Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Net instruktoriai nežino KET...
    Tave tai stebina? Jeigu net kelių policija nežino KET, kur kažkada per TV aiškino kaip važiuoti per žiedą ne taip kaip nurodoma taisyklėse. Tai ką čia tie instruktoriai žinos? Kai atsinaujins klausimai Regitros testuose ir tada mokiniai nebemokės teisingai atsakyti, tuomet visi ir pasiaiškins kaip čia kas. O kol "testuku" programos neatsinaujino, tai ir klausimai nekyla.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tave tai stebina? Jeigu net kelių policija nežino KET, kur kažkada per TV aiškino kaip važiuoti per žiedą ne taip kaip nurodoma taisyklėse. Tai ką čia tie instruktoriai žinos? Kai atsinaujins klausimai Regitros testuose ir tada mokiniai nebemokės teisingai atsakyti, tuomet visi ir pasiaiškins kaip čia kas. O kol "testuku" programos neatsinaujino, tai ir klausimai nekyla.
      Prieš porą savaičių vedžiau seminarą vairavimo instruktoriams ir mokytojams. Nepasirodė kažkokia tamsi liaudis Jau buvo pasiskaitę straipsnius, kaip važiuoti per sankryžas nuo lapkričio 1 d., tai tik aptarėm

      Comment


        Jonavos - Nuokalnės g. sankryžoje panaikinti vieninteliai Kaune šviesoforai su papildomomis sekcijomis į kairę, kurių pagrindiniame žaliame signale nebuvo rodyklių. Vietoje jų įrengtas antras kairiojo posūkio šviesoforas.

        Prieš tai:



        Dabar:

        Comment


          Jonavos - Nuokalnės g. sankryža.

          Naujos papildomos sekcijos į dešinę vietoje lentelių su žaliomis rodyklėmis.

          Jonavos. g nuo centro pusės. Pėstiesiems žalias signalas užsidega kiekviename cikle, 1 s anksčiau nei transportui.

          Kai kurie vairuotojai dar abejoja, ar važiuoti. Užfiksavau keletą, kurie apvažiuoja stovinčius iš antros eilės:



          Kiti važiuoja lyg tai būtų įprasta:



          Iš Nuokalnės g. pėstiesiems žalias signalas uždegamas tik paspaudus mygtuką.

          Jei mygtukas nenuspaudžiamas, papildoma sekcija dega ir su žaliu, ir su raudonu signalu:



          Jei mygtukas nuspaudžiamas, papildoma sekcija dega tik su raudonu signalu:

          Comment


            Žiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.

            Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.

            Greitis atrodo didelis posūkyje, gal ir gerai, kad neskuba visur tokių kabint. Įdomu bus pasižiūrėti vietą, kur pėsčiųjų eismas intensyvesnis ir reguliuojama nauja tvarka.

            Comment


              Iš Jonavos gatvės ir anksčiau buvo leidžiama sukti į dešinę kartu su pėsčiaisiais. Čia jų ir mažai būna. Kas pasikeitė, tai, kad pėstieji dabar įgauna pirmumą, nes jiems žalias signalas uždegamas 1 s anksčiau nei transportui. Ir tai, kad į dešinę nebegalima sukti, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę.
              Paskutinis taisė dsanto; Vakar, 00:54.

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Žiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.

                Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.
                Šiandien kaip tik buvau vienoj įmonėj, pro kurios langus matosi ši sankryža. Suka visi be problemų. Jei vienas kitas stabteli, tai pasižiūri, kad pagrindinis šviesoforas be rodyklių ir nuvažiuoja.
                Paskutinis taisė dsanto; Vakar, 15:27.

                Comment

                Working...
                X