Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Pastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų


    Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą
    Na matyt mes paraleliose visatose gyvename nes aš vien šiemet jau du pakeitimus mačiau. O tie ženklai mažai padeda kai 1) jie buna užstoti medžių ar prieš tave važiuojančio autobuso ir 2) jie paprastai atnaujinami vėliau nei žiedas (matyt vėl savivaldybės neįgalumas). Va pvz liepos mėnesį ženklai rodė vieną, o linijos žiedė rodė kitą. Dar verta paminėti ir 3) iš ukmergės gatvės pusės ženklas stovi ten, kur jau yra įvažiuojama į žiedą, t.y. ten kur jau visis susirikiavę į 2 linijas ir persirikiuoti šanšų nėra.


    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?

    Tame žiede tikrai būtų patogiau visiems jeigu pėstieji ir automobiliai butų ne viename lygyje. Tiek pėsčiomis einant visada galvoji sustos ar nesustos, o važiuojant irgi dažnai būna, kad pats žiedas sustoja nes išsukant turi praleisti pėsčiuosius. Ta pati problema matoma ir prie santariškių, tik ten pėsčiųjų 10 kartų mažiau.

    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
    Pėstieji gi perskris į kitą pusę.
    O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.

    Pėstiesiems turėtu būti perėja nesikertanti su keliu, dar geriau jeigu kartu ir dviračių takas būtų. Ir ne, konstitucijos pusės perėja nėra geras pavyzdys.

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.

    Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.

    Comment


      Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.
      Vairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti :).

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Vairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti :).
        tiksliau, vairuotojui praleisti yra ne "etika", o "prievole", kurios nevykdymas baudžiamas ANK nustatyta tvarka

        Comment


          Šiaip žiedo vakaruose esanti perėja yra nevietoje, nes ja einant pėstiesiems susidaro auto eilė žiede ir ji pradeda blokuoti žiedą. Perėją reikia traukti nuo žiedo.

          Šiaurėje ir pietuose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.

          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	423,0 kB ID:	1768681
          Paskutinis taisė spekas; 2019.12.11, 21:43.

          Comment


            Norint naikinti perėjas ten reiktų įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viadukus (gana ilgus ir nuožulnius, kad tiktų dviratininkams, paspirtukininkams ir neįgaliesiems). Visgi greičiau jau pralaidumo didintojai pasiūlys pėstiesiems išvis sėdėti namie ir iš jų nelįsti, kad važinėti netrukdytų.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Na man tai labiausiai iš to interviu užkliuvo forume lygtais nepacituota vieta: „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame.“
              Čia normalu tokias pareigas einančiam asmeniu tokiu būdu viešai reikšti savo asmeninę poziciją? Juk ne su kaimynu virtuvėj ant taburetės prie prasuktos bonkos kalba.

              O dėl pėsčiųjų viaduko kažkada kalbėjo (Kvedaravičius?) apie kažkokį super duper sprendimą žiedo formos su dviračių užvažiavimais. Ten ir šiaip bet koks viadukas netiks, jei dar planuojama kažkada estakada virš žiedo sujungiant Konstitucijos pr su Narbuto g. Arba estakada turės būti labai aukšta, arba pėsčiųjų viadukas (be užkilimų) sutilpti žiedo viduje, kur estakados aukštis būtų didžiausias.

              Comment


                Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.

                Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.


                Paskutinis taisė John; 2019.12.10, 21:43.
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Šiaurėje ir vakaruose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.
                  Galima iškasti požeminę perėją.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.

                    Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.
                    Cool, aš šiaip mieliau, kad būtų pėstieji pirmoje vietoje ir viskas liktų vienam lygyje, bet ta vieta visgi yra pagrindinis miesto mazgas ir naivu tikėtis, kad kažkas pasikeis, todėl eidamas ar mindamas pedalus žymiai mieliau pasinaudočiau tokiu viaduku (su racionalaus statumo rampom), nei laukčiau prie kokių nors naujai įrengtų šviesfoforų. O šiaip tai jei maršrutas leidžia, vis tiek matyt rinksiuos taką palei upę.

                    Comment



                      Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
                      Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.

                      Comment


                        Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                        Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.
                        Aš manau, kad jie taip drąsiai kalba tik dėl to, kad jiems neįtikima, kad kažkas galėtų ginti pėsčiųjų teises ir mano turėsią didelį populiarumą su tokiomis idėjomis. Kas iš dalies tiesa, bet man susidaro įspūdis, jog situacija gerėja ir dar prieš kokius penkis metus turbūt pėstieji jau būtų vaikščioję per aplinkui ir nebetrukdę automobiliams. O iš dabartinės savivaldybės signalai aiškūs, kad perėjos nebus naikinamos

                        Comment


                          Milicija sulaukė atsako

                          Vilniaus kelių policijos vadovo žodžiai apie trukdančius pėsčiuosius papiktino: tikimasi atsiprašymo

                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...C23eAZRBCbw6HI

                          Rašto, kurį pasirašė Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas ir Lietuvos pėsčiųjų asociacijos prezidentas Silvestras Dikčius, pabaigoje tikimasi, kad D.Šalomskas „pasikarščiavo ir atsiprašys vilniečių, kurie visi, kaip minėta, pirmiausia ir yra pėstieji“.
                          Lauksim mento reakcijos. Turbūt nesitikėjo tokios reakcijos.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Atstovas iš eismo organizavimo skyriaus LRT radijo laidoje užsiminė apie Pedagoginio žiedo papildomas juostas 2020m (turbūt išsukimui į dešinę iš Geležinio vilko g. ir iš Ukmergės g).

                            Berods kadaise kažkas domėjosi ar dar tai planuose. Būtent tie du įvažiavimai pradeda dažniau turėti spūstis ir dienos metu.

                            Comment


                              Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
                              O šiaip tai įdomu, kodėl nebekeliamas klausimas dėl kairiojo posūkio grąžinimo iš Ukmergės g. link Žalgirio g., tiek išplatino ten visą sankryžą, negi nerastų vietos dedikuotai juostai dabar, nes panaikino lygtais, kai buvo bendra juosta sukti į kairę ir važiuoti tiesiai.
                              Kai bus sutvarkyti automobilių reikalai, tegu tik tuomet žiūri, kaip kliudyti pėstiesiems, aš max ką pateisinčiau, tai patestuoti šviesoforą ties išvažiavimu link Šeškinės, kur yra trys juostas. Bet vis tiek jis turėtų būti patogus pėstiesiems, be ilgo laukimo.
                              Ir tik jei vis tiek kažkas įrodys, jog miestui ir darniam judumui (saugumas?; nereik laukti prie šviesoforų jei tokie atsirastų; požeminės perėjos naikinimas prie moksleivių rūmų) bus naudingiau tas perėjas panaikinti, tai turės būti statomas patogus ir pageidautina estetiškas viadukas visiškai pritaikytas dviratininkams ir neįgaliesiems.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
                                Kalbant apie tą išvažiavimą... https://tvarkaumiesta.lt/problem/125984

                                Comment


                                  Pasirašytos 4 žiedinių sankryžų įrengimo sutartys

                                  http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pasi...ngimo-sutartys

                                  Čia ką, jie šia nuotrauka išdėstė savo kelio ženklų dizaino viziją?


                                  • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 76,01 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 3404 Baisogala–Baisogalos g. st. rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
                                  • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 150 Šiauliai–Pakruojis–Pasvalys 40,53 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 2903 Rimšoniai–Klovainiai–Rozalimas rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
                                  • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 62,07 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 118 Kupiškis–Utena rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
                                  • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Valkininkų g. St.–Daugai–Alytus 25,105 esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 1104 Daugai–Ūta rekonstravimo į žiedinę sankryžą.
                                  Šaltinis: LAKD

                                  Atsiras žiedinė sankryža 144 kelio ruože ties Baisogala. 144 jungia Kėdainius ir Šeduvą (grubiai - Radviliškį).
                                  Atsiras žiedinė sankryža 150 kelio ruože į rytus nuo Pakruojo ,ties Klovainiais.
                                  Atsiras antra žiedinė sankryža 122 kelyje ties Kupiškiu. 122 kelias yra pagrindinė magistralė jungianti Šiaurės Rytų Lietuvą (Rokiškis) su Vidurio ir Vakarų Lietuva (Panevėžys, Šiauliai, ...)
                                  Atsiras žiedinė sankryža Dzūkijoje, 128 kelyje, ties Daugais, pakeliui tarp Vilniaus ir Alytaus.

                                  Apibendrinant: Baisogala (Radviliškio r.), Klovainiai (Pakruojo r.), Kupiškis ir Daugai (Alytaus r.).

                                  Comment



                                    Šalčininkų r. savivaldybė 2020.02.10
                                    Visuomenės informavimas apie visuomenei svarbių statinių projektavimo pradžią
                                    Objekto pavadinimas: „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3937 Jašiūnai-Turgeliai-Tabariškės sankryžos 12,59 km su keliu Nr. 5213 Medininkai-Laibiškės-Turgeliai ir keliu Nr. 3909 Didieji Baušiai-Akmenynė-Turgeliai rekonstravimo techninio projekto A laida, projekto vykdymo priežiūra.“
                                    Statinių statybvietės adresas ir žemės sklypo kadastrinis numeris: Šalčininkų r. sav., Turgelių mstl.,

                                    Projektinius pasiūlymus parengusio projektuotojo (juridinio ar fizinio asmens) įgalioto atstovo, galinčio informuoti apie projektinius pasiūlymus, vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris: MB „Plentprojektas“, Gedimino pr. 41-1, LT-01109 Vilnius, PV. A. Sirtautas, el. p.: vaidas.butkus@plentprojektas.lt., tel. Nr. 8 618 55448

                                    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
                                    Viešasis susirinkimas vyks 2020 m. kovo 02 d., 17.00 val. Šalčininkų r., Turgelių sen., Turgelių mstl., Ilgoji g. 4.

                                    PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI
                                    VIZUALIZACIJA
                                    http://old.salcininkai.lt/lit/Visuom...a/13399/121142

                                    Galiojančiame Lietuvos bendrajame plane (priimtas 2002.10.29) buvo numatytas kelias iš Medininkų muitinės aplenkiant Vilnių pro Turgelius-Jašiūnus link Alytaus ir toliau link Kaliningrado srities ir Lenkijos sienų. Kadangi Lietuvoje į tuos perspektyvinius planus mažai kreipiama dėmesio, tai jokio kelio ir neatsirado.

                                    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.284909

                                    Kol kelias RK 5213 Medininkai-Turgeliai yra žvyrkelis, tai nėra tranzito iš Medininkų muitinės.
                                    Dabartinis krovininio transporto intensyvumas sankryžose yra menkas



                                    Tačiau, kai nutiesiamas asfaltas, fūros neretai bando trumpinti kelią arba taupyti kelių mokesčius.
                                    Įdomu, ar žiedinių sankryžų kreivės pakankamos joms pasukti prie bažnyčios dešinėje.


                                    Ši vieta dabar atrodo taip:
                                    1.sankryžos vieta. Turgelių miestelio aikštė
                                    Foto 2008.08


                                    2.sankryžos vieta. Kelio RK 5213 Medininkai-Turgeliai sankryža su keliu RK 3906 Turgeliai-Tabariškės
                                    Foto 2012.05



                                    Numatoma įrengti dvi žiedines sankryžas


                                    Padidintas vaizdas

                                    http://old.salcininkai.lt/get_file.p...p4blREb1d3JTNE

                                    Comment


                                      Dar šiuo metu vyksta Šilo - Viršupio g. sankryžos renkonstravimas į žiedinę(Vilniuje/rajone neesu tikras). Lyg ir nemačiau, kad būtų paminėta.

                                      Comment


                                        Ženklų kiek :)

                                        Comment


                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                          Ženklų kiek :)
                                          Turgelių žiedinių sankryžų projektiniai pasiūlymai:
                                          Eismo organizavimas
                                          Ženklinimas pateiktas eismo organizavimo plane. Horizontalusis ženklinimas atliekamas naudojant polimerines medžiagas su stiklo rutuliukais. Ženklinimas turi būti atliekamas vadovaujantis
                                          eismo organizavimo brėžiniu ir „Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-82“ Kelio ženklai turi būti statomi vadovaujantis eismo organizavimo brėžiniu bei „Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-83“ Kelio ženklams naudojama aukšto intensyvumo plėvelė. Nuolatinių vertikaliųjų kelio ženklų eksploatacinių charakteristikų klasė ne žemesnė nei nurodyta TRA VŽ 12. Nukreipiamieji kelio ženklai Nr. 407 salelėse įrengiami nulinio dydžio. Kelio ženklai įrengimai ant saugių atramų (ne didesnio kaip 76,1/2,9 mm skersmens). Kiti kelio ženklai įrengiami 1 dydžio grupės.

                                          projektiniai http://old.salcininkai.lt/get_file.p...syeVducG8lM0Q=

                                          Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.

                                          Palyginimui - Želvos žiedinė sankryža (Ukmergės r.)
                                          Atrodo, Želvos rekordas, kur kiekvienai perėjai tenka net ne 4, o 8 pėsčiųjų perėjos ženklai, nebus sumuštas
                                          Foto 2014.05

                                          Comment

                                          Working...
                                          X