Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

    Na štai dar vienas įdomus vilniaus infrastruktūros projektas:

    2011-05-26 10:14
    Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui

    Vakar Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui dėl IXB transporto koridoriaus Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties įrengimo.
    (...)
    Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.

    Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.

    Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.

    Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.

    Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.

    Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.

    Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.

    Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
    Atrodo įdomiai.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 20:30. Priežastis: Įdėta schema

  • MindesAcc
    replied
    Platinti ten nieko nereikia, tik reikia tiketis kad jie gatviu juostas padoriai suzymes...kazkada.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Na, vietos platinimui tai tikrai yra. Žinant, kad tame kelyje dar Girteka planuoja prie žiedo savo didžiulį administracijos pastatą statytis, tai anksčiau ar vėliau vis vien turėtų tą kelią platinti, bent jau iki minimo žiedo.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Bendrąjame susisiekimo plėtros plane iki 2030m. numatyta minimos atkarpos rekonstrukcija (Liepkalnio g. nuo Salininkų-Nemėžio žiedo iki būsimos rekonstruojamos sankryžos su Minsko pl. - Žirnių g.).

    Neaišku ar platins, tačiau centro kryptimi jau turbūt dešimtmetį daromos savavališkos 2 juostos. Kol kas galima pasidžiaugti tik LED apšvietimu.

    Logistikos ir co. plėtra palei Liepkalnio g. išprovokavo tą kuriozą su kalneliais ir salelėm. Įtariu sunkvežimiams lengviau išsukti iš kelio/į kelią, bet ten tikrai stabčiojimų fiesta intesyvesniu eismu.
    Paskutinis taisė Riedis; Šiandien, 07:35.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
    Sveiki. Manau, kad esama liepkalnio g. Vilniuje (liepkalnio g. nuo nuo liepkalnio maximos iki salininkų su kiekviena diena vis labiau prašosi būti išplatinta nuo 1x1 iki 2x2. Dažnai tenka važiuoti rytais nuo Vilniaus į Šalčininķų pusę, tai į miesto pusę mašinų srautai tikrai dideli, ypač jei lėčiau važiuoja koks autobusas, traktorius ar pan. tai už jo matosi kartais susidaro net 2-3km mašinų traukinukas. Manau tai tikrai nėra normalu norėjau pasiteirauti, gal kas girdėjote apie šios gatvės plėtros planus?
    Ai jo, priminei ten vieną kuriozą. Yra įrengtos 3 iškilios perėjos. Tai gaunasi pristabdai, pervažiuoji, tuomet ženklas 70 ir už kelių dešimčių metrų vėl kalnelis
    O traukinukai yra normalu. Nenormalu yra, kai tuos traukinukus aplenkinėja per ištisines juostas ir saugumo saleles.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Sveiki. Manau, kad esama liepkalnio g. Vilniuje (liepkalnio g. nuo nuo liepkalnio maximos iki salininkų su kiekviena diena vis labiau prašosi būti išplatinta nuo 1x1 iki 2x2. Dažnai tenka važiuoti rytais nuo Vilniaus į Šalčininķų pusę, tai į miesto pusę mašinų srautai tikrai dideli, ypač jei lėčiau važiuoja koks autobusas, traktorius ar pan. tai už jo matosi kartais susidaro net 2-3km mašinų traukinukas. Manau tai tikrai nėra normalu norėjau pasiteirauti, gal kas girdėjote apie šios gatvės plėtros planus?

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Liepkalnio - Minsko pl. Sankryžoje nuo Liepkalnio gatvės pusės nemažai medinių kuoliukų sustatyta prie kelio ties šaligatviais - gal ruošiamasi kelio darbams?
    ​​​

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kalbant apie Šimašiaus darymus/nedarymus tai iš visų jo projektų kol kas labiausiai laukiu apšvietimo stulpų modernizacijos (ji prasidėjus, bet rezultatai matomi tik šen bei ten). Turėtų šiek tiek sumažinti sovietinio miesto įspūdį. Pastebėčiau, kad šiuo metu Kaune situacija su apšvietimo atramomis geresnė nei Vilniuje.

    Liepkalnio sankryža taip pat labai svarbi. Pradedant aplinkos estetika, baigiant sklandesniu eismu.
    Labai daug Šimašiaus kadencijų projektų yra sustoję/neprasidėję arba labai lėtai judantys. Yra ir dėl galimos valdžios kaltės, yra ir dėl kitų veiksnių. Bet tai norėtųsi tiesiog tikslumo kalbant apie konkretų projektą, o ne rašyt blevyzgas.

    O apšvietimas... berods 1/3 atramų turėtų pakeist? Tai 100% tobulai nebus, deja. Na, bet atramas turbūt bet kada galima atnaujint tvarkant gatves.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kaip paprasta šnekėt apie nieko nedarymus, kai nieko nežinai, ne?
    Kalbant apie Šimašiaus darymus/nedarymus tai iš visų jo projektų kol kas labiausiai laukiu apšvietimo stulpų modernizacijos (ji prasidėjus, bet rezultatai matomi tik šen bei ten). Turėtų šiek tiek sumažinti sovietinio miesto įspūdį. Pastebėčiau, kad šiuo metu Kaune situacija su apšvietimo atramomis geresnė nei Vilniuje.

    Liepkalnio sankryža taip pat labai svarbi. Pradedant aplinkos estetika, baigiant sklandesniu eismu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Ne dėl to kad apskundė, o dėl to, kad tiek metų nebuvo nieko daroma... Tai kad apskundė buvo galima tikėtis.

    Taigi žadėjo Šimašius, kad 2017 metais turėjo jau būti sutvarkyta sankryža, jeigu viskas bus tvarkoje. Nieks netrukdė prieš tai jam rengti projektą, bet kažkaip kelis metus nieko nedarė, aišku tujas pjauti visgi paprasčiau, galvoti daug nereikia.

    Stabdžių kitų nereikia, jeigu pats stabdys.



    Kaip paprasta šnekėt apie nieko nedarymus, kai nieko nežinai, ne?

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai jo, nes Šimašius gi apskundė rezultatus
    Ne dėl to kad apskundė, o dėl to, kad tiek metų nebuvo nieko daroma... Tai kad apskundė buvo galima tikėtis.

    Taigi žadėjo Šimašius, kad 2017 metais turėjo jau būti sutvarkyta sankryža, jeigu viskas bus tvarkoje. Nieks netrukdė prieš tai jam rengti projektą, bet kažkaip kelis metus nieko nedarė, aišku tujas pjauti visgi paprasčiau, galvoti daug nereikia.

    Stabdžių kitų nereikia, jeigu pats stabdys.



    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Tai kaip ir buvo galima tikėtis, Šimašiaus greičiais kitiems mero rinkimams bus galima vėl žadėti tos pačios sankryžos rekonstrukcija...
    Tai jo, nes Šimašius gi apskundė rezultatus

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Nieko ten nevyksta kol kas. Konkursą juk apskundė. Optimistiškai gal 2020 m. pavasarį kažkas pajudės.
    Tai kaip ir buvo galima tikėtis, Šimašiaus greičiais kitiems mero rinkimams bus galima vėl žadėti tos pačios sankryžos rekonstrukcija...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Ai, o beje, atsiprašau už offtopic, ar juda žirnių/liepkalnio nors kiek?
    Nieko ten nevyksta kol kas. Konkursą juk apskundė. Optimistiškai gal 2020 m. pavasarį kažkas pajudės.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Rodos ten buvo viskas finansuota Ikea ir Nordikos? KJiek pamenu viskas buvo idealiai sustyguota. Minimalūs eismo trukdymai. Malonu buvo stebėt kaip dirba.
    Tikrai, sustyguota nepriekaištingai. Atlikta žaibiškai jei lyginant su tradiciniais lietuviškais tempais. Kažin ten kodėl taip jie skubėjo? (kiba buvo gerai įspirti nuo ikea?)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Rodos ten buvo viskas finansuota Ikea ir Nordikos? KJiek pamenu viskas buvo idealiai sustyguota. Minimalūs eismo trukdymai. Malonu buvo stebėt kaip dirba.
    Ne. Finansuota savivaldybės, nežinau tik, ar su ES parama.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Buvo, pvz.: transporto mazgas link Nordikos (tinka prie temos, beje )
    Rodos ten buvo viskas finansuota Ikea ir Nordikos? KJiek pamenu viskas buvo idealiai sustyguota. Minimalūs eismo trukdymai. Malonu buvo stebėt kaip dirba.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ar buvo koks infrastruktūrinis objektas įvykdytas be gumos tempimo?
    Buvo, pvz.: transporto mazgas link Nordikos (tinka prie temos, beje )

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Ar buvo koks infrastruktūrinis objektas įvykdytas be gumos tempimo?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė lucifer Rodyti pranešimą
    Panašu, kad Liepkalnio sankryžos darbai greitai neprasidės pateikta pretenzija.
    Tuomet be 2020 m. pavasario/vasaros nieko nepajudės.

    Komentuoti:

Working...
X