Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano turimomis žiniomis, projektas nebuvo suderintas su oro uostu. Statant tunelį pagal projektą bus naudojami aukštaūgiai kranai kurie trukdys lėktuvu nusileidimui ir pakilimui. Nukreipti pro kitur lėktuvus galimybes nėra. Reikia peržiūrėti projektą, kas labai jį išbrangina. Gali viskas sustot labai ilgam.

    Comment


      Tai kokio aukščio kranų ten reikia? Šalia yra mažiausiai 10 m aukščio pastatai. Juolab pakilimo trajektorija maždaug 150-200 m į šoną

      Comment


        O kam aukštaūgiai kranai? Aukščiausia vieta bus žemės lygyje. Tai nebent medžiagų nuleidimui žemyn. Bet tą galima padaryt ir laikinomis priemonėmis.

        Comment


          Vakarinio aplinkėlio 3 etape, viaduko statyboje buvo naudojamas kranas gan neaukštas ,kiek suprantu naudojamas klojiniu ,armatūros pakėlimui .
          Nuotrauka iš asmeninio archyvo

          Comment


            Negaliu pakomentuoti, kodėl tokie kranai, bet, kad užblokavo oro uostas - informacija iš patikimų šaltinių

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Tai kokio aukščio kranų ten reikia? Šalia yra mažiausiai 10 m aukščio pastatai. Juolab pakilimo trajektorija maždaug 150-200 m į šoną
              Kranai skirti ne tik pakelti į aukštį, bet ir perkelti, iškrauti, įdėtį sunku krovinį. Su kai kuriomis konstrukcijomis nelabai yra alternatyvų. Čia greičiausiai reikalinga viaduko konstrukcijai.

              Na bet naktį lektuvai neskrenda.

              Comment


                Ten labiau ne dėl kranų, o dėl įrangos atraminių sienučių poliams įrenginėti. Dalis darbų atsiduria ir tiesiai po leidimosi trajektorija. Oro uostas čia jau ant principo eina, kad su jais nederino, nes iš tikrųjų niekas jiems netrukdo pasiderinti leidimąsi pro kitą galą, jei tik vėjas netrukdo.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Aš šioje vietoje matau bręsta susisiekimo konfliktas jei nebus bent numatyta vietos perspektyvinei infrai. Tą nesusipratimą su perėja per Žirnių g. ir iškart šalia jos esantį apsisukimą reikės anksčiau ar vėliau naikinti ir spręsti netik pėsčiųjų srauto per Žirnių g. klausimą, bet ir transporto patekimo į kapines. Jei jau nenumatomas transporto patekimas į kapines pro jos pietus, tada siūlyčiau daryti bent taip: permesti pėsčiųjų viaduką per Žirnių g., o dabartinę pirmą juostą/kelkraštį panaudoti eismui (reikia tik linijas perbraižyti).

                  Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	408,2 kB ID:	1765301
                  Radau dar vieną galimą variantą, kaip išsisukti be jokių viadukų panaikinant perėją ir du apsisukimus Žirnių g. ties kapinėmis. Žalia - pėstieji, mėlyna - dviratininkai, balta - gatvė. Labai daug netyrinėjau situacijos tad galite rasti geresnių variantų. Tiesiog idėja norėjau pasidalinti, nes man labai ,,knieti'' panaikinti tą perėją ir du apsisukimus, ypač kai tai koreliuoja su Žirnių Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija.

                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	53
Size:	131,7 kB
ID:	1772310
                  Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	51
Size:	432,6 kB
ID:	1772311
                  Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	49
Size:	427,4 kB
ID:	1772312

                  Comment


                    Kad nėra ten jokios problemos - kapinės ne Akropolis, nėra tikrai prasmės tiesti jokių pėsčiųjų tiltų...

                    Kam reikės, ateis pėsčiomis nuo Liepkalnio/žirnių sankryžos (atstumas - apie 1km), o su automobiliu patogiausiai galima atvažiuoti nuo Ikea pusės.

                    Comment


                      Teismas atmetė antrą „Panevėžio kelių“ ieškinį dėl Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos

                      Panevėžio keliai“ siekia, kad būtų panaikintas miesto savivaldybės sprendimas dėl dalyvių eilės, taip pat prašo panaikinti su konkurso laimėtoja bendrove „Fegda“ pasirašytą rangos sutartį ir iš naujo vertinti konkurso dalyvių pasiūlymus.

                      Anot „Panevėžio kelių“, konkursą laimėjusi bendrovė pateikė melagingą informaciją apie statybos vadovo patirtį.

                      „Nors „Panevėžio keliai“ nurodė argumentus, jog „Fegdos“ pateikta informacija yra melaginga, argumentai vertinami kaip prielaidos, ne kaip vienareikšmė akivaizdi informacija“, – rašoma teismo nutartyje.

                      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...konstrukcijos/ .

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Teismas atmetė antrą „Panevėžio kelių“ ieškinį dėl Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos




                        Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...konstrukcijos/ .
                        Na va dar šansai prisideda,kad pabaigs darbus

                        Comment


                          Parašė Optimist Rodyti pranešimą

                          Na va dar šansai prisideda,kad pabaigs darbus
                          Beveik neabejoju, kad ir į apeliacinį teismą dar kreipsis. Prarasti kaip ir neturi ko.

                          Comment


                            Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                            Beveik neabejoju, kad ir į apeliacinį teismą dar kreipsis. Prarasti kaip ir neturi ko.
                            Kai kuriose šalyse (tiesa, nepirmaujančiose pagal išsivystymą) yra įsteigtos atskiros viešųjų pirkimų ginčų sprendimų institucijos, kurių sprendimai turi teisinę galią. Jas įkūrus ginčų nagrinėjimo trukmė sumažėjo kartais.

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą

                              Kai kuriose šalyse (tiesa, nepirmaujančiose pagal išsivystymą) yra įsteigtos atskiros viešųjų pirkimų ginčų sprendimų institucijos, kurių sprendimai turi teisinę galią. Jas įkūrus ginčų nagrinėjimo trukmė sumažėjo kartais.
                              Lietuvoj vistiek numatyti trumpesni tokių bylų nagrinejimo terminai, palyginti su kitomis...

                              Comment


                                Visuomenės informavimas apie numatomą Liepkalnio gatvės nuo Ušos g. iki Salininkų g. Vilniuje, rekonstravimą


                                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
                                Rekonstrukcijos į keturių eismo juostų gatvę su skiriamąja juosta projektas.
                                Paskutinis taisė kutas; 2020.01.13, 15:22.

                                Comment


                                  Tai planuojamas daugiajuostis šviesoforynas, netgi naikinant žiedinę sankryžą ties Salininkais. O dviračių takas pataps bendru su pėsčiaisias arčiau Liepkalnio g./Minsko pl. sankryžos (ties Uršos g.). Įdomūs sprendiniai, gal pratęs tą dviračių taką, tik nepažymėjo sujungimo ties Uršos g.

                                  Resutas https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.13, 15:00.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Resutas
                                    Gal galima nurodą į info?
                                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                                    O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 15:00.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                                      O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.
                                      Nesutinku, rekonstrukcijos daromos galvojant apie ateitį, o kalbant būtent apie Liepkalnio g. ji jau ir dabar yra apkrauta gana stipriai, be to, nereikia pamiršti, kad tai yra tarptautinio A15 kelio dalis. Tikėtina, kad eismo intensyvumas ne mažės, o tik didės - jeigu Vilniaus Antakalnio gatvė yra dviejų eismo juostų į kiekvieną pusę ir kalbama, kad to yra per mažai, tai kaip galima sakyti, kad tarptautiniui keliui dviejų juostų į kiekvieną pusę kiekis yra per didelis?

                                      Nepamirškite, kad ir Girteka bent jau planavo savo mega administracinių pastatų statybas prie to pačio kelio.

                                      Su dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.

                                      Comment


                                        Opa
                                        Kada įmanoma to tikėtis? :O

                                        Comment


                                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                          Su dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.
                                          Na tai kai reikia sutalpinti 6 eismo juostas+kišenę VT, tai dviračių takai keliauja į devynioliktą planą.
                                          O tiems, kas trina rankomis, kad oi kaip pagerės pralaidumas, tai atsitokėkit. Greičiau prašoks nebent per raudoną lakstantys greičio viršytojai. Kitiems tai tebus eilinė gatvė su ilgais šviesoforų ciklais, apsisukinėjančiom fūrom ir nuolatiniais persirikiavimais, nes tiesiog bus vpadlu neapvažiuoti lėtesnių. O ne piko valandomis tai tiesiog bus perteklinė asfalto jūra.
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 17:05.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X