Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Realiai sankryžą ir tolimesnį kelią iki Giraitės žiedo gelbės tik Pietinis aplinkelis, bent jau 2 etapas.

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
      Realiai sankryžą ir tolimesnį kelią iki Giraitės žiedo gelbės tik Pietinis aplinkelis, bent jau 2 etapas.
      Pačią sankryžą tai išgelbės. Pietinis aplinkelis neišspręs prastos jungties su Vakariniu, kas yra pagrindinis peilis Gerosios Vilties ir Gariūnų kryptimi.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Pačią sankryžą tai išgelbės. Pietinis aplinkelis neišspręs prastos jungties su Vakariniu, kas yra pagrindinis peilis Gerosios Vilties ir Gariūnų kryptimi.
        O nėra planų tvarkyti tą jungtį ? Gal painioju. Dalis susikertančio srauto nusikraus, kai bus Laisvės-Oslo jungtis

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

          Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.
          Nu tai jo, trukdys sandėlių darbuotojams klausytis besileidžiančių lėktuvų, tada geras sprendimas

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą

            Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.
            Neblogai, kai lygiai 50 m. Nuo sankryžos leidžiasi reaktyvinis lėktuvai
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

              O nėra planų tvarkyti tą jungtį ? Gal painioju. Dalis susikertančio srauto nusikraus, kai bus Laisvės-Oslo jungtis
              Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.
                Nebereikalinga ta jungtis apskritai, kai jau yra aplinkkelis.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kažką painiojate. Laisvės-Oslo jungtys kol kas nenumatomos. O jei ir būtų, tai tik labiau apkrautų Oslo g. Kai netoli žiedo dar "Akropolį" įkurs, tai bus visai linksma.
                  Tai kad numatyta, ir panašu, kad greit bus nutiesta kartu su Business Garden statybomis: https://citify.eu/laisves-pr-ir-oslo...amasis-kelias/
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Žiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...

                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	183,5 kB
ID:	1735784

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Žiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...
                      Į kapines galima būtu patekti ir iš Ikea pusės įrengiant infrastruktūrą.
                      Vieta pažymėta tik orientacinė.

                      maps.lt


                      google
                      Paskutinis taisė M1gdas; 2019.07.16, 19:51.

                      Comment


                        Berods vienas iš IKEA valdytojų reikalavimų buvo - tiesiogino kontakto su kapinėmis nebuvimas.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Žiūrėkite ką radau. Taip išeina, kad Žirnių-Liepkalnio sankr. rekonstr. metu bus panaikintas šis apsisukimas (kas yra labai gerai)? Šiaip šioje vietoje viaduko reikia, man atrodo, bet kokiu atveju, kad ir bent pėsčiųjų, nors geriau būtų, kad tas pats viadukas talpintų ir 1+1 auto eismą (pagrinde į kapines patekti)...

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	183,5 kB
ID:	1735784
                          Tai kad 200 metrų toliau yra viadukas į Ikea ir oro uostą, kam dar vieno, nejaugi į kapinės toks jau nerealus eismas,kad reikia kišti milijonus į naują infrastruktūra?

                          Taip,berods Ikea nenorėjo kad šalia jų būtų jungtis su kapinėmis, bet kai dabar pastatė Decathlon, jungtį su kapinėmis galima būtų padaryti šalia jų, jeigu iš tikro yra toks poreikis, dėl ko tikrai labai abejoju.

                          Daug svarbiau manau pvz. Sutvarkyti įvažiavimą iš Gurių g. Į Minsko pl. Pastatant ten viaduką, kad automobiliai galėtų normaliai įvažiuoti/išvažiuoti iš šių gatvių nesudarant avarinių situacijų, kas dėja įvyksta beveik kasdien.

                          Comment


                            Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                            Tai kad 200 metrų toliau yra viadukas į Ikea ir oro uostą, kam dar vieno, nejaugi į kapinės toks jau nerealus eismas,kad reikia kišti milijonus į naują infrastruktūra?

                            Taip,berods Ikea nenorėjo kad šalia jų būtų jungtis su kapinėmis, bet kai dabar pastatė Decathlon, jungtį su kapinėmis galima būtų padaryti šalia jų, jeigu iš tikro yra toks poreikis, dėl ko tikrai labai abejoju.

                            Daug svarbiau manau pvz. Sutvarkyti įvažiavimą iš Gurių g. Į Minsko pl. Pastatant ten viaduką, kad automobiliai galėtų normaliai įvažiuoti/išvažiuoti iš šių gatvių nesudarant avarinių situacijų, kas dėja įvyksta beveik kasdien.
                            Sankryžos statybos metu bus apvažiavimas būtent pro ten, tai ta proga gal ir patvarkys kažką.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Sankryžos statybos metu bus apvažiavimas būtent pro ten, tai ta proga gal ir patvarkys kažką.
                              Pagal planą tai turėjo tvarkyti Gurių/Juodojo kelio sankryžą, o sujungimas su Minsko pl. Reikia suprast, kad nėra probleminis, kol išvengta didesnių avarijų....

                              Comment


                                Ten yra net du apsisukimai plius perėja, tad mažiausiai pėsčiųjų su dviračiais viaduką reikia statyti, o jei nebus normalaus auto patekimo prie kapinių pro kur nors kitur ir dėl to planuojama palikti šiuos apsisukimus (dėl ko dar ir greitis yra mušamas, panašu) tai tada vertėtų mąstyti ir apie auto viaduką. Įdomu kiek skiriasi kainos auto su pėsčiaisiais ir dviračiais viaduko nuo viaduko be auto?..

                                Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1
Size:	140,7 kB
ID:	1736160

                                Comment


                                  Gal tiesiog reikia statyti/pratęsti jungiamąjį kelią kaip kitoje pusėje (Pabarės g.)

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Ten yra net du apsisukimai plius perėja, tad mažiausiai pėsčiųjų su dviračiais viaduką reikia statyti, o jei nebus normalaus auto patekimo prie kapinių pro kur nors kitur ir dėl to planuojama palikti šiuos apsisukimus (dėl ko dar ir greitis yra mušamas, panašu) tai tada vertėtų mąstyti ir apie auto viaduką. Įdomu kiek skiriasi kainos auto su pėsčiaisiais ir dviračiais viaduko nuo viaduko be auto?..
                                    Į tas kapinės nėra tokio eismo intensyvumo, kad reiktų statyti viaduko - kaip ir minėjau, šalia viadukas į Ikea, dar yra Žirnių/Liepkalnio sankryža. Jei kažkam reikia, tai tikrai tuos 300 metrų toliau pavažiuos, kad apsisuktų. Į kiekvieną posūkį tikrai nėra prasmės statyti viaduko ar tilto, jei šalia yra alternatyvos.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Berods vienas iš IKEA valdytojų reikalavimų buvo - tiesiogino kontakto su kapinėmis nebuvimas.
                                      Ar Vikingų g. prikauso IKEA'ai?
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Ar Vikingų g. prikauso IKEA'ai?
                                        Nu nerimtas klausimas, gal retorinis? Pati IKEA net nepriklauso IKEA

                                        Comment


                                          gal nenori kad ant kapu atvaziave per visus sventus priparkuotu visa aikstele?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X