Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal tavo schemą, tuomet atvažiavus nuo GV-Ukmergės g. sankryžos ir įvažiuojant į žiedą, pirma juosta kaip ir dabar liktų tik dešiniam posūkiui, nors iš esmės ten dauguma važiuoja link Konstitucijos pr. arba link Lvovo g. Planuojama schema padidina šios vietos pralaidumą, kas yra svarbu, nes "uodega" nuo šio įvažiavimo užkemšą pačią GV-Ukmergės sankryžą.
    Tada galimas toks variantas. Bet reikėtų asfaltuoti gabaliuką žiedo dėl ketvirtos juostos.

    Comment


      lrytas.lt 2018.08.02
      Vairuotojams – didelė permaina Edukologijos žiede

      Vilniuje tęsiamas žiedinių sankryžų ženklinimo atnaujinimas. Rugpjūčio pradžioje nauja eismo tvarka bus įvesta Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinėje sankryžoje, vairuotojų dažniau vadinama tiesiog „Pedagoginio“ arba Edukologijos žiedu. Čia vairuotojus pasitiks specialūs informaciniai skydai, nurodomieji kelio ženklai ir naujai paženklinta važiuojamoji dalis. Vilniaus miesto savivaldybės teigimu, skaičiuojama, jog šį atnaujintą ženklinimą jau anksčiau pritaikius kituose sostinės žieduose eismo įvykių skaičius juose sumažėjo net 6 kartus.

      Keisis nuo pirmadienio
      Nuo liepos 18 dienos artėdami prie Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinės sankryžos vairuotojai mato stendus, iš anksto informuojančius apie laukiančius eismo pakeitimus. Patį dangos ženklinimą planuojama pradėti keisti nuo rugpjūčio 2 d., o visus darbus baigti iki rugpjūčio 6 d. Nuo šios dienos vairuotojus pasitiks išankstinė informacija apie eismo tvarką žiedu, kad jie galėtų iš anksto pasirinkti ir užsiimti reikiamą eismo juostą. Šią informaciją vairuotojai matys prieš sankryžą įrengtuose informaciniuose skyduose, taip pat bus įrengti nurodomieji kelio ženklai ir paženklinta važiuojamoji dalis


      Didžiausios naujovės
      Pertvarkius eismą šia žiedine sankryža vairuotojus pasitiks ne viena naujovė.

      Važiuojant Geležinio Vilko gatve (nuo Ukmergės g. pusės) ir pasirinkus pirmą eismo juostą, bus galima patekti į T. Narbuto, Geležinio Vilko gatves ir Konstitucijos pr., o pasirinkus antrą eismo juostą – į Konstitucijos pr. ar grįžti atgal į Ukmergės ir Geležinio Vilko gatves.
      Anksčiau iš pirmos juostos vairuotojai galėjo sukti tik į T.Narbuto gatvę, todėl ypač rytais antrojoje juostoje susidarydavo didelės spūstys.

      Tolyn žiedu iš pirmosios juostos bus galima važiuoti ir atvažiavus iš T.Narbuto gatvės bei Geležinio vilko gatvės nuo Seimo pusės.

      Tuo tarpu važiuojant iš Konstitucijos pr. net dvi pirmosios juostos bus skirtos tik išvažiavimui į pirmąjį kelią, Geležinio vilko g. Norintys važiuoti žiedu toliau turės pasirinkti trečiąją arba ketvirtąją juostą. Anksčiau šia kryptimi vairuotojai mėgo važiuoti tiesiai iš trijų eismo juostų, o autobusai ir troleibusai taip elgdavosi nuolat.
      Dabar viešojo transporto vairuotojams teks nemažas iššūkis Kontitucijos pr. persirikiuoti iš viešojo transporto juostos į trečiąją eismo juostą, kad galėtų važiuoti į T.Narbuto gatvę. Dėl šių pakeitimų ypač atidūs turės būti ir iš žiedo išvažinėjantys vairuotojai.

      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...itaip-7147490/

      Comment


        Kaip matome, patobulinimo jokio. O gaila, jei daryt, tai daryt gerai, o ne "vos vos".
        Lietuva visiems.

        Comment


          Dabar viešojo transporto vairuotojams teks nemažas iššūkis Kontitucijos pr. persirikiuoti iš viešojo transporto juostos į trečiąją eismo juostą, kad galėtų važiuoti į T.Narbuto gatvę. Dėl šių pakeitimų ypač atidūs turės būti ir iš žiedo išvažinėjantys vairuotojai.
          Lietrytis toliau rašo straipsnius net nežiūrėdamas į savo pačių dedamus paveiksliukus. Viena juosta atsiranda tik po išvažiavimo iš stotelės. Aišku rikiuotis į antrą juostas irgi bus ką veikt.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Lietrytis toliau rašo straipsnius net nežiūrėdamas į savo pačių dedamus paveiksliukus. Viena juosta atsiranda tik po išvažiavimo iš stotelės. Aišku rikiuotis į antrą juostas irgi bus ką veikt.
            Tai, kad niekas nepasikeitė. Ir iki šiol važiuoti tiesiai buvo galima tik iš trečios juostos. O situacija kai VT varydavo kaip papuola pažeisdami taisykles, tai jokia naujiena, nes visuose žieduose jie pažeidinėja taisykles.

            Iliustracija:
            https://www.google.lt/maps/@54.69879...7i13312!8i6656
            Paskutinis taisė sleader; 2018.08.04, 00:26.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Tai, kad niekas nepasikeitė. Ir iki šiol važiuoti tiesiai buvo galima tik iš trečios juostos. O situacija kai VT varydavo kaip papuola pažeisdami taisykles, tai jokia naujiena, nes visuose žieduose jie pažeidinėja taisykles.

              Iliustracija:
              https://www.google.lt/maps/@54.69879...7i13312!8i6656
              Turiu omeny, kad VT iš stotelės turi persirikiuoti tik į antrą juostą. Jis automatiškai atsiduria trečioje kai jau už stotelės išvažiavimo atsiranda nauja nulinė juosta.

              Comment


                Pokyčiai Vilniaus „pedagoginio žiede“: nuo šiol važiuoti teks kitaip

                Vienu metu pakeistas horizontalusis ženklinimas ir kelio ženklai.

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78755933


                Tiap liap, tiks ir taip. Galejo ir nutrint sena zymejima...

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Tiap liap, tiks ir taip. Galejo ir nutrint sena zymejima...
                  Ties seno ženklinimo linijomis matosi, kad buvo bandyta frezuoti, o kai kur ženklinimas ir nufrezuotas .Tačiau kadangi danga kreiva šleiva, o ir ženklinimas yra nuo seno, tai norint visiškai pašalinti reiktų nufrezuoti gana giliai, o jau tada labai jaustųsi grioviai. Geriausia tokiu atveju bent uždažyti tamsiai pilkai.

                  Comment








                    Comment


                      Pas mus naudoja į 3 video panašią frezą, kuri ant kreivos dangos ir seną ženklinimą gana sunkiai ima. Su smėliasrove galima būtų kokybiškai nuvalyti ženklinimus, tik rangovai veikiausiai tokios įrangos neturi. Maža freza kompaktiškesnė, gerokai paprasčiau valdoma ir pigesnė, nei galinga mobili smėliasrovė, kurios į mikroautobusą neįsimesi. Taigi panaudojo ką turi ir nepavyko pasiekti rezultato.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Pas mus naudoja į 3 video panašią frezą, kuri ant kreivos dangos ir seną ženklinimą gana sunkiai ima. Su smėliasrove galima būtų kokybiškai nuvalyti ženklinimus, tik rangovai veikiausiai tokios įrangos neturi. Maža freza kompaktiškesnė, gerokai paprasčiau valdoma ir pigesnė, nei galinga mobili smėliasrovė, kurios į mikroautobusą neįsimesi. Taigi panaudojo ką turi ir nepavyko pasiekti rezultato.
                        Vilniaus gatvėje su smėliu bandė nuimti dviračių juostos žymėjimą, bet vis tiek neėmė.

                        Comment


                          Lrytas.lt 2018.08.06
                          Naujai perbraižytame Vilniaus žiede pasipylė avarijos:
                          5 esminės vairuotojų klaidos

                          Nuo pirmadienio vairuotojai Vilniuje pratinasi prie naujos važiavimo tvarkos vienoje iš didžiausių sostinės žiedinių sankryžų, Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto gatvių sankirtoje. Gyventojų dažniau „Pedagoginio žiedu“ vadinamoje sankryžoje nuo pirmadienio atsirado daug naujovių.

                          Trimis kryptimis įvažiuojant iš pirmosios eismo juostos galima išvažiuoti ne tik į pirmą išvažiavimą, bet ir važiuoti toliau, o ketvirtąja kryptimi, važiuojant iš Konstitucijos pr., net dvi labiausiai dešinėje esančios juostos skirtos sukti tik į pirmąjį išvažiavimą. Visos leidžiamos kryptys sužymėtos kelio ženklais ir ženklinimu, bet pirmadienį Lrytas.lt patikrinus, kaip vairuotojams sekasi, žiede tvyrojo chaosas. Jame per pusdienį įvyko net kelios avarijos, o avarinių situacijų buvo nesuskaičiuojama gausybė.
                          Dauguma vairuotojų elgėsi itin atsargiai ir prieš žiedą pristabdydavo labiau nei įprastai. Bet buvo ir tokių, kurie drąsiai persirikiavo per ištisines linijas ar net lėkė užbrūkšniuotais plotais.



                          Vairavimo mokytojas Artūras Pakėnas sakė pats dar iki pietų šioje žiedinėje matęs dvi technines avarijas, jos buvo įvykusios skirtingose vietose. Pasak pašnekovo, nauja tvarka žiede yra gana aiški ir atidžiai stebint ženklus problemų neturėtų kilti, bet jis išskyrė penkias dažniausiai vairuotojų daromas klaidas, dėl kurių važiavimas šiuo žiedu virsta problema ar net baigiasi avarija.


                          1. Juostos nepasirenka iš anksto
                          Pagal naująjį žymėjimą, Edukologijos žiede atsirado daug ištisinių linijų, draudžiančių persirikiuoti – kuria juosta pradėjote važiuoti, ta ir reikia ir išvažiuoti

                          2. Nemoka pasitaisyti
                          A.Pakėnas pastebėjo, kad neteisingai eismo juostą pasirinkę vairuotojai nemoka arba nenori pasitaisyti ir bando įnerti į kitą eismo juostą. „Net jei netinkamai pasirinko juostą, vis tiek suveikia „Man reikia ir aš čia važiuosiu“, vietoje to, kad apsuktų žiedą dar kartą ir tada išvažiuotų į teisingą juostą“, - atkreipė dėmesį vairavimo mokytojas. Tokie nardymai tarp juostų tampa dažna eismo įvykių priežastimi, nes žiede keliui sukantis labai lengva nepastebėti šalia važiuojančio kito automobilio ar motociklo.

                          3. Tikisi lengvo išaiškinimo „Dar egzistuoja: „pasakyk dviem žodžiais, kaip čia važiuoti“. Tokie vairuotojai neįsigilina į taisykles, užsikabina ant vienos išgirstos frazės ir nesupranta, ką daryti. Pavyzdžiui, išgirdo, kad pirma juosta galima važiuoti iki kito išvažiavimo. Tada stoja į pirmą juostą ir važiuoja iki trečio išvažiavimo ar aplink visą žiedą, nes jei galima važiuoti iki kito išvažiavimo, tai neva galima ir iki dar kito, o ištisinė linija – nesvarbu“,

                          4. Valdo seni įpročiai
                          Dar viena vairuotojų problema – važiavimas pagal senus įpročius, nekreipiant dėmesio į naująjį ženklinimą.

                          5. Bijo įvažiuoti į žiedą

                          https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...aidos-7184576/

                          Comment


                            Siandien vaziavau jau uzdaze sena zymejima. Liuks

                            Comment


                              Kažkaip užkliuvo šitas ženklas, nes stovi jis kur kas anksčiau nei prisideda 4 juosta. Gal bent reiktu ženklo iš kokios puses atsiranda papildoma juosta. Nes taip pirma karta važiuojantis sunkiai susigaudis kurioje juostuoje randasi ir kuria reikia pasirinkt.

                              Comment


                                Sveiki forumiečiai, ar man taip pasirodė, ar važiuojant pagal naują pedagoginio žiedo ženklinimą, nepažeidžiant taisyklių ir nekirtus vientisos linijos nebeįmanoma užkilus į žiedą nuo Ukmergės g. Šeškinės pusės ir norint iškart už žiedo iš Konstitucijos pr., pasukti į dešinę pro Forum Palace į Upės gatvę?
                                Nes įvažiuot į žiedą reikia antra juosta, žiede vien ištisinės linijos, o išvažiuoji į Konstitucijos pr. antroje juostoje.

                                Comment


                                  Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
                                  Sveiki forumiečiai, ar man taip pasirodė, ar važiuojant pagal naują pedagoginio žiedo ženklinimą, nepažeidžiant taisyklių ir nekirtus vientisos linijos nebeįmanoma užkilus į žiedą nuo Ukmergės g. Šeškinės pusės ir norint iškart už žiedo iš Konstitucijos pr., pasukti į dešinę pro Forum Palace į Upės gatvę?
                                  Nes įvažiuot į žiedą reikia antra juosta, žiede vien ištisinės linijos, o išvažiuoji į Konstitucijos pr. antroje juostoje.
                                  Pagal aukščiau esančią schemą - galima įvažiuoti ir pirma juosta. Tada ir į Konstitucijos išsuki pirmoje juostoje.

                                  Comment



                                    Tikrai taip, tenka kirst ištisine arba žiede, arba jau išvažiuojant iš jo kad pasukt i forum palace.

                                    Comment


                                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                      Tikrai taip, tenka kirst ištisine arba žiede, arba jau išvažiuojant iš jo kad pasukt i forum palace.
                                      Nieko panašaus. Įvažiuoji į žiedą pirma juosta (dešiniausia) ir apvažiavęs žiedą išvažiuoji trečiame išvažiavime irgi pirmoje juostoje. Čia pagrindinis šio naujo ženklinimo privalumas, kad iš šio užvažiavimo nuo Ukmergės g. link populiariausios krypties - Konstitucijos pr. dabar galima važiuoti abiejomis juostomis, o ne tik antrąja.
                                      Juostos žiede nėra išdėliotos kažkaip atsitiktinai ar kaip kitaip. Jeigu pasirenki dešiniausią juostą, kuria gali važiuoti iki reikiamo išvažiavimo, tai išvažiavime irgi būsi dešiniausioje juostoje ir į kitą juostą "neperšoksi". Vienintelis dalykas yra kai atsiranda papildoma juosta posūkiui į dešinę (pvz. iš Konstitucijos pr. link Ukmergės g.), tai į tą papildomą juostą iš žiedo nepersirikiavęs nepatenki ir važiuodamas žiede dešiniausioje juostoje, išvažiavime būsi antroje juostoje.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2018.08.08, 21:50.

                                      Comment


                                        Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.

                                        Comment


                                          Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
                                          Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
                                          Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X