Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą Diskusijos apie žiedines sankryžas

    Diskusijos apie žiedines sankryžas

    Pradėti ruošti šie sankryžų rekonstrukcijos į žiedines detalieji planai:

    Krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstrukcijos specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ručiūnų ir Martyniškio kaimuose.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4051

    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 53,30 km (Valkininkai) esančios sankryžos rekonstravimo;
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 101,73 km (Merkinė) esančios sankryžos rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4052

    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Klaipėda 181,49 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.165 Šilalė–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Traksėdžių kaime);
    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 185,90 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 4262 Traksėdžiai–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Macikų kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4054

    Krašto kelio Nr.155 Kuršėnai–Mažeikiai 1,25 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.203 Kuršėnų aplinkkelis rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4055

    Krašto kelio Nr.215 Bubiai–Ramučiai 17,89 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.159 Užventis–Šaukėnai–Kuršėnai rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ramučių kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4056

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 113,67 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.162 Laukuva–Šilalė rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Šilalėje.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4057

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 58,5 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.166 Plungė–Vėžaičiai specialusis planas. Numatoma rekonstruoti sankryža yra arba Planuojama teritorija yra Plungės rajone Pakerų kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4060

    Krašto kelio Nr.201 Marijampolė–Kalvarija 7,45 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5122 Ožkabaliai–Turgalaukis–Liudvinavas rekonstrukcijos specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4066

    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 17,44 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 1912 Rupinai–Griškabūdis–Kudirkos Naumiestis rekonstravimo;
    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 32,35 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3801 Šakiai–Plokščiai rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4067


    Papildoma sankryža (2008.03.20)
    Krašto kelio Nr.216 Gargždai–Kretinga 21,28 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2204 Privažiuojamasis kelias prie Kretingos nuo kelio Gargždai–Kretinga
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1347

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.29)
    Krašto kelio krašto kelio Nr.226 Kartena–Kūlupėnai–Salantai 4,78 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2303 Kretinga–Kūlupėnai specialusis planas. Planuojama teritorija yra Kretingos rajone Kūlupėnų kaime
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1346

    Krašto kelio Nr.129 Antakalnis–Jieznas–Alytus–Merkinė 40,72 km (Alytaus r., Punia) esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.arsa.lt/?action=content.246&id=192

    Krašto kelio Nr.131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 2,48 iki 3,15 km ir 2,96 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Alytaus rajono Likiškėlių kaime
    http://www.arsa.lt/?action=content.244&id=192
    Lietuvos kelių direkcijos puslapyje paskelbta vėliau, 2008.03.31

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.31)
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 126,00 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybėje.
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 128,64 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybės Švendubrės ir Ratnyčios kaimuose;
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4135

    Papildoma žiedinė sankryža (2008.05.14)
    Krašto kelio Nr. 169 Skuodas–Plungė 4,31 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3701 Kulai I–Mažieji Rūšupiai rekonstravimo į žiedinę sankryžą specialusis planas (planuojama teritorija yra Skuodo rajono savivaldybės Skuodo Priemiesčio kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...do_rajone/4302

    Vejamės Prancūziją, kur ant kiekvieno kampo - po žiedinę sankryžą

  • Vitas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
    Iki 1972 metų SSRS galiojusiose Kelių esimo taisyklėse buvo numatytas ženklinimas "Sankryžos centras"...
    Minėto žiedo Marijampolėje (V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių) esmė, kad jo nereikia. Eismas nepasidaro intensyvus net rytinio piko metu. Kaip rašiau, užtektų paprastos sankryžos, kurioje pagringinis kelias eiti iš V.Kudirkos gatvės nuo miesto centro į Maironio gatvę. Marijampolėje žiedinis eismas turėtų būti organizuojamas Stoties-Gamyklų-Statybininkų-Kauno gatvių sankryžoje, kad atvažiavusiems Gamyklų gatve ir norintiems važiuoti Kauno link nereikėtų daryti apylanką Statybininkų gatve ir eismo netrikdytų šviesoforai.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Kaip apskritai tokio dydžio žiedai gali būt nereguliuojami šviesaforų? Aš nesuprantu.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
    Taigi jau padaryti kalniukai. Dauguma net nepristabdo. Stovi, norėdamas įvažiuoti į žiedą ir spėlioji, pristabdys, ar ne. Saugiau nebūna.

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
    Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
    Tai gal grioviuką kokį, 30cm gylio?

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
    Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Konkrečiu punktyru pažymėtu (legaliu) atveju persirikiuot ties įvažiavimu yra saugu - žiede turi pirmumą. Bėda tik tame, kad reikia žinoti šį manevrą norint pataikyti į tinkamą juostą.
    Palyginus su dabartine situacija (prieštaraujant ženklams):
    Iš pirmos juostos įvažiuojama į žiedą ir važiuojama kertant norinčių išvažiuoti iš žiedo trajektoriją - konfliktinė zona.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.31, 08:43.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Tai ir Savanoriu pr. nuo centro neišeis nuvažiuoti i Tukstantmiečio g (link oro osto).
    Kažin, ar yra važiuojančių tokia kryptimi, gaunasi didelis lankas, patogiau ir greičiau per Gerosios vilties g. patekti į aplinkkelį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Manot gera mintis turbo žiede leisti persirikiavimus? Kuo tuomet tai skirsis nuo ankstesnės situacijos?
    Daug mažiau persirikiavimų? Jau perdarytuose žiedose rodos irgi yra krypčių kai reikia persirikiuoti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Situacija daugmaž tokia: (Mėlyna - 1 juosta, Raudona - 2 juosta, Žalia -3 juosta)
    [Punktyrine linija pažymėti maršrutai reikalaujantys persirikiuoti žiede]

    Pavyks, tačiau reiks persirikiuoti žiede (pagal 2 iliustraciją).
    Manot gera mintis turbo žiede leisti persirikiavimus? Kuo tuomet tai skirsis nuo ankstesnės situacijos?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Situacija daugmaž tokia: (Mėlyna - 1 juosta, Raudona - 2 juosta, Žalia -3 juosta)
    [Punktyrine linija pažymėti maršrutai reikalaujantys persirikiuoti žiede]







    Tai ir Savanoriu pr. nuo centro neišeis nuvažiuoti i Tukstantmiečio g (link oro osto).
    Pavyks, tačiau reiks persirikiuoti žiede (pagal 2 iliustraciją).

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Tai ir Savanoriu pr. nuo centro neišeis nuvažiuoti i Tukstantmiečio g (link oro osto).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Šis jau turi ne 4 kryptis , o 5 (beveik šešias su nelegalia Elektrinės jungtim), tai šiek tiek sudėtingiau visvien. Važiuoti aišku bus jau saugiau, viskas o.k. su tuo. Nebent važiuojantiems pirmą kartą kažkiek pareikalaus daugiau koncentracijos, kad suskaičiuoti rodyklesir pasirinkti teisingą juostą, nes apvažiuoti rato antram bandymui jau nesigaus (skirtingai nei sako geltonieji skydai).
    Tik dabar pamačiau, ką rodo geltoni skydai. Wtf?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Elektrinės g. taip, galibūti pažeidėjų. Bet kas painaus kitur? Kaip tik bus viskas labai aišku. Kaip dabar yra aišku Edukologijos, Žirmūnų arba Antakalnio žieduose.
    Šis jau turi ne 4 kryptis , o 5 (beveik šešias su nelegalia Elektrinės jungtim), tai šiek tiek sudėtingiau visvien. Važiuoti aišku bus jau saugiau, viskas o.k. su tuo. Nebent važiuojantiems pirmą kartą kažkiek pareikalaus daugiau koncentracijos, kad suskaičiuoti rodyklesir pasirinkti teisingą juostą, nes apvažiuoti rato antram bandymui jau nesigaus (skirtingai nei sako geltonieji skydai).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.
    Elektrinės g. taip, galibūti pažeidėjų. Bet kas painaus kitur? Kaip tik bus viskas labai aišku. Kaip dabar yra aišku Edukologijos, Žirmūnų arba Antakalnio žieduose.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Manau, kad saugiausias sprendimas būtų panaikinti tą išvažiavimą iš Elektrinės g. ir šalia padaryti naują į nuovažą Savanorių pr. link. Bet čia jau būtų grandiozinis darbas, paprastojo remonto būdu nepadarysi

    Komentuoti:


  • Xeonas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Schemoje pastebėjau, kad iš Elektrinės g. nėra ženklo žiedas, tai kaip ir skaitosi, kad tu išvažiuoji iš šalutinio, bet ne į žiedą o link Kauno tik. Bet jeigu nebus fizinių stulpelių ar ko nors panašaus, tai ištisinė linija šitoje situacijoje negelbės ir tikrai bandys lįsti į žiedą iš Elektrinės g.
    Na manau bus įrengti skiriamojoje juostoje iškilumai kaip ir kituose žieduose. bet norint pervažiuoti įmanoma jaučiu bus. Na čia kamera pastatyti atsuktą į išvažiavimą ir kas nesilaikys baudas rašyti bet manau pagal projektą, jau sunkokai ten fiziškai bus link žiedo lįsti.

    Na mano manymus bus geriau ir bus saugumas didesnis, dėl pralaidumo neaišku, ateitis parodys. Va vakar važiavau žiedu tai vos mašinos priekio nenunešė vairuotoja persirikiuojant iš karto žiede, tipiškai, nuo tilto lazdynu 3 juosta, į antra žiedo ir praktiškai iškarto į vidurį žiedo. bet čia nepirmas toks variantas gyvenime ir tikiesi tokios nesamanės tam žiede.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gavosi pakankamai paini schema. Beje dar ir niekaip nesiėmė spręsti išvažiavimo iš Elektrinės g. klausimo. Akivaizdu, kad iš jos bus bandoma įšokti tiesiai į žiedą, kas praktiškai griauna visas pastangas įvesti tvarką.
    Schemoje pastebėjau, kad iš Elektrinės g. nėra ženklo žiedas, tai kaip ir skaitosi, kad tu išvažiuoji iš šalutinio, bet ne į žiedą o link Kauno tik. Bet jeigu nebus fizinių stulpelių ar ko nors panašaus, tai ištisinė linija šitoje situacijoje negelbės ir tikrai bandys lįsti į žiedą iš Elektrinės g.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X