Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Faktas, kad mirksint žaliam kai kurie vairuotojai per anksti sustoja, nors galėtų važiuoti toliau. Anksčiau, kai tarp skirtingų fazių nebūdavo saugos laiko, tai būdavo aktualu. Bet dabar visur yra saugos laikai ir nėra būtinybės sustoti anksčiau. Užsidegus geltonam signalui, gali važiuoti toliau, jei esi per arti Stop linijos.

    Pradžioj gal ir bus staigių stabdymų, bet priprasim ir viskas bus gerai.
    Na realei tos kelios sekundes kurias išlošia panaikinus mirksinti žalia naudingos tik per pati kamščiu pika (t.y tada kai per viena signala nespeja pravažiuot visi laukiantis), bet per pika tikrai nieks nestabdo ant mirksinčio, atvirkščiai jie dar sugeba pravažiuot ir per raudona.
    O kitu metu tos sekundes netenka prasmės, nes vistiek visi pravažiuoja per viena signala.

    Comment


      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

      Na realei tos kelios sekundes kurias išlošia panaikinus mirksinti žalia naudingos tik per pati kamščiu pika (t.y tada kai per viena signala nespeja pravažiuot visi laukiantis), bet per pika tikrai nieks nestabdo ant mirksinčio, atvirkščiai jie dar sugeba pravažiuot ir per raudona.
      O kitu metu tos sekundes netenka prasmės, nes vistiek visi pravažiuoja per viena signala.
      Atsiranda ir kas per piką stabdo.

      Comment


        Nesuprantu, kodėl Lietuvoje taip lėtai pajudama ties šviesoforais. Kartais stovint vos už 10-ies automobilių gali suskaičiuoti iki 30, kol gali pradėti judėjimą. Gal išjungia degimą, perjunginėja bėgius?

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Faktas, kad mirksint žaliam kai kurie vairuotojai per anksti sustoja, nors galėtų važiuoti toliau. Anksčiau, kai tarp skirtingų fazių nebūdavo saugos laiko, tai būdavo aktualu. Bet dabar visur yra saugos laikai ir nėra būtinybės sustoti anksčiau. Užsidegus geltonam signalui, gali važiuoti toliau, jei esi per arti Stop linijos.

          Pradžioj gal ir bus staigių stabdymų, bet priprasim ir viskas bus gerai.
          Problema su mirksinčia žalia buvo ta, kad skirtingose Lietuvos vietose mirksėdavo skirtingą laiką. Pvz. Kaune trumpai, Vilniuje - ilgai (pasirodo net 5 sekundes).
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Nesuprantu, kodėl Lietuvoje taip lėtai pajudama ties šviesoforais. Kartais stovint vos už 10-ies automobilių gali suskaičiuoti iki 30, kol gali pradėti judėjimą. Gal išjungia degimą, perjunginėja bėgius?
            Žiūri į telefonus.
            Flickr

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Nesuprantu, kodėl Lietuvoje taip lėtai pajudama ties šviesoforais. Kartais stovint vos už 10-ies automobilių gali suskaičiuoti iki 30, kol gali pradėti judėjimą. Gal išjungia degimą, perjunginėja bėgius?
              Visada galvojau, kad tai susiję su vyraujančiomis eismo sąlygomis. Pvz. Londone, Varšuvoje, Vilniuje (?) vs. Kaune eilės juda greičiau, o mažesnesiuose, mažiau eismo apkrautose gatvėse visi labiau atsipalaidavę ir bent jau man visada atrodė, kad miesteliuose prie šviesoforų eilės dar lėčiau juda negu didmiesčiuose, pvz. Vilniuje ar Kaune.

              Comment


                Vaikų žaidimai su tuo mirksinčio žalio naikinimu. Dabar gaunasi taip, kad mirksintį žalią atstos periodas, kai visiems šviečia raudonas signalas. Vilniuje ir kitur, kur įrengti nauji šviesoforai, tie vadinami „saugos“ periodai sudubliuoti: ir žalias mirksi, ir raudonas dar po to visiems šviečia. Kaip ir logiška tada naikinti žalią. Bet, kiek esu atkreipęs dėmesį, Vilniuje visai nėra pagarbos geltonam signalui: visi žino, kad kita kryptimi žalias švies tik po geros pauzės, tai ir lekia nesidairydami, kai kuriais atvejais nespėdami apleisti sankryžos ne tik iki geltono, bet ir iki raudono signalo. Tuo tarpu mažesniuose miestuose, kur daugiausiai išlikę senieji šviesoforai (vieniems signalas keičiasi į raudoną, kitiems į žalią vienu metu), tokio naglo važiavimo per geltoną tikrai nėra – vairuoju ir pats tą pastebiu. Be to, pagal KET geltonas šviesoforo signalas draudžia eismą (nebent reikia staigiai stabdyti), ir tai nuo seno yra įprasta. Po pakeitimo išeis taip, kad geltonas signalas leis eismą, nes sustoti prieš jį nebus praktinės galimybės. Kam tuomet reikia keisti nusistovėjusį signalų suvokimą? Gerai, tarkim, kitų valstybių pavyzdžiu įrodoma, kad nauja tvarka saugesnė. Tačiau tokiu atveju tą tvarką ir reikėjo visur įvesti vienu metu, t.y. tuo pat metu panaikinant ir mirksintį žalią, ir padarant saugos fazę.

                Comment


                  Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                  Vaikų žaidimai su tuo mirksinčio žalio naikinimu. Dabar gaunasi taip, kad mirksintį žalią atstos periodas, kai visiems šviečia raudonas signalas. Vilniuje ir kitur, kur įrengti nauji šviesoforai, tie vadinami „saugos“ periodai sudubliuoti: ir žalias mirksi, ir raudonas dar po to visiems šviečia. Kaip ir logiška tada naikinti žalią. Bet, kiek esu atkreipęs dėmesį, Vilniuje visai nėra pagarbos geltonam signalui: visi žino, kad kita kryptimi žalias švies tik po geros pauzės, tai ir lekia nesidairydami, kai kuriais atvejais nespėdami apleisti sankryžos ne tik iki geltono, bet ir iki raudono signalo. Tuo tarpu mažesniuose miestuose, kur daugiausiai išlikę senieji šviesoforai (vieniems signalas keičiasi į raudoną, kitiems į žalią vienu metu), tokio naglo važiavimo per geltoną tikrai nėra – vairuoju ir pats tą pastebiu. Be to, pagal KET geltonas šviesoforo signalas draudžia eismą (nebent reikia staigiai stabdyti), ir tai nuo seno yra įprasta. Po pakeitimo išeis taip, kad geltonas signalas leis eismą, nes sustoti prieš jį nebus praktinės galimybės. Kam tuomet reikia keisti nusistovėjusį signalų suvokimą? Gerai, tarkim, kitų valstybių pavyzdžiu įrodoma, kad nauja tvarka saugesnė. Tačiau tokiu atveju tą tvarką ir reikėjo visur įvesti vienu metu, t.y. tuo pat metu panaikinant ir mirksintį žalią, ir padarant saugos fazę.
                  Geltonas visur draudžia eismą, išskyrus atvejus, kai reikia staigiai stabdyti. Jei nebūtų šios išlygos, tai geltonas nesiskirtų nuo raudono.

                  Comment


                    Pakartotinai skelbiamas konkursas Vilniuje, storų juodų rodyklių įrengimui senų šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliuose signaluose ir naujų papildomų sekcijų į dešinę įrengimui pagal seną tvarką.

                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179

                    Comment


                      dsanto

                      Įdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
                      Click image for larger version  Name:	varnenu_minijos.jpg Views:	1 Size:	268,1 kB ID:	1749627
                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.20, 19:36.

                      Comment


                        Beje, pagalvojau, savivaldybės turėtų nevengti įrengdama naujus gembinius šviesoforus taip pat įrengti krypčių rodykles, pan. kaip pvz. Taline. Direkcija, įrengdama naujas šviesoforines sankryžas lyg ir išpildo šį reikalavimą, o savivaldybės, sakyčiau, tik iš dalies, pvz. Minijos g. ir Baltijos pr. sankryža Klaipėdoje ženklai turėtų būti ant gembės, o pvz. Aleksoto prietiltyje kryptys į Centrą ir Minkovskių g. jau ant gembės

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          dsanto

                          Įdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
                          Click image for larger version Name:	varnenu_minijos.jpg Views:	1 Size:	268,1 kB ID:	1749627
                          Apie Klaipėdą nieko negirdėjau.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Pakartotinai skelbiamas konkursas Vilniuje, storų juodų rodyklių įrengimui senų šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliuose signaluose ir naujų papildomų sekcijų į dešinę įrengimui pagal seną tvarką.

                            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-686179
                            Atrodo mažesnėm apimtim arba dalimis vykdys, tik 5 sankryžos šiame pirkime.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Įdomu, ar Klaipėda irgi tokias papildomas rodykles įrenginėja/planuoja įrenginėt? Pvz. Varnėnų - Minijos g. sankryža. Kelias iš Smiltynės kelto. Vietoj žalios lentelės galėtų būti išmanioji rodyklė.
                              Neįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.

                              Varnėnų g. papildoma sekcija panaikinus lentelę ne tik galėtų, bet ir privalės būti - 80-90% transporto iš perkėlos šioje vietoje suka dešinėn. Jei sekcija neatsiras, o nuėmus lentelę kitokių pakeitimų nebus daroma, ateinančią vasarą galėsime stebėti eiles ne tik į keltą, bet ir iš kelto.

                              Klaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
                              1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
                              2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
                              3) Naikupės g. -> Minijos g.
                              4) Dubysos g. -> Minijos g.
                              5) Agluonos g. -> Minijos g.
                              6) Plieno g. -> Šilutės pl.
                              7) Vingio g. -> Šilutės pl.
                              8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
                              9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
                              10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
                              11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
                              12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
                              13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
                              14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
                              15) H. Manto -> Liepų g.
                              16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
                              17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
                              18) Pilies g. -> Minijos g.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Neįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.

                                Varnėnų g. papildoma sekcija panaikinus lentelę ne tik galėtų, bet ir privalės būti - 80-90% transporto iš perkėlos šioje vietoje suka dešinėn. Jei sekcija neatsiras, o nuėmus lentelę kitokių pakeitimų nebus daroma, ateinančią vasarą galėsime stebėti eiles ne tik į keltą, bet ir iš kelto.

                                Klaipėdoje yra ir daugiau tinkamų vietų įrengti papildomas sekcijas, iš esmės nekeičiant esamų fazių:
                                1) Smiltelės g. -> Taikos pr.
                                2) Statybininkų pr. -> Minijos g.
                                3) Naikupės g. -> Minijos g.
                                4) Dubysos g. -> Minijos g.
                                5) Agluonos g. -> Minijos g.
                                6) Plieno g. -> Šilutės pl.
                                7) Vingio g. -> Šilutės pl.
                                8) Šilutės pl. -> Vingio g. (panaikinus galimybę 1 juosta važiuoti tiesiai)
                                9) Statybininkų pr. -> Šilutės pl.
                                10) Sausio 15-osios g. -> Taikos pr. (grąžinti sekcijas iš abiejų pusių. Anksčiau buvusias pakeitė paprastomis lentelėmis)
                                11) Šiaurės pr. -> Liepų g. (jeigu po dabar vykstančios Liepų g. rekonstrukcijos nepasikeis esamos fazės)
                                12) Liepų g. -> Šiaurės pr. (analogiškai)
                                13) P. Lideikio g. -> H. Manto g.
                                14) H. Manto g. -> P. Lideikio g.
                                15) H. Manto -> Liepų g.
                                16) Naujojo Sodo -> H. Manto g.
                                17) Minijos g. - Rūtų g. (įrengus mygtukus pėstiesiems)
                                18) Pilies g. -> Minijos g.
                                Pabandysiu jų užklausti. O ką turi omeny, kad jiems ne tas galvoje?

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Neįrenginėja. Ar planuoja - didelis klausimas. Dabar savivaldybei visai ne tai galvoje.
                                  Bandau spėt. Didelis biudžeto deficitas? Vėluoja esami darbai ir jų projektai? Pvz. man asmeniškai labiausiai aktuali jungtis Klaipėdoje yra Baltijos pr., Minijos g. ir Varnėnų g. Kelionė per Klaipėdą į Nidą galėtų būti kokybiškesnė.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.22, 00:07.

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                    Atrodo mažesnėm apimtim arba dalimis vykdys, tik 5 sankryžos šiame pirkime.
                                    Iš tiesų, čia tik maža dalis numatytų darbų. Gal darbus išskaidys į kelis konkursus, kad atitiktų kažkokias viešųjų pirkimų sąlygas.

                                    Comment


                                      Beje, kalbant apie Kauną, daug matau sankryžų, kurios galėtų turėti papildomas rodykles, bet dar neturi, bet virš dešinio posūkio juostos yra atskiras dešinio posūkio šviesoforas. Spėju, panaikinus žalias lenteles, ten kur yra atskiras šviesoforas dešiniam posūkiui, bus įrengtas dešinio posūkio šviesoforas? Pvz. Iš Partizanų g. sukant į Pramonės pr. link Muravos, iš Urmo bazės sukant į Taikos pr. ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Beje, kalbant apie Kauną, daug matau sankryžų, kurios galėtų turėti papildomas rodykles, bet dar neturi, bet virš dešinio posūkio juostos yra atskiras dešinio posūkio šviesoforas. Spėju, panaikinus žalias lenteles, ten kur yra atskiras šviesoforas dešiniam posūkiui, bus įrengtas dešinio posūkio šviesoforas? Pvz. Iš Partizanų g. sukant į Pramonės pr. link Muravos, iš Urmo bazės sukant į Taikos pr. ir pan.
                                        Kažką painioji Iš Partizanų g. yra atskira juosta į dešinę, bet šviesoforas nėra atskiras tik dešiniajam posūkiui, jis yra be rodyklių. Pagal mano turimą informaciją, prie šviesoforo bus įrengta papildoma sekcija į dešinę. Lyg buvo planų ir iš kitos Partizanų pusės pirmą juostą skirti tik dešiniajam posūkiui ir įrengti papildomą sekciją į dešinę.

                                        Iš Urmo bazės jau yra įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę. Kažin, ar ten tikslinga išimti rodykles iš dešiniojo posūkio šviesoforo ir įrengti papildomą sekciją. Ar ten būna kamščių?

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                          Kažką painioji Iš Partizanų g. yra atskira juosta į dešinę, bet šviesoforas nėra atskiras tik dešiniajam posūkiui, jis yra be rodyklių. Pagal mano turimą informaciją, prie šviesoforo bus įrengta papildoma sekcija į dešinę. Lyg buvo planų ir iš kitos Partizanų pusės pirmą juostą skirti tik dešiniajam posūkiui ir įrengti papildomą sekciją į dešinę.

                                          Iš Urmo bazės jau yra įrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į dešinę. Kažin, ar ten tikslinga išimti rodykles iš dešiniojo posūkio šviesoforo ir įrengti papildomą sekciją. Ar ten būna kamščių?
                                          Dėl Partizanų g., jo supainiojau, turėjau omeny šiuo metu yra atskiras šviesoforas virš dešinės juostos, bet be rodyklių. Turėjau klausimą, ar jį planuoja pritaikyti kaip dešinio posūkio šviesoforą ar prikabinti papildomą sekciją į dešinę Kaip suprantu bus kabinama papildoma sekcija.Tik dabar nelabai suprantu (matyt kažko dar nežinau), kam reikia kabinti dešinę sekciją, jei galima sutvarkyti patį šviesoforą taip, kad jis būtų skirtas tik dešiniąjam posūkiui? Aš suprantu atvejus, kai yra dešinėje pėsčiųjų perėja ir dešinys posūkis gaunasi neapsaugotas, bet kam sekcija reikalinga sukant iš Partizanų g. į Pramonės pr. kur nėra dešinėje perėjos? Važiuojant nuo Savo į Pramonės pr., man būtų kaip ir aišku (jei tokią įrengs/įrengtų)

                                          Dėl Urmo bazės, paskutinį kartą mačiau, kad eismas į dešinę yra lengvinamas žalios lentelės pagalba. Netgi tas matosi iš vieno atsitiktinio YouTube video stop kadro skelbto 2019 m. rugsėjį. Video matosi šviežias, nes Taikos pr. iš abejų pusių nauji apšvietimo stulpai ir senųjų nebelikę.
                                          Click image for larger version  Name:	garazai_taikoje.jpg Views:	1 Size:	51,5 kB ID:	1749810

                                          2016 m. jūsų video
                                          https://www.youtube.com/watch?v=eqv3-40z80M
                                          Situacija buvo tokia kaip jūsų aprašyta
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.22, 01:23.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X