Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pradėti ruošti techniniai projektai Beržų g. daliai nuo Ramygalos iki Pilėnų g. ir Žvaigždžių g. daliai nuo Kniaudiškių iki J. Zikaro g.

    Comment


      Prasidės Bruknynės ir Liublino gatvių asfaltavimas

      Kitą savaitę pradedamos asfaltuoti Bruknynės ir Liublino gatvės. Darbus atliks Panevėžio miesto savivaldybės konkursus laimėjusios bendrovės „JK Ranga“ ir „Panevėžio keliai“.

      Bruknynės ir Liublino gatvės – žingsnis planuojant kapitaliai tvarkyti Smėlynės gatvę (nuo pervažos iki miesto ribos). Remontuodama pastarąją Savivaldybė turės nukreipti eismą, parengti apylankas. Tai ir bus Bruknynės, Liublino gatvės.

      Click image for larger version

Name:	download (5).jpg
Views:	2
Size:	147,2 kB
ID:	1752150

      Abiem gatvėms (daugiau kaip 1 km) asfaltuoti skirta per 453 tūkst. Eur Kelių priežiūros ir plėtros programos bei miesto biudžeto lėšų. Darbai turėtų būti atlikti iki gruodžio 13 d.

      Savivaldybės planai – Smėlynės gatvės (nuo pervažos iki miesto ribos) rekonstrukciją pradėti 2020–2021 metais.

      https://panevezys.lt/lt/naujienos/pr...s-ir-s6ku.html

      Comment


        Imsis priemonių gerinti eismą Smėlynės gatve

        Šiandien Panevėžio miesto mero pavaduotojas Valdemaras Jakštas, administracijos direktoriaus pavaduotoja Žibutė Gaivenienė organizavo pasitarimą dėl susidariusių spūsčių Smėlynės gatvėje, ties „Norfa“ ir būsimąja „Lidl“ parduotuve. Susitikime dalyvavo darbus vykdančio Panevėžio statybos tresto projektų vadovas Mindaugas Vala.

        Click image for larger version

Name:	aesdfgy.jpg
Views:	2
Size:	123,3 kB
ID:	1752153

        Siekiant padidinti Smėlynės gatvės pralaidumą ir važiavimo galimybes, bus pakeistas šviesoforų (Smėlynės ir S. Kerbedžio g. sankryžoje) posto darbas – ilgiau degs žalias šviesoforo signalas važiuojantiems Smėlynės gatve.

        Panevėžio statybos trestas užlygino po lietaus atsiradusias duobes, įsipareigojo rytais ir vakarais tikrinti, ar neišplauta naujų. Joms atsiradus – sutvarkyti.

        Planuojama, kad dėl „Lidl“ statybų ir ovalaus žiedo ties abiem prekybos centrais įrengimo eismas Smėlynės gatve bus ribojamas iki spalio pabaigos.

        https://panevezys.lt/lt/naujienos/im...inti-q8js.html

        Comment


          Šiek tiek dar iš Jakšto g. rekonstrukcijos. Darbai dar nebaigti, bet įiais metais turi viską jau priduoti.

          Gerai, pradėkim nuo to, kad įvaizdis jau geresnis, nei buvo. Yra keletas man atrodančių minusu. Tai kelio susiaurėjimas, pėsčiųjų takų praplatėjimas. Išvada mažiau su automobiliais važinėkite, daugiau vaikščiokite.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8333.JPG
Views:	2
Size:	232,4 kB
ID:	1752410

          Aš labai tikuosiu, kad purvynės (smėlio,žvyro) nebebus kelkrasčiuose. Juk nusipirkome brangias miesto valymo mašinas. Tai jie ir turi visą laiką dirbti, o ne stovėti ir tik vieną kartą per metus išvažiuoti į tam tikras gatves nuvalyti vieną kartą, (ne visos gatvės valomos) ir tai tik pavasarį po sniego.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8334.JPG
Views:	2
Size:	260,1 kB
ID:	1752411

          Nauji LED šviestūvai. Buvo kilę daug klausimų kokius šviestuvus naudos, o ir vieta dar statybuose buvo pasirinkta keistoka (tolokai nuo važiuojamo kelio dangos). Kai uždėjo ir įjungė vaizdas iškarto pagerėjo. Lempos šviečia, taip gerai ir ryškiai, kad ko gero gerai būtų visam mieste ir priemestiniuose rajonuose taip padaryti. Bravo, tik kai kur reikia labai pagenėti medžių šakas, nes šakos visdėlto kai kur užstoja apšvietimą. Gerai, kad yra dvigubas apšvietimas, vienas į gatvę, kitas į dviračių taką.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8335.JPG
Views:	2
Size:	354,1 kB
ID:	1752412

          Dviračių takas kuris ko gero virs ir pėsčiųjų taku. Šalimais yra ir pėsčiųjų takas, šiek tiek dešiniau. Kaip visada atsiras tokių žmonių kurie nesinaudos pėsčiųjų taku, o naudosis dviračių taku. Dauguma sakys man arčiau krantinės yra daug maloniau eiti. Kitas sakys, o kam man uostyti tu automobiliu išmetamas dujas, kai yra dviračių takas ir šiek tiek gaivesnis oras. Jau tokių komentaru esu girdėjas. Tad dviratininkai, paspirtukininkai negalės per daug smarkiai čia gazuoti. Kadangi stengiamės mes sudaryti salygas tiek pėstiesiams, dviratininkams ir vairuotojams, elementariu dalyku mes visgi nesilaikom. Kas kaip nori tas taip eina ar važiuoja ir nesvarbu kokie takai ir kam jie skirti. Kultūros lygis kolkas nuliui pas kai kuriuos.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8336.JPG
Views:	2
Size:	243,6 kB
ID:	1752413

          Gerai kalbant apie dviračių taką, dėl saugumo sakyčiau turėtu buti, netgi privalo tai padaryti ir uždėti kokia tai apsauginę tvorelę prie skardžio. Nes per daug jau status skardis ir gali nugarmėti žemyn. Čia turėtų atkreipti Panevėžio miesto savivaldybė.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8337.JPG
Views:	2
Size:	258,3 kB
ID:	1752414

          Comment


            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Gerai, pradėkim nuo to, kad įvaizdis jau geresnis, nei buvo. Yra keletas man atrodančių minusu. Tai kelio susiaurėjimas, pėsčiųjų takų praplatėjimas. Išvada mažiau su automobiliais važinėkite, daugiau vaikščiokite.
            O kur čia minusai? Saugesnis, lėtesnis eismas, sveikesni žmonės...

            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Aš labai tikuosiu, kad purvynės (smėlio,žvyro) nebebus kelkrasčiuose. Juk nusipirkome brangias miesto valymo mašinas. Tai jie ir turi visą laiką dirbti, o ne stovėti ir tik vieną kartą per metus išvažiuoti į tam tikras gatves nuvalyti vieną kartą, (ne visos gatvės valomos) ir tai tik pavasarį po sniego.
            Pilnai pritariu. Praktiškai turėtų nuvalyti ir išrašyti sąskaitą rangovui, nes gi jo purvas. Bet tai jaučiu dar prieš pridavimą patys rangovai plaus.

            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Dviračių takas kuris ko gero virs ir pėsčiųjų taku. Šalimais yra ir pėsčiųjų takas, šiek tiek dešiniau. Kaip visada atsiras tokių žmonių kurie nesinaudos pėsčiųjų taku, o naudosis dviračių taku. Dauguma sakys man arčiau krantinės yra daug maloniau eiti. Kitas sakys, o kam man uostyti tu automobiliu išmetamas dujas, kai yra dviračių takas ir šiek tiek gaivesnis oras. Jau tokių komentaru esu girdėjas. Tad dviratininkai, paspirtukininkai negalės per daug smarkiai čia gazuoti. Kadangi stengiamės mes sudaryti salygas tiek pėstiesiams, dviratininkams ir vairuotojams, elementariu dalyku mes visgi nesilaikom. Kas kaip nori tas taip eina ar važiuoja ir nesvarbu kokie takai ir kam jie skirti. Kultūros lygis kolkas nuliui pas kai kuriuos.

            Gerai kalbant apie dviračių taką, dėl saugumo sakyčiau turėtu buti, netgi privalo tai padaryti ir uždėti kokia tai apsauginę tvorelę prie skardžio. Nes per daug jau status skardis ir gali nugarmėti žemyn. Čia turėtų atkreipti Panevėžio miesto savivaldybė.
            Prie ko čia kultūros lygis, jeigu projektuotojai nesąmonę suprojektavo? Čia ne atskirų žmonių komentarai, o taisyklės, kurias projektuotojai turėtų atmintinai žinoti.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.04, 13:29.

            Comment


              Kam padarė tą pievą palei važiuojamosios dalies kraštą? Kad ištryptų žmonės? Geriau būtų platesnis šaligatvis, ir tiek.

              Comment


                Parašė manometras Rodyti pranešimą
                Kam padarė tą pievą palei važiuojamosios dalies kraštą? Kad ištryptų žmonės? Geriau būtų platesnis šaligatvis, ir tiek.
                Kad platesnis būtų šaligatvis, sutinku. Gal manau dėl saugumo, kad prie pat gatvės nevaikščiotu, arba kad neaptaškytu per lietu ir šlabdriba. Toje pusėje nelabai matydavau žmoniu, kad kas vaikščiotu, daugiau vis dėl to rinkdavosi aną pusę.

                Comment


                  Nereikia ten jokių atitvarų, kam tie metaliniai stagarai reikalingi. Nevaikščiok girtas dviračių taku ir nenusivartysi.

                  Comment


                    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                    Nereikia ten jokių atitvarų, kam tie metaliniai stagarai reikalingi. Nevaikščiok girtas dviračių taku ir nenusivartysi.
                    Po pusrytinės degtinės

                    Comment


                      Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                      Nereikia ten jokių atitvarų, kam tie metaliniai stagarai reikalingi. Nevaikščiok girtas dviračių taku ir nenusivartysi.
                      Prie ko čia girtas? Yra pencininku, o ir super mamytės su savo vaiku vežimais eis, todėl kartais gali būti taip, kad trugdys dviračių eismui ir pastums savo vežimėli ne ten kur reikia ir dviratininkas, kad išvengtu susidurimo staigiai pasuks ne ten kur reikia ir nuvažiuos nuo šlaito.Variantu yra visokiu, kur gali tai atsitikti.
                      Paskutinis taisė Audrys; 2019.10.08, 13:30.

                      Comment


                        Patogesnė ir tvarkingesnė daugiabučių aplinka

                        Panevėžio miesto savivaldybė ir toliau siekia, kad daugiabučių gyvenamųjų namų aplinka būtų patogesnė.

                        Šiemet tęsiamas įvažų atnaujinimas. Iš 22 numatytųjų asfalto danga suremontuotos 20, dvi įvažos dar tvarkomos.

                        Click image for larger version

Name:	download (1).jpg
Views:	2
Size:	190,2 kB
ID:	1753182

                        Suremontuotos šios įvažos: prie Klaipėdos g. 118; Kniaudiškių g. 47, 49, 51, 53, 55; Ramygalos g. 24 ir Katedros g. 2; Klaipėdos g. 132 (A. Lipniūno progimnazija), 134, 140, 142; Kniaudiškių g. 45; J. Tilvyčio g. 42, 44; Dainavos g. 15, 17; Kranto g. 2 ir Laisvės a. 1, 3, 4; J. Basanavičiaus g. 3 ir Ukmergės g. 22; Radastų g. 5, 5A, 5B ir 5C; Klaipėdos g. 34 ir A. Smetonos g. 1; Audėjų g. 6 ir Venslaviškio g. 11; Marijonų g. 39, 41; Sirupio g. 49; Nemuno g. 34; Vasario 16-osios g. 57; Kranto g. 9, 11 (Lėlių vežimo teatro vidinis kiemas); Parko g. 27, 29; Žemaičių g. 6 ir 45. UAB „Panevėžio gatvės“ dar dirba prie Molainių g. 86, 88, 90, Danutės 40, 40A daugiabučių.

                        Atnaujinamos ne tik įvažos, bet ir šaligatviai prie daugiabučių namų. Danga suremontuota šalia Klaipėdos g. 116, Nemuno g. 25, 27, nuo Kanklių g. link Smėlynės g. 55, 57, 59, Tulpių g. 28A, Parko g. 27 ir 29, Smėlynės g. 18, 20, 20A, 20B, 20C, Ateities g. 28.

                        Šiuo metu kelininkai dirba šalia Ateities g. 10. Vėliau darbai persikels prie Ateities g. 46, Sodų g. 50, Statybininkų g. 4, 12, 34, 36, 46, Beržų g. 55, Velžio kel. 38, Margių g. 22, Molainių g. 30, 32, 34, 36, Dariaus ir Girėno g. 30.

                        2015–2018 m. Savivaldybė sutvarkė 157 įvažas į kiemus, nutiesė beveik 92 000 kv. m naujos asfalto dangos. Tam iš miesto biudžeto skirta beveik 1,8 mln. Eur.

                        https://panevezys.lt/lt/naujienos/pa...esne-rn4k.html

                        Comment


                          Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                          [h=2]
                          Click image for larger version

Name:	download (1).jpg
Views:	2
Size:	190,2 kB
ID:	1753182
                          Galiu kirsti lažybų, kad dauguma, žiūrėdami į nuotrauką, net nepastebi, kiek daug nesąmonių priprojektuota sovietmečiu, ir tos nesąmonės toliau daromos iki šios dienos, kaip kad pavyzdžiui nesenai įrengta saugumo salelė pėsčiųjų perėjoje. Kaip ir autobusų stotelės įvaža bordiūrais atskirta nuo greitkelio... pala pala kokio dar greitkelio?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Galiu kirsti lažybų, kad dauguma, žiūrėdami į nuotrauką, net nepastebi, kiek daug nesąmonių priprojektuota sovietmečiu, ir tos nesąmonės toliau daromos iki šios dienos, kaip kad pavyzdžiui nesenai įrengta saugumo salelė pėsčiųjų perėjoje. Kaip ir autobusų stotelės įvaža bordiūrais atskirta nuo greitkelio... pala pala kokio dar greitkelio?
                            Pirmiausia reikėtų gatvės plotį normaliai padalinti į dvi važiavimo juostas ir vieną stovėjimo juostą kažkurioje pusėje.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Vienos svarbiausių gatvių užbaigtuvės – netrukus

                              Tarpukariu viena gražiausių Panevėžyje buvusi A. Jakšto gatvė, žinota romantišku Meilės alėjos vardu, atgimsta. Ilgokai užtrukusi jos rekonstrukcija eina į pabaigą. Žadama, kad ši intensyvi miesto atkarpa vairuotojams ir pėstiesiems visiškai atsivers dar iki pirmųjų didesnių šalčių.

                              Click image for larger version

Name:	IMG_8808.JPG
Views:	2
Size:	352,9 kB
ID:	1753457

                              Šiuo metu čia baigiamas trečiasis didelio remonto etapas: keičiami pagrindai, tiesiami lietaus nuotekų tinklai, klojamas asfaltas, įrengiamas apšvietimas pačiame gatvės viduryje – nuo Panevėžio konsultacijų poliklinikos iki Liepų gatvės sankryžos.

                              „Gatvės galai nuo Smėlynės ir Stoties gatvių pusių jau baigti rekonstruoti ir eismas čia iki Konsultacijų bei rajono poliklinikų atidarytas. Sutvarkius vidurinę atkarpą, visa gatvė bus dar kartą perlieta vientisa asfalto danga“, – vardijo Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus specialistas Andrius Aukštakalnis, atsakingas už projekto įgyvendinimą.

                              Anot jo, dar liko įrengti šaligatvius, automobilių stovėjimo vietas, kurių numatyta 113. Iš viso bus atnaujinta 1,3 km A. Jakšto gatvės, joje atsiras naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, mažoji architektūra. Jei nekils nenumatytų kliūčių, pasak A. Aukštakalnio, gatvės rekonstrukciją visiškai baigti planuojama jau gruodį.

                              A. Jakšto gatvės rekonstrukcija atsieis per 1,7 mln. eurų Europos Sąjungos ir miesto biudžeto lėšų. Panevėžio savivaldybės indėlis – apie 400 tūkst. eurų.

                              Click image for larger version

Name:	jakso-prospekta-1937.jpg
Views:	2
Size:	71,8 kB
ID:	1753458
                              Tarpukariu A. Jakšto prospektas buvo viena iš gražiausių Panevėžio vietų, miestelėnų vadinta Meilės alėja. Panevėžio kraštotyros muziejaus nuotr.

                              Siūlo įrengti ir fontaną

                              Statybininkai juda ir intensyviai rekonstruojamame A. Jakšto skvere: čia tvarkomas ir lyginamas aikštės pagrindas, klojami skaldyti akmenys. Ši kadaise buvusi vien pėstiesiems skirta, o vėliau automobilių aikšte brutaliai paversta vieta pasikeis neatpažįstamai. Po rekonstrukcijos joje nebebus leidžiama statyti automobilių. Aikštę puoš išsaugota prieš 42 metus čia statyta skulptūra „Žemė-motina-taika“, į trinkeles sumontuoti šviestuvai. Kartu atnaujinamas ir Maironio takas. Čia jau atlikti darbai apšvietimui įrengti.

                              A. Jakšto gatvės peizažą pakeis ir atnaujintas Jaunimo sodas. Čia pertvarkomi želdiniai, atnaujinami ir įrengiami suoliukai, šviestuvai, pėsčiųjų bei dviračių takai, vaikų žaidimo ir sporto aikštelės, taip pat viešasis tualetas.

                              „Jau nutiesti trinkelėmis takai, atvežtas tualetas, vaikų žaidimo aikštelės įranga, bet jų kol kas dar nestatysime. Sulaukėme projektuotojų siūlymo šiuo etapu sode įrengti fontaną ir amfiteatrą. Tai buvo numatyta daryti kitu etapu, tačiau taupant dabar sukurtą turtą, baiminamasi, jog sunkioji technika paskui išvažinės naujai įrengtą dangą. Savivaldybės administracijos direktoriui pateikėme tokį siūlymą ir laukiame atsakymo dėl finansavimo“, – teigė projektą kuruojantis Savivaldybės Investicijų projektų poskyrio specialistas Donatas Mickevičius.

                              Turtinga istorija

                              Tarpukariu A. Jakšto prospektas buvo viena iš gražiausių Panevėžio vietų, miestelėnų vadinama Meilės alėja. Čia medžiais apsodintoje, plačiais cementiniais šaligatviais alėjoje mėgdavo vaikščioti romantiškai nusiteikusios porelės. Atviri, iš abiejų pusių matomi miesto vaizdai ir žemai tekanti Nevėžio upė prospektą padarė mėgstamiausia panevėžiečių pasivaikščiojimo vieta.

                              Po 1918-ųjų dešinys Nevėžio krantas iki Stoties gatvės, geležinkelio tapo naujakurių kvartalu, čia neužstatytuose plotuose ėmė sparčiai kilti nauji pastatai, buvo tiesiamos naujos gatvės.

                              A. Jakšto gatvėje dabar veikiančios Panevėžio rajono poliklinikos pastate tarpukariu buvo įsikūrusi apskrities administracija. Iki šiol ant jo fasado matyti anų laikų tautinis dekoras – lelijos. Po sovietų okupacijos jos vietoje įsitaisė sovietinės valdžios struktūros, o šias paskui pakeitė naciai. 1941 m. į šį pastatą atsikraustė Panevėžio apygardos komisaras Valteris Noimas – aukščiausias nacistinės Vokietijos pareigūnas Panevėžio mieste. Tik aštuntajame praeito amžiaus dešimtmetyje čia perkelta Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika.

                              Click image for larger version

Name:	Jakšto-gatvė-kelio-darbai-4-Medium-e1570543804716.jpg
Views:	2
Size:	107,0 kB
ID:	1753459
                              Po rekonstrukcijos A. Jakšto aikštėje nebebus leidžiama statyti automobilių. Aikštę puoš išsaugota prieš 42 metus čia statyta skulptūra „Žemė-motina-taika“, į trinkeles sumontuoti šviestuvai. P. Židonio nuotr.


                              Šalia šio pastato tarpukariu netgi planuota statyti muziejų. Netoliese stovėjo senasis ligoninės korpusas, projektuotas Vytauto Landsbergio-Žemkalnio. Nors šio korpuso neišliko, tačiau tuometį progresą mena kitas šiame kvartale to paties architekto suprojektuotas statinys – buvusi mergaičių, o dabar V. Žemkalnio gimnazija.

                              Stalinas ilgai negyveno

                              A. Jakšto gatvės pašonėje 1940-aisiais pastatyta trijų aukštų pradžios mokykla, dabar čia stovi R. Sargūno sporto gimnazijos pastatai.

                              Prieš daugiau nei šešiasdešimt metų pro jų langus matėsi didžiulis 1952 metais pastatytas paminklas Stalinui, kuris po devynerių metų buvo nugriautas. Vėliau jo vietą užėmė dabartinė skulptūra „Žemė-motina-taika“.

                              Dabartinė gatvės puošmena – 1933 metais statytas kalbininko Petro Butėno namas, turintis istorinę vertę ir įtrauktas į Panevėžio nekilnojamųjų kultūros vertybių registrą.

                              A. Jakšto gatvės išskirtinumą žymi ir „Aukštaitijos“ sporto kompleksas, vyresniems panevėžiečiams žinomas kaip sporto rūmai, statyti 1965-aisiais. Kaip liudija Panevėžio apskrities archyve saugomi dokumentai, pirminė 1959 metais pradėtų statyti sporto rūmų ir stadiono statybos sąmatinė vertė buvo 495 tūkst. rublių. Šių pinigų neužteko ir sporto rūmų statyba užsitęsė. Jiems užbaigti 1965 metais Panevėžio miesto vykdomasis komitetas Ministrų Tarybos paprašė papildomai skirti 200 tūkst. rublių.

                              Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...us/#komentarai

                              Comment


                                Panevėžys ruošiasi atsisakyti dešinio posūkio lentelių, bet didelės naudos nesitiki

                                Didžiųjų miestų savivaldybės rengiasi nuo 2020 metų pradžios sankryžose atsisakyti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis, tačiau didelės naudos iš tokio sprendimo nesitiki.

                                Click image for larger version

Name:	sviesoforas.png
Views:	1
Size:	263,8 kB
ID:	1754463

                                Šios rodyklės leidžia atlikti posūkį į dešinę, esant draudžiamam šviesoforo signalui.

                                Nuo 2020 metų sausio 1 dienos reguliuojamose sankryžose ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtintų lentelių su žalia rodykle neliks, juos pakeis šviesoforai su krypties rodyklėmis.

                                Pasak Susisiekimo ministerijos, naujos šviesoforų įrengimo taisyklės įvedamos atsižvelgiant į kintančias eismo tendencijas miestuose ir sparčiai diegiamą jutiklinį šviesoforų valdymą.

                                Pagal 2014-aisiais priimtus Kelių eismo taisyklių pakeitimus, nuo šių metų lapkričio 1 dienos nebebus galima įrengti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis.

                                Anot ministerijos, lentelių atsisakoma kaip nesaugaus ir jutikliniam šviesoforų valdymai netinkamo eismo organizavimo.

                                Vilniuje pralaidumas nekris

                                Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Miglė Bielinytė BNS atsiųstame komentare teigė, kad šie pakeitimai yra svarbūs, siekiant didinti visų eismo dalyvių saugumą.

                                „Vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis ir siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą, žalių lentelių, leidžiančių sukti į dešinę, esant įjungtam raudonam šviesoforo signalui, iki 2020 metų turi nelikti visose Europos sąjungos šalyse. Pritariame tam ir aktyviai ruošiamės pakeitimams, apgalvodami ir diegdami kitokius eismo reguliavimo ir valdymo sprendimus“, – sakė ji.

                                Vilniaus mieste buvo daugiau kaip 120 šviesoforais reguliuojamų sankryžų su žalios rodyklės lentelėmis, o šiuo metu liko apie 80 tokių sankryžų.

                                „Sostinėje šviesoforinis eismo reguliavimas ir valdymas vykdomas automatizuotai, remiantis realiais eismo srautais gatvėse, todėl sankryžų pralaidumas demontavus lenteles su žaliomis rodyklėmis kardinaliai nepasikeis“, – teigia M. Bielinytė.

                                Ji akcentavo, kad šiuo metu įgyvendinamas kitoks įvažiavimo į dešinę sankryžose ir pėsčiųjų eismo organizavimo sprendimas – žalias šviesoforo signalas pėstiesiems uždegamas anksčiau, taip suteikiant jiems pirmenybę ir didinant jų matomumą, o užbaigiamas irgi anksčiau, kad į dešinę sukančios transporto priemonės dalį laiko galėtų tai daryti nepraleidžiant pėsčiųjų.

                                Kaune gali komplikuoti eismą

                                Tuo metu Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius komentare BNS teigė, kad rodyklių nuėmimas šiek tiek komplikuos eismą.

                                Tačiau jis pabrėžė, kad rodyklių atsisakymas tuo pačiu padidins eismo dalyvių saugumą.

                                „Šiuo metu dalyje sankryžų jau yra panaikintos lentelės, kitose jau pasiruošta. (…) Itin jautriose sankryžose (…) atliekami tyrimai nustatyti optimaliam pertvarkymui“, – tvirtino M. Matusevičius.

                                „Manome, kad ne, bet stengiamės, jog nepablogintų“, – atsakydamas į klausimą apie spūsčių sumažėjimą sakė jis.

                                Šiuo metu Kauno sankryžose yra apie 200 lentelių su žaliomis rodyklėmis.

                                Klaipėda didelių spūsčių neprognozuoja

                                Klaipėdos miesto savivaldybės atstovė Milda Milbutaitė vylėsi, kad žalių rodyklių panaikinimas pakeis vairuotojų įpročius.

                                „Jų panaikinimas turėtų pakeisti vairuotojų įpročius, didelių spūsčių dėl žalių rodyklių panaikinimo neprognozuojame“, – BNS tvirtino ji.

                                Atstovė pabrėžė, kad iš pradžių gali kilti nesusipratimų, bet kiekvienas pasikeitimas reikalauja tam tikro laiko priprasti.

                                M. Milbutaitė teigė, kad uostamiestyje yra 106 lentelės su žaliomis rodyklėmis, o jų panaikinimas bus kompensuojamas įrengiant papildomas žalios spalvos sekcijas.

                                Šiuo metu Klaipėdoje jau įvyko konkursas dėl aštuonių šviesoforų postų projektavimo.

                                https://jp.lt/panevezys-ruosiasi-ats...udos-nesitiki/

                                Comment


                                  Panevėžyje sukilo verslininkai: nori žinoti, kada bus baigti Respublikos gatvės remonto darbai

                                  Panevėžio miesto savivaldybėje įvyko verslo įmonių, kurios vykdo veiklą remontuojamos Respublikos gatvės atkarpoje, susitikimas su Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriumi Tomu Jukna, projekto „Laisvės aikštės ir jos prieigų kompleksinis sutvarkymas“ vadove Vita Bubliauskaite.

                                  Click image for larger version

Name:	BeFunky-collage-10.jpg
Views:	2
Size:	106,2 kB
ID:	1756700

                                  Tačiau vieno susitikimo, išsiaiškinti, kiek laiko tęsis Respublikos gatvės remontas, nepakako ir Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų (PPAR) iniciatyva buvo organizuotas ir papildomas susitikimas.

                                  Informacijos per mažai

                                  Panevėžio PPAR generalinis direktorius Visvaldas Matkevičius naujienų portalui JP prieš susitikimą teigė, kad Savivaldybė teikia per mažai informacijos apie Respublikos gatvės rekonstrukciją.

                                  Juolab kad kitais metais prasidės kitos Respublikos gatvės atkarpos, nuo Vasario 16-osios gatvės iki kino centro „Garsas“, rekonstrukcija.

                                  „Jau kelintą kartą sakome Savivaldybei, kad reikia šnekėtis. Verslo žmonės turi žinoti, kokia bus situacija. Dabar gi, niekas nežino, kas bus su remontuojama gatvės atkarpa ir neramu, kaip bus su kita Respublikos gatvės atkarpa. Neaišku net kada prasidės darbai. Be to, neaišku, ar Respublikos gatvės dalis iki kino centro „Garsas“ pavirs pėsčiųjų zona, ar ja bus galima važiuoti“, – sakė V. Matkevičius ir teigė, kad visos informacijos niekas nežino, o gyvenama gandais.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_4903.jpg
Views:	2
Size:	111,7 kB
ID:	1756701

                                  Remonto brigados nebuvo

                                  Pirmajame miesto savivaldybės valdinininkų susitikime verslo atstovais (kavinių „Rojaus paukštė“, „Nendrė vėjyje“, „Šanchajus“, baro „Lazy Monkey Bar“ ir vyrų grožio salono „Egoisto Barber Shop“) buvo išsakyta daug kritikos apie Respublikos gatvės remontą.

                                  Jų nuomonės neišgirdo gatvę remontuojančios bendrovės „Gerbūsta“ atstovai – pirmajame susitikime jų tiesiog nebuvo. Pasak Panevėžio miesto savivaldybės administracijos projekto vadovės V. Bubliauskaitės, bendrovės darbuotojai tuo metu atostogavo.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_4905.jpg
Views:	2
Size:	161,6 kB
ID:	1756702

                                  Darbai pajudėjo

                                  Iki antrojo verslo ir Panevėžio miesto savivaldybės atstovų susitikimo, Respublikos gatves atkarpoje darbai šiek tiek pajudėjo. Gatvės pagrindas užpiltas gruntu ir suspaustas. Tikimasi, kad iki šalčių gatve jau bus galima važiuoti, nors dar nebus išklota trinkelėmis.

                                  Sulaukė rangovų

                                  Antrajame susitikime Savivaldybėje, kurio iniciatoriai Panevėžio PPAR, buvo kalbama ne tik apie Klaipėdos ir Respublikos gatvių atkarpų dabartinį remontą, bet ir bandyta išsiaiškinti ateities planus, kada prasidės darbai kitoje Respublikos gatvės atkarpoje, Laisvės aikštėje, Elektros ir Kranto gatvėse.

                                  Šįsyk, be Savivaldybės valdininkų ir verslo atstovų, dalyvavo ir bendrovės „Gerbūsta“ keturi atstovai, priešakyje su įmonės direktoriumi Kęstučiu Kastricku.

                                  Daugiausiai priekaištų dėl vykstančių darbų Panevėžio centre ir sulaukė bendrovės „Gerbūsta“ darbuotojai.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_4906.jpg
Views:	2
Size:	125,3 kB
ID:	1756703

                                  Priekaištų daugiau

                                  Priekaištauta, kad gatvių remonto darbai stringa, kad verslas patyrė nuostolių, kad darbai nevyksta pagal grafiką, kad „Gerbūstos“ darbuotojai pačiame darbymetyje atostogauja, kad nežinomi darbų planai, o norint juos sužinoti, atsakymo negauna.

                                  Priekaištų „Gerbūstai“ ir Savivaldybei buvo daugiau nei pagyrų.

                                  Panevėžio PPAR generalinis direktorius V. Matkevičius uždavė konkrečius klausimus ir apie dabartinius, ir apie būsimus gatvių remonto darbus.

                                  „Norisi aiškumo, kada baigsis darbai Respublikos ir Klaipėdos gatvių atkarpose? Kada ir kokie darbai prasidės kitoje Respublikos gatvės atkarpoje, Elektros gatvėje, Laisvės aikštėje? Verslininkai, ir Panevėžio PPAR nori žinoti perspektyvas, darbų apimtis. Nors pritariame, kad miestas atsinaujina ir gražėja, bet netenkina lėtas darbų grafikas, vėlavimai ir nežinia, kada, tokiais tempais, miesto centre pasibaigs darbai“, – klausinėjo V. Matkevičius.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_4907.jpg
Views:	2
Size:	144,4 kB
ID:	1756704

                                  Darbų apimtys didelės

                                  Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius T. Jukna juokavo, kad gera ten, kur jų nėra.

                                  „Savivaldybė vykdo ne vieną projektą – jų apie 50. Darbų apimtis didelės, bet darbus atliekančių dirbančiųjų skaičius – ribotas“, – aiškino T. Jukna, o projekto vadovė V. Bublinskaitė pridūrė:

                                  „Kadangi darbų planai nukrypę nuo grafiko, jų pabaiga, dabar remontuojamose gatvių atkarpose, planuojama kitų metų pabaigoje. Tačiau darbuose pažanga yra – Respublikos gatvėje pagrindas padarytas.“

                                  Išgirdo pažadus

                                  Dviejų įmonių Respublikos gatvėje vadovas Audrius Pocius norėjo tikslumo ir, paklausęs, kada Respublikos gatve važiuoti galima ir kada ne, išgirdo atsakymą:

                                  „Kada vyksta darbai ir gatve važiuoja sunkiasvorė technika, važiuoti ir vaikščioti negalima. Yra sustatyti kelio ženklai ir nustatytos eismo schemos, kuriomis vadovaujamės. Visais klausimais galima kreiptis į statybos darbų vadovą. Skaldą ant gatvės pagrindo planuojame užpilti iki šių metų pabaigos. Tačiau darbai labai priklauso nuo oro sąlygų. Klaipėdos gatve važiuoti bus galima šio mėnesio pabaigoje“, – žadėjo „Gerbūstos“ vadovas K. Kastrickas.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_4942.jpg
Views:	2
Size:	126,8 kB
ID:	1756705

                                  Visko numatyti negali

                                  Panevėžio PPAR generalinis direktorius V. Matkevičius užsiminė, kad būtų visai neblogai verslininkams apie gatvių remonto darbų planus žinoti iš anksto.

                                  „Dabar informacijos nėra. Verslo atstovai turėtų žinoti, bent jau prieš savaitę, kokie darbai vyks. Kuo daugiau informacijos turėsime, tuo geriau kavinių, įstaigų savininkai, kurių valdos yra šalia remontuojamų gatvių, galės planuoti darbus“, – aiškino V. Matkevičius, o Savivaldybės administracijos direktorius T. Jukna tvirtino:

                                  „Informaciją apie darbų planus gauname kas savaitę ir ją pateikiame verslo įmonėms. Tačiau bus dienų, kai į remontuojamas gatves nebus galima visiškai įvažiuoti – visų aplinkybių numatyti neįmanoma.“

                                  Viešinimo iš Savivaldybės nėra

                                  Panevėžio PPAR vadovas V. Matkevičius smalsavo, kada darbai prasidės Laisvės aikštėje, Elektros, Kranto gatvėse ir kitoje Respublikos gatvės atkarpoje nuo Vasario 16-osios gatvės iki kino centro „Garso“. Be to, jis užsiminė, kad bus problemų, kai prasidės Stasio Eidrigevičiaus meno centro statybos.

                                  „Apie tai kol kas niekas nekalba, bet jau dabar reikia žinoti, kas bus, kaip bus? Savivaldybėje yra Komunikacijos skyrius. Jie ir turi skleisti tinkamai informaciją. Be to, galima komunikuoti ir per Panevėžio PPAR, jei tik gautume atitinkamą informaciją, būsimus planus apie gatvių remontą“, – teigė V. Matkevičius ir aiškino, kad, jei kavinės ir įstaigos žinotų gatvių remontų eigą, kitaip planuotų įstaigų darbo laiką ir prisitaikytų prie aplinkybių.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_4943.jpg
Views:	2
Size:	152,1 kB
ID:	1756706

                                  Susitikimų dar bus

                                  Projekto „Laisvės aikštės ir jos prieigų kompleksinis sutvarkymas“ vadovė V. Bubliauskaite verslininkus ramino, kad, kol nebus baigti darbai Respublikos ir Klaipėdos gatvėse, kitose vietose jie neprasidės.

                                  „Laisvės aikštėje darbai prasidės kitų metų pavasarį. Jie prasidės šiaurinėje aikštės dalyje ir trikdžiai daugiausiai palies kavinę „Čili pica“. Be to, aikštėje bus tvarkoma vieta, kurioje dabar pūpso smėlio kalnai ir buvusio fontano vieta. Elektros gatvė kitais metais nebus remontuojama, remontuojami tik šaligatviai. Jie abejose gatvės pusėse bus tvarkomi ne tuo pačiu metu. Kranto gatvė ir Respublikos gatvės atkarpa nuo Vasario 16-osios gatvės iki „Garso“ be 2021 metų nebus pradėtos remontuoti“, – pristatė preliminarius miesto centro tvarkymo planus V. Bubliauskaitė.

                                  Nors verslininkų ir Panevėžio miesto centrą remontuojančios bendrovės „Gerbūsta“ atstovų bei Savivaldybės valdininkų susitikime netrūko įtampos, priekaištų, nuspręsta – panašūs susitikimai nuomonėms pasikeisti, informacijai pasidalinti – bus dar ne vienas.

                                  https://jp.lt/panevezyje-sukilo-vers...emonto-darbai/

                                  Comment


                                    Kuriozai remontuojamoje Panevėžio gatvėje: ne vietoje įrengta salelė, juokingai sužymėtos linijos

                                    Panevėžyje, tvarkant J. Janonio gatvę, neapsieita be kuriozų – pėsčiųjų perėjos salelė padaryta prieš pat įvažiavimą į kelių įmonių teritoriją, o keisčiausiai atrodo sužymėtos automobilių stovėjimo vietos parkavimo aikštelėje – po lietaus, neišdžiūvusios vietos, sutrukdė nubrėžti visas priklausomas linijas.

                                    Click image for larger version

Name:	BeFunky-collage-11.jpg
Views:	2
Size:	147,3 kB
ID:	1756755

                                    Sudėtingas vairavimas

                                    Naujienų portalo JP redakciją pasiekė skundas iš gamybinės įmonės „Plastara“, esančios J. Janonio g.

                                    Pasak „Plastaros“ buhalterės Editos, į įmonę kasdien atvažiuoja sunkiasvoriai automobiliai su kroviniu.

                                    „Per dieną jų būna keli. Vieni atveža krovinius, kiti išveža. Kai pamatėme, kaip statoma pėsčiųjų perėjos salelė – netekome žado. Sunkvežimiai, atvažiavę iš Pušaloto gatvės pusės, už salelės negali sukti į kairę – draudžiamos linijos neleidžia. Sukti į dešinę taip pat negalima – trukdo ta pati salelė. Kreipėmės į Panevėžio savivaldybę. Patarė surašyti raštą ir jame pristatyti situaciją. Net norėjome kreiptis į teisininkus, kad surašytų tinkamai, bet nusprendėme to nedaryti“, – pasakojo „Plastaros“ darbuotoja ir teigė, kad tuo pačiu įvažiavimu naudojasi ir daugiau įmonių.

                                    Click image for larger version

Name:	72389174_504826303401370_3134669739113054208_n.jpg
Views:	2
Size:	94,1 kB
ID:	1756756

                                    Click image for larger version

Name:	72464440_2513071562294570_4213339209156526080_n.jpg
Views:	2
Size:	153,1 kB
ID:	1756757

                                    Click image for larger version

Name:	73167548_2347291822065282_4644460505841270784_n.jpg
Views:	2
Size:	134,9 kB
ID:	1756758

                                    Click image for larger version

Name:	20191016003302_IMG_5078.jpg
Views:	2
Size:	112,9 kB
ID:	1756759

                                    Click image for larger version

Name:	20191016003337_IMG_5079.jpg
Views:	2
Size:	103,5 kB
ID:	1756760

                                    Click image for larger version

Name:	20191016003420_IMG_5081.jpg
Views:	2
Size:	141,5 kB
ID:	1756761

                                    Baloje nežymėjo

                                    Tą pačią dieną redakciją pasiekė dar viena žinia iš J. Janonio gatvės. Šįsyk istorija buvo palydėta ne tik žodžiais, bet ir filmuota medžiaga.

                                    „Atvežėme grūdus ir sustojome netoli „Malsenos“ – prie automobilių parkavimo aikštelės ties 9 numeriu pažymėtu pastatu. Aikštelėje darbavosi žmonės – žymėjo automobilių stovėjimo vietas baltomis linijomis. Kai atvažiavau antrą kartą, linijos buvo jau pažymėtos. Bet labai įdomiai pažymėtos. Tose vietose, kur bala, linija nuvesta tiek, kiek leido bala. Vietomis bala tokia didelė, kad neleido žymėti linijų. Tai liko tik toks trumpas pabrūkšniavimas“, – stebėjosi kelio ženklų žymėjimo specialistų darbu vairuotojas Ramūnas ir sakė, kad jis būtų žymėjimą atlikęs, kai bala išdžius.

                                    Click image for larger version

Name:	20191016002859_IMG_5071.jpg
Views:	2
Size:	175,1 kB
ID:	1756762

                                    Click image for larger version

Name:	20191016002916_IMG_5072.jpg
Views:	2
Size:	156,9 kB
ID:	1756763

                                    Click image for larger version

Name:	20191016002940_IMG_5073.jpg
Views:	2
Size:	127,0 kB
ID:	1756764

                                    Click image for larger version

Name:	20191016002956_IMG_5074.jpg
Views:	2
Size:	158,6 kB
ID:	1756765

                                    Click image for larger version

Name:	20191016003014_IMG_5075.jpg
Views:	2
Size:	146,3 kB
ID:	1756766

                                    Click image for larger version

Name:	20191016003037_IMG_5076.jpg
Views:	2
Size:	110,3 kB
ID:	1756767

                                    Įrengta pagal projektą

                                    Panevėžio miesto savivaldybės projektų vadovas Tadas Stanikūnas naujienų portalui JP teigė žinąs apie, kurioziškas situacijas J. Janonio gatvėje.

                                    „Pradėjus žymėti J. Janonio gatvę, atsirado keblumų. Salelė ties J. Janonio g. 1 įrengta pagal projektą ir tik ją įrengus paaiškėjo neatitikimai. Problemą su įvažiavimu žinau ir ji bus sprendžiama penktadienį – Savivaldybėje įvyks Eismo saugumo komisijos posėdis. Manau, ir bus viskas išspręsta. Paaiškės, ar gatvės žymėjimo projektas teisingas“, – aiškino T. Stanikūnas ir pridūrė:

                                    „J. Janonio gatvė – problematiška. Eismas joje didelis ir saugios salelės išdėstytos taip, kad gatve transportas važiuotų neviršydamas greičio, bet matyt gal šiek tiek apsirikta su jų įrengimo vietomis. Antra vertus, gatvės žymėjimo darbai dar nebaigti ir nesame sumokėjo pinigų už darbus. Juolab kad neklysta tas, kuris nieko nedaro. Klaidas dar galima ištaisyti.“

                                    Žymės dar kartą

                                    T. Stanikūnas teigė, jog jau teko matyti ir filmuotą medžiagą, kaip J. Janonio gatvėje sužymėtos linijos automobilių stovėjimo aikštelėje.

                                    „Žymėjimo darbus J. Janonio gatvėje atlieka bendrovės „Eurovia Lietuva“ samdyta įmonė. Jiems, kaip jau sakiau, už darbus dar nesumokėta, o darbai nepriimti. Darbininkai turės grįžti ir tinkamai pažymėti linijas“, – sakė T. Stanikūnas.

                                    J. Janonio gatvėje aikštelės žymėjimas

                                    https://www.youtube.com/watch?v=G4iSxAj1t5A

                                    J. Janonio gatvės remontas, salelės įrengimas

                                    https://www.youtube.com/watch?v=K2yJGBXvPR0

                                    Projektas


                                    Įgyvendinant projektą bus sutvarkytos J. Janonio g. dalies prieigos: atnaujinamos esamos ir įrengtos naujos automobilių stovėjimo aikštelės, įrengiamos eismo saugumo priemonės, modernizuojamas apšvietimas, tvarkomi želdynai, atnaujinamas pėsčiųjų ir dviračių takas iki Kultūros ir poilsio parko pėsčiųjų tilto.

                                    Tikimasi, kad projektu sukurta viešoji infrastruktūra taps patrauklesnė verslui bei miesto bendruomenei, gerins Panevėžio įvaizdį, didins miesto investicinį patrauklumą.

                                    Bendra projekto vertė – per 2 mln. eurų, iš jų beveik 1,85 mln. eurų – Europos Sąjungos investicijos, po 151 148 eurų – iš valstybės ir Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto.

                                    https://jp.lt/kuriozai-remontuojamoj...metos-linijos/

                                    Comment


                                      Kurioziški ženklinimai J. Janonio gatvėje taisomi

                                      Prieš savaitę naujienų portalas JP rašė, kad Panevėžyje, tvarkant J. Janonio gatvę, neapsieita be kuriozų – pėsčiųjų perėjos salelė padaryta prieš pat įvažiavimą į kelių įmonių teritoriją, o keisčiausiai atrodo sužymėtos automobilių stovėjimo vietos parkavimo aikštelėje – po lietaus, neišdžiūvusios vietos, sutrukdė nubrėžti visas priklausomas linijas.

                                      Click image for larger version

Name:	DSC_5385.jpg
Views:	2
Size:	116,0 kB
ID:	1757425

                                      Sunkvežimiams sudėtinga važiuoti

                                      Tuomet kalbinta gamybinės įmonės „Plastara“ buhalterė Edita aiškino, kad į įmonę kasdien atvažiuoja sunkiasvoriai automobiliai su kroviniais ir transporto priemonėms sudėtinga įvažiuoti ir išvažiuoti.

                                      „Per dieną reisų būna keli. Vieni atveža krovinius, kiti išveža. Kai pamatėme, kaip statoma pėsčiųjų perėjos salelė – netekome žado. Sunkvežimiai, atvažiavę iš Pušaloto gatvės pusės, už salelės negali sukti į kairę – draudžiamos linijos neleidžia. Sukti į dešinę taip pat negalima – trukdo ta pati salelė. Kreipėmės į Panevėžio savivaldybę“, – sakė ji.

                                      Click image for larger version

Name:	DSC_5387.jpg
Views:	2
Size:	117,7 kB
ID:	1757426

                                      Click image for larger version

Name:	DSC_5388.jpg
Views:	2
Size:	82,2 kB
ID:	1757427

                                      Click image for larger version

Name:	DSC_5389.jpg
Views:	2
Size:	93,4 kB
ID:	1757428

                                      Surengė posėdį

                                      Panevėžio miesto savivaldybės projektų vadovas Tadas Stanikūnas naujienų portalui JP teigė žinąs apie, kurioziškas situacijas J. Janonio gatvėje ir sakė, kad problemą nagrinės Saugaus eismo komisija.

                                      Pasak T. Stanikūno, Saugaus eismo komisijos posėdis įvyko ir nuspręsta pagal galimybes sudaryti visiems eismo dalyviams kuo geresnes eismo sąlygas, bet išlaikant reikiamus saugumo reikalavimus.

                                      „J. Janonio gatvėje praėjusią savaitę atliktas horizontalus ženklinimas, kuris sukėlė nepatogumų šioje gatvėje dirbantiems žmonėms ar vežantiems krovinius. Šią savaitę ženklinimas patikslintas ir numatytos punktyrinės – transporto priemonės galės sukti į kairę. Taip pat panaikinti nukreipiamieji kelių eismo ženklai, leidžiantys važiuoti tik į dešinę pusę“, – pristatė pataisymus projekto vadovas ir pridūrė:

                                      „Tačiau saugos salelių negalima atsisakyti – turime užtikrinti saugumą ir pėstiesiems, ir dviratininkams, kurie per perėją vesis dviratį į kitą gatvės pusę, todėl turės sustoti pusiaukelėje dėl gatvėje vykstančio aktyvaus eismo.“

                                      Click image for larger version

Name:	DSC_5391.jpg
Views:	2
Size:	106,6 kB
ID:	1757429

                                      Pakeitė ženklo dydį

                                      Pasiteiravus, kaip bus su nukreipiamaisiais ženklais saugos salelėse, projekto vadovas T. Stanikūnas paaiškino:

                                      „Saugos salelėse nukreipiamieji ženklai bus įrengti paties mažiausio dydžio, kad užtikrintų matomumą, o transporto priemonėms nesusidarytų papildomos kliūtys. Be to, probleminėje vietoje – išvažiavimas iš teritorijos J. Janonio g. 1 – priešais „Lietkabelio“ gamyklos pastatą bus pakeistas ir pėsčiųjų perėjos ženklo tvirtinimo būdas. Jis pritvirtinamas šonu prie apšvietimo atramos, kad susidarytų kuo didesnė erdvė sunkiasvorėms mašinoms.“

                                      Spręs problemas

                                      Panevėžio miesto savivaldybės projektų vadovas T. Stanikūnas naujienų portalui JP žadėjo, kad ateityje visos problemos įgyvendinant projektą J. Janonio gatvėje bus sprendžiamos.

                                      „Spręsime pagrįstas problemas, nes ne tik užsakovas, bet ir rangovas bei projektuotojai siekia, kad objektas būtų tinkamas naudoti, bet suderinti visų eismo dalyvių poreikius kartais – labai sudėtinga. Beje, iki darbų pabaigos automobilių sustojimo, stovėjimo vietų ženklinimas taip pat bus atliktas tikrai tinkamai. Ten kur kaupiasi vanduo per šaligatvį bus įrengtas linijinis drenažas, kad vanduo patektų į gatvėje esanti lietaus surinkimo šulinėlį“, – teigė T. Stanikūnas ir priminė:

                                      „Žymėjimo darbus J. Janonio gatvėje atlieka bendrovės „Eurovia Lietuva“ samdyta įmonė. Jiems, kaip jau sakiau, už darbus dar nesumokėta, o darbai nepriimti. Darbininkai turės grįžti ir tinkamai pažymėti linijas. Tikimės išspręsti visas problemas iki darbų pabaigos – lapkričio mėnesio vidurio, nors dar yra ir galimybė rangovui pratęsti sutartį porai mėnesių.“

                                      https://jp.lt/kurioziski-zenklinimai...tveje-taisomi/

                                      Comment


                                        Pastaruoju metu daugėja automobilių įsigyjimu, daugiabučių kvartaluose mažėja laisvos vietos pasistatyti automobili. Kai kurie gyventojai rašė pranešimus savivaldybei, kad leistu platinti aikšteles. Kaip supratau uždyka niekas nedaro, tai žmonės išsiperka savo aikštelės vieta automobiliui. Vienas iš tokių būdų, nesenai pasidarė Prekybos g. 5 keletas namo gyventojų.

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_8348.JPG
Views:	2
Size:	245,5 kB
ID:	1758487

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_8351.JPG
Views:	2
Size:	252,3 kB
ID:	1758488

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_8352.JPG
Views:	2
Size:	249,7 kB
ID:	1758489

                                        Comment


                                          Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                          Pastaruoju metu daugėja automobilių įsigyjimu, daugiabučių kvartaluose mažėja laisvos vietos pasistatyti automobili. Kai kurie gyventojai rašė pranešimus savivaldybei, kad leistu platinti aikšteles. Kaip supratau uždyka niekas nedaro, tai žmonės išsiperka savo aikštelės vieta automobiliui. Vienas iš tokių būdų, nesenai pasidarė Prekybos g. 5 keletas namo gyventojų.
                                          Na, bent jau medžių nekirto ir šaligatvio nenaikino...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X