Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dariaus ir Girėno g. dar šiek tiek aplopė duobes atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir F. Vaitkaus g. Galėtų nubrėžti punktyrinę liniją ten, atskiriančią dvi eismo juostas, nes ten nuolat visi mėgsta važiuoti prisispaudę prie ašinės. Ar ten per siauras kelias, kad būtų įrengtos 4 juostos be platinimo?
    Paskutinis taisė DArnas; 2019.05.29, 14:31.

    Comment


      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
      Dariaus ir Girėno g. dar šiek tiek aplopė duobes atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir F. Vaitkaus g. Galėtų nubrėžti punktyrinę liniją ten, atskiriančią dvi eismo juostas, nes ten nuolat visi mėgsta važiuoti prisispaudę prie ašinės. Ar ten per siauras kelias, kad būtų įrengtos 4 juostos be platinimo?
      Per siauras. Gatvė B1 kategorijos, pagal STR vienos juostos plotis 3,25 - 3,50 m. (reikia bent 13 metrų + ženklinimas). Tuo tarpu gatvės plotis ~12 metrų,

      Comment


        Parašė aRa Rodyti pranešimą
        Buvo truputį minėta "Gatvių apšvietimo sistemos modernizavimo" temoje, kad Dariaus ir Girėno gatvėje, nuo Naujininkų iki F. Vaitkaus gatvės (t.y. posūkio į oro uostą) pakeisti apšvietimo stulpai (porinių numerių, t.y. oro uosto pusėje).
        Nauji stulpai sustatyti tokių pat atstumu nuo važiuojamosios dalies krašto, taigi, apie gatvės praplatinimą, kurio ypač reikėtų bent jau kelių šimtų metrų atkarpoje tarp Naujininkų ("LIDL"-o) ir įvažos iš Žirnių gatvės, galima pamiršti

        Kaip ir apie dar prieš pusę amžiaus planuotą troleibusų liniją iki oro uosto Jai pritaikyti seni stulpai išmontuoti.
        teisingai, sustate naujus stulpus. O galtve vienu metru per siaura. Bet jokiu projektu nera, reiskia paasfaltuojam paprastuoju remontu. Ijungti viena smegenu vingi yra tiesiog neimanoma, todel viskas liks kaip ir buvo paskutinius 40 metu.

        Comment


          Eisiskiu plentas
          Click image for larger version

Name:	46A8F093-0B16-4964-9F73-3E4A1D2E3DF8.jpeg
Views:	1
Size:	286,6 kB
ID:	1725920Click image for larger version

Name:	11A447AE-BD31-4964-A2EC-0B018AAD3CB3.jpeg
Views:	1
Size:	247,9 kB
ID:	1725921

          Comment


            Dar kartą nukėlė pasiūlymų pateikimo terminą nes gauvus tiekėjo pretenziją ji tenkintq iš dalies.
            Naujas terminas 2019-06-16.
            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=454458

            Comment


              Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

              Delfi.lt 2019.06.21

              Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
              Nors planuojama grandiozinė Vilniaus Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio gatvių sankryžos rekonstrukcija dar nė neprasidėjo, gyventojams ši sankryža jau tapo tikru kantrybės išbandymu. Kiekvieną dieną čia nusidriekia keleto kilometrų kamščiai, kuriuose dažnai jiems laukti tenka ir ilgiau nei pusvalandį.


              Dar vasarį Vilniaus miesto savivaldybė skelbė, kad transporto arterija, kurią kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, netrukus bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje, planuojama, bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas. (...)

              Kaip Delfi sakė Vilniaus m. savivaldybės atstovė ryšiams su visuomene, rekonstravus sankryžą ji kaip reikiant pagerins susisiekimą miestą, o ypač kalbant apie sunkųjį transportą.
              „Daugiau kaip 2,2 km ilgio vienoje judriausių sankryžų bus atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas gatvių apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai. Po rekonstrukcijos bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis transporto, pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimas Žirnių gatvės ir Minsko plento kryptimis“, (...)
              Planuojama, kad sankryžos atnaujinimo darbai prasidės šios vasaros pabaigoje bei tęsis šiuos ir ateinančius metus. Kaip buvos skelbta anksčiau, projekto vertė sieks apie 30 mln. Eur. Iš jų daugiau nei 8 mln. Eur projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, o likusius 22 mln. – Vyriausybė.

              https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81482101

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

                Delfi.lt 2019.06.21

                Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
                Nes konkursas vis dar neįvyksta, klausimų-atsakymų jau koks 100 lapų prirašyta. O juokingiausia, kad dalyviai buvo ne kartą suklaidinti vis skirtingų atsakymų, o pareikalavus dar kartą paaiškinti klaidinantį atsakymą, pareiškė "...taigi Jūsų paklausimai pateikti pavėluotai." Kažkoks pasityčiojimas.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 11:07.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Straipsnis apie Žirnių, Minsko pl. ir Liepkalnio sankryžą su klikbaitine antrašte, tačiau be jokių naujienų apie "grandiozinę" rekonstrukciją

                  Delfi.lt 2019.06.21

                  Čia formuojasi didžiausias Vilniaus kamštis: nusidriekia net kelių kilometrų eilės
                  "Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje".

                  Kas yra laikoma(vadinama) tuneliu? Aš suprantu kad tai pvz susisiekimo arterija įrengta po žeme. Arba patikslinsiu nuo "grindų" iki "lubų" - viskas po gruntu.
                  Klausimas ar Liepkalnio tunelis kaip rašo bus 800m ilgio ir suprantama visas po gruntu? Jei taip tai kam to reikia? Ar neužtektų vien šito: "bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas."

                  Ar gal kaip reikiant nesuprantu kas yra vadinama tuneliu ir ten nieks nesiruošia tų 800metrų kišt po velėna, bet grandijoziškai tuneliu vadina, kas apsprendžia kad tai bus didis didžio mero ambitsingas darbas?

                  O gal tie 800m gaunasi taip: 4 juostos po 200m užkasamos o kaip žinia 4x200m=800m?

                  Comment


                    Parašė evvt Rodyti pranešimą

                    "Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje".

                    Kas yra laikoma(vadinama) tuneliu? Aš suprantu kad tai pvz susisiekimo arterija įrengta po žeme. Arba patikslinsiu nuo "grindų" iki "lubų" - viskas po gruntu.
                    Klausimas ar Liepkalnio tunelis kaip rašo bus 800m ilgio ir suprantama visas po gruntu? Jei taip tai kam to reikia? Ar neužtektų vien šito: "bus pastatytas ir daugiau kaip 23 m. ilgio ir 78 m. pločio viadukas."

                    Ar gal kaip reikiant nesuprantu kas yra vadinama tuneliu ir ten nieks nesiruošia tų 800metrų kišt po velėna, bet grandijoziškai tuneliu vadina, kas apsprendžia kad tai bus didis didžio mero ambitsingas darbas?

                    O gal tie 800m gaunasi taip: 4 juostos po 200m užkasamos o kaip žinia 4x200m=800m?
                    Tu čia bandai kažką argumentuoti dėl delfio klikbaitinių lozungų? Jei gerai pamenu, tai ten berods atraminių sienučių iš viso bus tiek metrų. Jos iš abiejų pusių, tai gatve tik kokius 400 metrų tolygiai nusileidinėsi ir kilsi ir tik 78m pilnai dengta.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 11:17.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tu čia bandai kažką argumentuoti dėl delfio klikbaitinių lozungų? Jei gerai pamenu, tai ten berods atraminių sienučių iš viso bus tiek metrų. Jos iš abiejų pusių, tai gatve tik kokius 400 metrų tolygiai nusileidinėsi ir kilsi ir tik 78m pilnai dengta.
                      Nu tai ok, nebus ten jokio tunelio. Bet 30 mil. ar tada neperdaug? "Vizulinizacijos" kur? Nes be jų tai kas kaip nori tas taip ir mato tą būsimą objektą. Ir dar skleidžia dezinformaciją kai kurie.
                      Paskutinis taisė evvt; 2019.06.21, 15:49.

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                        Nu tai ok, nebus ten jokio tunelio. Bet 30 mil. ar tada neperdaug? "Vizulinizacijos" kur? Nes be jų tai kas kaip nori tas taip ir mato tą būsimą objektą. Ir dar skleidžia dezinformaciją kai kurie.
                        Tai kaip ir ne paslaptis. Cvpp yra visas techninis projektas.
                        Tiesa, dėl milijonų. Yra ten tokių keistokų sprendimų, kaip pvz daryti laikinas metalines sienutes špuntus, kai vien jie kainus gal kokius 3 mln. vien tik tam, kad statybų metu ant grionio krašto galėtų vykti eismas. Nors lyg ir nėra priežasčių, kodėl to eismo negalima būtų organizuoti aplinkui tuščiuose plotuose, juo labiau, kad dalis jų visvien bus užasfaltuota platinant gatvę.
                        Ai dar įdomus momentas, gyventojams aplinkui ne tik langus keis, bet ir turės užtikrinti ventiliaciją. Kadangi atidarius langą arba fortkę nebebus tenkinama garso izoliacija, tai turės įrengt rekuperatorius.
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.06.21, 19:22.

                        Comment


                          Realiai, straipsnis apie nieko naujo, viskas jau seniai žinoma. Taip pat ir Juodajame kelyje darbai nejuda - čia įdomu ar gavo tuos trūkstamus leidimus iš Sveikatos Centro?

                          Comment

                          Unconfigured Ad Widget

                          Collapse
                          Working...
                          X