Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SkepBrain Rodyti pranešimą
    Na lauksim edukologinio žiedo pertvarkos. Autobusų vairuotojai prie naujos sistemos gal nustos pagaliau pažeidinėt KET.
    Arba kaip tik iš Konstitucijos pr. visi legaliai galės iš antros juostos ne tik nusukti nuo žiedo link Ukmergės/GV, bet ir važiuoti link Narbuto g., praktiškai ir dabar tas vyksta.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.10, 16:38.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Įvažiavimų gali būti nors ir 12, svarbu bus viskas tvarkingai sužymėta kaip olandų ir žirmūnų žieduose, nebeliko jokio streso per juos važiuojant.
      Kokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?

      Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Kokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?

        Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
        Galima ir Google Maps pažiūrėti, žymėjimas matosi. Dabar įvesta tam tikra logiška sistema kažkiek paskirstanti srautus po žiedo juostas. Anksčiau to nebuvo ir važiavimas buvo labai chaotiškas.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Galima ir Google Maps pažiūrėti, žymėjimas matosi. Dabar įvesta tam tikra logiška sistema kažkiek paskirstanti srautus po žiedo juostas. Anksčiau to nebuvo ir važiavimas buvo labai chaotiškas.
          Dar prie pagerėjimo būtų galima pridėti kamikadziško išvažiavimo iš IKI Minsko aikštelės panaikinimą.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Kokios būdavo streso priežastys per juos važiuojant?

            Ar dažnai automobiliai "plakasi" Vilniaus žieduose? Įdomu būtų palyginti Klaipėdos ir dar nepertvarkytus Vilniaus žiedus, nes eismo organizavimo tvarka žieduose skirtinguose miestuose skirtinga.
            Pirma juosta legaliai buvo galima tik sukti į dešinę, dabar galima abiem juostom įvažiuoti ir išvažiuoti nesimėtant tarp juostų. Taip pat pačiame žiede kairinė juosta būdavo neišnaudoma ir skirta tik ratus sukti ar ką nors aplenkti.

            Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.11, 00:09.
            Flickr

            Comment


              Ar dažnai įvyksta avarijos? Va, kaip tik įsijungiau Lietuva tavo delne Vilniaus vaizdą ir matau avariją žiede



              (šviesi lengvoji ir juodas džipas)

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Ar dažnai įvyksta avarijos? Va, kaip tik įsijungiau Lietuva tavo delne Vilniaus vaizdą ir matau avariją žiede

                Atvaizdas


                (šviesi lengvoji ir juodas džipas)
                Šita vieta žiede tai kažkoks kosmosas, ten tikra žodžio prasme ant garbės žodžio visi važiuoja

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Šita vieta žiede tai kažkoks kosmosas, ten tikra žodžio prasme ant garbės žodžio visi važiuoja
                  Gerai įsižiūrėjus matosi, kad džipas stovi tarp dviejų juostų. Mano spėjimas paprastas: eilinė situacija, kai džipas bandė išvažiuot iš žiedo tuo pačiu metu rikiuodamasis į kitą juostą (pirmą). Taip važiuoja bene visi ir, kaip suprantu, pažeidinėja taisykles taip.

                  EDIT: kai kuriais atvejais taip kerta net 2-3 juostas.
                  Paskutinis taisė Creatium; 2017.04.11, 10:07.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Gerai įsižiūrėjus matosi, kad džipas stovi tarp dviejų juostų. Mano spėjimas paprastas: eilinė situacija, kai džipas bandė išvažiuot iš žiedo tuo pačiu metu rikiuodamasis į kitą juostą (pirmą). Taip važiuoja bene visi ir, kaip suprantu, pažeidinėja taisykles taip.
                    Kažin kaip čia baigsis, gali pripaišyti kaltę ir lengvajam, nes iš šalutinio išvažiavimo neįsitikinęs, kad saugu. Bet šiaip tai ten visi važiuoja "na ura", chaosas pastovus šitoje vietoje.

                    Comment


                      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                      Kažin kaip čia baigsis, gali pripaišyti kaltę ir lengvajam, nes iš šalutinio išvažiavimo neįsitikinęs, kad saugu. Bet šiaip tai ten visi važiuoja "na ura", chaosas pastovus šitoje vietoje.
                      Tai kad ten neįmanoma kitaip važiuoti, kažkur persirikiuoti juk reikia. Reikia vadovautis "Kabulo taisyklėmis" ir viskas bus tvarkoje
                      Labiausiai stebina KET žinovų patarimas: "sustok, įjunk posūkį ir lauk kol praleis"
                      Dėl to "turbo" žiedai yra gėris, nes daugmaž nustato kur kam persirikiuoti.

                      Comment


                        Na, kad ten nereikia niekur rikiuotis jei važiuoti pirma ar antra juosta. Gali laisvai taip ir išsukti sau skirta juosta.

                        Dauguma važiuoja pagal raudoną liniją, nors turėtų pagal žalią (ženklai tą leidžia - jie kiek anksčiau stovi nei matosi šioje foto):

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Ar dažnai įvyksta avarijos? Va, kaip tik įsijungiau Lietuva tavo delne Vilniaus vaizdą ir matau avariją žiede

                          Atvaizdas


                          (šviesi lengvoji ir juodas džipas)
                          Ačiū už nuorodą.
                          Įsijungiau pasižiūrėti... Košmaras kas ten dedasi, kaip kokioje Indijoje, kas kaip nori taip važiuoja. Jokio KET laikymosi.

                          O tam juodam džipui religija neleido išanksto persirikiuoti į pirmą juostą? Pvz. šioje vietoje:

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Na, kad ten nereikia niekur rikiuotis jei važiuoti pirma ar antra juosta. Gali laisvai taip ir išsukti sau skirta juosta.

                            Dauguma važiuoja pagal raudoną liniją, nors turėtų pagal žalią (ženklai tą leidžia - jie kiek anksčiau stovi nei matosi šioje foto):

                            Atvaizdas
                            Arba persirikiuoti anksčiau, dar prieš susikirtimą. Tik žmonės nemėgsta to daryti kreivėje, o skuba greičiau pabėgti iš to chaoso ir geriau renkasi kampo nukirtimą jau prie pat išvažiavimo. O ten dažnai suveikia "mano gi pagrindinis". Turbo žiedų ženklinimas tikrai yra geresnis.

                            Comment


                              Įsijungiau ir aš, kažkoks košmaras, praktiškai kas antra mašina išvažiuojanti iš žiedo rikiuojasi sankryžoje. Neįžiūriu, pirma juosta iš Konstitucijos link Ukmergės/G.V. neatskirta ištisine juosta?

                              Comment


                                Bent jau streetview'e neatskirta. Anksčiau jau rašiau, kad reikia atskirti. Tik nesuprantu, kur žiūri policija, savivaldybė? Čia vyksta masinis KET pažeidinėjimas. Sostinės centre

                                Comment


                                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                  Šita vieta žiede tai kažkoks kosmosas, ten tikra žodžio prasme ant garbės žodžio visi važiuoja
                                  Baisu net pagalvoti, kiek avarijų tokiame žiede, į kurį 12 gatvių sueina, tada palyginus ir pedagoginis žiedas ramus ir mažai avaringas.

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Baisu net pagalvoti, kiek avarijų tokiame žiede, į kurį 12 gatvių sueina, tada palyginus ir pedagoginis žiedas ramus ir mažai avaringas.

                                    Youtube video
                                    Teko girdėt, kad ten jie neregistruoja jokių lengvų apsibraižymų

                                    Comment


                                      Visa senosios žiedų tvarkos nelaimė ta, kad ja mažai kas mokėjo važinėt, o net ir tie, kas suprato "kame reikalas" dėl šventos ramybės važiuodavo tuo dėl nežinojimo susidariusiu "partizanišku / spartietišku" būdu.

                                      Visi "bijodavo" išvažiuot iš žiedo kairesne juosta, nors pagal idėją, pagal linijas, gali drąsiausiai ja važiuot vos ne ne žiūrėdamas į veidrodėlį, kadangi dešinė juosta pagal apibrėžimą galėdavo nuvažiuoti tik į pirmą išvažiavimą.

                                      O kadangi žiedai yra tikrai pakankmai dideli, greitis juose irgi toks pat, todėl susidarė "nauja" liaudies tvarka, kad jei noriu nuvažiuoti nuo žiedo, nesvarbu, kad pagal taisykles galiu drąsiai tai daryti iš kairsnės juostos, bet žiede rikiuojuosi į dešine, kad kažkas neįvažiuotų į mane, kas pirma juosta sugalvojo į antrą išvažiavimą išvažiuot.

                                      Visa drama yra, kai tarkime Savanorių žiede reikia įvažiuot ne į pirma ar antrą, o tarkim trečią išvažiavimą. Piko metu.

                                      Žiedas didelis, greitis dedelis, iš 3 juostos persirikiuoti esant kitų esimo dalyvių dideliam greičiui sunku "po kampu" žiūrėt į veidrodėlį.

                                      Čia kalbu iš perspektyvos žmogaus, kuris mokėsi vairuot ir vairavimo teises įgijo ne Lietuvoje, ir kuriam Vln, ar šiaip Lietuvos žiedų "ypatumai" yra kosmosas.

                                      Comment


                                        Šiaip tą "dešinės juostos nusikimą tik į pirmą išvažiavimą" galima buvo išegzekvuot berods turbosankryžose įrengiamu sprendimu, kai juostas skiria elementariai - bortelis.

                                        Bet kadangi, sakoma, kad pralaidumas padidėjo prie šios naujosios Olandų/Žirmūnų tvarkos, my argument is invalid. Tiesiog pastaba.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Na, kad ten nereikia niekur rikiuotis jei važiuoti pirma ar antra juosta. Gali laisvai taip ir išsukti sau skirta juosta.

                                          Dauguma važiuoja pagal raudoną liniją, nors turėtų pagal žalią (ženklai tą leidžia - jie kiek anksčiau stovi nei matosi šioje foto):

                                          Atvaizdas
                                          OK, vieną kartą taip padariau - buvau priverstas nuvažiuoti į Šeškinę (vietoj Žalgirio g.), arba gauti niuksą į užpakalį arba bortą.
                                          Paskutinis taisė Sula; 2017.04.11, 12:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X