Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    zmogau, kur logika?
    ziedine sankirta visada bus zymiai veiksmingesne nei sankryza. ziede eismas juda pastoviai, o sankryzoje su pertraukom (... jau neminint posukiu i kaire + geltona ...)
    Žiūrint kokia kryptimi važiuoji ir kokie srautai, pvz. vakarais Kosčiuškos gatvėje eismas stovi, o norint įvažiuoti reikia tiesiog naglai lįsti prieš važiuojančius žiede, nes kitaip stovėtum ir stovėtum kelias minutes.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      O tau turbūt neaišku, kaip susidarė kamščiai iš niekur dieną? Būtų tik užtekę "suderinti" geriau?
      Norite pasakyti, kad neįmanomas žiedinės sankryžos veikimas su šviesoforais? Viskas esmė ciklų suderinime ir reguliavimo schemos pasirinkime.
      Elementarus šviesoforais reguliuojamos žiedinės sankryžos pavyzdys yra Laisvės pr.-Pilaitės pr.-T.Narbuto g. sankryžos po estakada pavyzdys. Nors ta sankryža nėra afišuojama kaip žiedinė, bet iš esmės nuo reguliuojamos žiedinės sankryžos ji nedaug ir tesiskiria, čia tik žmonių psichologinis supratimas ir nusistatymas.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Norite pasakyti, kad neįmanomas žiedinės sankryžos veikimas su šviesoforais? Viskas esmė ciklų suderinime ir reguliavimo schemos pasirinkime.
        Elementarus šviesoforais reguliuojamos žiedinės sankryžos pavyzdys yra Laisvės pr.-Pilaitės pr.-T.Narbuto g. sankryžos po estakada pavyzdys. Nors ta sankryža nėra afišuojama kaip žiedinė, bet iš esmės nuo reguliuojamos žiedinės sankryžos ji nedaug ir tesiskiria, čia tik žmonių psichologinis supratimas ir nusistatymas.
        Taip, kalbėjau su šiuos šviesoforus diegusiais specialistais. Tai žiedo tipo sankryža. Ir ja eismas juda labai stabiliai ir be kamščių.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Norite pasakyti, kad neįmanomas žiedinės sankryžos veikimas su šviesoforais? Viskas esmė ciklų suderinime ir reguliavimo schemos pasirinkime.
          Elementarus šviesoforais reguliuojamos žiedinės sankryžos pavyzdys yra Laisvės pr.-Pilaitės pr.-T.Narbuto g. sankryžos po estakada pavyzdys. Nors ta sankryža nėra afišuojama kaip žiedinė, bet iš esmės nuo reguliuojamos žiedinės sankryžos ji nedaug ir tesiskiria, čia tik žmonių psichologinis supratimas ir nusistatymas.
          Jei ten įvažiavimas į žiedą būtų 6 juostomis, kaip iš Narbuto gatvės, ir pats žiedas būtų tokio dydžio, tada apsimokėtų, bet dabar tik dar labiau viską sustabdė. Beje, ir ten toli gražu nėra viskas gerai sureguliuota.
          Paskutinis taisė Lettered; 2013.12.01, 19:06.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Taip išeina, VT čia negali važiuoti?

            http://goo.gl/maps/U7ySm
            Nenukrypkime nuo temos. Tema apie žiedines sankryžas, o jose "plytų" ir A juostų pas mus nėra.

            Jeigu kažkur matėte Lietuviškas "Kelių eismo taisykles asmeniniams automobiliams", "Kelių eismo taisykles troleibusams ir autobusams", "Kelių eismo taisykles sunkvežimiams", tuomet gal pasidalinkite šaltiniu. Taigi taisyklės visiems tos pačios, tik jose yra pora išimčių (paminėtos aukščiau), tačiau jos niekaip nesisieja su važiavimu per žiedines sankryžas.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Žmogau, kai žiedas tampa problematiškas, nesusitvarko su srautais, susidaro kamščiai, jis netenka savo prasmės. Jei žiedai būtų visada veiksmingesni, tai visur būtų tik žiedai.
              tai pagal tave sankryzose kamsciai nesusidaro?

              tarpkitiko siulyciau nuvaziuoti i Anglija, tai pamatysi - ten ziedas ant ziedo, nes zmones dar nesusipyke su logika ir moka skaiciuoti pinigus.

              ir dar priedas, neblokuojantis ziedas. 1 juosta besidalinanciai apykaitai (zydra), 1 juosta iskirtinei apykaitai (tik i desine) (zalia).
              Attached Files

              Comment


                Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                tai pagal tave sankryzose kamsciai nesusidaro?
                Aš tap nesakiau. Tai tu tai pasakei.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Aš tap nesakiau. Tai tu tai pasakei.
                  ne as to neteigiau

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Olandu ziede KET pazeidziancius trulikus ziuri pro pirstus, o paprastuju pilieciu laukia ekipazas O kodel ismontavo is ten sviesaforus?
                    Niekas ten KET nepažeidinėja. Ženklai ir žymėjimas ten leidžia įvažiuoti į žiedą dešine juosta ir tada persirikiuoti. Tame žiede bandė daug visokių variantų (dar buvo šviesoforai, 3 juostos žiede), bet šitas pasirodė mažiausiai blogas. Jeigu vėl uždėtų ženklus, kad iš dešinės juostos tik į dešinę, tai piko metu vėl būtų didžiausios eilės.

                    Comment


                      būtent.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                        Niekas ten KET nepažeidinėja. Ženklai ir žymėjimas ten leidžia įvažiuoti į žiedą dešine juosta ir tada persirikiuoti.
                        Ne vienas ir ne du vairuotojai (ypač atvažiuojantys nuo kalno ir nuo tilto) dažnai kaip įvažiuoja pirma juosta, taip ja ir važiuioja iki kol išvažiuoja iš žiedo (o tai gali būti ir antras ir trečias išvažiavimas).
                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Ir? Įvažiuoju pirma juosta (kuri šiaip ir nueina iškart į dešinę iš žiedo), ties punktyrine linija parodau posūkį kairėn, persirikiuoju. Viskas, aš jau žiede, pirmoje žiedo juostoje. Važiuoju iki kurio man reikia išvažiavimo, ten rodau posūkį į dešinę ir išvažiuoju.

                          Comment


                            Parašė balietis Rodyti pranešimą
                            Ir? Įvažiuoju pirma juosta (kuri šiaip ir nueina iškart į dešinę iš žiedo), ties punktyrine linija parodau posūkį kairėn, persirikiuoju. Viskas, aš jau žiede, pirmoje žiedo juostoje. Važiuoju iki kurio man reikia išvažiavimo, ten rodau posūkį į dešinę ir išvažiuoju.
                            Gal tu ir teisus. Reikės pabandyti tokį variantą.
                            Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                            Comment


                              Vienintelis pavojingas dalykas yra tas rikiavimasis kairėn, nes reikia praleisti tiek važiuojančius žiedu, tiek įvažiuojančius į žiedą iš antros juostos. Bet kai kamščiai, tai greičiai maži, o kai kamščių nėra, tai nebūna jokios prasmės taip daryti.
                              Blogiau yra su išvažiuojančiais iš žiedo: kai kurie sugeba tai daryti net iš antros žiedo juostos, kiaurai kirsdami pirmąją, tai čia jau chuliganiškas vairavimas, dar dalis išsukinėja tiesiai į pirmąją juostą, ypač viešasis transportas, nors pagal ženklus jie turėtų išsukti į antrąją.

                              Comment


                                Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                Vienintelis pavojingas dalykas yra tas rikiavimasis kairėn, nes reikia praleisti tiek važiuojančius žiedu, tiek įvažiuojančius į žiedą iš antros juostos.
                                Dėl to aš ir sakau, kad tobulas žiedas turi 1 juostą (ir tai nėra vien tik mano nuomonė), nebent spindulys yra labai labai platus.
                                netgi pagal KET yra draudžiama atlikti pavojingus manevrus, arba manevrus sukeliančius nepatogumus

                                vairuotojų nesamoningumas ir yra viena iš kamščių bei nelaimių priežaščių. patys pažeidinėja taisykles, o po to dar stebisi...

                                Comment


                                  Konkrečiai Olandų žiede tai ta antra juosta tikrai labai padeda. Kad ir troleibusams apvažiuoti. Kai dėl saugumo, tai man patiko sprendimas Santariškių žiede. Dalį žiedo padarė 1 juostos, o dalį - 2.
                                  Paskutinis taisė balietis; 2013.12.03, 16:39.

                                  Comment


                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Kelio praplatinimas ir dangos rekonstravimas, bei dviračių tako nutiesimas visame ruože, yra tikrai geros investicijos. Na, bet tie šviesoforai......
                                    Na jo, aš tai labiau būčiau už dabar populiarėjančius turbo žiedus.

                                    Comment


                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                      Na jo, aš tai labiau būčiau už dabar populiarėjančius turbo žiedus.
                                      Juos visai užmiršau . Jei jau LAKD nenori tiek investuoti ir statyti dviejų lygių sankryžų tuomet lieka tik du variantai, jei atsisakoma U-apsisukimų: arba turbo-žiedai (kurie bus įrengti 141, kur eismo intensyvumas panašus į A11 tarp Šiaulių ir Kuršėnų) arba šviesoforai. Vienintelis teigiamas dalykas su šveisoforais yra tas, kad juos gali pasisekti "prašokti", o žiedo jau neprašoksi. Na, bet jau "neprašokus" to šviesoforo teks ir pastovėti, taip kad yra ir pliusų ir minusų.

                                      Comment


                                        Neveikia pas mus turboziedai... nes jie nupaisyti... zmones vaziuoja per linijas kaip ir ju nebutu, jas visiskai ignoruojant... ne visi taip vaziuoja, bet labai daug...

                                        Comment


                                          Kelias savaites paauklėti reikia, ir turėtų normalizuotis padėtis, juk dauguma važiuojančių vietiniai turbūt.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X