Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

    Išmontuojamas perėjos šviesoforas
    2008-10-27
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamentas praneša, kad 2008 m. spalio 27 d. bus išjungtas ir išmontuotas perėjos šviesoforas Laisvės prospekte ties viešojo transporto stotele „Vaivorykštė“. Pėstieji Laisvės prospektą galės pereiti naujuoju viaduku.

    Pėstieji prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir neiti Laisvės prospekto važiuojamąja dalimi.
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87861

    #2
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Išmontuojamas perėjos šviesoforas

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87861
    Blin o as galvoju, ko toks eismas pasikeites Architektu gatveje... praktiskai nenutrukstantis automobiliu srautas, be jokiu tarpu. Dabar viskas aisku.

    Comment


      #3
      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Blin o as galvoju, ko toks eismas pasikeites Architektu gatveje... praktiskai nenutrukstantis automobiliu srautas, be jokiu tarpu. Dabar viskas aisku.
      Kažin ar džiaugiasi viena hyperaktyvi lazdynietė kryžium gulanti prieš Vakarinio aplinkkelio statybą?

      Comment


        #4
        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Kažin ar džiaugiasi viena hyperaktyvi lazdynietė kryžium gulanti prieš Vakarinio aplinkkelio statybą?
        Aha ir ją dar palaiko viena pilietė iš Pilaitės
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #5
          Pėsčiųjų perėjų įrengimas Lietuvoje

          Tokios temos neradau, tačiau, manau, Lietuvoje vis labiau stiprėjant automobilizacijai tema bus aktuali. Man pačiam įdomu sužinoti, kada Lietuvoje atsirado pirmosios požeminės pėsčiųjų perėjos, leidžiančios "prasilenkti" automobiliams ir neratuotiems eismo dalyviams; kiek jų suskaičiuojame šiuo metu; galima būtų rašyti ir apie planuojamus tokių perėjų projektus;
          taip pat būtų smagu, jei temą karts nuo karto papildytų ir forumiečių nuotraukos.

          Ateityje, galbūt, galėtų atsirasti ir tema apie virš kelių ir gatvių einančius pėsčiųjų viadukus, kurių, kaip ir požeminių perėjų Lietuvoje tik daugės.

          Comment


            #6
            Vilniuje intensyviausio eismo vietose siūloma įrengti požemines pėsčiųjų perėjas

            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=26404597

            Dėl pėsčiųjų srautų, kertančių gatves, mieste nuolat didėja automobilių spūstys, įvyksta avarijų. Didžiausi pėsčiųjų srautai stebimi prie Gariūnų turgavietės, Laisvės prospekte prie viešojo transporto stotelės "Laisvė", Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje, prie Santariškių klinikų.
            Jei transporto stotelė "Laisvė" turima omeny "Laisvės", t.y. prie Saturno, tai ten gi yra požeminė perėja? Kažko nesuprantu.

            Comment


              #7
              Parašė digital Rodyti pranešimą
              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=26404597

              Jei transporto stotelė "Laisvė" turima omeny "Laisvės", t.y. prie Saturno, tai ten gi yra požeminė perėja? Kažko nesuprantu.

              Spėju kad omeniuje turima perėja prie Kometos (Karoliniškių stotelė berods). Tik ten šviesoforas yra dabar...

              Comment


                #8
                /\ Toli gražu, tai ne vienintelės vietos, kur reikia požeminių perėjų.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  #9
                  rašo santariškėse reik pėsčiųjų perėjos - atsiprašant, bullshit! dar ne tas atvejis. žymiai egriau būtų, jei santariškes pasiektų koks nors greitasis transportas reik pripažint, kad po 2 stotelių - santariškių ir jeruzalės - 26 jau būna pilnas. šiaip ar taip, geriau susirūpinti didlaukio/ geležinio
                  dėl ozo - balvonų (), galėjo šito išsireikalauti savivaldybė kartu su viaduko statybomis iš machimos. nevykėliai ir tiek...
                  Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                  Comment


                    #10
                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                    rašo santariškėse reik pėsčiųjų perėjos - atsiprašant, bullshit! dar ne tas atvejis. žymiai egriau būtų, jei santariškes pasiektų koks nors greitasis transportas reik pripažint, kad po 2 stotelių - santariškių ir jeruzalės - 26 jau būna pilnas. šiaip ar taip, geriau susirūpinti didlaukio/ geležinio
                    dėl ozo - balvonų (), galėjo šito išsireikalauti savivaldybė kartu su viaduko statybomis iš machimos. nevykėliai ir tiek...
                    Pėščiųjų infrastruktūra vargiai susijusi su VAP veikla. Čia jiems reikėtų klausimus uždavinėti. Dėl Ozo - Gelvonų, tai ten vos ne estakadą norejo daryti. Stadiono plane numatytas pėsčiųjų viadukas virsš Ozo. g. Kogero nerealus variantas dar ilgai. Tais pačiais 1987m. ten suplanuotos požeminės perėjos į stadioną ir numatytą kompleksą šalia jo. Kažkas satlčiuj atrado, bet pervėlai...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #11
                      Sostinėje atsiras keturios naujos požeminės perėjos

                      2010 m. nauja požeminė perėja atsiras Santariškių gatvėje prie Vilniaus universiteto Santariškių klinikų ir Vilniaus universiteto Onkologijos ligoninės.

                      Kitas perėjas ketinama pastatyti Laisvės prospekte prie Laisvės stotelės, Ozo ir Gelvonų gatvių sankirtoje prie planuojamo statyti nacionalinio stadiono ir Gariūnų gatvėje prie Gariūnų turgaus.


                      info: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=27308813

                      Comment


                        #12
                        dar 16 mln. Lt skolos Vilniaus biudžete.. kai stringa mokėjimai daug svarbesniems infrastruktūros projektams.. ar tikrai tam tinkamas laikas dabar?
                        Jūsų,
                        Analitikas PlėtRa™

                        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                          dar 16 mln. Lt skolos Vilniaus biudžete.. kai stringa mokėjimai daug svarbesniems infrastruktūros projektams.. ar tikrai tam tinkamas laikas dabar?
                          Abejoju ar užteks tų 16 milijonų .

                          Comment


                            #14
                            ir i akropoli butu saugiau nueit. apskritai i akropoli durnas praejimas nuo stoteles link ukmerges g.

                            Comment


                              #15
                              kometos ir vaivorykstes perejos buvo (o viena dar yra) dvi didziausios rakstys mieste. Sutvarkius jas dar liks naujai pristatytus sviesoforus is laisves prospekto islupt, aptvert ji auksta tvora ir padaryt greiti 80km/h tai tada gal ir vakarinio aplinkelio nebereiketu.

                              Comment


                                #16
                                Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                kometos ir vaivorykstes perejos buvo (o viena dar yra) dvi didziausios rakstys mieste. Sutvarkius jas dar liks naujai pristatytus sviesoforus is laisves prospekto islupt, aptvert ji auksta tvora ir padaryt greiti 80km/h tai tada gal ir vakarinio aplinkelio nebereiketu.
                                Vakarinio aplinkelio vistiek reikia ir reikės. Tik svarbu, kad jo su laiku nesugadintu kaip Laisvės pr., nepridarytu įvažiavimų į stovėjimo aikšteles, kiemus ir pan. Kad gatve saugiai galima būtų važiuoti didesniu greičiu reikia ne tik tvorų, bet ir letėjimo-greitėjimo juostų įvažiavimuose.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                  kometos ir vaivorykstes perejos buvo (o viena dar yra) dvi didziausios rakstys mieste. Sutvarkius jas dar liks naujai pristatytus sviesoforus is laisves prospekto islupt, aptvert ji auksta tvora ir padaryt greiti 80km/h tai tada gal ir vakarinio aplinkelio nebereiketu.
                                  O kur visi likę šviesoforai/sankryžos nuo Viršuliškių iki Pašilaičių?

                                  Comment


                                    #18
                                    Keistas pasirinkimas statyti požemines prie Laisvės autobusų stotelės ir Santariškių. Nedidelis srautas. Daug racionaliau prie Karoliniškių poliklinikos, Žaliojo tilto ir "Ozo" būtų. Didelis srautas- verslui irgi būtų naudinga įsikurti.
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      #19
                                      Nelabai supratau, juk Laisvės pr. prie Laisvės st. jau yra požeminė perėja.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Nelabai supratau, juk Laisvės pr. prie Laisvės st. jau yra požeminė perėja.
                                        Sumaišė pavadinimą, statys prie Karoliniškių poliklinikos. Ten dabar vienintelis šviesaforas Laisvės pr. nuo pat Lazdynų tilto iki Spaudos rūmų.
                                        Flickr

                                        Comment

                                        Working...
                                        X