Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Gali būti, kad jis nieko nesiūlo, o tik konstatuoja, kad viršijami kažkokie parametrai?
    Parodyti, jog neva jis dirba metodais "o, svarbus projektas - kišam pagalius, kad neišdegtų įgyvendinti projektą".
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

      Parodyti, jog neva jis dirba metodais "o, svarbus projektas - kišam pagalius, kad neišdegtų įgyvendinti projektą".
      Ne, metodas ganėtinai aiškus, projektas turi atitikti reikalavimus taršai ir garsui.
      Jeigu dabartinė situacija normas viršija 100 kartų, tai sumažinti 99 kartais nepakanka, turi būti sumažinta 100.
      Galbūt tokie įstatymai ir išimčių nėra, reiktų skaityti.
      Manau paprasčiausia būtų apsupti tuos kelis namus iš visų pusių garsinėmis sienelėmis ir garsiniu stogu ir problema bus išspręsta

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Parodyti, jog neva jis dirba metodais "o, svarbus projektas - kišam pagalius, kad neišdegtų įgyvendinti projektą".
        Draugo žmona dirbo ten. Sakė gyvatynas (ir ubagynas) ten kaip reiklas, neištvėrė už 600EUR ant popieriaus.
        Bet ne tame esmė, o kad didelė įstaiga orientuota išskirtinai į draudimus ir baudimus, rūpestis gyventojais ar pagalba verslui ten neoficialiai kažkelintoje vietoje.

        Comment


          Varšuvos variantas, kai pagrindinis eismas yra uždengtas specialiu stogu, mano manymu, daug neturėtų kainuoti
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Varšuvos variantas, kai pagrindinis eismas yra uždengtas specialiu stogu, mano manymu, daug neturėtų kainuoti
            Gal gali pasidalint kaip tai atrodo?

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Gal gali pasidalint kaip tai atrodo?
              https://www.google.com/maps/@52.2995...7i13312!8i6656
              Turbūt apie šitą. Šiaip realybėje atrodo šauniai.

              Comment


                Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                https://www.google.com/maps/@52.2995...7i13312!8i6656
                Turbūt apie šitą. Šiaip realybėje atrodo šauniai.
                Važiuojant ypač naktį atrodo labai gerai ir moderniai.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Gal gali pasidalint kaip tai atrodo?
                  https://goo.gl/maps/LhUKZY3VsT32

                  Klausimas tik, ar toks sprendinys užtikrins 100% triukšmo ir taršos normas. Ir kainuos tai nemažai. Kitos miesto gatvės atitinka visas normas, pvz: https://goo.gl/maps/zuLwwhFkpwS2 , https://goo.gl/maps/NAaNYPHwhuK2 ir t.t.?
                  Paskutinis taisė Sula; 2019.03.27, 12:26.

                  Comment


                    aisku, kad kad ne. garantuoju, kad ir sita neatitinka jokiu normu. tiesiog mastymas turbut, kad "na jei darot, tai dabar padarykit viska iki situ normu ar kitu atveju nedarykit nieko ir palikit kad pazeidinetu normas"

                    Comment


                      Man tai irgi nesuprantama ir langus keis, ir užsodins žaliais barjierais, ir spec. asfaltas, ir kai kur triukšmo sienelės. O kad virš galvų lėktuvai leidžiasi tai nesvarbu...

                      Comment


                        Panašu į tai, kad VSC nori pasirodyti svarbūs ir įtakingi (kaip ir neretai sublizgantis Kultūros Paveldo Departamentas). AKLAI skaito įstatymus, gilinimosi į esamą situaciją lygiai nulis. O būtų taip gerai, jei jie bent bandytų atrodyti protingi. Deja...
                        OK, tokiu atveju reikėtų suart pusę Vilniaus gatvių . Teko svečiuotis pas draugą Antakalnio gatvėje. Lėktuvai kažkaip neužkliuvo, bet, kadangi langai troleibusų linijos aukštyje - triukšmelis konkretus (ir praktiškai nuolatinis). Tai gal ir troleibusus uždraust?

                        Comment


                          Yra tam tikri standartai, projektas yra naujas, tai kaip norisi su naujais projektais tvarkingų dviračių takų ar šaligatvių, o ne betkaip įrengtų, taip ir norisi, kad triukšmo lygį atitų. Labai dažnai badoma pirštais, jog nereikia daryti tų klaidų, kurias ankščiau darėme, prastesni pavyzdžiai nėra tai į ką reikia lygiuotis. O dabar kaip tik išlindo forumiečių, kurie naudojasi būtent tokia taktika, ten blogai, tai kodėl ir čia negali būti blogai, kodėl neleidžiama viršyti ribojimų? Juk nėra svarbu, kad tik greičiau viskas vyktų...

                          Comment


                            Parašė googleLT Rodyti pranešimą
                            Yra tam tikri standartai, projektas yra naujas, tai kaip norisi su naujais projektais tvarkingų dviračių takų ar šaligatvių, o ne betkaip įrengtų, taip ir norisi, kad triukšmo lygį atitų. Labai dažnai badoma pirštais, jog nereikia daryti tų klaidų, kurias ankščiau darėme, prastesni pavyzdžiai nėra tai į ką reikia lygiuotis. O dabar kaip tik išlindo forumiečių, kurie naudojasi būtent tokia taktika, ten blogai, tai kodėl ir čia negali būti blogai, kodėl neleidžiama viršyti ribojimų? Juk nėra svarbu, kad tik greičiau viskas vyktų...
                            O jūs pačių gyventojų neklausėte? Jie jau seniai (jei ne visą gyvenimą) gyvena padidintos taršos ir triukšmo zonoje. Tačiau pagal naujus "reikalavimus" jie privalo laukti, ko gero dabar jau amžinai, kol bus pastatytas Hyperloop, Maglev arba kažkas panašaus. Greitai išaiškės, kad visos gatvės privalo būti po žeme, tačiau tai bus neįmanoma, nes pagal naujus gaisrininkų ir saugumo reikalavimus tai yra neleistina. Belieka teleportacijos įrenginiai....

                            Beje, jūsų minimuose naujuose projektuose irgi marios trūkumų, tačiau institucijos tyli ir tvirtina. Kodėl?

                            Paskutinis taisė Sula; 2019.03.28, 06:49.

                            Comment


                              Parašė MDainius Rodyti pranešimą
                              Panašu į tai, kad VSC nori pasirodyti svarbūs ir įtakingi (kaip ir neretai sublizgantis Kultūros Paveldo Departamentas). AKLAI skaito įstatymus, gilinimosi į esamą situaciją lygiai nulis. O būtų taip gerai, jei jie bent bandytų atrodyti protingi. Deja...
                              OK, tokiu atveju reikėtų suart pusę Vilniaus gatvių . Teko svečiuotis pas draugą Antakalnio gatvėje. Lėktuvai kažkaip neužkliuvo, bet, kadangi langai troleibusų linijos aukštyje - triukšmelis konkretus (ir praktiškai nuolatinis). Tai gal ir troleibusus uždraust?
                              Net neverta čia apie ką nors diskutuoti, akivaizdu, kad nori kyšių, tai ir viską stabdo, tas pats ir paveldo departamente, pažįstamas projektuotojas derindamas projektą senamiestyje, sulaukė skambučio su "pasiūlymu" ateiti į kabinetą, nors jau senai per sistemas galima viską sutvarkyti elektroniniu būdu. Įdomu, kaip sveikatos centras oficialiai aiškina, kad dabar prie sankryžos kamštyje stovinčios fūros mažiau teršia nei važiuojančios tuneliu po sankryža. Aišku, jei meras nebūtų toks skystalas, projektas nebūtų stabdomas dėl kelių bebrų.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.28, 08:56.
                              Flickr

                              Comment


                                visada gali būti ir daugiau povandeninių srovių, nebūtinai spaudimas iš kitų jėgų, bet gali būti ir bandymas prisigretinti kitoms jėgoms.

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                  Man tai irgi nesuprantama ir langus keis, ir užsodins žaliais barjierais, ir spec. asfaltas, ir kai kur triukšmo sienelės. O kad virš galvų lėktuvai leidžiasi tai nesvarbu...
                                  Atsakau iš patirties - ilgą laiką gyvenant, pripranti prie lėktuvų. Pats gyvenu šalia pakilimo tako, tai man jie netrukdo. Buvo laikas, kai kitur teko pagyventi, tai labai pasigedau lėktuvų triukšmo
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Problema tame kad viskas paleidžiama pasroviui jokio triukšmo ,prieš rinkimus slepiama kad projektas sustabdytas .Turėtu Šimašius kelti bangas kreiptis į vyriausybe, žiniasklaida dėl projekto sustabdymo, kaip sakoma ''neįleido pro durys lipu per langa''

                                    Comment


                                      Parašė googleLT Rodyti pranešimą
                                      Yra tam tikri standartai, projektas yra naujas, tai kaip norisi su naujais projektais tvarkingų dviračių takų ar šaligatvių, o ne betkaip įrengtų, taip ir norisi, kad triukšmo lygį atitų. Labai dažnai badoma pirštais, jog nereikia daryti tų klaidų, kurias ankščiau darėme, prastesni pavyzdžiai nėra tai į ką reikia lygiuotis. O dabar kaip tik išlindo forumiečių, kurie naudojasi būtent tokia taktika, ten blogai, tai kodėl ir čia negali būti blogai, kodėl neleidžiama viršyti ribojimų? Juk nėra svarbu, kad tik greičiau viskas vyktų...
                                      Standartai yra OK, bet jei nėra įmanoma jų įgyvendinti (namai jau stovi - jų neperkelsi) - galbūt logiškiau būtų pagerinti situaciją (sukišus didelę dalį eismo po žeme) vietoj to, kad nedaryti nieko? Tuo labiau, kad šiuo metu Liepkalnio g. Lydos kryptimi vyksta nemažai statybų ir eismas tik intensyvės. Kuo vėliau bus pradėta rekonstrukcija, tuo didesnis eismo chaosas bus reknstrukcijos metu.
                                      Jei jau VSC mato problemą projekte, galbūt jiems derėtų pasiūlyti logišką SPRENDIMĄ (technine ir ekonomine prasme), kaip tą problemą spręsti, o ne tiesiog bukai pareikšti, kad viskas čia blogai ir rekonstrukcija negalima. Suprantu, tam reikia GALVOTI, bet vis dėl to?... Savo darbe (su keliais ir pan. visiškai nesusijusiame) neretai susiduriu su kai kurių žmonių aklu užsispyrimu. Liūdna, kai dėl vieno pasipūtusio (ir toli gražu ne pačios aukščiausios kvalifikacijos) individo, besistengiančio pabrėžti savo reikšmingumą, stipriai sulėtėja viso projekto įgyvendinimas....

                                      Comment


                                        Parašė MDainius Rodyti pranešimą

                                        Standartai yra OK, bet jei nėra įmanoma jų įgyvendinti (namai jau stovi - jų neperkelsi) - galbūt logiškiau būtų pagerinti situaciją (sukišus didelę dalį eismo po žeme) vietoj to, kad nedaryti nieko? Tuo labiau, kad šiuo metu Liepkalnio g. Lydos kryptimi vyksta nemažai statybų ir eismas tik intensyvės. Kuo vėliau bus pradėta rekonstrukcija, tuo didesnis eismo chaosas bus reknstrukcijos metu.
                                        Jei jau VSC mato problemą projekte, galbūt jiems derėtų pasiūlyti logišką SPRENDIMĄ (technine ir ekonomine prasme), kaip tą problemą spręsti, o ne tiesiog bukai pareikšti, kad viskas čia blogai ir rekonstrukcija negalima. Suprantu, tam reikia GALVOTI, bet vis dėl to?... Savo darbe (su keliais ir pan. visiškai nesusijusiame) neretai susiduriu su kai kurių žmonių aklu užsispyrimu. Liūdna, kai dėl vieno pasipūtusio (ir toli gražu ne pačios aukščiausios kvalifikacijos) individo, besistengiančio pabrėžti savo reikšmingumą, stipriai sulėtėja viso projekto įgyvendinimas....
                                        Tokie ten ir namai. Aš apšalęs, kad tokiam svarbiam mazge, kur reikia pralaidumo, saugumo, o dabar triukšmo ir taršos lygys tiem patiem namams ne ką mažesnis yra, negalėjo tiesiog eit tuo keliu, kad tų namų neliktų ir padaryti normalią sankryžą, projektuojant be tokių ribojančių faktorių. Aišku, jei reikia kiekvieną lūšną paslėpti ir tingisi rast sprendimo, kaip perkelti nuosavybę kitur, tai... Turim dar vieną senamiesčio aplinkelio arba Ukmergės/Ateities/Laisvės variantą...

                                        Comment


                                          Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                                          prieš rinkimus slepiama kad projektas sustabdytas
                                          Slepiama kaip ir nebuvo...:

                                          Vilniaus miesto savivaldybės meras.
                                          Pasitarimo miesto ūkio ir transporto departamento klausimais protokolas.
                                          Pasitarimas įvyko 2019-01-07 11.00-12.30

                                          7. SVARSTYTA.
                                          Dėl tunelio po Liepkalnio g. statybos leidimo gavimo.
                                          Virginijus Pauža informavo, kad Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Vilniaus departamentas nepritarė Žirnių-Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcijos techniniam projektui ir prašo pateikti papildomą informaciją. Dėl to statybos leidimas bus gautas kiek vėliau negu planuota. Informuota, kad SĮ „Vilniaus planas“ atstovai artimiausiu metu susitiks su Nacionalinio visuomenės sveikatos centro atstovais, pateiks jiems reikalingą informaciją ir tuomet turėtų gauti pritarimą techniniam projektui.
                                          NUTARTA.
                                          7. Informacija išklausyta. Pavesti Miesto ūkio ir transporto departamentui parengti sąlygas Žirnių-Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcijos darbų viešajam pirkimui iki 2019 metų sausio 21 dienos.
                                          Vėliau sekė savivaldybės pranešimas spaudoje:
                                          2019-02-21
                                          Grandiozinis susisiekimo projektas Vilniuje: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių
                                          Vilniaus miesto savivaldybės puslapis

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X