Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gali būti, kad jis nieko nesiūlo, o tik konstatuoja, kad viršijami kažkokie parametrai?

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Man tai įdomu ko realiai tas centras dar nori.
      Flickr

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Gali būti, kad jis nieko nesiūlo, o tik konstatuoja, kad viršijami kažkokie parametrai?
        Parodyti, jog neva jis dirba metodais "o, svarbus projektas - kišam pagalius, kad neišdegtų įgyvendinti projektą".
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

          Parodyti, jog neva jis dirba metodais "o, svarbus projektas - kišam pagalius, kad neišdegtų įgyvendinti projektą".
          Ne, metodas ganėtinai aiškus, projektas turi atitikti reikalavimus taršai ir garsui.
          Jeigu dabartinė situacija normas viršija 100 kartų, tai sumažinti 99 kartais nepakanka, turi būti sumažinta 100.
          Galbūt tokie įstatymai ir išimčių nėra, reiktų skaityti.
          Manau paprasčiausia būtų apsupti tuos kelis namus iš visų pusių garsinėmis sienelėmis ir garsiniu stogu ir problema bus išspręsta

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

            Parodyti, jog neva jis dirba metodais "o, svarbus projektas - kišam pagalius, kad neišdegtų įgyvendinti projektą".
            Draugo žmona dirbo ten. Sakė gyvatynas (ir ubagynas) ten kaip reiklas, neištvėrė už 600EUR ant popieriaus.
            Bet ne tame esmė, o kad didelė įstaiga orientuota išskirtinai į draudimus ir baudimus, rūpestis gyventojais ar pagalba verslui ten neoficialiai kažkelintoje vietoje.

            Comment


              Varšuvos variantas, kai pagrindinis eismas yra uždengtas specialiu stogu, mano manymu, daug neturėtų kainuoti
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Varšuvos variantas, kai pagrindinis eismas yra uždengtas specialiu stogu, mano manymu, daug neturėtų kainuoti
                Gal gali pasidalint kaip tai atrodo?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Gal gali pasidalint kaip tai atrodo?
                  https://www.google.com/maps/@52.2995...7i13312!8i6656
                  Turbūt apie šitą. Šiaip realybėje atrodo šauniai.

                  Comment


                    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                    https://www.google.com/maps/@52.2995...7i13312!8i6656
                    Turbūt apie šitą. Šiaip realybėje atrodo šauniai.
                    Važiuojant ypač naktį atrodo labai gerai ir moderniai.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Gal gali pasidalint kaip tai atrodo?
                      https://goo.gl/maps/LhUKZY3VsT32

                      Klausimas tik, ar toks sprendinys užtikrins 100% triukšmo ir taršos normas. Ir kainuos tai nemažai. Kitos miesto gatvės atitinka visas normas, pvz: https://goo.gl/maps/zuLwwhFkpwS2 , https://goo.gl/maps/NAaNYPHwhuK2 ir t.t.?
                      Paskutinis taisė Sula; 2019.03.27, 13:26.

                      Comment


                        aisku, kad kad ne. garantuoju, kad ir sita neatitinka jokiu normu. tiesiog mastymas turbut, kad "na jei darot, tai dabar padarykit viska iki situ normu ar kitu atveju nedarykit nieko ir palikit kad pazeidinetu normas"

                        Comment


                          Man tai irgi nesuprantama ir langus keis, ir užsodins žaliais barjierais, ir spec. asfaltas, ir kai kur triukšmo sienelės. O kad virš galvų lėktuvai leidžiasi tai nesvarbu...

                          Comment


                            Panašu į tai, kad VSC nori pasirodyti svarbūs ir įtakingi (kaip ir neretai sublizgantis Kultūros Paveldo Departamentas). AKLAI skaito įstatymus, gilinimosi į esamą situaciją lygiai nulis. O būtų taip gerai, jei jie bent bandytų atrodyti protingi. Deja...
                            OK, tokiu atveju reikėtų suart pusę Vilniaus gatvių . Teko svečiuotis pas draugą Antakalnio gatvėje. Lėktuvai kažkaip neužkliuvo, bet, kadangi langai troleibusų linijos aukštyje - triukšmelis konkretus (ir praktiškai nuolatinis). Tai gal ir troleibusus uždraust?

                            Comment


                              Yra tam tikri standartai, projektas yra naujas, tai kaip norisi su naujais projektais tvarkingų dviračių takų ar šaligatvių, o ne betkaip įrengtų, taip ir norisi, kad triukšmo lygį atitų. Labai dažnai badoma pirštais, jog nereikia daryti tų klaidų, kurias ankščiau darėme, prastesni pavyzdžiai nėra tai į ką reikia lygiuotis. O dabar kaip tik išlindo forumiečių, kurie naudojasi būtent tokia taktika, ten blogai, tai kodėl ir čia negali būti blogai, kodėl neleidžiama viršyti ribojimų? Juk nėra svarbu, kad tik greičiau viskas vyktų...

                              Comment


                                Parašė googleLT Rodyti pranešimą
                                Yra tam tikri standartai, projektas yra naujas, tai kaip norisi su naujais projektais tvarkingų dviračių takų ar šaligatvių, o ne betkaip įrengtų, taip ir norisi, kad triukšmo lygį atitų. Labai dažnai badoma pirštais, jog nereikia daryti tų klaidų, kurias ankščiau darėme, prastesni pavyzdžiai nėra tai į ką reikia lygiuotis. O dabar kaip tik išlindo forumiečių, kurie naudojasi būtent tokia taktika, ten blogai, tai kodėl ir čia negali būti blogai, kodėl neleidžiama viršyti ribojimų? Juk nėra svarbu, kad tik greičiau viskas vyktų...
                                O jūs pačių gyventojų neklausėte? Jie jau seniai (jei ne visą gyvenimą) gyvena padidintos taršos ir triukšmo zonoje. Tačiau pagal naujus "reikalavimus" jie privalo laukti, ko gero dabar jau amžinai, kol bus pastatytas Hyperloop, Maglev arba kažkas panašaus. Greitai išaiškės, kad visos gatvės privalo būti po žeme, tačiau tai bus neįmanoma, nes pagal naujus gaisrininkų ir saugumo reikalavimus tai yra neleistina. Belieka teleportacijos įrenginiai....

                                Beje, jūsų minimuose naujuose projektuose irgi marios trūkumų, tačiau institucijos tyli ir tvirtina. Kodėl?

                                Paskutinis taisė Sula; 2019.03.28, 07:49.

                                Comment


                                  Parašė MDainius Rodyti pranešimą
                                  Panašu į tai, kad VSC nori pasirodyti svarbūs ir įtakingi (kaip ir neretai sublizgantis Kultūros Paveldo Departamentas). AKLAI skaito įstatymus, gilinimosi į esamą situaciją lygiai nulis. O būtų taip gerai, jei jie bent bandytų atrodyti protingi. Deja...
                                  OK, tokiu atveju reikėtų suart pusę Vilniaus gatvių . Teko svečiuotis pas draugą Antakalnio gatvėje. Lėktuvai kažkaip neužkliuvo, bet, kadangi langai troleibusų linijos aukštyje - triukšmelis konkretus (ir praktiškai nuolatinis). Tai gal ir troleibusus uždraust?
                                  Net neverta čia apie ką nors diskutuoti, akivaizdu, kad nori kyšių, tai ir viską stabdo, tas pats ir paveldo departamente, pažįstamas projektuotojas derindamas projektą senamiestyje, sulaukė skambučio su "pasiūlymu" ateiti į kabinetą, nors jau senai per sistemas galima viską sutvarkyti elektroniniu būdu. Įdomu, kaip sveikatos centras oficialiai aiškina, kad dabar prie sankryžos kamštyje stovinčios fūros mažiau teršia nei važiuojančios tuneliu po sankryža. Aišku, jei meras nebūtų toks skystalas, projektas nebūtų stabdomas dėl kelių bebrų.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.28, 09:56.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    visada gali būti ir daugiau povandeninių srovių, nebūtinai spaudimas iš kitų jėgų, bet gali būti ir bandymas prisigretinti kitoms jėgoms.

                                    Comment


                                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                      Man tai irgi nesuprantama ir langus keis, ir užsodins žaliais barjierais, ir spec. asfaltas, ir kai kur triukšmo sienelės. O kad virš galvų lėktuvai leidžiasi tai nesvarbu...
                                      Atsakau iš patirties - ilgą laiką gyvenant, pripranti prie lėktuvų. Pats gyvenu šalia pakilimo tako, tai man jie netrukdo. Buvo laikas, kai kitur teko pagyventi, tai labai pasigedau lėktuvų triukšmo
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Problema tame kad viskas paleidžiama pasroviui jokio triukšmo ,prieš rinkimus slepiama kad projektas sustabdytas .Turėtu Šimašius kelti bangas kreiptis į vyriausybe, žiniasklaida dėl projekto sustabdymo, kaip sakoma ''neįleido pro durys lipu per langa''

                                        Comment


                                          Parašė googleLT Rodyti pranešimą
                                          Yra tam tikri standartai, projektas yra naujas, tai kaip norisi su naujais projektais tvarkingų dviračių takų ar šaligatvių, o ne betkaip įrengtų, taip ir norisi, kad triukšmo lygį atitų. Labai dažnai badoma pirštais, jog nereikia daryti tų klaidų, kurias ankščiau darėme, prastesni pavyzdžiai nėra tai į ką reikia lygiuotis. O dabar kaip tik išlindo forumiečių, kurie naudojasi būtent tokia taktika, ten blogai, tai kodėl ir čia negali būti blogai, kodėl neleidžiama viršyti ribojimų? Juk nėra svarbu, kad tik greičiau viskas vyktų...
                                          Standartai yra OK, bet jei nėra įmanoma jų įgyvendinti (namai jau stovi - jų neperkelsi) - galbūt logiškiau būtų pagerinti situaciją (sukišus didelę dalį eismo po žeme) vietoj to, kad nedaryti nieko? Tuo labiau, kad šiuo metu Liepkalnio g. Lydos kryptimi vyksta nemažai statybų ir eismas tik intensyvės. Kuo vėliau bus pradėta rekonstrukcija, tuo didesnis eismo chaosas bus reknstrukcijos metu.
                                          Jei jau VSC mato problemą projekte, galbūt jiems derėtų pasiūlyti logišką SPRENDIMĄ (technine ir ekonomine prasme), kaip tą problemą spręsti, o ne tiesiog bukai pareikšti, kad viskas čia blogai ir rekonstrukcija negalima. Suprantu, tam reikia GALVOTI, bet vis dėl to?... Savo darbe (su keliais ir pan. visiškai nesusijusiame) neretai susiduriu su kai kurių žmonių aklu užsispyrimu. Liūdna, kai dėl vieno pasipūtusio (ir toli gražu ne pačios aukščiausios kvalifikacijos) individo, besistengiančio pabrėžti savo reikšmingumą, stipriai sulėtėja viso projekto įgyvendinimas....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X