Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

    [VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

    Išmontuojamas perėjos šviesoforas
    2008-10-27
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamentas praneša, kad 2008 m. spalio 27 d. bus išjungtas ir išmontuotas perėjos šviesoforas Laisvės prospekte ties viešojo transporto stotele „Vaivorykštė“. Pėstieji Laisvės prospektą galės pereiti naujuoju viaduku.

    Pėstieji prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir neiti Laisvės prospekto važiuojamąja dalimi.
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87861

  • SoulMulticast
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Prieš kokį mėnesį skaičiau, kad asfaltuotojų trūksta iki 3 kartų, tad jei tai tiesa, nenuostabu, kad darbai daug kur stovi. Man susidarė įspūdis, kad ir šaligatviams tiesti darbuotojų trūksta.
    kaip netruks, kai pvz Kavoliuko g. pries kelis men. paklotas saligatvis jau vietomis kreivas. Nemanau kad tai klojeju kreivos rankos, jiems nera ka sugadint, speju arba technologine arba pagrindas netinkamai sutankintas, o niekas nepatikrino.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Stulbinantys tempai.
    Nuo lapkričio 27d. , kai prasidėjo Lukšio g. perėjos perremontavimas, nebaigti darbai nė vienoje pusėje.
    Palijus matosi įduba į Kalvarijų g. pusę. Čia turbūt palikta būsimam 3-am perėjos remonto etapui.
    Prieš kokį mėnesį skaičiau, kad asfaltuotojų trūksta iki 3 kartų, tad jei tai tiesa, nenuostabu, kad darbai daug kur stovi. Man susidarė įspūdis, kad ir šaligatviams tiesti darbuotojų trūksta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ta prasme, pas mus net prie Katedros aikštės šviesoforai niekaip nepriklauso nuo pėsčiųjų kiekio, tai tikiesi, kad tą darys pagal nereguliarų renginių grafiką? Kažkaip abejoju.
    Tai dariau prielaidą. Jeigu nedarys, tai bus dar blogiau pėstiesiems, nes šviesoforai degs trumpai (pagal standartinės dienos laiką ir kiekius), todėl ne visi spės pereit (prie perėjų bus eilutės).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Foto iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos FB puslapio. Keliami bortai, daromas vandens nuvedimas.
    Stulbinantys tempai.
    Nuo lapkričio 27d. , kai prasidėjo Lukšio g. perėjos perremontavimas, nebaigti darbai nė vienoje pusėje.
    Palijus matosi įduba į Kalvarijų g. pusę. Čia turbūt palikta būsimam 3-am perėjos remonto etapui.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Manau, kad tas punktas yra dalinai logiškas. Įsivaizduok, kad visi 8000 eis per sankryžą į kurią nors pusę. Tarkim pusė eis šiaurės-rytų kryptimi, pusė - šiaurės-vakarų. Tai jeigu šviesoforai reguliuosis taip, kad pėstiesiems duot ėjimui pailgintą laiką, tai viena pusė turės laukt ilgiau, kol praeis kita. Variantas iš to turbūt būtų leisti vienu metu eiti visomis kryptimis, tada skaičiuotųsi bendras laikas. Bet klausimas kaip tai atsilieps eismui. Nepamirškim, kad ir viešasis ten daug važiuoja.

    Įdomiausia būtų pamatyti tuos moduliavimus.
    Ta prasme, pas mus net prie Katedros aikštės šviesoforai niekaip nepriklauso nuo pėsčiųjų kiekio, tai tikiesi, kad tą darys pagal nereguliarų renginių grafiką? Kažkaip abejoju.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Niekam nekliuvo pirmas punktas? Rimtai? 8601 pėsčiųjų per valandą kažkaip prailgina jų pačių laukimo laiką prie šviesoforo? Ta prasme jei laukia 1 žmogus, tai ciklas sukasi greičiau, o jei 2 žmonės, tai ciklas pailgėja? Na tada tikrai reikia greičiau juos kišti po žeme...
    Manau, kad tas punktas yra dalinai logiškas. Įsivaizduok, kad visi 8000 eis per sankryžą į kurią nors pusę. Tarkim pusė eis šiaurės-rytų kryptimi, pusė - šiaurės-vakarų. Tai jeigu šviesoforai reguliuosis taip, kad pėstiesiems duot ėjimui pailgintą laiką, tai viena pusė turės laukt ilgiau, kol praeis kita. Variantas iš to turbūt būtų leisti vienu metu eiti visomis kryptimis, tada skaičiuotųsi bendras laikas. Bet klausimas kaip tai atsilieps eismui. Nepamirškim, kad ir viešasis ten daug važiuoja.

    Įdomiausia būtų pamatyti tuos moduliavimus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Iškarpyta ištrauka iš stadiono projekto aiškinamojo rašto (12-04d.), susijusi su aplinkinių gatvių infrastruktūra.



    Niekam nekliuvo pirmas punktas? Rimtai? 8601 pėsčiųjų per valandą kažkaip prailgina jų pačių laukimo laiką prie šviesoforo? Ta prasme jei laukia 1 žmogus, tai ciklas sukasi greičiau, o jei 2 žmonės, tai ciklas pailgėja? Na tada tikrai reikia greičiau juos kišti po žeme...

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Ispjaus siaura groveli prie pat saligatviu, galvodami kad vanduo gales prabegti nesudarant balu. Aisku kaip ir visda, tie groveliai uzsiblokuos, nes gatves nera padoriai valomos, vanduo neprateks, ir juros dydzio balos susiformuos prie pat pereju. Cia tokie 200 IQ Lietuvos engineering sprendimai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    10 balų miesto infrastruktūros planuotojams ir projektuotojams. Tik atlikus rangos darbus ir pamačius gyvai, pamato, kad gavosi š ir puola perdaryti. Darys naują iškilią perėją ir garantuotai padarys tokį patį "šabloninį" š, kuri vėl iškart perdarinės.
    Kodėl iškart neįmanoma padaryti normaliai? Nu nes neįmanoma ir taškas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Foto iš Lietuvos pėsčiųjų asociacijos FB puslapio. Keliami bortai, daromas vandens nuvedimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kaip visuomet keblumai su vandens nuvedimu. Jei daryt lygiai, tuomet reikalingi arba latakai, kurių nevalys ir užsikiš arba lietaus šuliniai, o tai jau projektai, gatvės perkasimas ir t.t.
    iškilioji perėja Lukšio gatvėje po pusantros savaitės sulaukė pirmojo remonto.
    Jau išgremžti grioveliai šonuose - turbūt vandens nuvedimui.
    Dar po kiek laiko darbininkai vėl turės sugrįžti - važiuojant link Kalvarijų gatvės yra įdubimas, kur kai kurios mašinos kabina priekiais asfaltą.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Senai laikas. Nors rašo apie tunelį, bet realiai bus geležinkelio viadukas. Keistas sprendimas, turint omenyje, kad metalinė pralaida būtų ir pigiau ir nereiktų eismo uždaryti visiems metams ir tokiam siauram keliui nesusidarytų antihumaniško vamzdžio įspūdžio.
    Spėju, kad atstumas tarp pabėgių ir pralaidos per mažas, kad slėgis pasiskirstytų tolygiai ir visą svorį turėtų laikyti tunelio viršutinis skliautas. Arba būtų per mažas balasto sluoksnis.

    Nepaisant to, tikrai labai seniai laikas. Tikiuosi vėliau nepamirš aptverti bėgių.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Visiskai nesuprantama kodel reikejo kelti cia ta pereja. Pestiesiems padare blogiau nei buvo. Turbut niekas nenugincys sita fakta, kad tapo blogiau. Nedare vienu lygiu su saligatviu ir NEDARYS, nes nera vandens nuvedimo prie perejos. Tai kokio velnio tuomet reikejo cia sito ogorodo?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kur kas didesnė problema - tai balos ties šaligatviais. Reikia spausti, kad perdarytų normaliai be aukščių skirtumų.
    Kaip visuomet keblumai su vandens nuvedimu. Jei daryt lygiai, tuomet reikalingi arba latakai, kurių nevalys ir užsikiš arba lietaus šuliniai, o tai jau projektai, gatvės perkasimas ir t.t.

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O jei rimtai, kuo guminė salelė bloga? Ar čia turit minty, kad geriau reikia daryti "kapitalinę" su betoniniais bortais ir trinkelėmis?
    Guminė salelė yra laikinas sprendimas ir žiauriai neestetiškas. Beleika tikėtis, kad tas "laikinai" neužsitęs dešimtmečiams ir prisiruoš padaryti "kaspitališkai".

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ginthus
    Jei svečius vaišini iš plastmasinių indų ir vyną geri iš tetrapakų, tuomet kaip tik.
    O jei rimtai, kuo guminė salelė bloga? Ar čia turit minty, kad geriau reikia daryti "kapitalinę" su betoniniais bortais ir trinkelėmis?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kur kas didesnė problema - tai balos ties šaligatviais. Reikia spausti, kad perdarytų normaliai be aukščių skirtumų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Savaime suprantama bus su gumine saugumo salele - o kaip gi be jos...
    Viskas tvarkoj su gumine salele kol ateis metas rimtesniam tos atkarpos remontui. Bus ežeras prie šaligatvio - reiks ir guminės valties perplaukt gatvę...

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Savaime suprantama bus su gumine saugumo salele - o kaip gi be jos...
    O ar tai blogai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tvarkoma turbūt paskutinė mieste likusi nereguliuojama ir be saugumo salalės 4 juostas kertanti perėja.



    Savaime suprantama bus su gumine saugumo salele - o kaip gi be jos... labai tiks draugijon prie geltonų skydų...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.18, 11:39.

    Komentuoti:

Working...
X