Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    pradėjo temą [VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

    [VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

    Išmontuojamas perėjos šviesoforas
    2008-10-27
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamentas praneša, kad 2008 m. spalio 27 d. bus išjungtas ir išmontuotas perėjos šviesoforas Laisvės prospekte ties viešojo transporto stotele „Vaivorykštė“. Pėstieji Laisvės prospektą galės pereiti naujuoju viaduku.

    Pėstieji prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir neiti Laisvės prospekto važiuojamąja dalimi.
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87861

  • Ignalina
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Man tai įdomu kaip jus akina ženklai, kai automobilio šviesos sureguliuotos šviesti ne taip aukštai Gal su ilgosiomis važinėjate? Tada - suprantu - akina.
    Kai kurie miestai vis dar neišlipo iš 2009-ų krizės ir juose gatvių apšvietimas vėliau vakare išsijungia. Tada tenka važiuoti su ilgosiomis, ir privažiavus perėją matosi tik skydo atmušama šviesa, o ne tamsiai apsirengęs pėstysis.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, kaip ženklai, su ryškiaspalviu apvadu gali leisti nematyti vairuotojui perėjos. Kaip minėjau, gi lempos nešviečia tiesiogiai į ženklą, priartėjus prie perėjos. Kadangi jos sureguliuotos šviesti žemiau į kelią, ir neakinti kitų eismo dalyvių (nekalbu apie tuos ultra naujoviškus LED'inius Lexusų žibintus, kurie ir kitus vairuotojus nemaloniai akina). O apie ženklų perteklių - tiesos yra. Puikus pavyzdys kaip nereikėtų to daryti - upės g. sankryža prie Forum Palace: https://www.facebook.com/676368405/p...598938406/?d=n
    Nekalbu apie akinimą atspindinčio ženklo. paprastai kuo daugiau ženklų ir ko jie didesni ir kontrastingesni tuo labiau vairuotojas kreipia demėsį į juos, o ne į aplinką. O pravažiuojant sankryžą turime tik porą sekundžių viską įvertinti.

    Ryškus ženklai yra tinkami tik tada, kai važiuojama daug kilometrų už meisto ir staiga atsiranda perėja. Tokioms perejoms ryškus ženklai tinka. Mieste ir taip sudėtinga į viską atkreiptį demėsį. Svarbu matoma ir aišku kas vyksta aplinkui. Vokeitijoje dažnai miestuose perėjos net neįrenginejamos. Tiesiog žmonės pereina kur reikia, o infrastruktūra pritaikoma, kad tokios vietos gerai matytusi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pernelyg daug ženklų turi neigiamą efektą, nes sukuria didelę vizualinę taršą. Daug ryškiaspalvių ženklų tą neigiamą poveikį tik sustiprina. Nežinau kaip jums, bet man gatvėje matant tą ryškiaspalvę makalynę kaip tik norisi akis nusukti kuo toliau nuo jos, nes tiesiog matai tik kažką ryškaus, bet sudėtinga aiškiai matyti pačius ženklus.
    Ryškiaspalvis skydas visų pirma yra skirtas užmiesčio keliuose, kur monotoniškoje aplinkoje būtų galima išskirti tam tikrus ženklus. Ir tai veikia, kai iš vieno apžvalgos taško matai tik porą tokių ryškių ženklų, jie į save atkreipia didesnį dėmesį ir gali būti tinkamai identifikuoti. Tuo tarpu mieste, kai iš vieno apžvalgos taško matai 10 tokių ryškiaspalvių skydų ir dar 10 kitų pakankamai svarbių ženklų, neįmanoma jų visų per tas porą sekundžių identifikuoti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Man tai įdomu kaip jus akina ženklai, kai automobilio šviesos sureguliuotos šviesti ne taip aukštai Gal su ilgosiomis važinėjate? Tada - suprantu - akina.

    O šiaip, nesu rusiško infrastruktūros stiliaus gerbėjas, tačiau niekada nesuprasiu žmonių, kurie yra ir prieš geltonskydžius ženklus, ir prieš LED perėjų apšvietimą (pastarasis - tai išvis bomba ir nučiuožimas). Įsivaizduokit, kokį lietingą vakarą važiuojant, pilka ir niūria Šeškinės gatve (Šeškinės lanku), neoninės spalvos skydai (ir jie ne pilnai geltoni, o tik apvadai) kaip tik įspėja, jog artėjama prie perėjos, ir atkreipia dėmesį ne tiek, kad visiškai dėmesį atitrauktų, o pakankamai, jog būtų įspėjamasis poveikis.

    Nesuprantu, kaip ženklai, su ryškiaspalviu apvadu gali leisti nematyti vairuotojui perėjos. Kaip minėjau, gi lempos nešviečia tiesiogiai į ženklą, priartėjus prie perėjos. Kadangi jos sureguliuotos šviesti žemiau į kelią, ir neakinti kitų eismo dalyvių (nekalbu apie tuos ultra naujoviškus LED'inius Lexusų žibintus, kurie ir kitus vairuotojus nemaloniai akina). O apie ženklų perteklių - tiesos yra. Puikus pavyzdys kaip nereikėtų to daryti - upės g. sankryža prie Forum Palace: https://www.facebook.com/676368405/p...598938406/?d=n
    Bullshit. Niekas nieko ten neįspėja, nes niekas net neketina mažinti greičio, kol nėra pėsčiųjų. O būtent juos ir reikia pastebėti, o ne pačias perėjas. O skydai kuo puikiausiai šviečia net nuo dviračio lemputės, jei jo neblokuoja pats gatvės apšvietimas. O jei apšvietimas ir yra, tai kaip matom paties pateiktame pavyzdyje, juodai apsirengusi moteriškė visvien išblunka geltoname fone. Įsivaizduokite, kaip ji matytusi be apšvietimo.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kai tenka sutikti didelį geltoną skydą, kaip tik tenka keiktis, nes jie kartais įrengiami taip, kad akina.
    Man tai įdomu kaip jus akina ženklai, kai automobilio šviesos sureguliuotos šviesti ne taip aukštai Gal su ilgosiomis važinėjate? Tada - suprantu - akina.

    O šiaip, nesu rusiško infrastruktūros stiliaus gerbėjas, tačiau niekada nesuprasiu žmonių, kurie yra ir prieš geltonskydžius ženklus, ir prieš LED perėjų apšvietimą (pastarasis - tai išvis bomba ir nučiuožimas). Įsivaizduokit, kokį lietingą vakarą važiuojant, pilka ir niūria Šeškinės gatve (Šeškinės lanku), neoninės spalvos skydai (ir jie ne pilnai geltoni, o tik apvadai) kaip tik įspėja, jog artėjama prie perėjos, ir atkreipia dėmesį ne tiek, kad visiškai dėmesį atitrauktų, o pakankamai, jog būtų įspėjamasis poveikis.

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Šiaip perėjoje turi matytis pestysis(dviratininkas) o ne ženklai. Pagalvokite, kas geriau puikiai matoma pereja kur nematomi pestieji, ar pereja kuri nekaip nepažymeta, net neaišku ar tai pereja, bet žmonės kertantis ją iš karto puikiai matomi?

    Ženklų ir žymėjimų perteklius nukreipia vairuotojo demėsį į juos, o ne pestyji kuris pasislepia po taip didziuliais ženklais.
    Nesuprantu, kaip ženklai, su ryškiaspalviu apvadu gali leisti nematyti vairuotojui perėjos. Kaip minėjau, gi lempos nešviečia tiesiogiai į ženklą, priartėjus prie perėjos. Kadangi jos sureguliuotos šviesti žemiau į kelią, ir neakinti kitų eismo dalyvių (nekalbu apie tuos ultra naujoviškus LED'inius Lexusų žibintus, kurie ir kitus vairuotojus nemaloniai akina). O apie ženklų perteklių - tiesos yra. Puikus pavyzdys kaip nereikėtų to daryti - upės g. sankryža prie Forum Palace: https://www.facebook.com/676368405/p...598938406/?d=n

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

    Būsite nevairuojantis, kaip supratau
    Šitas teiginys šiame forume nepraeis

    Šiaip perėjoje turi matytis pestysis(dviratininkas) o ne ženklai. Pagalvokite, kas geriau puikiai matoma pereja kur nematomi pestieji, ar pereja kuri nekaip nepažymeta, net neaišku ar tai pereja, bet žmonės kertantis ją iš karto puikiai matomi?

    Ženklų ir žymėjimų perteklius nukreipia vairuotojo demėsį į juos, o ne pestyji kuris pasislepia po taip didziuliais ženklais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vairuoju. Ženklai paprasti atspindi šviesą pakankamai. Kai tenka sutikti didelį geltoną skydą, kaip tik tenka keiktis, nes jie kartais įrengiami taip, kad akina.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pats ženklas atspindi šviesą. To užtenka.
    Būsite nevairuojantis, kaip supratau

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Blem, tokie perėjų ženklai su minimaliu geltonu apvadu, kuris vakarais atsispindėtų, kaip kelio stulpeliai nuo mašinos žibintų, būtų visai cool.
    Pats ženklas atspindi šviesą. To užtenka.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Blem, tokie perėjų ženklai su minimaliu geltonu apvadu, kuris vakarais atsispindėtų, kaip kelio stulpeliai nuo mašinos žibintų, būtų visai cool.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, perkėlė ženklą ant apšvietimo stulpo.
    Tiksliau 3 skydus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip, perkėlė ženklą ant apšvietimo stulpo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ir, panašu, sumažino stulpų kiekį?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Šiandien perdarinėja:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20200120_120845.jpg Views:	1 Size:	295,5 kB ID:	1776818
    Nuėmė geltonus apvadus.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Riedis
    Neesu tikras ar čia jau senai taip buvo, bet nesuprantu ar tikrai verta dėti tokius ir dar dubliuojančius skydus (net dalinai užstoja šviesoforą ir kitus ženklus) reguliuojamoje perėjoje, kurioje nei buvo nei planuojamos lentelės su rodykle?

    Pilaitės-Pociūno sankryža

    {"alt":"Click image for larger version Name:\t20200118_170344.jpg Views:\t1 Size:\t170,2 kB ID:\t1776390","data-align":"none","data-attachmentid":"1776390","data-size":"full"}
    "Vilniaus šviesų festovalis" nuotraukos centre. Kaip ironiška.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Buvom šitą klausimą pakėlę, tai teisinosi, kad investuotojas tokį projektą padarė (o tvirtino kas, tai nutylim). Na bent pažadėjo daugiau taip nebeprojektuoti.
    Beliko tik juos itikint perziuret visas sankryzas pagal naujai SEK patvirtinta tvarka ir tuos skydus nukabint. Cia bus irgi ne lengvas kelias

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis
    Neesu tikras ar čia jau senai taip buvo, bet nesuprantu ar tikrai verta dėti tokius ir dar dubliuojančius skydus (net dalinai užstoja šviesoforą ir kitus ženklus) reguliuojamoje perėjoje, kurioje nei buvo nei planuojamos lentelės su rodykle?

    Pilaitės-Pociūno sankryža
    Buvom šitą klausimą pakėlę, tai teisinosi, kad investuotojas tokį projektą padarė (o tvirtino kas, tai nutylim). Na bent pažadėjo daugiau taip nebeprojektuoti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O kaip reikės pereiti perėją, kai neveiks šviesoforai ir perėja nebus reguliuojama?
    Tam yra KET Juk ir dabar lygiai taip pat gali nutikt

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš prieš, nes pas mus tikėina, jog būtų įrengiama tik vardan pralaidumo, taigi ir fazės pėstiesiems reiktų ilgai laukti.

    Komentuoti:

Working...
X