Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kokio aukščio kranų ten reikia? Šalia yra mažiausiai 10 m aukščio pastatai. Juolab pakilimo trajektorija maždaug 150-200 m į šoną

    Comment


      O kam aukštaūgiai kranai? Aukščiausia vieta bus žemės lygyje. Tai nebent medžiagų nuleidimui žemyn. Bet tą galima padaryt ir laikinomis priemonėmis.

      Comment


        Vakarinio aplinkėlio 3 etape, viaduko statyboje buvo naudojamas kranas gan neaukštas ,kiek suprantu naudojamas klojiniu ,armatūros pakėlimui .
        Nuotrauka iš asmeninio archyvo

        Comment


          Negaliu pakomentuoti, kodėl tokie kranai, bet, kad užblokavo oro uostas - informacija iš patikimų šaltinių

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tai kokio aukščio kranų ten reikia? Šalia yra mažiausiai 10 m aukščio pastatai. Juolab pakilimo trajektorija maždaug 150-200 m į šoną
            Kranai skirti ne tik pakelti į aukštį, bet ir perkelti, iškrauti, įdėtį sunku krovinį. Su kai kuriomis konstrukcijomis nelabai yra alternatyvų. Čia greičiausiai reikalinga viaduko konstrukcijai.

            Na bet naktį lektuvai neskrenda.

            Comment


              Ten labiau ne dėl kranų, o dėl įrangos atraminių sienučių poliams įrenginėti. Dalis darbų atsiduria ir tiesiai po leidimosi trajektorija. Oro uostas čia jau ant principo eina, kad su jais nederino, nes iš tikrųjų niekas jiems netrukdo pasiderinti leidimąsi pro kitą galą, jei tik vėjas netrukdo.

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Aš šioje vietoje matau bręsta susisiekimo konfliktas jei nebus bent numatyta vietos perspektyvinei infrai. Tą nesusipratimą su perėja per Žirnių g. ir iškart šalia jos esantį apsisukimą reikės anksčiau ar vėliau naikinti ir spręsti netik pėsčiųjų srauto per Žirnių g. klausimą, bet ir transporto patekimo į kapines. Jei jau nenumatomas transporto patekimas į kapines pro jos pietus, tada siūlyčiau daryti bent taip: permesti pėsčiųjų viaduką per Žirnių g., o dabartinę pirmą juostą/kelkraštį panaudoti eismui (reikia tik linijas perbraižyti).

                Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	408,2 kB ID:	1765301
                Radau dar vieną galimą variantą, kaip išsisukti be jokių viadukų panaikinant perėją ir du apsisukimus Žirnių g. ties kapinėmis. Žalia - pėstieji, mėlyna - dviratininkai, balta - gatvė. Labai daug netyrinėjau situacijos tad galite rasti geresnių variantų. Tiesiog idėja norėjau pasidalinti, nes man labai ,,knieti'' panaikinti tą perėją ir du apsisukimus, ypač kai tai koreliuoja su Žirnių Liepkalnio sankryžos rekonstrukcija.

                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	30
Size:	131,7 kB
ID:	1772310
                Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	30
Size:	432,6 kB
ID:	1772311
                Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	29
Size:	427,4 kB
ID:	1772312

                Comment


                  Kad nėra ten jokios problemos - kapinės ne Akropolis, nėra tikrai prasmės tiesti jokių pėsčiųjų tiltų...

                  Kam reikės, ateis pėsčiomis nuo Liepkalnio/žirnių sankryžos (atstumas - apie 1km), o su automobiliu patogiausiai galima atvažiuoti nuo Ikea pusės.

                  Comment


                    Teismas atmetė antrą „Panevėžio kelių“ ieškinį dėl Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos

                    Panevėžio keliai“ siekia, kad būtų panaikintas miesto savivaldybės sprendimas dėl dalyvių eilės, taip pat prašo panaikinti su konkurso laimėtoja bendrove „Fegda“ pasirašytą rangos sutartį ir iš naujo vertinti konkurso dalyvių pasiūlymus.

                    Anot „Panevėžio kelių“, konkursą laimėjusi bendrovė pateikė melagingą informaciją apie statybos vadovo patirtį.

                    „Nors „Panevėžio keliai“ nurodė argumentus, jog „Fegdos“ pateikta informacija yra melaginga, argumentai vertinami kaip prielaidos, ne kaip vienareikšmė akivaizdi informacija“, – rašoma teismo nutartyje.

                    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...konstrukcijos/ .

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Teismas atmetė antrą „Panevėžio kelių“ ieškinį dėl Liepkalnio sankryžos rekonstrukcijos




                      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...konstrukcijos/ .
                      Na va dar šansai prisideda,kad pabaigs darbus

                      Comment


                        Parašė Optimist Rodyti pranešimą

                        Na va dar šansai prisideda,kad pabaigs darbus
                        Beveik neabejoju, kad ir į apeliacinį teismą dar kreipsis. Prarasti kaip ir neturi ko.

                        Comment


                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                          Beveik neabejoju, kad ir į apeliacinį teismą dar kreipsis. Prarasti kaip ir neturi ko.
                          Kai kuriose šalyse (tiesa, nepirmaujančiose pagal išsivystymą) yra įsteigtos atskiros viešųjų pirkimų ginčų sprendimų institucijos, kurių sprendimai turi teisinę galią. Jas įkūrus ginčų nagrinėjimo trukmė sumažėjo kartais.

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą

                            Kai kuriose šalyse (tiesa, nepirmaujančiose pagal išsivystymą) yra įsteigtos atskiros viešųjų pirkimų ginčų sprendimų institucijos, kurių sprendimai turi teisinę galią. Jas įkūrus ginčų nagrinėjimo trukmė sumažėjo kartais.
                            Lietuvoj vistiek numatyti trumpesni tokių bylų nagrinejimo terminai, palyginti su kitomis...

                            Comment


                              Visuomenės informavimas apie numatomą Liepkalnio gatvės nuo Ušos g. iki Salininkų g. Vilniuje, rekonstravimą


                              https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
                              Rekonstrukcijos į keturių eismo juostų gatvę su skiriamąja juosta projektas.
                              Paskutinis taisė kutas; 2020.01.13, 16:22.

                              Comment


                                Tai planuojamas daugiajuostis šviesoforynas, netgi naikinant žiedinę sankryžą ties Salininkais. O dviračių takas pataps bendru su pėsčiaisias arčiau Liepkalnio g./Minsko pl. sankryžos (ties Uršos g.). Įdomūs sprendiniai, gal pratęs tą dviračių taką, tik nepažymėjo sujungimo ties Uršos g.

                                Resutas https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
                                Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.13, 16:00.

                                Comment


                                  Parašė Resutas
                                  Gal galima nurodą į info?
                                  https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                                  O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 16:00.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/

                                    O šiaip tai ten viską galima buvo padaryti ir paprasčiau. Pagrindinė problema buvo išsukimai iš teritorijų, o ne eismo juostų kiekis. Dabar pridarys jūrą asfalto su bilekiek juostų, visi lakstys, o iš teritorijų išsukimai bus į dešinę su apsisukimu artimiausioj sankryžoj.
                                    Nesutinku, rekonstrukcijos daromos galvojant apie ateitį, o kalbant būtent apie Liepkalnio g. ji jau ir dabar yra apkrauta gana stipriai, be to, nereikia pamiršti, kad tai yra tarptautinio A15 kelio dalis. Tikėtina, kad eismo intensyvumas ne mažės, o tik didės - jeigu Vilniaus Antakalnio gatvė yra dviejų eismo juostų į kiekvieną pusę ir kalbama, kad to yra per mažai, tai kaip galima sakyti, kad tarptautiniui keliui dviejų juostų į kiekvieną pusę kiekis yra per didelis?

                                    Nepamirškite, kad ir Girteka bent jau planavo savo mega administracinių pastatų statybas prie to pačio kelio.

                                    Su dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.

                                    Comment


                                      Opa
                                      Kada įmanoma to tikėtis? :O

                                      Comment


                                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                        Su dviračiu taku tik feilas, kad nesugebėjo rasti jam vietos ties Ušos gatve - kalbama apie dviračių takų vedančių į niekur jungimą, kai čia toks būtent ir yra kuriamas.
                                        Na tai kai reikia sutalpinti 6 eismo juostas+kišenę VT, tai dviračių takai keliauja į devynioliktą planą.
                                        O tiems, kas trina rankomis, kad oi kaip pagerės pralaidumas, tai atsitokėkit. Greičiau prašoks nebent per raudoną lakstantys greičio viršytojai. Kitiems tai tebus eilinė gatvė su ilgais šviesoforų ciklais, apsisukinėjančiom fūrom ir nuolatiniais persirikiavimais, nes tiesiog bus vpadlu neapvažiuoti lėtesnių. O ne piko valandomis tai tiesiog bus perteklinė asfalto jūra.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.13, 18:05.

                                        Comment


                                          Ten tiesiog nereikia to atskiro dešinio posūkio. Tada telpa dviračių takas. Kitoje g. pusėje dalis kampinio sklypo įsikiša į gatvės raudonąsias linijas, keista, kad takai neprojektuojami sklypo dalyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X