Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    pradėjo temą Diskusijos apie žiedines sankryžas

    Diskusijos apie žiedines sankryžas

    Pradėti ruošti šie sankryžų rekonstrukcijos į žiedines detalieji planai:

    Krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstrukcijos specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ručiūnų ir Martyniškio kaimuose.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4051

    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 53,30 km (Valkininkai) esančios sankryžos rekonstravimo;
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 101,73 km (Merkinė) esančios sankryžos rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4052

    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Klaipėda 181,49 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.165 Šilalė–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Traksėdžių kaime);
    Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 185,90 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 4262 Traksėdžiai–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Macikų kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4054

    Krašto kelio Nr.155 Kuršėnai–Mažeikiai 1,25 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.203 Kuršėnų aplinkkelis rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4055

    Krašto kelio Nr.215 Bubiai–Ramučiai 17,89 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.159 Užventis–Šaukėnai–Kuršėnai rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ramučių kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4056

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 113,67 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.162 Laukuva–Šilalė rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Šilalėje.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4057

    Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 58,5 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.166 Plungė–Vėžaičiai specialusis planas. Numatoma rekonstruoti sankryža yra arba Planuojama teritorija yra Plungės rajone Pakerų kaime.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4060

    Krašto kelio Nr.201 Marijampolė–Kalvarija 7,45 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5122 Ožkabaliai–Turgalaukis–Liudvinavas rekonstrukcijos specialusis planas.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4066

    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 17,44 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 1912 Rupinai–Griškabūdis–Kudirkos Naumiestis rekonstravimo;
    Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 32,35 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3801 Šakiai–Plokščiai rekonstravimo.
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4067


    Papildoma sankryža (2008.03.20)
    Krašto kelio Nr.216 Gargždai–Kretinga 21,28 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2204 Privažiuojamasis kelias prie Kretingos nuo kelio Gargždai–Kretinga
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1347

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.29)
    Krašto kelio krašto kelio Nr.226 Kartena–Kūlupėnai–Salantai 4,78 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2303 Kretinga–Kūlupėnai specialusis planas. Planuojama teritorija yra Kretingos rajone Kūlupėnų kaime
    http://www.kretinga.lt/?q=node/1346

    Krašto kelio Nr.129 Antakalnis–Jieznas–Alytus–Merkinė 40,72 km (Alytaus r., Punia) esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas.
    http://www.arsa.lt/?action=content.246&id=192

    Krašto kelio Nr.131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 2,48 iki 3,15 km ir 2,96 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Alytaus rajono Likiškėlių kaime
    http://www.arsa.lt/?action=content.244&id=192
    Lietuvos kelių direkcijos puslapyje paskelbta vėliau, 2008.03.31

    Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.31)
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 126,00 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybėje.
    Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 128,64 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybės Švendubrės ir Ratnyčios kaimuose;
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4135

    Papildoma žiedinė sankryža (2008.05.14)
    Krašto kelio Nr. 169 Skuodas–Plungė 4,31 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3701 Kulai I–Mažieji Rūšupiai rekonstravimo į žiedinę sankryžą specialusis planas (planuojama teritorija yra Skuodo rajono savivaldybės Skuodo Priemiesčio kaime).
    http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...do_rajone/4302

    Vejamės Prancūziją, kur ant kiekvieno kampo - po žiedinę sankryžą

  • Romas
    replied
    Lrytas 2019.05.20
    Pedagoginio žiede vairuotojai nebegali lėkti, kaip įpratę
    Pirmadienio, gegužės 20-osios, rytą greičio kalneliai jau buvo įrengti, o prie jų stovėjo įspėjantys ženklai. Nors ryškios spalvos kalneliai nėra itin agresyvaus profilio, greitis žiede pastebimai sumažėjo.

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...prate-10427167

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Turiu omenyje laiką, kalniukai sulėtins ir dabar daugiau automobilių spės įvažiuoti į žiedą.
    Važiavau Pedagoginiu žiedu. Visiškai jokio poveikio. Kalniukai transporto priemonių nelėtina, o pralaidumas praktiškai toks pat (matuojant ne skaičius, o dalyvaujant eisme realistiškai).
    Paskutinis taisė liudasbar; 2019.05.21, 13:15.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede.
    Prie įvažiavimų visi stovi ir be kalniukų

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pastatė kelio ženklą, kad jų kelias šalutinis?
    Turiu omenyje laiką, kalniukai sulėtins ir dabar daugiau automobilių spės įvažiuoti į žiedą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kokia logika daryti prie įvažiavimo? Dabar jei automobilis žiede bus ties tais kalniukais, galėsi įvažinėti, be kalniukų tą automobilį būtų reikėję praleisti.
    Pastatė kelio ženklą, kad jų kelias šalutinis?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jau patobulinio Pedagoginio žiedą. Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede. Nelabai suprantu tokios logikos. Įvažiuojant vistiek norėsis laukti didesnio tarpo, nes nu o ką jei kažkas su parketniku varys nepristabęs per kalniuką?

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ma-221-1147128
    O kokia logika daryti prie įvažiavimo? Dabar jei automobilis žiede bus ties tais kalniukais, galėsi įvažinėti, be kalniukų tą automobilį būtų reikėję praleisti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Jau patobulinio Pedagoginio žiedą. Kalniukus padarė ne įvažiavimuose, o pačiame žiede. Nelabai suprantu tokios logikos. Įvažiuojant vistiek norėsis laukti didesnio tarpo, nes nu o ką jei kažkas su parketniku varys nepristabęs per kalniuką?

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ma-221-1147128

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    didesnis greitis didesni tarpai, mažesnis greitis mažesni tarpai tarp automobilių, tad konkrečioje atkarpoje, prie mažesnio greičio telpa daugiau automobilių, daugiau judančių automobilių, o ne keletas judančiu dideliu greičiu ir didžioji dalis stovinčių. Daugelį vairuotojų nervina stovėjimas, geriau judėti, nors ir mažesniu greičiu.
    Pritariu, kad geriau judėt mažesniu greičiu + saugiau. Tik sakau, kad pagal skaičiavimus bendras pralaidumas +/- tas pats. T.y. problema lieka.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Įvažiavimas palengvėtų, bet bendrai eismas vyktų lėčiau. Kaip suprantu pagal skaičiavimus galutinis pralaidumas gautųsi tas pats.
    didesnis greitis didesni tarpai, mažesnis greitis mažesni tarpai tarp automobilių, tad konkrečioje atkarpoje, prie mažesnio greičio telpa daugiau automobilių, daugiau judančių automobilių, o ne keletas judančiu dideliu greičiu ir didžioji dalis stovinčių. Daugelį vairuotojų nervina stovėjimas, geriau judėti, nors ir mažesniu greičiu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Sakyčiau klysti. Nes dabar įvažiuoti į žiedą, kai jame lekia mašinos dideliu greičiu, yra rizikinga. Todėl stovi ir lauki kol atsiras didelis tarpas. Jei visi važiuotų leistinu greičiu, tai ir pralaidumas padidėtų, ir kamščiai sumažėtų.
    Įvažiavimas palengvėtų, bet bendrai eismas vyktų lėčiau. Kaip suprantu pagal skaičiavimus galutinis pralaidumas gautųsi tas pats.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Net trečiokui turi būti aišku, kad sumažinus greitį pralaidumas mažės.
    Bet tai nieko tokio. 2030 metais kelionių automobiliais Vilniuje sumažės ketvirtadaliu-trečdaliu.
    Sakyčiau klysti. Nes dabar įvažiuoti į žiedą, kai jame lekia mašinos dideliu greičiu, yra rizikinga. Todėl stovi ir lauki kol atsiras didelis tarpas. Jei visi važiuotų leistinu greičiu, tai ir pralaidumas padidėtų, ir kamščiai sumažėtų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Net trečiokui turi būti aišku, kad sumažinus greitį pralaidumas mažės.
    Bet tai nieko tokio. 2030 metais kelionių automobiliais Vilniuje sumažės ketvirtadaliu-trečdaliu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2019.05.17
    Vilniaus savivaldybė rado būdą mažinti spūstis Pedagoginio žiede – ar tai veiks?
    Vilniaus savivaldybė nuo penktadienio ketina mažinti eismo spūstis Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T.Narbuto g. žiede įrengdama greičio mažinimo kalnelius. Toks sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kelių tyrimo instituto siūlymus. Tačiau ar šis sprendimas tikrai veiks? Tuo netikima net VGTU studijoje, ekspertų nuomonės irgi įvairios. (...)


    Atliekant studiją be kitų dalykų paaiškėjo, kad automobilių, važiuojančių iš Konstitucijos pr. ir sukančių į dešinę Geležinio Vilko g. link, sumažėjo, kas rodo, kad keičiasi vairuotojų įpročiai ir juos atbaido spūstys toje gatvėje. Kitas dalykas – šioje miesto vietoje auga pėsčiųjų skaičius, jie kerta žiedą ties „Laisvės kelio“ paminklu, tad spūstys žiede formuojasi ir dėl to.
    Ypatingų ar gausių sprendimų mokslininkai nesiūlo. Vienas pagrindinių – papildomos eismo juostos dešiniems posūkiams įvažiuoti į žiedą iš Geležinio Vilko gatvės tiek nuo Ukmergės g. pusės, tiek nuo Geležinio Vilko tilto. Kitas siūlymas yra įrengti dviejų lygių pėsčiųjų perėjas, apie tai jau yra užsiminę ir miesto vadovai. Tai turėtų būti pusmėnulio formos pėsčiųjų ir dviračių viadukas bei požeminė perėja po T.Narbuto gatve, perkėlus viešojo transporto stoteles į Geležinio Vilko gatvę.
    Dar vienas didelis projektas – naujo transporto viaduko, sujungsiančio Konstitucijos pr ir T.Narbuto g., statybos. Tiesa, kada toks didžiulis infrastruktūrinis projektas galėtų būti įgyvendintas, kol kas niekas prognozuoti nedrįsta.

    Kaip savo pranešime tikina savivaldybė, „sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto siūlymus“.
    Tačiau VGTU Kelių tyrimo instituto specialistai studijoje rašo: „Trapeciniai greičio kalneliai įrengiami žiedo vidinėje dalyje prieš visus įvažiavimus į žiedą. Hipotezė: esant mažesniems greičiams vidinėje žiedo dalyje būtų lengviau įvažiuoti į žiedą. Išvada: Hipotezės patvirtinti negalima. Gaunami statistiškai maži laidumo pokyčiai.“
    Prie studijos išvadose siūlomų atlikti darbų kalnelių nėra.
    Tačiau Vilniaus savivaldybė ketina juos įrengti.

    Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis apie Jakų žiedą galvoja kitaip. Jo teigimu, greičio mažinimo kalneliai čia situaciją pagerino nežymiai, prireikė rimtesnių pakeitimų. „Aš manyčiau asmeniškai, kad suženklinimas, kuris yra padarytas dabar, duoda geresnį poveikį, nes vairuotojai žino, kaip judėti žiede, negu greičio slopinimo kalneliai. (...) Jakų žiede šis sprendimas iš esmės nedavė rezultatų, kurių tikėtasi. Nors jeigu tinkamai įrengs greičio mažinimo kalnelius, aš vertinčiau teigiamai tokį sprendimą. Bet reikalingi kiti, esminiai sprendimai: dešinieji posūkiai ir reikia kalbėti apie bendrą srautų modeliavimą“, – kalbėjo V.Pumputis. (...)

    Tarp kelininkų esama įvairių nuomonių dėl tokio Vilniaus savivaldybės sumanymo. Dalis kelių infrastruktūra užsiimančių įmonių atstovų idėją vadina absurdiška, nes problemų tai esą neišspręs. O ir renkamasi tokius sprendimus, anot jų, tik dėl to, kad tai pigu. Tačiau garsiai prabilti tų įmonių atstovai neišdrįsta.
    Tiesa, kaip pavyzdį jie nurodo Lenkiją, kurioje vis garsiau kalbama, kad tokie gatvių dangų pokyčiai didina didmiesčių užterštumą. Kalneliai čia jau ne vienoje vietoje panaikinti. Kitur galvojama apie tai ar bent diskutuojama. Kaip praeitų metų gruodžio pabaigoje rašė Lenkijos žiniasklaida, Lenkijos Infrastruktūros ministerija gavo parlamento narių raštą, kuriame buvo teigiama: „Tuo metu, kai Lenkijoje greičio mažinimo kalnelių mažėja, kitose Europos valstybėse matoma kitokia tendencija. Juos keičia susiaurinimai ar kitos priemonės, o priežasčių gali būti įvairių. Nuo susirūpinimo dėl vibracijos iki aplinkos apsaugos, nes stabdydami ir vėl pajudėdami automobiliai labiau teršia aplinką.“ (...)

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ks-221-1145924

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Kas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavą https://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530
    Eilinis sovietinis šedevras, Jakų žiedas didesnis (~900m). Anglijoje, Airijoje tokio dydžio žiedai reguliuojami šviesoforais.

    https://www.google.lt/maps/@51.52424...7i16384!8i8192

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nieko ten baisaus nėra. Palyginimui judėjimas Europos kultūros centre:

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Kas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavą https://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530
    Manau geriausias bus šitas
    https://en.wikipedia.org/wiki/Magic_...bout_(Swindon)
    Paskutinis taisė digital; 2019.05.16, 20:55.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taigi šitą žiedą irgi perpaišys kaip pedagoginį, žirmūnų, antakalnio ir santariškių, tai avarinių situacijų nebeturėtų kilti.
    Kiek vaikštau pro pedagoginį žiedą, tiek girdžiu kažką pypsinant. Pastoviai atsiranda kažkoks kaimietis, kuris bet kaip važiuoja.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Kas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavą https://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Dar smagiausia būna kai iš žiedo į Tūkstantmečio g. išsuka iš antros juostos, avarinių situacijų kasdien pilna, pats ne kartą ten pypą panaudojau Adrenalinas duoda į galvą, nereik nei atrakcionų parko.
    Taigi šitą žiedą irgi perpaišys kaip pedagoginį, žirmūnų, antakalnio ir santariškių, tai avarinių situacijų nebeturėtų kilti.

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X