Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    O kas ir kurioje vietoje ten yra blogai? Kiek esu važiavęs niekad nebuvau susiduręs su šita problema.
    Na ten pasmirdi tikrai gerai kartais. Gal jau ir sutvarkė.

    Comment


      vaziavau pora kartu pries savaite ar 2, tai smirdejo taip atsakanciai

      A.

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        vaziavau pora kartu pries savaite ar 2, tai smirdejo taip atsakanciai

        A.
        Pritariu, yra ši bėda.

        Comment


          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

          Na ten pasmirdi tikrai gerai kartais. Gal jau ir sutvarkė.
          Maždaug ties Liepynės kapinėmis link Naujininkų, kur yra keli namukai. Vakar važiavau, gerai užsmirdo.
          Ironiškai kalbant, Vandenvaloje ir tai geresni aromatai
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Liepkalnio sankryžos updat'as

            Click image for larger version

Name:	20210319_173938.jpg
Views:	1250
Size:	1,16 MB
ID:	1870829
            Click image for larger version

Name:	20210319_174242.jpg
Views:	1236
Size:	1014,8 kB
ID:	1870830
            Click image for larger version

Name:	20210319_174301.jpg
Views:	1256
Size:	2,18 MB
ID:	1870831
            Click image for larger version

Name:	20210319_174329.jpg
Views:	1230
Size:	990,1 kB
ID:	1870832
            Click image for larger version

Name:	20210319_174335.jpg
Views:	1242
Size:	1,11 MB
ID:	1870833
            Click image for larger version

Name:	20210319_174538.jpg
Views:	1247
Size:	1,07 MB
ID:	1870834
            Click image for larger version

Name:	20210319_174747.jpg
Views:	1238
Size:	1,48 MB
ID:	1870835
            Click image for larger version

Name:	20210319_174856.jpg
Views:	1243
Size:	870,3 kB
ID:	1870836
            Click image for larger version

Name:	20210319_175151.jpg
Views:	1251
Size:	1,72 MB
ID:	1870837
            Click image for larger version

Name:	20210319_175332.jpg
Views:	1241
Size:	957,8 kB
ID:	1870838
            Click image for larger version

Name:	20210319_175516.jpg
Views:	1238
Size:	1,17 MB
ID:	1870839
            Click image for larger version

Name:	20210319_175621.jpg
Views:	1239
Size:	1,46 MB
ID:	1870840
            Click image for larger version

Name:	20210319_175642.jpg
Views:	1240
Size:	1,65 MB
ID:	1870841
            Click image for larger version

Name:	20210319_175659.jpg
Views:	1243
Size:	1,33 MB
ID:	1870842
            Click image for larger version

Name:	20210319_175741.jpg
Views:	1243
Size:	791,0 kB
ID:	1870843
            Click image for larger version

Name:	20210319_175839.jpg
Views:	1237
Size:	1,27 MB
ID:	1870844
            Click image for larger version

Name:	20210319_180416.jpg
Views:	1252
Size:	1,77 MB
ID:	1870845

            Comment


              Mėnuo darbo ir per apačią ramiai galima būtų paleisti eismą.

              Comment


                Taip, ten nedaug liko, gruntas sutankintas, paruošta pirmam asfalto sluoksniui. Tik nesu matęs, kad tiek druskos būtų pripilta ant grunto, gal nuo įšalo saugo.

                Comment


                  Tai juk nuo rudens jau ir žada gegužę eismą paleisti, prieš porą puslapių buvo nuoroda: https://www.miestai.net/forumas/foru...21#post1851221

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Mėnuo darbo ir per apačią ramiai galima būtų paleisti eismą.
                    O viršus? Esami srautai iš laikino kelio kirstųsi kartu su tais, kurie važiuoja po viaduku.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Delfi.lt. 2021.03.20
                      Šimtmečio projektas Vilniuje: gyventojai jaučiasi apgauti
                      Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos modernizacijos projekte prasidėjo detaliojo plano aptarimas. Dalis Naujininkų gyventojų nepatenkinti, kad eismas Pelesos g. gali būti intensyvesnis, nei žadėta anksčiau


                      "Tikimės, kad projektas paskatins gerus pokyčius ir Naujininkų pusėje. Numatomas bėgių siaurinimas ir įėjimas į stotį iš Naujininkų pusės, kartu ten sukuriant paslaugų objektus su darbo vietomis. Numatoma pertvarka susisiekimo sistemos, panaikinant tranzitinį eismą Pelesos gatve, pagal dabartinius bėgius. Numatoma pertvarka susisiekimo sistemos, panaikinant tranzitinį eismą Pelesos gatve, pagal dabartinius bėgius“, – sakė M.Pakalnis.

                      Būtent eismas Pelesos g. kol kas yra tapęs didžiausiu diskusijų objektu. Dar iki detaliojo plano aptarimo Naujininkų gyventojų bendruomenės iniciatyvinė grupė žiniasklaidai išplatino pranešimą, kuriame teigė, kad jie jaučiasi apgauti.

                      „Esamą Pelesos gatvę pasiūlyta paversti Naujininkų pėsčiųjų alėja, o automobilių eismą nukreipti į bėgių lygmenyje projektuojamą naują gatvę“, – dėstoma pranešime. Tačiau pasak iniciatyvinės grupės, vietoje žadėtos pėsčiųjų alėjos gyventojai gavo dvi paraleliai einančias automobilinį eismą prioritetizuojančias ir naujus biurus aptarnausiančias gatves. „Automobilių eismas paliktas Pelesos gatvėje, o naujai projektuojama gatvė iš esmės taps Senamiesčio aplinkkeliu, į kurį bus nukreiptas ir tranzitinis eismas."

                      „Vilniaus planas“ yra gavęs tokius pasiūlymus dėl Pelesos g.: kad ji visa taptų mažo eismo intensyvumo gatve; kad jos „dublio“ (naujos gatvės greta) įvažiavimas būtų planuojamas kuo arčiau Liepkalnio g. ir kuo arčiau Dariaus ir Girėno.

                      https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=86739145

                      Comment


                        Dalis gyventojų prieštaravimų teisingi, bet tikėtis, kad Pelesos g. taps pėsčiųjų alėja - neverta, ten tiesiog nėra tokių galimybių, ypač kai ji atlaiko tokius srautus. Žemiau eisianti gatvė niekaip to neatstos ir, kaip straipsyje rašoma, bus labiau skirta biurų transportui. Kalba, kad nuo Pelesos srautą pasiims Sukilėlių g. - yra kliedesiai. Visų pirma, ji ir dabar ten kemšasi per susiaurėjimą, ypač vakarinio piko metu eilė susidaro labai nemaža.
                        Dar įdomu, kas bus su senais LG pastatais, esančiais Pelesos g., ypač 10 numeriu, nes ties juo ten ta gatvė pakankamai susiaurėja.
                        Reikės sulaukti pirminių architektūrinių pasiūlymų, tada matysime kas realu ir kas ne.
                        Paskutinis taisė Robyla; 2021.03.22, 09:42.

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                          Dalis gyventojų prieštaravimų teisingi, bet tikėtis, kad Pelesos g. taps pėsčiųjų alėja - neverta, ten tiesiog nėra tokių galimybių, ypač kai ji atlaiko tokius srautus. Žemiau eisianti gatvė niekaip to neatstos ir, kaip straipsyje rašoma, bus labiau skirta biurų transportui. Kalba, kad nuo Pelesos srautą pasiims Sukilėlių g. - yra kliedesiai. Visų pirma, ji ir dabar ten kemšasi per susiaurėjimą, ypač vakarinio piko metu eilė susidaro labai nemaža.
                          Dar įdomu, kas bus su senais LG pastatais, esančiais Pelesos g., ypač 10 numeriu, nes ties juo ten ta gatvė pakankamai susiaurėja.
                          Reikės sulaukti pirminių architektūrinių pasiūlymų, tada matysime kas realu ir kas ne.
                          Tas tiesa, bet galima įrengti gatvę kurioje greitis bus nedidelis, su puikiai šaligatviais ir dviračių takais, naujais želdiniais su priejimais prie parduotvuių, išryškinant senus pastatus itt. Įrengus porą skveriukų su suoliukais.
                          Paskutinis taisė Resutas; 2021.03.22, 10:44.

                          Comment


                            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                            Tas tiesa, bet galima įrengti gatvę kurioje greitis bus nedidelis, su puikiai šaligatviais ir dviračių takais, naujais želdiniais su priejimais prie parduotvuių, išryškinant senus pastatus itt. Įrengus porą skveriukų su suoliukais.
                            Tai tas ir planuojama. Beveik mažiausios kategorijos gatvė. Vienintelis dalykas, kuris riboja dar ją labiau mažint yra planuojamas VT eismas. Nu bet man tai atrodo logiška, kad VT būtų arčiau gyventojų.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Tai tas ir planuojama. Beveik mažiausios kategorijos gatvė. Vienintelis dalykas, kuris riboja dar ją labiau mažint yra planuojamas VT eismas. Nu bet man tai atrodo logiška, kad VT būtų arčiau gyventojų.
                              VT man atrodo savo vietoje, t.y. turėtų likti vienareikšmiškai Pelesos gatvėje. jo reikėtų net daugiau, dabar Viduje Naujininkų su VT labai prastai.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Tai tas ir planuojama. Beveik mažiausios kategorijos gatvė. Vienintelis dalykas, kuris riboja dar ją labiau mažint yra planuojamas VT eismas. Nu bet man tai atrodo logiška, kad VT būtų arčiau gyventojų.
                                O yra kažkur numatyta, kiek daugės VT Pelesos g.?

                                Comment


                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                  O yra kažkur numatyta, kiek daugės VT Pelesos g.?
                                  Buvo siulymas paleisti kelis maršrutus kurie važiuoja nuo Oro uosto pusės į Stotį važiuojant per Panevežio, Pelesos, Lkiepkalnio gatves, o ne per Švitrigailos. Bet čia ne Vilnius Connect ribose. Čia iš Urbanistinės analizės Naujininkams.

                                  Comment


                                    Liepkalnio ir Pelesos dar suprasčiau, bet tik ne Panevėžio gatve, kuria kylant nuo Pelesos g. nėra kaip prasilenkti abiejų krypčių eismui. Platinimui gatvė yra labai ribota.

                                    Comment


                                      Neteko matyt. Gal DP dokumentuose yra kur nors parašyta.

                                      Comment


                                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                        Liepkalnio ir Pelesos dar suprasčiau, bet tik ne Panevėžio gatve, kuria kylant nuo Pelesos g. nėra kaip prasilenkti abiejų krypčių eismui. Platinimui gatvė yra labai ribota.
                                        Na bet ten normalios dvi eismo juostos, kodėl mažai vietos? Autobusai gi tirkai tilps.

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                          Na bet ten normalios dvi eismo juostos, kodėl mažai vietos? Autobusai gi tirkai tilps.
                                          Jeigu kalbame apie Panevėžio g. einančią nuo Kapsų g. link Pelesos, tai greičiausiai VT važiuotų per Zanavykų g.(raudonai), nes Panevėžio g. atkarpa (žaliai) yra dalis net vienpusio eismo ir labai siaura. Atkreipkite dėmesį, kiek ten priparkuota automobilių dienos metu. Taip pat gerai matosi kiek jų būna Pelesos g. O kur VT stotelių įrengimas... Aišku, galima sakyti, kad pastatysime ženklus ir nestovės, bet įvertinkite, kad Pelesos g. parkavimo vietų skaičius bus kardinaliai sumažintas, naujų nepadaugės. Aš bijau net pagalvoti apie tokį scenarijų. Automobilių skaičiaus čia niekas nesumažins, nes tik apie 60% gyventojų juos turi. Parkavimo vietos kiemuose dengia iki 30% butų. Šiame rajone jaunimo dar nėra tiek daug, todėl potencialas auga, o kartu su juo ir nuosavo transporto augimas. VT aš čia matyčiau tik tuos mažiukus, senamiesčio tipo, autobusiukus.

                                          Click image for larger version  Name:	Panevežio.JPG Views:	0 Size:	222,9 kB ID:	1871869
                                          Paskutinis taisė Robyla; 2021.03.23, 14:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X