Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
    Teko dažnai važiuot pro ten. Visi kasinėjimai vykdomi labai atsargiai. Stovi žmogus kasinėjimo vietoje ir vos ne po kiekvieno kaušo vaikšto su kažkokiu detektorium. Negi tikrai to mistinio orouosto kabelio saugosi?
    Ten joks ne mistinis ir juo labiau ne vienas kabelis, o kelios dešimtys jų eina skirtingomis kryptimis. Vienas neatsargus ekskavatoriaus judesys galėtų nutraukti iškart kelis.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Ten joks ne mistinis ir juo labiau ne vienas kabelis, o kelios dešimtys jų eina skirtingomis kryptimis. Vienas neatsargus ekskavatoriaus judesys galėtų nutraukti iškart kelis.
      Jie su kokiu komitetu ar ministerija miesto centre sujungti? Jeigu ten kažkas tokio eina ir Švitrigailos g, tai tada tie kabeliai visiškai netrukdė D&G viaduko išplėtimui ir rekonstrukcijai. Ir šiaip tos dešimtys kebelių bet kokios rekonstrukcijos metu būna netgi į naujas tranšėjas paklojami, ir nesvarbu ar telefonas, ar šviesolaidis, ar elektra. O čia net pajudinti negalima. XXIa. už lango buvo galima per dešimtmetį ir į šiuolaikiškesnes saugių ryšių technologijas investuoti. Bijau, kad ten yra kažkoks kabelis nuo Stalino laikų apie kurio tikslią vietą tik spėjama ir ji neatsispindi jokiuose brėžiniuose. Gal dėl to sovietmečiu tos gatvės net ir neišplatino ir nepritaikė troleibusams iki oro uosto, nes patys sovietai nebežinojo kas ir kaip Žinoma, čia tik mano pasvarstymai...
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        Jie su kokiu komitetu ar ministerija miesto centre sujungti? Jeigu ten kažkas tokio eina ir Švitrigailos g, tai tada tie kabeliai visiškai netrukdė D&G viaduko išplėtimui ir rekonstrukcijai. Ir šiaip tos dešimtys kebelių bet kokios rekonstrukcijos metu būna netgi į naujas tranšėjas paklojami, ir nesvarbu ar telefonas, ar šviesolaidis, ar elektra. O čia net pajudinti negalima. XXIa. už lango buvo galima per dešimtmetį ir į šiuolaikiškesnes saugių ryšių technologijas investuoti. Bijau, kad ten yra kažkoks kabelis nuo Stalino laikų apie kurio tikslią vietą tik spėjama ir ji neatsispindi jokiuose brėžiniuose. Gal dėl to sovietmečiu tos gatvės net ir neišplatino ir nepritaikė troleibusams iki oro uosto, nes patys sovietai nebežinojo kas ir kaip Žinoma, čia tik mano pasvarstymai...
        Žodžiu bijo oro uostą palikti be elektros.
        Flickr

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Gal dėl to sovietmečiu tos gatvės net ir neišplatino ir nepritaikė troleibusams iki oro uosto, nes patys sovietai nebežinojo kas ir kaip Žinoma, čia tik mano pasvarstymai...
          Čia ne pasvarstymai, o rimti pletkai, sklindantys jau tris dešimtmečius (nuo kada bandyta platinti)!
          Štai net oro uosto elektriką pasodino už špionažą

          Comment


            Galimas variantas, jog norint sutvarkyti ir požemines komunikacijas reikia tam skirti papildomų lėšų. O to savivaldybė neketina daryti.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Čia ne pasvarstymai, o rimti pletkai, sklindantys jau tris dešimtmečius (nuo kada bandyta platinti)!
              Štai net oro uosto elektriką pasodino už špionažą
              Čia rimtai?

              Tai gi yra detektoriai aptinkantys kabelius, nesvarbu ar variniai, ar aliuminiai, ar dar kokio lydinio. Galų gale galima ir georadarą naudoti. Tegul pasisamdo specialistus ir skenuoja teritoriją. Jeigu aptiks kažką, ko nėra dabartiniuose brėžiniuose, reiškia paslaptis atskleista. Nebent čia valstybės paslaptimi laikoma inžinerija žinoma tik saugumui ir kitoms žinyboms
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Čia rimtai?
                Nuteistas šnipinėjimu Baltarusijai kaltintas technikos specialistas

                Nebent čia valstybės paslaptimi laikoma inžinerija žinoma tik saugumui ir kitoms žinyboms
                Taip ir yra

                Comment


                  Šita veikėją, tai žinau. Galvojau dar kažkokių nuteistų yra po tavo pasakymo
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Ten tiesiog daugybė kabelių toje arkarpoje, kaip ir minėjo, turbūt yra nesužymėtų, dėl to toks atsargumas. Šalia gi 110kv transformatorinė, kabelių milijonas. "Mistinių komunikacijų" tai abejoju ar yra, rezervinių kabelių turbūt bus, bet daugiau nemanau. Yra visokių legendų apie oro uostą, kad yra požeminis tunelis iki jo ir taip toliau taigi nelabai tikėčiau "slaptų komunikacijų" tikmybe.

                    Comment


                      O ką šitoje vietoje daro? Aptverta ta visa skiramioji juosta ir dar po 1 eismo juostą iš abiejų pusių. Gręžia ar kala polius, skardos tos tokios kvadratinės sudėtos (kaip panoramos pož. perėja). Nejau ir čia požeminę darys?

                      Comment


                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                        O ką šitoje vietoje daro? Aptverta ta visa skiramioji juosta ir dar po 1 eismo juostą iš abiejų pusių. Gręžia ar kala polius, skardos tos tokios kvadratinės sudėtos (kaip panoramos pož. perėja). Nejau ir čia požeminę darys?
                        Truputį ne tam skirta tema, nemanai? Čia tema apie Naujininkus ir Liepkalnį.

                        Bet tavo minėtoje vietoje perėjos (požeminės) tikrai nebus. Kažkas daroma dėl aplinkkelio statybų. Bet tikrai įdomu kas, jeigu kalami poliai...

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Truputį ne tam skirta tema, nemanai? Čia tema apie Naujininkus ir Liepkalnį.

                          Bet tavo minėtoje vietoje perėjos (požeminės) tikrai nebus. Kažkas daroma dėl aplinkkelio statybų. Bet tikrai įdomu kas, jeigu kalami poliai...
                          Atleiskit ponas, neapsižiūrėjau. Nežinau tiksliai ar kala ar grežia. Nepasitaiko proga sustoti prie šviesoforo. Bet technika tai stovi ir aptverta/uždengta viskas, nesimato ką ten viduj daro.

                          Comment


                            Gal vykdomi kažkokių tinklų pratęsimo link aplinkkelio darbai? Tai paaiškintų kodėl yra atitverta iš abiejų pusių bei kalama/gręžiama.

                            Comment


                              http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=841

                              Parašė trolyno Rodyti pranešimą
                              Tęsiami inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbai Vakarinio aplinkkelio statybos prieigose. Todėl nuo 2015 m. lapkričio 2 d. iki 2016 m. sausio 30 d. laikinai bus susiaurinta važiuojamoji dalis iki 3 metrų Justiniškių ir Šešuolių gatvių sankryžoje.

                              Comment


                                Paskutinis taisė bigfan; 2015.11.13, 09:54.

                                Comment


                                  Dariaus ir Girėno g./Eišiškių pl.













                                  Comment


                                    Pastebėjau kad Dariaus ir Girėno g./Eišiškių pl rekonstrukcijos darbų pabaigą lentoje 2016 07 .. Negi tikrai tiek kapstysis? Darbar jau skalda sutankinta 1/3 atkarpos.

                                    Comment


                                      Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
                                      Pastebėjau kad Dariaus ir Girėno g./Eišiškių pl rekonstrukcijos darbų pabaigą lentoje 2016 07 .. Negi tikrai tiek kapstysis? Darbar jau skalda sutankinta 1/3 atkarpos.
                                      Nebūtinai. Dabar žiemos laikotarpis nebeįskaičiuojamas į statybos terminus, tad jei buvo numatyti kokie 6 mėn., tai atmetus žiemą gavosi iki vidurvasario.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Įdomu tai, kad čia įrengus stotelę, gautume panašų atstumą, kaip ir nuo dabartinės stotelės Žirnių gatvėje. Tačiau manau psichologiškai būtų sunku persiorientuoti žmonėms daryti tokius lankstus iš priešingos pusės. O ir būtinas sprendimas naikinti stotelę ir perėją.
                                        Reikia įrengti naują stotelę, senąją panaikinti ir įrengti kokią tai dangą takui bent 600m. Manau į kokius 60000 Eurų galima būtų tilpti.
                                        Dėl perėjos Žirnių gatvėje iš Vilniaus miesto savivaldybės gavau tokį atsakymą:

                                        "Informuojame, kad Jūsų gauta informacija dėl esamos pėsčiųjų perėjos Žirnių gatvėje ties Tyzenhauzų gatve (degaline „Oniks“) yra žinoma. Pranešame, kad dėl esamos pėsčiųjų perėjos naikinimo Žirnių gatvėje ties Tyzenhauzų gatve medžiaga yra perduota Vilniaus miesto savivaldybės Eismo saugumo komisijai. Galutinis sprendimas dėl minėtos pėsčiųjų perėjos naikinimo bus priimtas atsižvelgus į komisijos sprendimą."

                                        Comment


                                          Šiaip įdomu, būtų kokia gi planuojama Liepkalnio/Žirnių dviejų lygių sankryža.

                                          Ar bus tik Minsko pl.-Žirnių g. pravažiavimas be šviesoforų? Ar visgi visos kryptys bus sutvarkomos be šviesoforų. Dobilui lyg ir mažai vietos.

                                          Taip pat vienas iš labiausiai apkrautų yra kairysis posūkis iš Žirnių į Liepkalnio g.

                                          Buvo toks planas kažkada įmestas, bet tai sunku ir suprasti kas bus, negi tiek pastatų norima griauti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X