Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Ai, o beje, atsiprašau už offtopic, ar juda žirnių/liepkalnio nors kiek?
    Nieko ten nevyksta kol kas. Konkursą juk apskundė. Optimistiškai gal 2020 m. pavasarį kažkas pajudės.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Nieko ten nevyksta kol kas. Konkursą juk apskundė. Optimistiškai gal 2020 m. pavasarį kažkas pajudės.
      Tai kaip ir buvo galima tikėtis, Šimašiaus greičiais kitiems mero rinkimams bus galima vėl žadėti tos pačios sankryžos rekonstrukcija...

      Comment


        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

        Tai kaip ir buvo galima tikėtis, Šimašiaus greičiais kitiems mero rinkimams bus galima vėl žadėti tos pačios sankryžos rekonstrukcija...
        Tai jo, nes Šimašius gi apskundė rezultatus

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Tai jo, nes Šimašius gi apskundė rezultatus
          Ne dėl to kad apskundė, o dėl to, kad tiek metų nebuvo nieko daroma... Tai kad apskundė buvo galima tikėtis.

          Taigi žadėjo Šimašius, kad 2017 metais turėjo jau būti sutvarkyta sankryža, jeigu viskas bus tvarkoje. Nieks netrukdė prieš tai jam rengti projektą, bet kažkaip kelis metus nieko nedarė, aišku tujas pjauti visgi paprasčiau, galvoti daug nereikia.

          Stabdžių kitų nereikia, jeigu pats stabdys.



          Comment


            Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

            Ne dėl to kad apskundė, o dėl to, kad tiek metų nebuvo nieko daroma... Tai kad apskundė buvo galima tikėtis.

            Taigi žadėjo Šimašius, kad 2017 metais turėjo jau būti sutvarkyta sankryža, jeigu viskas bus tvarkoje. Nieks netrukdė prieš tai jam rengti projektą, bet kažkaip kelis metus nieko nedarė, aišku tujas pjauti visgi paprasčiau, galvoti daug nereikia.

            Stabdžių kitų nereikia, jeigu pats stabdys.



            Kaip paprasta šnekėt apie nieko nedarymus, kai nieko nežinai, ne?

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Kaip paprasta šnekėt apie nieko nedarymus, kai nieko nežinai, ne?
              Kalbant apie Šimašiaus darymus/nedarymus tai iš visų jo projektų kol kas labiausiai laukiu apšvietimo stulpų modernizacijos (ji prasidėjus, bet rezultatai matomi tik šen bei ten). Turėtų šiek tiek sumažinti sovietinio miesto įspūdį. Pastebėčiau, kad šiuo metu Kaune situacija su apšvietimo atramomis geresnė nei Vilniuje.

              Liepkalnio sankryža taip pat labai svarbi. Pradedant aplinkos estetika, baigiant sklandesniu eismu.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Kalbant apie Šimašiaus darymus/nedarymus tai iš visų jo projektų kol kas labiausiai laukiu apšvietimo stulpų modernizacijos (ji prasidėjus, bet rezultatai matomi tik šen bei ten). Turėtų šiek tiek sumažinti sovietinio miesto įspūdį. Pastebėčiau, kad šiuo metu Kaune situacija su apšvietimo atramomis geresnė nei Vilniuje.

                Liepkalnio sankryža taip pat labai svarbi. Pradedant aplinkos estetika, baigiant sklandesniu eismu.
                Labai daug Šimašiaus kadencijų projektų yra sustoję/neprasidėję arba labai lėtai judantys. Yra ir dėl galimos valdžios kaltės, yra ir dėl kitų veiksnių. Bet tai norėtųsi tiesiog tikslumo kalbant apie konkretų projektą, o ne rašyt blevyzgas.

                O apšvietimas... berods 1/3 atramų turėtų pakeist? Tai 100% tobulai nebus, deja. Na, bet atramas turbūt bet kada galima atnaujint tvarkant gatves.

                Comment


                  Liepkalnio - Minsko pl. Sankryžoje nuo Liepkalnio gatvės pusės nemažai medinių kuoliukų sustatyta prie kelio ties šaligatviais - gal ruošiamasi kelio darbams?
                  ​​​

                  Comment


                    Sveiki. Manau, kad esama liepkalnio g. Vilniuje (liepkalnio g. nuo nuo liepkalnio maximos iki salininkų su kiekviena diena vis labiau prašosi būti išplatinta nuo 1x1 iki 2x2. Dažnai tenka važiuoti rytais nuo Vilniaus į Šalčininķų pusę, tai į miesto pusę mašinų srautai tikrai dideli, ypač jei lėčiau važiuoja koks autobusas, traktorius ar pan. tai už jo matosi kartais susidaro net 2-3km mašinų traukinukas. Manau tai tikrai nėra normalu norėjau pasiteirauti, gal kas girdėjote apie šios gatvės plėtros planus?

                    Comment


                      Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
                      Sveiki. Manau, kad esama liepkalnio g. Vilniuje (liepkalnio g. nuo nuo liepkalnio maximos iki salininkų su kiekviena diena vis labiau prašosi būti išplatinta nuo 1x1 iki 2x2. Dažnai tenka važiuoti rytais nuo Vilniaus į Šalčininķų pusę, tai į miesto pusę mašinų srautai tikrai dideli, ypač jei lėčiau važiuoja koks autobusas, traktorius ar pan. tai už jo matosi kartais susidaro net 2-3km mašinų traukinukas. Manau tai tikrai nėra normalu norėjau pasiteirauti, gal kas girdėjote apie šios gatvės plėtros planus?
                      Ai jo, priminei ten vieną kuriozą. Yra įrengtos 3 iškilios perėjos. Tai gaunasi pristabdai, pervažiuoji, tuomet ženklas 70 ir už kelių dešimčių metrų vėl kalnelis
                      O traukinukai yra normalu. Nenormalu yra, kai tuos traukinukus aplenkinėja per ištisines juostas ir saugumo saleles.

                      Comment


                        Bendrąjame susisiekimo plėtros plane iki 2030m. numatyta minimos atkarpos rekonstrukcija (Liepkalnio g. nuo Salininkų-Nemėžio žiedo iki būsimos rekonstruojamos sankryžos su Minsko pl. - Žirnių g.).

                        Neaišku ar platins, tačiau centro kryptimi jau turbūt dešimtmetį daromos savavališkos 2 juostos. Kol kas galima pasidžiaugti tik LED apšvietimu.

                        Logistikos ir co. plėtra palei Liepkalnio g. išprovokavo tą kuriozą su kalneliais ir salelėm. Įtariu sunkvežimiams lengviau išsukti iš kelio/į kelią, bet ten tikrai stabčiojimų fiesta intesyvesniu eismu.
                        Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.22, 08:35.

                        Comment


                          Na, vietos platinimui tai tikrai yra. Žinant, kad tame kelyje dar Girteka planuoja prie žiedo savo didžiulį administracijos pastatą statytis, tai anksčiau ar vėliau vis vien turėtų tą kelią platinti, bent jau iki minimo žiedo.

                          Comment


                            Platinti ten nieko nereikia, tik reikia tiketis kad jie gatviu juostas padoriai suzymes...kazkada.

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              Platinti ten nieko nereikia, tik reikia tiketis kad jie gatviu juostas padoriai suzymes...kazkada.
                              Nereikia platinti Liepkalnio g.??? Tamstai teko pro ten važiuot? Nuo Vilniaus ribos iki Salininkų žiedo gatvė 1+1. Kairėje pusėje nusimato nemenka sunkiojo transporto koncentracija. Ir sukančios į kairė fūros sėkmingai stabdys eismą nuo Vilniaus- eismas šia gatve tikrai intensyvus...

                              Comment


                                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                Platinti ten nieko nereikia, tik reikia tiketis kad jie gatviu juostas padoriai suzymes...kazkada.
                                Oj, klystate, gerbiamasis. Platinimo ten ta atkarpa prašyte prašosi. O laikinam sprendimui sumažinti,l Šalčininkų juostą ties kelių direkcijos pastatu (Liepkalnio 81, jei neklystu) sumažinti, kad būtų normaliai dvi juostos link miesto, nes dabar jei koks sunkvežimis stovi antroje juostoje (netikroje), tai arba kitam sunkvežimiui, arba autobusui, jau reikia skaičiuoti milimetrus ir vos ne ant bordiūro lipti.

                                Ir, kaip dažnai besinaudojantis minėta atkarpa, linkiu prasivažiuoti pro ten piko metu (ryte arba vakare) - įdomu, ką tada sakysite
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Ai jo, priminei ten vieną kuriozą. Yra įrengtos 3 iškilios perėjos. Tai gaunasi pristabdai, pervažiuoji, tuomet ženklas 70 ir už kelių dešimčių metrų vėl kalnelis
                                  O traukinukai yra normalu. Nenormalu yra, kai tuos traukinukus aplenkinėja per ištisines juostas ir saugumo saleles.
                                  Atsimenu ties posūkiu į stambiagabaričių atliekų aikštelę buvo tragiškas autoįvykis (jei neklystu per kažkurias Kalėdas), tai kamštis nuo pat Maximos bei nuo pat Salininkų - Nemėžio žiedinės sankryžos buvo. Kad tikrai ten verkiant reikia platinimo, tai čia komentarų nėra ir būti neturi. Per paskutinį 10-metį tikrai į tą pusę išaugo eismas.

                                  Aišku, offtopic'as, bet rekonstrukcijos prašosi ir Eišiškių plentas nuo sankryžos su Metalo gatve iki pat Baltosios Vokės (Vaidotų) sankryžos.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Kitoj pusėje kamštis nuo pat Eišiškių-Salininkų g. sankryžos ir nieko. Darnus judumas...

                                    Comment


                                      Dabar kaip tik mušasi Girteka su VMSA dėl šio kelio platinimo. Tiksliau jau arti porą metų mušasi...

                                      Comment


                                        Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                        Dabar kaip tik mušasi Girteka su VMSA dėl šio kelio platinimo. Tiksliau jau arti porą metų mušasi...
                                        Kadangi Girteka statys verslo centrą ~2500 vietų ir bandykime spėti kas bus, kai vakare jie pajudės iš darbo. Jau nekalbu apie fūras.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Kadangi Girteka statys verslo centrą ~2500 vietų ir bandykime spėti kas bus, kai vakare jie pajudės iš darbo. Jau nekalbu apie fūras.
                                          Nuo jų pačių didžiąja dalimi ir priklauso kas bus.
                                          Liepkalnio gatvės platinimas be Liepkalnio/Žirnių sankryžos rekonstrukcijos tik perkels jūsų komentarus į kitą temą, o transporto problemos neišspręs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X