Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
    Į šią temą retai užsuku paskaityti vien todėl kad tamsta kaip užsispyręs bandai įrodyti kad naujoji šviesoforų tvarka negera. Argumentai pastoviai tie patys dažniausiai nieko verti, bet kaip užstrigus plokštelė vis tą patį per tą patį. Įdomios naujienos pasiklysta tamstos bandymuose viska nupiešti kitom spalvom. Bet čia turbūt priklausai žmonių grupei kurie mato tik negatyvą.
    Gerai kad dsanto turi geležinę kantrybę
    Ačiū Esu kantrus ir atkaklus, kartais net per įkyrus. Bet tai padeda pasiekti tikslų ir rezultatų O piktintis viskuo, kas susiję su naujovėmis, yra kai kurių žmonių būdas, o gal net ir tikslas.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tegul nupaišo dar kelis paveiksliukus.
    Kas papildomai kainuoja? Esant dabartinei sistemai nereikia montuoti kažokias griozdiškas nemažai kainuojančias konstrukcijas, užtenka paprasto nedaug kainuojančio tiesaus stulpo; ant to paties stulpo kabinami kelių krypčių šviesoforai.
    Mano įkeltame video iš Savanorių pr. Kaune, bent man geriausiai matosi šviesoforai tose sankryžose, kur jie įrengti virš važiuojamosios dalies - tai sankryžos su Uosio, Kampo ir K. Petrausko gatvėmis. O štai kad ir lediniai šviesoforai pėsčiųjų perėjose ties Savanorių pr. 192 ir 298 - šviesoforai matosi daug praščiau, nes įrengti tik šonuose. Grisodiškos ar negriozdiškos tos konstrukcijos, bet jos padeda geresniam matomumui, o važiavimui jos netrukdo.

    Comment


      Video iš Kauno Pramonės pr., Taikos pr. senų ir rekonstruotų šviesoforinių sankryžų.

      Jei žiūrėdami video forume nematote subtitrų, video apačioje paspauskite ikoną "CC" ir įjunkite subtitrus.

      Comment


        Kada prasidės Savanorių pr. šviesoforų keitimo darbai?

        Comment


          Video iš 2013 - 2014 m. Kaune rekonstruotų šviesoforinių sankryžų K.Petrausko g. ir Vytauto pr.

          Jei žiūrėdami video forume nematote subtitrų, video apačioje paspauskite ikoną "CC" ir įjunkite subtitrus.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kada prasidės Savanorių pr. šviesoforų keitimo darbai?
            Projektavimas dar vykdomas. Apie darbus dar nieko negirdėti.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Video iš Kauno Pramonės pr., Taikos pr. senų ir rekonstruotų šviesoforinių sankryžų.

              Jei žiūrėdami video forume nematote subtitrų, video apačioje paspauskite ikoną "CC" ir įjunkite subtitrus.

              Youtube video
              Pamatęs šį video, kuriame nufilmuota Pramonės pr. - Elektrėnų g. sankryža su papildoma sekcija, kuri draudžia sukti į kairę, kol neįjungta, vienas vokietis - šviesoforų mėgėjas parašė:

              Muss man bei alten Ampeln als Linksabbieger tatsächlich auf den grünen Pfeil warten? Die Hamburger die her kommen werden da bestimmt verwirrt sein, dass man nicht links abbiegen darf, wenn die Hauptampel grün ist und der grüne Pfeil nicht brennt.
              Vertimas:

              Ar tikrai norint sukti į kairę reikia laukti žalios rodyklės šiuose senuose šviesoforuose? Hamburgo gyventojai, atvykę čia, būtų pasimetę, kad negalima sukti į kairę, nors pagrindinis šviesoforas dega žaliai, o žalia rodyklė nedega.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Video iš 2013 - 2014 m. Kaune rekonstruotų šviesoforinių sankryžų K.Petrausko g. ir Vytauto pr.

                Jei žiūrėdami video forume nematote subtitrų, video apačioje paspauskite ikoną "CC" ir įjunkite subtitrus.

                Youtube video
                Reiškia man nesivaidena ir K. Petrausko/Aukštaičių g. sankryžoje yra tik dvi fazės? Viena kai leidžiamas eismas K. Petrausko gatve ir kita fazė kai leidžiama Aukštaičių g. (taip kaip visada buvo). Kiek pamenu projekte buvo numatytos lyg ir trys fazės - K. Petrausko g. nuo Parodos g. / K. Petrausko g. nuo Savanorių pr. /Aukštaičių g. Ar fazės irgi adaptyvus reikalas priklausantis nuo eismo?

                Comment


                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                  Reiškia man nesivaidena ir K. Petrausko/Aukštaičių g. sankryžoje yra tik dvi fazės? Viena kai leidžiamas eismas K. Petrausko gatve ir kita fazė kai leidžiama Aukštaičių g. (taip kaip visada buvo). Kiek pamenu projekte buvo numatytos lyg ir trys fazės - K. Petrausko g. nuo Parodos g. / K. Petrausko g. nuo Savanorių pr. /Aukštaičių g. Ar fazės irgi adaptyvus reikalas priklausantis nuo eismo?
                  Manau, kad čia padarė dvi fazes ir tiek.

                  Comment


                    Netrukus bus rekonstruota Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža. Šiuo metu šviesoforai dubliuojami už sankryžos. Užfiskuotas video rodo, kad kai yra dubliuojantis šviesoforas už sankryžos, vairuotojai, užsidegus draudžiamam šviesoforo signalui, net nežiūri į šviesoforą pirše sankryžą, o važiuoja tolyn žiūrėdami į dublerį už sankryžos:



                    Netrukus sankryža bus rekonstruota. Šiandien jau kasamos duobės šviesoforų gembių pamatams:











                    Baigiama įrengti papildoma eismo juosta sukantiems dešinėm užkilus ant Šiiaurės pr. kalno:

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Netrukus bus rekonstruota Kauno Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryža. Šiuo metu šviesoforai dubliuojami už sankryžos. Užfiskuotas video rodo, kad kai yra dubliuojantis šviesoforas už sankryžos, vairuotojai, užsidegus draudžiamam šviesoforo signalui, net nežiūri į šviesoforą pirše sankryžą, o važiuoja tolyn žiūrėdami į dublerį už sankryžos:

                      Youtube video

                      Netrukus sankryža bus rekonstruota. Šiandien jau kasamos duobės šviesoforų gembių pamatams:

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Baigiama įrengti papildoma eismo juosta sukantiems dešinėm užkilus ant Šiiaurės pr. kalno:

                      Atvaizdas
                      Čia ne visai į temą, tačiau būtų proga ir atitiesinti vieną troleibusų stulpą, kuris virsta.

                      Comment


                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Jei duomenų dar nėra tai nereiškia, kad nemažina.
                        O iš kur dar galima sužinoti, kad mažina? Nėra duomenų - reiškia nemažina. Taip kad - nereikia jokių griozdų.
                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Pamatęs šį video, kuriame nufilmuota Pramonės pr. - Elektrėnų g. sankryža su papildoma sekcija, kuri draudžia sukti į kairę, kol neįjungta, vienas vokietis - šviesoforų mėgėjas parašė
                        O daugeliui žmonių išvis neaišku kaip galima neriboti važiavimo greičio arba važiuoti ne ta kelio puse.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          O iš kur dar galima sužinoti, kad mažina? Nėra duomenų - reiškia nemažina.
                          Jūsų teiginyje visiškai nėra logikos.

                          Comment


                            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                            Jūsų teiginyje visiškai nėra logikos.
                            Kodėl nėra? Jeigu buvo sugavota šita nauja sistema, tikriausiai jos autorius (autoriai) kažkuo pargindė savo naujoves. Taip pat negali būti, kad pasakė "tai yra gerai" ir kažkoks viršininkas ją iškart patvirtino. Tikriausiai, buvo įdiegė keliose sankryžose ir monitorino situaciją (pralaidumas, avaringumas ir t.t.). Kažkur visa tai turi būti. Jeigu ne Lietuvoje, tai Vokietijoje, Olandijoje ar Ispanijoje.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kodėl nėra?
                              Aš kalbu apie tai, kad Jūsų teiginys "nėra duomenų - reiškia nemažina" iš esmės yra klaidingas ir nelogiškas. Jei duomenys dar nėra surinkti ar jų dar nėra, tai toli gražu nereiškia, kad naujoji sistema nemažina avaringumo. Galbūt ji kaip tik gerokai pagerina eismo saugumą, bet neturint duomenų tai tėra spelionės.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Nėra duomenų - reiškia nemažina.
                                Kas čia per nesąmonė? Nėra duomenų reiškia nėra duomenų.

                                Comment


                                  Senas šviesoforas su papildoma sekcija... Įdedu video su komentaru. Kai bus rekonstruota sankryža, įdėsiu videopalyginimą.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Ką siūlai Dėl Pramonės - Savanorių sankryžos?
                                    Estakadą
                                    Brlll , čia ne Vilnius, kur estakados kaip grybai po lietaus reikia nereikia (čia ypač apie tą Goštauto monstrą, užstrigusį ir pabrangusį)... Užteks ir tos deimantinės...
                                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                                    Comment


                                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                      Estakadą
                                      Brlll , čia ne Vilnius, kur estakados kaip grybai po lietaus reikia nereikia (čia ypač apie tą Goštauto monstrą, užstrigusį ir pabrangusį)... Užteks ir tos deimantinės...
                                      Deimanto formos sankryža bus ant kelio Vilnius - Klaipėda viaduko, einančio virš Savanorių. pr., o ne Savanorių pr. - Pramonės pr. sankryžoje

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Kodėl nėra? Jeigu buvo sugavota šita nauja sistema, tikriausiai jos autorius (autoriai) kažkuo pargindė savo naujoves. Taip pat negali būti, kad pasakė "tai yra gerai" ir kažkoks viršininkas ją iškart patvirtino. Tikriausiai, buvo įdiegė keliose sankryžose ir monitorino situaciją (pralaidumas, avaringumas ir t.t.). Kažkur visa tai turi būti. Jeigu ne Lietuvoje, tai Vokietijoje, Olandijoje ar Ispanijoje.
                                        Kažkaip daugelis forumiečių užsiciklino ant to dubliavimo / nedubliavimo už sankryžų, bet pamiršo esminius senos ir naujos tvarkos skirtumus.

                                        Statistikos niekas ir nerinks, nes šalyje pilna pagal seną standartą įrengtų sankryžų. Statistika pasimatys po daugelio metų. Bet kai ką galima matyti ir dabar.

                                        1. Internete pilna straipsnių, teismų išrašų ir pan., apie tai, kad vairuotojai suko į kairę nepastebėję nešviečiančios papildomos sekcijos ir sukėlė eismo įvykį. Negirdėjau tokio atvejo, kad pagal naujas taisykles įrengtoje sankryžoje kas nors būtų pravažiavęs degant raudonam signalui į kairę, nes jo nematė.

                                        2. Pėstieji turi savo šviesoforus. Kadangi pėstysis nėra automobilis, jam fazė skaičiuojama kitaip. Be to, pėsčiajam žalias uždegamas anksčiau nei automobiliui. Tai suteikia pirmenybę pėsčiajam įžengti į pėsčiųjų perėją.

                                        3. Pagal naujas taisykles, sukant iš dviejų eismo juostų, posūkis turi būti apsaugotas - tai ypač svarbu dėl pėsčiųjų, nes sukant dviem automobiliams šalia, vienas iš sukančių gali nepamatyti pėsčiojo.

                                        4. Šviesoforai nedubliuojami už sankryžos - daugiau tvarkos, vairuotojai pratinami sustoti prieš "Stop" liniją.

                                        5. Pagal seną tvarką buvo leidžiama numatyti atskiras fazes vienai eismo juostai. Pvz., tarkim tiesiai dega žalias, į kairę rodyklė nedega, o eismo juosta skirta važiavimui tiesiai ir posūkiui į kairę. Pagal naujas taisykles, atskiros fazės gali būti numatytos tik atskiroms eismo juostoms.

                                        6. Pagal senas taisykles buvo numatytos net trys skirtingos šviesoforų signalų sekos: raudonas - raudonas geltonas - žalias - geltonas; raudonas - žalias - geltonas; raudonas - geltonas - žalias - geltonas. Rezultatas - skirtinguose miestuose skirtingai veikiantys šviesoforai. Pagal naują tvarką yra viena seka: raudonas - raudonas geltonas - žalias - geltonas.

                                        7. Sename standarte nebuvo numatytos signalų trukmės! Pasekmės - Kaune pilna sankryžų, kur geltonas dega vos 2 sekundes, o Klaipėdoje raudonas geltonas dega 3 s - ir po 1-2 sekundžių jau daugelis sankryžoje, nors žalias dar neužsidegė! Naujose taisyklėse numatyta: raudonas geltonas - 1-2 s, geltonas - 3-5 s, priklausomai nuo važiavimo greičio.

                                        8. Lentelių su žaliomis rodyklėmis mažinimas. Senas standartas praktiškai nenumatė apribojimų. Naujos taisyklės tam tikrais atvejais draudžia įrengti lenteles. Pakoregavus naujas taisykles, jas išvis bus uždrausta įrengti. Dėl sumažėjusio lentelių kiekio bus mažiau konfliktinių situacijų.

                                        9. Senose taisyklėse nebuvo nurodyti šviesoforų rodyklių matmenys. Iš vienos pusės, dabar bent jau standartizuotas dizainas. Iš kitos pusės, seniau buvo naudojamos plonos tuščiavidurės rodyklės, kurios prasčiau matėsi. Naujose taisyklėse numatytos ryškios rodyklės, o tai pagerina jų matomumą.
                                        Paskutinis taisė dsanto; 2014.10.09, 09:26.

                                        Comment


                                          Parašė Eisinas
                                          Nerandu kitos temos apie šviesoforus tad rašau čia. Vilniuje Lukšio ir Kubiliaus gatvių sankryžoje nėra šviesoforų. Eismas ten gana chaotiškas, pėsčiųjų perėjos iš visų keturių pusių. Važiuojant šalutine Kubiliaus gatve sunku atlikti kairįjį posūkį į pagrintinę Lukšio gatvę. Net važiuojant pagrindine Lukšio gatve tenka gerokai pristabdyti, nes sankryžoje nuolatinis susigrūdimas. Teko matyti ir eismo įvykių.
                                          Kaip manote, ar šioje sankryžoje reiktų įrengti šviesoforus?
                                          Siūlau pranešimą perkelti į šią temą:

                                          http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=6194

                                          Comment

                                          Working...
                                          X