Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Nieko, tuoj kalniuką važiuojantiems žiedu padarys, ir problemos kaip nebūtaJuokingi man tie kalniukai, per kuriuos ir toliau visos mašinos praskrenda lyg jų nebūtų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Žinant kokius žiedus daro UK, tai nenustebčiau, kad naujas žiedas Marijampolėje yra tris kartus didesnis. UK žiedo vidurys būna metro skersmens pavyzdžiui.
Minėto žiedo Marijampolėje (V.Kudirkos-Maironio-Seminarijos gatvių) esmė, kad jo nereikia. Eismas nepasidaro intensyvus net rytinio piko metu. Kaip rašiau, užtektų paprastos sankryžos, kurioje pagringinis kelias eiti iš V.Kudirkos gatvės nuo miesto centro į Maironio gatvę. Marijampolėje žiedinis eismas turėtų būti organizuojamas Stoties-Gamyklų-Statybininkų-Kauno gatvių sankryžoje, kad atvažiavusiems Gamyklų gatve ir norintiems važiuoti Kauno link nereikėtų daryti apylanką Statybininkų gatve ir eismo netrikdytų šviesoforai.
Comment
-
Parašė skunk Rodyti pranešimą
Kasdien į darbą važiuoju šiuo žiedu nuo Lazdynų pusės, tai ~60 procentų mašinų iš laivės pr. važiuoja į Geležinį vilką. Mano prognozė rugsėjui, Oslo g kamštis iki Gariūnų, o aplinkelio iki Pilaitės pr. Ačiū VMS. Nepadės ir mentai rytais.
Comment
-
Parašė HSV Rodyti pranešimą
Rugpjūtis jau baigiasi, netrukus baigsis ir atostogos bei į Vilnių suvažiuos studentai... Jau dabar kiekvienos darbo dienos rytais dėl pakeistos eismo tvarkos Savanorių pr. žiede nusidriekia kamštis nuo Lazdynų ligoninės aplinkkelyje atvažiuojant nuo Kauno / Ukmergės. Negi niekas iš projektuotojų į tai taip ir neatkreipė dėmesio. Kokie kamščiai nusidrieks nuo rugsėjo?
Comment
-
Reikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubaiFlickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąReikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąMažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.22, 13:08.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
Iš esmės sprendimas yra Mykolo Lietuvo gatvė, Šiaurinė gatvė ir Pietinis aplinkelis. Taip pat koks nors sprendimas iš Liepkalnio patekti į šiaurinę dalį nevažiuojant per centrą. Tada būtų galima pradėt šnekėt, kad tai vidinis miesto mazgas, padaryt A juostas ir pasiųst automobilistus velniop.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
Comment
-
15min.lt 2019.09.19
Gerosios Vilties žiede gali atsirasti šviesoforai
Užsienyje pavyzdžių, kai žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesoforai, yra ne vienas.
Vilniuje toks irgi buvo – maždaug prieš dešimtmetį Olandų žiede irgi sustatyti šviesoforai. „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovo Aleksejaus Apanovičiaus teigimu, šis žiedas yra labai mažas, jame telpa vos kelios mašinos. Dar viena problema – prie žiedinių sankryžų yra pėsčiųjų perėjos, tad pėsčiųjų srautus irgi reikia reguliuoti. „Dėl ko Olandų žiede dingo šviesoforai? Nes mašinų negalime sutalpinti tiek, kad jos galėtų normaliai judėti. Buvo sprendimas demontuoti ir šviesoforus, ir pėsčiųjų perėjas perkelti. Vokiečių bendrovės atstovai, diegę šią sistemą, iš pradžių tikino, kad viskas veiks. Bet pradėję diegti, reguliuoti, jau spjaudėsi, kad nieko negali padaryti“, – seną istoriją prisiminė A.Apanovičius.
Jis pripažįsta, kad šviesoforais reguliuojamų žiedinių sankryžų galėtų atsirasti ten, kur pėstieji gatvę kerta arba požemine perėja, arba viaduku. „Taip yra Savanorių–Gerosios Vilties žiede. Mes turime tokių minčių dėl reguliavimo šiame žiede. Piko metu būtų srautas daugiau praleidžiamas iš pagrindinės Oslo g. ir Laisvės pr. pusės į žiedą, kad visi galėtų įvažiuoti pristabdant kitus automobilius. O dienos metu gal šviesoforai būtų išjungiami, nes nėra tokio poreikio“, – sakė Miesto eismo organizavimo departamento vadovas. Ši mintis tik svarstoma, galutinio sprendimo nėra.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1204364
Comment
-
Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąSveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.11, 09:27.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąSveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
Kitas pakeitimas, kuris mano nuomone būtų naudingas - perbraižyti juostas prieš šviesoforą taip, kad pirma ir antra juosta nuo žiedo pereitų į antrą ir trečią juostą prieš šviesaforą. Papildoma juosta turėtų atsirasti ne posūkiui į kairę, bet posūkiui į dešinę. Šioje sankryžoje į kairę suka dvigubai daugiau automobilių, nei į dešinę. Kadangi dauguma iš žiedo išvažiuoja pirma juosta, po to rikiuojasi į antrą juostą nežiūrėdami į veidrodėlius ir nerodydami posūkio. Tada sustoja antroje juostoje, blokuodami tuščią trečią juostą.
Tipinė trajektorija šiuo metu ir pavojingi taškai:
Comment
Comment