Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą Diskusijos apie žiedines sankryžas

    Diskusijos apie žiedines sankryžas

    Pradėti ruošti šie sankryžų rekonstrukcijos į žiedines detalieji planai:

    Krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstrukcijos specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ručiūnų ir Martyniškio kaimuose.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4051

    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 53,30 km (Valkininkai) esančios sankryžos rekonstravimo;
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 101,73 km (Merkinė) esančios sankryžos rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4052

    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Klaipėda 181,49 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.165 Šilalė–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Traksėdžių kaime);
    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 185,90 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 4262 Traksėdžiai–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Macikų kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4054

    Krašto kelio Nr.155 Kuršėnai–Mažeikiai 1,25 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.203 Kuršėnų aplinkkelis rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4055

    Krašto kelio Nr.215 Bubiai–Ramučiai 17,89 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.159 Užventis–Šaukėnai–Kuršėnai rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ramučių kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4056

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 113,67 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.162 Laukuva–Šilalė rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Šilalėje.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4057

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 58,5 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.166 Plungė–Vėžaičiai specialusis planas. Numatoma rekonstruoti sankryža yra arba Planuojama teritorija yra Plungės rajone Pakerų kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4060

    Krašto kelio Nr.201 Marijampolė–Kalvarija 7,45 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5122 Ožkabaliai–Turgalaukis–Liudvinavas rekonstrukcijos specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4066

    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 17,44 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 1912 Rupinai–Griškabūdis–Kudirkos Naumiestis rekonstravimo;
    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 32,35 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3801 Šakiai–Plokščiai rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4067


    Papildoma sankryža (2008.03.20)
    Krašto kelio Nr.216 Gargždai–Kretinga 21,28 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2204 Privažiuojamasis kelias prie Kretingos nuo kelio Gargždai–Kretinga
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1347

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.29)
    Krašto kelio krašto kelio Nr.226 Kartena–Kūlupėnai–Salantai 4,78 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2303 Kretinga–Kūlupėnai specialusis planas. Planuojama teritorija yra Kretingos rajone Kūlupėnų kaime
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1346

    Krašto kelio Nr.129 Antakalnis–Jieznas–Alytus–Merkinė 40,72 km (Alytaus r., Punia) esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.arsa.lt/?action=content.246&id=192

    Krašto kelio Nr.131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 2,48 iki 3,15 km ir 2,96 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Alytaus rajono Likiškėlių kaime
    http://www.arsa.lt/?action=content.244&id=192
    Lietuvos kelių direkcijos puslapyje paskelbta vėliau, 2008.03.31

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.31)
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 126,00 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybėje.
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 128,64 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybės Švendubrės ir Ratnyčios kaimuose;
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4135

    Papildoma žiedinė sankryža (2008.05.14)
    Krašto kelio Nr. 169 Skuodas–Plungė 4,31 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3701 Kulai I–Mažieji Rūšupiai rekonstravimo į žiedinę sankryžą specialusis planas (planuojama teritorija yra Skuodo rajono savivaldybės Skuodo Priemiesčio kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...do_rajone/4302

    Vejamės Prancūziją, kur ant kiekvieno kampo - po žiedinę sankryžą

  • Romas
    replied
    15min.lt 2019.09.19
    Gerosios Vilties žiede gali atsirasti šviesoforai
    Užsienyje pavyzdžių, kai žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesoforai, yra ne vienas.
    Vilniuje toks irgi buvo – maždaug prieš dešimtmetį Olandų žiede irgi sustatyti šviesoforai. „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovo Aleksejaus Apanovičiaus teigimu, šis žiedas yra labai mažas, jame telpa vos kelios mašinos. Dar viena problema – prie žiedinių sankryžų yra pėsčiųjų perėjos, tad pėsčiųjų srautus irgi reikia reguliuoti. „Dėl ko Olandų žiede dingo šviesoforai? Nes mašinų negalime sutalpinti tiek, kad jos galėtų normaliai judėti. Buvo sprendimas demontuoti ir šviesoforus, ir pėsčiųjų perėjas perkelti. Vokiečių bendrovės atstovai, diegę šią sistemą, iš pradžių tikino, kad viskas veiks. Bet pradėję diegti, reguliuoti, jau spjaudėsi, kad nieko negali padaryti“, – seną istoriją prisiminė A.Apanovičius.

    Jis pripažįsta, kad šviesoforais reguliuojamų žiedinių sankryžų galėtų atsirasti ten, kur pėstieji gatvę kerta arba požemine perėja, arba viaduku. „Taip yra Savanorių–Gerosios Vilties žiede. Mes turime tokių minčių dėl reguliavimo šiame žiede. Piko metu būtų srautas daugiau praleidžiamas iš pagrindinės Oslo g. ir Laisvės pr. pusės į žiedą, kad visi galėtų įvažiuoti pristabdant kitus automobilius. O dienos metu gal šviesoforai būtų išjungiami, nes nėra tokio poreikio“, – sakė Miesto eismo organizavimo departamento vadovas. Ši mintis tik svarstoma, galutinio sprendimo nėra.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1204364

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
    Įvažiavimas į žiedą atvažiuojantiems iš Laisvės pr. bei aplinkkeliu iš Kauno / Panevėžio pusės užsikemša iki pat susikirtimo/išsišakojimo, tai dėl to ne visos mašinos už upės gali persirikiuoti nuo aplinkkelio link Savanorių pr. žiedo. Automatiškai - tada sumažėja pralaidumas ties tuo susikirtimu/išsišakojimu bei kemšasi aplinkkelis (Oslo g.) nuo Lazdynų ligoninės. Vadinasi, kamštis dėl pablogėjusio Savanorių pr. žiedo pralaidumo

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
    Problema tame, kad kamštis į žiedą užblokuoja ir tranzitą neįvažiuojantį į žiedą. Be to, tranzitinis srautas važiuojantis Utenos/Molėtų kryptimi turi įvažiuoti į patį žiedą. Šviesoforinis reguliavimas turbūt nedaug pakeistų, nebent būtų duotas labai didelis prioritetas rytinio piko metu nuo Lazdynų pusės. Bet tada gali kilti problemų iš kitų pusių. Pvz uodega nuo šviesoforo prie Vingio parko gali blokuoti žiedą.

    Iš esmės sprendimas yra Mykolo Lietuvo gatvė, Šiaurinė gatvė ir Pietinis aplinkelis. Taip pat koks nors sprendimas iš Liepkalnio patekti į šiaurinę dalį nevažiuojant per centrą. Tada būtų galima pradėt šnekėt, kad tai vidinis miesto mazgas, padaryt A juostas ir pasiųst automobilistus velniop.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Mažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.
    Kaip tai nepakenkė, verslui kiekviena sugaišta minutė ir kamštyje išdegintas kuro litras yra brangus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.22, 12:08.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Bėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.
    Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Bėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Mažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Reikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai
    Kam čia kalbėt apie juostas, visą žiedą užasfaltuoti kur išeina. ...ir jokių žymėjimų nereikia. Nereiktų šnekėt apie pralaidūmo probliemas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Reikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą

    Rugpjūtis jau baigiasi, netrukus baigsis ir atostogos bei į Vilnių suvažiuos studentai... Jau dabar kiekvienos darbo dienos rytais dėl pakeistos eismo tvarkos Savanorių pr. žiede nusidriekia kamštis nuo Lazdynų ligoninės aplinkkelyje atvažiuojant nuo Kauno / Ukmergės. Negi niekas iš projektuotojų į tai taip ir neatkreipė dėmesio. Kokie kamščiai nusidrieks nuo rugsėjo?
    Dėl to ir daro ne iš kart su bordiūrais, o tik dažais, nes patys nežino, kaip realybėje suveiks (kad ir ką ten tie modeliavimai parodo). Prie Pedagoginio irgi nebuvo iškart viskas sklandžiai. Nusprendė net daryti papildomą juostą nuo tilto pusės.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė skunk Rodyti pranešimą

    Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.
    Rugpjūtis jau baigiasi, netrukus baigsis ir atostogos bei į Vilnių suvažiuos studentai... Jau dabar kiekvienos darbo dienos rytais dėl pakeistos eismo tvarkos Savanorių pr. žiede nusidriekia kamštis nuo Lazdynų ligoninės aplinkkelyje atvažiuojant nuo Kauno / Ukmergės. Negi niekas iš projektuotojų į tai taip ir neatkreipė dėmesio. Kokie kamščiai nusidrieks nuo rugsėjo?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
    Iki 1972 metų SSRS galiojusiose Kelių esimo taisyklėse buvo numatytas ženklinimas "Sankryžos centras"...
    Minėto žiedo Marijampolėje (V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių) esmė, kad jo nereikia. Eismas nepasidaro intensyvus net rytinio piko metu. Kaip rašiau, užtektų paprastos sankryžos, kurioje pagringinis kelias eiti iš V.Kudirkos gatvės nuo miesto centro į Maironio gatvę. Marijampolėje žiedinis eismas turėtų būti organizuojamas Stoties-Gamyklų-Statybininkų-Kauno gatvių sankryžoje, kad atvažiavusiems Gamyklų gatve ir norintiems važiuoti Kauno link nereikėtų daryti apylanką Statybininkų gatve ir eismo netrikdytų šviesoforai.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Kaip apskritai tokio dydžio žiedai gali būt nereguliuojami šviesaforų? Aš nesuprantu.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
    Taigi jau padaryti kalniukai. Dauguma net nepristabdo. Stovi, norėdamas įvažiuoti į žiedą ir spėlioji, pristabdys, ar ne. Saugiau nebūna.

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
    Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

    Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
    Tai gal grioviuką kokį, 30cm gylio?

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...
    Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūta Juokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Na ką, antra diena po Savanorių žiedo perbraižymo. Buvau jau pamiršęs vasarą, kas kas yra kamščiai nuo Laisvės pr. Teko prisiminti. Pralaidumas bent jau šia kryptimi vizualiai vos ne dvigubai sumažėjo Tai kas bus rugsėjo mėn. - sunku ir įsivaizduoti. Beje, prieš pat žiedą yra viešojo transporto stotelė. Tai spėkite ar troleibusai/autobusai varginasi lįsti į antrą juostą? Aišku, kad ne. Toliau važiuoja į žiedą pirma juosta, iš kurios galima tik į dešinę sukti. Tai klausimas, ar su tuo saugumu bus kažkas geriau...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Konkrečiu punktyru pažymėtu (legaliu) atveju persirikiuot ties įvažiavimu yra saugu - žiede turi pirmumą. Bėda tik tame, kad reikia žinoti šį manevrą norint pataikyti į tinkamą juostą.
    Palyginus su dabartine situacija (prieštaraujant ženklams):
    Iš pirmos juostos įvažiuojama į žiedą ir važiuojama kertant norinčių išvažiuoti iš žiedo trajektoriją - konfliktinė zona.
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.07.31, 08:43.

    Komentuoti:

Working...
X