Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

    Na štai dar vienas įdomus vilniaus infrastruktūros projektas:

    2011-05-26 10:14
    Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui

    Vakar Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui dėl IXB transporto koridoriaus Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties įrengimo.
    (...)
    Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.

    Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.

    Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.

    Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.

    Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.

    Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.

    Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.

    Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
    Atrodo įdomiai.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 21:30. Priežastis: Įdėta schema

  • digital
    replied
    http://maps.lt/map/default.aspx?lang=lt#q=U%C5%A1os%20g

    Komentuoti:


  • Mastttris
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Apšvieskite, prašau, Ušos gatvė kurioje vietoje? Ties Kelininkų stotele (alia šalia buvusio žiedo, kur dabar traktorių parduotuvė yra)?
    Taip nuo Intraco link HRX logistikos

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Apšvieskite, prašau, Ušos gatvė kurioje vietoje? Ties Kelininkų stotele (alia šalia buvusio žiedo, kur dabar traktorių parduotuvė yra)?

    Komentuoti:


  • Gies
    replied
    Aš surašiau pastabas tiek dėl dviračių takų, tiek dėl perteklinio šviesoforų kiekių ir kt.
    Parašykite kas galite

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Klausimas, kada šis projektas būtų įgyvendinamas. Ekstremaliai optimistiniu atveju būtų kartu su Liepkalnio-Žirnių sankryža.
    Sankryžai berods duota 18 mėn. tai per tiek laiko kažin ar spės kažką daugiau, nei suprojektuoti ir įvykdyti darbų konkursą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Klausimas, kada šis projektas būtų įgyvendinamas. Ekstremaliai optimistiniu atveju būtų kartu su Liepkalnio-Žirnių sankryža.

    Komentuoti:


  • Optimist
    replied
    Na va susiprato su Girtekos pagalba, kad laikas plėsti ir Liepkalnio gatvę:

    Liepkalnio gatvės atkarpa palei oro uostą bus platinama iki keturių eismo juostų
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...-eismo-juostu/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.01.15, 10:45. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Na su dviračiu taku, tai failas, kad neįpaišė per visą atkarpą.
    Tai čia projektiniai pasiūlymai, kuriems galima duoti pastabas. Rašykit dėl tako.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Na su dviračiu taku, tai failas, kad neįpaišė per visą atkarpą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten tiesiog nereikia to atskiro dešinio posūkio. Tada telpa dviračių takas. Kitoje g. pusėje dalis kampinio sklypo įsikiša į gatvės raudonąsias linijas, keista, kad takai neprojektuojami sklypo dalyje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
    Su dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.
    Na tai kai reikia sutalpinti 6 eismo juostas+kišenę VT, tai dviračių takai keliauja į devynioliktą planą.
    O tiems, kas trina rankomis, kad oi kaip pagerės pralaidumas, tai atsitokėkit. Greičiau prašoks nebent per raudoną lakstantys greičio viršytojai. Kitiems tai tebus eilinė gatvė su ilgais šviesoforų ciklais, apsisukinėjančiom fūrom ir nuolatiniais persirikiavimais, nes tiesiog bus vpadlu neapvažiuoti lėtesnių. O ne piko valandomis tai tiesiog bus perteklinė asfalto jūra.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 18:05.

    Komentuoti:


  • Mastttris
    replied
    Opa
    Kada įmanoma to tikėtis? :O

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.
    Nesutinku, rekonstrukcijos daromos galvojant apie ateitį, o kalbant būtent apie Liepkalnio g. ji jau ir dabar yra apkrauta gana stipriai, be to, nereikia pamiršti, kad tai yra tarptautinio A15 kelio dalis. Tikėtina, kad eismo intensyvumas ne mažės, o tik didės - jeigu Vilniaus Antakalnio gatvė yra dviejų eismo juostų į kiekvieną pusę ir kalbama, kad to yra per mažai, tai kaip galima sakyti, kad tarptautiniui keliui dviejų juostų į kiekvieną pusę kiekis yra per didelis?

    Nepamirškite, kad ir Girteka bent jau planavo savo mega administracinių pastatų statybas prie to pačio kelio.

    Su dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Resutas
    Gal galima nurodą į info?
    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

    O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 16:00.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tai planuojamas daugiajuostis šviesoforynas, netgi naikinant žiedinę sankryžą ties Salininkais. O dviračių takas pataps bendru su pėsčiaisias arčiau Liepkalnio g./Minsko pl. sankryžos (ties Uršos g.). Įdomūs sprendiniai, gal pratęs tą dviračių taką, tik nepažymėjo sujungimo ties Uršos g.

    Resutas https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.13, 16:00.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Visuomenės informavimas apie numatomą Liepkalnio gatvės nuo Ušos g. iki Salininkų g. Vilniuje, rekonstravimą


    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
    Rekonstrukcijos į keturių eismo juostų gatvę su skiriamąja juosta projektas.
    Paskutinis taisė kutas; 2020.01.13, 16:22.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    Kai kuriose šalyse (tiesa, nepirmaujančiose pagal išsivystymą) yra įsteigtos atskiros viešųjų pirkimų ginčų sprendimų institucijos, kurių sprendimai turi teisinę galią. Jas įkūrus ginčų nagrinėjimo trukmė sumažėjo kartais.
    Lietuvoj vistiek numatyti trumpesni tokių bylų nagrinejimo terminai, palyginti su kitomis...

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

    Beveik neabejoju, kad ir į apeliacinį teismą dar kreipsis. Prarasti kaip ir neturi ko.
    Kai kuriose šalyse (tiesa, nepirmaujančiose pagal išsivystymą) yra įsteigtos atskiros viešųjų pirkimų ginčų sprendimų institucijos, kurių sprendimai turi teisinę galią. Jas įkūrus ginčų nagrinėjimo trukmė sumažėjo kartais.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Optimist Rodyti pranešimą

    Na va dar šansai prisideda,kad pabaigs darbus
    Beveik neabejoju, kad ir į apeliacinį teismą dar kreipsis. Prarasti kaip ir neturi ko.

    Komentuoti:

Working...
X