Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tai tas naujas projektas padarytas pagal senas normas ar kaip?
    Šiandieninės "normos" labiau panašios į "rekomendacijas", tad lieka erdvės interpretavimams ir nesutarimams.

    Comment


      Kai tvarke GV sake uzklos taip vadinamaji "tyluji" asfalta ir bus ledas. Is tikruju vaziuoti tuo asfaltu tyliau, nei pvz lyginant su Vakarinio aplinkkelio danga. Zymiai tyliau. Tiesa per kelis metus jis praranda ta savybe, bent jau kaip man atrodo is asmeniniu pastebejimu. Tai negi ir cia juo uzklojus neisipaisoma i triuksmo normas?

      Comment


        Manau, kad sieneles pridėt į projektą neužtrunka taip ilgai, kaip gali atrodyt.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          Kaip taip gali but? Juk triuksmo bus maziau nei dabar. Be to stipriai sumazes tarsa sioje vietoje, nes nebebus nuolatiniu kamsciu, zymiai mazesnis srautas stos / isibeges. Gal Sveikatos centras irgi Zuoka remia?
          Prie ko čia Zuokas, yra reikalavimai tiesiog. Šis projektas jau tiek laiko tęsiasi, kad gali būti, kad per tiek laiko ir reikalavimai pasikeitė, arba tiesiog kažkas nesigilino į reikalavimus. Labai nenustebčiau, ne pirmas kartas.

          Apie medinuko rekonstrukcija Polocko g. Irgi garsiai kalbėta prieš porą metų, o galiausiai netgi projekto nesugebėta paruošti, kad gauti finansavimą. Kažkaip jau nieks nebestebina.
          Paskutinis taisė adomazzz; 2019.03.06, 13:55.

          Comment


            Gal kas turite žinių kaip bus organizuojamas eismas per šią sankryžą rekonstrukcijos ir statybų metu? Koks numatytas aplinkelis ar pravažiavimas? Apskritai kur kokią nors būsimos sankryžos vizualiciją galima būtų pamatyt?

            Comment


              Parašė asfaltuota Rodyti pranešimą
              Gal kas turite žinių kaip bus organizuojamas eismas per šią sankryžą rekonstrukcijos ir statybų metu? Koks numatytas aplinkelis ar pravažiavimas? Apskritai kur kokią nors būsimos sankryžos vizualiciją galima būtų pamatyt?
              A'la apvažiavimas turėtų būti per Gurių g., bet realiai pačioje sankryžoje eismas uždarytas irgi nebus.

              Vizuolizacijos kaip ir nėra man atrodo, bent jau man neteko juos matyti.

              Comment


                Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                A'la apvažiavimas turėtų būti per Gurių g., bet realiai pačioje sankryžoje eismas uždarytas irgi nebus.

                Vizuolizacijos kaip ir nėra man atrodo, bent jau man neteko juos matyti.
                Žodžiu grūsis visi per Naujininkų gatveles. Dzūkų bei Pelesos gatvės ir dabar mėgstamos naudoti tranzitui ir piko metu kemšasi, tai statybų metu bus pastoviai užkištos. Abejoju ar ta proga išvis kažką keis gretimose sankryžose, veikiausiai net šviesoforų fazių nekeis. O kam?

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Žodžiu grūsis visi per Naujininkų gatveles. Dzūkų bei Pelesos gatvės ir dabar mėgstamos naudoti tranzitui ir piko metu kemšasi, tai statybų metu bus pastoviai užkištos. Abejoju ar ta proga išvis kažką keis gretimose sankryžose, veikiausiai net šviesoforų fazių nekeis. O kam?
                  Tam reikalui buvo žadėta atlikti Juodojo kel. / Tolimosios bei Gurių g. sankryžų rekonstrukciją ten įrengiant šviesoforus ir kt. infrastruktūrą.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Tam reikalui buvo žadėta atlikti Juodojo kel. / Tolimosios bei Gurių g. sankryžų rekonstrukciją ten įrengiant šviesoforus ir kt. infrastruktūrą.
                    Maloni detalė, bet toli gražu nepakankama.

                    Comment


                      Dar atnaujinimo:
                      Vilniaus savivaldybė gali likti be paramos šiam projektui, bet pagal planą-pažaduką: atnaujintą projektą rengėjai turėtų pristatyti kovo 11 d.(nors tai laisvadienis), o statybos leidimą gauti kovo pabaigoje ir tada balandžio viduryje skelbti konkursą. Projektą pabaigti 2022 sausį. Kiek tai realu? Tokio lygio projektui, skelbiant konkursą dalyvaus kelios įmonės, kurios dar tąsysis per teismus, kaip buvo su vakariniu ir kitais rimtesniais objektais, tai galvoju 2022 žiemą (gruodį) labai realu, jei iki 2020 pasirašys sutartį.

                      Comment


                        Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                        Dar atnaujinimo:
                        Vilniaus savivaldybė gali likti be paramos šiam projektui, bet pagal planą-pažaduką: atnaujintą projektą rengėjai turėtų pristatyti kovo 11 d.(nors tai laisvadienis), o statybos leidimą gauti kovo pabaigoje ir tada balandžio viduryje skelbti konkursą. Projektą pabaigti 2022 sausį. Kiek tai realu? Tokio lygio projektui, skelbiant konkursą dalyvaus kelios įmonės, kurios dar tąsysis per teismus, kaip buvo su vakariniu ir kitais rimtesniais objektais, tai galvoju 2022 žiemą (gruodį) labai realu, jei iki 2020 pasirašys sutartį.
                        Žadėta buvo, kad šiais metais pradės darbus.
                        Nors ir prieš tai žadėta, kad 2017 - 2018 metais sankryža bus jau atnaujinta. Atrodo,kad ką meras moka, tai žadėti ir meluoti. Tiesa, dar šaligatvius atnaujinti.

                        Comment


                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                          Žadėta buvo, kad šiais metais pradės darbus.
                          Nors ir prieš tai žadėta, kad 2017 - 2018 metais sankryža bus jau atnaujinta. Atrodo,kad ką meras moka, tai žadėti ir meluoti. Tiesa, dar šaligatvius atnaujinti.
                          Aš esu kažkada ieškojęs internete mero pažadų apie šotą sankryžą, tai vienintelis ką konkretaus radau tai 2016 metais sakė, kad jei viskas eisis sklandžiai, geriausiu atveju darbai prasidės 2018 m. gale. Apie galimybę važiuoti jau 2017 atnaujinta sankryža tai čia jau nekantraujančių fantazijos vaisius.

                          Comment


                            Dėkui už "džiugias" žinias. Tikėsimės, kad plintant darniam judumui, transporto srautai sparčiai mažės ir problemos išsispręs savaime.
                            Pažįstami skundžiasi, kad iš besiplečiančio Gurių rajono dviračiu kol kas, švelniai tariant, sudėtinga nusigauti.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Dėkui už "džiugias" žinias. Tikėsimės, kad plintant darniam judumui, transporto srautai sparčiai mažės ir problemos išsispręs savaime.
                              Pažįstami skundžiasi, kad iš besiplečiančio Gurių rajono dviračiu kol kas, švelniai tariant, sudėtinga nusigauti.
                              Man prognoze, kad srautai artimiausius metus tik dides. Masinu toliau sparciai daugeja, Kalnenai statosi toliau, visi ju gyventojai kasdien vaziuoja i miesta. Ir vaikai ir ju tevai. Jei senose rajonose, kaip pvz Karoliniskes yra problema su parkavimu, bet ten didziaja dauguma sudaro pensininkai kuriems nereikia kasdien i darba, tai problema su jaunais rajonais ta, kad visas rajonas ryte isvaziuoja o vakare atvaziuoja.
                              Dviraciu takus irgi uztruks padaryt ne vienerius metus, tuo labiau ten ir nenumato. Tad kokias 2022 ten bus labai linksma.

                              Comment


                                Klausimas šiek tiek ne į temą. Vilnius pasitvirtino naują BP ar dar ne (vilnius.lt jokio progreso daugiau nei pusmetį)? Ar nusprendė, kad "nereikalingas"?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Klausimas šiek tiek ne į temą. Vilnius pasitvirtino naują BP ar dar ne (vilnius.lt jokio progreso daugiau nei pusmetį)? Ar nusprendė, kad "nereikalingas"?
                                  Berods minėjo, kad dabar tampomas po valstybinių institucijų koridorius

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Dėkui už "džiugias" žinias. Tikėsimės, kad plintant darniam judumui, transporto srautai sparčiai mažės ir problemos išsispręs savaime.
                                    Pažįstami skundžiasi, kad iš besiplečiančio Gurių rajono dviračiu kol kas, švelniai tariant, sudėtinga nusigauti.
                                    Atvirkščiai - didės. Vien nuo Lukoilo link posūkio į Salininkus (Lydos stotelės) statosi logistikos įmonės, dar pakeliui į Salininkus irgi dvi firmos statosi. Ir naivu tikėtis, jog mažės.

                                    Bendrai paėmus, reikia kardinalią kelio Liepkalnio maxima - Lydos stotelė rekonstrukciją daryti (2+2), nes dabartinis kelias neįsipaišo į didelius srautus. Taip, nuo Salininkų irgi gana sudėtinga nusigauti dviračiu iki miesto (jei nesinori važiuoti per Rodūnios sodus)
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Iš Vilniaus darnaus judumo plano iki 2030 m.:

                                      Automobiliu atliekamų kasdienių
                                      kelionių skaičius mieste mažėja iki
                                      42 proc. (308 tūkst. kelionių/p.),
                                      * Apie 130 tūkst. automobilio
                                      naudotojų keičia savo įpročius
                                      atliekant kasdienes keliones.

                                      Comment


                                        Kad netolimoje ateityje nori mažinti keliavimą automobiliais, džiugu. Bet nedžiugina, jog po 10-15min reikia praleisti, norint kirsti tą sankryžą.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Iš Vilniaus darnaus judumo plano iki 2030 m.:

                                          Automobiliu atliekamų kasdienių
                                          kelionių skaičius mieste mažėja iki
                                          42 proc. (308 tūkst. kelionių/p.),
                                          * Apie 130 tūkst. automobilio
                                          naudotojų keičia savo įpročius
                                          atliekant kasdienes keliones.
                                          Puiku, reiškia iki 2030 m. turėsim tramvajų.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X