Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pajūrio infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Tvarkomos gatvės Preiloje, Juodkrantėje, Pervalkoje

    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...alkoje-851146/
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #22
      Jūratės gatvėje Palangoje – intensyvūs rekonstrukcijos darbai

      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-darbai-490047
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Netrukus turėtų prasidėti nuo pagrindinio Nidos plento į Pervalką vedančio kelio rekonstrukcija.
        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz24Y3fn6Yf
        Jau baigta.
        Pačioje Pervalkoje atvažiavus nuo plento ir pasukus į kairę (šiaurinę) pusę:
        Paskutinis taisė Romas; 2018.08.10, 19:13. Priežastis: Nerodomos nuotraukos

        Comment


          #24
          Šią vasarą Palangoje bus linksma

          LAKD 2017.12.19
          Skelbimas apie sutarties sudarymą

          >> Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 145,361 iki 146,899 km, kuris Palangoje sutampa su Kretingos gatve,
          >> Kretingos gatvės ruožo nuo sankryžos su Plytų ir Ganyklų gatvėmis iki sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniais keliais Nr. 2336 Kunigiškiai–Palanga ir Nr. 2253 Palanga–Nemirseta–Graudūšiai, kurie Palangoje sutampa su Klaipėdos plento gatve,
          >> rajoninio kelio Nr. 2336 Kunigiškiai–Palanga ruožo nuo 6,632 iki 6,845 km ir rajoninio kelio Nr. 2253 Palanga–Nemirseta–Graudūšiai ruožo nuo 0,0 iki 0,348 km, kurie Palangoje sutampa su Klaipėdos plento gatve,
          rekonstravimas

          Suma: 7.078.085,18 EUR
          Rangovas UAB "HIDROSTATYBA" (Ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Hidrostatyba“, UAB „Šilutės automobilių keliai“ (177003120) ir Leonhard Weiss RTE AS) (163281914)

          http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003694984

          Comment


            #25
            Linksmybės Palangoje jau dabar prasidėjo dėl kelio A11 (rytinio įvažiavimo nuo autostrados) rekonstrukcijos į 2*2 juostų kelią.
            "Lietryčio" straipsnis su klikbaitine nieko nesakančia antrašte, tačiau pats tekstas gana informatyvus.

            Lrytas.lt 2018.03.29
            Palangoje užfiksavo netikėtą vaizdą: kas čia dėsis vasarą – baisu pagalvoti
            Šią vasarą į Palangą atvykstančių poilsiautojų laukia nelengvas kantrybės išbandymas – prasidėjo pagrindinio įvažiavimo į kurortą kelio rekonstrukcija, kuri bus baigta tik rugsėjo viduryje.

            A Ziabkaus nuotr.




            Kelio darbai apima 1,1 kilometro ilgio Kretingos gatvės ruožą nuo Palangos miesto ribos iki šviesoforinės sankryžos su Klaipėdos plentu.

            Dabar esanti dviejų eismo juostų gatvė po rekonstrukcijos išplatės iki 4 eismo juostų su skiriamąja 2 metrų pločio dalimi. Rekonstrukcijos metu kelininkai darbuosis vienoje gatvės pusėje, o dvipusis transporto eismas bus nukreipiamas kita gatvės puse ją išplatinus šalikelės sąskaita.
            (...)

            Jau balandžio viduryje Kretingos gatvės ir Klaipėdos plento sankirtoje nebeliks šviesoforų, o transporto eismas čia vyks žiedu. Turbožiedai atsiras ir rekonstruojamos gatvės ruože sankirtose su Vasaros bei Sodų gatvėmis.
            (...)

            Rekonstrukcija apėmė ir daugiau nei pusės kilometro ilgio Klaipėdos plento ruožą abipus pagrindinės sankryžos. Į šiaurinę pusę keturios eismo juostos su skiriamąja dalimi bus nutiestos iki pėsčiųjų Virbališkės tako, o į pietus pasieks kraštinį įvažiavimą į „Maxima“ prekybos centrą ties sankirta su Vasario 16 – osios gatve. Šioje vietoje taip pat bus įrengta žiedinė sankryža.

            Darbų metu bus uždaromas vakarinis įvažiavimas į autobusų stotį, kuriuo įvažiuojama ir į „Maxima“ prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelę.
            Kovo pradžioje rekonstrukcijos darbus pradėję kelininkai jau iškirto daugiau nei 400 pakelėje augusių medžių ir pradėjo gremžti senąją asfalto dangą.

            Darbininkams ir jų technikai užėmus pusę gatvės rytais ir po darbo jau dabar čia kyla automobilių spūstys.
            (...)

            Nenorintiems vargti spūstyse ir skendėti dulkėse patariama nuo viaduko rinktis Palangos aplinkkelį ir į kurortą už kelių kilometrų nusukti ties pirma sankryža.
            Važiuojantys nuo Jakų žiedo gali išnaudoti nusukimą link Nemirsetos. Norėdami išvengti rekonstruojamo kelio ruožo, poilsiautojai iš Klaipėdos plento į miestą turėtų įvažiuoti Vytauto gatvės pradžioje arba prie stadiono.

            „Esame įsipareigoję darbus baigti per pusmetį, nors tokio dydžio projektai paprastai įgyvendinami per pusantrų – dvejus metus. Stengsimės dirbti greitai, kuo mažiau trukdant poilsiautojams. Iš karto bus dirbama keletoje vietų, o rekonstrukcijai įsibėgėjus čia darbuosis apie 200 žmonių. Su eismo sunkumais šią vasarą susidursiančius poilsiautojus galiu paguosti, kad kiek pakentėję jau nuo šio rudens į Palangą važiuosite patogiu, keturių eismo juostų keliu“, – teigė pagrindinio rangovo generalinis direktorius .

            Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakyta Palangos įvažiavimo gatvių rekonstrukcija valstybės biudžetui kainuos apie 7,1 mln. eurų.

            https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...alvoti-5493287

            Comment


              #26
              Diena.lt 2018.05.25
              Į Palangą – sumaišties keliais
              Dėl vykstančių Kretingos gatvės rekonstrukcijos darbų didžiausi automobilių srautai nukreipiami per Nemirsetą. Tačiau pasiekę Palangos miesto ribą vairuotojai įkliūva į kitą remontuojamą kelio ruožą Klaipėdos plente. Šiuo metu kelininkai jau išmontavo šviesoforus šioje sankryžoje su Kretingos gatve (...)..
              Vietiniai gyventojai šią sankryžą sugeba aplenkti kitomis gatvėmis

              Palangos turizmo informacijos centro vadovė Rasa Kmitienė atvykstančiuosius ramino, jog dviejose remontuojamose įvažose visur leidžiamas dvipusis eismas ir siūlė rinktis šiaurinį Palangos įvažiavimą.

              http://kauno.diena.lt/naujienos/klai...keliais-865404

              Lrytas.lt 2018.05.25
              Palangiškiai įsiutę dėl kamščių ir dulkių
              Jau ankstyvą šeštadienio rytą buvo akivaizdu, kad vykstantys savaitgalį į pajūrį turės apsišarvuoti kantrybe: norintieji įvažiuoti į patį Palangos miestą turi įveikti ekstremalų poros kilometrų ilgio kelio remonto ruožą.
              "Juk mes neturime tikros žiemos, kodėl reikėjo tai daryti būtent dabar“, – paklaustas apie situaciją kalbėjo butus poilsiautojams siūlantis vyriškis. Jis parodė dulkėmis apneštą automobilį ir patikino, kad kamščiai prie Palangos prasideda jau paryčiais, kuomet į darbą išsiruošia vietiniai.



              Kadangi dalis gatvių uždarytos, ypač iš toliau atvykę vairuotojai kelia tikrą chaosą, mat suka ir apsisukinėja, ne ten, kur nurodo kelio ženklai, bet ten, kur jiems patinka.

              https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...uose--6420215/

              Lrytas.lt 2018.05.27
              Nemaloni gražaus savaitgalio pabaiga: poilsiautojai duso spūstyse
              Spūstyse vairuotojai sekmadienio pavakare Palangos prieigose buvo priversti sulėtinti greitį ir sutelkti dėmesį į kliūtis kelyje. Dulkių debesys, milžiniški grioviai abipus siauro duobėmis nusėto išvažiavimo – tik dalis nepatogumų, kuriuos tenka kęsti kurorto svečiams ir vietiniams dėl vykdomų kelio remonto darbų. Situacija kelyje būtų buvusi dar nemalonesnė, bet remontuojamas kelio ruožas sekmadienį buvo gausiai palaistytas vandeniu.







              Atsiras keturios žiedinės sankryžos
              Pasibaigus Kretingos gatvės remontui, ši vieta pasikeis neatpažįstamai.
              Planuojama, kad rekonstrukcijos metu bus išplatinta Kretingos gatvė ir joje atsiras po dvi eismo juostas abiem kryptimis. Taip bus įrengtos ir keturios žiedinės sankryžos: Kretingos gatvėje sankirtoje su Vasaros, Sodų gatvėmis ir Klaipėdos plentu, Klaipėdos plente – sankirtoje su Vasario 16-osios gatve. Rekonstrukcijos plane numatyta, kad minėtoje kelio atkarpoje atsiras centrinė skiriamoji juosta, apsauginiai barjerai, pėsčiųjų ir dviračių takai bei sutvarkytos autobusų stotelės ir įvažiavimai į gyventojų sklypus.
              Kairėje Kretingos gatvės pusėje bus įrengta 5,5 metro pločio pagalbinė gatvė, o šalia esanti gatvių apšvietimo, pėsčiųjų takų ir poilsio zonų infrastruktūra atnaujinta.

              Nepatogumus teks kęsti iki rudens
              Nei palangiškių, nei kurorto svečių kol kas naujo įvažiavimo į kurortą idėja neguodžia, mat nepatogumus teks kęsti iki pat rudens.
              Rekonstrukcijos darbai bus vykdomi dviem etapais.
              - Pirmasis etapas prasidėjo ankstyvą pavasarį ir tęsis iki Joninių, jo metu bus rekonstruota dalis Kretingos gatvės. Darbų metu automobilių eismas šia gatve leidžiamas abiem kryptimis.
              - Antrasis rekonstrukcijos etapas planuojamas nuo birželio pabaigos iki rugsėjo vidurio. Numatyta, kad Kretingos gatve automobiliai abiem kryptimis galės važiuoti jau rekonstruota gatvės puse, o Klaipėdos pl. atkarpoje nuo Vasario 16-osios g. iki Virbališkės tako eismas bus leidžiamas tik viena Šventosios kryptimi.


              https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...styse-6434939/

              Comment


                #27
                Puikiai prasidėjusį vasaros sezoną poilsiautojams ir Palangos gyventojams gerokai pagadins svarbiausių Palangos eismo gatvių remontai. Atrodo, parinktas rekonstrukcijos laikas nėra labai gerai apgalvotas.

                Centrinės Liepojos pl. - Klaipėdos p. - Kretingos g. sankryžos ir šių eismui svarbiausių gatvių remontas bus svarbi tema kiekvieną vasaros sezono savaitgalį. Gal ir gerai - kuo daugiau rašys, tuo labiau žmonės pasidomės, ar būtina važiuoti senais užkimštais maršrutais ir paieškos apylankų.


                Delfi.lt 2018.09
                Palangiškiams dėl išraustų gatvių trūko kantrybė: namo patekti galima tik lėktuvu
                Jau ne pirmą mėnesį rausiamos Kretingos ir Klaipėdos gatvės Palangoje vietos gyventojams kelia siaubą, ne vienam dėl užsitęsusių darbų jau trūko kantrybė. „Į namus patekti galima tik lėktuvu arba bekelės visureigiu“, – piktinosi Kretingos gatvės gyventojai.









                Palangos mero pažadas, kad pagrindinio kelio remontas dar iki vasaros sezono atidarymo jau bus bent iš dalies baigtas, taip ir liko pažadu. Vietos gyventojai vis dar negali pasiekti savo namų, o kai kurie pasakoja, kad rytais kelininkai tiesiog užverčia ar perkasa išvažiavimus ir dar pareiškia, kad jei nepatinka, tegu kraustosi lauk.
                „Tyčiojasi su tokiais darbais ir iš mūsų, ir iš turistų. Seka pasakas valdžia, kaip bus viskas gerai ir gražu, o apie žmonių saugumą niekas negalvoja. Be to, bjauru, kai ryte nė negali išvažiuoti iš kiemo automobiliu, ir dar kelininkai tyčiojasi, nors turėtų kaip tik pagalvoti, kaip bent jau kažkokias sąlygas gyventojams suteikti. Ko negali dirbti naktimis?" - į namus patekti galintis tik apvažiavęs didžiuliu lankstu piktinasi vyras.

                https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78246921

                Comment


                  #28
                  Lrytas.lt 2018.06.17
                  Vykstant prie jūros – išbandymas kelyje
                  Neįprastai anksti Lietuvą užplūdę karščiai paankstino ir vasaros sezoną šalies pajūryje. Ankstesniais metais birželio pirmoje pusėje pustuštė būdavusi Palanga šiemet, lyg vidurvasarį užpildyta poilsiautojais. Tačiau automobiliais prie jūros atvažiuojantys žmonės jau Palangos prieigose susiduria su sunkumais – rekonstruojamu įvažiavimo keliu į kurortą. Įvažiuodami į miestą poilsiautojai daugiau nei kilometrą priversti sukinėtis duobėtą vieškelį primenančioje kelininkų išraustoje gatvėje ir strigti spūstyse.


                  Ar ilgai dar į kurortą važiuojantys poilsiautojai jaus nepatogumus? - lrytas.lt paklausė Palangos kurorto vadovo Š.Vaitkaus.
                  – Gatvę rekonstruojantys rangovai iš tiesų birželio pabaigoje buvo numatę pakloti asfalto dangą. Tačiau netikėtai paaiškėjo, kad projektuotojai privėlė klaidų ir dabar reikia laukti, kol bus atgabentos tinkamos gatvės lietaus nuotekų grotelės. Dėl šios priežasties numatyti darbai užtruko. Kaip mane patikino rangovai, poilsiautojai asfaltuotomis dvejomis gatvės juostomis turėtų važiuoti iki liepos vidurio.

                  https://www.lrytas.lt/auto/naujienos...zius--6660616/

                  Comment


                    #29
                    15min.lt 2018.07.09
                    Vasara Palangoje skirta ne tik poilsiautojams – tiesiamos ir remontuojamos gatvės
                    Palangos savivaldybės nesiryžo darbų ištęsti per kelis sezonus, jeigu remontuoti gatvių nebūtų leista visą šiltąjį metų laiką, o tik pavasarį ir rudenį. „Tos statybos išsitęstų per 5-6 metus. Kelius tinka remontuoti pagal įstatymus, nustatytas taisykles tik nuo kovo, net balandžio, kai nebelieka įšalo, tada atsidaro asfaltbetonio gamyklos. Ir baigiasi sezonas geriausiu atveju gruodžio pradžioje. Kad ateitų rangovas ir pradėtų kovo mėnesį darbuotis, o mes jam leistume dirbti tik mėnesį, tai mes nė vieno tokio rangovo nerasime. Juk tai sąnaudos, vien atvežti techniką“, – kalbėjo Palangos meras Šarūnas Vaitkus. Dėl šios priežasties darbai turbūt galėtų prasidėti tik rugsėjo mėnesį, o per rudens mėnesius, kai dar labai svarbu orai, sunku būtų tikėtis rezultatų.





                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ves-221-997922
                    Nelabai aišku, kuo čia dėtas meras, jei pagrindinių gatvių (Kretingos g., Liepojops pl. ir Klaipėdos pl.) remontą inicijavo ir finansavo Lietuvos kelių direkcija.
                    Savivaldybė atsakinga už šaligatvius bei vietines gatves. Jos palangoje irgi tvarkomos.

                    Be jau minėto įvažiavimo į Palangą šiuo metu tvarkoma Maironio g., kur šiek tiek į akis krenta tai, kad prasidėjus individualių namų kvartalui naujai tiesiami šaligatviai yra gana siauri, o dar vidury stovės apšvietimo stulpai. Š.Vaitkus nesiginčija, kad galbūt ir projektuotojai kiek suklydo, tačiau kartu pabrėžia, kad ne sezono metu vaikštančių čia žmonių nėra daug, todėl galbūt užteks ir tokio pločio šaligatvių. (...)

                    Šventojoje irgi pluša kelininkai. Čia baigiama suremontuoti Šventosios g., antrasis įvažiavimas į Šventąją, kur niekada nebuvo šaligatvių, žmonės turėdavo eiti važiuojamąja kelio dalimi. Taip pat tvarkomos gatvės ir daugiabučių kvartale. „Jau po kelių dienų turi prasidėti centrinės Šventosios aikštės statybos darbai, esame pasirašę sutartis, laukiame, kada rangovas susidėlios savo grafikus, darbus, ten įrengsime per kelerius metus įspūdingą aikštę. (...)"

                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ves-221-997922

                    Comment


                      #30
                      Lrytas.lt 2018.08.10
                      Iš Palangoje pertvarkomos gatvės pradingo kelininkai
                      Šią vasarą statybviete virtusi įvažiavimo į Palangą gatvė, kurią keiksnoja ir poilsiautojai, staiga ištuštėjo, nors statybos darbų pabaigos dar nematyti (...)

                      J.Stacevičiaus nuotr.




                      Pilasi abipusiai priekaištai
                      Paaiškėjo, kad darbų užsakovė – Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) – ir gatvės rekonstrukciją atliekanti bendrovė „Hidrostatyba“ yra įsivėlusi į tarpusavio ginčus, o darbai šiame objekte nuo rugpjūčio apskritai yra sustabdyti. (...)

                      LAKD laikinasis direktorius Vitalijus Andrejevas teigė, jog laikinai sustabdžius statybos darbus siekiama užkirsti kelią rangovo piktnaudžiavimui ir galimam darbų brokui. Patikrinusi statybos darbų technologijos projektą Kelių direkcija atkreipė dėmesį, kad jame numatytos naudoti statybinės medžiagos skiriasi nuo reikalaujamų projekte ir blogina kelio kokybę. (...)

                      Darbai sustabdyti savaitei
                      Anot I.Daunio, labiau rangovo reikmėms ir darbų saugai naudojamame technologijos projekte liko apmaudžių klaidų jį kopijuojant nuo ankstesnio bendrovės objekto statybos dokumentų. Tačiau ir iki tol „Hidrostatyba“ dirbusi griežtai pagal pagrindinio projekto reikalavimus ir tai užsakovui buvo žinoma. „Pripažįstame savo aplaidumą ir tą dokumentą jau esame ištaisę. Bet ar abiem pusėms norint laiku pabaigti projektą buvo racionalu dėl to visai savaitei stabdyti darbus? (...)

                      Dokumentų objekte nerado
                      Tačiau, V.Andrejevo teigimu, su rangovu padažnėjus ginčams dėl projekto įgyvendinimo buvo suabejota, ar „Hidrostatyba“ iš viso turi šio objekto technologinį projektą, kuris detaliai nurodo darbų eigą ir naudojamas medžiagas: „Jis negali prieštarauti pagrindiniam objekto projektui, tačiau darbininkai užduotis vykdo būtent pagal technologinį projektą.“ Jo teigimu, užpraeitą trečiadienį objekto darbų vadovas negalėjo pasakyti, kur yra darbo dokumentai. „Jeigu būtume buvę informuoti, kad jie yra skenuojami įmonės būstinėje Gargžduose, būtume ten nuvažiavę ir pasižiūrėję“.

                      Teko dukart kloti vamzdžius
                      Tarp užsakovo ir rangovo nesantaika prasidėjo dar gegužės pradžioje, kai būsimoje gatvėje paklojus dalį lietaus nuotekų vamzdyno buvo pastebėta, kad jis įsirėmė į gatvę kertantį dujotiekį, kuris projekte klaidingai buvo pažymėtas tame pačiame aukštyje. Kol projektas buvo taisomas, kol 120 metrų ilgio vamzdžiai buvo perkloti iš naujo, rangovas užgaišo pusantro mėnesio. Anot I.Daunio, darbus teko stabdyti ilgame rekonstruojamos gatvės ruože, nes nepataisius projekto nebuvo aišku, kokiame gylyje vamzdyną montuoti už dujotiekio. Rangovas Kelių direkcijos paprašė pusantro mėnesio pratęsti numatytą darbų terminą ir apmokėti dėl projektuotojų kaltės atliktus papildomus darbus.

                      Bet Kelių direkcija atsakė, kad šiuos neatitikimus rangovas privalėjo įvertinti dar prieš klojant vamzdyną. Pasak jo, būtent tokia darbų tvarka nurodyta direkcijai pateiktame technologiniame projekte. Vadinasi, jo nebuvo laikomasi arba rangovas tuo metu neturėjo šio dokumento.

                      Nesutaria dėl grotelių
                      Netrukus paaiškėjo, kad „Hidrostatyba“ nusipirko netinkamas lietaus vandens surinkimo groteles, – jų vertikalioji dalis yra aukštesnė už bortus. (...) Pasak V.Andrejevo, projektas nedetalizuoja, kaip kelkraštyje turi būti sumontuotos grotelės, todėl „Hidrostatyba“ gali įsigyti bet kokį gaminį, o tarp užsakovo ir rangovo kilę ginčai dėl grotelių netrukdo asfaltuoti gatvės.

                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ebina-7217171/

                      Comment


                        #31
                        Palangos meras apie pagaliau rekonstruojamą „tankų plentą“ kelyje Klaipėda–Palanga: „Buvo gėda“


                        Važiuojantys pasigrožėti rudenišku pajūriu į Palangą gali pajusti šiokių tokių nepatogumų. Šiuo metu kelyje Klaipėda–Palanga verda rekonstrukcijos darbai, tad eismas abiem kryptimis vykdomas kelio Palanga–Klaipėda pusėje. Palangos meras Šarūnas Vaitkus 15min teigė, jog pagaliau bus sutvarkytas kelias, kuris būdavo tikra gėda prieš poilsiautojus.

                        Rugsėjį į kurortą vedančiame kelyje užvirė remonto darbai. Beveik 7 kilometrų ilgio kelio ruožą tarp Klaipėdos ir Palangos už 2,4 mln. eurų remontuoja Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“.

                        „Eurovia Lietuva“ iki metų pabaigos turi suremontuoti itin prastos būklės asfalto dangą nuo 11,9 iki 19 kilometro. Bus sutvarkyti kelkraščiai, nuovažos, autobusų stotelės, pranešė Kelių direkcija. Kelias bus rekonstruojamas tik viena kryptimi – nuo Klaipėdos į Palangą, nes kitoje pusėje jo būklė yra patenkinama.

                        „Aiškinome, kad kelio būklė, kur važiuoja milijonai poilsiautojų ir automobilių, yra tragiška, kaimuose geresnė būklė. Pasibaigus sezonui ėmėsi priemonių. Apie 3 mln. vertės projektas bus įgyvendintas iki šių metų pabaigos. Daromi remonto darbai, lyginamas sluoksnis, dedamas apie 9–10 cm storio asfaltas. Bus lygu“, – džiaugėsi Palangos meras Š.Vaitkus. Jo teigimu, šis kelias būdavo kurorto gėda, tad valdininkai judinti jau keletą metų.

                        „Tai pagrindinis Klaipėdos kelias. Pažiūrėkite, autostrada žmonės atvažiuoja, o toliau kratosi. Seniai kalbėjome, dar prieš porą metų, kad yra blogai. Šiemet padarė konkursą. Kita kelio pusė žymiai geresnė“, – sakė meras.

                        Dėl prastos šio kelio ruožo dangos ir avaringumo leistinas greitis jame ribojamas iki 70 kilometrų, čia dažnai patruliuoja policijos pareigūnai. Anksčiau senasis kelias Klaipėda–Palanga buvo dviejų eismo juostų, o vėliau nutiestos dar dvi papildomos vienos krypties eismo juostos.

                        Kelių direkcija vasarą paskelbė konkursą, kad darbai galėtų būti pradėti rudenį, kada automobilių srautas šiame kelyje sumažėja.

                        Comment


                          #32
                          Palangos savivaldybė 2020.11.09
                          Vyksta Gintaro g. rekonstrukcija
                          Įsibėgėjant Gintaro gatvės rekonstrukcijos darbams, nuo lapkričio 10 d., antradienio, bus uždaryta gatvės atkarpa nuo J. Janonio g. iki Vytauto g. (apimant J. Janonio g. ir Gintaro g. sankryžą). Šioje atkarpoje bus pradedami dangų ardymo ir žemės darbai. Planuojama, kad eismas minėtoje Gintaro g. atkarpoje bus negalimas iki gruodžio pradžios. Per minėtą laikotarpį čia bus pakloti lietaus nuotekų tinklai, apšvietimo tinklai, įrengti kelio bortai ir nauja gatvės konstrukcija, paklota asfalto danga.

                          Gintaro g. rekonstrukcijos darbai intensyviai vyksta ir kitose gatvės atkarpose.
                          Lietaus nuotekų tinklai jau yra pakloti atkarpoje nuo Smilčių g. iki Maironio g. Čia taip pat įrengti skaldos pagrindai važiuojamojoje dalyje. Trečiadienį šioje atkarpoje planuojama pradėti asfaltavimo bei šaligatvio įrengimo darbus.
                          Šiuo metu lietaus nuotekų tinklai rengiami ir gatvės atkarpoje nuo Maironio g. iki Vytauto g.
                          Lietaus nuotekų tinklus pakloti ir asfalto dangą įrengti visoje Gintaro gatvės atkarpoje nuo J. Janonio g. iki Smilčių g. planuojama dar šiais metais.

                          Visą numatytą Gintaro gatvės atkarpos nuo Smilčių g. iki Ganyklų g. rekonstrukciją planuojama baigti iki kitų metų vasaros. Atnaujinant gatvę, bus pakloti lietaus nuotekų tinklai, įrengtas apšvietimas, paklota nauja kelio danga, sutvarkyti šaligatviai.



                          https://www.palanga.lt/gintaro-gatve...es-darbai/7271

                          Comment


                            #33
                            Palangos tiltas 2020.11.19
                            Mieste intensyviai vyksta gatvių tvarkymo darbai
                            Šią savaitę Gintaro gatvėje, atkarpoje nuo Maironio g. iki Vytauto g., yra rengiami lietaus nuotekų tinklai, gatvės pagrindai, apšvietimo tinklai, skaldos pagrindai. Atkarpoje nuo Vytauto g. iki Ganyklų g. yra ardoma sena asfaltbetonio danga, kurioje taip pat bus klojami lietaus nuotekų tinklai ir atnaujinam visa gatvės infrastruktūra.


                            Rekonstrukcijos metu visoje gatvėje sukabeliuoti oriniai elektros tinklai, kurie bus pakloti po žeme, įrengti nauji lietaus nuotekų tinklai, gatvės pagrindai, apšvietimo tinklai, paklota nauja asfaltbetonio danga, šaligatviai.
                            „Šaligatviuose bus įrengtos silpnaregių vedimo juostos, pritaikant pėstiesiems skirtą dalį regėjimo negalią turintiems žmonėms. Gintaro gatvėje, atkarpoje nuo Vytauto g. iki Smilčių g., bus įrengtos naujos automobilių stovėjimo vietos“, – sakė Architektūros ir teritorijų planavimo skyriaus vyresnysis patarėjas G.Ramonas.
                            Darbai Gintaro gatvėje buvo pradėti rugsėjo 3-iąją, dauguma jų bus baigti dar šiemet, o visiškai užbaigti gatvės rekonstrukciją planuojama iki aktyviojo kurortinio sezono pradžios.

                            Kokios kitos miesto gatvės bus sutvarkytos ar yra tvarkomos iki metų pabaigos? „Šiuo metu tvarkoma ir Vytauto gatvės ruožo nuo Klaipėdos plento iki Druskininkų g. danga, baigiama tvarkyti Vanagupės gatvė, atnaujinami Neringos gatvės šaligatviai. Netrukus prasidės J. Simpsono gatvės rekonstravimo darbai“, – vardijo G. Ramonas.
                            Kitais metais, pasak Savivaldybės administracijos specialisto, iš pagrindų bus sutvarkyta J. Simpsono gatvė, o Ligoninės g. ir Klaipėdos pl. sankryža bus keičiama į žiedinę sankryžą.

                            https://www.palangostiltas.lt/mieste...7,2,11582.html

                            Comment

                            Working...
                            X