Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Papildoma sekcija jau įrengta ir sankryžoje prie Megos, posūkiui į Vytėnus:

    Click image for larger version

Name:	20190929_142132.jpg
Views:	1
Size:	128,5 kB
ID:	1751746
    Click image for larger version

Name:	20190929_142143.jpg
Views:	1
Size:	148,9 kB
ID:	1751747

    Comment


      Papildomos sekcijos jau yra ir prie geležinkelio stoties. Šiuo metu sukti į kaire atvažiuojant Vytauto pr galima dviem juostom, tačiau dabar ten įrengė papildomą sekciją, tai tikriausiai vėliau paliks po 1 juostą posukiui į abi puses.

      Comment


        Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
        Papildomos sekcijos jau yra ir prie geležinkelio stoties. Šiuo metu sukti į kaire atvažiuojant Vytauto pr galima dviem juostom, tačiau dabar ten įrengė papildomą sekciją, tai tikriausiai vėliau paliks po 1 juostą posukiui į abi puses.
        Taip, iš Vytauto pr. pirmos juostos bus leidžiama sukti tik į dešinę. Taip pat planuojama įrengti trikampę salelę, kad ši papildoma sekcija degtų nuolat, t.y. srautas Tunelio g. nuo turgaus pusės, važiuojantis tiesiai link tilto, važiuotų tiesiai antra ir trečia juostomis, o pirma juosta liktų apsaugota ir sukantys iš Vytauto pr. į dešinę galėtų tai netrukdomai daryti nuolat. Tai dešiniojo posūkio pralaidumas ne tik kad nesumažės, bet ir padidės. Nes dabar sukantiems į dešinę karts nuo karto trukdo norintys sukti į kairę iš pirmos juostos. O degant raudonam signalui, reikia stabtelti prie lentelės. O kas trukdė tokį saugų sprendimą padaryti anksčiau? Užkabino lentelę ir ramu. Tereikėjo jas uždrausti nuo sausio 1 d., ir iškart atsirado gerų minčių.
        Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.03, 16:09.

        Comment


          Sekcija, atrodo, būtų prasminga ir nuo Tunelio g. Gal ji jau užkabinta?
          Sekcija tiesiai nuo M. K. Čiurlionio tilto pusės į Tunelio g. kaip supratau būtų per daug Kažkada tas jau lyg buvo išdiskutuota, kad toks sprendimas sukeltų keblumų rikiuotis troleibusams.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Sekcija, atrodo, būtų prasminga ir nuo Tunelio g. Gal ji jau užkabinta?
            Sekcija tiesiai nuo M. K. Čiurlionio tilto pusės į Tunelio g. kaip supratau būtų per daug Kažkada tas jau lyg buvo išdiskutuota, kad toks sprendimas sukeltų keblumų rikiuotis troleibusams.
            Taip, nuo Tunelio g. irgi turi būti užkabinta ir pagal Tomas321 postą supratau, kad ji kabo.

            Papildomos sekcijos tiesiai nenumato Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės.
            Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.03, 19:37.

            Comment


              Papildomos sekcijos į dešinę jau įrengtos Baltijos g. - Žemaičių pl. - Grušo g. sankryžoje Kaune, posūkiams iš Baltijos g. į Žemaičių pl.:

              Click image for larger version  Name:	20191003_155215.jpg Views:	1 Size:	193,6 kB ID:	1752225

              ... ir iš Žemaičių pl. į Baltijos g.:

              Click image for larger version  Name:	IMG_20191003_155303.jpg Views:	1 Size:	150,7 kB ID:	1752226

              Comment


                Partizanų g. link SAVO ties Pramonės pr. be papildomos sekcijos būtų peilis eismui. Iš vis nemalonus vaizdelis, kai ant pirmos juostos sustojusios mašinos dviem eilėm piko metu. Įdomu ar padarys dešinį posūkį su papildoma sekcija Partizanų g. link Dvarčionių Keramikos (stotelės)

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Partizanų g. link SAVO ties Pramonės pr. be papildomos sekcijos būtų peilis eismui. Iš vis nemalonus vaizdelis, kai ant pirmos juostos sustojusios mašinos dviem eilėm piko metu. Įdomu ar padarys dešinį posūkį su papildoma sekcija Partizanų g. link Dvarčionių Keramikos (stotelės)
                  Partizanų g. nuo Dvarčionių keramikos tikrai bus papildoma sekcija. Dėl kitos Partizanų g. pusės nėra aišku.

                  Comment


                    Pavyko užfiksuoti dar 8 naujas papildomas sekcijas Kaune. Iki šio momento iš viso jų pastebėjau jau 21.

                    Pasirodo, papildomos sekcijos yra ir Minkovskių - Čiurlionio tilto nuvažiavimo sankirtoje.

                    Nuo Čiurlionio tilto pusės:

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_133534.jpg Views:	1 Size:	183,9 kB ID:	1752582

                    Minkovskių g., nuo Aleksoto pusės. Dabar čia yra leidžiama sukti į dešinę iš antros juostos. Po lapkričio 1 d. antra juosta bus važiuojama tik tiesiai:

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_133238.jpg Views:	1 Size:	149,7 kB ID:	1752583

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_133309.jpg Views:	1 Size:	128,3 kB ID:	1752584

                    Jau minėta Vytauto pr. - Čiurlionio g. sankryža.

                    Čiurlionio g., nuo Tunelio g. pusės:

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_134802.jpg Views:	1 Size:	176,5 kB ID:	1752585

                    Vytauto pr. Dabar iš pirmos juostos leidžiama sukti ir į kairę. Po lapkričio 1 d. bus įrengta trikampė salelė, iš pirmos juostos bus galima sukti tik į dešinę, o papildoma sekcija į dešinę degs nuolat:

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_134552.jpg Views:	1 Size:	156,0 kB ID:	1752586

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_134259.jpg Views:	1 Size:	187,0 kB ID:	1752587

                    Comment


                      Papildoma sekcija jau sumontuota ir Karaliaus Mindaugo - Kaunakiemio (Prietilčio) g. sankryžoje iš Karaliaus Mindaugo pr. pusės:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_135537.jpg
Views:	1
Size:	143,4 kB
ID:	1752590

                      Taip pat Raudondvario pl. - Vakarinio aplinkkelio sankryžoje iš Raudondvario pl. pusės:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_141150.jpg
Views:	1
Size:	169,3 kB
ID:	1752591

                      Savanorių pr. - Aukštaičių - Zanavykų g. sankryžoje iš Zanavykų g., pusės:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_142951.jpg
Views:	1
Size:	161,5 kB
ID:	1752592

                      Bei Žukausko - Lukšio g. sankryžoje iš Žukausko g. pusės (nuo Šiaurės pr.):

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_143849.jpg
Views:	1
Size:	174,5 kB
ID:	1752593

                      Comment


                        Klaipėdoje rekonstruojama Liepų gatvė nuo geležinkelio viaduko iki geležinkelio pervažos. Išmintingieji (kaip gražiai pavadinti, kai daro nesąmones?) projektuotojai taip suprojektavo naujuosius šviesoforus sankryžoje su Šiaurės prospektu, kad jau pirmą jo įjungimo dieną užsikimšo viskas iš visų pusių. Po skubaus išmintingosios valdžios pasitarimo buvo nuspręsta atstatyti iki tol buvusį šviesoforo ciklą, kartu sugrąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis.

                        Esamos fazės. Abu dešinieji posūkiai yra su lentelėmis su žalia rodykle.




                        Kodėl gerai funkcionuojančiai sankryžai reikėjo modeliuoti naujas šviesoforų fazes? Vienas iš variantų (nenaudojus kompiuterinių modeliavimo programų), kokios galėtų būti fazės jas minimaliai pakeitus (apsaugojus kairįjį posūkį Liepų g.->Šiaurės pr.) ir panaikinus lenteles. Punktyrinė linija - neapsaugotas dešinysis posūkis, linija be tarpų - apsaugotas dešinysis posūkis pagal papildomą sekciją.



                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Klaipėdoje rekonstruojama Liepų gatvė nuo geležinkelio viaduko iki geležinkelio pervažos. Išmintingieji (kaip gražiai pavadinti, kai daro nesąmones?) projektuotojai taip suprojektavo naujuosius šviesoforus sankryžoje su Šiaurės prospektu, kad jau pirmą jo įjungimo dieną užsikimšo viskas iš visų pusių. Po skubaus išmintingosios valdžios pasitarimo buvo nuspręsta atstatyti iki tol buvusį šviesoforo ciklą, kartu sugrąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis.

                          Esamos fazės. Abu dešinieji posūkiai yra su lentelėmis su žalia rodykle.




                          Kodėl gerai funkcionuojančiai sankryžai reikėjo modeliuoti naujas šviesoforų fazes? Vienas iš variantų (nenaudojus kompiuterinių modeliavimo programų), kokios galėtų būti fazės jas minimaliai pakeitus (apsaugojus kairįjį posūkį Liepų g.->Šiaurės pr.) ir panaikinus lenteles. Punktyrinė linija - neapsaugotas dešinysis posūkis, linija be tarpų - apsaugotas dešinysis posūkis pagal papildomą sekciją.


                          O tai kokias fazes jie buvo sugalvoję? Tai dažna problema, kad numatomos neteisingos fazės ir visi puola pykti dėl pablogėjusio eismo. Kartais tiesiog reikia duoti laiko rangovui tinkamai sureguliuoti srautus (nesakau, kad taip yra šiuo atveju, nes nežinau šios sankryžos). Na ir tada savivaldybė, užuot ieškojusi sprendimo, kaip tinkamai sureguliuoti eismą, sukabina lenteles ir visi patenkinti, laimingi, nestresuoja

                          Pasiūlyk savivaldybei papildomas sekcijas.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
                            Click image for larger version Name:	garazai_taikoje.jpg Views:	1 Size:	51,5 kB ID:	1749810

                            2016 m. jūsų video
                            https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
                            Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašyta
                            Įtariu, dėl ko įvyksta avarijos šioje sankryžoje. Įrengus neteisėtai lentelę, išimtos rodyklės iš dešiniojo posūkio šviesoforų raudonų signalų.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_113627.jpg
Views:	1
Size:	131,6 kB
ID:	1752598

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_112505.jpg
Views:	1
Size:	80,8 kB
ID:	1752599

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_112502.jpg
Views:	2
Size:	80,0 kB
ID:	1752600

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_112455.jpg
Views:	1
Size:	78,9 kB
ID:	1752601

                            Vairuotojas, stovintis antroje juostoje, gali žiūrėti į dešinėje esantį šviesoforą ir mato raudoną signalą be rodyklių. Kai užsidega žalias į dešinę, vairuotojas gali nepastebėti, kad užsidega žalia rodyklė, nes prieš tai šviesoforas degė be rodyklių. Ir nuvažiuoja tiesiai... O tada bum, ir apsivertimų yra buvę. Rimtesni žmonės galėtų į teismą savivaldybę paduoti už neteisingai įrengtus šviesoforus.

                            Antradienį popiet „Kas vyksta Kaune“ redakcija sulaukė skaitytojų pranešimo apie eismo įvykį Garažų ir Taikos gatvių sankryžoje. Avarijos metu „Ford“ markės automobilis apsivertė ant stogo.
                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/07/...lis-ant-stogo/

                            Kaip pranešė Kauno apskrities policija, mokinio vairuojamas mokomasis sunkvežimis „MAN“ susidūrė su vyro vairuojamu automobiliu „Škoda Yeti“. Patikslintais duomenimis, į gydymo įstaigą pristatyti trys asmenys: „Škoda“ automobilio vairuotojas (gim. 1960 m.), keleivė (gim. 1959 m.) ir sunkvežimį vairavęs mokinys (gim. 1983 m.).
                            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...156354/4064322

                            „Audi A4“ ir „Honda CR-V“ markių automobiliai rėžėsi vienas į kitą Taikos prospekto ir Garažų gatvės sankryžoje, netoli automobilių turgaus. Po smūgio „Audi“ užlėkė ant šaligatvio ir vos išvengė ssusidūrimo su metaliniu gatvės apšvietimo stulpu. Abu automobiliai visiškai suniokoti. Nukentėjo „Audi“ keleivis, jis nugabentas į ligoninę. Kas kaltas dėl eismo įvykio, aiškinasi pareigūnai. Visose gatvėse ties nelaimės vieta susidarė didelės spūstys.
                            https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...eivis-6831644/

                            Comment


                              Taikos - Garažų g. sankryža.

                              Filmuota 2015 m.:



                              Filmuota šiandien:

                              Comment


                                Tai ne vienintelė sankryža Kaune, kur iš dešiniojo šviesoforo signalo išimtos rodyklės.

                                Savanorių pr, - Žemaičių g. sankryža iš Žemaičių g. nuo Prisikėlimo bažnyčios pusės. Susidaro situacijos, kai antrai juostai dega žalias signalas be rodyklių, o pirmai juostai raudonas signalas be rodyklių:



                                Jonavos - Kalpoko g. sankryža:





                                Sankryža prie Megos:

                                Comment


                                  Vilniuje, Šeškinėje, prie Senukų

                                  Comment


                                    Gal sulauks tos sankryžos papildomų sekcijų (išmanių rodyklių). Arba grąžins atgal senas tvarkas.

                                    Čia jau kitas lygis taip įrenginėt šviesoforus

                                    Comment


                                      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje, Šeškinėje, prie Senukų
                                      Įdomu kaip veikia čia dešinė sekcija. Jei uždega pagr. šviesoforą raudoną, o dešinę sekciją palieka žalią, tai primena lenkišką tvarką. Jei atvirkščiai - tai ehm... latvišką (šiaip posovietinę).

                                      Atrodo, kad Vilniuje šviesoforų reguliuotojai sėdi tam pačiam darbe nuo 1970-ųjų metų, tai laikosi labai groteskiškos (pertekliniai apsaugoti posūkiai) ar konservatyvios (meilė papildomoms sekcijoms) nuomonės kaip reikia įrenginėti šviesoforus.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.06, 00:15.

                                      Comment


                                        Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje, Šeškinėje, prie Senukų
                                        Aha, esu matęs šį „šedevrą“ Čia buvo savivaldybės noras parodyti, kad tiek kairysis, tiek dešinysis posūkiai apsaugoti. Tokiems atvejams dabar galima panaudoti unikalias trijų krypčių rodykles viename signale.

                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        Įdomu kaip veikia čia dešinė sekcija. Jei uždega pagr. šviesoforą raudoną, o dešinę sekciją palieka žalią, tai primena lenkišką tvarką. Jei atvirkščiai - tai ehm... latvišką (šiaip posovietinę).

                                        Atrodo, kad Vilniuje šviesoforų reguliuotojai sėdi tam pačiam darbe nuo 1970-ųjų metų, tai laikosi labai groteskiškos (pertekliniai apsaugoti posūkiai) ar konservatyvios (meilė papildomoms sekcijoms) nuomonės kaip reikia įrenginėti šviesoforus.
                                        Visi žali signalai įsijungia ir išsijungia vienu metu. Jokio atskiro valdymo nėra.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Gal sulauks tos sankryžos papildomų sekcijų (išmanių rodyklių). Arba grąžins atgal senas tvarkas.

                                          Čia jau kitas lygis taip įrenginėt šviesoforus
                                          Kai nuims lenteles, grąžins juodas rodykles į raudonus signalus. Gal pasibaigs tos kraupios avarijos Taikos - Garažų sankryžoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X