Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš principo rodyklės šviesoforų signaluose skirtos informuoti apie apsaugotus posūkius. Čia tik iš sovietinių laikų išlikęs principas dėti juodas rodykles į pagrindinį šviesoforo su papildoma sekcija žalią signalą. Pasaulinėje praktikoje juodos rodyklės žaliuose signaluose išvis nenaudojamos.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Ne,nes yra draudžiamas į kairę.
      Būtent, tuomet vis tiktai išeina, kad žalias blynas ne visada reiškia į visas puses. O tai yra absurdiška.

      Comment


        Tiesiog draudžiamas signalas > leidžiamas signalas. Nežinau, ar galima pagal taisykles, bet naktį, kai eismas neintensyvus, būtų galima apsaugotą posukį perjungti į geltoną mirksintį signalą. Tuomet pagrindinis žalias leistų važiuoti visomis kryptimis.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Tiesiog draudžiamas signalas > leidžiamas signalas. Nežinau, ar galima pagal taisykles, bet naktį, kai eismas neintensyvus, būtų galima apsaugotą posukį perjungti į geltoną mirksintį signalą. Tuomet pagrindinis žalias leistų važiuoti visomis kryptimis.
          Pas mus pagal taisykles berods negalima, bet tai Europoje kai kur naudojama praktika. Kai savaitgaliais ar kitu laiku, kai eismas neintensyvus, pvz. kairieji posūkiai iš apsaugotų paverčiami paprastais įjungiant mirksintį geltoną į kairę.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Tiesiog draudžiamas signalas > leidžiamas signalas. Nežinau, ar galima pagal taisykles, bet naktį, kai eismas neintensyvus, būtų galima apsaugotą posukį perjungti į geltoną mirksintį signalą. Tuomet pagrindinis žalias leistų važiuoti visomis kryptimis.
            Kai eismas neintensyvus šviesoforą išvis reikėtų išjungti (jeigu nėra jutiklinio valdymo).

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Kai eismas neintensyvus šviesoforą išvis reikėtų išjungti (jeigu nėra jutiklinio valdymo).
              Geriau ne visai išjugnti o perjungti į mirgsintį raudoną.

              Comment


                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                Geriau ne visai išjugnti o perjungti į mirgsintį raudoną.
                Gal geltoną? Mirksinčio raudono būti negali, o ir raudonas signalas draudžia eismą:
                Parašė KET
                73.11. raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą<...>.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Gal geltoną? Mirksinčio raudono būti negali, o ir raudonas signalas draudžia eismą:
                  Ne, raudonas kaip Amerikoj, geriau atkreipia dėmesį, plius prie mirksinčio raudono turi sustot ir važiuot tik įsitikinęs kad saugu. Stop ženklo atitikmuo.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą


                    Dar užkliuvo pėsčiųjų šviesoforas Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje. "Vilnietiškas" trijų spalvų pėsčiųjų šviesoforas, bet su lenkiškais žmogeliukais

                    Su šiuo šviesoforu buvo broblemų kai tik juos įrengė išplatinus Naująją gatvę, tai tas trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforas buvo be "lenkiškų" žmogeliukų, ir vairuotojai važiuojantys Statybinkų gatve jį maišydavo su automobilių šviesoforu ir jam užsidegus, vairuotojai realiai pradėdavo važiuoti per raudoną ir kirsdavosi su atvažiuojančiais nuo centro į Statybininkų gatvę. Ne viena avarija įvyko.

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Ne, raudonas kaip Amerikoj, geriau atkreipia dėmesį, plius prie mirksinčio raudono turi sustot ir važiuot tik įsitikinęs kad saugu. Stop ženklo atitikmuo.
                      Rumunijoje berods esu matęs mirksintį žalią, jei neklystu, kuris indikuoja, kad šviesoforas išjungtas.

                      O Europoje nepamenu ar yra kur nors mirksintis raudonas. Esu matęs tik mirksintį geltoną.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Rumunijoje berods esu matęs mirksintį žalią, jei neklystu, kuris indikuoja, kad šviesoforas išjungtas.

                        O Europoje nepamenu ar yra kur nors mirksintis raudonas. Esu matęs tik mirksintį geltoną.
                        Esu prieš 10-15 metų nakti prie Mindaugo tilto tokį dalyką matęs, net nufilmavęs buvau, bet jaučiu, kad koks gedimas buvo...

                        Comment


                          KLAIPĖDOS GATVES ŽALIOSIOS RODYKLĖS – JAU PAKELIUI?

                          Kai kuriose gatvių sankryžose jau šį mėnesį bus įrengtos žaliosios rodyklės. Tiesa, kol kas ne vairuotojų ypač laukiamos, nuo šių metų panaikintos skardinės rodyklės, o šviečiančios sekcijos, dėl kurių įrengimo miestas gali spręsti savarankiškai. Senųjų rodyklių pirmiausia bus siekiama šešioms sankryžoms.

                          Į Klaipėdos gatves nuo šių metų panaikintos žaliosios rodyklės grįš etapais.

                          Uostamiesčio savivaldybė pirmadienį pradėjo miestams, norintiems susigrąžinti skardines žaliąsias rodykles, privalomus eismo srautų matavimus ir transporto priemonių skaičiavimą šešiose šviesoforais reguliuojamose sankryžose.

                          Tyrimas atliekamas Šilutės pl. ir Debreceno g., Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Paryžiaus Komunos g. bei Dubysos g. ir Minijos g. sankryžose.

                          "Dabar, kad viskas vyktų greičiau, žiūrime, tiriame srautus šešiose sankryžose. Ten yra nemažai darbo, todėl imame dalimis", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

                          Taip pat vertinami ir neseniai surinkti gyventojų pasiūlymai dėl sankryžų, kuriose, klaipėdiečių nuomone, būtina įrengti rodykles. Rodykles atstačius šešiose sankryžose bus vertinamos kitos.

                          Atlikus minėtą tyrimą, jo duomenys bus pateikti Transporto kompetencijų agentūrai, kuri turės patvirtinti miesto planus dėl rodyklių atstatymo, ir bus galima pradėti rodyklių sugrąžinimo darbus.

                          Vis dėlto dar šį mėnesį septyniose miesto sankryžose į dešinę sukti taps lengviau – prie šviesoforų numatoma įrengti šviečiančias žaliųjų rodyklių sekcijas.

                          Transporto skyriaus vedėjas paaiškino, kad dėl šviesoforų sekcijų miestas sprendžia pats, minėtos agentūros pritarimo nereikia.

                          "Tos septynios atsirado, kai buvo panaikintos rodyklės. Buvo atlikta studija, numatytos vietos, ir dėsime", – dėstė R.Mockus.

                          Šviečiančios sekcijos atsiras Vingio g. ir Smiltelės g., Kretingos g. ir Šiaurės pr., Herkaus Manto g. ir Liepų g., Smiltelės g. ir Taikos pr., Liepų g. ir Artojo g., Taikos pr. ir Kauno g., Smiltelės g. ir Reikjaviko g. sankryžose.
                          https://diena.lt/naujienos/klaipeda/...akeliui-952268

                          Comment


                            Vis negaliu atsistebėt tuo šviesoforiniu absurdu. Matai degantį tuščią blyną, bet turi permesti akimis visą matomą lauką, nes gal kažkur kokia nors rodyklė šviečia atskirai pakabinta. Gal Vilniuje ir kitaip, bet Kaune tai pilna tokių vietų, kur šviesoforai išbarstyti, toje pačioje sankryžoje į dvi puses nupieštos rodykles, į trečia pusę tuščias blynas kažkodėl be jokios rodyklės.
                            Aš tikriausiai esu dar sovietžmogis, kuris galvoja, kad šviesoforas su sekcijomis turi būti ant baltos lentos. Ir eismo informacija turi būti konkreti ir aiški, be dviprasmybių.

                            Comment


                              Arba Mockus kalba vėjus, arba žurnalistė rašo vėjus. Išvardintose sankryžose be rimtų infrastruktūrinių pakeitimų sekcijų įrengti neįmanoma.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Arba Mockus kalba vėjus, arba žurnalistė rašo vėjus. Išvardintose sankryžose be rimtų infrastruktūrinių pakeitimų sekcijų įrengti neįmanoma.
                                Net ir po šito pakeitimo, kai nereikalaujama sukti?

                                https://www.keliueismotaisykles.info...nuo-2019-11-01

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                  Net ir po šito pakeitimo, kai nereikalaujama sukti?

                                  https://www.keliueismotaisykles.info...nuo-2019-11-01
                                  Taip. Sekciją galima įrengti tik esant atskirai dešiniojo posūkio eismo juostai.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Taip. Sekciją galima įrengti tik esant atskirai dešiniojo posūkio eismo juostai.
                                    Tai kažkur teisiškai reglamentuota ?

                                    Comment


                                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                      Tai kažkur teisiškai reglamentuota ?
                                      Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse
                                      17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.
                                      Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Vis negaliu atsistebėt tuo šviesoforiniu absurdu. Matai degantį tuščią blyną, bet turi permesti akimis visą matomą lauką, nes gal kažkur kokia nors rodyklė šviečia atskirai pakabinta. Gal Vilniuje ir kitaip, bet Kaune tai pilna tokių vietų, kur šviesoforai išbarstyti, toje pačioje sankryžoje į dvi puses nupieštos rodykles, į trečia pusę tuščias blynas kažkodėl be jokios rodyklės.
                                        Aš tikriausiai esu dar sovietžmogis, kuris galvoja, kad šviesoforas su sekcijomis turi būti ant baltos lentos. Ir eismo informacija turi būti konkreti ir aiški, be dviprasmybių.
                                        Rašykit konkrečiai.

                                        Comment


                                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                          Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse

                                          Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.
                                          Ir ką gi tokio Vilnius išdarinėja su šviesoforais, kas prieštarautų KET?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X