Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PAN] Panevėžio eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pradėti ruošti techniniai projektai Beržų g. daliai nuo Ramygalos iki Pilėnų g. ir Žvaigždžių g. daliai nuo Kniaudiškių iki J. Zikaro g.

    Comment


      Prasidės Bruknynės ir Liublino gatvių asfaltavimas

      Kitą savaitę pradedamos asfaltuoti Bruknynės ir Liublino gatvės. Darbus atliks Panevėžio miesto savivaldybės konkursus laimėjusios bendrovės „JK Ranga“ ir „Panevėžio keliai“.

      Bruknynės ir Liublino gatvės – žingsnis planuojant kapitaliai tvarkyti Smėlynės gatvę (nuo pervažos iki miesto ribos). Remontuodama pastarąją Savivaldybė turės nukreipti eismą, parengti apylankas. Tai ir bus Bruknynės, Liublino gatvės.

      Click image for larger version

Name:	download (5).jpg
Views:	2
Size:	147,2 kB
ID:	1752150

      Abiem gatvėms (daugiau kaip 1 km) asfaltuoti skirta per 453 tūkst. Eur Kelių priežiūros ir plėtros programos bei miesto biudžeto lėšų. Darbai turėtų būti atlikti iki gruodžio 13 d.

      Savivaldybės planai – Smėlynės gatvės (nuo pervažos iki miesto ribos) rekonstrukciją pradėti 2020–2021 metais.

      https://panevezys.lt/lt/naujienos/pr...s-ir-s6ku.html

      Comment


        Imsis priemonių gerinti eismą Smėlynės gatve

        Šiandien Panevėžio miesto mero pavaduotojas Valdemaras Jakštas, administracijos direktoriaus pavaduotoja Žibutė Gaivenienė organizavo pasitarimą dėl susidariusių spūsčių Smėlynės gatvėje, ties „Norfa“ ir būsimąja „Lidl“ parduotuve. Susitikime dalyvavo darbus vykdančio Panevėžio statybos tresto projektų vadovas Mindaugas Vala.

        Click image for larger version

Name:	aesdfgy.jpg
Views:	2
Size:	123,3 kB
ID:	1752153

        Siekiant padidinti Smėlynės gatvės pralaidumą ir važiavimo galimybes, bus pakeistas šviesoforų (Smėlynės ir S. Kerbedžio g. sankryžoje) posto darbas – ilgiau degs žalias šviesoforo signalas važiuojantiems Smėlynės gatve.

        Panevėžio statybos trestas užlygino po lietaus atsiradusias duobes, įsipareigojo rytais ir vakarais tikrinti, ar neišplauta naujų. Joms atsiradus – sutvarkyti.

        Planuojama, kad dėl „Lidl“ statybų ir ovalaus žiedo ties abiem prekybos centrais įrengimo eismas Smėlynės gatve bus ribojamas iki spalio pabaigos.

        https://panevezys.lt/lt/naujienos/im...inti-q8js.html

        Comment


          Šiek tiek dar iš Jakšto g. rekonstrukcijos. Darbai dar nebaigti, bet įiais metais turi viską jau priduoti.

          Gerai, pradėkim nuo to, kad įvaizdis jau geresnis, nei buvo. Yra keletas man atrodančių minusu. Tai kelio susiaurėjimas, pėsčiųjų takų praplatėjimas. Išvada mažiau su automobiliais važinėkite, daugiau vaikščiokite.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8333.JPG
Views:	2
Size:	232,4 kB
ID:	1752410

          Aš labai tikuosiu, kad purvynės (smėlio,žvyro) nebebus kelkrasčiuose. Juk nusipirkome brangias miesto valymo mašinas. Tai jie ir turi visą laiką dirbti, o ne stovėti ir tik vieną kartą per metus išvažiuoti į tam tikras gatves nuvalyti vieną kartą, (ne visos gatvės valomos) ir tai tik pavasarį po sniego.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8334.JPG
Views:	2
Size:	260,1 kB
ID:	1752411

          Nauji LED šviestūvai. Buvo kilę daug klausimų kokius šviestuvus naudos, o ir vieta dar statybuose buvo pasirinkta keistoka (tolokai nuo važiuojamo kelio dangos). Kai uždėjo ir įjungė vaizdas iškarto pagerėjo. Lempos šviečia, taip gerai ir ryškiai, kad ko gero gerai būtų visam mieste ir priemestiniuose rajonuose taip padaryti. Bravo, tik kai kur reikia labai pagenėti medžių šakas, nes šakos visdėlto kai kur užstoja apšvietimą. Gerai, kad yra dvigubas apšvietimas, vienas į gatvę, kitas į dviračių taką.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8335.JPG
Views:	2
Size:	354,1 kB
ID:	1752412

          Dviračių takas kuris ko gero virs ir pėsčiųjų taku. Šalimais yra ir pėsčiųjų takas, šiek tiek dešiniau. Kaip visada atsiras tokių žmonių kurie nesinaudos pėsčiųjų taku, o naudosis dviračių taku. Dauguma sakys man arčiau krantinės yra daug maloniau eiti. Kitas sakys, o kam man uostyti tu automobiliu išmetamas dujas, kai yra dviračių takas ir šiek tiek gaivesnis oras. Jau tokių komentaru esu girdėjas. Tad dviratininkai, paspirtukininkai negalės per daug smarkiai čia gazuoti. Kadangi stengiamės mes sudaryti salygas tiek pėstiesiams, dviratininkams ir vairuotojams, elementariu dalyku mes visgi nesilaikom. Kas kaip nori tas taip eina ar važiuoja ir nesvarbu kokie takai ir kam jie skirti. Kultūros lygis kolkas nuliui pas kai kuriuos.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8336.JPG
Views:	2
Size:	243,6 kB
ID:	1752413

          Gerai kalbant apie dviračių taką, dėl saugumo sakyčiau turėtu buti, netgi privalo tai padaryti ir uždėti kokia tai apsauginę tvorelę prie skardžio. Nes per daug jau status skardis ir gali nugarmėti žemyn. Čia turėtų atkreipti Panevėžio miesto savivaldybė.

          Click image for larger version

Name:	IMG_8337.JPG
Views:	2
Size:	258,3 kB
ID:	1752414

          Comment


            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Gerai, pradėkim nuo to, kad įvaizdis jau geresnis, nei buvo. Yra keletas man atrodančių minusu. Tai kelio susiaurėjimas, pėsčiųjų takų praplatėjimas. Išvada mažiau su automobiliais važinėkite, daugiau vaikščiokite.
            O kur čia minusai? Saugesnis, lėtesnis eismas, sveikesni žmonės...

            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Aš labai tikuosiu, kad purvynės (smėlio,žvyro) nebebus kelkrasčiuose. Juk nusipirkome brangias miesto valymo mašinas. Tai jie ir turi visą laiką dirbti, o ne stovėti ir tik vieną kartą per metus išvažiuoti į tam tikras gatves nuvalyti vieną kartą, (ne visos gatvės valomos) ir tai tik pavasarį po sniego.
            Pilnai pritariu. Praktiškai turėtų nuvalyti ir išrašyti sąskaitą rangovui, nes gi jo purvas. Bet tai jaučiu dar prieš pridavimą patys rangovai plaus.

            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Dviračių takas kuris ko gero virs ir pėsčiųjų taku. Šalimais yra ir pėsčiųjų takas, šiek tiek dešiniau. Kaip visada atsiras tokių žmonių kurie nesinaudos pėsčiųjų taku, o naudosis dviračių taku. Dauguma sakys man arčiau krantinės yra daug maloniau eiti. Kitas sakys, o kam man uostyti tu automobiliu išmetamas dujas, kai yra dviračių takas ir šiek tiek gaivesnis oras. Jau tokių komentaru esu girdėjas. Tad dviratininkai, paspirtukininkai negalės per daug smarkiai čia gazuoti. Kadangi stengiamės mes sudaryti salygas tiek pėstiesiams, dviratininkams ir vairuotojams, elementariu dalyku mes visgi nesilaikom. Kas kaip nori tas taip eina ar važiuoja ir nesvarbu kokie takai ir kam jie skirti. Kultūros lygis kolkas nuliui pas kai kuriuos.

            Gerai kalbant apie dviračių taką, dėl saugumo sakyčiau turėtu buti, netgi privalo tai padaryti ir uždėti kokia tai apsauginę tvorelę prie skardžio. Nes per daug jau status skardis ir gali nugarmėti žemyn. Čia turėtų atkreipti Panevėžio miesto savivaldybė.
            Prie ko čia kultūros lygis, jeigu projektuotojai nesąmonę suprojektavo? Čia ne atskirų žmonių komentarai, o taisyklės, kurias projektuotojai turėtų atmintinai žinoti.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.04, 12:29.

            Comment


              Kam padarė tą pievą palei važiuojamosios dalies kraštą? Kad ištryptų žmonės? Geriau būtų platesnis šaligatvis, ir tiek.

              Comment


                Parašė manometras Rodyti pranešimą
                Kam padarė tą pievą palei važiuojamosios dalies kraštą? Kad ištryptų žmonės? Geriau būtų platesnis šaligatvis, ir tiek.
                Kad platesnis būtų šaligatvis, sutinku. Gal manau dėl saugumo, kad prie pat gatvės nevaikščiotu, arba kad neaptaškytu per lietu ir šlabdriba. Toje pusėje nelabai matydavau žmoniu, kad kas vaikščiotu, daugiau vis dėl to rinkdavosi aną pusę.

                Comment


                  Nereikia ten jokių atitvarų, kam tie metaliniai stagarai reikalingi. Nevaikščiok girtas dviračių taku ir nenusivartysi.

                  Comment


                    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                    Nereikia ten jokių atitvarų, kam tie metaliniai stagarai reikalingi. Nevaikščiok girtas dviračių taku ir nenusivartysi.
                    Po pusrytinės degtinės

                    Comment


                      Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                      Nereikia ten jokių atitvarų, kam tie metaliniai stagarai reikalingi. Nevaikščiok girtas dviračių taku ir nenusivartysi.
                      Prie ko čia girtas? Yra pencininku, o ir super mamytės su savo vaiku vežimais eis, todėl kartais gali būti taip, kad trugdys dviračių eismui ir pastums savo vežimėli ne ten kur reikia ir dviratininkas, kad išvengtu susidurimo staigiai pasuks ne ten kur reikia ir nuvažiuos nuo šlaito.Variantu yra visokiu, kur gali tai atsitikti.
                      Paskutinis taisė Audrys; 2019.10.08, 12:30.

                      Comment


                        Patogesnė ir tvarkingesnė daugiabučių aplinka

                        Panevėžio miesto savivaldybė ir toliau siekia, kad daugiabučių gyvenamųjų namų aplinka būtų patogesnė.

                        Šiemet tęsiamas įvažų atnaujinimas. Iš 22 numatytųjų asfalto danga suremontuotos 20, dvi įvažos dar tvarkomos.

                        Click image for larger version

Name:	download (1).jpg
Views:	2
Size:	190,2 kB
ID:	1753182

                        Suremontuotos šios įvažos: prie Klaipėdos g. 118; Kniaudiškių g. 47, 49, 51, 53, 55; Ramygalos g. 24 ir Katedros g. 2; Klaipėdos g. 132 (A. Lipniūno progimnazija), 134, 140, 142; Kniaudiškių g. 45; J. Tilvyčio g. 42, 44; Dainavos g. 15, 17; Kranto g. 2 ir Laisvės a. 1, 3, 4; J. Basanavičiaus g. 3 ir Ukmergės g. 22; Radastų g. 5, 5A, 5B ir 5C; Klaipėdos g. 34 ir A. Smetonos g. 1; Audėjų g. 6 ir Venslaviškio g. 11; Marijonų g. 39, 41; Sirupio g. 49; Nemuno g. 34; Vasario 16-osios g. 57; Kranto g. 9, 11 (Lėlių vežimo teatro vidinis kiemas); Parko g. 27, 29; Žemaičių g. 6 ir 45. UAB „Panevėžio gatvės“ dar dirba prie Molainių g. 86, 88, 90, Danutės 40, 40A daugiabučių.

                        Atnaujinamos ne tik įvažos, bet ir šaligatviai prie daugiabučių namų. Danga suremontuota šalia Klaipėdos g. 116, Nemuno g. 25, 27, nuo Kanklių g. link Smėlynės g. 55, 57, 59, Tulpių g. 28A, Parko g. 27 ir 29, Smėlynės g. 18, 20, 20A, 20B, 20C, Ateities g. 28.

                        Šiuo metu kelininkai dirba šalia Ateities g. 10. Vėliau darbai persikels prie Ateities g. 46, Sodų g. 50, Statybininkų g. 4, 12, 34, 36, 46, Beržų g. 55, Velžio kel. 38, Margių g. 22, Molainių g. 30, 32, 34, 36, Dariaus ir Girėno g. 30.

                        2015–2018 m. Savivaldybė sutvarkė 157 įvažas į kiemus, nutiesė beveik 92 000 kv. m naujos asfalto dangos. Tam iš miesto biudžeto skirta beveik 1,8 mln. Eur.

                        https://panevezys.lt/lt/naujienos/pa...esne-rn4k.html

                        Comment


                          Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                          [h=2]
                          Click image for larger version

Name:	download (1).jpg
Views:	2
Size:	190,2 kB
ID:	1753182
                          Galiu kirsti lažybų, kad dauguma, žiūrėdami į nuotrauką, net nepastebi, kiek daug nesąmonių priprojektuota sovietmečiu, ir tos nesąmonės toliau daromos iki šios dienos, kaip kad pavyzdžiui nesenai įrengta saugumo salelė pėsčiųjų perėjoje. Kaip ir autobusų stotelės įvaža bordiūrais atskirta nuo greitkelio... pala pala kokio dar greitkelio?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Galiu kirsti lažybų, kad dauguma, žiūrėdami į nuotrauką, net nepastebi, kiek daug nesąmonių priprojektuota sovietmečiu, ir tos nesąmonės toliau daromos iki šios dienos, kaip kad pavyzdžiui nesenai įrengta saugumo salelė pėsčiųjų perėjoje. Kaip ir autobusų stotelės įvaža bordiūrais atskirta nuo greitkelio... pala pala kokio dar greitkelio?
                            Pirmiausia reikėtų gatvės plotį normaliai padalinti į dvi važiavimo juostas ir vieną stovėjimo juostą kažkurioje pusėje.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Vienos svarbiausių gatvių užbaigtuvės – netrukus

                              Tarpukariu viena gražiausių Panevėžyje buvusi A. Jakšto gatvė, žinota romantišku Meilės alėjos vardu, atgimsta. Ilgokai užtrukusi jos rekonstrukcija eina į pabaigą. Žadama, kad ši intensyvi miesto atkarpa vairuotojams ir pėstiesiems visiškai atsivers dar iki pirmųjų didesnių šalčių.

                              Click image for larger version

Name:	IMG_8808.JPG
Views:	2
Size:	352,9 kB
ID:	1753457

                              Šiuo metu čia baigiamas trečiasis didelio remonto etapas: keičiami pagrindai, tiesiami lietaus nuotekų tinklai, klojamas asfaltas, įrengiamas apšvietimas pačiame gatvės viduryje – nuo Panevėžio konsultacijų poliklinikos iki Liepų gatvės sankryžos.

                              „Gatvės galai nuo Smėlynės ir Stoties gatvių pusių jau baigti rekonstruoti ir eismas čia iki Konsultacijų bei rajono poliklinikų atidarytas. Sutvarkius vidurinę atkarpą, visa gatvė bus dar kartą perlieta vientisa asfalto danga“, – vardijo Panevėžio miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus specialistas Andrius Aukštakalnis, atsakingas už projekto įgyvendinimą.

                              Anot jo, dar liko įrengti šaligatvius, automobilių stovėjimo vietas, kurių numatyta 113. Iš viso bus atnaujinta 1,3 km A. Jakšto gatvės, joje atsiras naujas pėsčiųjų ir dviračių takas, mažoji architektūra. Jei nekils nenumatytų kliūčių, pasak A. Aukštakalnio, gatvės rekonstrukciją visiškai baigti planuojama jau gruodį.

                              A. Jakšto gatvės rekonstrukcija atsieis per 1,7 mln. eurų Europos Sąjungos ir miesto biudžeto lėšų. Panevėžio savivaldybės indėlis – apie 400 tūkst. eurų.

                              Click image for larger version

Name:	jakso-prospekta-1937.jpg
Views:	2
Size:	71,8 kB
ID:	1753458
                              Tarpukariu A. Jakšto prospektas buvo viena iš gražiausių Panevėžio vietų, miestelėnų vadinta Meilės alėja. Panevėžio kraštotyros muziejaus nuotr.

                              Siūlo įrengti ir fontaną

                              Statybininkai juda ir intensyviai rekonstruojamame A. Jakšto skvere: čia tvarkomas ir lyginamas aikštės pagrindas, klojami skaldyti akmenys. Ši kadaise buvusi vien pėstiesiems skirta, o vėliau automobilių aikšte brutaliai paversta vieta pasikeis neatpažįstamai. Po rekonstrukcijos joje nebebus leidžiama statyti automobilių. Aikštę puoš išsaugota prieš 42 metus čia statyta skulptūra „Žemė-motina-taika“, į trinkeles sumontuoti šviestuvai. Kartu atnaujinamas ir Maironio takas. Čia jau atlikti darbai apšvietimui įrengti.

                              A. Jakšto gatvės peizažą pakeis ir atnaujintas Jaunimo sodas. Čia pertvarkomi želdiniai, atnaujinami ir įrengiami suoliukai, šviestuvai, pėsčiųjų bei dviračių takai, vaikų žaidimo ir sporto aikštelės, taip pat viešasis tualetas.

                              „Jau nutiesti trinkelėmis takai, atvežtas tualetas, vaikų žaidimo aikštelės įranga, bet jų kol kas dar nestatysime. Sulaukėme projektuotojų siūlymo šiuo etapu sode įrengti fontaną ir amfiteatrą. Tai buvo numatyta daryti kitu etapu, tačiau taupant dabar sukurtą turtą, baiminamasi, jog sunkioji technika paskui išvažinės naujai įrengtą dangą. Savivaldybės administracijos direktoriui pateikėme tokį siūlymą ir laukiame atsakymo dėl finansavimo“, – teigė projektą kuruojantis Savivaldybės Investicijų projektų poskyrio specialistas Donatas Mickevičius.

                              Turtinga istorija

                              Tarpukariu A. Jakšto prospektas buvo viena iš gražiausių Panevėžio vietų, miestelėnų vadinama Meilės alėja. Čia medžiais apsodintoje, plačiais cementiniais šaligatviais alėjoje mėgdavo vaikščioti romantiškai nusiteikusios porelės. Atviri, iš abiejų pusių matomi miesto vaizdai ir žemai tekanti Nevėžio upė prospektą padarė mėgstamiausia panevėžiečių pasivaikščiojimo vieta.

                              Po 1918-ųjų dešinys Nevėžio krantas iki Stoties gatvės, geležinkelio tapo naujakurių kvartalu, čia neužstatytuose plotuose ėmė sparčiai kilti nauji pastatai, buvo tiesiamos naujos gatvės.

                              A. Jakšto gatvėje dabar veikiančios Panevėžio rajono poliklinikos pastate tarpukariu buvo įsikūrusi apskrities administracija. Iki šiol ant jo fasado matyti anų laikų tautinis dekoras – lelijos. Po sovietų okupacijos jos vietoje įsitaisė sovietinės valdžios struktūros, o šias paskui pakeitė naciai. 1941 m. į šį pastatą atsikraustė Panevėžio apygardos komisaras Valteris Noimas – aukščiausias nacistinės Vokietijos pareigūnas Panevėžio mieste. Tik aštuntajame praeito amžiaus dešimtmetyje čia perkelta Panevėžio rajono savivaldybės poliklinika.

                              Click image for larger version

Name:	Jakšto-gatvė-kelio-darbai-4-Medium-e1570543804716.jpg
Views:	2
Size:	107,0 kB
ID:	1753459
                              Po rekonstrukcijos A. Jakšto aikštėje nebebus leidžiama statyti automobilių. Aikštę puoš išsaugota prieš 42 metus čia statyta skulptūra „Žemė-motina-taika“, į trinkeles sumontuoti šviestuvai. P. Židonio nuotr.


                              Šalia šio pastato tarpukariu netgi planuota statyti muziejų. Netoliese stovėjo senasis ligoninės korpusas, projektuotas Vytauto Landsbergio-Žemkalnio. Nors šio korpuso neišliko, tačiau tuometį progresą mena kitas šiame kvartale to paties architekto suprojektuotas statinys – buvusi mergaičių, o dabar V. Žemkalnio gimnazija.

                              Stalinas ilgai negyveno

                              A. Jakšto gatvės pašonėje 1940-aisiais pastatyta trijų aukštų pradžios mokykla, dabar čia stovi R. Sargūno sporto gimnazijos pastatai.

                              Prieš daugiau nei šešiasdešimt metų pro jų langus matėsi didžiulis 1952 metais pastatytas paminklas Stalinui, kuris po devynerių metų buvo nugriautas. Vėliau jo vietą užėmė dabartinė skulptūra „Žemė-motina-taika“.

                              Dabartinė gatvės puošmena – 1933 metais statytas kalbininko Petro Butėno namas, turintis istorinę vertę ir įtrauktas į Panevėžio nekilnojamųjų kultūros vertybių registrą.

                              A. Jakšto gatvės išskirtinumą žymi ir „Aukštaitijos“ sporto kompleksas, vyresniems panevėžiečiams žinomas kaip sporto rūmai, statyti 1965-aisiais. Kaip liudija Panevėžio apskrities archyve saugomi dokumentai, pirminė 1959 metais pradėtų statyti sporto rūmų ir stadiono statybos sąmatinė vertė buvo 495 tūkst. rublių. Šių pinigų neužteko ir sporto rūmų statyba užsitęsė. Jiems užbaigti 1965 metais Panevėžio miesto vykdomasis komitetas Ministrų Tarybos paprašė papildomai skirti 200 tūkst. rublių.

                              Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...us/#komentarai

                              Comment


                                Panevėžys ruošiasi atsisakyti dešinio posūkio lentelių, bet didelės naudos nesitiki

                                Didžiųjų miestų savivaldybės rengiasi nuo 2020 metų pradžios sankryžose atsisakyti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis, tačiau didelės naudos iš tokio sprendimo nesitiki.

                                Click image for larger version

Name:	sviesoforas.png
Views:	1
Size:	263,8 kB
ID:	1754463

                                Šios rodyklės leidžia atlikti posūkį į dešinę, esant draudžiamam šviesoforo signalui.

                                Nuo 2020 metų sausio 1 dienos reguliuojamose sankryžose ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtintų lentelių su žalia rodykle neliks, juos pakeis šviesoforai su krypties rodyklėmis.

                                Pasak Susisiekimo ministerijos, naujos šviesoforų įrengimo taisyklės įvedamos atsižvelgiant į kintančias eismo tendencijas miestuose ir sparčiai diegiamą jutiklinį šviesoforų valdymą.

                                Pagal 2014-aisiais priimtus Kelių eismo taisyklių pakeitimus, nuo šių metų lapkričio 1 dienos nebebus galima įrengti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis.

                                Anot ministerijos, lentelių atsisakoma kaip nesaugaus ir jutikliniam šviesoforų valdymai netinkamo eismo organizavimo.

                                Vilniuje pralaidumas nekris

                                Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Miglė Bielinytė BNS atsiųstame komentare teigė, kad šie pakeitimai yra svarbūs, siekiant didinti visų eismo dalyvių saugumą.

                                „Vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis ir siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą, žalių lentelių, leidžiančių sukti į dešinę, esant įjungtam raudonam šviesoforo signalui, iki 2020 metų turi nelikti visose Europos sąjungos šalyse. Pritariame tam ir aktyviai ruošiamės pakeitimams, apgalvodami ir diegdami kitokius eismo reguliavimo ir valdymo sprendimus“, – sakė ji.

                                Vilniaus mieste buvo daugiau kaip 120 šviesoforais reguliuojamų sankryžų su žalios rodyklės lentelėmis, o šiuo metu liko apie 80 tokių sankryžų.

                                „Sostinėje šviesoforinis eismo reguliavimas ir valdymas vykdomas automatizuotai, remiantis realiais eismo srautais gatvėse, todėl sankryžų pralaidumas demontavus lenteles su žaliomis rodyklėmis kardinaliai nepasikeis“, – teigia M. Bielinytė.

                                Ji akcentavo, kad šiuo metu įgyvendinamas kitoks įvažiavimo į dešinę sankryžose ir pėsčiųjų eismo organizavimo sprendimas – žalias šviesoforo signalas pėstiesiems uždegamas anksčiau, taip suteikiant jiems pirmenybę ir didinant jų matomumą, o užbaigiamas irgi anksčiau, kad į dešinę sukančios transporto priemonės dalį laiko galėtų tai daryti nepraleidžiant pėsčiųjų.

                                Kaune gali komplikuoti eismą

                                Tuo metu Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius komentare BNS teigė, kad rodyklių nuėmimas šiek tiek komplikuos eismą.

                                Tačiau jis pabrėžė, kad rodyklių atsisakymas tuo pačiu padidins eismo dalyvių saugumą.

                                „Šiuo metu dalyje sankryžų jau yra panaikintos lentelės, kitose jau pasiruošta. (…) Itin jautriose sankryžose (…) atliekami tyrimai nustatyti optimaliam pertvarkymui“, – tvirtino M. Matusevičius.

                                „Manome, kad ne, bet stengiamės, jog nepablogintų“, – atsakydamas į klausimą apie spūsčių sumažėjimą sakė jis.

                                Šiuo metu Kauno sankryžose yra apie 200 lentelių su žaliomis rodyklėmis.

                                Klaipėda didelių spūsčių neprognozuoja

                                Klaipėdos miesto savivaldybės atstovė Milda Milbutaitė vylėsi, kad žalių rodyklių panaikinimas pakeis vairuotojų įpročius.

                                „Jų panaikinimas turėtų pakeisti vairuotojų įpročius, didelių spūsčių dėl žalių rodyklių panaikinimo neprognozuojame“, – BNS tvirtino ji.

                                Atstovė pabrėžė, kad iš pradžių gali kilti nesusipratimų, bet kiekvienas pasikeitimas reikalauja tam tikro laiko priprasti.

                                M. Milbutaitė teigė, kad uostamiestyje yra 106 lentelės su žaliomis rodyklėmis, o jų panaikinimas bus kompensuojamas įrengiant papildomas žalios spalvos sekcijas.

                                Šiuo metu Klaipėdoje jau įvyko konkursas dėl aštuonių šviesoforų postų projektavimo.

                                https://jp.lt/panevezys-ruosiasi-ats...udos-nesitiki/

                                Comment

                                Working...
                                X