Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Dėl Partizanų g., jo supainiojau, turėjau omeny šiuo metu yra atskiras šviesoforas virš dešinės juostos, bet be rodyklių. Turėjau klausimą, ar jį planuoja pritaikyti kaip dešinio posūkio šviesoforą ar prikabinti papildomą sekciją į dešinę Kaip suprantu bus kabinama papildoma sekcija.Tik dabar nelabai suprantu (matyt kažko dar nežinau), kam reikia kabinti dešinę sekciją, jei galima sutvarkyti patį šviesoforą taip, kad jis būtų skirtas tik dešiniąjam posūkiui? Aš suprantu atvejus, kai yra dešinėje pėsčiųjų perėja ir dešinys posūkis gaunasi neapsaugotas, bet kam sekcija reikalinga sukant iš Partizanų g. į Pramonės pr. kur nėra dešinėje perėjos? Važiuojant nuo Savo į Pramonės pr., man būtų kaip ir aišku (jei tokią įrengs/įrengtų)

    Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
    Click image for larger version Name:	garazai_taikoje.jpg Views:	1 Size:	51,5 kB ID:	1749810

    2016 m. jūsų video
    https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
    Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašyta
    Dėl Partizanų. Dešiniojo posūkio šviesoforo ir papildomos sekcijos į dešinę skirtumas yra tas, kad degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliai rodyklei, negali būti kartu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis. Partizanų g. abi pusės leidžiamos vienoje fazėje, todėl dešiniojo apsaugoto posūkio iš Partizanų g. į Pramonės pr. link Muravos tuo metu nebūtų galima leisti. Įrengus papildomą sekciją į dešinę, dešinysis posūkis būtų leidžiamas degant žaliam skritulio formos signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Tuo pat metu gali būti leidžiamas kairysis neapsaugotas posūkis iš Partizanų g. nuo Savo.

    Dėl Urmo bazės tai pyyyp! Nežinojau, kad čia padarė tokią parodiją. Įtariu, kad ten iš raudono signalo išimta rodyklė, o geltoname ir žaliame signaluose rodyklės yra. Lentelė čia įrengta pažeidžiant du šviesoforų įrengimo taisyklių punktus. Nu kaip kitaip sukontroliuoti savivaldybes, jei ne panaikinant lenteles iš viso...

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Pabandysiu jų užklausti. O ką turi omeny, kad jiems ne tas galvoje?
      PoDV teisingai atsakė. Vėluoja esami darbai ir projektai, + dėmesys nukreiptas į grandiozinius projektus, kurie turėtų pakeisti visą miesto susisiekimo sistemą. Tad kas čia terliosis su kažkokiom sekcijom

      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Pvz. man asmeniškai labiausiai aktuali jungtis Klaipėdoje yra Baltijos pr., Minijos g. ir Varnėnų g. Kelionė per Klaipėdą į Nidą galėtų būti kokybiškesnė.
      Prieš n metų tai ir buvo aktualiausia jungtis. Būtent todėl šioje atkarpoje Minijos g. išplatėja iki 6 eismo juostų, o posūkiui iš Baltijos pr. į Minijos g. buvo skirtos 2 eismo juostos (dabar šioje vietoje, dėl absurdiškų šviesoforų, posūkis atliekamas kertant kampą pro degalinę).

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        Dėl Partizanų. Dešiniojo posūkio šviesoforo ir papildomos sekcijos į dešinę skirtumas yra tas, kad degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliai rodyklei, negali būti kartu leidžiamas priešpriešinis kairysis posūkis. Partizanų g. abi pusės leidžiamos vienoje fazėje, todėl dešiniojo apsaugoto posūkio iš Partizanų g. į Pramonės pr. link Muravos tuo metu nebūtų galima leisti. Įrengus papildomą sekciją į dešinę, dešinysis posūkis būtų leidžiamas degant žaliam skritulio formos signalui, bet nedegant papildomai sekcijai. Tuo pat metu gali būti leidžiamas kairysis neapsaugotas posūkis iš Partizanų g. nuo Savo.
        Tada viskas aišku. Nepamąsčiau, kad sukant į dešinę per žalią dar iš priešpriešos važiuojantys suka į kairę, kas padaro posūkį į dešinę neapsaugotu

        Comment


          Šiandien Lalunoje buvo "valanda su meru". Jei gerai nugirdau, kažką minėjo apie sekcijas sekančiais metais. Tad šiemet pokyčių Klaipėdoje galima nesitikėti.

          Comment


            Papildoma sekcija jau įrengta ir sankryžoje prie Megos, posūkiui į Vytėnus:

            Click image for larger version

Name:	20190929_142132.jpg
Views:	1
Size:	128,5 kB
ID:	1751746
            Click image for larger version

Name:	20190929_142143.jpg
Views:	1
Size:	148,9 kB
ID:	1751747

            Comment


              Papildomos sekcijos jau yra ir prie geležinkelio stoties. Šiuo metu sukti į kaire atvažiuojant Vytauto pr galima dviem juostom, tačiau dabar ten įrengė papildomą sekciją, tai tikriausiai vėliau paliks po 1 juostą posukiui į abi puses.

              Comment


                Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
                Papildomos sekcijos jau yra ir prie geležinkelio stoties. Šiuo metu sukti į kaire atvažiuojant Vytauto pr galima dviem juostom, tačiau dabar ten įrengė papildomą sekciją, tai tikriausiai vėliau paliks po 1 juostą posukiui į abi puses.
                Taip, iš Vytauto pr. pirmos juostos bus leidžiama sukti tik į dešinę. Taip pat planuojama įrengti trikampę salelę, kad ši papildoma sekcija degtų nuolat, t.y. srautas Tunelio g. nuo turgaus pusės, važiuojantis tiesiai link tilto, važiuotų tiesiai antra ir trečia juostomis, o pirma juosta liktų apsaugota ir sukantys iš Vytauto pr. į dešinę galėtų tai netrukdomai daryti nuolat. Tai dešiniojo posūkio pralaidumas ne tik kad nesumažės, bet ir padidės. Nes dabar sukantiems į dešinę karts nuo karto trukdo norintys sukti į kairę iš pirmos juostos. O degant raudonam signalui, reikia stabtelti prie lentelės. O kas trukdė tokį saugų sprendimą padaryti anksčiau? Užkabino lentelę ir ramu. Tereikėjo jas uždrausti nuo sausio 1 d., ir iškart atsirado gerų minčių.
                Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.03, 17:09.

                Comment


                  Sekcija, atrodo, būtų prasminga ir nuo Tunelio g. Gal ji jau užkabinta?
                  Sekcija tiesiai nuo M. K. Čiurlionio tilto pusės į Tunelio g. kaip supratau būtų per daug Kažkada tas jau lyg buvo išdiskutuota, kad toks sprendimas sukeltų keblumų rikiuotis troleibusams.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Sekcija, atrodo, būtų prasminga ir nuo Tunelio g. Gal ji jau užkabinta?
                    Sekcija tiesiai nuo M. K. Čiurlionio tilto pusės į Tunelio g. kaip supratau būtų per daug Kažkada tas jau lyg buvo išdiskutuota, kad toks sprendimas sukeltų keblumų rikiuotis troleibusams.
                    Taip, nuo Tunelio g. irgi turi būti užkabinta ir pagal Tomas321 postą supratau, kad ji kabo.

                    Papildomos sekcijos tiesiai nenumato Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės.
                    Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.03, 20:37.

                    Comment


                      Papildomos sekcijos į dešinę jau įrengtos Baltijos g. - Žemaičių pl. - Grušo g. sankryžoje Kaune, posūkiams iš Baltijos g. į Žemaičių pl.:

                      Click image for larger version  Name:	20191003_155215.jpg Views:	1 Size:	193,6 kB ID:	1752225

                      ... ir iš Žemaičių pl. į Baltijos g.:

                      Click image for larger version  Name:	IMG_20191003_155303.jpg Views:	1 Size:	150,7 kB ID:	1752226

                      Comment


                        Partizanų g. link SAVO ties Pramonės pr. be papildomos sekcijos būtų peilis eismui. Iš vis nemalonus vaizdelis, kai ant pirmos juostos sustojusios mašinos dviem eilėm piko metu. Įdomu ar padarys dešinį posūkį su papildoma sekcija Partizanų g. link Dvarčionių Keramikos (stotelės)

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Partizanų g. link SAVO ties Pramonės pr. be papildomos sekcijos būtų peilis eismui. Iš vis nemalonus vaizdelis, kai ant pirmos juostos sustojusios mašinos dviem eilėm piko metu. Įdomu ar padarys dešinį posūkį su papildoma sekcija Partizanų g. link Dvarčionių Keramikos (stotelės)
                          Partizanų g. nuo Dvarčionių keramikos tikrai bus papildoma sekcija. Dėl kitos Partizanų g. pusės nėra aišku.

                          Comment


                            Pavyko užfiksuoti dar 8 naujas papildomas sekcijas Kaune. Iki šio momento iš viso jų pastebėjau jau 21.

                            Pasirodo, papildomos sekcijos yra ir Minkovskių - Čiurlionio tilto nuvažiavimo sankirtoje.

                            Nuo Čiurlionio tilto pusės:

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_133534.jpg Views:	1 Size:	183,9 kB ID:	1752582

                            Minkovskių g., nuo Aleksoto pusės. Dabar čia yra leidžiama sukti į dešinę iš antros juostos. Po lapkričio 1 d. antra juosta bus važiuojama tik tiesiai:

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_133238.jpg Views:	1 Size:	149,7 kB ID:	1752583

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_133309.jpg Views:	1 Size:	128,3 kB ID:	1752584

                            Jau minėta Vytauto pr. - Čiurlionio g. sankryža.

                            Čiurlionio g., nuo Tunelio g. pusės:

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_134802.jpg Views:	1 Size:	176,5 kB ID:	1752585

                            Vytauto pr. Dabar iš pirmos juostos leidžiama sukti ir į kairę. Po lapkričio 1 d. bus įrengta trikampė salelė, iš pirmos juostos bus galima sukti tik į dešinę, o papildoma sekcija į dešinę degs nuolat:

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_134552.jpg Views:	1 Size:	156,0 kB ID:	1752586

                            Click image for larger version  Name:	IMG_20191005_134259.jpg Views:	1 Size:	187,0 kB ID:	1752587

                            Comment


                              Papildoma sekcija jau sumontuota ir Karaliaus Mindaugo - Kaunakiemio (Prietilčio) g. sankryžoje iš Karaliaus Mindaugo pr. pusės:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_135537.jpg
Views:	1
Size:	143,4 kB
ID:	1752590

                              Taip pat Raudondvario pl. - Vakarinio aplinkkelio sankryžoje iš Raudondvario pl. pusės:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_141150.jpg
Views:	1
Size:	169,3 kB
ID:	1752591

                              Savanorių pr. - Aukštaičių - Zanavykų g. sankryžoje iš Zanavykų g., pusės:

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_142951.jpg
Views:	1
Size:	161,5 kB
ID:	1752592

                              Bei Žukausko - Lukšio g. sankryžoje iš Žukausko g. pusės (nuo Šiaurės pr.):

                              Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_143849.jpg
Views:	1
Size:	174,5 kB
ID:	1752593

                              Comment


                                Klaipėdoje rekonstruojama Liepų gatvė nuo geležinkelio viaduko iki geležinkelio pervažos. Išmintingieji (kaip gražiai pavadinti, kai daro nesąmones?) projektuotojai taip suprojektavo naujuosius šviesoforus sankryžoje su Šiaurės prospektu, kad jau pirmą jo įjungimo dieną užsikimšo viskas iš visų pusių. Po skubaus išmintingosios valdžios pasitarimo buvo nuspręsta atstatyti iki tol buvusį šviesoforo ciklą, kartu sugrąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis.

                                Esamos fazės. Abu dešinieji posūkiai yra su lentelėmis su žalia rodykle.




                                Kodėl gerai funkcionuojančiai sankryžai reikėjo modeliuoti naujas šviesoforų fazes? Vienas iš variantų (nenaudojus kompiuterinių modeliavimo programų), kokios galėtų būti fazės jas minimaliai pakeitus (apsaugojus kairįjį posūkį Liepų g.->Šiaurės pr.) ir panaikinus lenteles. Punktyrinė linija - neapsaugotas dešinysis posūkis, linija be tarpų - apsaugotas dešinysis posūkis pagal papildomą sekciją.



                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Klaipėdoje rekonstruojama Liepų gatvė nuo geležinkelio viaduko iki geležinkelio pervažos. Išmintingieji (kaip gražiai pavadinti, kai daro nesąmones?) projektuotojai taip suprojektavo naujuosius šviesoforus sankryžoje su Šiaurės prospektu, kad jau pirmą jo įjungimo dieną užsikimšo viskas iš visų pusių. Po skubaus išmintingosios valdžios pasitarimo buvo nuspręsta atstatyti iki tol buvusį šviesoforo ciklą, kartu sugrąžinant lenteles su žaliomis rodyklėmis.

                                  Esamos fazės. Abu dešinieji posūkiai yra su lentelėmis su žalia rodykle.




                                  Kodėl gerai funkcionuojančiai sankryžai reikėjo modeliuoti naujas šviesoforų fazes? Vienas iš variantų (nenaudojus kompiuterinių modeliavimo programų), kokios galėtų būti fazės jas minimaliai pakeitus (apsaugojus kairįjį posūkį Liepų g.->Šiaurės pr.) ir panaikinus lenteles. Punktyrinė linija - neapsaugotas dešinysis posūkis, linija be tarpų - apsaugotas dešinysis posūkis pagal papildomą sekciją.


                                  O tai kokias fazes jie buvo sugalvoję? Tai dažna problema, kad numatomos neteisingos fazės ir visi puola pykti dėl pablogėjusio eismo. Kartais tiesiog reikia duoti laiko rangovui tinkamai sureguliuoti srautus (nesakau, kad taip yra šiuo atveju, nes nežinau šios sankryžos). Na ir tada savivaldybė, užuot ieškojusi sprendimo, kaip tinkamai sureguliuoti eismą, sukabina lenteles ir visi patenkinti, laimingi, nestresuoja

                                  Pasiūlyk savivaldybei papildomas sekcijas.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
                                    Click image for larger version Name:	garazai_taikoje.jpg Views:	1 Size:	51,5 kB ID:	1749810

                                    2016 m. jūsų video
                                    https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
                                    Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašyta
                                    Įtariu, dėl ko įvyksta avarijos šioje sankryžoje. Įrengus neteisėtai lentelę, išimtos rodyklės iš dešiniojo posūkio šviesoforų raudonų signalų.

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_113627.jpg
Views:	1
Size:	131,6 kB
ID:	1752598

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_112505.jpg
Views:	1
Size:	80,8 kB
ID:	1752599

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_112502.jpg
Views:	1
Size:	80,0 kB
ID:	1752600

                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20191005_112455.jpg
Views:	1
Size:	78,9 kB
ID:	1752601

                                    Vairuotojas, stovintis antroje juostoje, gali žiūrėti į dešinėje esantį šviesoforą ir mato raudoną signalą be rodyklių. Kai užsidega žalias į dešinę, vairuotojas gali nepastebėti, kad užsidega žalia rodyklė, nes prieš tai šviesoforas degė be rodyklių. Ir nuvažiuoja tiesiai... O tada bum, ir apsivertimų yra buvę. Rimtesni žmonės galėtų į teismą savivaldybę paduoti už neteisingai įrengtus šviesoforus.

                                    Antradienį popiet „Kas vyksta Kaune“ redakcija sulaukė skaitytojų pranešimo apie eismo įvykį Garažų ir Taikos gatvių sankryžoje. Avarijos metu „Ford“ markės automobilis apsivertė ant stogo.
                                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/07/...lis-ant-stogo/

                                    Kaip pranešė Kauno apskrities policija, mokinio vairuojamas mokomasis sunkvežimis „MAN“ susidūrė su vyro vairuojamu automobiliu „Škoda Yeti“. Patikslintais duomenimis, į gydymo įstaigą pristatyti trys asmenys: „Škoda“ automobilio vairuotojas (gim. 1960 m.), keleivė (gim. 1959 m.) ir sunkvežimį vairavęs mokinys (gim. 1983 m.).
                                    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...156354/4064322

                                    „Audi A4“ ir „Honda CR-V“ markių automobiliai rėžėsi vienas į kitą Taikos prospekto ir Garažų gatvės sankryžoje, netoli automobilių turgaus. Po smūgio „Audi“ užlėkė ant šaligatvio ir vos išvengė ssusidūrimo su metaliniu gatvės apšvietimo stulpu. Abu automobiliai visiškai suniokoti. Nukentėjo „Audi“ keleivis, jis nugabentas į ligoninę. Kas kaltas dėl eismo įvykio, aiškinasi pareigūnai. Visose gatvėse ties nelaimės vieta susidarė didelės spūstys.
                                    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...eivis-6831644/

                                    Comment


                                      Taikos - Garažų g. sankryža.

                                      Filmuota 2015 m.:



                                      Filmuota šiandien:

                                      Comment


                                        Tai ne vienintelė sankryža Kaune, kur iš dešiniojo šviesoforo signalo išimtos rodyklės.

                                        Savanorių pr, - Žemaičių g. sankryža iš Žemaičių g. nuo Prisikėlimo bažnyčios pusės. Susidaro situacijos, kai antrai juostai dega žalias signalas be rodyklių, o pirmai juostai raudonas signalas be rodyklių:



                                        Jonavos - Kalpoko g. sankryža:





                                        Sankryža prie Megos:

                                        Comment


                                          Vilniuje, Šeškinėje, prie Senukų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X