Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šviesoforų lentelės klaipėdiečiams tapo galvosūkiu

    Anot D. Aleksandrovo, Klaipėdoje dar nėra įrengta šviesoforų, kurių pagrindinis žalias signalas būtų be rodyklių, bet su papildoma sekcija į dešinę. Tačiau neatmetama galimybė, kad tokių šviesoforų gali atsirasti, kai bus nuimtos lentelės su žaliomis rodyklėmis.
    https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...po-galvosukiu/

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą

      prie STOP sustojęs nepamatysi sekcijos?
      Sustojus prie STOP juostos niekada nematau šviesoforo sankryžose, įrengtose pagal naujas taisykles. Turiu kaip garnys lenkti galvą į apačią ir dar į šoną, kad pamatyčiau. Gal su kitais automobiliais kitaip, bet mano atveju tai nesuvokiamas nepatogumas.

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

        Sustojus prie STOP juostos niekada nematau šviesoforo sankryžose, įrengtose pagal naujas taisykles. Turiu kaip garnys lenkti galvą į apačią ir dar į šoną, kad pamatyčiau. Gal su kitais automobiliais kitaip, bet mano atveju tai nesuvokiamas nepatogumas.
        Stovėdamas pirmoj juostoj nematai šviesoforo dešinėje?

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Stovėdamas pirmoj juostoj nematai šviesoforo dešinėje?
          Taip. Tiek pirmoj, tiek kitose juostose. Užstoja galinio vaizdo veidrodėlis ir/arba automobilio stogas.

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

            Taip. Tiek pirmoj, tiek kitose juostose. Užstoja galinio vaizdo veidrodėlis ir/arba automobilio stogas.
            Man irgi, bet mėgstu sedėti aukštai, gal jei nuleisti sėdynę būtų geriau...

            Comment


              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Sustojus prie STOP juostos niekada nematau šviesoforo sankryžose, įrengtose pagal naujas taisykles. Turiu kaip garnys lenkti galvą į apačią ir dar į šoną, kad pamatyčiau. Gal su kitais automobiliais kitaip, bet mano atveju tai nesuvokiamas nepatogumas.
              Taigi rekomenduojama sustoti ten, kur matosi, t.y. už keliasdešimt metrų nuo sankryžos.

              P.S. aš irgi daug kur nematau, bet ko nepadarysi dėl saugumo.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Taigi rekomenduojama sustoti ten, kur matosi, t.y. už keliasdešimt metrų nuo sankryžos.
                Gal geriau tokiu atveju palikti mašiną kieme ir važiuoti VT

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Gal geriau tokiu atveju palikti mašiną kieme ir važiuoti VT
                  Negaliu, darbo reikalais dažnai važiuoju.
                  Beje, fūristai irgi skundžiasi.
                  Geriau prigalvosim kažką , kad tik pateisinti prastą įrengimą
                  Paskutinis taisė Sula; 2019.11.06, 10:31.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Taigi rekomenduojama sustoti ten, kur matosi, t.y. už keliasdešimt metrų nuo sankryžos.

                    P.S. aš irgi daug kur nematau, bet ko nepadarysi dėl saugumo.
                    Aš irgi įprastai sustoju bent 10m iki STOP juostos, kad matyti šviesoforą, nes kitaip nematau nepersisukęs, bet kas blogiausia, daug kur indukciniai detektoriai sankryžose yra įrengti prie pat STOP juostos, todėl tenka dažnai matyti kaip kažkas sustoja gerokai prieš detektorių ir savaime aišku, šviesoforas nepajaučia, kad stovi eilutė laukiančiųjų.

                    Comment


                      Vilniuje tai dar tokių sankryžų nėra daug. Kaune tokių daugiau negu pusė (apie 50). Kasdien važiuoju įvairiais maršrutais ir niekur man nereikia sustoti nė vieno metro toliau nuo Stop linijos. Nors vairuoju Audi TT žemu stogu (stoglangio nėra, jeigu ką ). Sustoju lygiai prieš Stop liniją. Va ką pastebiu, tai, kad žmonės nežiūri į šoninius šviesoforus. Elementari situacija su apsaugotu posūkiu į kairę. Vienas šviesoforas yra virš eismo juostos, kitas - kairėje pusėje salelėje. Ne kartą pastebėjau, kad vairuotojai tokiu atveju žiūri ne į salelės šviesoforą, kuris jam skirtas, bet užvertęs galvą į viršų.

                      Comment


                        Na aš vairuoju mažesnę mašiną ir gaunasi, kad sėdžiu aukštai tai į viršų matau nedaug. Šoninius dažniausiai užstoja kažkas, visa laimė, kad mano kasdieniam maršrute dauguma šviesoforų su dubliuojančias už sankryžos, gal išskyrus Griunvaldo g. kur dažnai tenka naudoti signalą arba tam, kad užsidegus žaliai (kuri dega labai trumpai) kažkas priekyje pradėtų važiuoti arba tam, kad įspėti jog nevažiuotų per raudoną (o ten dažnas reikalas nes nematant šviesoforo bando vadovautis pėsčiųjų šviesoforais). Griunvaldo gatvėje tai ir indukcinis detektorius yra labai arti šviesoforo ir dar šoninį šviesoforą užstoja apšvietimo stulpas.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          niekur man nereikia sustoti nė vieno metro toliau nuo Stop linijos.
                          Tikėtina, kad esate neaukštas ir mėgstate vairuoti beveik atsigulęs . Beje, kairėje pusėje šviesoforai man matosi pakenčiamai. Dešinėje ir viršuje kaip ir kitiems - trukdo stogas/ galinio vaizdo veidrodėlis.
                          Paskutinis taisė Austras; 2019.11.06, 11:13. Priežastis: Citavimas

                          Comment


                            Parašė Austras Rodyti pranešimą
                            Tikėtina, kad esate neaukštas ir mėgstate vairuoti beveik atsigulęs . Beje, kairėje pusėje šviesoforai man matosi pakenčiamai. Dešinėje ir viršuje kaip ir kitiems - trukdo stogas/ galinio vaizdo veidrodėlis.
                            Pirmas stovėdamas prie Stop linijos beveik niekada nematau šviesoforų viršuje, tai žiūriu į šoną, jei tą turėjote omenyje

                            Elementari dažna situacija. Stoviu pirmoje juostoje prie Stop linijos. Antroje juostoje vairuotojas atsitraukęs per 3 metrus. Žmogau, žiūrėk į dešinįjį šviesoforą, aš tau jo tikrai neužstoju

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Pirmas stovėdamas prie Stop linijos beveik niekada nematau šviesoforų viršuje, tai žiūriu į šoną, jei tą turėjote omenyje

                              Elementari dažna situacija. Stoviu pirmoje juostoje prie Stop linijos. Antroje juostoje vairuotojas atsitraukęs per 3 metrus. Žmogau, žiūrėk į dešinįjį šviesoforą, aš tau jo tikrai neužstoju
                              Jis atsitraukęs, nes nemato to tavo dešinio šviesoforo. Arba turi pasilenkti, kad netrukdytų jo paties automobilio stogas/veidrodėlis.

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                Jis atsitraukęs, nes nemato to tavo dešinio šviesoforo. Arba turi pasilenkti, kad netrukdytų jo paties automobilio stogas/veidrodėlis.
                                Tokiu atveju aš važiuoju iki Stop linijos ir pasilenkiu, jeigu reikia. Reikia galvoti ir apie kitus, stovinčius iš galo.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                  Pirmas stovėdamas prie Stop linijos beveik niekada nematau šviesoforų viršuje, tai žiūriu į šoną, jei tą turėjote omenyje
                                  Turiu omenyje, kad stovėdamas dešineje juostoje prie STOP linijos, per a/m stogą nematau ir viršutinio, ir dešinio šviesoforų. Ne aš vienas toks.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Beje, fūristai irgi skundžiasi.
                                    Kaip tik didelių transporto priemonių vairuotojams yra patogiau. Aukšta sėdėjimo vieta, didelis langas. Čia tai visai nesupratau

                                    Comment


                                      Parašė Austras Rodyti pranešimą

                                      Kai kuriose sankryžose taip. Man net ir vidinis galinio vaizdo veidrodėlis dalį matomumo užstoja.
                                      Spėju ne tik tau. Vidinis galinio vaizdo veidrodėlis man visose sankryžose su tais durnais šviesoforais užstoją visą dešinėje kelio pusėje esantį šviesoforą. Bet bendrai paėmus tai turint omeny ant kiek tragedija yra tie nauji šviesoforai tai čia tik dar vienas papildomas trūkumas.
                                      Paskutinis taisė Kukumalu; 2019.11.06, 12:20.

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                        Kaip tik didelių transporto priemonių vairuotojams yra patogiau. Aukšta sėdėjimo vieta, didelis langas. Čia tai visai nesupratau
                                        Irgi nesimato viršutinio šviesoforo.
                                        Beje, žmonės išmalę pusę Europos, ten kažkodėl tokių bėdų nelabai pasitaiko.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Irgi nesimato viršutinio šviesoforo.
                                          Beje, žmonės išmalę pusę Europos, ten kažkodėl tokių bėdų nelabai pasitaiko.
                                          Čia leisiu nesutikt. Prasilenkia su logika. Bet likim kiekvienas prie savo nuomonės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X