduojančiai tapti magistralei.

    Kartu buvo suteikti pavadinimai dar dviem miesto gatvėms. Nuo šiol greta Liepojos magistralės suplanuotos naujos gatvelės bus vadinamos Dragūnų ir Šarlotės vardais.

    Apsispręsta dėl įamžinimo ženklų

    Tą pačią dieną miesto Taryba patvirtino ir Žymių žmonių, istorinių datų įvykių įamžinimo Klaipėdos miesto viešose vietose tvarką.

    Iki šiol šie reikalai, pasak Savivaldybės administracijos Socialinio departamento vadovės Nijolės Laužikienės, mieste buvo tvarkomi kiek chaotiškai. Statant įamžinimo ženklus vadovautasi susiklosčiusiomis tradicijomis bei sveiku protu. Tačiau tai, pasak valdininkės, ne visada suveikdavo - tai vienur, tai kitur vis atsirasdavo menkaverčių neva meninių objektų, savavališkai pastatytų skulptūrų, kryžių, be jokio leidimo prie pastatų fasadų pritvirtintų atminimo lentų.

    Patvirtinus tvarką, savivalės nebebus. Dokumente aiškiai reglamentuota, kaip ir kam pateikti prašymus dėl įamžinimo ženklo pastatymo, įvardyta, kas ir kokiais kriterijai vadovaudamasis priims sprendimą leisti įrengti tokį ženklą ar ne, kam bus patikėta jo priežiūra, kokiu atveju iškilią asmenybę ar datą įamžinantis objektas gali būti perkeltas į kitą vietą bei kiti niuansai.
    Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

    Comment


      #3
      As neklaipedietis, bet man atrodo kad to naujo tilto ten nereikia... Negi buna dideli kamsciai? Ir sugadintu kalneli, su kaskokiu paminklu...
      WWW.FOTOR.LT

      Comment


        #4
        Melnragės gyventojams naujas pėsčiųjų tiltas per geležinkelį

        Pėsčiųjų tiltą su specialias užvažiavimais dviračiams ties įvažiavimu į bendrovę „Klaipėdos nafta“ Klaipėdos valstybinio jūrų osto direkcija žada pastatyti iki šių metų liepos. Iki šiol miestiečiams, pasirinkusiems tiesesnį kelią per mišką į Melnragę, teko laipioti per geležinkelio bėgius bei eiti Burių gatve, kurios atkarpa yra uosto teritorijoje. Anksčiau pro pirštus žiūrėję į tai, kad uosto teritorijoje vaikšto žmonės, visai neseniai uostininkai sunerimo ir uždarė Burių gatvę. Jie pripažįsta, kad čia vaikščioti žmonėms, kur nuolat rieda vagonai, itin pavojinga. „Šiandien, kai atsiranda naujas naftos ir chemijos produktų terminalas, eismas geležinkeliu dar intensyvesnis, todėl vaikščioti, kur mažiausiai penkiais keliais važinėja vagonai, žmonėms yra nesaugu“, - sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas.
        Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius piktinasi , jog uostininkai pirma uždarė senąjį perėjimą per geležinkelį, o tik paskui pradėjo ruoštis tilto statybai. Mero nuomone, uosto direkcija vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus.
        Naujo tilto per geležinkelį statybos kainuos apie 1 milijoną litų. be kita ko uostininkai įsipareigojo sutvarkyti ir pėsčiųjų taką tarp Švyturio ir Melnragės gatvių.

        www.vox.lt

        Comment


          #5
          Parašė arturiux
          bet kur siuo atveju ziuri paveldas
          Beviltišką sienų būklę diagnozavo ir Kultūros paveldo departamento specialistai, kurie atliko kelias architektūrines ekspertizes.




          Uostininkai statys pėsčiųjų tiltą

          Aušra Lukauskienė

          Vasarą prasidės pėsčiųjų tilto per geležinkelį į Melnragę statyba.

          Uždarius prie „Klaipėdos naftos“ Burių gatvę miestiečiams užtvertas tiesiausias kelias į pajūrį. Dabar jie rizikuoja gyvybe ir į darbą ar pajūrį eina per geležinkelio bėgius, kur vyksta intensyvus traukinių eismas.

          Dar 2004 metais tvirtinant žemės sklypo Burių g. 19 detalųjį planą Uosto direkcija įsipareigojo pastatyti pėsčiųjų tiltą per geležinkelį. Miestiečiai uostininkų pažadų nepamiršo.

          Vakar Uosto direkcijos ir Kauno bendrovės „Pramprojektas“ atstovai pristatė naują pėsčiųjų tilto projektą. Apie 220 metrų ilgio pėsčiųjų tilto statybą tikimasi pradėti birželio pradžioje ir užbaigti per 3-4 mėnesius.

          Jau susiformavusiomis trasomis per mišką bus nutiestas ir maždaug 1,2 km ilgio pėsčiųjų takas nuo Švyturio gatvės iki Melnragės.

          „Projekto vertė su pėsčiųjų taku, apšvietimu – daugiau kaip du milijonai litų“, - sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos direktorius infrastruktūrai Algirdas Kamarauskas. Anot jo, Uosto direkcija bandė surasti pigesnę alternatyvą nei tilto statyba. Tačiau nieko geresnio sugalvoti ir nepavyko.

          Klaipėdos mero Rimanto Taraškevičiaus nuomone, sprendimas uždrausti pėstiesiems vaikščioti per padidinto pavojingumo zoną uosto teritorijoje turėjo būti priimtas prieš gerą dešimtmetį. Svarbiausias pasiekimas, anot jo, kad pavyko priversti Uosto direkciją įvykdyti įsipareigojimą.
          Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

          Comment


            #6
            Prasidėjo laikino pėsčiųjų tilto statyba:

            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Į pabaigą eina laikinojo pėsčiųjų tilto statyba per Dangę:
              Paskutinis taisė Eimantas; 2012.05.12, 00:36.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #8
                Virginija Spurytė, "Klaipėda"
                2006 lapkričio mėn. 30 d.

                Dėl pakelto tilto Klaipėdoje prognozuojamos spūstys

                Visas Klaipėdos miestas netrukus taps didele automobilių spūstimi. Taip gresiančių grūsčių problemą, kai artimiausiu metu bus pakeltas remontuojamas Biržos tiltas, ironizavo...
                Daugiau: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11375763

                Comment


                  #9
                  Biržos tiltas bus uždarytas 10 dienų

                  VIRGINIJA SPURYTĖ

                  Valdininkai automobilių spūsčių problemą spręs prašydami, kad gyventojai labiau naudotųsi visuomeniniu transportu.

                  Grūstys keliuose taps neišvengiamos, kai po savaitės bus visiškai uždarytas Biržos tiltas.

                  Vakar pas merą Rimantą Taraškevičių vykusiame pasitarime Biržos tiltą remontuojančios bendrovės „Hidrostatyba“ vadovams pavyko įrodyti, kad uždaryti tiltą tik kelioms dienoms yra nelogiška.

                  Todėl nuspręsta eismą Biržos tiltu visiškai nutraukti nuo gruodžio 8 iki 18 dienos.
                  Tokį sprendimą lėmė tai, kad net keturios iš tų dešimt dienų yra išeiginės, kai sumažėja automobilių srautai.

                  „Hidrostatybos“ generalinis direktorius Pranas Šidiškis, paklaustas, kodėl būtina uždaryti tiltą, atsakė klausimu: „Kaip reikia virinti, kai važiuoja automobiliai ir tiltas siūbuoja?“

                  P.Šidiškis teigė, kad tiltas visiškai turėjo būti uždarytas dar rugsėjo pradžioje.

                  Tačiau laukta remontui reikalingų detalių, todėl buvo leidžiama juo važiuoti.

                  Direktorius tikino, kad kitų metų kovą Biržos tiltas vėl bus uždarytas.
                  Eismas juo bus atnaujintas tik tada, kai bus baigti visi remonto darbai.

                  Transporto tarnybos vedėjas Saulius Gudavičius teigė, kad šiuo metu sprendžiama, kaip koreguoti visuomeninio transporto maršrutus, kad autobusai ir patys neįstrigtų, ir nesukeltų spūsčių.

                  S.Gudavičius dar viena išeitimi, kaip išvengti automobilių grūsčių, įvardijo kvietimą, kad gyventojai nevažiuotų savo automobiliais, o naudotųsi visuomeniniu transportu.

                  "Klaipėda"
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    Klaipėda be Biržos tilto liks iki vasaros


                    Netrukus uostamiesčio vairuotojų laukia dar vienas išbandymas - nuo kovo 15 dienos planuojama keliems mėnesiams uždaryti eismą Biržos tiltu.

                    Tilto rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės "Hidrostatyba" aikštelės viršininko Arvydo Biesevičiaus duomenimis, tiltu nebus galima važinėti iki pat liepos 1 dienos - iki tuomet numatyta užbaigti rekonstrukciją.

                    "Eismą reikia uždaryti dėl to, kad dabar mums reikia viso tilto pločio. Bet pakelsime jį ne iš karto - iki tol dar reikės pakeisti tam tikras tilto dalis", - pasakojo A. Biesevičius.

                    Pasak jo, tiltu nebebus įmanoma važinėti dar ir dėl to, kad iki pat metalinių konstrukcijų bus nuskusta asfalto danga.

                    Nauja, beje, nebe asfalto, o lengvesnė ir patvaresnė epoksidinė danga bus padengta tik baigiantis rekonstrukcijos darbams, kai visi mechanizmai jau bus sutvarkyti.

                    "Iki šiol, kiek pasiekėme, šveitėme po tiltu esančias metalines konstrukcijas. Tiesą pasakius, jų būklė pasirodė kur kas prastesnė nei buvo prognozuota. Kai kurios metalinės konstrukcijos buvo avarinės būklės, tai dar kartą patvirtina, kad tilto rekonstrukcija buvo būtina", - sakė "Hidrostatybos" aikštelės viršininkas.

                    Buvo nuimti ir restauruoti turėklai, šviestuvai bei kai kurios metalinės konstrukcijos.

                    Uždarius Biržos tiltą miestiečiams bus pateiktos tikslios automobilių transporto ir miesto viešojo transporto schemos.

                    Planuojama, kad Tiltų gatve šiaurės kryptimi važiuojantis transportas bus nukreiptas Taikos pr. - Galinio Pylimo - Pilies gatvėmis ir Pilies tiltu, Danės gatve ir toliau Herkaus Manto gatve.

                    Važiuojant pietų kryptimi Herkaus Manto gatve transportas bus nukreipiamas Naujojo Sodo - Naująja Uosto gatvėmis, Pilies tiltu, Pilies ir Galinio Pylimo gatvėmis ir toliau - Taikos prospektu.

                    Beje, kai gruodžio mėnesį trumpam buvo pakeltas Biržos tiltas ir uždarytas eismas Tiltų gatve, VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) sulaukė gausybės keleivių skundų dėl vėluojančių autobusų. Todėl KKT vadovybė žadėjo, kad nuo kovo 15 dienos iki liepos pradžios stotelėse bus iškabinti laikini grafikai.

                    "Turėjome pakankamai laiko paskaičiuoti, koks turi būti grafikas, kad žmonėms nereikėtų tiek ilgai laukti. Tačiau, matyt, nepatogumų nebus išvengta - juk bus užtverta viena pagrindinių miesto arterijų", - sakė KKT vadovas Gintaras Neniškis.

                    Pasak jo, su pareigūnais buvo svarstoma, kaip palengvinti autobusų vairuotojams posūkį iš Pilies gatvės į Galinio Pylimo gatvę. Planuojama šią problemą spręsti perreguliuojant šviesoforą.

                    Edita UŽKURAITĖ
                    www.ve.lt

                    Planuojama eismą nukreipti...juokinga pastraipa, ką čia planuoti, lyg ten daug alternatyvų yra, ir taip viskas aišku.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Valdžiai - restauratorių rūstis

                      Biržos tilto tvarkytojus siutina užrakintos durys savivaldybėje

                      VIRGINIJA SPURYTĖ

                      Biržos tilto restauravimo darbai gali užsitęsti ir dėl užsakovo - savivaldybės - kaltės.

                      „Jei taip tęsis ir toliau, eismą Biržos tiltu atnaujinsime ne šių, o kitų metų liepą“, - vakar pyko restauracijos darbus atliekančios bendrovės „Hidrostatyba“ generalinis direktorius Pranas Šidiškis.

                      Neišsirenka spalvų

                      Eismas Biržos tiltu uždarytas jau beveik savaitę. Savivaldybės pažadais, važiuojamoji tilto dalis turi būti sutvarkyta ir eismas atnaujintas iki liepos 1 dienos.

                      „Tačiau jei savivaldybė ir toliau taip spręs klausimus, nežinia, kada baigsime darbus“, - širdo P.Šidiškis.

                      Vakar mobiliuoju telefonu kalbėdamas su „Klaipėdos“ žurnaliste, jis kaip tik lankėsi savivaldybėje.

                      „Nebegalima kentėti, todėl atėjau pyktis. Bet va ir Šimkaus (Miesto ūkio departamento direktoriaus Alfonso Šimkaus - V.S.), ir kitų specialistų kabinetų durys užrakintos“, - kalbėjo „Hidrostatybos“ generalinis direktorius.

                      Jis pyko todėl, kad savivaldybės specialistai jau antrą mėnesį neapsisprendžia, kokios spalvos turėtų būti tilto turėklai.

                      „Šviestuvų spalvą šiaip taip išrinko, o su turėklais įstrigo. Kol nenuspręsta, kokie jie turi būti, negalime užsakinėti. Norime kuo greičiau restauruoti tiltą, tačiau mums trukdo“, - atvirai teigė P.Šidiškis.

                      Vyksta pagal planą

                      Savivaldybės Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė džiaugėsi, kad Biržos tilto restauracijos darbai vyksta pagal planą.

                      Jos teigimu, net eismas tiltu buvo uždarytas kovo 15 dieną, kaip ir numatyta sutartyje.

                      „Biržos tiltas turėjo būti uždarytas nuo rudens, vos tik pradėjome darbus. Tik mūsų gera valia juo leidome važiuoti, nors mūsų darbą tai apsunkino“, - tikino P.Šidiškis.

                      Statybininkai per tris mėnesius turi pakeisti visus pagrindinius tilto mechanizmus: deformacinius pjūvius, pakėlimą ir nuleidimą reguliuojantį pultą, elektros instaliaciją, guolius.

                      Taip pat bus nuardyta tilto danga. Atidengtos tilto metalinės konstrukcijos bus padengtos nuo korozijos saugančiomis medžiagomis ir vėl uždengtos nauja danga.

                      Ir V.Staskonienė, ir P.Šidiškis tvirtino, kad visi mechanizmai, kuriais reikia pakeisti senuosius, jau atvežti į Klaipėdą. Jie buvo užsakyti Vokietijoje.

                      „Restauracijos techninio projekto autorius, metalinių konstrukcijų specialistas profesorius A.Steponavičius, rengdamas projektą, daugmaž įvardijo, kiek laiko prireiks pakeisti mechanizmus. Rangovas dar atsižvelgė į tai, kiek truks pagaminti užsakytą mechanizmą. Todėl ir išėjo, kad atlikti visus darbus reikia mažiausiai trijų mėnesių“, - teigė V.Staskonienė.

                      Mokės meras?

                      Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius „Hidrostatybos“ vadovų yra prašęs, kad tiltą remontuojantys darbininkai dirbtų viršvalandžius ir savaitgaliais. Taip esą bus greičiau atlikti reikalingi darbai.

                      „Jei meras turi pinigų už viršvalandžius ir šventines dienas mokėti darbininkams, tuomet tegul jie ir dirba“, - ironizavo P.Šidiškis.

                      Vis dėlto jis pripažino, kad statybininkai jau dirbo šeštadienį, o ir darbo dienomis darbuojasi tol, kol sutemsta. Tačiau direktorius nesišvaistė pažadais, kad tiltas bus rekonstruotas anksčiau nei numatyta.

                      „Iki liepos 1 dienos privalome darbus atlikti ir eismą atnaujinti. Ar baigsime anksčiau? Kaip Dievas duos. Ir jei nebetrukdys užsakovai“, - neįsipareigojo P.Šidiškis.

                      Biržos tiltas galutinai turi būti restauruotas iki liepos 30 dienos. Tuomet objekto tinkamumą eksploatuoti turėtų įvertinti valstybinė komisija.

                      Tilto restauracijos darbai kainuos 4 milijonus 600 tūkst. litų.

                      Pernai iš miesto biudžeto jau buvo skirtas milijonas litų. Likusi suma bus pasiskolinta iš banko. Paskolą teks dengti taip pat iš miesto biudžeto.

                      Praranda tūkstančius

                      Dėl uždaryto Biržos tilto nemalonumų patiria ne tik vairuotojai, kurie priversti ilgiau nei įprasta kiurksoti automobilių spūstyse, bet ir viešuoju transportu besinaudojantys klaipėdiečiai.

                      Pasak bendrovės „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus Gintaro Neniškio, siekiant išvengti dar didesnių automobilių spūsčių, autobusai kasdien važiuoja 166 kartais mažiau nei buvo įprasta.

                      Todėl, kad reikia apvažiuoti Biržos tiltą, autobusams kasdien tenka nuvažiuoti 2 tūkst. kilometrų daugiau.

                      Susumavus šias papildomas sąnaudas ir negautas pajamas, išeina, kad „Klaipėdos keleivinis transportas“ kasdien praranda apie 3 tūkst. litų.

                      „Svarbiausia, kad nuo mūsų nenusisuktų keleiviai, nes autobusai dabar važiuoja šiek tiek rečiau ir ilgiau. Todėl kai kurie keleiviai gali pasirinkti kitą transporto rūšį“, - nerimavo G.Neniškis.

                      Transporto tarnybos vedėjas Saulius Gudavičius teigė didelių priekaištų dėl susidariusių spūsčių nesulaukęs.

                      Savo akimis, kad mieste padėtis ir ypač piko valandomis nėra gera, S.Gudavičius, regis, negalėjo įsitikinti.

                      „Klaipėdos“ žurnalistai užfiksavo, kaip S.Gudavičius praėjusį penktadienį tik po 9 valandos ryto atėjo tikrinti, ar daugiausiai problemų keliančioje Pilies, Galinio Pylimo, Sausio 15-osios ir Minijos gatvių sankryžoje nėra automobilių spūsčių.

                      www.klaipeda.daily.lt
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        Reikia tikėtis, kad viskus darbus užbaigs iki Jūros šventės. Nelabai įsivaizduoju kaip be šio tilto būtų sureguliuoti švenčiančiųjų srautai. Laikinasis tiltelis tikrai neatlaikytų.

                        Bristol
                        Cambridge nuo vandens
                        Šiaurės Velsas: Conway pilis ir Llandudno kurortas
                        Senasis Chester
                        Manchester
                        Cambridge senamiestis
                        Kunigaikščio dvaras - Chatsworth house
                        Šiaurės Anglijos miestelis - Durham
                        Liverpulio Katedros

                        Comment


                          #13
                          Dienos komentaras

                          Biržos tilto paslaptys

                          VIRGINIJA SPURYTĖ

                          Savivaldybės klerkų kaltinimai žiniasklaidai, kad dėl jos perdėto dėmesio greitai nebeliks uostamiesčio gatves norinčių remontuoti bendrovių, - muilo burbulas.

                          Esą žurnalistai taip nepelnytai nuskausmino Turgaus gatvę rekonstravusią bendrovę „Konsolė“, kad kiti rangovai Klaipėdą dabar aplenks iš tolo.

                          Tačiau yla pradūrė melų maišelį ir galiausiai iš jo išlindo.

                          Pasirodo, valdininkai pasiraitoję rankoves patys galės restauruoti Tiltų ir kitas gatves tik dėl savo kaltės. Tapo aišku, kad rangovams dirbti trukdo patys klerkai.

                          Tiesą atskleidė Biržos tilto restauraciją atliekančios bendrovės „Hidrostatyba“ direktorius Pranas Šidiškis.

                          Jis peikė valdininkus, kad šie net du mėnesius neišsirenka tiltų turėklų spalvos.

                          Arba klerkai yra daltonikai, arba ta spalva, apie kurią reikia svaigti tiek laiko, atneš didelį pelną.

                          „Klaipėdai“ parašius apie šią problemą, vakar meras Rimantas Taraškevičius miesto dailininką Mindaugą Petrulį privertė per kelias akimirkas priimti taip ilgai delstą sprendimą.

                          Tačiau kas gali garantuoti, kad gerą vardą turinčiai „Hidrostatybai“ vėl nebus trukdoma.

                          Galbūt, kai ant metalinių tilto konstrukcijų bus užlieta danga, užsakovas - savivaldybė - įsigeis, kad asfaltas būtų pakeistas netašytais lauko akmenimis.

                          Įdomu, kodėl „Hidrostatybai“ yra ar bent buvo kišami pagaliai į ratus, o „Konsolei“, nors ir dėl savo kaltės daugiau nei pusmetį vėlavo pabaigti Turgaus gatvės rekonstrukciją, buvo pareikštos tik menkutės pastabėlės.

                          Mieste jau niekam ne paslaptis, kad „Konsolė“ yra valdžios draugė, laiminti daugiausiai konkursų ir susišluojanti krūvas pinigų.

                          Tačiau begėdė žiniasklaida, išsigalvojusi nebūtų dalykų, ėmė ir suteršė jos vardą.

                          Kas kitas nuplaus mundurą, jei ne draugė savivaldybė.

                          Užtat kitoms bendrovėms esą ir trukdoma dirbti, kad tik šios vėluotų baigti darbus ir atsidurtų nepavydėtinoje padėtyje, kai tarkuos žurnalistai.

                          Tuomet miesto valdžia, linkčiodama galvą, viską išmanančiu balsu galės burbėti: „Ar jums nesakėme, kad senamiestyje labai sunku dirbti, čia visai kitokia specifika, todėl ne visada suspėjama darbus atlikti laiku“.

                          Taip „Konsolei“ bus paskelbtas išteisinamasis nuosprendis. Ji vėl galės aukštai pakelta galva dalyvauti konkursuose rekonstruoti miesto gatves.

                          Juo labiau, kad šiemet tokiam kilniam tikslui bus skirta pusšimto milijono litų.
                          www.klaipeda.daily.lt
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #14
                            Biržos tilto rekonstrukcija

                            Šios dienos:






                            Dirba ir šeštadienį.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #15
                              Kam tie žali užtiesalai iki vandens reikalingi?Gal kas žinote?
                              Parašas :)

                              Comment


                                #16
                                Vidurinėje nuotraukoje matosi daug rūdžių ir visokių dulkių, tai turbūt padaryta, kad vėjas mažiau nešiotų jas. Aš taip galvoju.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #17
                                  o man atrodo tokiu budu uzdarytas vandens kelias po tiltu...

                                  Comment


                                    #18
                                    Dėl pėsčiųjų tilto

                                    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Sigito Dobilinsko teigimu, žadėtasis pėsčiųjų tiltas per geležinkelį, turėjęs sujungti Švyturio ir Burių gatves, kainuosiantis apie 3 mln. Lt, bus statomas. Tačiau jo nenorima statyti anksčiau žadėtoje vietoje, kadangi jis pritrauktų žmonių srautus prie tokio pavojingo objekto kaip AB "Klaipėdos nafta". Žadama tiltą statyti kitoje vietoje.
                                    www.ve.lt
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #19
                                      Pasiūlyta pėsčiųjų tilto nestatyti

                                      Antradienį Susisiekimo ministerijoje vykusiame Lietuvos jūrų uostų apsaugos komiteto posėdyje svarstyta kritinė situacija, kai plėtojantis Klaipėdos uostui Burių gatvė pateko į uosto teritoriją, ir žmonės, trumpindami kelią, pradėjo vaikščioti per geležinkelius greta AB "Klaipėdos nafta".

                                      "Situacija tapo dar pavojingesnė, nes žmonės praeina visai šalia naftos išpylimo įrenginių, kuriems keliami ypač dideli saugumo reikalavimai, arba jie eina per geležinkelių bėgius, kuriais važinėja sunkiasvoriai traukiniai", - teigė minėto komiteto pirmininkas Susisiekimo ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus.

                                      LR jūrų uostų apsaugos komiteto nariai vienbalsiai pasiūlė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai (KVJUD) kartu su Klaipėdos miesto savivaldybe nestatyti šioje vietoje pėsčiųjų tilto, nes jis, be minėtų grėsmių, dar užkirstų kelią perspektyvoje plėtoti uosto teritoriją. Jie rekomendavo pėsčiųjų praėjimui panaudoti esamą Lideikio gatvės viaduką, prieš tai įrengus atitinkamus užėjimus ir užvažiavimus ant ten esančio tilto pėstiesiems, dviratininkams, asmenims su vežimėliais.

                                      www.ve.lt
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #20
                                        Vakar



                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment

                                        Working...
                                        X