Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

    Na štai dar vienas įdomus vilniaus infrastruktūros projektas:

    2011-05-26 10:14
    Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui

    Vakar Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui dėl IXB transporto koridoriaus Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties įrengimo.
    (...)
    Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.

    Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.

    Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.

    Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.

    Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.

    Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.

    Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.

    Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
    Atrodo įdomiai.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 20:30. Priežastis: Įdėta schema

  • Creatium
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Reiks nueit daugiau į tą pusę, nes link Nemėžio pusės irgi yra pokyčių, bet lakierkų buvo gaila. Viskas juda, kol kas toks chaosėlis su eismu.
    Super. Pasidalink nuotraukomis į Citify. Dar neturim iš šitų darbų

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Oho, neblogai jau pasidarbavę. Suprantu Maximos aikštelė tai gerokai sumažės. Ten ir taip buvo ankšta.
    Reiks nueit daugiau į tą pusę, nes link Nemėžio pusės irgi yra pokyčių, bet lakierkų buvo gaila. Viskas juda, kol kas toks chaosėlis su eismu.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Oho, neblogai jau pasidarbavę. Suprantu Maximos aikštelė tai gerokai sumažės. Ten ir taip buvo ankšta.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kažkiek atnaujintos Liepkalnio sankryžos darbų nuotraukos.

    Click image for larger version

Name:	20200328_160317.jpg
Views:	1
Size:	446,9 kB
ID:	1792861Click image for larger version

Name:	20200328_160139.jpg
Views:	1
Size:	433,6 kB
ID:	1792862Click image for larger version

Name:	20200328_160637.jpg
Views:	1
Size:	407,7 kB
ID:	1792863Click image for larger version

Name:	20200328_160041.jpg
Views:	1
Size:	442,1 kB
ID:	1792864Click image for larger version

Name:	20200328_160357.jpg
Views:	1
Size:	444,4 kB
ID:	1792865Click image for larger version

Name:	20200328_160536.jpg
Views:	1
Size:	436,6 kB
ID:	1792866Click image for larger version

Name:	20200328_160730.jpg
Views:	1
Size:	446,8 kB
ID:	1792867Click image for larger version

Name:	20200328_160913.jpg
Views:	1
Size:	437,5 kB
ID:	1792870
    Click image for larger version

Name:	20200328_160921.jpg
Views:	1
Size:	455,8 kB
ID:	1792871Click image for larger version

Name:	20200328_160757.jpg
Views:	1
Size:	459,9 kB
ID:	1792869Click image for larger version

Name:	20200328_160802.jpg
Views:	1
Size:	435,7 kB
ID:	1792868

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Man įdomu, kada pilnai perkels Žirnių stotelę link miesto? Jau gerą savaitę yra pavėsinė perkelta apie 100 metrų (prie antro namo, žiūrint į miesto pusę)

    Komentuoti:


  • Optimist
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kol dabar miestas tuščias ir kamščių nėra, galėtų toms 5 savaitėms apskritai sankryžą uždaryti ir pasistumėti su darbais.
    Nelabai dar pasiruoše kasimams

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Kol dabar miestas tuščias ir kamščių nėra, galėtų toms 5 savaitėms apskritai sankryžą uždaryti ir pasistumėti su darbais.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Smagioji dalis (juostų mažinimas) laukia berods nuo gegužės. Bene iki rudens ar net ilgiau tęsis.

    Komentuoti:


  • Optimist
    replied
    Šiek tiek koreguojamas eismas Žirnių g.:

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ismo-pokyciai/
    Paskutinis taisė Romas; 2020.03.13, 08:44. Priežastis: Pridėta schema

    Komentuoti:


  • Mastttris
    replied
    Atrodo viskas labai vangiai.. 16h ir chebra jau pakuojas, varyt namo.
    O tookie orai, apšvietimo netrūksta, galėtų raust ir raust viską ://

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gal čia visą eismą į pietinę dalį perkelinės?
    Abiejose pusėse rausia, tik negalėjau nufotografuoti, nes nėra kaip praeiti su lakierkom :)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal čia visą eismą į pietinę dalį perkelinės?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Keletą nuotraukų iš Liepkalnio sankryžos

    Click image for larger version

Name:	20200223_124031.jpg
Views:	1
Size:	109,8 kB
ID:	1784854
    Click image for larger version

Name:	20200223_124153.jpg
Views:	1
Size:	99,7 kB
ID:	1784855
    Click image for larger version

Name:	20200223_124114.jpg
Views:	1
Size:	170,1 kB
ID:	1784856
    Click image for larger version

Name:	20200223_124515.jpg
Views:	1
Size:	210,9 kB
ID:	1784857
    Click image for larger version

Name:	20200223_124654.jpg
Views:	1
Size:	114,7 kB
ID:	1784858
    Click image for larger version

Name:	20200223_124106.jpg
Views:	1
Size:	177,3 kB
ID:	1784859
    Click image for larger version

Name:	20200223_125041.jpg
Views:	1
Size:	154,4 kB
ID:	1784860

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    man labai nepatinka tas "trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu" Ilguoju pagal fakta reiskia niekada, aka 10-20 metu.
    Tai kad ir tas "trumpasis" variantas įvyks po kokių 4-5 metų.
    "Niekada" yra visai kito lygio projektai. 10-15-20 m. yra normalus terminas Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Na, trumpuoju, tai čia tik linijų papaišymai. Juk yra gatvių kur panašiai bandoma spręsti problemas kaip Naugarduko, Islandijos. Kapsų gatvė buvo kažkiek perplanuota logiškiau. Gal ir čia yra šansų greitesniems sprendimams.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    man labai nepatinka tas "trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu" Ilguoju pagal fakta reiskia niekada, aka 10-20 metu.
    Iš esmės tą ir reiškia. Trumpuoju - gal net spės prie šio mero. Ilguoju - net neturiu iliuzijų nuoseklumui.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    man labai nepatinka tas "trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu" Ilguoju pagal fakta reiskia niekada, aka 10-20 metu.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Taip, ten maršruto tikrai trūksta per Kapsų gatvę. Ir 58 per retai važiuoja, kad užtikrinti patogu susijungimą su dažnesniais maršrutais.
    Daug gatvių siulomi dviračių takai. Gatvės, kai kurios, tikrai per plačios. nauduojamos tik parkingui.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Seniai sakiau, kad galėtų būti VT Kapsų – Panevėžio g.
    Kapsų gatve ir turėjo kursuoti VT. Bet kad nespėjo jos užbaigti, tai VT liko Dzūkų gatvėje.

    Komentuoti:

Working...
X