Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto

    Comment


      Įtikinot. Nukreipiau dėmesį į pa'bold'intą sakinį.

      Diskusija prasidėjo apie tai, kad bandoma išstumti dviračius iš gatvių, nepaisant, kad į nepatogius ir blogai suprojektuotus (pažeidžiant STR, DJMP) takus. Lieku prie šios nuomonės. Ją pakeistų, jeigu priimtų išlygą sportiniams dviračiams, kaip tai yra veikiausiai Vokietijojoje, etc.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Tai kuo daugiau dvirtakių, tuo labiau išstumiami iš gatvių.
        Visgi absoliučiai daugumai patinka labiau važiuotvažiuotakiu kur tik jis yra.

        Comment


          Taip, bet iki tam tikros ribos. Kaune dėl laiptų tikrai dviratininkai rinksis nuo tako nusukti anksčiau ir grįžti vėliau, kai bus patogūs nuvažiavimai, pvz. sankryžose arba įvažiavimuose į sklypus, kur bus nusklembti bortai. Visgi, gausis, kad tame ruože pažeis KET ir gali gaut baudą arba būti apkalbinti eismo įvykio metu, etc.

          Vilniaus tos kalvos atveju, dėl medžių perprojektavo į siauriausio pločio bendrą taką, kai ten yra ir mokykla, didelė parduotuvė bei tankiai apgyvendintas nuosavų namų rajonas. Šią vasarą draugas sugebėjo dviratį susilaužyti net atskirų takų pėsčiųjų ir dviračių take, nes vaikas iš niekur nieko metėsi į raudono, punktyrais žymėto dvirtakio dalį. Normalų dviračių eismą link tos kalvos to projekto ribose galima pamiršti. Kaune ten matos ne itin urbanizuota, tai situacija geresnė, gal ir legalus tako tipas.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Kalinas, Vilniaus r., RK 5210 Bendoriai – Riešė – Kalinas. Pėsčiųjų ir dviračių takas (bendras).

            Click image for larger version

Name:	IMG_20210928_091429.jpg
Views:	1565
Size:	1,54 MB
ID:	1915662

            Click image for larger version

Name:	IMG_20210928_091523.jpg
Views:	1555
Size:	1,60 MB
ID:	1915663

            Click image for larger version

Name:	IMG_20210928_091652.jpg
Views:	1552
Size:	1,19 MB
ID:	1915664

            Click image for larger version

Name:	IMG_20210928_091812.jpg
Views:	1543
Size:	1014,9 kB
ID:	1915665

            Vaizdas atgal:

            Click image for larger version

Name:	IMG_20210928_091817.jpg
Views:	1544
Size:	984,7 kB
ID:	1915666
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              https://madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/lietuvos-dviraciu-taku-pletrai-bus-pasitelkta-nyderlandu-patirtis/?fbclid=IwAR3Zvk1fnI_Qs14wtaM-TGOUaa8F2s5jS7QcArPwHjPH1-cxWGsDJCQ4_WY

              „Naujasis Lietuvos dviračių takų plėtros planas skatins kurti vientiso dviračių tinklo sistemas, integruoti jas su geležinkelio, vandens ir kelių transportu į bendrą sistemą, sieks užtikrinti dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Jaučiame didžiulę Europos Komisijos paramą inicijuojamiems procesams. Tikimės, kad tarptautiniai ekspertai padės Lietuvoje plėtoti pasiteisinusią patirtį ir išvengti klaidų“, – atkreipė dėmesį A. Vaiciukevičiūtė.

              Comment


                Asmeniškai įdomiausias niuansas, kad pasižadėjo padaryti vizijos žemėlapį Lietuvos mąstu (galbūt sužymės ir suinventorizuotą esamą tinklą).

                Tarp kitko yra skiltis dviračių takai Lietuvoje
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Dviračių takų kiekis palei valstybinės reikšmės kelius pagal savivaldybes dabartis ir projektuojama 10m. ateitis. Bijau, kad įvedus kokybės kriterijų skaičiai smarkiai kristų. Bet smagu, kad važinėja po savivaldybes su projektuotojais ir derina bent jau paprasčiausius projektavimo ypatumus (nuolydžiai ir pan.) Įdomus aspektas, kad kitamet turėtų pristatyti tikslų GIS žemėlapį su šiomis atkarpomis (man čia...atsiprašant... kaip šlapias sapnas)

                  Click image for larger version

Name:	Dvirtakiai.jpg
Views:	1357
Size:	651,1 kB
ID:	1933844
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Pristatytas Nacionalinis dviračių takų plėtros planas: infrastruktūrai gerinti – tris kartus didesnis finansavimas
                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas
                    Preliminariais skaičiavimais, iki 2030 metų šalia valstybinės ir vietinės reikšmės kelių turėtų būti nutiesta apie 1300 km dviračių takų. 1300 km – tai beveik kaip tiesus atstumas nuo Vilniaus iki Amsterdamo. Kur atsiras nauji takai ir kaip įgyvendinami projektai, Nacionaliniame dviračių takų plėtros plane galės matyti visų miestų ir rajonų gyventojai. <...>

                    Nuo 2022 m. naujiems dviračių ir pėsčiųjų takams tiesti ir rekonstruoti planuojama skirti tris kartus didesnį finansavimą. Iki 2030 m. iš viso ši suma sudarys daugiau nei 300 mln. Eur, bus finansuojama Kelių priežiūros ir plėtros programos, Europos Sąjungos bei kitų papildomų priemonių lėšomis. Kasmet planuojama iš Kelių priežiūros ir plėtros programos ne mažiau kaip 5 proc. skirti darnaus judumo priemonėms įgyvendinti ir ne mažiau kaip 5 proc. saugaus eismo priemonėms įgyvendinti.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Alytaus takas į abi puses būtų apie 11-12 km ilgio

                      BNS 2022.01.09
                      Alytuje planuojama abi Nemuno pakrantės puses tarp dviejų sujungti dviračių ir pėsčiųjų taku.
                      „Jungsime dviračių takus, turėsime galbūt gražiausią dviračių taką Lietuvoje – sujungsime abi Nemuno pakrantes“, – BNS sakė miesto meras Nerijus Cesiulis. „Nuo Dainų slėnio iki Tūkstantmečio tilto abiem pusėmis bus galima apvažiuoti“, – pridūrė jis.
                      Jo teigimu, jau paruoštas dviračių tako projektas nuo Antano Juozapavičiaus tilto iki Tūkstantmečio tilto, viešuosius pirkimus ketinama pradėti kovo pabaigoje.
                      Kitoms atkarpoms projektus ketinama ruošti artimiausiu metu, neparuoštas yra serpantino projektas prie Baltosios rožės tilto iš piliakalnio pusės. (...)
                      Anot mero , abi Nemuno pakrantes dviračių taku norima sujungti per dvejus metus, viskas turėtų atsieiti apie 2,5 mln. eurų.
                      „Takas jungtų ir visus tiltus, ir istorines vietas. Žmogus, apvažiavęs tokį ratuką, grįžęs namo tikrai jaustų, kad jis važiavo“, – kalbėjo N.Cesiulis.

                      https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...-taku-21999162

                      Comment


                        apmoketa piar uz zmoniu pinigus.. realiai net projekto nera didziajai daliai.
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Iškart už Vilniaus šiaurinės ribos, kilpa nuo Molėtų pl. pro Kaliną vėl į Vilnių.

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122047.jpg
Views:	838
Size:	948,8 kB
ID:	1951054

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122155.jpg
Views:	837
Size:	1,12 MB
ID:	1951055

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122225.jpg
Views:	841
Size:	1,02 MB
ID:	1951056

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122302.jpg
Views:	849
Size:	1,12 MB
ID:	1951057

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122327.jpg
Views:	838
Size:	1,16 MB
ID:	1951058

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122355.jpg
Views:	837
Size:	1,04 MB
ID:	1951059

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122419.jpg
Views:	833
Size:	1,10 MB
ID:	1951060

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122441.jpg
Views:	837
Size:	1,53 MB
ID:	1951061

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122526.jpg
Views:	838
Size:	1,19 MB
ID:	1951062

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122610.jpg
Views:	838
Size:	1,30 MB
ID:	1951063

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122641.jpg
Views:	838
Size:	1,17 MB
ID:	1951064

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122716.jpg
Views:	835
Size:	1,02 MB
ID:	1951065

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_122759.jpg
Views:	841
Size:	1,31 MB
ID:	1951066

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_123130.jpg
Views:	843
Size:	1,29 MB
ID:	1951067

                          Tako pabaigoje, antrą kartą befotografuojant ir bestoviniuojant mane išgąsdino ir nuvijo šuo iš gretimo neaptverto sklypo. Rudenį pranešiau 112, bet dabar įtariu, jog galima šuniui būti nepririštam savo sklype? Kol nesuvalgė žmogaus – tol legalu?
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Toliau judama gatve. Oficialiai jau Vilnius. Kelios „gyvenvietės mieste”, toliau laukai, kol pasiekiamas „tikras miestas” ir Santaros klinikos. Didžiųjų Gulbinų g. į pietus nuo žiedo su Medikiškių g.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_123510.jpg
Views:	836
Size:	1,09 MB
ID:	1951069

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_123438.jpg
Views:	824
Size:	1,07 MB
ID:	1951070

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_123917.jpg
Views:	832
Size:	1022,8 kB
ID:	1951071

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_123935.jpg
Views:	826
Size:	953,3 kB
ID:	1951081

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_123948.jpg
Views:	831
Size:	915,5 kB
ID:	1951072

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124126.jpg
Views:	837
Size:	1,17 MB
ID:	1951073

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124138.jpg
Views:	832
Size:	1,24 MB
ID:	1951074

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124302.jpg
Views:	820
Size:	675,6 kB
ID:	1951075

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124331.jpg
Views:	833
Size:	573,6 kB
ID:	1951076

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124350.jpg
Views:	822
Size:	556,9 kB
ID:	1951077

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124429.jpg
Views:	826
Size:	810,9 kB
ID:	1951078

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124518.jpg
Views:	818
Size:	733,2 kB
ID:	1951079

                            Dar prieš porą metų čia buvo brukas. Dvariškių g.:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20220223_124804.jpg
Views:	827
Size:	966,1 kB
ID:	1951080
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Tęsiant vilniečių kelionę iki artimo „Regitros” padalinio esančio už miesto. Pirmoji pranešimo dalis temoje [VLN] Dviračių takai Vilniuje.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_20220303_151935.jpg Views:	0 Size:	995,4 kB ID:	1953975

                              Pašonėje nauji biurai ir sandėliai:
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20220303_152143.jpg Views:	0 Size:	1,07 MB ID:	1953976

                              Kelio sutrumpinimas šalia dviračių žemėlapio stendo bei požeminio dviratininkams tinkamo tunelio:
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20220303_152330.jpg Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	1953977

                              Atšaka į gyvenvietes:
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20220303_155309.jpg Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1953978

                              Takas bet kuriuo atveju nutrūksta tiek nusukant, tiek važiuojant palei automagistralę. Nusukus, kur ramiau:
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20220303_155125.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	1953979

                              Vaizdas atgal nuo „Regitros” link Vilniaus:
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20220303_152737.jpg Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	1953980

                              Stiklinis „Regitros” pastatas, šalia kurio nėra dviračių stovų, kurių reikalauja įstatymas. „Regitra” yra valstybės įmonė, beje. Yra tik nelegalūs žemi stovai prie šalia esančios degalinės kitame sklype toliau:
                              Click image for larger version  Name:	IMG_20220303_152727.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1953981

                              Įmečiau pasiūlymą į oficialią „Regitros” padalinio pasiūlymų dėžę, kad įsirengtų stovus.

                              Dviračių takai, kur oranžinė linija. Geltona – automobilinis kelias:
                              Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	1953983
                              https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13
                              Paskutinis taisė dondc; 2022.03.04, 13:21.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Pristatytas Nacionalinis dviračių takų plėtros planas: infrastruktūrai gerinti – tris kartus didesnis finansavimas
                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-finansavimas
                                Žinau, kad šitam forume yra nemažai žmonių, turinčių argumentuotas nuomones apie dviračių infrastruktūros vystymą ir galinčių siūlyti patobulinimus. Pasiteiravęs apie šitą planą Lietuvos dviratininkų bendrijos FB, buvau pakviestas tapti bendrijos nariu. Bendrija iš Susisiekimo ministerijos yra gavus prieigą prie rengiamo plano ir prašymą teikti pastabas. Deja, žemėlapis dar ne viešas.

                                Neformaliai šnekant, tas planas yra toks suneštinis balius, kur ministerija savivaldybių paprašė suvesti turimus takus ir pasiūlyt naujus savo teritorijoje, ir viską sudėjo į ArcGIS. Skirtingose savivaldybėse tiek pasiūlymų kokybė, tiek kiekiai labai skiriasi. Jei norite prisidėti prie šio plano tobulinimo, gal dar nevėlu tapti LDB nariu.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2022-03-25 21-33-27.png
Views:	540
Size:	433,8 kB
ID:	1958090

                                Comment


                                  O tai tik LDB nariai gali siūlyti?
                                  O spalvos ką reiškia beje?
                                  Paskutinis taisė Resutas; 2022.03.28, 08:42.

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    O tai tik LDB nariai gali siūlyti?
                                    O spalvos ką reiškia beje?
                                    Ne, netik. Ministerija komentarų paprašė iš LDB, Lietuvos dviračių sporto federacijos bei Lietuvos dviračių verslo asociacijos. Dėl spalvų gan painu, bet daugmaž šviesiai žalia – planuojami takai prie vietinės reikšmės kelių, tamsiai žalia – planuojami taikai prie valstybinės reikšmės kelių, o melsvesnė – egzistuojantys takai.

                                    Comment


                                      Čia kiek dešimtmečių į priekį prireiks, kol Kaunas - Klaipėda vien dviračių takais galima nuvažiuoti bus kaip parodyta šiuose planuose?
                                      Ta prasme ar čia realūs konkretūs planai, ar tik pasiūlymai kur norėtųsi turėti takus?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Čia kiek dešimtmečių į priekį prireiks, kol Kaunas - Klaipėda vien dviračių takais galima nuvažiuoti bus kaip parodyta šiuose planuose?
                                        Ta prasme ar čia realūs konkretūs planai, ar tik pasiūlymai kur norėtųsi turėti takus?
                                        Na finansavimas kaip ir skirtas, pagrindinems trasoms gal ir turėtų užtekti.

                                        O įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                          Na finansavimas kaip ir skirtas, pagrindinems trasoms gal ir turėtų užtekti.

                                          O įdomu kada prieimas prie žemelapio bus? o gal jau ir dabar galima nuoroda gauti pasižvalgyti?
                                          Kur galima paskaityti apie finansavimą pvz Kaunas- Klaipėda dviračių takui, kuris yra apie 250 km ilgio? Tai įspūdingiausias visų laikų dviračių takų projektas turbūt bus LT istorijoje, o jokio piaro apie tai nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X