Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia tobulinti žiedus, kartais užtenka nedidelių korekcijų. Galbūt perėjos yra per arti (pvz. Minsko žiedas-tiltas iš viso tokios nėra, o Petro Povilo žiedas-Olandų - atitraukta).

    Anglijoje daug žiedų su įvažiavimais dviem juostom. Ir visai gerai. Netgi su šviesoforais.

    Comment


      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
      Taip išeitu, kad antra juosta ivažiavus į žiedą galima išvažiuoti bet kuriame išvažiavime? Tai kodėl tada prieš žiedą net kelis kartus besikatojantys ženklai nurodo kur galima važiuoti iš konkrečios juostos, net gatvės surašytos. Tai kodėl tada pvz. prie vienų įvažiavimų kabantys ženklai nuorodo, kad galėsi išvažiuoti pvz. tik trečiame išvažiavime, o prie kitų ivažiavimų kabantys ženkali nurodo, kad galėsi išvažiuoti pvz. trečiame ir ketvirtame išvažiavime, t.y. grįžti atgal į tą pačią gatvę. Nemačiau nei vieno ženklo kuriame būtų parodytas pilnas apskirtimas leidžiantis apsukti visą žiedą ir toliau važiuoti žiedu.
      Ne bet kuriame. Įvažiuoji į žiedą ir vadovaujiesi žiede stovinčiais ženklais. Jei nori žiede apsisukti, t.y. išvažiuoti į 4 išvažiavimą, logiška, kad turi rinktis 2-ąją juostą. Taip pat tas žiedas įdomus, kad įvažiavus į jį antrąja juosta (iš Kosciuškos arba Antakalnio gatvių) ir pravažiavus visą žiedą galėsi nepažeidęs taisyklių išvažiuoti 1 išvažiavime.
      Paskutinis taisė Briedis; 2016.09.14, 20:49.

      Comment


        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
        Ne bet kuriame. Įvažiuoji į žiedą ir vadovaujiesi žiede stovinčiais ženklais. Jei nori žiede apsisukti, t.y. išvažiuoti į 4 išvažiavimą, logiška, kad turi rinktis 2-ąją juostą. Taip pat tas žiedas įdomus, kad įvažiavus į jį antrąja juosta (iš Kosciuškos arba Antakalnio gatvių) ir pravažiavus visą žiedą galėsi nepažeidęs taisyklių išvažiuoti 1 išvažiavime.
        Įdomus jūsų aiškinimas. Nors prieš naujuosius turbo žiedus yra gausybė ženklų kurie labai aiškiai nurodo kaip tame žiede reiks važiuoti ir kuriame išvažiavime bus galima išvažiuoti, bet bet kai įvažiuoji į žieda tai tus prieš žiedą matytus ženklus galima pamirši.

        Comment


          Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
          Įdomus jūsų aiškinimas. Nors prieš naujuosius turbo žiedus yra gausybė ženklų kurie labai aiškiai nurodo kaip tame žiede reiks važiuoti ir kuriame išvažiavime bus galima išvažiuoti, bet bet kai įvažiuoji į žieda tai tus prieš žiedą matytus ženklus galima pamirši.
          Skamba nekaip, bet grubiai tariant taip ir yra. Prieš žiedą esantys išankstinių krypčių rodyklių ženklai yra informaciniai, informuojantys vairuotojus, kokiomis kryptimis kuria juosta galima patekti, privažiavus susikirtimą. Pravažiavę tą susikirtimą, vadovaujamės tolimesniais žymėjimais.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2016.09.15, 06:11.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Skamba nekaip, bet grubiai tariant taip ir yra. Prieš žiedą esantys išankstinių krypčių rodyklių ženklai yra informaciniai, informuojantys vairuotojus, kokiomis kryptimis kuria juosta galima patekti, privažiavus susikirtimą. Pravažiavę tą susikirtimą, vadovaujamės tolimesniais žymėjimais.
            Informaciniai yra tie kur baltame fone juodai nubraižytos schemos ir surašyti gatvių pavadinimai. Tie kuriuose mėlyname fone baltai nubraižytos kryptys - neinformaciniai ir jų privaloma laikytis, taip pat kaip ir ne žiedinėse sankryžose. Tačiau yra niuansas kuris klaidina. Įvažiavus iš Kosciuškos gatvės į žiedą antra juosta ir parvažiavus Olandų gatvę, jau toliau važiuojame ta pačia juosta kaip ir tie kurie į žiedą įvažiavo iš Olandų gatvės antros juostos. Jie ta pačia juosta važiuodami gali važiuoti ir toliau, t.y. į Kosciuškos gatvę (jiems tai leidžia daryti ženklai įrengti prieš įvažiavimą iš Olandų gatvės), o mes ne, todėl, kad čia svarbu pats faktas iš kurio įvažiavimo įvažiavai į žiedą, nors jau ir esi jame ir esi lygiai toje pačioje vietoje kaip ir tas kuris įvažiavo iš Olandų gatvės.
            Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.15, 06:43.

            Comment


              Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
              Informaciniai yra tie kur baltame fone juodai nubraižytos schemos ir surašyti gatvių pavadinimai. Tie kuriuose mėlyname fone baltai nubraižytos kryptys - neinformaciniai ir jų privaloma laikytis, taip pat kaip ir ne žiedinėse sankryžose. Tačiau yra niuansas kuris klaidina. Įvažiavus iš Kosciuškos gatvės į žiedą antra juosta ir parvažiavus Olandų gatvę, jau toliau važiuojame ta pačia juosta kaip ir tie kurie į žiedą įvažiavo iš Olandų gatvės antros juostos. Jie ta pačia juosta važiuodami gali važiuoti ir toliau, t.y. į Kosciuškos gatvę (jiems tai leidžia daryti ženklai įrengti prieš įvažiavimą iš Olandų gatvės), o mes ne, todėl, kad čia svarbu pats faktas iš kurio įvažiavimo įvažiavai į žiedą, nors jau ir esi jame ir esi lygiai toje pačioje vietoje kaip ir tas kuris įvažiavo iš Olandų gatvės.
              Veikiausiai taip siekiama išvengti konfliktinės situacijos su galimai iš Olandų gatvės pirma juosta važiuojančia TP kuri važiuotų link tilto.

              Comment


                Antrieji ženklai (tarp išvažiavimų) naikina pirmuosius (prieš įvažiavimą). Kur linijos punktyrinės - galima rikiuotis.

                Todėl nors ženklas prieš žiedą lyg ir neleidžia įvažiuoti II juosta ir išvažiuoti 4 išvažiavime, bet tą galima padaryti be KET pažeidimo.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Antrieji ženklai (tarp išvažiavimų) naikina pirmuosius (prieš įvažiavimą). Kur linijos punktyrinės - galima rikiuotis.

                  Todėl nors ženklas prieš žiedą lyg ir neleidžia įvažiuoti II juosta ir išvažiuoti 4 išvažiavime, bet tą galima padaryti be KET pažeidimo.

                  Atvaizdas
                  Eismo juostų susikirtime lyg ir draudžiama persirikiuoti pagal KET, o daugiau žiede punktyrų nėra.

                  Kodėl daroma prielaida, kad projektuotojai paliko landas?

                  Comment


                    Bet stovi ir toks ženklas pats pirmas gerokai iki žiedo. Tai galima ar negalima apsisukti žiede (išvažiuoti 4 išvažiavime)?

                    Comment


                      Vadinasi ženklai prieš žiedus yra skirti durniams, kurie laikydamiesi jų yra pasmerkti Kosciuškos g. pirmoje juostoje stovėti ilgoje eilėje, o ženklai žiede skirti protingiems, kurie "perpratę turbiną", gali sukdami mirties kilpas greit asidurti ten kur jiems norisi.
                      Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.15, 10:40.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Bet stovi ir toks ženklas pats pirmas gerokai iki žiedo. Tai galima ar negalima apsisukti žiede (išvažiuoti 4 išvažiavime)?

                        Atvaizdas
                        Galima. Šis stovi Olandų gatvėje. Gal galite įdėti analogišką stovintį Kosciuškos gatvėje?

                        Comment


                          Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                          Galima. Šis stovi Olandų gatvėje. Gal galite įdėti analogišką stovintį Kosciuškos gatvėje?
                          Bet prieš žiedą ženklas (mėlynas su krypčių rodyklėmis) to neleidžia. Kaip elgtis? Ar jis jau "nebeprivalomas"?

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Bet prieš žiedą ženklas (mėlynas su krypčių rodyklėmis) to neleidžia. Kaip elgtis? Ar jis jau "nebeprivalomas"?
                            Vadinasi yra klaidinantis prieštaravimas. Žiedo schemoje, kurią prieš tai įdėjote, ir baltas ženklas kitoks nei tas kuri įdėjote dabar.
                            Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.15, 10:41.

                            Comment


                              Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                              Vadinasi ženklai prieš žiedus yra skirti durniams, kurie laikydamiesi jų yra pasmerkti Kosciuškos g. pirmoje juostoje stovėti ilgoje eilėje, o ženklai žiede skirti protingiems, kurie "perpratę turbiną", gali sukdami mirties kilpas ir greit asidurti ten kur jiems norisi.
                              Panagrinėkime du variantus:
                              1) sakykim žiedas (kaip kai kurie vis dar supranta) yra viena sankryža. Tuomet krypčių rodyklės sako, kad galima sukti kairėn, o tokiais atvejais galima ir apsisukti.
                              2) eismas ratu vyksta atskiromis sankryžomis. Tuomet vos pravažiavę susikirtimą pamirštam kas buvo ir vadovaujamės sekančiu žymėjimu.
                              Abiem atvejais apvažiuoti rato nedraudžiama.
                              Bet panašiausia, kad čia tiesiog neteisingai rodykles ant ženklų nupaišė.

                              Comment


                                Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                                Vadinasi yra klaidinantis prieštaravimas. Žiedo schemoje, kurią prieš tai įdėjote, ir baltas ženklas kitoks nei tas kuri įdėjote dabar.
                                Ta žiedo schema yra tik apribota žiedo schema. Joje yra:
                                1)Informacinis ženklas (baltas su juodu) Nr. 2.
                                2)Mėlynas ženklas su krypčių rodyklėmis nr. 3 (priešžiedinis).
                                3)Mėlynas ženklas su baltu Nr. 4 (prieš pat išvažiavimą).

                                Mano atskirai papostintas yra:
                                4)Informacinis ženklas (baltas su juodu) Nr. 1 ~300 m iki žiedo. Į žiedo schemą jis netilpo, nes yra per toli.

                                Vairuotojas ženklus kerta nuo Olandų g. tokia eiga. Olandų kalnas-Nr.1-Nr.2-Nr.3-Nr.4 Antakalnio g. (I išvažiavimas).

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  2) eismas ratu vyksta atskiromis sankryžomis. Tuomet vos pravažiavę susikirtimą pamirštam kas buvo ir vadovaujamės sekančiu žymėjimu.
                                  Abiem atvejais apvažiuoti rato nedraudžiama.
                                  Bet panašiausia, kad čia tiesiog neteisingai rodykles ant ženklų nupaišė.
                                  Žiedas yra traktuojamas kaip daug T sankryžų (Lietuvoje). Jei nėra pirmumų ženkle, įvažiuojantis turi pirmenybę (kaip Olandų-Batoro žiedas nuo Olandų g. pusės).

                                  Comment


                                    Šiaip keista skaityti, kad yra nesuprantančių kaip važiuoti šiais žiedais. Net schemos internete pateiktos. Tvarkingiau viską suplanuoti kažin ar beįmanoma. Įmanoma, bet atsirastų dar daugiau nesuprantančių. Būtų puiku, jei tokiu principu pertvarkytų ir kai kuriuos Klaipėdos žiedus.

                                    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                                    Vadinasi ženklai prieš žiedus yra skirti durniams, kurie laikydamiesi jų yra pasmerkti Kosciuškos g. pirmoje juostoje stovėti ilgoje eilėje, o ženklai žiede skirti protingiems, kurie "perpratę turbiną", gali sukdami mirties kilpas greit asidurti ten kur jiems norisi.
                                    Galima sakyti taip. Jei iš Kosciuškos nori išvažiuoti į Olandų, o pirmoje juostoje milžiniška eilė, apsimoka rinktis antrąją juostą ir apvažiuoti visą ratą. Bet jei nori važiuoti tiesiai į Antakalnio g., tuomet teks stovėti pirmoje juostoje. Antraip pažeisi KET.
                                    Paskutinis taisė Briedis; 2016.09.15, 14:21.

                                    Comment


                                      Galbūt perbraižys.

                                      Nes Žirmūnų žiede, Šeimynykščių -> Žirmūnų galima abiem juostom važiuoti ir, piko metu, kamštis mažesnis

                                      Comment


                                        Eismo pakeitimai laukia dar bent trijose Vilniaus žiedinėse sankryžose
                                        Šiais metais planuojami eismo organizavimo pakeitimai ir Geležinkelio stoties žiedinėje sankryžoje. Paženklinus jos važiuojamąjį dalį, atskyrus automobilių stovėjimo aikštelę, įrengus saugumo saleles pėstiesiems, važiavimo tvarka bus žymiai aiškesnė ir saugesnė“, – įsitikinęs T. Kamaitis.

                                        Planuojama, kad ateityje bus keičiama eismo tvarka ir dar keliose sankryžose. „Savivaldybė rengia eismo organizavimo pakeitimus ir kitose žiedinėse sankryžose – prie Edukologijos universiteto, Savanorių prospekto žieduose. Šiuo metu skaičiuojami šių sankryžų transporto priemonių, pėsčiųjų, dviratininkų srautai, atliekama eismo įvykių analizė, vertinami viešojo transporto maršrutai, jų sustojimo vietos. Atsižvelgus į gautus rezultatus bus priimti sprendimai dėl eismo pakeitimų prie Edukologijos universiteto ir Savanorių pr. esančiose žiedinėse sankryžose“, – teigė T. Kamaitis.
                                        http://www.delfi.lt/auto/patarimai/e....d?id=72310038

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Eismo pakeitimai laukia dar bent trijose Vilniaus žiedinėse sankryžose

                                          http://www.delfi.lt/auto/patarimai/e....d?id=72310038
                                          Į Savanorių žiedą išvažiuojantys troleibusai nuo Gerosios Vilties stotelės pusės tiesiog priverstinai pažeidinėja KET į žiedą įvažiuodami iš 1 juostos, kai jiems reikia iš žiedo išvažiuoti per 2 ar tolimesnius išvažiavimus. Taip yra dėl to, kad kontaktinis tinklas kaba griežtai virš 1 juostos.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X