Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žinoma, geriau, negu buvo, bet kad visom kryptim nėra dviejų lygių ir tam reikalingų sklypų, tai to priežastim galėtų STT pasidomėti....

    Comment


      Man vienam atrodo panašu, kaip Laisvės - Ukmergės - Ateities sankryžoje? Ar šioje vietoje toli iki to?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
        Žinoma, geriau, negu buvo, bet kad visom kryptim nėra dviejų lygių ir tam reikalingų sklypų, tai to priežastim galėtų STT pasidomėti....
        Turima omenyje "dobilo" tipo sankryža? Sklypai ten dalinti dar tuomet, kai nebuvo planuota daryti didelės sankryžos. Anksčiau gi Lydos pl. planuotas buvo perkirsti nauju pakilimo-nusileidimo taku.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Turima omenyje "dobilo" tipo sankryža? Sklypai ten dalinti dar tuomet, kai nebuvo planuota daryti didelės sankryžos. Anksčiau gi Lydos pl. planuotas buvo perkirsti nauju pakilimo-nusileidimo taku.
          Dobilo tipo sankryžos miesto teritorijoje yra atgyvena. Jei manot kitaip, pabandykite pėsčiomis ar su dviračiu kirsti GV - Ozo sankryžą.
          Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.09, 14:31.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Dobilo tipo sankryžos miesto teritorijoje yra atgyvena. Jei manot kitaip, pabandykite pėsčiomis ar su dviračių kirsti GV - Ozo sankryžą.
            Liepkalnio sankryža panašiai miestas kaip A1/A19 mazgas Gariūnuose. Gal ten dobilas irgi atgyvena?

            Comment


              Vistiek kimšis sankryža, vienintelis realus sprendimas ir būtų dobilas. Šiuo atveju sprendžiama tik Minsko plento judėjimo problema.

              Jei dobilas nesigauna, tuomet trijų lygių sankryžos riekia.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Jeigu kimšis, galima bus ateityje pastatyt viaduką virš. Ne problema. Bet nuėmus pagrindinį srautą ta sankryža neturėtų kimštis.

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Vistiek kimšis sankryža, vienintelis realus sprendimas ir būtų dobilas. Šiuo atveju sprendžiama tik Minsko plento judėjimo problema.

                  Jei dobilas nesigauna, tuomet trijų lygių sankryžos riekia.
                  Ukmergės - Ateities nebesikemša, kai pastatė viaduką, tai neturėtų ir čia kištis, ypač, jei juostų posūkiams į kairę padarys užtektinai.
                  Flickr

                  Comment


                    Į Savanorių žiedo pusę kimšis bet kokiu atveju ir dar daugiau nei dabar. Nelabai matau, kaip šią problemą išspręsti.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Į Savanorių žiedo pusę kimšis bet kokiu atveju ir dar daugiau nei dabar. Nelabai matau, kaip šią problemą išspręsti.
                      Kodėl turėtų kištis? Juk pagrindis srautas link žiedo važiuos po apačia netrukdomai.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Į Savanorių žiedo pusę kimšis bet kokiu atveju ir dar daugiau nei dabar. Nelabai matau, kaip šią problemą išspręsti.
                        Iš kurios pusės? Iš Liepkalnio apačios bus atskiras pravažiavimas į dešinę apeinant šviesoforą. Iš Minsko bus tiesiai be šviesoforų. Tai kišis nebent į posūkis į kairę iš Lydos plento. Gerai sureguliavus šviesoforus turėtų būt pakenčiama. Ypač kai ateityje yra planas pietinį aplinkelį pajungti prie Lydos plento.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Iš kurios pusės? Iš Liepkalnio apačios bus atskiras pravažiavimas į dešinę apeinant šviesoforą. Iš Minsko bus tiesiai be šviesoforų. Tai kišis nebent į posūkis į kairę iš Lydos plento. Gerai sureguliavus šviesoforus turėtų būt pakenčiama. Ypač kai ateityje yra planas pietinį aplinkelį pajungti prie Lydos plento.
                          UŽ sankryžos turiu galvoje. Ties IKEA viaduku ir žemiau.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            UŽ sankryžos turiu galvoje. Ties IKEA viaduku ir žemiau.
                            Ten pagrindinė problema yra nepatogus įvažiavimas į vakarinį aplinkkelį, dėl to kamštis prasideda dar Tūkstantmečio gatvėje, bet tikėkimės ir šią problemą išspręs, kaip ir buvo įspręsta su įvažiavimais/išvažiavimais Gariūnų pusėje.
                            Flickr

                            Comment


                              Strigsim ties Gerosios Vilties ziedu ir niekur nuo to nepabegsim. Daugiausiai islos vaziuojantys Zirniu gatve link Nemezio, Skaidiskiu ir visi kiti, iskaitant BY gyventojus. Siai dienai visi jie smarkiausiai ir dusta.

                              Comment


                                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                Strigsim ties Gerosios Vilties ziedu ir niekur nuo to nepabegsim. Daugiausiai islos vaziuojantys Zirniu gatve link Nemezio, Skaidiskiu ir visi kiti, iskaitant BY gyventojus. Siai dienai visi jie smarkiausiai ir dusta.
                                Ne tik gyventojai, vien kiek fūrų kasdien stovi kamštyje iš abiejų pusių Minsko plento/Žirnių g.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Ne tik gyventojai, vien kiek fūrų kasdien stovi kamštyje iš abiejų pusių Minsko plento/Žirnių g.
                                  Vaziuoju IKEA viaduku, kas syki atsidusdamas, kai matau ta vaizda. Buvo ir tokiu atveju, kai kamstis prasideda net nuo Burbiskiu zonos.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Ukmergės - Ateities nebesikemša, kai pastatė viaduką, tai neturėtų ir čia kištis, ypač, jei juostų posūkiams į kairę padarys užtektinai.
                                    Taip, nes Ukmergės g. beveik visada žalia, jei čia bus padarytas šviesoforinis reguliavimas santykių 4:1, tai ir čia bus laisviau.

                                    Bet ko šį sankryža neturės, ką turi Ukmergės/Ateities, tai dobilo lapai.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Jeigu nebūtų sugalvoję daryti tokio ilgo įgilinimo tai gal būtų gal užtekę lėšų ir trečiam lygiui. Kuriems galams ten beveik kilometro(800m) įgilinimas? Ką jis duoda? Čia gi ne geležinkelis kad nuolydis negali būt staigesnis.

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Taip, nes Ukmergės g. beveik visada žalia, jei čia bus padarytas šviesoforinis reguliavimas santykių 4:1, tai ir čia bus laisviau.

                                        Bet ko šį sankryža neturės, ką turi Ukmergės/Ateities, tai dobilo lapai.
                                        Tai cilkas važiuojantiems pvz. iš Liepkalnio g. ir pailgės maždaug tiek kartų, tai kamščiai toliau bus nebent tokiu atveju, jei staiga srautas išaugtų 4 kartus.

                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                        Jeigu nebūtų sugalvoję daryti tokio ilgo įgilinimo tai gal būtų gal užtekę lėšų ir trečiam lygiui. Kuriems galams ten beveik kilometro(800m) įgilinimas? Ką jis duoda? Čia gi ne geležinkelis kad nuolydis negali būt staigesnis.
                                        Nemanau, kad ten tokie srautai, jog reikia 3 lygio kaip virš kokio savanorių žiedo. Užteks padaryti daugiau juostų ir pailginti ciklus.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                          Jeigu nebūtų sugalvoję daryti tokio ilgo įgilinimo tai gal būtų gal užtekę lėšų ir trečiam lygiui. Kuriems galams ten beveik kilometro(800m) įgilinimas? Ką jis duoda? Čia gi ne geležinkelis kad nuolydis negali būt staigesnis.
                                          Net neabejoju, kad igilinimas triuksmo mazinimo tikslais. Projektui juk del triuksmo labai koja kiso visuomenes sveikatos centras.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X