Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

    Na štai dar vienas įdomus vilniaus infrastruktūros projektas:

    2011-05-26 10:14
    Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui

    Vakar Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui dėl IXB transporto koridoriaus Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties įrengimo.
    (...)
    Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.

    Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.

    Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.

    Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.

    Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.

    Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.

    Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.

    Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
    Atrodo įdomiai.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 20:30. Priežastis: Įdėta schema

  • adomazzz
    replied
    Realiai žadėjo 2020 metais pabaigti, bet tie pažadai nelabai realiai skamba.

    Apie žadėta rekonstrukcija Gurių g. - Juoduojo Kelio sankryžos jau iš viso kaip ir nieko nebešneka? Tai turėjo būti kaip alternatyvus kelias Liepkalnio sankryžos remonto metu...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Krown Rodyti pranešimą
    O tai kada jau čia viską pradės daryti? Turiu omeny Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija? Spaudoj rašė birželį, tai dabar pradės turbūt dieną prieš rugsėjo 1 kad dar skaitytusi kad vasara, ir visi pajustume tą "geri" chaoso ir kamščių su vaikais mašinos gale
    Berods dar iki šiol neaiškus rangovas. Gal link žiemos pradės kapstyti, o realiai įsibėgės 2020 m. pavasarį.

    Komentuoti:


  • Krown
    replied
    O tai kada jau čia viską pradės daryti? Turiu omeny Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija? Spaudoj rašė birželį, tai dabar pradės turbūt dieną prieš rugsėjo 1 kad dar skaitytusi kad vasara, ir visi pajustume tą "geri" chaoso ir kamščių su vaikais mašinos gale

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Atrodo dar niekas nepasidalino vizualizacijomis.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Taip tikslu, kad yra Kapsų gatvės atkarpa, kurios realybėje nėra
    Hahha. Tiesa. Rodomi planuojami keliai pasirodo. Bet, bendrai, jei kyla klausimai dėl gatvių pavadinimų, tai čia visgi registrų centro info.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Taip tikslu, kad yra Kapsų gatvės atkarpa, kurios realybėje nėra

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Google žemėlapiai dažnai būna netikslūs, jei reikia rinktis, kuris rodo tiksliau - maps.lt 100%. Jei rašytumėt savivaldybei naudodamas gatvių pavadinimus iš google žemėlapių - turbūt nelabai suprastų apie ką kalba eina.
    O dar tiksliau čia: https://regia.lt/map/vilniaus_m?lang=0

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Google žemėlapiai dažnai būna netikslūs, jei reikia rinktis, kuris rodo tiksliau - maps.lt 100%. Jei rašytumėt savivaldybei naudodamas gatvių pavadinimus iš google žemėlapių - turbūt nelabai suprastų apie ką kalba eina.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tamstos duotas žemėlapis mažai ką turi bendro su realybe. Kur Jotvingių g. pvz.? Žr. realybę - http://maps.lt/map/default.aspx?lang...kaminkelio%20g
    Tas mano duotas - niekas kitas, kaip Google maps'ai. Pagal maps.lt tai atitiktų Kapsų su Jotvingių. Nežinau kur tiesa, bet jungties trūksta, kaip ir Tyzenchauzų su Žirnių

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tamstos duotas žemėlapis mažai ką turi bendro su realybe. Kur Jotvingių g. pvz.? Žr. realybę - http://maps.lt/map/default.aspx?lang...kaminkelio%20g

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Gal kas turit žinių apie Kapsų - Kaminkelio g. sujungimą? Spartėja įvairiausios statybos, bet infrastruktūra silpnoka.
    Prieš kokius 8 metus buvo projektiniai papaišymai, bet taip ir liko neįgyvendinta.

    Click image for larger version

Name:	Kapsu.JPG
Views:	1
Size:	76,7 kB
ID:	1737979

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Išvažiavimai ir papildomi šviesoforai yra ne tas pats, kas stotelės. Stoteles galima iškelti į lygiagrečią gatvę, bet tikrai ne naikinti. Bent jau kalbant apie tą, kuri yra įvažiavimo į kapines pusėje.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai, kad gatvė yra aukštos kategorijos, nereiškia, jog kažkas turi teisę tiesiog panaikinti stotelę.
    Dėl tokio požiūrio vakarinyje aplinkkelyje atsiras nauji išvažiavimai/ įvažiavimai nesilaikant minimalių atstumų, Kareivių g. dar prideda šviesoforų, o miesto gatvės ir toliau bus remontuojamos, paliekant plačias autostradas, o ne siaurinant iki STR numatytų pločių. Kam gi laikytis to STR.

    Galima statyti ir pėsčiųjų viaduką, bet automobiliams papildomo viaduko tikrai nereikia.
    Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.07.19, 15:05.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
    Žirnių gatvė - A1 kategorijos. Šioje gatvėje išvis neturėtų būti stotelių, nebent jungiamosiose gatvėse.

    Taip, šiuo metu IKEA kryptimi yra 3 stotelės. Dabar bus viena stotelė ties sankryža su Liepkalnio g. Iki stotelės pėsčiomis prisidės ~670 metrų. Nėra tokia jau didelė problema prasieiti papildomus metrus - juk į kapines ne kasdien važiuojama. O ir autobusas važiuoja vos kartą per valandą - nedidelis keleivių srautas.
    Ką reiškia ne problema? Kapus paprastai lanko tie, kam papildomas kilometras ėjimo yra labai daug. Tai, kad gatvė yra aukštos kategorijos, nereiškia, jog kažkas turi teisę tiesiog panaikinti stotelę. Retas autobuso kursavimas išvis ne argumentas.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Žirnių gatvė - A1 kategorijos. Šioje gatvėje išvis neturėtų būti stotelių, nebent jungiamosiose gatvėse.

    Taip, šiuo metu IKEA kryptimi yra 3 stotelės. Dabar bus viena stotelė ties sankryža su Liepkalnio g. Iki stotelės pėsčiomis prisidės ~670 metrų. Nėra tokia jau didelė problema prasieiti papildomus metrus - juk į kapines ne kasdien važiuojama. O ir autobusas važiuoja vos kartą per valandą - nedidelis keleivių srautas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Keisčiausia, kad šiaurinėje pusėje padaryta dubliuojanti gatvė, bet ji nelabai naudojama.
    Kodėl pietinėje pusėje nepadaryta bent jau panaši jungtis? Ten vos 500 m nuo IKEA mazgo iki kapinių įvažiavimo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Infrastruktūra aplink Ikėjos viaduką tikrai kvailai padaryta. Pritaikyta tik tiems, kas važiuoja į Ikėją/Nordiką, o kitiems reikia sukinėtis kažkur sankryžose. Reikia pilnaverčio mazgo, gal su turbo žiedais abiejose viaduko pusėse ar kažko pan.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą


    Ten ne 3, o dvi stotelės vienoje pusėje,mano žiniomis jos bus panaikintos panaikinus pėsčiųjų perėją, kurį yra nesaugi.

    Jeigu dabar visur pradėti statyti abejotino naudingumo viadukus "nes gal kažkada kažkas jais naudotis" ir "nes 200 metrų yra per toli, kad būtų galima kirsti gatvę", tai jau dabar reiktų kokių 10 viadukų ties Minsko, Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvėmis ir ties aplinkkeliu.

    Gyvenamųjų namų prie pat kelio irgi nieks nestatys, nes čia labiau pramoninis - komercinis rajonas į kurį žmonės dažniausiai važiuoja jau su savo mašina.

    ​​​​​
    Kalba eina apie ženkliai daugiau nei 200m. Atstumas tarp artimiausių saugių perėjų yra pusantro kilometro. To poreikio dabar gal ir nebūtų, jei anksčiau nebūtų pridaryta klaidų, galvojant tik apie tos dienos poreikius. Na jei ne viadukas, tai tuomet minimum reikia perdarinėti IKEA viaduko jungtis su aplinkiniais objektais ir su lygiagrečiomis gatvėmis, ir stoteles įrengti kuo arčiau jų.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    auto viaduko gal ir nereikia, JEI bus padarytas kitas privažiavimas prie kapinių.

    Pėsčiųjų viaduko reikia, nes tarp Žirnių-Liepkalnio sankr. ir kapinių vienoje gatvės pusėje yra net 3 stotelės, tad pėstiesiems kelią reikia pereiti. Taip pat kažkiek pėsčiųjų yra, ir turėtų daugėti, plečiantis šiauriau nuo kapinių, preišingoje gatvės pusėje, gyvenamiesiems kvartalams (jei ten tokius plės).

    Ten ne 3, o dvi stotelės vienoje pusėje,mano žiniomis jos bus panaikintos panaikinus pėsčiųjų perėją, kurį yra nesaugi.

    Jeigu dabar visur pradėti statyti abejotino naudingumo viadukus "nes gal kažkada kažkas jais naudotis" ir "nes 200 metrų yra per toli, kad būtų galima kirsti gatvę", tai jau dabar reiktų kokių 10 viadukų ties Minsko, Geležinio Vilko, Tūkstantmečio gatvėmis ir ties aplinkkeliu.

    Gyvenamųjų namų prie pat kelio irgi nieks nestatys, nes čia labiau pramoninis - komercinis rajonas į kurį žmonės dažniausiai važiuoja jau su savo mašina.

    ​​​​​

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X