Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panevėžyje bus įrengtos dar 3 elektromobilių įkrovimo stotelės

    Iki šių metų pabaigos 17 šalies savivaldybių įrengs 56 elektromobilių įkrovimo prieigas. Panaudojant Europos Sąjungos (ES) investicijas bus įrengtos 33 didelės galios ir 23 įprastos galios įkrovimo stotelės. Šiam tikslui skirta 1,44 mln. eurų Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

    Click image for larger version

Name:	20160815_131032.jpg
Views:	2
Size:	256,5 kB
ID:	1782436

    „Nors Lietuvoje jau yra įrengta pirminė reikalinga infrastruktūra susiekimui elektromobiliais užtikrinti, augant elektromobilių skaičiui ją būtina nuolat plėsti. Tikimės, kad elektromobilių įkrovimo prieigų tinklo plėtra savivaldybėse paskatins žmones aktyviau rinktis elektra varomas transporto priemones“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

    Daugiausia didelės galios įkrovimo stotelių planuojama įrengti Vilniaus mieste – 5, po 3 įsirengs Klaipėda, Panevėžys ir Alytus. Įprastos galios įkrovimo prieigų daugiausia atsiras Kaune – 10. Daugelis savivaldybių elektromobilių įkrovimo prieigas yra numačiusios savo parengtuose ar rengiamuose darnaus judumo mieste planuose. Didžiausia elektromobilių įkrovimo infrastruktūra įrengta sostinėje, čia veikia maždaug 200 elektromobilių įkrovimo taškų.

    Didelės galios įkrovimo stotelės veikia automagistralėse ir šalia kitų valstybinės reikšmės kelių. Panaudojant valstybės ir ES fondų lėšas įrengtos 25 įkrovimo stotelės, kuriomis naudotis gali keliaujantys automagistralėmis Vilnius–Klaipėda ir Vilnius–Panevėžys bei kitais valstybinės reikšmės keliais.

    Viešoji elektromobilių įkrovimo infrastruktūra plėtojama atsižvelgiant į ES standartus, taip pat sudarant galimybę įkrauti kito tipo elektromobilius, įrengiamos kombinuotos stotelės su trijų tipų prieigomis. Viešosiose prieigose, įrengtose panaudojant ES fondų investicijas, 5 metus nuo jų įrengimo elektromobilius galima įkrauti nemokamai.

    Elektromobiliai Lietuvoje populiarėja, jų įsigyjama vis daugiau. Šių metų pradžios duomenys rodo, kad elektra varomų automobilių skaičius visoje Lietuvoje išaugo 31 proc., lyginant su 2019 m. tuo pačiu metu. Vien Vilniuje, šių metų sausio duomenimis, nuo praėjusių metų pradžios elektromobilių skaičius šoktelėjo 28 proc., Kaune – 25 proc., Klaipėdoje – 41 proc., Panevėžyje – 37 proc. Nors elektromobilių skaičius Lietuvoje didėja, tai vis dar sudaro mažiau nei 1 proc. visų automobilių.

    https://jp.lt/panevezyje-bus-irengto...vimo-stoteles/

    Comment


      Į Panevėžio sankryžas grįžta žaliosios rodyklės

      Panevėžio mieste į 20 sankryžų grąžinamos žaliosios rodyklės. Rodykles į sankryžas grąžina bendrovės „Eismo valdymo sistemos“ darbuotojai, o Panevėžio miesto savivaldybė rodykles grąžina nesulaukus Transporto kompetencijų agentūros patvirtinimo.

      Click image for larger version

Name:	DSC_5372.jpg
Views:	2
Size:	172,2 kB
ID:	1782893

      Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Dalius Vadluga aiškina, kad žaliąsias rodykles grąžina ten, kur leidžia naujieji teisės aktai.

      „Rodykles grąžiname nesulaukę Transporto kompetencijų agentūros patvirtinimo. Rizikuojame, bet įvertinę situaciją – visos Lietuvos miestuose taip elgiamasi – nusprendėme rodykles vėl uždėti. Tačiau prašymas apie grąžinamas bus išsiųstas agentūrai, kuri pagal patvirtintą metodiką vertina eismo saugą ir sankryžos pralaidumą. Pateiksime dokumentus pagal atliktus namų darbų: parengėme vaizdinę medžiagą, pateikėme sankryžų schemas, šviesoforų darbo diagramas, eismo srautų duomenis piko valandomis ir kitą informaciją“, – sakė D. Vadluga ir teigė, kad laukti 3 mėnesius, kol agentūra patvirtins prašymą, – negali.

      Click image for larger version

Name:	DSC_5360.jpg
Views:	2
Size:	287,9 kB
ID:	1782894

      Eismo organizavimo darbo grupė pagal teisės aktų reikalavimus įvertino galimas vietas ir nusprendė, kad rodyklės grąžinamos į šias sankryžas:

      Senamiesčio-Smėlynės-Marijonų g.; J. Basanavičiaus-Vilniaus g.; Klaipėdos-A.Smetonos g.; Pušaloto-Marijonų-Stoties g.; J. Basanavičiaus-Beržų g.; Senamiesčio-Tinklų-S.Kerbedžio g.; Smėlynės-S.Kerbedžio g.; Nemuno-Klaipėdos g.; Nemuno-Parko g.; Aukštaičių-Velžio k.; J. Basanavičiaus-Savanorių a.; Vilniaus-Ramygalos g.; Klaipėdos-Vakarinė g.; Klaipėdos-Žvaigždžių-Kosmonautų g.; Smėlynės-Paliūniškio g.; Nemuno-Molainių g.; J. Janonio-Pušaloto g.; Beržų g.-Velžio kel.; Klaipėdos-Tulpių-P.Eimučio g.; Klaipėdos-Savitiškio g.

      Šiose sankryžose bus įrengtos 39 žaliosios rodyklės.

      Panevėžio miesto savivaldybei tai kainuos beveik 500 eurų.

      https://jp.lt/i-panevezio-sankryzas-...sios-rodykles/

      Comment


        Parašė Audrys Rodyti pranešimą
        Į Panevėžio sankryžas grįžta žaliosios rodyklės

        Panevėžio mieste į 20 sankryžų grąžinamos žaliosios rodyklės. Rodykles į sankryžas grąžina bendrovės „Eismo valdymo sistemos“ darbuotojai, o Panevėžio miesto savivaldybė rodykles grąžina nesulaukus Transporto kompetencijų agentūros patvirtinimo.
        Liaudis norėti sudeginti raganą! Meras juk leisti sudeginti raganą? Jeigu liaudis norėti, meras turi daryti!

        Comment


          Parašė Audrys Rodyti pranešimą
          Į Panevėžio sankryžas grįžta žaliosios rodyklės


          Panevėžio mieste į 20 sankryžų grąžinamos žaliosios rodyklės. Rodykles į sankryžas grąžina bendrovės „Eismo valdymo sistemos“ darbuotojai, o Panevėžio miesto savivaldybė rodykles grąžina nesulaukus Transporto kompetencijų agentūros patvirtinimo.

          Šiose sankryžose bus įrengtos 39 žaliosios rodyklės.

          https://jp.lt/i-panevezio-sankryzas-...sios-rodykles/
          Viešpatie, tokiam miestui kaip Panevėžys, pasirodo, reikalingos net 39 lentelės. Paradoksų paradoksas, nes Panevėžyje rekonstruojant sankryžas visi posūkiai ir pėstieji padaromi apsaugotais. Tai kas bus su tom sankryžom, kur grąžina lenteles, po rekonstrukcijų...

          Comment


            Trūksta vietos – trūksta ir iniciatyvos

            Statistikos duomenimis, Panevėžyje dabar važinėja tiek automobilių, kad visų jų po vieną užtektų kas antram miesto gyventojui. Tokiai prabangai dar sovietmečiu įrengtos daugiabučių namų aikštelės tapo akivaizdžiai per ankštos. Tačiau po gero dešimtmečio lėšų aikštelių plėtrai pagaliau suradusios Panevėžio savivaldybės pasiūlymas sudomino tik kelias bendrijas.

            Click image for larger version

Name:	automobiliai-aikštelės-1980x1470.jpg
Views:	2
Size:	484,9 kB
ID:	1783215
            Nors daugiabučių kiemuose automobilių aikštelės užgrūstos, visgi tik septyni namai panoro, Savivaldybei paremiant finansiškai, jas pasiplatinti.

            „Regitros“ duomenimis, Panevėžyje šiuo metu registruota apie 45 tūkst. lengvųjų automobilių. Pastaruosius trejus metus šis skaičius vos mažėjo (2017 – 47,2 tūkst., 2018 – 48,9 tūkst.), tačiau net ir tokios tendencijos byloja, kad Aukštaitijos sostinės gyventojai tikrai ratuoti.

            Naujus metus Panevėžys pradėjo turėdamas 85 878 gyventojų. Taigi vidutiniškai kas antras turi po vieną lengvąją mašiną. Toks mobilumas panevėžiečius džiugina, tačiau kur statyti ratuotą turtą?

            Antai Tulpių gatvės daugiabučių namų kvartalo daugelyje automobilių stovėjimo aikštelių yra tik apie 20 vietų, o šalia jų esančiuose namuose – po šimtą butų ir dar daugiau jų gyventojų.

            „Statome, kur tik randame vietos: ir gatvėje, ir prie vaikų darželio, ir prie gyvenamųjų namų kiemų. Neseniai sulaukiau baudos – esu gana sąžininga vairuotoja, tad puoliau aiškintis, kas nutiko. Pasirodo, buvau apskųsta Savivaldybei, nes vienu ratu užvažiavau ant krepšinio aikštelės, kuri taip pat užbarikaduojama mašinomis. Atvyko viešosios tvarkos inspektoriai, rado pažeidimą ir už tą vieną ratą ant krepšinio aikštelės paskyrė nuobaudą“, – pasakojo Tulpių gatvės gyventoja Saulė.

            Atbaido ilgas kelias

            Panevėžio savivaldybė pernai kvietė daugiabučių namų bendrijas teikti paraiškas, tvarkyti būtinus dokumentus ir su Savivaldybės finansine parama pasididinti, rekonstruoti savo automobilių stovėjimo aikšteles.

            Tokią pagalbą paskutinį kartą Panevėžio valdžia gyventojams siūlė tik 2007 metais. Tuomet iš miesto biudžeto bendrijoms siūlyta 50 proc. aikštelėms tvarkyti reikalingos sumos.

            Click image for larger version

Name:	automobiliai-aikštelės-3-e1579597547404.jpg
Views:	2
Size:	94,1 kB
ID:	1783216
            Statistikos duomenimis, Panevėžyje dabar važinėja tiek automobilių, kad visų jų po vieną užtektų kas antram miesto gyventojui.

            „2008 metais mūsų siūlyta parama pasinaudojo tik kelios bendrijos. Po ilgos pertraukos pernai vėl atsirado galimybė padėti gyventojams susitvarkyti daugiabučių namų aikšteles, bet vėl sulaukėme tik septynių paraiškų. Nors Savivaldybė sutiko kompensuoti iki 70 proc. aikštelei sutvarkyti reikalingos pinigų sumos, bendrijos baidosi didelio darbo rengiant projektus, nuomos būdu perimant valstybinės žemės nuosavybę, ruošiant dokumentaciją. Vien paraiškos neužtenka, gal todėl toks menkas susidomėjimas“, – svarsto Infrastruktūros skyriaus specialistė Loreta Babilauskienė.

            Septyni pionieriai

            Rekonstruoti aikšteles su savivaldybės parama šiemet panoro Beržų g. 33-iojo, Beržų g. 35-ojo, J. Basanavičiaus g. 66-ojo, Žemaičių g. 25-ojo, Tulpių g. 20-ojo, Kniaudiškių g. 39-ojo ir Kniaudiškių g. 45-ojo namo bendrijos. Jos jau pervedė į miesto biudžetą ne mažiau nei 30 proc. apskaičiuotos sąmatos dalį.

            Savivaldybė apskaičiavo, jog septynias aikšteles rekonstruoti kainuos 94 950 eurų. 2020 m. miesto biudžete šiems darbams turės būti numatyta 70 proc. apskaičiuotos sumos, tai yra 66 465 eurai. Kitą dalį turės prisidėti pačios namų bendrijos.

            Projektas dėl lėšų iš miesto biudžeto skyrimo artimiausiu metu bus svarstomas Savivaldybės tarybos posėdyje.

            Vienintelė galima kliūtis, kuri, pasak Savivaldybės specialistų, galėtų sukliudyti ar užvilkinti aikštelių įrengimą daugiabučių namų kiemuose, tai viešieji pirkimai. Kiltų didelių sunkumų, jei neatsirastų, kas už apskaičiuotą sumą sutiktų atlikti darbus.

            Click image for larger version

Name:	15.jpg
Views:	2
Size:	96,2 kB
ID:	1783217

            Visi nesutilps

            Visų septynių daugiabučių bendrijų vadovai jau laukia, kada jų aikštelės taps patogesnės. Net tris paraiškas dėl siūlomos Savivaldybės paramos dar pernai pateikė Valdas Bedalis, atstovaujantis Beržų g. 33-iojo, 35-ojo ir J. Basanavičiaus g. 66-ojo namų bendrijoms.

            „Prieštaravimų dėl aikštelės rekonstrukcijos buvo, bet tam yra Bendrijų įstatymas, kuris viską sustatė į vietas. Gyventojų susirinkimuose nuspręsta tvarkytis“, – teigė trijų bendrijų pirmininkas.

            Jo vadovaujamuose namuose gyvena daug jaunimo, kuriems reikalinga daugiau vietos automobiliams.

            „Ir po rekonstrukcijos sutalpinsime tik dviejų laiptinių automobilius, o dar keturios laiptinės ieškosis vietos kitur. Bet dabar svarbiausia kiemus išasfaltuoti, sužymėti stovėjimo vietas, kad būtų tvarkinga ir modernu“, – apie lūkesčius pasakojo V. Bedalis.

            Karas tarp kaimynų

            Karingai savo automobilių aikštelę įrengia Tulpių g. 20-ojo namo bendrija. Čia dauguma kaimynų nusprendė, kad paprastos įvažos šimtui butų nebeužtena ir reikia daugiau vietos mašinoms. Visgi atsirado būrelis gyventojų, kurie pasiruošę kryžiaus kelius nueiti, kad tokio patogumo nebūtų.

            Policiją, prokuratūrą ir kitas tarnybas pasiekė oficialus skundas, neva Tulpių g. 20 namo bendrijos pirmininkas buldozeriu stumia automobilių aikštelės projektą ir nepaiso kitų nuomonės.

            „Dar kartą noriu savo kaimynams pasakyti, kad aikštelę įrengiu ne aš, o bendrija. Jau priduoti visi dokumentai, paraiška ir laukiame finansavimo. Bus tikrai patogiau, nesineš purvas į namus“, – teigė bendrijos pirmininkas Algimantas Rudys.

            Ši bendrija nusprendė 40 proc. prisidėti prie savo sumanymui reikalingų lėšų. Kai kurie butai jiems apskaičiuotas įmokas iš karto susimokėjo, kai kurie pageidavo tą daryti dalimis.

            „Po 10 eurų kas mėnesį visus metus – tokias įmokas dengia išsimokėtinai norėję mokėti kaimynai. Tačiau yra tokių, kurie visai nenorėjo mokėti ir jiems gresia antstoliai, nes įstatymų reikia laikytis. Bendrija nusprendė įrengti aikštelę ir toks sprendimas galioja visiems. Jei ir neturi automobilio, tai nereiškia, kad kada nors tavo butui nereikės vietos kieme“, – aiškino A. Rudys.

            Daugiabučio planai – turėti 550 kv. m asfaltuotą, tvarkingą aikštelę. Apskaičiuota, kad jai reikės daugiau nei 30 tūkst eurų, patys gyventojai iš šios sumos apmokės 12 tūkst. eurų.

            Neatsigina svetimų

            Besidžiaugdami tikriausiai jau šiemet atsirasiančiomis naujomis automobilių aikštelėmis pirmininkai turi ir blogą nuojautą, kad taps kitų namų įkaitais. Vis dar daug kiemų taip ir neturės savo ratams vietos, o Panevėžyje tai vienoje, tai kitoje gatvės atkarpoje uždraudžiant automobiliams stovėti, kelios rekonstruotos aikštelės sulauks daugiau nepageidautinų svečių.

            Taip jau nutiko F. Vaitkaus g. 3 namo kieme. Čia bendrija seniai įsirengė ne vieną, o visas tris automobilių stovėjimo aikšteles ir, jei ne prašalaičiai, dar turėtų bent dešimt laisvų vietų savo transportui.

            „Mes gal prieš 15 metų savo lėšomis įsirengėme aikšteles, dvi jų laikinos, iki šiol tik pažvyruotos. Sulaukę tinkamo laiko, rodosi, 2007-aisiais, gavome ir Savivaldybės paramą tiems darbams. Tačiau atsirado kita bėda – nebeatsiginame kaimyninių namų gyventojų, jie ne tik užima mūsų automobilių vietas, bet mašinas palieka ir ant žaliosios vejos ar tiesiai po langais“, – piktinasi F. Vaitkaus g. daugiabučio namo bendrijos pirmininkas Alfredas Juodokas.

            Anksčiau, anot jo, bent Savivaldybės viešosios tvarkos specialistai tokius pažeidėjus tramdydavo, o dabar pirmininkas savo kieme kontrolės pasigenda.

            Be to, A. Juodoko nuomone, reikėtų dar labiau aktyvinti daugiabučių namų aikštelių rekonstrukciją, kad visi turėtų vietos savose teritorijose.

            „Aikštelių problemos mieste nesibaigs, kol iniciatyvos nesiims tiek pirmininkai, tiek Savivaldybė. Paplatinti kiemą automobiliams nėra toks didelis rūpestis – jei nėra galimybės ar trūksta lėšų, juk galima laikinas aikšteles įsirengti. Čia tik pirmininkų noro ir pastangų reikia. Savivaldybė turėtų juos skatinti imtis tokio darbo, nes jos žemėje kol kas ir stovi tie namai“, – įsitikinęs A. Juodokas.

            Panevėžio miesto statinių naudotojų sąraše dabar yra 758 daugiabučiai namai, dalis jų apskritai neturi automobilių stovėjimo aikštelių.

            Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...r-iniciatyvos/

            Comment


              Savivaldybė labai atsargiai planuoja dar šiais metais skelbti viešuosius pirkimus Elektros g. sutvarkyti. Nežinau tačiau tikiuos, kad rekonstrukcija apimtų ir besitęsiančią Vasarios 16-osios g. (būtų rekonstruojama dalis iki A. Smetonos g.

              Comment


                Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                Savivaldybė labai atsargiai planuoja dar šiais metais skelbti viešuosius pirkimus Elektros g. sutvarkyti. Nežinau tačiau tikiuos, kad rekonstrukcija apimtų ir besitęsiančią Vasarios 16-osios g. (būtų rekonstruojama dalis iki A. Smetonos g.
                Įdomu, planuoja įsenamiestinti ar įsovietinti?

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Viešpatie, tokiam miestui kaip Panevėžys, pasirodo, reikalingos net 39 lentelės. Paradoksų paradoksas, nes Panevėžyje rekonstruojant sankryžas visi posūkiai ir pėstieji padaromi apsaugotais. Tai kas bus su tom sankryžom, kur grąžina lenteles, po rekonstrukcijų...
                  Kiek pastebėjau, tai gražino į nerekonstruotas sankryžas.

                  Gražinta +/- ten, kur ir buvo anksčiau:

                  - sukant į kairę nėra perėjos.
                  - sukant į kairę tiek sukančiajam, tiek pėstiesiems dega tas pats šviesoforo signalas. Tai ir tas ir tas laukia, degant raudonam. Tai gal bent kelios mašinos pravažiuos, jei nėra srauto iš kitos pusės.
                  - pėsčiųjų srautas minimalus, greitis nedidelis (90 laipsnių kampas).

                  Comment


                    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                    Savivaldybė labai atsargiai planuoja dar šiais metais skelbti viešuosius pirkimus Elektros g. sutvarkyti. Nežinau tačiau tikiuos, kad rekonstrukcija apimtų ir besitęsiančią Vasarios 16-osios g. (būtų rekonstruojama dalis iki A. Smetonos g.
                    Turėtų tvarkyti pagal dabar jau ex europinį į etapus išskaidytą ‘Viešųjų erdvių prie Laisvės aikštės sutvarkymas’ projektą. Tai gatvė būtų tokia pati kaip ir dabartinė Respublikos g. ir Klaipėdos g. dalis iki kolegijos.

                    Comment


                      Panevėžio m. savivaldybė 2020.02.05
                      Panevėžio miesto Beržų gatvės dalies (nuo Pilėnų g. iki Ramygalos g.) rekonstravimo projekto projektiniai pasiūlymai.
                      Su projektiniais pasiūlymais susipažinti galima iki 2020-02-25 pirmadieniais – ketvirtadieniais nuo 8.00 val. iki 17.00 val., penktadieniais – nuo 8.00 val. iki 15.45 val.
                      Panevėžio miesto savivaldybėje adresu Laisvės a. 20 (105 kab.), Panevėžys
                      arba Panevėžio miesto savivaldybės tinklalapyje www.panevezys.lt skiltyje Projektiniai pasiūlymai
                      darbo dienomis nuo 9.00 iki 12.00 val. UAB „PANEVĖŽIO KELIAI “ patalpose adresu Kuršių g. 2F, Vilnius.

                      Viešas susirinkimas vyks 2020-02-25 (antradienį) 17.00 val. Panevėžio miesto savivaldybės didžiojoje salėje (1 aukšte) adresu Laisvės a. 20, Panevėžys.




                      https://www.panevezys.lt/lt/veiklos-...mas_27593.html

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Panevėžio m. savivaldybė 2020.02.05
                        Panevėžio miesto Beržų gatvės dalies (nuo Pilėnų g. iki Ramygalos g.) rekonstravimo projekto projektiniai pasiūlymai.
                        Net neatsivertus projekto, jau pilna grybų. B kategorijos pagrindinė transporto gatvė su įvažiavimais į kiemus kas 20m? Stipru...

                        Comment


                          Panevėžio savivaldybė vėl perka 3 metų gatvių remonto paslaugas

                          Panevėžio miesto savivaldybė tęsia gerąją praktiką – antrąkart perka gatvių remonto paslaugas 3 metams. Paskelbtas viešųjų pirkimų konkursas, rangovų pasiūlymų laukiama iki vasario 27 d.

                          Click image for larger version

Name:	gelez.jpg
Views:	2
Size:	135,0 kB
ID:	1783980

                          Suplanuota atnaujinti 27 gatves ar jų atkarpas: Sietyno, Amerikos, Pramonės, J. Bielinio, M. Tiškevičiaus, Katedros, Geležinkelio, A. Mackevičiaus, F. Vaitkaus, S. Daukanto, Senamiesčio g. (nuo pervažos iki Paliūniškio g.), Bruknynės su Aguonų g. (nuo Smėlynės iki Garažų g.), S. Kerbedžio g., J. Janonio g. (nuo žiedo iki Bernatonių g.), Tiekimo, Savitiškio, J. Basanavičiaus (nuo Aukštaičių iki Smėlynės g.), Beržų (nuo Ramygalos g. iki Velžio kel.), Pilėnų, Paliūniškio, Parko, Dariaus ir Girėno, Ateities, Vakarinę (nuo Klaipėdos iki Kniaudiškių g.), Anykščių (nuo Respublikos iki Kranto g.), Kosmonautų ir Baltijos (nuo Gėlainių iki V. Alanto g.). Preliminariais duomenimis, tai sudarys daugiau kaip 28 km asfalto dangos.

                          „Atrenkant gatves prioritetas buvo teikiamas jų svarbai visoje miesto gatvių sistemoje, būklei, eismo intensyvumui, ar važiuoja viešasis transportas ir pan.“, – sako Miesto infrastruktūros skyriaus vyr. specialistė Loreta Babilauskienė.

                          Trimečiai gatvių remonto darbai buvo perkami ir 2017 m. Rezultatas – 2017–2019 m. karštojo regeneravimo („Remix Plus“) technologija atnaujinta 35 km – daugiau kaip 30 – gatvių ar jų atkarpų: Velžio kel., Tinklų, Venslaviškio, J. Biliūno, Smėlynės, Elektronikos, J. Tilvyčio, Molainių, Nemuno, Rožių, Pievų, Pušaloto, Klaipėdos, Vilniaus, J. Basanavičiaus, Staniūnų, Aukštaičių, Kniaudiškių, Žvaigždžių, Ramygalos g., Liepų ir Taikos al., Tulpių, J. Urbšio, Respublikos, Pramonės g. Rangovė AB „Kauno tiltai“ darbams suteikė 5 metų garantiją.

                          https://jp.lt/panevezio-savivaldybe-...nto-paslaugas/

                          Comment


                            Man patiko vienas sakinys projekte
                            Šaligatvyje yra įrengtos apšvietimo atramos, kurios trukdo pėsčiųjų eismui.
                            Nors kartą projektuojama be klaidų

                            Comment


                              Po šalto dušo – injekcija vietiniams keliams

                              Savivaldybėms įvariusi šoką dėl planuojamų drastiškai sumažinti lėšų vietinės reikšmės keliams prižiūrėti, Susisiekimo ministerija sušvelnino toną. Blogiausias scenarijus nepasitvirtino: Panevėžys vietoje jam numatytų 1,9 mln. Eur vis dėlto sulauks 2,668 mln. Eur. Didžiausią riekę iš šio finansinio pyrago Savivaldybė numačiusi atriekti naujai gatvei per Rožyną tiesti.

                              Click image for larger version

Name:	iaurinė-asfaltas-gatvė-kelio-darbai-2-1980x1317.jpg
Views:	2
Size:	456,5 kB
ID:	1784131
                              Šiaurinei gatvei toliau tiesti per Rožyną Savivaldybė šįmet numačiusi skirti net 58 proc. lėšų, gautų iš Automobilių kelių direkcijos. I. Stulgaitės-Kriukienės nuotr.

                              Kelių remonto darbus jau gali imtis planuoti ir rajonas. Jam skirta taip pat keliais šimtais tūkstančių eurų daugiau, nei buvo numatyta pirminiame projekte.

                              Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo Daliaus Vadlugos teigimu, iš į Aukštaitijos sostinės kišenę įkrisiančių 2,6 mln. Eur gatvėms tvarkyti 58 proc. numatyta išleisti turtui įsigyti. Tai reiškia, kad didžioji jų dalis tektų pernai pradėtai Šiaurinei gatvei per Rožyną tiesti, kiek mažiau – Kėdainių gatvės rekonstrukcijai, o kas liks, atiteks miesto gatvėms, kelio ženklams, šviesoforams prižiūrėti, taip pat gatvėms ženklinti.

                              Panevėžio savivaldybė pernai vietinės reikšmės keliams prižiūrėti buvo gavusi per 3 mln. eurų. Šios lėšos išdalytos gatvėms ir žvyrkeliams tvarkyti, duobėms lopyti, eismo saugumui gerinti – bei dideliems infrastruktūros projektams – naujoms gatvėms tiesti arba pradėtosioms užbaigti.

                              Nors šiemet suma bus kiek mažesnė, visgi Savivaldybė guodžiasi, kad ne taip drastiškai. Metų pradžioje paskelbti Automobilių kelių direkcijos planuojami duomenys panevėžiečiams įvarė šoką. Nuo lėšų Aukštaitijos sostinės gatvėms tvarkyti buvo nurėžta daugiausia iš visų šalies savivaldybių – net 41 proc.

                              Per pastaruosius trejetą metų Panevėžys savo biudžeto ir Automobilių kelių direkcijos lėšomis vadinamąja „remix“ technologija, tai yra karšto regeneravimo būdu, atnaujino 35 kilometrus gatvių, dar keli kilometrai gatvių atkarpų perasfaltuoti paprastuoju būdu. Iš viso Panevėžyje asfaltuotos gatvės sudaro apie 180 km.

                              Šįmet kol kas planuojama pradėti tik vienos – kritinės būklės Kėdainių gatvės kapitalinį remontą. Tiesa, Savivaldybė tikisi sulaukti finansavimo pagal Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pateiktas paraiškas J. Janonio gatvei sujungti su tarptautine magistrale „Via Baltica“, taip pat Elektronikos g. rekonstrukcijai.

                              Panevėžio rajonas savo keliams tvarkyti sulauks kiek per 1,9 mln. Eur, nors dar prieš kelias savaites jam buvo apskaičiuota 1,603 mln. Rajono Savivaldybės administracijos direktoriaus Eugenijaus Lunskio teigimu, sumažintas finansavimas būtų buvęs itin skausmingas, nes rajone kelių, kuriuos reikia tvarkyti ar asfaltuoti, – daugybė.

                              Praėjusiais metais sutvarkyta per 30 kelio atkarpų. „Ši suma dar bus tikslinama, bet bent jau visus suplanuotus darbus bus galima įvykdyti“, – teigė E. Lunskis.

                              Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...niams-keliams/

                              Comment


                                To nedarė nė vienas šalies miestas: ketinama pakeisti visų Panevėžio gatvių apšvietimą

                                Panevėžio miesto savivaldybė toliau įgyvendina projektą, kurį pabaigus bus užtikrintas kokybiškas, efektyvus ir modernus visų gatvių apšvietimas. Projektas įgyvendinamas pasinaudojus ELENA paramos priemones.

                                Click image for larger version

Name:	DSC_2297.jpg
Views:	2
Size:	99,4 kB
ID:	1787974

                                Įgyvendinus projektą bus atnaujinti pasenę įrenginiai, užtikrinant atitikimą apšvietimo, eismo saugumo, aplinkosaugos ir kitus reikalavimams, didinant energijos vartojimo efektyvumą.

                                Be to, tuomet mieste bus saugiau, mažiau avarijų, nelaimingų atsitikimų, o miestas taps jaukesnis ir komfortiškesnis.

                                Vyksta derybos

                                Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna naujienų portalui JP aiškino, kad šiuo metu vyksta derybos su galimais projekto vykdytojais.

                                „Konkrečių įmonių, dalyvaujančių derybose, įvardyti negalėčiau – vyksta derybos ir neaišku su kuriuo derybininku bus sudaryta sutartis. Norime išrinkti patį geriausią pasiūlymą ir jį įgyvendinti. Projektas bus įgyvendinamas viešojo ir privataus sektorių partnerystės (VPSP) būdu. Tai reiškia, kad verslui bus perduodamos vykdyti privačiam investuotoju – Panevėžio gatvių apšvietimą investuotojai įrengs savo lėšomis, o su bus sudaryta privati partnerystės sutartis 15 metų laikotarpiui“, – teigė T. Jukna, o pasiteiravus, kada bus aiški darbų pradžia, informavo:

                                „Po derybų ir sutarties pasirašymo gatvių apšvietimas bus atnaujintas per 2 metus. Tai bene didžiausias savivaldybės užmojis nuo sporto arenos statybos laikų. Vienu kartu ketiname pakeisti visų Panevėžio gatvių šviestuvus. Mūsų žiniomis, to iki šiol nedarė nė vienas didžiųjų šalies miestų. Ruošėmės kruopščiai ir atsakingai. Darbai beveik pasiekė finišo tiesiąją – belieka atrinkti investuotoja.“

                                Click image for larger version

Name:	DSC_2294.jpg
Views:	2
Size:	113,5 kB
ID:	1787975

                                Modernizuos gatvių apšvietimą

                                Techninę pagalbą Panevėžio miesto savivaldybei rengiant VPSP projektą suteikė bendrovių „KPMG Baltics“, „Glimstedt“ ir „Ekotermija“ konsorciumas, kurį fondo ELENA lėšomis pasamdė Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas.

                                Modernizuojant gatvių apšvietimą ketinama pakeisti per 6400 šviestuvų su natrio lempomis, 500 atramų, apie 19 km elektros tinklų, 148 valdymo punktus.

                                Projekto partneris savo ar skolintomis lėšomis turės inventorizuoti esamą apšvietimą, suprojektuoti ir įdiegti energijos taupymo priemones, eksploatuoti naująją sistemą. Sutartis su juo bus sudaroma 15 metų. Šiam laikui Panevėžio miesto savivaldybė prisiims finansinius įsipareigojimus investuotojui.

                                Click image for larger version

Name:	DSC_2283.jpg
Views:	2
Size:	139,3 kB
ID:	1787976

                                Click image for larger version

Name:	DSC_2284.jpg
Views:	2
Size:	145,0 kB
ID:	1787977

                                Keli šimtai kilometrų

                                Bendrovės „Panevėžio gatvės“ Miesto apšvietimo tinklų priežiūros skyriaus darbų vykdytojas Vitas Šukys suskaičiavo, kad dabartinė apšvietimo sistema apima 291 gatvę. Ją sudaro 6948 atramos bei 8320 šviestuvų.

                                „Darbo pakanka, nes kasdien reikia prižiūrėti, kad gatvių, kiemų apšvietimas funkcionuotų normaliai. Šviestuvai – pasenę ir priežiūros jiems reikia. Kai kurie šviestuvai neturi gaubtų, reikia keisti lempas. Tarkime, žiemos metu per mėnesį vidutiniškai tenka pakeisti per 140 šviestuvų lempų. Vasarą šiek tiek mažiau“, – pasakojo darbų vykdytojas V. Šukys ir suskaičiavo apšvietimo tinklų kilometrus:

                                Click image for larger version

Name:	DSC_2287.jpg
Views:	2
Size:	164,7 kB
ID:	1787978

                                Click image for larger version

Name:	DSC_2290.jpg
Views:	2
Size:	100,1 kB
ID:	1787979

                                „Panevėžio tinklų ilgis – beveik 300 km. Todėl priežiūrai nuvažiuojame nemažai kilometrų. Juk lempos perdega, jas išdaužo, nukarpomi laidai. Visokių neklaužadų pasitaiko. Sulaukiame skundų apie tamsius kiemus, perdegusius arba išdaužytus šviestuvus. Operatyviai važiuojame tvarkyti. Be to, ir patys važinėjame gatvėmis, įsijungus apšvietimui. Šiuo metu jis įjungiamas 18.28 val., o išjungiamas 6.59 val.“

                                https://jp.lt/to-nedare-ne-vienas-sa...iu-apsvietima/

                                Comment

                                Working...
                                X