Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Papildyta:
    Dar įdomu dėl mirksinčio žalio signalo, vietoj jo yra numatytas ilgesnis geltono signalo laikas, ar turėsime be perspėjimo akimirksniu stabdyti?
    Mano nuomone, geriau, kai visur vienodai yra trys signalai žalia, geltona, raudona, negu keturi (žalia, žalia mirksinti, geltona, raudona) iš kurių žalias mirksintis neaiškus, vienoj sankryžoj 10 sek mirksi, kitoj 3 sek. Taip ir neaišku per žalia mirksinčia gali važiuoti ar ne.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Lauksime, kada bus naikinamas "perteklinis" ir "nesaugus" geltonas šviesoforo signalas
      Beje, kažkada vos ne Stalino laikais buvo ir toks variantas.

      Comment


        Kiek teko keliaut Vakarų Europoje, tai ten nėra žalio mirksinčio, o tas, kad vienur mirksi 3 sek., kitur 10 sek. tikrai nesąmonė, nes niekados nežinai kaip prieš tave važiuojantis nuspres ar lėks per mirksiantį geltoną ar stabdys.

        Comment


          Supratau, dėkoju už atsakymus. Aišku dabar kodėl kai kuriose naujose sankryžose privalu sustoti 10m nuo stop linijos, nes kitaip nematai tiesiog šviesoforo.

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą

            Mano nuomone, geriau, kai visur vienodai yra trys signalai žalia, geltona, raudona, negu keturi (žalia, žalia mirksinti, geltona, raudona) iš kurių žalias mirksintis neaiškus, vienoj sankryžoj 10 sek mirksi, kitoj 3 sek. Taip ir neaišku per žalia mirksinčia gali važiuoti ar ne.
            Gal ir geriau, svarbu šioje vietoje du dalykai, tai kad geltono signalo laikas būtu ne per trumpas, kad nesusidarytu avarinės situacijos staigiai stabdant. Gal nesugalvos tiesiog išjungti mirksėjimą ir palikti geltono laiką kaip ir buvo.
            Ir antra tai, kad būtų be mirksėjimo visose sankryžose, nes net ir šiai dienai papuola tokių sankryžu kur nėra mirksinčio žalio. Aišku, antras punktas tikrai nebus įgyvendintas, tai išvada, kad turėsime įdomių situacijų. Vienos sankryžos su mirksinčiais šviesoforais, kitos jau be. Vienos su šviesoforais už sankryžos, kitos jau ne. Vienose jau žiūrėk pakreips šviesoforus į pirmą eilę, o kitose dar ne. Nepažystamoje vietoje važiuojant bus smagu!

            Comment


              Jei atsisakom mirksinčio žalio, tai gal būtų protingiau visus ir suprogramuot, kad nemirksėtų. Kodėl aplamai vienas šviesoforas turi mirksėti, o kitas ne? Aišku, gal yra kokie seni šviesoforai, kurių galbūt neįmanoma suprogramuoti, bet dauguma šviesoforų, manau, suprogramuojami? Mirksintis žalias turėtų būti įrengiamas tik papildomai sekcijai, kuri nedeganti draustų eismą ta kryptimi.

              Išsamprotavau, kokie yra mirksinčio žalio trūkumai. Galbūt tai yra priežastis, kodėl mirksinčio žalio nėra visoje Europoje.
              Kai niekada nežinai, kada užsidegs geltona, stengiesi lėčiau važiuoti prieš sankryžą. Visada yra tikslinga prilėtinti prieš sankryžą, nes tai yra didžiausias konflikto taškas.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Išsamprotavau, kokie yra mirksinčio žalio trūkumai. Galbūt tai yra priežastis, kodėl mirksinčio žalio nėra visoje Europoje.
                Kai niekada nežinai, kada užsidegs geltona, stengiesi lėčiau važiuoti prieš sankryžą. Visada yra tikslinga prilėtinti prieš sankryžą, nes tai yra didžiausias konflikto taškas.
                Gal sakyčiau kiek iš kitos pusės - mirksintis žalias provokuoja spustelti pedalą, kad dar prašokti, nuo ko didėja greitis ir tai aišku nėra saugu.

                Comment


                  Šilutės plente – dvylika šviesoforų
                  https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...esoforu-916751


                  Tokia gausybė šviečiančių įrenginių kol kas neįprasta, bet taip elgiamasi vadovaujantis naujausiomis šviesoforų įrengimo taisyklėmis.
                  Labai prastas šviesoforų virš važiuojamosios dalies pastebimumas aplinkos atžvilgiu, juos reikia išryškinti baltais skydais.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Šilutės plente – dvylika šviesoforų
                    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...esoforu-916751

                    Labai prastas šviesoforų virš važiuojamosios dalies pastebimumas aplinkos atžvilgiu, juos reikia išryškinti baltais skydais.
                    Geriau geltonais...

                    Comment


                      Tamsesniu paros metu baltas skydas teoriškai turi padėti pamatyti "juodą dėžę", kuri sako, kad "tau sukti kairėn dar negalima". Praktiškai, kai šviesoforai spigina geriau už gatvių apšvietimo lempas, tas fonas nelabai ir padeda.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Šilutės plente – dvylika šviesoforų
                        https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...esoforu-916751

                        Labai prastas šviesoforų virš važiuojamosios dalies pastebimumas aplinkos atžvilgiu, juos reikia išryškinti baltais skydais.
                        Šviesoforų taisyklės reikalauja tik vieno šviesoforo virš gatvės, o čia įrengti keturi. Savivaldybė meluoja, kad keturių šviesoforų reikalauja taisyklės.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Šviesoforų taisyklės reikalauja tik vieno šviesoforo virš gatvės, o čia įrengti keturi. Savivaldybė meluoja, kad keturių šviesoforų reikalauja taisyklės.
                          Savivaldybės atstovė tų taisyklių tikriausiai net akyse neregėjusi. Projektuotojai, pagal savo "kompetenciją" taip suprojektavo, tai savivaldybei taip ir tiko. O projektuotojas irgi matomai kažkur matė, kad virš kiekvienos juostos įrengti šviesoforai, tai padarė taip pat, kaip ir atsiminė, nes kas čia turi laiko tas taisykles skaityti.
                          Po to taip ir komentuojama, kad taisyklės kažkokios netokios, sankryžos blogos ir t.t., nes įrengiama kaip papuolė, nesinaudojant smegenimis.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Tamsesniu paros metu baltas skydas teoriškai turi padėti pamatyti "juodą dėžę", kuri sako, kad "tau sukti kairėn dar negalima". Praktiškai, kai šviesoforai spigina geriau už gatvių apšvietimo lempas, tas fonas nelabai ir padeda.
                            Pagal seną tvarką įrengtiems šviesoforams skydai buvo aktualūs tavo minimu atveju, papildomoms sekcijoms pastebėti. Per ryškūs signalai čia jau kita kalba

                            Pagal naujas taisykles šviesoforų skydai skirti koncentruoti dėmesį į šviečiančius signalus, ypač kai fone šviečia saulė. Naktį šviesoforų signalai ir taip gerai matosi O papildoma sekcija pagal naują tvarką įrengtose sankryžose nuo lapkričio 1 d. nedraus eismo, jei ji nedegs, tai jos pastebėti naktį ir nebus būtina.

                            Comment


                              Parašė drulia Rodyti pranešimą

                              Gal ir geriau, svarbu šioje vietoje du dalykai, tai kad geltono signalo laikas būtu ne per trumpas, kad nesusidarytu avarinės situacijos staigiai stabdant. Gal nesugalvos tiesiog išjungti mirksėjimą ir palikti geltono laiką kaip ir buvo.
                              Ir antra tai, kad būtų be mirksėjimo visose sankryžose, nes net ir šiai dienai papuola tokių sankryžu kur nėra mirksinčio žalio. Aišku, antras punktas tikrai nebus įgyvendintas, tai išvada, kad turėsime įdomių situacijų. Vienos sankryžos su mirksinčiais šviesoforais, kitos jau be. Vienos su šviesoforais už sankryžos, kitos jau ne. Vienose jau žiūrėk pakreips šviesoforus į pirmą eilę, o kitose dar ne. Nepažystamoje vietoje važiuojant bus smagu!
                              Saugumą lemia ne geltono signalo trukmė, o saugos laikas tarp nesuderinamų eismo krypčių. Dėl to kartais ir dega raudonas signalas visoms kryptims.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                Saugumą lemia ne geltono signalo trukmė, o saugos laikas tarp nesuderinamų eismo krypčių. Dėl to kartais ir dega raudonas signalas visoms kryptims.
                                Ne apie tai kalbėjau aš, turių omeny staigų stabdymą ir stumtelėjimus iš galo. Čia raudonas visiems nieko nekeičia. Jeigu bus šviesoforų kur įsijungs geltonas ir po poros sekundžių raudonas, o greitis koks bent 70km/h, tai va ir bus smagių stabdymų. Šito aš baiminuosi.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Jei atsisakom mirksinčio žalio, tai gal būtų protingiau visus ir suprogramuot, kad nemirksėtų. Kodėl aplamai vienas šviesoforas turi mirksėti, o kitas ne? Aišku, gal yra kokie seni šviesoforai, kurių galbūt neįmanoma suprogramuoti, bet dauguma šviesoforų, manau, suprogramuojami? Mirksintis žalias turėtų būti įrengiamas tik papildomai sekcijai, kuri nedeganti draustų eismą ta kryptimi.

                                  Išsamprotavau, kokie yra mirksinčio žalio trūkumai. Galbūt tai yra priežastis, kodėl mirksinčio žalio nėra visoje Europoje.
                                  Kai niekada nežinai, kada užsidegs geltona, stengiesi lėčiau važiuoti prieš sankryžą. Visada yra tikslinga prilėtinti prieš sankryžą, nes tai yra didžiausias konflikto taškas.
                                  Tai ateityje ir turės visi transporto šviesoforai nemirksėti. Įskaitant ir papildomas sekcijas. Nepamirškit, kad mirksintis žalias signalas yra leidžiantis eismą signalas. Jis nenurodo sustoti. Tad jo panaikinimas turės įtakos tik tam, kad nežinosi, kada užsidegs geltonas signalas.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Pagal naujas taisykles šviesoforų skydai skirti koncentruoti dėmesį į šviečiančius signalus, ypač kai fone šviečia saulė.
                                    Būtent, kad jie reikalingi tikrai ne nakti. Įvažiuojant į Druskininkus jau seniai viršuje kabo šviesoforai su baltais skydais aplink, tai saulėta dieną jie geriau pastebimi. Taip pat tokiame kontraste lengviau pastebėti šviečiančias rodykles šviesofore, nes pvz. Pilaitės pr. tai plačiose sankryžose kartais iš toliau sunkoka pamatyti koks signalas dega.

                                    Comment


                                      Parašė drulia Rodyti pranešimą

                                      Ne apie tai kalbėjau aš, turių omeny staigų stabdymą ir stumtelėjimus iš galo. Čia raudonas visiems nieko nekeičia. Jeigu bus šviesoforų kur įsijungs geltonas ir po poros sekundžių raudonas, o greitis koks bent 70km/h, tai va ir bus smagių stabdymų. Šito aš baiminuosi.
                                      Šviesoforų taisyklės nuo 2012 m. nurodo:

                                      78. Geltono signalo, kai jis įjungiamas pereinant iš žalio signalo į raudoną, trukmė priklauso nuo leistino greičio artėjant prie šviesoforų posto:
                                      78.1. 3 s, kai Vleist = 50 km/h;
                                      78.2. 4 s, kai Vleist = 60 km/h;
                                      78.3. 5 s, kai Vleist = 70 km/h.
                                      ​​

                                      Comment


                                        Parašė drulia Rodyti pranešimą

                                        Ne apie tai kalbėjau aš, turių omeny staigų stabdymą ir stumtelėjimus iš galo. Čia raudonas visiems nieko nekeičia. Jeigu bus šviesoforų kur įsijungs geltonas ir po poros sekundžių raudonas, o greitis koks bent 70km/h, tai va ir bus smagių stabdymų. Šito aš baiminuosi.
                                        O kas pasikeis? Dabar gi mirksintis žalias reiškia "spausk dugną, nes reikia prašokti", o stabdai jau kai užsidega geltonas. Kai esi pernelyg arti, tai ir per geltoną pravažiuoji. Pradžioje aišku bus nemažai staigesnių stabdymų, bet kai žmonės apsipras, tai nebeliks spaudžiančių dugną, kad prašokti.

                                        Comment


                                          Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                          Panašu kad ištrintas mano paskutinis pranešimas, nėra nei pėdsako. Tad paklausiu dar kartą, ar kas gali paaiškinti
                                          Čia kalba eina apie automobilių šviesoforus? Jei taip, tai kuo yra blogi tie šviesoforai už sankryžos?
                                          Kalba eina apie transporto šviesoforus. Tiesiog yra pasirinktas principas šviesoforus dubliuoti ne už sankryžos, o virš važiuojamosios dalies.

                                          Beje, pamiršau paminėti, kad šviesoforų aukštis mažinamas nuo 5 iki 4,5 m.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X