Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

    Na štai dar vienas įdomus vilniaus infrastruktūros projektas:

    2011-05-26 10:14
    Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui

    Vakar Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui dėl IXB transporto koridoriaus Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties įrengimo.
    (...)
    Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.

    Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.

    Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.

    Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.

    Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.

    Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.

    Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.

    Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
    Atrodo įdomiai.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 21:30. Priežastis: Įdėta schema

    #2
    Pakankamai naudinga jungtis bus, nes Dariaus ir Girėno gatvėje piko metu neretai kamščiai būna. Tik įdomu, ar užteks ten vietos jungčiai nutiesti? Gal yra kokių nors planų, brėžinių, schemų?

    Beje, ar Dariaus ir Girėno/Žirnių gatvių mazgo užbaigti neplanuojama?
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      #3
      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Beje, ar Dariaus ir Girėno/Žirnių gatvių mazgo užbaigti neplanuojama?
      Tai kad ten vietos man atrodo jau nelabai yra.
      Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 21:32. Priežastis: citavimas

      Comment


        #4
        Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
        Beje, ar Dariaus ir Girėno/Žirnių gatvių mazgo užbaigti neplanuojama?
        Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
        Tai kad ten vietos man atrodo jau nelabai yra.
        Va čia ir visas paradoksas. Kažkodėl priimtiniau nutiesti vingiais naujas transporto jungtis, nei tiesiog rekonstruoti ir išplėsti pagal poreikius jau esamas. Man asmeniškai pateiktas variantas atrodo nepriimtinas ir netgi kvailas. Juk galima būtu įrengti skirtingų lygių sankryžas ir išplatinti jau esamą Dariaus ir Girėno gatvę. Na bet jeigu kiekvieno degalinės ar sandėlio savininko teisės yra aukščiau visuomeninių poreikių, tai ką jau čia ir bepridursi... Įgyvendinsime penkmečio planą per vienus metus! Ura!!! (visi plojam, ba kas neplos, tą iš partijos išmesim)
        Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 21:32. Priežastis: Citavimas

        Comment


          #5
          Atsakymas dėl tavo pastebėjimų yra straipsnyje: "...planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą..." Dariaus ir Girėno gatvės išplatinimas matyt atsieitų išties labai jau brangiai.

          Šiaip pati jungtis po 2-ojo etapo tik manau įgaus tikrąją vertę, nes pirmasis etapas kai ten kvadratais vingiuoti reikia, tai neatrodo labai patraukliai.

          Comment


            #6
            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Kažkodėl priimtiniau nutiesti vingiais naujas transporto jungtis, nei tiesiog rekonstruoti ir išplėsti pagal poreikius jau esamas.
            Man asmeniškai pateiktas variantas atrodo nepriimtinas ir netgi kvailas. (...)
            Na bet jeigu kiekvieno degalinės ar sandėlio savininko teisės yra aukščiau visuomeninių poreikių(...)
            Deja, su dabartiniais žemės paėmimo įstatymais kažkam pigiau gaunasi pastatyti dar vieną neapkrautą dviejų lygių sankryžą 300-500 m atstumu, nei išplatinti gatvę.

            Comment


              #7
              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Va čia ir visas paradoksas. Kažkodėl priimtiniau nutiesti vingiais naujas transporto jungtis, nei tiesiog rekonstruoti ir išplėsti pagal poreikius jau esamas. Man asmeniškai pateiktas variantas atrodo nepriimtinas ir netgi kvailas. Juk galima būtu įrengti skirtingų lygių sankryžas ir išplatinti jau esamą Dariaus ir Girėno gatvę. Na bet jeigu kiekvieno degalinės ar sandėlio savininko teisės yra aukščiau visuomeninių poreikių, tai ką jau čia ir bepridursi... Įgyvendinsime penkmečio planą per vienus metus! Ura!!! (visi plojam, ba kas neplos, tą iš partijos išmesim)
              Na šiaip aš ten ką kitą turėjau omeny dėl Dariaus ir Girėno/Žirnių mazgo Atvažiavus Pietiniu aplinkeliu nuo Lazdynų pusės, nėra galimybės pasukti į Naujininkus. Ogi todėl, kad kažkam neatėjo į galvą užbaigti šios sankryžos dar statant pietinį aplinkelį. Dabar jau per vėlu laukti finansavimo- traukinys kai kurių veikėjų nelaukia. Bet pas mus tas jau tradicija tampa - daryti viską per vieną vietą, atsiprašant.

              O gal aš neteisus- gal to nusukimo nelabai reikia?

              Grįžtant prie temos- ta jungtis su oro uostu, kaip suprantu, bus paprastas 2 juostų kelias?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                #8
                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Atsakymas dėl tavo pastebėjimų yra straipsnyje: "...planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą..." Dariaus ir Girėno gatvės išplatinimas matyt atsieitų išties labai jau brangiai.

                Šiaip pati jungtis po 2-ojo etapo tik manau įgaus tikrąją vertę, nes pirmasis etapas kai ten kvadratais vingiuoti reikia, tai neatrodo labai patraukliai.
                Antras etapas, bent jau toks, koks pavaizduotas, neatrodo labai realistiškas. Už stovėjimo aikštelės eina per privačius(?) sklypus ir namus, toliau ten yra ganėtinai status šlaitas link garažų. Gatvė kirstu mūrinius garažus.

                Pirmas etapas atrodytu žymiai patraukliau, jei trasa nuo oro uosto iki naujos dviejų lygių sankryžos būtų vientisa, nebūtinai tiesi. O ne taip, kaip planuojama - su dviem sankryžomis ir 90 laipsnių posūkiais. Tada jau ir antro etapo nebereikėtu.

                Comment


                  #9
                  Kadangi projekto sėkmės garantija - ne jo reikalingumas ar investicijos į statybas, o išperkamų sklypų išsidėstymas, įkeliu Kirtimų sklypų su detaliais planais planelį, tiesa, ne patį naujausią.


                  Užbrūkšniuota - kapinių teritorija, o kur yra metalinai garažai, reikia paieškoti

                  Comment


                    #10
                    Rekonstruota Žirnių gatvė. Nuo Tūkstantmečio iki Panevėžio gatvės.

                    Maloniai nustebino apšvietimas


                    Tvorelė nuo dviratininkų




                    Pagaliau normalus dviračių takas,o ne trinkeliuotas takelis.



                    link Tūkstantmečio gatvės


                    Nuo degalinės link Liepkalnio gatvės toliau vyksta darbai, tvarkomos komunikacijos.
                    Dear Sir,

                    Comment


                      #11
                      Tikrai tiesa, gatvė dabar atrodo tobulai, seniau danga buna apgailėtina, nebuvo apšvietimo, atitvarų, dviračių takų, žymėjimų visų.

                      Vaizdas nuo D&G viaduko:


                      Rekonstruojama dalis ties Liepkalnio gatve:
                      Paskutinis taisė Lettered; 2011.05.27, 01:30.
                      Flickr

                      Comment


                        #12
                        Taip. Ir vien jau todel, kad reiketu iskelt oro kruva uosto kabeliu, einanciu salia DG gatves

                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                        Dariaus ir Girėno gatvės išplatinimas matyt atsieitų išties labai jau brangiai.

                        Comment


                          #13
                          Bing paukščio akių žemėlapy labai neblogai situaciją galima panagrinėt... ir kas ten leido privačius namus statyt kažkada... http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=t36...=b&form=LMLTCC

                          O ta erdvė tarp raudonos ir mėlynos gatvės taip ir prašosi kokį tvarkingą industrinį rajoną (industrial estate) ar LEZ suformuot...

                          p.s. po mėlyna ir oranžine gatve tiesi trasa į stotį būsimai metro/tramvajaus linijai į Santariškes "Oro uostas, kita stotelė Naujininkai (arba Stotis)"
                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                          Comment


                            #14
                            Tikrai nesitikėjau tokią ją gražią išvysti po rekonstrukcijos

                            Comment


                              #15
                              Keista, kodėl dabartinė DG gatvė negali būti platinama? Net nesuprasi kelių ji juostų nuo Eišiškių pl. ji yra. Išplatėjimų prie sankryžų ir sustojimų irgi nėra. Kabelius būtina dėti į kanalus, o ne taip kaip mūsų korifėjai statybininkai daro.

                              Ir kažkada buvo planuota ją pratęsti iki plento į Juodšilius ir būsimojo Tikrojo Pietinio aplinkkelio.

                              Comment


                                #16
                                Mažai kuom skiriasi nuo pačio aplinkklelio. Šaunu
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #17
                                  įdomus dalykas, plane, kuris yra pirmoje žinutėje. DG su Žirnių gatve sankriža yra visiškai pabaigta, t.y. yra jungtis savanoriai - naujininkai, o google maps rodo, kad nėra. įdomu kas kurė šitus žemėlapius ar vistik yra projektas pribaigt tą sankrižą.

                                  Comment


                                    #18
                                    Rekonstruojama gatve išties atrodo puikiai. Bet ar tuo viskas baigsis? O gal kokių nors planų dėl Liepkalnio/Žirnių g. sankryžos? Šioje vietoje, kur susikerta du magistraliniai europinės reikšmės keliai, šviesoforinė sankryža yra kaip rakštis vienoje vietoje
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      #19
                                      visiska nesamone ta jungtis, dabar i centra tiesus kelias, o pastacius gautusi kvadratais ir nieks nesinaudotu.

                                      Comment


                                        #20
                                        Kaip jau sakė dyko, jei nebūtų palei Dariaus ir Girėno g. nutiestos oro uosto komunikacijos, ji būtų platinama. Juk dėl to net nedidukės 1 juostos posūkiui į Eišiškių plentą iš Vilniaus padaryti negali. Dabar gi ten tarp Žirnių g. ir Eišiškių plento - vos ne vos 2 eismo juostos, ir tai nesužymėtos...
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment

                                        Working...
                                        X