Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    JAV šviesoforai montuojami tik už sankryžos (kiek man teko matyti) ir jie nemato problemos.
    Bet kuriuo atveju stato VIENĄ šviesoforą ir be reikalo nedubliuoja ir prieš ir už.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Bėda tame, kad KET neparašyti algoritmai. Jeigu net sprendžiant keblesnius KET klausimus valandomis diskutuoja specialistai, tai kaip elgtis eismo dalyviui, kai reikia priimti sprendimus sekundžių bėgyje.

      Kurioziškiausias mano matytas atvejis. "Beretė", retkarčiais vairuojantis automobilį mieste, sukant į kairę sustodavo prieš raudoną šviesoforą, nes "nu gi negalima važiuot per raudoną"
      Pagrindinė problema, kad dauguma yra išmokę situacijas ir pagal tai bando suprasti kokia taisykle vadovautis. O ne moka taisykles ir atitinkamoje situacijoje geba jas taikyti. Tikrai žinau ne vieną, kuris laikydamas egzaminus mokėsi tik spręsdamas testus, todėl tokiems susidūrus su situacija, kuri nėra įprasta ir dar nematyta testukuose yra problema suprasti kaip ir ką daryti.

      Taip ir didžioji dauguma yra įsikalę, kad "jeigu yra sekcija, tai sukti atitinkama kryptimi galima kai tik joje šviečia žalias signalas". Ir jie visiškai nežino nei kodėl būtent tai, nei koks punktas (jau nebegaliojantis) tą nusako. Todėl sakyti, kad čia blogi kažkokie taisyklių kurėjai, kurių niekas nesupranta yra labai netikslu ir klaidinga. Kadangi jokia nauja taisyklė neatsidaro, jokia nauja tvarka, sistema ar "algoritmas" nebuvo įvestas į taisykles. Tiesiog panaikintas vienas taisyklių punktas ir viskas.

      O dėl eismo dalyvių priimamų sprendimų ir logikos juos priimant tai čia labai plati ir didelė tema diskusijoms. Kiek nesusijęs pvz.: Ukmergės g. Vilniuje važiuojant link Centro ir norint išsukti į nuovažą link Ozo g., prieš nusukimą kabo (net sudubliuoti) kelio ženklai, kad į dešinę sukama iš pirmos (dešiniausios juostos). 80 proc. vairuotojų į dešinę kažkodėl ten suka iš antros juostos. Kodėl? Man tai nesuprantama. Nors kabo aiškūs kelio ženklai, o horizontalaus ženklinimo iš kurios juostos reikia važiuoti į dešinę - nėra. Juo labiau, kad ten niekas nepasikeitė, o į dešinę visada buvo važiuojama iš dešiniausios juostos. Tik anksčiau visi važiuodavo taip kaip rodo ženklai, dabar dauguma susigalvojo, kad reikia važiuoti kažkaip kitaip.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Kiek nesusijęs pvz.: Ukmergės g. Vilniuje važiuojant link Centro ir norint išsukti į nuovažą link Ozo g., prieš nusukimą kabo (net sudubliuoti) kelio ženklai, kad į dešinę sukama iš pirmos (dešiniausios juostos). 80 proc. vairuotojų į dešinę kažkodėl ten suka iš antros juostos. Kodėl? Man tai nesuprantama. Nors kabo aiškūs kelio ženklai, o horizontalaus ženklinimo iš kurios juostos reikia važiuoti į dešinę - nėra. Juo labiau, kad ten niekas nepasikeitė, o į dešinę visada buvo važiuojama iš dešiniausios juostos. Tik anksčiau visi važiuodavo taip kaip rodo ženklai, dabar dauguma susigalvojo, kad reikia važiuoti kažkaip kitaip.
        Turbut del kad toje juostoje prie pat posukio yra autobusu stotelė be ivažos, todel dažnai tenka sukt iš antros juostos kad nesirikiot prie pat autobuso nosies, o kai autobusu nera ipratimo klausimas.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

          Prisegiau foto iš oro uosto pusės važiuojant. Analogiškai važiuojant ir iš Lytagros pusės. Esmė, kad žalias signalas į kairę rodomas tik ant vieno šviesoforo. Vidurinis šviesoforas ciklus dubliuoja, bet yra be rodyklių, t.y. pagal naujas taisykles jam degant turiu teisę važiuoti į visas puses, nors akivaizdžiai sankryžą sureguliuota ne tam.
          Senas standartas, pagal kurį įrengti šviesoforai, leido šviesoforų, kurie be papildomų sekcijų, žalius signalus įrengti be rodyklių. Šiai dienai tai gali kelti neaiškumų. Vilniaus savivaldybė turėjo visose sankryžose, kuriose yra šviesoforai su papildomomis sekcijomis, įrengti juodas rodykles visuose šviesoforuose. Bet kaip esu minėjęs, konkursas suvėlavo ir darbai nusikėlė.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

            Senas standartas, pagal kurį įrengti šviesoforai, leido šviesoforų, kurie be papildomų sekcijų, žalius signalus įrengti be rodyklių. Šiai dienai tai gali kelti neaiškumų. Vilniaus savivaldybė turėjo visose sankryžose, kuriose yra šviesoforai su papildomomis sekcijomis, įrengti juodas rodykles visuose šviesoforuose. Bet kaip esu minėjęs, konkursas suvėlavo ir darbai nusikėlė.
            Bet tai visgi yra žadama tokias visas vietas pakeisti artimaiusiu metu?

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

              Bet tai visgi yra žadama tokias visas vietas pakeisti artimaiusiu metu?
              Taip, visam Vilniuje.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Skirtumas nuo lentelės, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui nereikės sustoti. Be to, tuo metu eismas Justiniškių g. iš kairės bus draudžiamas.
                Skirtumas nuo sekcijos, kad su rodykle dar buvo galima pasukti ir degant raudonai, dabar reikės laukti kol prasisuks programa.

                Ir jokių vilčių dėl jutiklių entelekto - šiandien ~11:00 pabandžiau įveikti dešinį posūkį iš Spaudos g. į Pilaitės pr. - su žalia lentele į visiškai tuščią prospektą būtų įsukę dvigubas kiekis automobilių.

                Comment


                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                  Ir jokių vilčių dėl jutiklių entelekto - šiandien ~11:00 pabandžiau įveikti dešinį posūkį iš Spaudos g. į Pilaitės pr. - su žalia lentele į visiškai tuščią prospektą būtų įsukę dvigubas kiekis automobilių.
                  Dvigubas kiekis įsuktų, jei vairuotojai važiuotų ir šviečiant sekcijai, bei šviečiant pagrindiniam žaliam "blynui". Bet 2/3 ten degant žaliai stovi ir "šaudo varnas".

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Dvigubas kiekis įsuktų, jei vairuotojai važiuotų ir šviečiant sekcijai, bei šviečiant pagrindiniam žaliam "blynui". Bet 2/3 ten degant žaliai stovi ir "šaudo varnas".
                    Matyt lopai dienos bėgyje netolygiai pasiskirsto, mano pastebėjimu buvo panašus kiekis, kaip ir nežinančių ką daryti su žalia lentele.

                    Comment


                      Pagal kokias normas programuojamos mygtuku uždegamos perėjos? Vienose iškart užsidega žalias, kitose 90 sekundžių laikmatis įsijungia, kurio daug kas neištveria išlaukti ir eina per raudoną, o po to tuščiai dega žalia sustandanti eimą.
                      Kas yra genijus tų 90 sek?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kas yra genijus tų 90 sek?
                        Žalioji banga. Kai mašinoj sėdi, tai norisi per visus žalius pravažiuoti.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Žalioji banga. Kai mašinoj sėdi, tai norisi per visus žalius pravažiuoti.
                          Tokiu atveju kitus kartus turėčiau pastebėti skirtingus laukimo laikus priklausomai nuo žalios bangos stadijos?
                          Kolkas tris kartus buvo apie 90 sek.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Tokiu atveju kitus kartus turėčiau pastebėti skirtingus laukimo laikus priklausomai nuo žalios bangos stadijos?
                            Kolkas tris kartus buvo apie 90 sek.
                            Kurioj vietoj?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Kurioj vietoj?
                              Pramonės pr. netoli policijos žieduko Chemijos g.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Dvigubas kiekis įsuktų, jei vairuotojai važiuotų ir šviečiant sekcijai, bei šviečiant pagrindiniam žaliam "blynui". Bet 2/3 ten degant žaliai stovi ir "šaudo varnas".
                                Vakar stabtelėjau prie šios sankryžos. Tai kas antram cikle stovi ir nevažiuoja per žalią.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Pramonės pr. netoli policijos žieduko Chemijos g.
                                  Pasidomėsiu.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Pagal kokias normas programuojamos mygtuku uždegamos perėjos? Vienose iškart užsidega žalias, kitose 90 sekundžių laikmatis įsijungia, kurio daug kas neištveria išlaukti ir eina per raudoną, o po to tuščiai dega žalia sustandanti eimą.
                                    Kas yra genijus tų 90 sek?
                                    Vat irgi įdomu. Vilniuje, Kalvarijų g., naktį apie 2h paspaudus mygtuką teko laukti apie minutę, nors eismas buvo nulinis. Jau norėjosi nusispjauti ir eiti per raudoną, bet sąžinės balsas kažkaip neleido vis tiek, ir sulaukiau. Irgi naktį žalioji banga taikoma?

                                    Comment


                                      Kas trukdo naktį įjungti mirksinčius geltonus šviesoforus?

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Vat irgi įdomu. Vilniuje, Kalvarijų g., naktį apie 2h paspaudus mygtuką teko laukti apie minutę, nors eismas buvo nulinis. Jau norėjosi nusispjauti ir eiti per raudoną, bet sąžinės balsas kažkaip neleido vis tiek, ir sulaukiau. Irgi naktį žalioji banga taikoma?
                                        Kokia vieta? Užklausiu.

                                        Comment


                                          Romas

                                          15. Siekiant užtikrinti eismo saugą, šviesoforai turi veikti nuolat (dieną ir naktį). Šviesoforai gali būti išjungti arba paliktas geltonas mirksintis režimas tik tuomet, jeigu reikia sumažinti išmetamųjų dujų kiekį bei važiavimo per sankryžą trukmę ir jeigu tuo metu jos reguliuoti nebūtina. Išjungus šviesoforus kelio savininkas (valdytojas) privalo užtikrinti saugias eismo sąlygas (Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės).


                                          Geltono mirksinčio šviesoforo signalo režimas gali būti įjungtas per anksti, išjungtas per vėlai. Dalis vairuotojų nežino, kad tuo metu tokia nereguliuojama sankryža tampa paprasta pėsčiųjų perėja ir reikia praleisti pėsčiuosius, nes nemoka KET ir nemoka važiuoti per nereguliuojamas sankryžas. Kadangi kelio savininkas nesugebės užtikrinti saugias eismo sąlygas esant neveikiančiam šviesoforui, todėl jis ir veikia visą parą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X