Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • [VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

    Na štai dar vienas įdomus vilniaus infrastruktūros projektas:

    2011-05-26 10:14
    Miesto taryba pritarė naujos jungties nuo Vilniaus oro uosto iki Žirnių gatvės įrengimo projektui

    Vakar Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė sprendimui dėl IXB transporto koridoriaus Žirnių g. ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties įrengimo.
    (...)
    Šiandien vienintelė Vilniaus tarptautinio oro uosto jungtis su miestu yra Dariaus ir Girėno bei F. Vaitkaus gatvės, kur eismo intensyvumas bei dėl sezoninių remonto darbų dažnai ribojamas eismas trukdo saugiam ir greitam susisiekimui.

    Vilniaus tarptautinio oro uostas yra parengęs koncepciją, kurioje numatyta įrengti naują žiedinę sankryžą F. Vaitkaus ir Rodūnios kelio sankirtoje. Minėta sankryža ir jungtis su Žirnių gatve užtikrintų alternatyvų susisiekimą su Vilniaus miesto pagrindine arterija – IX B transporto koridoriumi. Nauja ir efektyvi jungtis su Žirnių gatve sudarytų prielaidas sumažinti automobilių eismo srautus itin intensyvioje Dariaus ir Girėno gatvėje.

    Rodūnios kelio nuo oro uosto iki Žirnių gatvės jungtį Vilniaus miesto savivaldybė, dar rengdama teritorijos bendrąjį planą iki 2015 metų, numatė tarp prioritetinių miesto susisiekimo infrastruktūros plėtros objektų.

    Apytiksliais skaičiavimais šio objekto statyba kainuotų apie 30 mln. lt. Jau pradėti rengti teritorijų planavimo dokumentai, reikalingi gatvės trasai nustatyti.

    Pasak Miesto plėtros departamento specialistų, planuojama trasa kerta tik vieną privatų sklypą, kurio savininkai sutinka perduoti savo valdomo sklypo dalį miesto infrastruktūrai. Įrengus minėtą kelio atkarpą padidėtų gretimų teritorijų patrauklumas investicijoms. Atsirastų prielaidos oro uosto aplinkai sutvarkyti, o dalis investuotų lėšų grįžtų į biudžetą per pajamų, žemės ir naujai sukurto nekilnojamojo turto mokesčius.

    Atsižvelgus į glaustus terminus ir įvertinus statybos proceso sudėtingumą, jungtis galėtų būti tiesiama dviem etapais – pirmojo etapo trukmė 2012–2013 metai, antrojo – 2013–2015 metai.

    Vilniaus miesto savivaldybė praėjusią savaitę jau kreipėsi į LR Susisiekimo ministeriją dėl šio objekto įtraukimo į svarbių valstybei vietinės reikšmės kelių (gatvių) tikslinio finansavimo 2012 metų sąrašą.

    Schemoje parodyti gatvės trasos planavimo darbų etapai:

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=93792
    Atrodo įdomiai.
    Paskutinis taisė Romas; 2011.05.26, 20:30. Priežastis: Įdėta schema

  • adomazzz
    replied
    Realiai, straipsnis apie nieko naujo, viskas jau seniai žinoma. Taip pat ir Juodajame kelyje darbai nejuda - čia įdomu ar gavo tuos trūkstamus leidimus iš Sveikatos Centro?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Nu tai ok, nebus ten jokio tunelio. Bet 30 mil. ar tada neperdaug? "Vizulinizacijos" kur? Nes be jų tai kas kaip nori tas taip ir mato tą būsimą objektą. Ir dar skleidžia dezinformaciją kai kurie.
    Tai kaip ir ne paslaptis. Cvpp yra visas techninis projektas.
    Tiesa, dėl milijonų. Yra ten tokių keistokų sprendimų, kaip pvz daryti laikinas metalines sienutes špuntus, kai vien jie kainus gal kokius 3 mln. vien tik tam, kad statybų metu ant grionio krašto galėtų vykti eismas. Nors lyg ir nėra priežasčių, kodėl to eismo negalima būtų organizuoti aplinkui tuščiuose plotuose, juo labiau, kad dalis jų visvien bus užasfaltuota platinant gatvę.
    Ai dar įdomus momentas, gyventojams aplinkui ne tik langus keis, bet ir turės užtikrinti ventiliaciją. Kadangi atidarius langą arba fortkę nebebus tenkinama garso izoliacija, tai turės įrengt rekuperatorius.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 19:22.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tu čia bandai kažką argumentuoti dėl delfio klikbaitinių lozungų? Jei gerai pamenu, tai ten berods atraminių sienučių iš viso bus tiek metrų. Jos iš abiejų pusių, tai gatve tik kokius 400 metrų tolygiai nusileidinėsi ir kilsi ir tik 78m pilnai dengta.
    Nu tai ok, nebus ten jokio tunelio. Bet 30 mil. ar tada neperdaug? "Vizulinizacijos" kur? Nes be jų tai kas kaip nori tas taip ir mato tą būsimą objektą. Ir dar skleidžia dezinformaciją kai kurie.
    Paskutinis taisė evvt; 2019.06.21, 15:49.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    "Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje".

    Kas yra laikoma(vadinama) tuneliu? Aš suprantu kad tai pvz susisiekimo arterija įrengta po žeme. Arba patikslinsiu nuo "grindų" iki "lubų" - viskas po gruntu.
    Klausimas ar Liepkalnio tunelis kaip rašo bus 800m ilgio ir suprantama visas po gruntu? Jei taip tai kam to reikia? Ar neužtektų vien šito: "bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas."

    Ar gal kaip reikiant nesuprantu kas yra vadinama tuneliu ir ten nieks nesiruošia tų 800metrų kišt po velėna, bet grandijoziškai tuneliu vadina, kas apsprendžia kad tai bus didis didžio mero ambitsingas darbas?

    O gal tie 800m gaunasi taip: 4 juostos po 200m užkasamos o kaip žinia 4x200m=800m?
    Tu čia bandai kažką argumentuoti dėl delfio klikbaitinių lozungų? Jei gerai pamenu, tai ten berods atraminių sienučių iš viso bus tiek metrų. Jos iš abiejų pusių, tai gatve tik kokius 400 metrų tolygiai nusileidinėsi ir kilsi ir tik 78m pilnai dengta.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 11:17.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

    Delfi.lt 2019.06.21

    Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
    "Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje".

    Kas yra laikoma(vadinama) tuneliu? Aš suprantu kad tai pvz susisiekimo arterija įrengta po žeme. Arba patikslinsiu nuo "grindų" iki "lubų" - viskas po gruntu.
    Klausimas ar Liepkalnio tunelis kaip rašo bus 800m ilgio ir suprantama visas po gruntu? Jei taip tai kam to reikia? Ar neužtektų vien šito: "bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas."

    Ar gal kaip reikiant nesuprantu kas yra vadinama tuneliu ir ten nieks nesiruošia tų 800metrų kišt po velėna, bet grandijoziškai tuneliu vadina, kas apsprendžia kad tai bus didis didžio mero ambitsingas darbas?

    O gal tie 800m gaunasi taip: 4 juostos po 200m užkasamos o kaip žinia 4x200m=800m?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

    Delfi.lt 2019.06.21

    Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
    Nes konkursas vis dar neįvyksta, klausimų-atsakymų jau koks 100 lapų prirašyta. O juokingiausia, kad dalyviai buvo ne kartą suklaidinti vis skirtingų atsakymų, o pareikalavus dar kartą paaiškinti klaidinantį atsakymą, pareiškė "...taigi Jūsų paklausimai pateikti pavėluotai." Kažkoks pasityčiojimas.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 11:07.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

    Delfi.lt 2019.06.21

    Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
    Nors planuojama grandiozinė Vilniaus Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio gatvių sankryžos rekonstrukcija dar nė neprasidėjo, gyventojams ši sankryža jau tapo tikru kantrybės išbandymu. Kiekvieną dieną čia nusidriekia keleto kilometrų kamščiai, kuriuose dažnai jiems laukti tenka ir ilgiau nei pusvalandį.


    Dar vasarį Vilniaus miesto savivaldybė skelbė, kad transporto arterija, kurią kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, netrukus bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje, planuojama, bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas. (...)

    Kaip Delfi sakė Vilniaus m. savivaldybės atstovė ryšiams su visuomene, rekonstravus sankryžą ji kaip reikiant pagerins susisiekimą miestą, o ypač kalbant apie sunkųjį transportą.
    „Daugiau kaip 2,2 km ilgio vienoje judriausių sankryžų bus atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas gatvių apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai. Po rekonstrukcijos bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis transporto, pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimas Žirnių gatvės ir Minsko plento kryptimis“, (...)
    Planuojama, kad sankryžos atnaujinimo darbai prasidės šios vasaros pabaigoje bei tęsis šiuos ir ateinančius metus. Kaip buvos skelbta anksčiau, projekto vertė sieks apie 30 mln. Eur. Iš jų daugiau nei 8 mln. Eur projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, o likusius 22 mln. – Vyriausybė.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81482101

    Komentuoti:


  • lucifer
    replied
    Dar kartą nukėlė pasiūlymų pateikimo terminą nes gauvus tiekėjo pretenziją ji tenkintq iš dalies.
    Naujas terminas 2019-06-16.
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=454458

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Eisiskiu plentas
    Click image for larger version

Name:	46A8F093-0B16-4964-9F73-3E4A1D2E3DF8.jpeg
Views:	1
Size:	286,6 kB
ID:	1725920Click image for larger version

Name:	11A447AE-BD31-4964-A2EC-0B018AAD3CB3.jpeg
Views:	1
Size:	247,9 kB
ID:	1725921

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Buvo truputį minėta "Gatvių apšvietimo sistemos modernizavimo" temoje, kad Dariaus ir Girėno gatvėje, nuo Naujininkų iki F. Vaitkaus gatvės (t.y. posūkio į oro uostą) pakeisti apšvietimo stulpai (porinių numerių, t.y. oro uosto pusėje).
    Nauji stulpai sustatyti tokių pat atstumu nuo važiuojamosios dalies krašto, taigi, apie gatvės praplatinimą, kurio ypač reikėtų bent jau kelių šimtų metrų atkarpoje tarp Naujininkų ("LIDL"-o) ir įvažos iš Žirnių gatvės, galima pamiršti

    Kaip ir apie dar prieš pusę amžiaus planuotą troleibusų liniją iki oro uosto Jai pritaikyti seni stulpai išmontuoti.
    teisingai, sustate naujus stulpus. O galtve vienu metru per siaura. Bet jokiu projektu nera, reiskia paasfaltuojam paprastuoju remontu. Ijungti viena smegenu vingi yra tiesiog neimanoma, todel viskas liks kaip ir buvo paskutinius 40 metu.

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą
    Dariaus ir Girėno g. dar šiek tiek aplopė duobes atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir F. Vaitkaus g. Galėtų nubrėžti punktyrinę liniją ten, atskiriančią dvi eismo juostas, nes ten nuolat visi mėgsta važiuoti prisispaudę prie ašinės. Ar ten per siauras kelias, kad būtų įrengtos 4 juostos be platinimo?
    Per siauras. Gatvė B1 kategorijos, pagal STR vienos juostos plotis 3,25 - 3,50 m. (reikia bent 13 metrų + ženklinimas). Tuo tarpu gatvės plotis ~12 metrų,

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Dariaus ir Girėno g. dar šiek tiek aplopė duobes atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir F. Vaitkaus g. Galėtų nubrėžti punktyrinę liniją ten, atskiriančią dvi eismo juostas, nes ten nuolat visi mėgsta važiuoti prisispaudę prie ašinės. Ar ten per siauras kelias, kad būtų įrengtos 4 juostos be platinimo?
    Paskutinis taisė DArnas; 2019.05.29, 14:31.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

    Nenorejau samoningai minet jos pavardes, nes ji siek tiek atsiduoda slapimu Bet siaip ji ten prie Simasiaus veikeju, tai jei kazka sako, tai gal kazkiek tiesos ir yra.
    A, čia biškį dainuojanti ta? Oi sako tada, daug ką pasako, padėk dieve kantrybės vairuotojam

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Buvo truputį minėta "Gatvių apšvietimo sistemos modernizavimo" temoje, kad Dariaus ir Girėno gatvėje, nuo Naujininkų iki F. Vaitkaus gatvės (t.y. posūkio į oro uostą) pakeisti apšvietimo stulpai (porinių numerių, t.y. oro uosto pusėje).
    Nauji stulpai sustatyti tokių pat atstumu nuo važiuojamosios dalies krašto, taigi, apie gatvės praplatinimą, kurio ypač reikėtų bent jau kelių šimtų metrų atkarpoje tarp Naujininkų ("LIDL"-o) ir įvažos iš Žirnių gatvės, galima pamiršti

    Kaip ir apie dar prieš pusę amžiaus planuotą troleibusų liniją iki oro uosto Jai pritaikyti seni stulpai išmontuoti.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    O kas ta Donalda?
    Ps. labai atsiprašau už nežinojimą, tiesiog jei būtų pvz. Rūta, Aldona ar kokia Danutė gal ir neklausčiau. Negaliu paaiškint kodėl man smalsu būtent dėl Donaldos.
    Nenorejau samoningai minet jos pavardes, nes ji siek tiek atsiduoda slapimu Bet siaip ji ten prie Simasiaus veikeju, tai jei kazka sako, tai gal kazkiek tiesos ir yra.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O kas ta Donalda?
    Ps. labai atsiprašau už nežinojimą, tiesiog jei būtų pvz. Rūta, Aldona ar kokia Danutė gal ir neklausčiau. Negaliu paaiškint kodėl man smalsu būtent dėl Donaldos.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Donalda gulesi kryzium fb, kad BIRZELI(reiskias liepa)

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    O įdomu Liepkalnio grandijozinis viadukinis tunelis kada bus pradėtas?
    Berods rugsėjį planuoja. Birželį plėšia vokus.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O įdomu Liepkalnio grandijozinis viadukinis tunelis kada bus pradėtas?

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X