Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O kur yra tie 2 ?
    A9-jam, prie Radviliškio ir prie Šiaulių.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      O kur yra tie 2 ?
      Abu kelyje A9 Panevėžys - Šiauliai, vienas prie Radviliškio, kitas prie Šiaulių.

      Comment


        Veisiejai, Lazdijų r.

        Parašė rimgis Rodyti pranešimą
        Ten dabar žiedą padarė ... centrinėj aikštėj. Tiesiai prieš bažnyčią ne žiedas, o, atsiprašant, izdevalkė (aš apie Veisiejus)

        lrt.lt LTV „Panorama“, 2012 m. balandžio 13 d. 21:00
        Rūta Lankininkaitė, Irma Janauskaitė,
        Piktinasi nepatogia, 1,5 mln. Lt kainavusia žiedine sankryža
        Veisiejiškiai pasipiktinę žiedine sankryža miestelio centre. Mat važiuojamoji dalis aplink vidury žiedo esančią salelę per siaura ne tik vilkikams, bet ir daliai lengvųjų automobilių. Parašus ant projekto dėjusi vietos valdžia sako nesitikėjusi, kad žiedas išeis toks nepatogus. Automobilių kelių direkcija ramina – įvažiuojant į žiedą galima užvažiuoti ir ant salelės.

        Žiedinė sankryža Veisiejuose atsirado pernai. Ir vietiniai iškart ėmė ją keikti, nes, norint tvarkingai važiuoti žiedu, neįmanoma to padaryti: vidury jo įrengta akmenimis grįsta salelė didelė, o kelias aplink ją siauras – tik trijų metrų.
        Išlaviruoti sunku ne tik sunkiasvoriams automobiliams, bet ir autobusams. Burba ir dažnas lengvosios mašinos vairuotojas. Vietiniai kraipo galvas, kas tokią kvailystę sugalvojo.

        „Kas tokį projektų darė, nežinau. Kur tai girdėta, šitokią nesąmonę padaryti. Kiek čionai prabūta, niekada to nebuvo“, – sako veisiejiškis Antanas Damanskas.
        „Jau kai atvažiuoja tos „fūros“, tai išvis baisu. Girdžiu, barkšt, galvoju, kas čia pasidarė. Tai išlipo pats vairuotojas užkabinęs tą tvorą, pats žiūri, ką jis čia padarė“, – pasakoja veisiejiškė Janina Urbonienė.

        Veisiejiškiai nerimaudami laukia vasaros, kai eismas miestelyje bus dar intensyvesnis. Mat per čia į Lenkiją kursuoja vilkikai, o iš jos – lengvieji automobiliai į Druskininkus ar Vilnių. Žmonės sako nekreipiantys dėmesio – dažnai per žiedą važiuoja taip, lyg jo nebūtų.

        „Per mažas žiedas padarytas. O mašina didelė. Čia tik lengvoms mašinoms, o „fūroms“ – tikrai ne. Labai sunku išsilenkti ir važiuoji tiesiai“, – sakė krovininio automobilio vairuotojas.
        „Visi važiuoja tiesiai, niekas nepaiso jo. Geriau jo būtų ir nebuvę“, – teigė kalbintas lengvojo automobilio vairuotojas.

        Kilus bendruomenės nepasitenkinimui, Veisiejų valdžia sako nesitikėjusi, kad žiedas bus toks nepatogus ir išsigynė prisidėjusi jį rengiant. (...)

        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=58080310

        Comment


          Veisiejai, Lazdijų r.

          Garsioji Veisiejų žiedinė sankryža
          Foto 2014.03




          Atstumas iki tvoros nedidelis


          Senas VW telpa


          Didesnė mašina telpa

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            lrt.lt LTV „Panorama“, 2012 m. balandžio 13 d. 21:00
            Rūta Lankininkaitė, Irma Janauskaitė,
            Piktinasi nepatogia, 1,5 mln. Lt kainavusia žiedine sankryža
            Labiausiai patiiko "Veisiejų valdžia sako nesitikėjusi, kad žiedas bus toks nepatogus ir išsigynė prisidėjusi jį rengiant"

            Comment


              Veisiejai, Lazdijų r.

              Kitas rakursas


              Iš šono atrodo kaip ir normaliai, bet pačiam bandant ten išsitekti norisi keiktis


              Fūra neišlaikė išbandymo (tiksliau, projektuotojai turbūt niekada nebuvo matę fūros)




              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Garsioji Veisiejų žiedinė sankryža
                Foto 2014.03

                Senas VW telpa
                Sprendžiant iš gana ryškaus patamsėjimo ant centrinės žiedo dalies turbūt atsiranda ir nemažai tokių, kurie į žiedą netelpa . Tikrai prastai įrengtas žiedas.
                Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.25, 22:58.

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Sprendžiant iš gana ryškaus patamsėjimo ant centrinės žiedo dalies turbūt atsiranda ir nemažai tokių, kurie į žiedą netelpa . Tikrai prastai įrengtas žiedas.
                  Tai furos ir netelpa. Lengvieji dar dar telpa.
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    Su tais žiedais tikrai problema. Nuolat skundžiamasi, kad per maži. Neva galima užvažiuoti ant trinkelių, bet pvz.: Kaune, Radvilėnų pl. žieduke tie akmenys netašyti ir nuolat išlaksto, tai keičia ir keičia...

                    Comment


                      Todėl kad projektuotojai galvoja kad visi sulėtins iki kokių 5km/val. ir taip lėtai puškuodami "saugiai" įveiks sankryžą. O furos pagal juos turėtų teleportuotis į kitą pusę dar neprivažiavusios žiedo.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Žiedinės sankryžos įrengimas ties Birštonu
                        Foto 2014.09
                        Atvaizdas
                        Čia bus įrengtas turbo žiedas, trečias Lietuvoje.
                        Ta proga nukopijuoti keli pranešimai su turbo žiedinėmis sankryžomis iš temos
                        "A9. Panevėžys - Šiauliai"

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Fūra neišlaikė išbandymo (tiksliau, projektuotojai turbūt niekada nebuvo matę fūros)
                          Atvaizdas


                          Atvaizdas


                          Atvaizdas
                          Gal galima patikslinti kodėl fūra neišlaikė išbandymo? Iš nuotraukų panašu, kad sankryžą ji sėkmingai pravažiavo.

                          Pagal žiedinę sankryža yra akivaizdu, kad centrinė užvažiuojamoji dalis (pavadinimas atitinka paskirtį) grįsta trinkelėmis ir yra skirta ant jos užvažiuoti didesnių gabaritų transporto priemonėms.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Ta proga nukopijuoti keli pranešimai su turbo žiedinėmis sankryžomis iš temos
                            "A9. Panevėžys - Šiauliai"
                            Kadangi kilo toks susidomėjimas turbo žiedais įkelsiu ir kelias savo nuotraukas .

                            Turbo žiedas kelyje A9 Panevėžys - Šiauliai prie Radviliškio.

                            2014.06.07



                            2014.04 Atvažiuojant nuo Panevėžio/Radviliškio.



                            Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.26, 00:28.

                            Comment


                              Turbo žiedas A9 Panevėžys - Šiauliai prieš Aleksandriją/Šiaulius atvažiuojant nuo Panevėžio/Radviliškio/Kairių.

                              2014.04.06







                              Ir nuo Šiaulių.





                              Ši žiedo pusė yra nevykusi, nes žiedas yra nepakankamai išsikišęs, jis nepriverčia vairuotojų pristabdyti ir dauguma jų kerta žiedo eismo juostas.

                              Paskutinis taisė Xedos; 2014.10.26, 00:28.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Gal galima patikslinti kodėl fūra neišlaikė išbandymo? Iš nuotraukų panašu, kad sankryžą ji sėkmingai pravažiavo.

                                Pagal žiedinę sankryža yra akivaizdu, kad centrinė užvažiuojamoji dalis (pavadinimas atitinka paskirtį) grįsta trinkelėmis ir yra skirta ant jos užvažiuoti didesnių gabaritų transporto priemonėms.
                                Bet klausimas, ar trinkelės yra įformintos kaip važiuojamoji dalis.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Gal galima patikslinti kodėl fūra neišlaikė išbandymo? Iš nuotraukų panašu, kad sankryžą ji sėkmingai pravažiavo.

                                  Pagal žiedinę sankryža yra akivaizdu, kad centrinė užvažiuojamoji dalis (pavadinimas atitinka paskirtį) grįsta trinkelėmis ir yra skirta ant jos užvažiuoti didesnių gabaritų transporto priemonėms.
                                  Nesu vairavęs fūros, negaliu komentuoti, kaip jis ten keikiasi važiuodamas per tą mažą Veisiejų žiedinę sankryžą.
                                  Tačiau net ir važiuojant lengvąja mašina reikia žiūrėti, kad neužkabintum tvoros ar kokio stulpelio.

                                  Comment


                                    Želva, Ukmergės r.

                                    Dar viena nelabai vykusi ir nelabai reikalinga žiedinė sankryža.
                                    Pirmą kartą važiuojant link Giedraičių tas staigus sukimas į kairę tikrai nebuvo malonus.

                                    Lietuvos rytas 2013-03-23
                                    Daiva ZIMBLIENĖ
                                    Kliuvinys – nauja sankryža

                                    Želvos miestelio (Ukmergės r.) gyventojai negali atsistebėti: kam šovė į galvą mintis už 300 tūkstančių litų įrengti tokią nepatogią žiedinę sankryžą? Ji eismo nepalengvino, o jį tik apsunkino.

                                    Želviškiai nesupranta, kodėl į šią sankryžą, kurioje nebūna avarijų, reikėjo investuoti net 300 tūkstančių litų.

                                    A.Juknio nuotr.
                                    „Sunkiasvoriai vilkikai, miškavežiai ar ilgi autobusai, kuriems reikia beveik visiškai apsukti sankryžoje ratą, niekaip neišsitenka – galiniais ratais lipa ant šaligatvio, varto sustatytus riboženklius. Čiagi ne miesto sankryža, mes neturime aplinkkelių, šioje vietoje važiuoja ypač daug miškavežių – reikėjo į tai atsižvelgti.
                                    Bet niekas su mumis nesitarė, parengtų projektų nerodė ir mūsų nuomonės neklausė. Sėdėdami kabinetuose ir teoriškai planuodami bei projektuodami kelininkai visiškai neįvertino realios padėties”, – apie pagrindinėje Želvos sankryžoje įrengtą eismą ratu kalbėjo miestelio seniūnas Kęstutis Mikalajūnas.

                                    Praėjusių metų pabaigoje per dvi savaites įrengusi šią sankryžą Lietuvos automobilių kelių direkcija nustebino vietos gyventojus, kurie metų metais prašo sutvarkyti labai baisios būklės kelio Ukmergė–Molėtai ruožą iki Želvos. Taip pat prašoma atlikti kai kuriuos neatidėliotinus darbus ir pačiame miestelyje: (...) Pinigų stygiumi besiskundžiantys kelininkai atsižvelgė ir sugebėjo sutvarkyti tik vieną želviškių skaudulį – išardė kalnelį J.Vaišučio gatvėje ties seniūnijos pastatu, kur nuo intensyvaus transporto eismo jau buvo pradėję byrėti šalia gatvės stovinčio gyvenamojo namo pamatai.

                                    „Jeigu metų pabaigoje kelininkai turėjo laisvų pinigų, galėjo geriau žiedinę sankryžą įrengti kelyje Ukmergė–Molėtai ties posūkiu į Želvos miestelį, kur jos tikrai labai reikia. Tačiau jie viską pradėjo ne nuo to galo – rekonstravo sankryžą, kuri tikrai dar galėjo palaukti ir jokių didelių problemų nekėlė. Niekas neprisimena, kad čia būtų buvęs koks nors eismo įvykis. Ir tarsi pasityčiodami iš mūsų ankstesnių prašymų šioje sankryžoje įrengė net 12 ženklų, žyminčių pėsčiųjų perėjas”, – nusivylimo kelininkais neslėpė seniūnas.

                                    ---
                                    Klaidas ištaisys?

                                    Algimantas Janušauskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas

                                    „Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Giedraičiai– Bekupė–Želva ir Želva–Šešuoliai mažoji žiedinė sankryža Želvos miestelyje buvo įrengta siekiant pakeisti eismo organizavimo schemą, bet ne rekonstruoti. Garantinis sankryžos laikotarpis yra 5 metai. Sankryžą įrengusi įmonė privalės ištaisyti visus jos pažeidimus, jei tokių bus nustatyta.
                                    Kelio Ukmergė–Molėtai rekonstravimas taip pat yra įrašytas į planuojamų įgyvendinti objektų sąrašą, tam panaudojant ES paramą jau kitais metais.”

                                    http://www.lrytas.lt/?data=20130323&...s130323&view=2

                                    Comment


                                      Želva, Ukmergės r.

                                      Foto 2014.05

                                      Vaizdas nuo Giedraičių pusės


                                      Vaizdas nuo Šešuolių pusės.
                                      Iš čia matosi 7 dvigubi pėsčiųjų perėjos ženklai


                                      Važiuojant nuo 115 plento Ukmergė - Molėtai link Giedraičių toje žiedinėje sankryžoje reikia sukti į kairę apvažiuojant žiedą




                                      Kas gali, bando važiuoti tiesiai




                                      Išsukimas į Šešuolius


                                      Dar viena salelė su stulpeliais bei 1 iš 12 pėsčiųjų perėją žyminčių ženklų

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Vaizdas nuo Šešuolių pusės.
                                        Iš čia matosi 7 dvigubi pėsčiųjų perėjos ženklai
                                        Atvaizdas
                                        8-i

                                        Gyvenime nesuprasiu, kam reikia dvigubinti tuos perėjos ženklus kur yra saugumo salelės? Būktais man būtų labai įdomu koks ženklas stovi kairėje kelio pusėje.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Želvos gyventojai 12-os pėsčiųjų perėją žyminčių dvigubų ženklų įrengimą palaikė kaip kelininkų pasityčiojimą. Tarkime, projektuotojų požiūriu, tie vietiniai gyventojai yra labai tamsūs ir nieko nesupranta, koks yra svarbus saugus eismas jų gimtajame miestelyje.

                                          Bet geriau įsižiūrėjus kyla klausimų dėl tos dvigubų ženklų gausybės.

                                          Kas gali paaiškinti, kokią funkciją atlieka apvesti ženklai įvažiavimo į žiedą kryptimi?
                                          Arba kodėl būtina dešinėje esantį perėjo ženklą dubliuoti ir nuo žiedo vidaus pusės, jei ta juosta iš žiedo išvis negalima važiuoti?..
                                          Paskutinis taisė Romas; 2014.11.15, 19:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X