Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Net instruktoriai nežino KET...
    Tave tai stebina? Jeigu net kelių policija nežino KET, kur kažkada per TV aiškino kaip važiuoti per žiedą ne taip kaip nurodoma taisyklėse. Tai ką čia tie instruktoriai žinos? Kai atsinaujins klausimai Regitros testuose ir tada mokiniai nebemokės teisingai atsakyti, tuomet visi ir pasiaiškins kaip čia kas. O kol "testuku" programos neatsinaujino, tai ir klausimai nekyla.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tave tai stebina? Jeigu net kelių policija nežino KET, kur kažkada per TV aiškino kaip važiuoti per žiedą ne taip kaip nurodoma taisyklėse. Tai ką čia tie instruktoriai žinos? Kai atsinaujins klausimai Regitros testuose ir tada mokiniai nebemokės teisingai atsakyti, tuomet visi ir pasiaiškins kaip čia kas. O kol "testuku" programos neatsinaujino, tai ir klausimai nekyla.
      Prieš porą savaičių vedžiau seminarą vairavimo instruktoriams ir mokytojams. Nepasirodė kažkokia tamsi liaudis Jau buvo pasiskaitę straipsnius, kaip važiuoti per sankryžas nuo lapkričio 1 d., tai tik aptarėm

      Comment


        Jonavos - Nuokalnės g. sankryžoje panaikinti vieninteliai Kaune šviesoforai su papildomomis sekcijomis į kairę, kurių pagrindiniame žaliame signale nebuvo rodyklių. Vietoje jų įrengtas antras kairiojo posūkio šviesoforas.

        Prieš tai:



        Dabar:

        Comment


          Jonavos - Nuokalnės g. sankryža.

          Naujos papildomos sekcijos į dešinę vietoje lentelių su žaliomis rodyklėmis.

          Jonavos. g nuo centro pusės. Pėstiesiems žalias signalas užsidega kiekviename cikle, 1 s anksčiau nei transportui.

          Kai kurie vairuotojai dar abejoja, ar važiuoti. Užfiksavau keletą, kurie apvažiuoja stovinčius iš antros eilės:



          Kiti važiuoja lyg tai būtų įprasta:



          Iš Nuokalnės g. pėstiesiems žalias signalas uždegamas tik paspaudus mygtuką.

          Jei mygtukas nenuspaudžiamas, papildoma sekcija dega ir su žaliu, ir su raudonu signalu:



          Jei mygtukas nuspaudžiamas, papildoma sekcija dega tik su raudonu signalu:

          Comment


            Žiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.

            Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.

            Greitis atrodo didelis posūkyje, gal ir gerai, kad neskuba visur tokių kabint. Įdomu bus pasižiūrėti vietą, kur pėsčiųjų eismas intensyvesnis ir reguliuojama nauja tvarka.

            Comment


              Iš Jonavos gatvės ir anksčiau buvo leidžiama sukti į dešinę kartu su pėsčiaisiais. Čia jų ir mažai būna. Kas pasikeitė, tai, kad pėstieji dabar įgauna pirmumą, nes jiems žalias signalas uždegamas 1 s anksčiau nei transportui. Ir tai, kad į dešinę nebegalima sukti, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę.
              Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.12, 00:54.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Žiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.

                Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.
                Šiandien kaip tik buvau vienoj įmonėj, pro kurios langus matosi ši sankryža. Suka visi be problemų. Jei vienas kitas stabteli, tai pasižiūri, kad pagrindinis šviesoforas be rodyklių ir nuvažiuoja.
                Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.12, 15:27.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  O kaip ši situacija?



                  Audi dega žalia (nepamenu ten lyg rodyklė), Citroen irgi dega rodyklė, tad apsisukantys turėtu praleist? Kliūtis iš dešinės.
                  Bet net ir video girdėjosi (garsinis signalas), jei supratau teisingai, kad apsisukinėjantis nelabai patenkinti, kad jiems maišosi.

                  Comment


                    Parašė dinux Rodyti pranešimą

                    O kaip ši situacija?



                    Audi dega žalia (nepamenu ten lyg rodyklė), Citroen irgi dega rodyklė, tad apsisukantys turėtu praleist? Kliūtis iš dešinės.
                    Bet net ir video girdėjosi (garsinis signalas), jei supratau teisingai, kad apsisukinėjantis nelabai patenkinti, kad jiems maišosi.
                    Vadovaujantis KET:

                    163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
                    sukantis į dešinę turi praleisti apsisukantį.

                    Atkreipiau dėmesį į šią situaciją. Manau, kad tie garsiniai signalai ten nebuvo reikalingi, nes visi gražiai susidėliojo. Bet gal sukantis į kairę galvojo, kad sukantis į dešinę suka pagal lentelę, tai labiau susinervino Sukančiam į kairę yra atskiras šviesoforas:

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Vadovaujantis KET:



                      sukantis į dešinę turi praleisti apsisukantį.

                      Atkreipiau dėmesį į šią situaciją. Manau, kad tie garsiniai signalai ten nebuvo reikalingi, nes visi gražiai susidėliojo. Bet gal sukantis į kairę galvojo, kad sukantis į dešinę suka pagal lentelę, tai labiau susinervino Sukančiam į kairę yra atskiras šviesoforas:

                      O kaip žinot koks ten šviesoforas yra? Gi sukančiam gaunasi kad jei ten apsisuka per pagrindini žalia (arba per papildoma sekcija kartu su pagrindiniu žaliu, arba per triju sekciju šviesofora su rodyklėm i kaire) jis turi praleist apsisukančius, bet jei apsisukantiem degtu papildoma sekcija su raudonu tai jau atvirkščiai gaunasi kad sukantis turi pirmenybe.

                      Comment


                        Klausimas kadangi susijęs su šviesaforais, tai rašau čia: ar aš nemačiau/nesupratau (dairiausi stovint kamštyj, nemačiau), bet ar Kaune atvažiavus nuo Kauno pilies tilto ir norint sukti į A. Kriščiukaičio g, po pertvarkymo nebeliko šviesaforo reguliuojančio dešinį nusukimą (paliko tik tiesiai ir į kairę). Taip išeina, kad važiuoti galima visada tik reikia praleisti atvažiuojančius nuo Brastos g. arba Jurbarko g.? Bet kaip tada su einančiais per perėją?

                        Comment


                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                          O kaip žinot koks ten šviesoforas yra? Gi sukančiam gaunasi kad jei ten apsisuka per pagrindini žalia (arba per papildoma sekcija kartu su pagrindiniu žaliu, arba per triju sekciju šviesofora su rodyklėm i kaire) jis turi praleist apsisukančius, bet jei apsisukantiem degtu papildoma sekcija su raudonu tai jau atvirkščiai gaunasi kad sukantis turi pirmenybe.
                          Galimos šios situacijos:

                          Click image for larger version

Name:	Susikertantys posukiai.jpg
Views:	1
Size:	94,5 kB
ID:	1762831

                          Apsisukantysis niekada negali būti tikras, kad jam pirmumas, tai dėl saugumo reiktų visuomet praleisti sukantįjį į dešinę. Sukantysis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija turi duoti kelią, nes jam tai nurodo KET 163 punktas. Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.

                          Iš principo chaosą į visą šitą reikalą įneša KET 163 p. Pvz., Vokietija jo neturi. Pas vokiečius žalia rodyklė rodo pirmumą, tad sukantysis į dešinę visuomet turi pirmumą, o apsisukantysis pagal konkretų KET punktą turi duoti kelią visiems eismo dalyviams (analogiškai kaip pas mus taisyklė važiuojančiam atbulam).

                          Comment


                            Parašė Auwris Rodyti pranešimą
                            Klausimas kadangi susijęs su šviesaforais, tai rašau čia: ar aš nemačiau/nesupratau (dairiausi stovint kamštyj, nemačiau), bet ar Kaune atvažiavus nuo Kauno pilies tilto ir norint sukti į A. Kriščiukaičio g, po pertvarkymo nebeliko šviesaforo reguliuojančio dešinį nusukimą (paliko tik tiesiai ir į kairę). Taip išeina, kad važiuoti galima visada tik reikia praleisti atvažiuojančius nuo Brastos g. arba Jurbarko g.? Bet kaip tada su einančiais per perėją?
                            Taip, įrengtas naujas šviesoforas su rodyklėmis tiesiai ir į kairę. Į dešinę nebeliko lentelės su žalia rodykle, įrengta trikampė salelė ir kelio ženklas "Duoti kelią". Sukant į dešinę pėsčiuosius reikia praleisti nereguliuojamoje perėjoje (zebrą turėtų artimiausiu metu nubraižyti).

                            Click image for larger version

Name:	20191112_085901.jpg
Views:	1
Size:	88,7 kB
ID:	1762833

                            Comment


                              Hmm, tokiose vietose, kur kelias daro lanką ir akivaizdžiai nesimato perėjos galėtų vis tik būti įrengiamos perėjos su skydais. Taip pat išskirtų perėją kaip nereguliuojamą. Tiesa, ne tokiais kaip šiuo metu Kaune visur pridėliojo, o užtektų tik apvadų. Kitur kur matomumas geras ir ypač ten kur yra salelės ir tik viena juosta važiavimo kryptimi, ten skydų, sakyčiau, nereikia. Skydai turėtų būti pritaikomi, išpildžius tam tikrus kriterijus.

                              Kitas klausimas. Ar prasminga įrengti perėjų ženklus reguliuojamoms perėjoms? Gal tokiais atvejais kai nėra perėjų ženklų ties šviesoforais, jau ir skydų nereikėtų ten kur tarp reguliuojamų perėjų atsiranda nereguliuojama?
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 00:36.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Ar prasminga įrengti perėjų ženklus reguliuojamoms perėjoms? Gal tokiais atvejais kai nėra perėjų ženklų ties šviesoforais, jau ir skydų nereikėtų ten kur tarp reguliuojamų perėjų atsiranda nereguliuojama?
                                Europoje, išskyrus buvusias tarybines šalis ir Suomiją, mano žiniomis reguliuojamose perėjose kelio ženklai "Pėsčiųjų perėja" neįrengiami.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Europoje, išskyrus buvusias tarybines šalis ir Suomiją, mano žiniomis reguliuojamose perėjose kelio ženklai "Pėsčiųjų perėja" neįrengiami.
                                  Peržiūrėjau StreetView:
                                  bent jau vietomis įrengiami ir Lenkijoje, Rumunijoje, bei Slovakijoje. Kitur nerandu.

                                  Suomija net ir tuo požiūriu toks truputį posovietinis Honkongas, o Talinas Šenženas
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 20:38.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X