Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Man tai įdomu ko realiai tas centras dar nori. Ką galima dar padaryt, kad sumažint triukšmą? Sieneles stato, langus keičia, fasadus atnaujina, apželdinimą numato ir dar pagrindinis srautas išvis po žeme bus. Tai ar jie siūlo dar labiau ilginti tą tunelį ar gal išvis išpirkti tuos būstus?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Žmonos dėdė turi butą, kurio langai mažiau nei 2 m nuo važiuojamosios dalies intensyvios Kalvarijų gatvės . Kažkodėl tai sveikatos gynėjams nerūpi:
    https://goo.gl/maps/rwRaxjsqcwD2

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Prisiminkite, jog dabartinėje Barduvos ir Traktorių detalių vietoje buvo gyvenamieji namukai. Kažkaip sugebėjo juos išstumti, kiek pamenu. Ar tik nebus taip, jog po kurio laiko kai kuriuos namukus griaus?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pušinti projektą, jeigu Šimašius seniau būtų buvęs meru, neturėtume nei aplinkkelių, nei Konstitucijos pr., nei Gedimino pr., nes bet ką statant atsiranda kažkokie nepatogumai.
    Visuomenės sveikatos centras yra įstaiga prie vyriausybės - meras ten neturi jokios balso teisės. Deja, bet NVSC triuksmo reikalavimai pristabdo daug projektų, kuriems reikalingi vienokie ar kitokie poveikio aplinkai tyrimai net ir 100 proc. pramoninėse zonose. Deja, bet ten kur reikia - nepadaro nieko
    Paskutinis taisė Nitro; 2019.03.27, 09:59.

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Šioje vietoje tik keli gyvenamieji namai ,kaip ir nesudėtinga jiems išspręsti triukšmo problemas (garso sieneles,pakeisti langus )



    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Reikia stiklinio kupolo, kaip Varšuvoje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Soprano Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu šiemet darbai neprasidės....
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1120894
    Taip ir nesupratau, kokie sveikatos reikalavimai. Pakišti viską po žeme? Nukelti sankryžą link Rudaminos?

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O ko jūs tikitės iš tokio mero? Tai garsas maišo, kur nėra net kam jo klausyti, tai kitame projekte kaimynai skundžiasi, kurių nėra, taip nei vienas rimtas infrastruktūros projektas ir nepajudėjo.
    Nepamirškite, kad valdžioje dabar žalieji, taip kad dėmesys ekologijai labai išaugo

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    i don't fucking get it. didziausia srauta pakisa po zeme, mazesnis lieka virs zemes, nera kad triuksmas sumazeja tuomet? kam ten tas triuksmas taip gadins gyvenima? Maximai? ten fucking niekas negyvena salia tos sankryzos

    is tikro tai jau taip pradeda atsibost visi sitie bajeriai, kad didesni projektai juda vezlio greiciu. apgailetina

    Komentuoti:


  • Soprano
    replied
    Kiek suprantu šiemet darbai neprasidės....
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1120894

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    O ne geriau apvalų? Kažkur užsienyje yra apvalus pėsčiųjų viadukas virš gatvės

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tokie sprendimai tinkami nebent kur nors už miesto, visiškai nedraugiški pėstiesiems/dviratininkams, pvz. norint kirsti sankryžą įstryžai, reiktų 5-7 kartus kirsti važiuojamąją dalį ir dar lipti ant viaduko, dar blogiau už dobilo sankryžą.
    Pėstiesiems nebent X viaduką virš viso mazgo statyti.
    Paskutinis taisė digital; 2019.03.08, 19:57. Priežastis: ištrintas bereikalingai cituotas pav.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Toks klausimas iškilo: Suprantu kad jau suplanuota yra, bet ar Liepkalnio sankryža galėtų būti diverging diamond? Kiek suprantu pagrindinė probelma gali būti vietos stoka?
    Tokie sprendimai tinkami nebent kur nors už miesto, visiškai nedraugiški pėstiesiems/dviratininkams, pvz. norint kirsti sankryžą įstryžai, reiktų 5-7 kartus kirsti važiuojamąją dalį ir dar lipti ant viaduko, dar blogiau už dobilo sankryžą.

    Click image for larger version  Name:	image_83843.jpg Views:	1 Size:	66,1 kB ID:	1705334

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Toks klausimas iškilo: Suprantu kad jau suplanuota yra, bet ar Liepkalnio sankryža galėtų būti diverging diamond? Kiek suprantu pagrindinė probelma gali būti vietos stoka?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Gerai, kad bent kol kas jo negrąžino ties karo policija, nors įspėjamasis ženklas tebestovi.
    Buvau pamiršęs, kad ir ten buvo. Apskritai tie gulintys policininkai nepatogu nei vairuotojams, nei pėstiesiems. Būtų iškili perėja, tai bent pėstieji jaustusi saugūs ir ratų taip nelaužytų.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Beja, neperseniausiai buvau išgyres, kaip sutvarkė Kapsų gatvę Naujininkuose, tai pavasarį ėmė ir įpylė vėl gulintį policininką ratams laužyti. Motyvas turbūt paprastas - vaikų darželis. Bet tuomet kyla klausimas, jei ten toks pavojus, tai kodėl nėra pėsčiųjų perėjos? O tolėliau esanti pėsčiųjų perėja tuomet kodėl neiškili? Vis vat kažkokią tiapliap nesąmonę būtinai padaro.
    Gerai, kad bent kol kas jo negrąžino ties karo policija, nors įspėjamasis ženklas tebestovi.

    Komentuoti:


  • adomazzz
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Aš esu kažkada ieškojęs internete mero pažadų apie šotą sankryžą, tai vienintelis ką konkretaus radau tai 2016 metais sakė, kad jei viskas eisis sklandžiai, geriausiu atveju darbai prasidės 2018 m. gale. Apie galimybę važiuoti jau 2017 atnaujinta sankryža tai čia jau nekantraujančių fantazijos vaisius.
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=70163072

    "Be to, pietinėje miesto dalyje – Minsko plento, Žirnių, Liepkalnio gatvių sankryžą – norime padaryti dviejų lygių. Šio projekto statybos darbus norėtume pradėti 2017 metais“, – pasakojo R. Šimašius."

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Siūlau šiuos pastebėjimus rašyti tvarkaumiesta.lt, nebūtinai aišku atsižvelgs, bet vis kažkas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Beja, neperseniausiai buvau išgyres, kaip sutvarkė Kapsų gatvę Naujininkuose, tai pavasarį ėmė ir įpylė vėl gulintį policininką ratams laužyti. Motyvas turbūt paprastas - vaikų darželis. Bet tuomet kyla klausimas, jei ten toks pavojus, tai kodėl nėra pėsčiųjų perėjos? O tolėliau esanti pėsčiųjų perėja tuomet kodėl neiškili? Vis vat kažkokią tiapliap nesąmonę būtinai padaro.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus darnaus judumo plano iki 2030 m.:

    Automobiliu atliekamų kasdienių
    kelionių skaičius mieste mažėja iki
    42 proc. (308 tūkst. kelionių/p.),
    * Apie 130 tūkst. automobilio
    naudotojų keičia savo įpročius
    atliekant kasdienes keliones.
    Puiku, reiškia iki 2030 m. turėsim tramvajų.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kad netolimoje ateityje nori mažinti keliavimą automobiliais, džiugu. Bet nedžiugina, jog po 10-15min reikia praleisti, norint kirsti tą sankryžą.

    Komentuoti:

Working...
X