Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip ir tikėjausi, paskubom padarė - kokybės nulis. Jau atsiranda pirmieji asfalto nelygumai. Čia kalbu apie Eišiškių pl ir Dariaus ir Girėno naująją jungtį.

    Comment


      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
      Kaip ir tikėjausi, paskubom padarė - kokybės nulis. Jau atsiranda pirmieji asfalto nelygumai. Čia kalbu apie Eišiškių pl ir Dariaus ir Girėno naująją jungtį.
      Tai, kad ji dar nepabaigta. Trūksta viršutinio asfaltbetonio sluoksnio ir kitų dalykų.

      Comment


        Visuomenės informavimas apie numatomą Liepkalnio g., Žirnių g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžos Vilniuje, rekonstravimą
        http://www.vilnius.lt/index.php?2593453466
        p.s. yra prikabintas dokumentas.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Visuomenės informavimas apie numatomą Liepkalnio g., Žirnių g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžos Vilniuje, rekonstravimą
          Įdomu, kaip pavyks pastatyti tą tunelį neuždarant eismo? Ar bus nukreiptas eismas per Salininkus arba Juodšilius?
          Flickr

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Visuomenės informavimas apie numatomą Liepkalnio g., Žirnių g. ir Minsko pl. dviejų lygių sankryžos Vilniuje, rekonstravimą
            Kam tas keistas žiedukas?

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Kam tas keistas žiedukas?
              Ten projektuojamas prekybos centras. Žiedas bus jo.

              Comment


                Kažkaip labai silpnai atrodo tik po vieną juostą į abi puses tuneliukas...
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Man dažnai tenka pro ten važinėti Liepkalnio gatve, tai išnagrinėjus brėžinius galiu lažintis iš viskio butelio, kad važiuojantiems Liepkalnio gatve bus dar blogiau.
                  Deja, bet nei viena šviesoforo Minsko-Žirnių-Liepkalnio g. nedingsta, nes Žirnių-Minsko plentu galima važiuoti tiesiai ir ne per tuneliuką.
                  Atsiranda šviesoforas ties išvažiavimu iš Maximos į Liepkalnio g. Jau ir dabar dažnai būdavo, kad dėl sukančių iš Maximos ir juos praleidžiančių eilė iki Minsko-Žirnių-Liepkalnio važiuojant į Šalčininkų pusę.
                  Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                  Comment


                    Parašė skunk Rodyti pranešimą
                    Man dažnai tenka pro ten važinėti Liepkalnio gatve, tai išnagrinėjus brėžinius galiu lažintis iš viskio butelio, kad važiuojantiems Liepkalnio gatve bus dar blogiau.
                    Deja, bet nei viena šviesoforo Minsko-Žirnių-Liepkalnio g. nedingsta, nes Žirnių-Minsko plentu galima važiuoti tiesiai ir ne per tuneliuką.
                    Atsiranda šviesoforas ties išvažiavimu iš Maximos į Liepkalnio g. Jau ir dabar dažnai būdavo, kad dėl sukančių iš Maximos ir juos praleidžiančių eilė iki Minsko-Žirnių-Liepkalnio važiuojant į Šalčininkų pusę.
                    Kodėl turėtų būti blogiau? Vien dėl papildomų juostų eismo pralaidumas labai stipriai padidės, o ciklas važiuojantiems Minkso plentu bus sutrumpintas iki minimumo, kas automatiškai reiškia didesnį pralaidumą Liepkalnio g. Ten dabar kamštis pagrinde dėl to ir susidaro, kad reikia labai ilgai laukti žalio, o jis dega gana trumpai, po rekonstrukcijos viskas bus atvirkščiai.
                    Flickr

                    Comment


                      Blogiau, aišku, nebus. Bet šis variantas, švelniai tariant, diskutuotinas. Tuneliukas išties siauras tokio intensyvumo gatvei, ir dar, žinant, kad didelę srauto dalį sudaro sunkiasvoriai krovininiai automobiliai.
                      Šioje sankryžoje problemiški kairieji posūkiai. Tunelis nuims dalį srauto, bet iš esmės problemos liks.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kodėl turėtų būti blogiau? Vien dėl papildomų juostų eismo pralaidumas labai stipriai padidės, o ciklas važiuojantiems Minkso plentu bus sutrumpintas iki minimumo, kas automatiškai reiškia didesnį pralaidumą Liepkalnio g. Ten dabar kamštis pagrinde dėl to ir susidaro, kad reikia labai ilgai laukti žalio, o jis dega gana trumpai, po rekonstrukcijos viskas bus atvirkščiai.
                        1. Žirnių g. sukti į Liepkalnio g. ir važiuoti tiesiai ta pati juosta. Sukančių į dešinę daug, ciklas nesutrumpės, nes žalių rodyklių nebelieka.
                        2. Iš Liepkalnio (nuo stoties pusės) sukti į Minsko pl. į kairę lieka tokia pati trumpa papildoma juosta,dėl kurios viskas kemšasi.
                        3. Piko metu jau ir dabar Liepkalnio g. (nuo Šalčininkų pusės) nuo degalinės stovi dviem juostom. Papildoma juosta atsiras tik nuo Maximos.
                        Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

                        Comment


                          Dėl to, kad galima ir tiesiai ir sukti aš ir norėjau rašyti - šita vieta užsikimšs garantuotai. Bet matyt čia viskas dėl maximos, nes realiai, jei nebūtų galimybės važiuoti tiesiai - nebūtų kaip į ją patekti iš žirnių g. Juostos atskirai sukti į lydos pl. būtinai reikia.

                          Comment


                            Visgi žadama padaryti kuo pigiau, suprantama. Tokiu atveju tokie sprendimai visai racionalus.

                            Patebėjau dar keistą dalyką. Minsko pl. rekonstrukcijos zona eina tik iki Gurių g. o už jos ten dar keli šimtai metrų yra labai blogos dangos, nėra šviestuvų, stotelės tiesiog baisios.

                            Comment


                              Jeigu viską skaičiuosime "kuo pigiau", tai geriau tada nieko nedaryt.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Kažkaip labai silpnai atrodo tik po vieną juostą į abi puses tuneliukas...
                                Bet reikia nepamiršti, kad juo galės važiuoti pastoviai, todėl manau užteks.
                                Dabar tiesiai pro sąnkryžą gali važiuoti tik kokį 1/3 laiko įskaitant stabdymą ir greitėjimą, o tuneliuku be stabdymo praners. Kaip ir koks Laisvės pr. viadukas virš Narbuto-Pilaitės turi 2 juostas, bet realiai nėra jis smarkiai apkrautas, blogybės yra toliau, kaip perėja prie Kometos Norfos ar sąnkryža su Justiniškių gatve.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Bet reikia nepamiršti, kad juo galės važiuoti pastoviai, todėl manau užteks.
                                  Kažin, grynai dėl saugumo nėra jokių reikalavimų?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Kažin, grynai dėl saugumo nėra jokių reikalavimų?
                                    pvz.: Prancūzijoje esu matęs daug mažų tuneliukų po 1 juostą, netgi grynai lengvoms tiktai. Privalumas - užima mažai vietos ir negiliai reikia kasti. Gilesnis iš principo daug kur gali netilpti. Aišku čia nėra tokių problemų, bet po 1 juostą nematau esminių blogybių.

                                    Comment


                                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                      Visgi žadama padaryti kuo pigiau, suprantama. Tokiu atveju tokie sprendimai visai racionalus.

                                      Patebėjau dar keistą dalyką. Minsko pl. rekonstrukcijos zona eina tik iki Gurių g. o už jos ten dar keli šimtai metrų yra labai blogos dangos, nėra šviestuvų, stotelės tiesiog baisios.
                                      Tai kad rekonstrukcijos zonai iki Gurių g. dar labai toli, ji baigiasi čia
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Tai kad rekonstrukcijos zonai iki Gurių g. dar labai toli, ji baigiasi čia
                                        Tiesa. Bet tuo tik blogiau. Išeina, kad liks apie kilometrą labai blogos atkarpos. Negi bus laukiama, kol bus statomas viadukas į Gurių g.? Kvailystės.

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                          Tiesa. Bet tuo tik blogiau. Išeina, kad liks apie kilometrą labai blogos atkarpos. Negi bus laukiama, kol bus statomas viadukas į Gurių g.? Kvailystės.
                                          Negali norėti visko čia ir dabar.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X